Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Beran: Porotu SuperStar bych vyměnil

Neděli co neděli prožívá smutné chvilky z vyřazení dalšího ze soutěžících SuperStar také tanečník a choreograf Ladislav Beran. Ke každému z nich má totiž silný vztah. „Nedělní přenos a vyhlášení samozřejmě hodně prožívám a výsledek si někdy i lehce obrečím. Emoce prostě fungují,“ říká Beran.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pstrosss

tlučhuba
Souhlasím. Hejma je tlučhuba, jehož písně se nedají poslouchat. Velmi často mi přijde v hodnocení úplně mimo. Nechápu, co ho opravňuje být předsedou poroty v této soutěži. Pokud je to vítězství v loňském Testu národa - měření IQ, pak je to tedy žalostně málo....  
0/0
15.6.2004 13:02

horys

Hlasujte kdo vypadne
http://dj.horys.com 
0/0
15.6.2004 12:49

bechter

reakce
Jsme národ kde všichni rozumí všemu a nikdo ničemu.Myslím si,že kritizovat je dobře ale taký to musí mít svou úroveň.Taková soutěž a v takovém rozsahu tu ještě nebyla a jsou to nové zkušenosti.U mne mají obdiv všichni co se na tom podílejí od A až po Z včetně všech soutěžících.
0/0
15.6.2004 11:53

mildaz

Vyměnit porotu
Taky bych porotu vyměnil. Soutěž je hlavně pro mladé lidi, i když s ní žije pomalu půl národa. Ale hlasují převážně mladí a mladí v ní také vystupují. určitě by jsem vyměnil , jak už bylo napsáno ty dva vodníky - Hejmu  a Osvaldovou a nahradil je lidmi, které bere mladá generace a něco dokázali - něco víc než ti dva.
0/0
15.6.2004 7:17

sarcula

Re:
Povazuji se za mladou (24), hlasuji pravidelne a Osvaldovou i Hejmu obdivuji, Osvaldovou za smysl pro humor, ktery se projevuje v jejich textech (miss Moskva, Kudlanka nabozna...). Hejmu hlavne za jeho inteligenci, ale nejen za to...
0/0
15.6.2004 9:47

tululums

Hejmu nebrat
Hejma tam je naprosto nejlepsi. Navic jsem presvedcen ze je nezaujaty, coz bych konkretne u Ondrackove povazoval za minimalne nejiste. Preci jenom Hejma dela neco trochu jineho nez se ocekava od viteze SuperStar a tak mu nehrozi prima konkurence. Oswaldovou jakkouliv ji nemusim uznavam jako relativne nejobjektivnejsi - jeji hodnoceni je obvykle trefne. Ostatni dva jsou tam vsak do poctu.
0/0
15.6.2004 0:44

Charon21

HEJMA vs. HELENA
Vyměnil bys Hejmu za koho??? Korna nebo Vondráčkovou?? To si děláš pr_del??
No, asi sis chtěl šplhnout u BIG STARS, ale to je fakt trefa  
Hejma zpívat umí a navíc umí dobrou muziku i dělat, navíc je mnohem víc vzdělán než 8-mi třídama základky!
Porotě možná spíš trochu škodí manželská dvojice, jejíž názor vyznívá většinou dost podobně a upjatost pana Hermana na komerční zajímavost hvězdy, ale o tom to vlastně je, takže mu není co vyčítat. Hejma ale do poroty jasně patří navíc je při hodnocení vtipný a má zajímavé názory.
Těch dětí je mi vždycky taky líto, jak jsou tam nervově zdeptaní a čekaj na ortel, ale v zahraničí je porota mnohem drsnější, jízlivější atd. ZDAR
0/0
14.6.2004 14:24

sayrayt

Re:
No tak ted bych se hadal. Hejma teda moc zpivat neumi a jeho pohybovy repertoar taky neni nic moc. Ja osobne ho v te porote vidim dost nerad, protoze proste nikdy neudelal celorepublikovej hit. To ze je pan Herman upjaty ne komercni zajimavost je dost logicky, jelikoz on na tom vydelava prachy. Moje slozeni poroty: vydavatel (klidne Herman, to je mi fu(c)k), profesor zpevu, pevecka hvezda (Gott, Bila, atd.), skladatel ci hudebnik. CUS  
0/0
14.6.2004 15:03

svobodny clovek

Re:
A co Modra a Sametova, nevzdelance !
Tchuuus
0/0
14.6.2004 23:29

DrMax

Re:
Jestli ono to není tím, že na celorepublikové hity, jak ty říkáš, jsou tady jiné kreatury, než rockoví muzikanti, kteří si obvykle na nic nehrají a zůstávají sami sebou. Zrovna tohle se mi na Hejmovi líbí i v porotě Superstar.
0/0
15.6.2004 13:25

TakyPavel

Nekompromisnost především
Vážený pane Berane, s potěšebním jsem si přečetl Váš nekompromisní názor a na výměně poroty bych se s Vámi i shodoval, jen mne zajímá, co Vám bránilo, abyste odmítl pro přípravu takového programu účinkovat? Samozřejmě se nebudeme zabývat takovými přízemními předpoklady jako třeba chybějící honorář za výuku tance a choreografie a další věci, které jistě i Vám připadají v této nevýdělečné a pro EuroTel i prodělečné soutěži nesmyslné ...
0/0
14.6.2004 10:21

holiday

co člověk, to názor, Beranovo ale není důležitý
....a že se Sámer hýbe jak brtník, je pravda. Televize toho moc raději neukazuje, ale Sámer se hýbe jakžtakž  rameny a vrškem, ale to je všechno, spodek je pěkně dřevěnej. Já nevím, jak ho někdo může pasovat na tanečníka....zpívá ale fajn (se střídavým výsledkem). Tentokrát sbíral body u publika celkem sympatickými výroky.
0/0
14.6.2004 0:03

vladino

SPAM REPORT !!!
Vážený pane admine!
Posviťte si již konečně na tohoto spammera! Doporučoval bych naúčtovat si takové příspěvky jako standardní umístění reklamy na Vašem webu. Myslím, že by pak všechny podobné pokusy o nechutný spam přestaly.
0/0
13.6.2004 2:08

Dongle

Beran
A co se tohohle chlapka tyce, myslim si, ze je v pohode. Rozhodne nesdilim nazor, ze kazdy tanecnik je teply. A i kdyby byl, tak co? Jsme svobodna zeme... A lepsi byt inteligentni gay nez vylizany heterosexual, ze Blackshielde?K
0/0
12.6.2004 9:42

Blackshield

Re:
Musí to být nepříjemné, moci vzdychat nad svým idolem tanečníkem jen u monitoru, že? Na druhou stranu je zajisté naprosto normální, když dospělý chlap chystá párty pro nezletilce, bude jim tam protizákonně nabízet alkohol a ještě se na to strašně těší. Proto opravuji posudek: Je to pedofilní homosexuál. Jinak svou vylízanost jsi odhalil hezky, baví tě sebemrskačství?
0/0
12.6.2004 12:48

marantha

Re:
ahooooooj
0/0
12.6.2004 21:15

Blackshield

Re:
0/0
13.6.2004 0:47

piju

0/0
13.6.2004 2:36

kulemanakashi

Re: ajajaj
tobě musel v dětství někdo něco ošklivého udělat......  drž se chlape!
0/0
13.6.2004 18:56

Blackshield

Re:
No, podle tvého nicku soudím, že mindrák z mládí si s sebou neseš životem ty
0/0
13.6.2004 19:49

Rada8

Re:
dobrýýýýýýýýýýýýýýý
0/0
12.6.2004 21:21

Dongle

Samer
Stejne vyhraje Samer. Jeho fanynky ho neopusti. Je to hnus. V tehle soutezi uz nejde o to, kdo umi zpivat. Kez by tem pitomym pubertackam dosel kredit, jinak ten Samer jeste vyhraje...
0/0
12.6.2004 9:39

kingtommy

Re:
Ano pochopil si to dobře(i když trochu pozdě),tady nejde o to kdo umí zpívat,ale čí cd´s se budou nejlépe prodávat - proto nevyhrála Balogová..
0/0
12.6.2004 12:11

azrael2

a eště teplýho vítka
0/0
11.6.2004 21:23

kingtommy

Re:
a Bohuše Matuše a George Michaela,to by byla quarteto:)
0/0
11.6.2004 23:19

Blackshield

No vida ho,
odborníka  Jsme strašní kamarádi, obrečím to... Asi nebude zas tak úplně normální, aby se dospělej chlap takhle bratříčkoval s děckama. Ale většinou platí, že co tanečník, to homosexuál a tenhle chlapec asi nebude výjimkou potvrzující pravidlo
0/0
11.6.2004 20:37

MartinBen

Re:
Nevim, jak si moch z toho článku usoudit, jakou má sexuální orientaci. Ale pořád je lepší být homosexuál než debil jako ty.  
0/0
11.6.2004 21:19

Blackshield

Re:
To víš, někdo dokáže přemýšlet a dát si pár věcí dohromady a někdo to holt neumí a tak zvládne jen uboze urážet. Vanitas vanitatum et omnia vanitas...
0/0
11.6.2004 22:49

juton

Re:
, Souhlasím. Vasa vacua sunt bene sonantia.
0/0
11.6.2004 23:10

Dongle

Re:
Lepsi byt inteligentni gay nez vylizany heterosexual...
0/0
12.6.2004 9:43

Blackshield

Re:
To je sice pravda, ale kombinace vylízaný gay je smrtící... Máš to holt se svým přítelem Beranem těžký. Vanitas vanitatum et omnia vanitas
0/0
12.6.2004 12:46

Zkazius Catrix

Pripada mi to...
.. ze Hejma obcas schvalne rika uplne opacne hodnoceni a pak se bavi temi reakcemi. Kdovi, jaky je taky scenar, podle nehoz se porota musi ridit. To se snad jeste nestalo, aby se vsichni shodli. Skoro to na me pusobi, ze kdyz dva maji stejny nazor (nedejboze tri), tak ten posledni musi rici opak, i kdyby stokrat souhlasil. Cely to je nejspis pekna habadura.
 
Jinak bych si v porote docela umel predstavit Michala Pavlicka a misto Osvaldove treba uznavaneho hudebniho kritika Jiriho Cerneho. A kdyz uz nejake zvire, tak sileneho Vildu Coka, aby tam obcas zajecel a bylo by vymalovano!
0/0
11.6.2004 18:54

howby

Re:
Zkazie, ty si dokazes predstavit, ze by renomovany kritik J. Cerny sel delat saska do takovehle souteze? Tam to chce nekoho, kde je ochoten aspon trochu hrat kaspara...
0/0
14.6.2004 10:27

Charon21

Re:
Souhlas, kdo ví, co je ve scénáři. Ale Helena nebo prdlej Korn do poroty, to je pecka. čáu
0/0
14.6.2004 14:27

MartinBen

Je to zábava.
Jakou by to asi mělo sledovanost, kdyby porotce každému soutěžícímu řekl: "Je to skvělé, jak jsi to zvládl. Jen tak dál." Vždyť by to byla hrozná nuda.
0/0
11.6.2004 18:44

redtag

to snad ne
Vazeni Hejma je jedniny rozumny clen poroty, a co se tyce atority jeho je ta nejvetsi. Krome Hejmy bych ja osobne vymelil vsechny.
0/0
11.6.2004 16:26

steinar

Re: sorry
A v čem ti ten pan H. připadá tak geniální?
0/0
11.6.2004 17:17

Luckas75

Re:
Doporučuji prohlédnout si Cibulkovy seznamy, jestli tam pan Hejma náhodou není. Je to starý práskač. Autoritu nevím jestli má, ale rozhodně pro něj osobně půltón nic neznamená. Pohybově samozřejmě nadaný také není.... a rozumný už vůbec ne. Je to blb!
0/0
11.6.2004 17:51

iuos

hmm
ad stb - no comment.  ad blb a nerozumný - četl jsi jeho glosy a články v treflexu?
0/0
11.6.2004 18:19

steinar

Hejma tam nemá co dělat!!!!
Vážení. Podle mýho Hejma nemá v porotě co dělat! Nechápu jak může někdo hodnotit snahu jiných, když sám svoje "písně" pouze recituje. Navíc to jak se prezentuje svým zevnějškem není důstojné pro tuto soutěž. Myslím, že nejlíp je panu H. na akcích legalizujících marihuanu.
0/0
11.6.2004 16:15

iuos

hmm
není důstojné pro tuto soutěž -  hahahaha PROBER SE!!!
 
to že svoje písně recituje nemusí znamenat, že zpěvu nerozumí - to by pak každý kritik měl nejdříve vytvořit umělecké dílo, tkeré by bylo dokonalé a pak by mohl kritizovat? hmm
0/0
11.6.2004 18:18

Zkazius Catrix

Re:
A co bys chtel? K tomuhle stylu to patri. To bys mohl rovnou napsat, ze ZZ TOP by meli zpivat jako sbor Narodniho dividla...
Prijde ti treba Bob Dylan jako nekdo, kdo by se nehodil do takove poroty (to je jen hypoteticka uvaha, nedovedu si predstavit, ze by na to pristoupil)? No vidis a oproti nemu je tom Hejma pevecky jeste dobre (plati pouze pro schopnost nejak rozumne intonovat). Dylan je kral nezpevaku a prece je to jedna z nejvetsich postav popularni / rockove hudbyv cele jeji historii. Zpiva tak strasne, az je to krasny!
0/0
11.6.2004 18:47

DrMax

:-)
Berane, ty nemůžeš ustát, žes ty děti chtěl naučit tančit a porota se ti za to vlastně vysmála, co? trochu potrefená husička, že? A že bys dal do poroty Vondráčkovou s Kornem místo Hejmy a Osvaldové? Pochopitelně, neboť bys moc potřeboval, aby se porota svým intelektem dostala někam na tvou  poněkud nízkou úroveň, to chápu...
0/0
11.6.2004 14:49

mulholland

Re:
Jo, souhlasim.
Ale ze by tam mel byt profesor zpevu, s tim souhlasim. Takovy clovek by se ale asi prilis nehodil do estrady...
0/0
11.6.2004 20:35

krabat_

hejma
to jsem se celkem pobavil, kdyz agent, duvernik a tajny spolupracovnik stb hejma mluvil posmesne o zabavnem poradu z byvale ndr...
0/0
11.6.2004 14:14

dadalimil

hlavně ne
Jirku Popcorna ani nesmrtelnou tetu Vondráčkovou.Raději někoho vtipného jako Fanánka,Mareše (zpívá špatně,ale je pohotovej a vtipnej)
A ten úchyl ,ten je jasnej,fuj Berane
0/0
11.6.2004 12:56

Výzkum

Re:
Fanánek - to je borec do poroty!!      Jo, kdyby byla porota ve složení třeba Fanánek, Vojtek, Landa, Osvaldová - to by teprv bylo maso, to by byli zpěváci...
0/0
11.6.2004 13:16

baribal

Re: Vojtek-Fanánek-Landa
Vzhledem k účasti výše uvedených by se to ale muselo vysílat minimálně po 22 h, lépe po půlnoci!
0/0
11.6.2004 13:33

lokutus

Re:
, ale byl by to nážez  
0/0
11.6.2004 15:24

houdas

Re:
lol
0/0
11.6.2004 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.