Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo čekal, že vypadne Balogová?

Zklamání, roztrpčení, překvapení. Tak reagovala na konec Martiny Balogové v soutěži Česko hledá SuperStar většina národa. Co jejímu vyřazení říkají osobnosti českého šoubyznysu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1kočička1

Kdo umí, ten umí.
Někdo na to holt má, a někdo ne. Ona na to asi neměla. Hlas možná ano, ale kde je to ostatní. Musí přeci nějak vypadat.....
0/0
30.7.2004 12:37

jafesi

Martina je jedinou skutečnou SuperStar !
Kdo rozumí hudbě, dá mi za pravdu.Martina je jednoznačně nejlepší.Z ostatních lidí číší jen zloba,závist a nepřejícnost.Jako Češi, jste totálně zklamali.Nebýt Martinka romského původu, musela by vyhrát, ruku na srdce, tupci!Ale ona Vám všem svůj jedinečný talent ještě ukáže.Přijde její čas a já se na ni moc těším a její desku si rozhodně nenechám ujít.
0/0
29.7.2004 20:31

hasmen

Re:
 Snad to nebude jediná prodaná deska
0/0
29.7.2004 21:46

iuos

hmm
už zase?  slušný lidi nenapadlo tahat sem rasismus - to pouze zaslepence, kteří nejsou schopni pochopit, že někdo se někomu líbí víc a někomu zase míň - jednalo se pouze o zajímavou masáž typu ůta krásně zpívá, ale je romka a tak nemá šanci" - někdy mi připadá, že už od začátku se počítalo s tím,že v případě neúspěchu se to svede na rasismus
0/0
30.7.2004 8:16

hasmen

Re:
0/0
30.7.2004 10:10

King mini

Nejlepší???
Nechápu, proč nám někteří, např. pan Kocáb, který nás vnucováním svého názoru odsoudil jako negramotné, otravují život takovýma "cipovinama" jako je SuperStar. Nevím, proč když si Kocáb myslí, že Balogová je nejlepší, tak bych si to měl myslet i já. Mimochodem si zkuste tu poslední písničku co zpívala poslechnout v originále - jaksi mě tam chyběly ty výšky!!
Podle mě je třeba nejlepší Langerová. Já si myslím, že ještě neměla výpadek. Ale třeba je někdo jinej jinýho názoru. Sámer ven!
0/0
3.6.2004 7:18

iuos

hmm
už to neřešte.....
0/0
2.6.2004 9:03

Fastfreddy

Zbytečný humbuk
Taky se divím tomu, proč je kolem toho takových řečí. Vždy, když mi někdo řekne, jak fantasticky Martina zpívá a že neměla vypadnout, tak se zeptám: O.k. Tak proč si jí teda neposlal(a) hlas? A proč to neudělalo zbylých 80 procent? Pak se dozvídám, že psali pro Anetu, Sámera, či pro Šárku... Mně se taky líbil hlas a zpěv Balogové. Ale chybělo tu něco důležitého. V jejím zpěvu byl chlad, chyběly vnitřní emoce, hlas sice krásný a profesionálně vyzpívaný, ale nevyzařoval nic.. Přesně to co nedává Martina, mi plně dává ANETA. Je z ní cítit skryté kouzlo osobnosti, něco vnitřního. Když ji slyším zpívat, běhá mi mráz po zádech.. Martina si moc nepomohla rozhovory, tím u mě hodně klesla. Zdá se, že o jiných věcech nemá přehled a názor. Prostě jednoduchá... A proto vše si myslím vypadla. S tím, že je Rómka to nemělo moc společné. Nelly Furtado je taky nějaká podivně namíchaná-snad i cikánka a pro nich bych určitě hlasoval. Takže vo tom to nebylo... Dík všem, co ste mě pochopili a za které sem i vyjádřil svůj názor.
0/0
1.6.2004 23:52

Miky76

Re:
howgh
0/0
2.6.2004 10:50

wild_angel

E2
Stačí si poslechnout její rozhovor na E2 a každému hned dojde, proč vypadla.  http://superstar.nova.cz/news.html?i=54
0/0
1.6.2004 23:41

wild_angel

Re:
Je to úplně dole, z 31.5.
0/0
1.6.2004 23:42

rtr_777

Re:
Jo, to je pravda, tenhle rozhovor stojí za to, je to nářez. Tohle kdyby mělo být SS, tak to by byla síla, IQ tykve. Divím se, že Marešovi nebylo trapně za ní. 
JInak wild_angel díky za zaslané výsledky, vsázela jsi v sázkové kanc. jako minule??? Já jsem si vsadil na tu Balogovou, podle těch tvých výsledků měla vypadnout a udělal jsem dobře. :))))
0/0
1.6.2004 23:47

wild_angel

Re:
No jasně že jsem vsadila a docela dost jsem vyhrála.  Martina byla na tom místě už od začátku, tak jsme si tady na ní vsadili všichni docela dost.  TY příští ti zase zašlu na e-mail.   Tak já jdu, ahoj.
0/0
1.6.2004 23:52

rtr_777

Re:
Ahooooj. :o))
0/0
1.6.2004 23:57

Janča 1

Re:
a kdo tedy dál - když jsou ty vaše tipy tak úspěšné???? Poraď:o)
0/0
2.6.2004 10:21

Robotron3

Re:
Proc narez, proc IQ tykve? Poslech sem si to a k takovyhlemu zaveru prijit mi pride prinejmensim zvlastni. I kdyz se oprostim od faktu, ze prave Marese nemam moc v lasce, tak proc je Balogova hloupa? Protoze se nechtela nikoho dotknout? Nebo jak?
0/0
3.6.2004 13:04

Fastfreddy

Pro Vyreka
Jak si psal o tom M.Jacksonovi. Já ho zrovna nějak nemusím,ale viděl sem o něm nějaký dokument a rozhovor a musím říct, že je hodně inteligentní. Vyzná se v historii a např. o Normandii a možná i o dějinách ČR toho ví víc než ty sám. S Balogovou bych jeho inteligenci nesrovnával... Ale jinak je ujetej..
0/0
1.6.2004 22:34

vyrek

Re:
ok, třeba Michael Jackson ví o české historii víc než já, dobrá. To nebyl ten zásadní bod , kterým jsem něco chtěl sdělit.
 Šlo mi jen o to, že superstar je jen a jen pěvecká soutěž. A taky jsem se zmýlil, je to soutěž "pošli sms a tvůj vyjící vlk vyhraje"
Když si ovšem kupuji CD , tak si ho nekupuji proto, že interpret je filozof, vědec, vrhač koulí , že se na něj dá či nedá dívat, že skvěle tančí. CD je především hudební nosič (v současné době). A z hudebních neuronů v mé šedé kůře čtu : hlas Balogové zůstává č.1.
 
0/0
2.6.2004 9:52

vyrek

Re:
to byla ale ptákovina co ? "Cd je především hudební nosič.  Ještě že si to po sobě přečtu. Ale přátelé, určitě víte, jak jsem to myslel.
0/0
2.6.2004 9:59

Fastfreddy

Sámer nebo Sámir
Jo, a jak se tu někdo ptal jestli se má říkat Sámer nebo Sámir... Sámer Issa sám v jednom tv šotu řekl, že správně se to vyslovuje Sámir.. Takže říkejte hezky SÁMIR.
0/0
1.6.2004 22:16

da_Mikesh

Re:
KrIssa
0/0
1.6.2004 22:19

Fastfreddy

Zbytečný humbuk
Taky se divím tomu, proč je kolem toho takových řečí. Vždy, když mi někdo řekne, jak fantasticky Martina zpívá a že neměla vypadnout, tak se zeptám: O.k. Tak proč si jí teda neposlal(a) hlas? A proč to neudělalo zbylých 80 procent? Pak se dozvídám, že psali pro Anetu, Sámera, či pro Šárku... Mně se taky líbil hlas a zpěv Balogové. Ale chybělo tu něco důležitého. V jejím zpěvu byl chlad, chyběly vnitřní emoce, hlas sice krásný a profesionálně vyzpívaný, ale nevyzařoval nic.. Přesně to co nedává Martina, mi plně dává ANETA. Je z ní cítit skryté kouzlo osobnosti, něco vnitřního. Když ji slyším zpívat, běhá mi mráz po zádech.. Martina si moc nepomohla rozhovory, tím u mě hodně klesla. Zdá se, že o jiných věcech nemá přehled a názor. Prostě jednoduchá... A proto vše si myslím vypadla. S tím, že je Rómka to nemělo moc společné. Nelly Furtado je taky nějaká podivně namíchaná-snad i cikánka a pro nich bych určitě hlasoval. Takže vo tom to nebylo... Dík všem, co ste mě pochopili a za které sem i vyjádřil svůj názor.
0/0
1.6.2004 22:09

Blackshield

Re:
Hezky napsaný... Sice tvůj názor zas až tak nesdílím, ale i tak
0/0
1.6.2004 22:17

Tyrl

Re:
Dobře napsané.   Plně souhlasím.
0/0
1.6.2004 23:14

Negrativ

MArtino jsem rad ze jsi pryc...
V nedeli jsem " pouze " vedel, ze poletis, ale bylo mi to jedno. TEd, kdyz ctu, ze te mrzi, ze vyhraje Aneta a ne Samir, jsem i uprimne rad. Myslel jsem, ze jsi jen hloupa, ale ty si i zakerna, ale to se u snedych blondaku  da ocekavat. Vrat se do Hamburku, nebo kde jsi zpivala po barech. A trochu zhubni. Vypadas HROZNE
0/0
1.6.2004 22:03

da_Mikesh

Re:
Plně s tebou souhlasím... Teď eště Simíír Krysa a je to konečně normální soutěž. Aneta je nejlepší ze všech a hlavně podle mě taky nepřirozenější, není to taková umělá barbína jako ostatní... Jó a taky jsem četl chat z Balogovou a její IQ odhaduji tak pod 70... Odpovědi tříletýho dítěte... A taky see nahúúúš šééésky ty chrávooo... Zaplať pánbůh, že je pryč... Ale přesto bych ji chtěl poděkovat vydělala mi totiž 328,- Kč, vsadil jsem si, že vypadne :-)
0/0
1.6.2004 22:17

Blackshield

Re:
To bys jí měl poslat aspoň nějakou část, ať z toho taky něco má
0/0
1.6.2004 22:18

janee24

??
"Zklamání, roztrpčení, překvapení. Tak reagovala na konec Martiny Balogové v soutěži Česko hledá SuperStar většina národa........"A kdo teda potom hlasoval
0/0
1.6.2004 21:22

muf18

Re:
např: já jenže jsem hlasoval pro Anetu.L.A své důvody jsem zde již napsal.
0/0
1.6.2004 21:45

Džura - hrdina Pamíru

tohle je objektivnější
KDO NEČEKAL, ŽE NEVYPADNE BALOGHOVÁ  ?
0/0
1.6.2004 20:46

SilverOne

Re:
já sem si na její vypadnutí vsadil dvacku, mixnul sem to s French Open :) a hledal sem nějakou tutovku co mi zdvojnásobí kurs :) (stejně mi to zkazil Moya neska)
0/0
1.6.2004 22:00

muf18

Hlas není vše!
Co se týče hlasu Martina Balogová s Anetou L. jasně nejlepší.Jenže co zmůže nádherný hlas když zpěvák odzpívá špatně srozumitelný text písně.A to se netýče jen Anglické výslovnosti.Tam bych to ještě bral jenže ta jediná písnička v češtině mne utvrdila v tom,že tohle bohužel nebude ta naše správná hvězda.Přesto jsem čekal finále Martina.B + Aneta.L.
0/0
1.6.2004 19:28

Džura - hrdina Pamíru

nerozhodně
Tak kdo vyhraje ve finále ?
Sámer nebo Issa ? 
0/0
1.6.2004 18:27

iuos

hmm
samir
0/0
1.6.2004 18:47

bug01

Re:
Muhamad Issa
0/0
1.6.2004 18:48

iuos

hmm
proč se někde uvádí/říká sámer a někde samir? to je jako zdrobnělina?
0/0
1.6.2004 18:48

vyrek

:-) HA HA HA , dost srandy, dopsat, dokecat hlouposti.
Z pěvecké superstar vybírám jako nejlepší Martinu. Z fyziků jako nejlepšího Alberta Einsteina. Z krásek 21 století mne zajímá Elisha Cuthbert (snad se takhle píše). Z osobností českých zemí Karla IV. Z myslitelů asi Osha nebo Freuda. Z vrhačů oštěpem Jana Železného. Jako hokejista obránce se mi líbil Špaček i Franta Kabelka
Promíchat , protřepat , vrhnout a superstárovat.
Robert, Třinec
0/0
1.6.2004 17:21

Ulrich

Re:
Jedině Vítkovice!!!
0/0
1.6.2004 17:27

vyrek

Re:
0/0
1.6.2004 17:31

w_churchill

MB
Už mě trochu štvou hlášky typu, že MB vypadla kvůli tomu, že je romka. Zpívat umí a moc pěkně, ale jinak je podprůměrná. Vzhled, image, atd. to v této chvíli, kdy všichni zbývající už umí zpívat, rozhoduje. Upřímně řečeno, nedovedu si představit, jak by MB vyprodávala stadióny.
0/0
1.6.2004 17:21

Rada8

Re:
souhlas. kdyby to bylo tím, že je romka, vypadla by už dávno. zpívá božsky, ale je bohužel dost jednoduchá. z těch pěti mě každej něčím zaujal, sama bych nevěděla komu nedát hlas, ale Martina "jen" zpěvem a to opravdu asi nestačí. i když zapracovala na svým vzhledu neuvěřitelně!
0/0
1.6.2004 19:17

mravkolev

Re:
ale stačí, a dokonce na celosvětovej úspěch...třeba taková Cher, vyučená cukrářka, vzhled v předplastikovým mládí taky nic moc...streisandka frňákovník stejnej případ
0/0
1.6.2004 21:59

Rada8

Re:
jistě, ale ne v téhle soutěži. víš snad o někom kromě příbuznejch a známejch soutěžících, kdo je ochoten každý týden poslat padesát sms někomu jen proto, že se mu líbí jeho zpěv? jenom davy puberťáků a puberťaček, který víc zajímá, jak kdo vypadá a jak se chová, než jak zpívá. a jelikož takhle zblblý jsou většinou holky, tak asi opravdu vyhraje Sámer..... ale to ještě neznamená, že nebude za pár let slavnější Martina nebo Aneta, které jsou opravdu "paní zvěvačky".
a mimochodem Martina už hodně dlouho zpívala v zahraničí a nic. tahle soutěž jí doufám pomůže prorazit, protože se konečně zviditelnila, zapracovala na sobě a získala potřebné kontakty, které jsou myslím v téhle branži nejdůležitější
0/0
1.6.2004 22:42

janela

není za vším rasismus
Martina Balogová byla jedním ze dvou mých favoritů. Bohužel do té doby než jsem si přečetla rozhovor s ní a zjistila, že ač 25 letá, zcela hloupá a rozumně se s ní dá bavit jen o muzice. Superstar musí bý podle mě celistvá osobnost. Martina můj hlas nedostala proto, že umí "jen" zpívat.
0/0
1.6.2004 17:07

Ulrich

Re:
A kdo je ten druhý favorit, ta oduševnělá a intelektuální osoba?
0/0
1.6.2004 17:15

sarcula

Re:
No přece Aneta
0/0
1.6.2004 17:28

vyrek

Re:
cituji "rozumně se s ní dá bavit jen o muzice" .
Janelo, janelo. Zeptej se Michaela Jacksona na komentář k vylodění v Normandii. Nebo myslíš, že možná se radši baví o muzice ? No já bych do rozhovoru s ním nešel a bohužel mne nepřitahuje ani zpěvem, ale Martina ano.
0/0
1.6.2004 17:30

Dittule

Re: s kdekým
Intelektuálně obcovat můžeš s kdekým, stojí tu fronty, ba přímo zástupy rozumných mudrlantů, Češi by je mohli vyvážet! Lopatama přehazovat! Ale takhle zazpívat, umí málokdo!!!! Tady si ovšem spíš váží těch, se kterými je "rozumná řeč". :o(((
0/0
1.6.2004 21:34

panejo

Re: Konečně!
 Konečně s někým souhlasím  janelo   Nemůže umět "jen" zpívat. Její vyjadřování je to, co mi na ní dost vadí. Nemůžu si pomoct ale působí vulgárně a příliš sebejistě. Aneta má hlas a vystupování.
0/0
1.6.2004 17:58

donjohn

Proc??
Myslím, že ukončení Martiny v soutěži “Česko hledá SuperStar” se příliš dramatizuje. Stále se dočítáme něco o tom, že rozhodl rómský původ. Myslím, že tomu tak není a že se to tak trochu zneužívá a podsouvá.
Kdyby se mělo vybírat podle kvality hlasu jistě by vyhrála před Anetou, jenže ono to tak není. Volí národ. Podle mého názoru má mít “SuperStar” i něco jiného než jen hlas. Podívejte se na Šárku Vaňkovou. Když zpívala muzikál, byl to muzikál, když zpívala swing, byl to skutečně swing atd. Nepovedl se ji až tak rock. Zpívala dobře, ale nemělo to ten správný říz. Když se podíváte na ostatní, nikdo se neuměl tak přizpůsobit stylu jako ona.
Podle mě, je Šárka komplexně vybavená, má vystupováni a lidem je nesmírně sympatická. Někdo říká, že je puberťačka, ano, ale Karel Gott byl taky, ovšem pracuje na sobě, snaží se být stále lepší.
O Šárce Vaňkové si myslím, že to v budoucnu může dotáhnout nejdál. Taky si uvědomuji, že pravděpodobně nevyhraje, bohužel nemá tak výraznou barvu hlasu jako Aneta, ta má podle mě, největší šance na úspěch. Když však sečtu všechny body (hlas, vizáž,vystupování, show…) je výše Šárka ….Uvidíme.
0/0
1.6.2004 16:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.