Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šárka: Už nevidím všechno ve zlatě

Nejmladší. Ještě má čas. Taková slova slýchá Šárka Vaňková snad každý den. Ano, je jí šestnáct. Ano, do finále postoupila až díky druhé šanci. Málokdo jí věřil, ale ona se v soutěži Česko hledá SuperStar drží. Je mezi posledními pěti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tyrl

k rozhovorům:
Profily  z cca 10 shodných otázek všem soutěžícím jsou běžně přístupné na netu, to přece nejde dělat dvakrát. (Mimochodem, slečna Balogová nechala hodně otázek zcela bez odpovědi... jako snad jediná). Tohle už byl rozhovor jako prezentace člena finálové pětky a otázky se musely lišit (akorát na zombíky se ptali tuším všech). Chceš se snad ptát "16-letý kozy", jestli schvaluje potraty  Je ale fakt, že mediální prezentace může někoho "zaříznout" a už se i stalo. Postižená to přece v rozhovoru na rozloučenou popsala dost jasně, a nemyslím si, že to byly kyselý hrozny. Komárek je ten poslední, kdo by za tohle mohl, nebo se mýlím ? Z Šárky nikdo Einsteina nedělal, jen se "trochu" zvýraznilo, že není  "16-letá koza". U Martiny Balogové ... nechtěl bych s ní rozhovor dělat. O čem? Co na ní ukázat hezkýho, vyjma hlasu? Zkušenosti z (polo)profesionální pěvecké dráhy, kterou v této soutěži vlastně za sebou nemá mít? Jak  je šarmantní, inteligentní, zralá 25letá žena s vyhraněnými názory?? Jak bude nás všechny - jako zemi - toto individuum jednou třeba reprezentovat na nějakém festivalu ? Ne, asi jen to, že pokud na některé věci názory má, jsou hodně liberální ( což je mi sympatické ) a prostě je řekne. Ten rozhovor by dle mého soudu udělaný DOBŘE , v rámci možností ...
0/0
29.5.2004 19:30

wyatt

NO
tak jsem z toho tak trochu jelen. Z Balogový udělali cikánskýho dementa, kterej neví nic o politice a schvaluje potraty. Vaňkový se ptali na to jestli poslouchá Metalilku nebo Beatles. No nevim, ale začíná se mi to teda dost nelíbit. Proč nedaj všem stejný otázky?  Aby bylo porovnání! Z 16ti letý kozy udělaj Einsteina, z 25ti let Martiny kozu. Upřímně řečeno Revue Idnes  začíná být silně podprůměrný, téměř se rovná bulváru kterým tolik opovrhuje .
0/0
29.5.2004 13:39

Blackshield

Re:
 máš recht. Asi si Komárek potřeboval nahonit ego a ten, co se ptal Šárky, si zřejmě u rozhovoru chtěl nahonit něco jinýho
0/0
29.5.2004 13:42

wyatt

Re:
teda nevim co si honil Moravec , ale podle mýho by se všech měl ptát jeden novinář a měl by mít ty samý otázky. Tohle je naprd..Jako kdyby se jeden zeptal: máte ráda Bushe? a druhej, jak vám doma rostou kytky?.. . Balogová uurčitě není výkvět IQ v ČR, ale zas tak debilní jak ji prezentoval Komárek nebude.  No a Šárku prostě nemusim. Po tomhle rozhovoru už vůbec..
0/0
29.5.2004 13:49

Blackshield

Re:
No, v tom rozhovoru se hlavně shodil Komárek. Jasně mu řekla, že ji politika nezajímá a on jí položil dalších deset politických otázek, no prostě blb... Já Šárku nemusel nikdy, takže rozhovor mi jen potvrdil má stanoviska. Takže doufám, že jí balady zlomí vaz. I když stejně uslyšíme jen nějaké parodie na balady, které dodá Superstar tým soutěžícím. Doufám, že někdo zazpívá aspoň Unforgiven, když už...
0/0
29.5.2004 13:54

wyatt

Re:
škoda, že vypadl "Bon JOvi" Poláček  ten by tam tu baladu vystřihnul  Julián mně taky děsně sr**, ale možná, že od něj by ta odeřvaná balada vyzněla líp než od usměvavýho Savky. No  moje osobní sympatie mají Aneta a Martina, v závěsu je Savka /i když ty jeho úsměvy už mě taky začínaj lízt krkem/. Šárku neee a Samir je na mně moc namyšlenej frája..
0/0
29.5.2004 14:02

Blackshield

Re:
Taky jsem nadáv al, že to nedali dřív. Poláček, Standa i Julián by to mohli odzpívat dobře, ale ti dva cukroušci, nevím nevím... Zlatuška by to asi moc nedala, ale aspoň se na ni dobře koukalo. A Zaňková taky mohla zahvězdit... NO ale hlavně že jsme si užili debilních bigbandů a muzikálů
0/0
29.5.2004 14:36

Tyrl

Re: nevím, ale
balady podle mne dřív přijít nemohly - kvůli sledovanosti  a prachům za SMS. Písničkami z jejich mládí vtáhli starší ročníky; já na to koukám vždycky tady v hospodě a věř-nevěř, dá se. I (ostatní ) dědci,co sem chodí poklábosit na pivo, v relativním tichu sledují a v mezičase přiblblých reklam hodnotí. A pak dokonce posílají hlasy, někteří ...  za pivo z půjčeného mobilu .  Kdyby dali první dva finálové večery (třeba) balady a jazzrock, tuhle skupinu lidí by ztratili ... a my si užívali muzikál na závěr (a mnozí z nás odpadli, spolu se svým favoritem). Mají to podle mne vymyšlené dobře. Klub fanynek školou povinných nebo skoro nepošle hlas (příklad) Anetě, až vypadne Sámer, pokud by zpívala swing. Pokud v té chvíli bude zpívat jejich muziku, přeorientují se na náhradní idol, aspoň některé, a budou cálovat. A když tak přemýšlím, napsal jsem "klub fanynek školou povinných", ale jsme my v tomhle jiní
0/0
29.5.2004 18:49

Blackshield

Re:
Asi nejsme  Máš nejspíš pravdu, mají to až moc dobře promyšlené... Jen mi tam chybí nějaký odvaz, hardrock či metal. Taková hodinka smíchu na podlaze by mi prodloužila život
0/0
30.5.2004 0:22

Tyrl

Re: lámání vazu a tak
Bez debat, Šárka to bude mít hodně těžké. Na rozdíl od tebe doufám, že se jí podaří supervýkon, právě v žánru, který by jí ten vaz zlomit mohl. Něco v kostech mi říká, že může pěkně překvapit ( to jak jde kolo od kola nahoru je neskutečné, to snad nepopřeš ani ty ).  A  jestli zítra večer zrovna ne ... co se děje. Stejně o ní (ji)  ještě uslyšíš, vsaď boty (a, s klasikem,  "netěš se - těš se" ). Jinak na výběr repertoáru jsem taky docela zvědavej... ono to taky musí sedět té doprovodné grupě, to nejsou nějaká superesa, nebo ?
0/0
29.5.2004 20:08

Blackshield

Re:
Ale popřu, mně se její výkon nikdy nelíbil, její hlas mě neoslovuje... Prostě mi absolutně nesedí, stejně jako třeba Matuš či Muk
0/0
30.5.2004 0:23

RYTMUS

Proc ty picusoviny cpou do novin?
do picuse koho zajima nejakej mamrd hejma, ten je mi uplne ukradenej a tahleta buduouci soukroma pornohvezda taky...
0/0
29.5.2004 8:27

Eles

Blackshield
Člověče, oháníš se tu pořád vysokou školou a přitom jsi dvacetiletej cucák - sotva ve druháku. Co děláš za školu hrdino ? Tohle je klasický příklad testosteronové demence - ucho se dostane na vejšku a je to na patřičně hrdé.
Ale nic si z toho nedělej, já byl v tvym věku to samý a občas se to projevuje ještě teď. Pobavils, nemám nic proti zpestření diskuze ostrou nárážkou.
Abych taky napsal něco k soutěži. Šárka mi nevadí, Savka taky ne, fandim Martině (která mě strašně zklamala rozhovorem s Komárkem), nemusim Samira a jsem vysloveně rád, že vypadl Julián se svym hovězim projevem.
0/0
28.5.2004 19:30

Tyrl

Re: Blackshield
No, asi bych se měl Blackshielda zastat - znám ho i z jiného fóra. Myslím si, že je to pěknej prudič, ale spíš než že by byl (řečeno s Werichem ) - "denege... degere  ... prostě blbej " si myslím, že si vždycky vybere nějakou stylizaci a baví se tím, jak mu to lidi žerou. Na můj vkus  občas "ulítne" (jako tady), ale ... ani já v těch 20 nebyl jinej, to jsi řekl hezky . "Testosteronová demence"  je fakt hustý, ale on si o to tady říká - a určitě se dobře pobaví.  Jinak k soutěži - fandím Šárce , důvody moc hezky popsala Linetka, prostě si u ní dokážu představit, že se těším na její třetí  CD. U Martiny (zpívá nejlíp, ale... kdybych se měl vyjádřit ve stylu Blackshielda... "má tak sytý hlas, že by měla zpívat do vařící vody - byla by z toho dobrá hovězí polévka", formulace "zklamala mne rozhovorem" je daleko kulantnější, leč obsahově podobná ) si nedokážu absolutně představit už druhé (nekoupím ani první). Samir ani Savka mi nevadí, ale podobných zpěváků po světě běhá mraky s angličtinou coby rodným jazykem. Aneta je moc dobrá a myslím, že nakonec vyhraje. Pokud ale Šárka něčím ohromí v rockových baladách, které by jí nemusely až tak sedět ... pokud na to fakt má, bude muset. Já budu držet palce.
0/0
28.5.2004 21:06

Blackshield

Re:
Jo jo, pobavil jsem se  Sice tě neznám, asi jsem s tebou nemluvil, ale pokud jsi pročítal nějaké diskuze ve vztahu k USA a Iráku, tak mě asi můžeš pokládat za prudiče. Ale neboj, dělám to pouze tehdy, když se chci pobavit, nebo když mě někdo vytočí podporou teroristů vůči USA. JInak jsem velmi milý chlapec (viz fotbalová fóra nebo ostatní diskuze ) Každopádně dík za zastání a go Martina go
0/0
28.5.2004 21:42

Tyrl

Re:
Znám tě spíš z těch fotbalových, přiznám se, že na politiku moc nechodím a když už, takřka nepřispívám- právě proto, že se nechci nechat vytočit. Asi bych tam volil přístup podobný tvému, ale to je časově dost náročné...  Jinak jo, go Martina, go home. A já jdu na pivo.
0/0
28.5.2004 22:00

Blackshield

Re:
Jo, taky jsem byl
0/0
29.5.2004 13:40

Blackshield

Re:
V prváku, kolego, v prváku. A nemůžu za své mládí, vybral sis blbé místo útoku. No nic. Studuju MFF, obor matematika, když už to chceš vědět. No, aspoň že někdo chápe, že sranda musí být.  Stejně ji nemám rád, takže se zas tak přemáhat nemusím a mám co psát celé odpoledne.
0/0
28.5.2004 21:39

Tyrl

Re:
pokud ještě navíc obor matematická analýza či něco podobného, je vše jasné. Totálně odlišný způsob myšlení  spojený s frustrací z každodenního pohledu na matfyzačky (myšleno statisticky) dělá svoje. 
0/0
28.5.2004 21:49

orip

Re:
nenavazej se do mat. analyzy, ta se da na 6. pokus zvladout i pri normalnim mysleni :))
0/0
28.5.2004 23:45

Tyrl

Re:
Já se do ní nenavážím Žádnej jinej předmět mi na žádný vejšce tolik nedal pro život, dneska se živím v nepředstavitelně odlišný branži, a úspěšně možná  hodně proto, že mi Lukeš  s tou analýzou pěkně "proplách' žábra"  a změnil  myšlení. Tu tebou navrhovanou variantu jsem neměl odvahu zkusit...(vím, že si děláš prču)  On topic:  Šárka  
0/0
29.5.2004 1:04

Blackshield

Re:
Dělám zatím obecnou matiku, ale analýzu mám taky  A máš pravdu, že ti, co z toho mají za jedna, jsou jiní... Ale ono se to dá udělat za tři, i když se celý semestr flákáš, takže zas tak hrozný to není a máme tu i pár normálních lidí
0/0
29.5.2004 13:41

Blackshield

Re:
Ještě k těm matfyzačkám, občas tu potkáš i hodně solidní kost  Jen ten poměr k ostatním není moc vysoký
0/0
29.5.2004 13:48

Tyrl

Re: matfyzačky
Takže se tam za ta léta vlastně vůbec nic nezměnilo... asi ani nemohlo
0/0
29.5.2004 18:06

Blackshield

Re:
A vsadím se, že se ještě dlouho nic nezmění
0/0
30.5.2004 0:23

Feedee

Re:
Nazdar Paulus, tak Ty se místo učení zase navážíš do lidí kteří chtějí vyjádřit podporu "svému" oblíbenému člověku? Co by na to řekla Tvoje přítelkyně, že se tady vytahuješ, že můžeš mít dalších pět kdyby jste se rozešli? No vlastně nic, protože Ty co jsi na ty ženský při těle, tak nenávidíš ty štíhlý a těch kolem sebe moc nemáš, že? Neznat Tě tak bych řekl, že seš úplně vylízanej ....:o) Ale bacha. Vysoká Ti nepomůže. Né nadarmo se s ironií na rtu říká "To snad musí být inženýr", když se chová podivně. Tak bacha na titul, někdy uškodí...:o))
PS: Poznáváš tenhle článek? = iDNES má radost, že chaty a diskuse jsou oblíbené a navštěvované, mnohdy pomáhají poznat názory našich čtenářů, což je pro redakci velmi cenné. Proto nás mrzí nadávky a sprostá slova v některých příspěvcích, které nejen prozrazují nízkou inteligenci autora, ale snižují úroveň celého magazínu iDNES. Proto jsme vytvořili tato pravidla. Doufáme, že nás chápete.
Poznáváš se?
0/0
28.5.2004 23:57

Blackshield

Re:
Sorry, ale nějak si nepamatuju, že bych tě znal... A něřekl jsem, že bych mohl mít dalších pět, psal jsem jen, že bych asi dlouho sám nezůstal. Ohledně mých preferencí, má přítelkyně má 170 cm a 54 kg, takže si můžeš být jistý, že proti štíhlým nic nemám  K těm sprostým slovům: je hloupost, že prozrazují nízkou inteligenci, protože jednak je s nimi větší sranda a jednak ti nic neuleví víc, než s gustem pronesené sprosté slovo  Daleko větší omezenci jsou ti, kteří si zakládají na tom, že nikdy nepoužijí sprosté slovo. Je to stejně podivná póza jako naprosté odmítání alkoholu.
0/0
29.5.2004 13:46

Linetka

Šárka Vaňková je SUPERSTAR!!!
Vážení, věřte mi, neberu nikomu jeho názor.Proto se nebudu ošklivě vyjadřovat o ostatních finalistech,ač některé od srdce nesnáším. Znám mnoho lidí, kteří Šárku nemusí, ale naprostá většina ji uznává jak hlasově, tak i v ostatním. Je mladá, ale není vůbec namyšlená, je sympatická a opravdu mě zaujal její zpěv. Obzvlášť se jí povedla její píseň Já půjdu dál. Její čeština je nepřekonatelná. Martina je někde úplně jinde,ano pěvecky je lepší, ale koho baví její stajný projev?Je to nuda a nic nového tam nenajdete! Šárka pokaždé překvapí. Doufám, že nevypadně a že to dotáhne až nahoru. Podpoříte mě někdo?
0/0
28.5.2004 17:17

Blackshield

Re:
Věřte mi, neberu nikomu jeho názor... Tak proč jsem debil, he?
0/0
28.5.2004 17:25

Linetka

Re:
Napiš nějaký souvislý a hlavu a patu mající text a odvolám to.
0/0
28.5.2004 17:27

Blackshield

Re:
Který text nemá hlavu a patu? Nemůžu za to, že jsi ještě mladá a dělá ti problémy číst delší souvětí...
0/0
28.5.2004 17:30

Blackshield

Re:
Dodatek: číst a POCHOPIT
0/0
28.5.2004 17:30

kajmanek

Re:
Ty musíš být asi hodně zakomplexovaný, viď? Ty názory...
0/0
28.5.2004 18:25

Eles

Re:
Uplně nesnášim tyhle kreténský reakce. Jsem kvůli tomu zakomplexovaný ? Mám mindrák ?
Co se to rozmohlo za blbou módu - psát o zakomplexovanosti každýmu, kdo někoho/něco zkritizuje.
0/0
28.5.2004 19:34

Blackshield

Re:
hehe, díky  Sice mě to netočí, ale zastání potěší
0/0
28.5.2004 21:38

Linetka

Re: A ještě něco
Sámer Issa, Martina Balogová  = oba jsou už ve svých očích vítězové. Ale nemají na to. Sámer občas neunese psychicky svůj projev a Martina nevypadá vůbec hezky.  A že za to nemůže? Zanedbala trošku péči o svou pleť. Dá se to léčit. Ale kdo to mohl vědět, že ji bude vídat celý národ?
A myslíte si, že by Romové zvolili za svou Superstar nějakého čistokrevného Čecha? Zeptejte se některého z nich!
0/0
28.5.2004 17:26

Blackshield

Re:
Furt vypadá líp než Šárka  Ale když jsi to tak hezky a uvědoměle sepsala, tak do tebe teda nebudu rýpat. Jen na okraj, znám spoustu lidí, kteří Šárku nemusí a neuznávají ji ani pěvecky, ani vzhledově. Proti nim jsem já ještě slušný  Poslední připomínka: Kolik ti je, patnáct? Prosil bych pravdivou odpověď
0/0
28.5.2004 17:29

Linetka

Re:
Asi by ses divil a možná mi i začal vykat. Kolik je Tobě?
0/0
28.5.2004 17:31

Blackshield

Re:
No, odvodit jste si to mohla, paní, z mých textů, co nemají hlavu a patu  Psal jsem, že studuji VŠ. Přesné číslo je 20.
0/0
28.5.2004 17:34

Linetka

Re:
Tak promiň, víš ona se vejška dá dělat i v mém věku. Je mi opravdu a upřímně  31 - jsem proti Tobě stará, že? Tak to se ještě jednou omlouvám za svá slova. Ne, vážně, nechci se nikoho dotknout, je to tu docela zábava.  A docela i zpestření do někoho občas rejpnout. To víš, ber to tak, že mi hrabe z výchovy mých dětiček. Tak ještě jednou sorry, ale mám prostě Šárku ráda.
0/0
28.5.2004 17:40

Blackshield

Re:
No, možná bych to ani nepoznal, takže vykání se odkládá  Pozdravuj dětičky a ne že je budeš rozmazlovat  Jinak asi vidíš, že rejpání mě baví. Takže taky sorry, ale prostě Šárku nesnáším
0/0
28.5.2004 17:48

saturninJ

Re:
ja te podporim rad, souhlasim se vsim, co jsi napsala.
Jen bych jeste dodal,ze je Sarka narozdil od ostatnich finalistu taky velmi mila a prijemna .
 
0/0
28.5.2004 17:40

Linetka

Re:
Díky za podporu. Musíme jen doufat, že Šárka zůstane až do finále. Je to talent. Jak ji může někdo nefandit?
0/0
28.5.2004 17:48

Blackshield

Re:
Nevím, jde to samo a nemusím se nijak přemáhat
0/0
28.5.2004 17:49

Linetka

Re:
Ty nedáš pokoj, viď? Tak se zkus přemoct a vůbec, kdo je tedy Tvůj favorit?Že by Sámer?
0/0
28.5.2004 17:52

Blackshield

Re:
Ne ne, Sámera jsem nemusel, ale teď pomalu měním názor, rozhovor byl sympatický. Já fandil Standovi, přišel mi jako jedinej, kdo to bral s rezervou. A teď už podporuju Martinu, protože prostě zpívá nejlíp... No ale už musím definitivně jít, takže se měj. A v pondělí si můžeme pokecat zase (o vypadnutí Šárky, protože si nedovedu představit rockovou baladu v jejím podání)
0/0
28.5.2004 18:02

Linetka

Re:
Bohužel pro Šárku, já se taky trochu bojím o její podání rockovky, ale jelikož je dobrá, tak to zvládne. V případě Martiny to bude zase jen pokus o Anastaciu. Šárka nevypadne, uvidíš a jestli jo, pošlu Ti v pondělí ti svoji fotku. Čau, L.
0/0
28.5.2004 18:05

saturninJ

Re:
ja o Sarku vubec strach nemam. I kdyby uz ted vypadla, nabidky se ji jen pohrnou. Je naprosto vyjimecna, me uchvatila hlavne tou posledni swingovou pisnickou, s jakou lehkosti to tam vysvihla. Tem, kteri ji tu prirovnavaji k Bartosove, bych jen chtel rict, ze Ivetka by se na tuhle pisnicku vubec nechytala....a to ji je hodne pres 30 s hromadou zkusenosti. Sarka to tam strihla, jakoby nic, PROSTE PARADA, a to je ji (svete div se!) pouhych 16 let!? klobouk dolu.
u me tahle slecna na cele care vyhrala!
PS: Aneta ma prekrasny hlas, je velice mila, komunikativni, inteligentni skromna a libi se mi i vzhledove, vadi mi ale, ze se neumi pohybovat, ze se neustale hrbi -to by se ale snad dalo odstranit, kdyby ji to vsichni ti choreografove a vizazisti rekli.
No a Martina zpiva vyborne, hekzy se pohybuje a umi to na jevisti i rozbalit, ale vadi mi, ze vsechyn pisne zpiva stejnym stylem=viz Anastacia:(
0/0
28.5.2004 18:05

Linetka

Re:
Člověče , Ty vyjadřuješ přesně můj názor. Ty budeš asi nějaký naklonovaný Linet! Ještě jsem se s nikým neshodla tak, jako s Tebou. Samozřejmě myslím v názorech na Superstar.
0/0
28.5.2004 18:10

saturninJ

Re:
juuu no ja taky koukam jak blazen:-)
S tou Anastaciou jak jsme se shodli
0/0
28.5.2004 18:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.