Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident Miss odmítá nátlak lékařů

Prezident soutěže Miss ČR Miloslav Zapletal odmítl otevřený dopis lékařů zabývajících se anorexií a bulimií, kteří protestují proti propagování příliš štíhlých dívek v soutěži. Lékaři podle něj napadli soutěž jen účelově, protože přinese jejich názorům větší mediální pozornost. FOTOGRAFIE FINALISTEK MISS

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fluffy

To Bonelord
Ta petice neni proti propagaci stihlosti ale podvahy. 11 divek z 12 v Miss CR trpi podvahou a 4 maji dokonce BMI pod 17,5 coz je jednim z kriterii Mentalni anorexie.
 Sama jsem se pod ni podepsala
 
0/0
20.5.2004 17:30

zamek1

zisk ze soutěže je lepší než podrývání vědomí???
Bohužel, vím co je to anorexie a dnešní média ji jen prohlubují. Volba MISS je jednou z těch velkých louží, nejen kapek. Kdyby se pan Zapletal dokázal přenést do myšlení holek mezi 12-18 rokem, jistě by pochopil, jak spoustě z nich tato soutěž podrývá sebevědomí, jak lehce zlomí holku k anorexii. Stačí jen vyzvedávání váhy a objemu pasu. Jen ať příště uvádějí BMI soutěžících. To jim jistě nejde pod vousy. Opravdu vím o čem mluvím a problém MA a MB se bude jen prohlubovat. Buhužel u MA je právě i dosti vysoká úmrtnost a o nákladech na léčbu nehovořím. Stává se to civilizační chorobou aniž by to někdo z těchto lidí chápal.
0/0
20.5.2004 17:18

danick

opravdu zajímavá diskuze :o)
Když ty dívky ukazují v TV jako nejkrásnější, tak přece musí být nejkrásnější, pan Zapletal musí mít pravdu. Stejně jako ze SuperStar musí přece vzejít nejlepší zpěvák/čka, nejlepší televizí je TV Nova, protože má největší "koláče" a zdaleka nejpoctivějším, nejčestnějším a nejpovolanějším politikem je Standa Gross, protože má nejvyšší preference. A tak bychom mohli porkračovat. Lidé, jste zmanipulovatelní a jste manipulovaní. Uvědomuje si to alespoň někdo z vás? Abych neodbíhal od tématu. Stýkal jsem se za svůj život s několika dívkami různých postav, od baculky (nádherné) až po štíhlou (ne vychrtlou - BMI v normě), taky nádhernou. Všechny ale byly ženami a bylo to vidět (buď mám štěstí nebo nemám tak vyhraněný vkus). Ale skutečně si myslím, že ten ideál krásy, který nám předkládají média je značně pokřivený a nebezpečný. Proto tleskám reklamě na Dove... Někde jsem tady v diskuzi četl, že je to projev skryté homosexuality. Ani bych se nedivil. V naší stále patriarchálně uspořádané společnosti by to nebylo nic divného, i v "tuhém" patriarchátu řeckém byl ideálem krásy (u žen) malý, v podstatě mužský zadek... Přesně ze stejných příčin (skrytá homosexualita). Žencký - vemte to už konečně do svých rukou
0/0
20.5.2004 9:18

ppuppi

tak nevím ....
jsem normální zdravá holka, měřím 158 a vážím - pozor ať někteří nespadnou na zadek - 68kg. Nosím velikost 40 a to jen díky tomu, že mám poněkud větší hrudník (ve škole to byla nejhorší známka). Hodně sportuju, takže když mě někdo z blbosti zvedne nebo se s někým bavím o váze, nevěří vlastním rukám či mému slovu. Já sama vím, že na takovou váhu nevypadám. Tedy ne v oblečení, protože mám docela vysportovanou postavu. Jasně, nejsem nejmladší (je mi 30let) takže občasný faldík je. Před čtyřmy lety jsem oopravdu hodně posilovala, vážila jsem 52 kg, měla nádhernou postavu. Ale za jakou cenu? Vážit si jídlo, nesmět nic a stát se otrokem vlastní postavy? NE, UŽ NE, díky. Já se teď cítím skvěle, považuji se za pohlednou, nikdy jsem nebyla ohebnější a ve větší pohodě. Možná by nebylo špatné shodit tak 5-6kg, abych porazila sparingpartnera ve squashi  ale můj cíl to není. Mimochodem, znám jednu, je jí 23 let, měří 175cm a váží 55 kg a neustále se přeměřuje - myslíte, že je šťastná a spokojená se svým životem?????
0/0
20.5.2004 9:07

carlossssss

Ro od roku jsou zdechlejsi
Driv aspon mely prsa, ale ted uz na tech holkach nic neni. Lekari maji pravdu a Zapletal je ...., sami si dosadte co chcete.
0/0
20.5.2004 6:25

MaryN

Monroe
Pro mě je krásná ženská M. Monroe....a nosila by dnešní velikost 46...
0/0
19.5.2004 14:56

Bonelord

Tlustosi
To, ze Zapletal je clovekem, ktereho zajimaji jen jeho cachry je vec nepochybna, ale stejne tak jsou mimo ti, kteri tady broji, aby se zakazalo ukazovat sportovce a zdrave zijici lidi jen proto, aby z toho tlusti prispevatele tohoto fora a jim podobni nemeli mindraky. Pokud budou tlustosi min zrat a vic se hejbat tak budou vypadat stejne a urcite to nebude zdravi skodlive narozdil od jejich obezity. Pokuv Vy tlustosi budete bavrhiovat podobne kraviny jako oznacovat hubene lidi, tak je mozne, ze Vam budeme tetovat na celo, ze obezita skodi zdravi.
0/0
19.5.2004 14:37

Fifi_K

Re:
S tím bych až tak nesouhlasila... Měřím 182 cm, vážím 69 kg a je mi 30 let, většině lidem připadám štíhlá.... Sportuju a normálně jím, řekla bych zdravě. Většina těch holek na Miss má v průmě o 15 kg méně než já, což si upřímně řečeno, nedovedu vůbec představit. Nevěř tomu, že jejich vychrtlost je daná sportem a zdravou výživou. Sníst jedno rajče nebo 1/2 melouna denně je "fakt hodně zdravý" ... A věř mi, že vim o čem mluvím. Navíc tady nejde o Misky,ale o tisíce  -náctiletých,  které v nich vidí svůj vzor, přestanou jíst a pak se nemůžeme divit statistikám, kdy už 10-ti letý holky trpěj anorexií. A netýká se to jen holek, anorektiků je taky dost!!
0/0
19.5.2004 14:51

vaclav13

Re: Omyl
Obezita je sice škodlivá to ano a v mnoha aspektech dokonce velmi silně. Jenže mezi normální váhou a obezitou je pasmo nadváhy, které zahrnuje BMI 25-30 a kde většina zdravotních rizik stoupá jen mírně a nárůst se zintenzivňuje až ke konci. Takže nárůst BMI třeba o 4 body na 29 ještě nemusí znamenat katastrofu, ale stejný pokles BMI na hodnotu 15 je na pováženou, protože to už je aktutní podvýživa. S nadváhou totiž příroda u živých tvorů počítala při ukládání zásob na období nedostatku a tak je v té nižší fázi spíše obtížná než nebezpečná i když je samozřejmě lépe se držet blíže normální váhy.
0/0
19.5.2004 15:31

beruska_domca

Re: neni recept na zdravou vizaz
Fakt, takove lidi, jako jsi ty vylozene miluju.  Myslite si, ze kdyz holka nema miry 60-90-60, ze je obezni a ze jen fut zere a nehyba se. To je ovsem skaredy omyl Mam konfekcni velikost 44-46, coz zamena, ze jsem dost kulata. Ovsem jim stridme, chodim 3 tydne cvicit, jezdim na kolem skoro porad a stejne to k nicemu neni. Tak si srovnej v hlave, ze ne kazdy ma dano od prirody, aby byl stihly! Nikdy bych nechtela vypadat jako nejaka modelka nebo miss. To radeji zustanu u toho, jaka prave jsem, aspon meho pritele netlacim, kdyz se o mne opre!
0/0
20.5.2004 9:05

_DT

At koukam jak koukam...
...na tech fotkach zadnou anorekticku nevidim  
0/0
19.5.2004 12:51

jardadrda

Ministr zdravotnictví varuje: Anorexie a bulime škodí zdraví!
Letošní missky byly fakt z pohledu vyzávlosti hrozné. Byla to přehlídka vychrtlých dívek místo pohledu na hezké dívky. Nevím, jestli se opravdu lidem takto hubené dívky zdají normální. Tato soutěž by se měla zakázat stejně jako reklamy na cigarety. Protože anorexie a bulimie také ohrožuje zdraví. Případně bych navrhoval před každým přenosem a reklamou napsat nápis ANOREXIE A BULIMIE ŠKODÍ ZDRAVÍ. Když vidím v reklamě tyto dívky, jak reklamují krásu a "zdraví" připadá mi to ironické.
0/0
19.5.2004 12:17

Kleki Petra

Zase zbytečná diskuse s nepoučenými.
Celé to tu na ne dělá dojem, že většina diskutujících netuší,co je to mentální anorexie, a že to není totéž, jako přirozená štíhlost či vyhublost kterékoli dámy, která pro ni má disozice. Nastudujte si něco k tomuto tématu, než se pustíte do diskuse! Spouštěcím mechanismem této psychické choroby nejsou žádné reklamy na jogurty a fotografie vyhublých krásek (více či méně), nýbrž jde o záležitost související bez výjimky se vztahem dcery a matky, potažmo rodinnými problémy jako takovými. PŘESTO ALE  PROPAGACE CO NEJVĚTŠÍ HUBENOSTI JE STEJNÝM EXTRÉMEM, JAKO PROPAGACE OTYLOSTI  a je stejně nesmyslná, protože zdravotní problémy z ní plynoucí jsou nejméně stejně závažné. A dívka, která onemocní mentální anorexií, je skutečně psychicky vážně nemocná, a to nikoli snahou být štíhlá. To je jen průvodní jev této choroby a její vnější projev. Nicméně jakákoli prezentace nadměrné štíhlosti jako ideálu krásy a její bezvýjimečné přijímání za nutný standard, bez jehož naplnění bude nemocná vyřazena z většinové společnosti, celou chorobu jednoznačně prohlubuje.
0/0
19.5.2004 10:33

Bobyzboby

Duševní stav postižených není to, oč tu běží, ...
... základním projevem psychických chorob o kterých píšeš je extrémní štíhlost a právě tento symptom je zdraví škodlivý. Bohužel zdraví škodlivá extrémní štíhlost se vůbec netýká jen "anorektiček" a "bulimiček", model extrémní štíhlosti dnes bohužel funguje i u duševně zdravých lidí. Kdy skutečně už jde o extrémní štíhlost je samozřejmě indivuduální a žádný index štíhlosti nefunguje všeobecně.  Čím víc však má člověk pohybu, tím míň tato potíž hrozí a je míň nebezpečná. V tomto ohledu je zapletalova soutěž Miss jednoznačně perverzní a ve stávající podobě nemá na veřejněprávní televizi co dělat. Howgh.
0/0
19.5.2004 11:29

Kleki Petra

Re:
No, tak teď jenom nevím, v čem se názorově lišíme? Když pominu exkurs do oblasti anorexie, mám na věc prakticky stejný pohled, viz mé odsouzení "standardu". I já Howgh!
0/0
19.5.2004 11:36

Burroughs

Mentální anorexie
Trošku bych to poopravil. Tvrzení že problém mentální anorexie je důsledkem vztahu matky a dcery a rodinnými problémy je nepravdivé!
Fotografie a propagace podvyživených modelek je špatným vzorem. Nedávno běžel pořad s podobným tématem na ČT1, tak vypovídalo několik takto nemocných dívek a ty bezvyjímky tvrdily, že vždy, když v televizi, nebo na obálce časopisu uvidí nějakou modelku začnou mít pocit, že jsou tlusté. Ten jejich pocit, samozřejmě, není objektivní. Všechny měly vesměs doma harmonické vztahy a pro žádnou z představených dívek nebyly rodinné problémy a vztah s matkou příčinou jejich nemoci.
Problematika je, samozřejmě, komplikovanější. Ale je třeba na uvedenou diagnózu pohlížet jako na nemoc a tak s ní zacházet.
Stějne nepravdivé a zavádějící tvrzení by bylo, že kdo má problémy se svými rodinou trpí proto depresemi. To není pravda. Můžeš trpět disforií -rozlady a špatnými naládami. Ale deprese -konkrétně endogenní deprese- je nemoc. Souvisí se špatnými chemickými pochody v mozku, špatné vylučování serotoninu atd. Takto onemocnět může i člověk naprosto štastný a se životními úspěchy. Přičemž opravdu depresivní stavy jsou hrozná a nesnesitelná muka. Musí se léčit. Medikamentózně, el. šoky, inzulínovými šoky. Atd. . . .
Jen jsem chtěl vyvrátit mylné tvrzení Kleki Petry.
P.S.: Nejsem odborník v této oblasti, jen mírně poučený laik. Takže, samozřejmě, přesnější informace a popisy člověk nalezne v odborné literatuře, příp. u lékaře s atestací z ať už dospělé, či i dětské psychiatrie.
0/0
20.5.2004 0:49

Kleki Petra

Re:
Nemelu tu zase takové ptákoviny. Informace jsem čerpal od odborníka na tuto problematiku, kterého máme v rodině. S praxí delší 20 let. Tudíž trvám na tom, že tvrzení o těch vztazích s matkou je pravdivé,
0/0
20.5.2004 10:33

vaclav13

To snad nemůže myslet vážně
"Jsem přesvědčen, že nejen v Miss ČR, ale i jinde je zveřejňována, a tedy propagována, štíhlost především v souvislosti se zdravou životosprávou," míní Zapletal.
Jestliže má průměrná finalistaka jeho soutěže zhruba 175cm a asi 54kg, tak to lze stěží označit za produkt zdravé životosprávy. To by ty slečny musely být alespoň tak o 6kg těžší, aby to bylo možné označit za přirozeně štíhlou postavu. Tohle je na hranici hluboké podváhy a je to buď dáno ne úplně správným fungováním zažívací soustavy a nebo cíolenou snahou o hlídání si a redukování váhy. V obou případech je však špatné, že je takováto postava prezentována jako ideál ženské krásy.
Lékaři by měli přitlačit ještě mnohem důrazněji. Cílem by mělo být zavedení určitého orientačního limitu pro průměrnou hodnotu BMI a minimální mezní hodnoty. Pokud by organizátoři toto odmítali, tak by měla být soutěž vyřazena z celoplošných médií, která podléhají RRTV.
 
0/0
19.5.2004 9:59

hahavran

Re:
Co k tomu dodat. Souhlasim. Tohle se zdravou zivotospravou nema co delat. Pan Zapletal si asi plete pojmy s dojmy ( business ).
0/0
19.5.2004 10:07

hupiczek

Re: re
pripad od pripadu je jiny, ja napriklad vazim 54 kg a merim 173 cm a pripadam si uplne normalni nikoli jako mentalni anorekticka. byt hubena nerovna se byt anorekticka. nekdo se tak proste narodi a muze si jist jak chce, kdy chce. z vlastni zkusenosti ale muzu rict, ze okoli ( zejmena zeny) zvlada takovou holku spatne, nemusi si totiz hlidat cokolady, muzu se najist  kdyz mam hlad a to i kdyz  je treba pulnoc a az ted chodim jednou tydne plavat...a to se neodpousti. Z jejich strany je to pouha zavist a pro takovou neni tezke najit si svou verzi=udelat ze mne nemocneho cloveka. kdybychom se radeji starali o ty, kdo to opravdu potrebuji:(
0/0
19.5.2004 14:45

_DT

vystrel do tmy
Vestsim problemem lidstva - i Čechu, je obezita nez tyhle missky, tak si myslim, ze je ten dopis dokotoru vystrel do tmy
0/0
19.5.2004 9:40

_DT

Re:
mysleno tak ze je vic reklamy na to sezer vse co se prodava a ne na to zapomen na jidlo jdi blit
0/0
19.5.2004 9:43

vaclav13

Re: Hloupost
Obezita je sice problém, ale všude se na to upozorňuje a také na zdravotní rizika s tím spojená. Včera tu v jednom komentáři zazněla trefná poznámka, že rovněž nejsou nikde k vidění pořady, kde by obézní postava byla propagována jako ideál krásy a šance na slávu a peníze, zatímco v případě tohoto opačného extrému to tak je. Nemyslete když tomu nerozumíte. Doktoři vědí co dělají a laik je obvykle začne poslouchat až když je mu ouvej.
0/0
19.5.2004 10:08

Bobyzboby

Re:
Nebo taky třeba zbrojení nebo silniční nehody ;-) ...
0/0
19.5.2004 11:37

hahavran

.......
Myslim si ze se tady odbiha od tematu. Problem je v tom ze spousta divek se vidi v techto "idealnich zenach" a zacne smerovat svuj zivotni styl na tuhle drahu. Jenze problem je, ze to v mnoha pripadech nedokazou zasatavit a jdou do extremu. A pak nastoupi anorexie. Bohuzel tahle nemoc neni o tom ze nebudu jist, ale je to nemoc psychickeho charakteru. Ano vedlejsi produkt je ztrata prijmu potravy, ale po psychicke strance je to absolutni destrukce osobnosti a s tim i nasledujici zdravotni problemy. Pro vsechny zde diskutujici, kteri pisi, ze je to idealni, doporuciji navstivit kliniku Puruch prijmu potravy v Praze, Ke Karlovu 11, oddeleni 3. Mozna zmenite nazor. Prozil jsem s me blizkou osobou anorexii a muzu rict je to zazitek na cely zivot. Nemuzu nikomu vnucovat co se mu ma libit nebo ne, ale myslim si ze nejaky varovani pred soutezi Miss by bylo na miste.     
0/0
19.5.2004 8:27

ples

Na Miss...
...jsem se koukal první rok proto, že jsem byl zvědavý. Druhý proto, že jsem chtěl vidět, jestli je pořád taková blbost. Poté, co jsem viděl, jaké dívčiny jsou nám prezentovány jako ideal krásy, už tuto soutěž nesleduji. Nemyslím si, že žena, která má poprsí č. 1 a u které nepoznáte tu nádhernou hranici mezi zády a nohama a které chybí aspoň malé boky, může být brána jako královna krásy. Nic proti nim. Když se jim to líbí. Ale taková být miss? Spousta fitnessek je hravě strčí do kapsy. A navíc se při sexu tak rychle neunaví ;-)
 Panu Zapletalovi se nedivím. Už několk let po sobě se mu hlásí jenom takové tyčky. Přece si nena..re do svého hnízda. Ovšem názor, že je to problém, ale v Miss ne...hm...
0/0
18.5.2004 23:26

joryk

jen petice lékařů
Rozumější část novinářů a lidí z medií by se fakt měla tomu kultu vychrtlosti postavit. Měl by se udělat průzkum mezi muži, jaké tvary nejvíce preferují. Rozhodně by takové koncentráčnické vychrtliny nemohli zvítězit. Je to jen manipulace producentů diet, nízkotučných jogurtů atd. Z reklamy  s misskami na aquillu je mi na blití.
0/0
18.5.2004 22:43

Marmeladeee

Když je podvodná privatizace připravila o 2 biliony
Jak by nebyly vychrtlé, když je (i nás) podvodná privatizace připravila o 2 biliony  385 miliard Kč. Více na:
0/0
18.5.2004 21:32

hikeen

A co modelky?
Missky jsou možná hubený ale některý modelky(i TOPmodelky) jsou ještě mnohem hubenější.A ono je taky rozdil jestli to málo na těch kostech je jen tuk nebo svaly. Ale podívej te se třeba na Váchovou ta rozhodně vyzábla není.
0/0
18.5.2004 21:13

sukqu

Miss aerobic
Modelky, miss a různé vychrtliny jsou vidět všude. Holky na to kouknou a řeknou si, že by tak chtěli vypadat. Znám to i z vlastní zkušenosti. Ale máte pravdu, miss je plná vychrtlin, ale miss aerobic - to jsou fakt krásný holky. Taky jsem opustila své "staré" vychrtlé vzory a nahradila je jinými hezčími (viz miss aerobic)...
0/0
18.5.2004 19:55

Džura - hrdina Pamíru

somálská agentura
Kdyby se ty modelky trochu opálily a shodily hadry, tak by si mohly se Somálcema vystát na poušti frontu na humanitární polévku.
0/0
18.5.2004 19:19

Nuer

Re: dobrý postřeh
Ve třetím světě neexistuje nic takovýho jako anorexie nebo bulimie..tam by ty lidi byli rádi za jakýkoliv jídlo a nám v Evropě jsou předkládány za ideální postavy somálek..to je fakt na hlavu
0/0
18.5.2004 19:59

Burroughs

Add pan Zapletal
Moje skromná domněnka: Myslím, že názor pana Zapletala opravdu nikoho nezajímá, takže se domnívám, že je i zbytečné aby se ho novináři na cokoli ptali.
0/0
18.5.2004 18:10

abraka

Miss Aerobik? Taky pěkná lež
Nenechte se mylit, mam 100% zarucenou zpravu ze zakulisi souteze Miss Aerobik, vam pripadaji ty holky zdrave, normal, ale muj znamy, ktery se podilel na priprave teto souteze, byl pritomen v zakulisi pripravy, videl ty holky, jsou ve velkem stresu, takovem, ze nektere vubec nejedly, a ty, co se neceho najedly, letely na zachod a zvracely, mluvil minimalne o trech, co je videl letet hned po jidle na zachod ...  takze ani tato soutez nepropaguje zdravy zivotni styl, ale o tom se nemluvi, ze, proc taky , kdyz ta soutez je velkym byznysem, sponzori, televize, "slava", atd...  
0/0
18.5.2004 18:06

d_s

Re: stres
Ja sice nejsme zadny kandidat na miss. Mam sice 193 cm, ale taky 98kg. Podobne stavy, ze se nemuzu rano nasnidat nebo hned zvracim jsme mel v predchozim zamestnani. Tak jsme ho zmenil. Dneska je vse ok. Ty holky to maji ze stresu. Jenze jsou v nem porad. Kariere modelek je pomerne kratka. A co budou delat ponot, kdyz nevydelai hodne penez? Nikdo je prece nenuti aby sli na miss.
0/0
18.5.2004 19:17

abraka

Re:
gratuluju ! nekdy je tezke pojmenovat problem, kdyz je clovek prave v te situaci, v tom, co mu neprospiva, zmena muze byt zpocatku i neprijemna, jelikoz s sebou nese nove, nezname, ale stoji to za to
0/0
19.5.2004 15:38

lindalinduska

Nemáš tak úplně pravdu
Sice já ždáné extra zaručené zprávy o miss aerobic nemám, ale co vím je, že moje kamarádka se už 2 x dostala do posedních 20 nebo 30 holek, a je to krásná holka, sportovkyně a vubec není anorekticka!
0/0
19.5.2004 8:36

polarniliska

Re:
Jsi trochu mimo, protože při soutěži nemohou jíst nebo zvracejí ze stresu a nervozity v souvislosti se soutěží, ale v normálním životě se stravují úplně normálně a jsou to zdravé a sportovní holky. Nevím jestli jsi někdy nějak pořádně sportoval, ale to by bez jídla opravdu nešlo.
0/0
19.5.2004 9:06

abraka

Re:
Tak za prve, jsem zenska,
za druhe, nevylucuju, ze jsou zeny, ktere opravdu jen sportuji a jedi normalne, obcas neco nezdraveho, obcas neco hodne zdraveho, ale ty vypadaji normalne, zadecek, prsa ... nebo maji rychly metabolismus, ale to je tak jedna dve divky z 20ti, vetsina se zacne v puberte zaoblovat do presypacich hodin. A TO BY SES DIVIL, KOLIK ANOREKTICEK CVICI, SPORTUJE, DO UPLNEHO VYCERPANI a to - BEZ JIDLA! ABY BYLY jeste STIHLEJSI! Ono jim to totiz jde, nejaky pulrok maji energie a hlavne posedlosti stihlosti, ktera e k cviceni donuti, habadej. TAKZE NEZ ZASE NECO NAPISES, tak se nejdriv prosim informuj, a pak o tom zasvecene pis ...   
0/0
19.5.2004 15:32

Burroughs

Štíhlá linie
Problém není v pokřivení ideálu krasy. Ideály na rozdíl od těch Platónových  se mění postupem času a nejsou stálé. V současné době je prezentovaný ideál krásy velmi štíhlý. Otázka ovšem je nakolik tento vnucovaný ideál porotců (ti o tom rozhodují) soutěží miss, módních návrhářů, pořadatelů módních přehlídek a tvůrců reklam reflektuje skutečný vkus průměrného muže z Evropy řekněme.
Dle mého skromného názoru a vlastnich zkušeností muži preferují pevná ženská těla, pevné tvary, vysportované. A nezáleží přitom tolik na linii. Neboť žena, která má pevné tvary, pevné hýždě a prsa, vysportované nožky je obecně přitažlivá, jedno zda li je úplně štíhlá, plnoštíhlá, či zda může být pyšná na své ženské tvary.  A tady se dostávám k problému, k čemu je protagonistkám soutěže miss, ale hlavně pak profesionálním modelkám (tedy profesi, která udává rytmus, co se týká trendů) velmi štíhlá a vyzáblá těla, když je to totálně nezdravé a hlavně obecně nepřitažlivé. Mají štíhlá těla, ale totálně povolená, téměř každá modelka, která se prochází po přehlídkovém molu a odhalí nějaké své partie, vnitřní stranu stehen, zadeček -ktérýž to je velmi malý, ale nevzhledně povolený a rozstřesený. To samé i nohy modelek, sice štíhlé, ale i ta troška co na těch nožkách je tak je velmi povolená. O poprsí ani nemluvě. A při vypjaté chůzi na přehlídkových molech opravdu není pěkný pohled na povolené zadní partie. Je to způsobeno životním stylem. Modelky místo toho, aby si šly zaplavat, na aerobic, do fitnessu, zaběhat, tak jen kouří cigarety, pijí, drží diety, případně polykají vatu napuštenou džusem, aby měly pocit plného žaludku.  Takže kromě zdravotních potíží vyplývajích je tento trend i trošičku odtržen od ideálů většiny můžů. Daleko příjemnější pohled by byl na na modelky, které by klidně vážily o 10kg více, ale měly by těla pěkně pevná vysportovaná, nekouřili by a nedržely drastické diety.
A konečně myslím, že názor pana Zaletala opravdu nikoho nezajímá, takže
0/0
18.5.2004 18:04

LiborCH

Re:
Jasně, četl jsem rozhovor s jednou top modelkou (už nevím kterou), která začla chodit do fitka a plavat, protože měla mizernou kondičku. Musela toho však holka nechat, protože jí, kdo by to byl řekl, začaly růst svaly. Tož, tohle je také část dnešního modelingu.
0/0
18.5.2004 19:08

hellboy

Re:
jo, to musis kouknout na katalogy plavek, tam to predvadeji nadherny vysportovany kocky a ne takovy vychrtliny, ktery kdyz vidim tak mi je blivno
0/0
18.5.2004 19:18

jaymzz

Re:
mas samozrejme pravo myslet si o zapletalovi, co chces. jakeze to nutkani vsak budi v tobe presvedceni, ze prave o tvuj nazor nekdo stoji, mi zustava tajemstvim. zapletal, na rozdil od tebe, byl alespon k reakci oficialne vyzvan...
0/0
18.5.2004 22:14

joryk

Re:
Vsichni, kteri kliknou na odkaz "diskuze......" asi stoji o ruzne  nazory na uvedeny clanek, ne? Nebo proc sem vubec lezes? To zas zustava tajemstvim pro me.
0/0
18.5.2004 22:29

The Beast

Re:
máš absolutní pravdu. mě osobně se líbí pevná ženská těla, to pak může být i trochu při těle a stejně je sexy
0/0
19.5.2004 9:03

staghorn

Pan Zapletal nemá co odmítat,
protože se dá s úspěchem pochybovat, že tomu rozumí. Nebo má snad tenhle něco jako megapasák lékařské vzdělání a atestace v oboru dietologie. Pokud nemá, tak má jeho názor asi stejnou váhu jako názor Pepka Vyskoče. Vypadá to na klasickou úkázku úsloví o potrefené huse, v tomto případě houserovi.
0/0
18.5.2004 18:01

jaymzz

Re:
pan zapletal ma co odmitat, jelikoz se jedna o jeho privatni podnik, priteli, ve kterem si muze, bez ohledu na tvuj nazor a kohokoli jineho, delat, co se mu zachce. pokud se mu tam vychrtliny samy hlasi, no pak asi nema moc na vyber. byt nepatrim k jeho vernym, znam organizacni pozadi teto souteze i jeho samotneho, a ver mi, ze tve nicim nepodlozene komentare o megapasakovi jsou velmi jednoduse stihatelne...
0/0
18.5.2004 22:19

vaclav13

Re:
Nic ve zlém, ale kapánek se mýlíte. Ani ve svém podniku si podnikatel nemůže dělat co se mu zachce. Tenhle jeho podnik je přenášen celoplošným televizním vysíláním a to staví celou situaci do poněkud jiného světla. Ve svém podniku si klidně můžete zorganizovat grupensex či nějaké absolutně úchylné sexuální orgie a může to být každému víceméně jedno, pokud tam jsou jejich aktéři dobrovolně. Problém ale nastane pokud takové prasárny hodíte na televizní kanál.
Soutěž Miss sice není takový extrém, ale její negativní vliv dokáží doložit jak psychologové tak odborníci přes výživu. "Po každém finále Miss ČR jsou nejčastějším tématem rozhovorů s pacientkami parametry finalistek", to jsou tiskem citovaná slova MUDr. Rokytové z Fakultní nemocnice Motol. Každoročně se po této soutěži vracejí pacientky, které už byly považovány za vyléčené a objevují se nové. Věřte, že takovéto věci v odborném posudku by mohly panu Zapletalovi či spíše této soutěži zlomit vaz a nepomohlo by ani deset Perry Masonů.
Výroky staghorna by tak jednoduše stíhatelné zase nebyly. Pokud jste s touto soutěží nějak spojen, tak se ve Vás se asi ozvala příslovečná potrefená husa. On tam použil termín "něco jako" a i právnický elév Vám řekne, že to nejde brát jako "=". Navíc i v novinách několikrát prosákly dost skandální informace ohledně málem vyděračských smluv apod. Buďte jistý, že ve spoustě komentářů byste našel označení pasák rovnou. Tohle bylo ještě dost mírné. A jen malá poznámka na závěr. Základem slušného vychování je to, že pokud někoho neznám, tak mu netykám. Snižujete tím totiž úroveň svou i svých argumentů.
 
0/0
19.5.2004 9:25

mangudai

Nejlepsi
mazny co se figury tyce se aspon dle myho nazoru daji shlidnout na miss aerobik. tyhlecty zapletalovy mury, jsou jednak vychrtly smrtky a jednak sou az na nejakou tu svetlou vyjimku plochy jak baterka. Co si vzpominam tak driv i vtydlety nablbly soutezi ty holky mely kozomiry kolem 90 a dneska se tam klidne produciruje vycouhla fujara 78 pres kozy. neznam chlapa kerej by povazoval zenskou bez koz za ideal krasy  tfuj tfuj    
0/0
18.5.2004 17:39

Kacenkin1

Re:
naprostej souhlas.....
0/0
18.5.2004 17:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.