Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo šíří fámy o manipulaci SuperStar?

Televize Nova podala žalobu na časopis Spy za článek o údajných podvodech a zmanipulování výsledků hlasování v soutěži Česko hledá SuperStar. "Lži a pomluvy v tomto článku zašly příliš daleko. U soudu jsme schopni jednoznačně doložit regulérnost hlasování," řekl mluvčí Novy Dan Plovajko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

elsicka

Ramese
Hmmm, tak že bych si třeba příští neděli v osm večer vyběhla místo sledování Superstar na Říp? Milý-á Ramese, ubezpečuju tě, že opravdu nemám čas celý den čučet na bednu, vybírám si, na co se budu dívat, považuju se za průměrně inteligentního člověka a přesto Superstar sleduju a líbí se mi.Howgh!
Elsa
0/0
19.5.2004 23:22

ramese

no nic
cela ta soutez je priserna a nema opravdu s IQ nic spolecneho .. posadte k TV kralika dejte mu do tlapky mobila ukazte jak vymackat jake koliv mobilni cislo urciteho kandidata a nemusi u toho sedet clovek.TIm jsem jen chtel rici ze na tyto intelignenti porady se chiti opet jen a jen "inteligentni" lide co nemaji doma nebo venku do ceho pichnout a sedi u bedny a prepinaji programy jak roboti.neni lepsi se sebrat a nekam vyrazit treba na hory? Jaka by to byla super star bez lidi co jsou na horach? Zadna...  Nekoukam se ani na super star nebot nejsem v cesku nekoukam se ani  na American idol. Je to o nicem skoda venovaneho casu na to. Tak si tam tu suprstar uzite a cele to stadecko
0/0
19.5.2004 21:45

petra69

superstar
Nic si nebudu nalhavat, Nova jako takova nic moc, ale koukam na ni a zrovna Superstar me bavi. Je ale fakt divny, kdyz postoupi stejny pocet kluku i holek a vypadavaji presne na preskacku. Ale je zase pravda, ze zatim vypadli ti, jejichz sance na vyhru nebyly velky.
0/0
19.5.2004 11:17

agent6542559

Je to zmanipulované !!!
Společnost Erika a.s. nemá audit(ISO9001 nebo jiný certifikán jakosti) na systém zpracování SMSek. Snažila se ho získat, kdysi, byl jí odmítnut, neboť v systému se objevili tzv. backdoor. Vypadalo to, že to spraví/opraví, ale ... ukázalo se, že daleko lukrativnější je si nechávat platit za předem chtěné "výsledky". Notářka samozřejmě ověří výsledky, ale nemá pod kontrolou to, co se objevuje na vstupu, tam je "díra" či takový minifiltr. Bohužel.
0/0
17.5.2004 15:44

mmkk

Re:
A víš ty vůbec o čem to ISO9001 je?
Z vlastních zkušeností vím, že jej mají i firmy, ve kterých je takový neskutečný bordel, že když chceš něco najít, trvá ti to týden. Že mají předpisy jak se podle ISo má všechno dělat, je hezká věc, ale nikdo to stejně nedělá a většina pracovníkůto ani neví. Každý rok přijde někdo na kontrolu a potvrdí, že je vše OK.
 
Kdyby se do důsledku mělo ISO dodržovat, tak se totiž z toho papírování zblázníš. Není to o ničem jiném než o stanovení pracovních postupů, jejich dodržování a vykazování v patřičných papírech. Když chceš ale něco zatajit, tak na to je každé ISO krátké.  
0/0
17.5.2004 16:45

RRorys

Re: ISO
ISO je v tomto pripade naprd. Kdyz chce nekdo neco zfalsovat, tak mu v tom ISO rozhodne nezabrani. Maximalne nekdy trosku zkomplikuje.
Ale o predem pripravenych vysledcich si myslym od pocatku ze je to blbost. Protoze by to bylo tezko utajitelne a tech der kterymi by se to mohlo dostat ven je dost. A nevim k cemu jim by to bylo dobre. Oni potrebuji u televize udrzet co nejvice divaku a tedy aby tam zustavali ty nejoblibenejsi. Sli by sami proti sobe.
Pokud jsou ovlivneny vysledky, tak urcite ne zamerne, ale spise spatnym prijmem a zpracovanim SMS. Tech vracenych je moc. Ale ani tim neni nikdo ze soutezicich predem zvyhodnenej.
A za dalsi podle prumerneho nyzoru na diskuznich strankach, v mem okoli a podobne ty vysledky docela odpovidaj.
Ze se prosadilo pul na pul kluku a holek je nahoda a vyrazovani taky. A castecne je k tomu vyssi pravdepodobnost, ze tomu bude tak probihat. Krome drobneho davu fanynek Luliana a Samera maji lidi ruzny vkus a casteji posilaji kluci hlasy divkam a naopak. No a tak se postupne vytraci a nebo presouva pocet hlasujicich, zamereny na urcity styl a nebo pohlavi. Tak ze kdyz vypadne kluk, cast hlasu odpadne a cast se presune k jinemu. Tim zbyde vice hlasu na nejslabsiho kluka o proti nejslabsi holce (tedy podle vysledku ne nejslabsi, ale nejoblibenejsi) a tim ho posili (samozdrejme ze ne vsechny odpadle hlasy prejdou na nejsalbsiho, ale ma vetsi sance). Tak ze ta pravdepodobnost stridani vypadlych je dle meho nazoru vyssi, nez ze treba vypadnou dve divky za sebou a nebo naopak.
0/0
18.5.2004 10:22

lokutus

???
Proč však na Nově neukazují přesné výsledky - t.j. přesný počet hlasů???
0/0
17.5.2004 15:03

jerry15

Re:
Nejspis kvuli sazkovym kancelarim.
0/0
17.5.2004 16:50

RRorys

Re:
Potoze kdyby divaci videli, ze jejich favorit je na rade a ma malou sanci, neposilali by tolik SMS ktere jim hrnou penize a soutezici by to mohl predem vzdavat a nedostatecne se pripravit. A taky si predstav ze zpivas a vis ze jsi na rade. To by taky mohlo ovlivnit. Myslym ze je dobre ze ted nic neukaziji, ale po finale by mohli veskere vysledky zverejnit. Snad to udelaji. Mohlo by to byt zajmave, jak se menili pomery. To pak muzeme treba koukat, ze podle vysledku prvniho kola predposledni , propracoval treba do prvni trojky a pod. Nebo ze se nekdo udrzel jen o prsa. Ale ted je to opravdu proti jejim zajmum. A i ty diskuze o tom zda jsou vysledky zmanipulovany, nebo ne jim pomahaji. Dobra reklama kdyz se o nich mluvi a diskutuje. Lepsi nez nezajem.
0/0
18.5.2004 10:31

vendy911

Eviku
Kde seš?
 
0/0
17.5.2004 13:59

Benzin Petrolejovič Naftěnko

TV NOVA
ať už jde do prde..le. Slabomyslnější tv kanál (mimo Romantiky) v EU neexistuje.
0/0
17.5.2004 10:37

boganek

Re:
Tak se nedivej Benzine Naftěnko - jak jinak by si to věděl divochu.
0/0
17.5.2004 15:11

dancik

superstar
všechno je to podvod, akorát tahají z lidí prachy za SMS.
0/0
16.5.2004 19:48

wild_angel

.
   BULVÁR ŽALUJE BULVÁR 
0/0
15.5.2004 11:27

joovi

Re:
 tak tak
0/0
17.5.2004 2:11

RRorys

Re: Bulvar
I kdyz nejsem zadny zastance NOVY, nemyslim si ze je NOVA bulvarni. Dle mych meritek je bulvar trochu vyse.
Nemyslym si ozadne z nasich telvizi, ze by byli bulvarni. K jasnemu bulvaru bych priradi BLESK, byvaly SUPER (ten obvzlast) a podobne. Ale nase televize se tak dle meho nazoru nechovaji. I kdyz nekdy je to uz na hrane. (ale jen subjektivni nazor, kazdy ma meritka nekde jinde)
0/0
18.5.2004 10:36

wild_angel

Re:
Tv Nova už několikrát vysílala neověřené informace /TN/ , za které se potom musela omluvit, takže vysílala lži, takže je to taky bulvár.
0/0
18.5.2004 12:54

RRorys

Re: mas pravdu
Asi mas pravdu. Z tohoto pohledu lze rict ze ji do bulvaru moc nechybi. Ale pri rychlosti zprav ktere chteji dostat na obrazovku co nejdrive se stane ze ustrelej. A  to je spatne. Bohuzel  blaznivi redaktori maji obcas klapky na ocich a zenou se za senzaci tak horlive, ze by je mel v tu chvili sefredaktor bud pribrzit a nebo vyhodit.   Z tohoto pohledu mas pravdu ze by se to nemnelo stat a je to opravdu zaklad bulvaru. Napis co chces, nemusi to byt pravda, hlavne kdyz to blby lidi ctou, nebo sledujou. Ale asi toto u nich nebude snad programove standart. To by jsme jim krivdili, ale dokazou tak napáchat hodne zla. Rozhodne nesouhlas s jednim dementem za chybnou zpravu. Doporucil bych za kazdou chybnou zpravu dat minimalne dvacet omluv v hlavnim vysilacim case a do tistenychnovin dvacet na hlavni ztranku a pres celou. Pak by si to pitomci rozmysleli nekomu skodit. Par omluv a koncej. Budou vypadat jako totalni pitomci.
0/0
18.5.2004 14:11

rewell

Re:
ano máš pravdu, není bulvární podle tvých měřítek, ale je přímo zhovadilá a hlavně podporuje zkorumpovanou socanskou vládu - celá ta slavná PPF.
0/0
18.5.2004 13:53

Pifko

Co se divite
Nova =spina,Spy=Spina, Nova zaluje Spy,co lidi chcete?Tu o nic nejde!!!
0/0
15.5.2004 0:52

Iljic

Re:
Přesně tak
0/0
15.5.2004 11:21

crueltime

Na tom Něco je..
Abych řekl pravdu tak Spy to asi využil situace stejně jakojí využívá jiný bulvár a zpochybnil něco o čem se mluví.Zřejmě asi nemá moc důkazů.Ale já vám něco povím ,četl jsem nedávno diskuzi na tohle téma nevěřil jsem tomu,jen jsem o tom přemýšlel a pak si žena všimla že jedna dívenka,která měla dlouhý copánky a brýle postopila dál a další týden s ní byl medajlonek jak jí změnili image obarvili a ostříhali a další týden na to následovali krátké šoty o tom co by dělali kdyby nepostoupili dál ,(zdůrazňuji že byli aktuální) a ta dívenka měla zase dlouhý copánky a brýle..
Řekl bych že to pan režisér ve střižně prostě nevybral..ale nikdo si toho nevšiml,každopádně už od té doby ani já ani žena smsky neposíláme.
0/0
14.5.2004 22:24

Glutton

Ale jo
Za tu žalobu to stojí. Ale ne za jednu. Měly by teď podat žalobu všichni poškození najednou. Ono když by se Blesk hezky finančně prohnul, tak by nejspíš zkončil. Buď krach hned a nebo nebude mít o čem psát. Když nedokáže zveřejňovat objektivní zprávy.
Ale je tu přece jen malej háček? Opravdu je problém v Blesku? Kdo ho financuje? Ono by stačilo když by lidé přestaly ty lži číst.
0/0
14.5.2004 21:13

lokutus

Re:
Já nebudu dělat Blesku advokáta, ale jedná se o Spy!
Co se týče SuperStar, tak si myslím, že Blesk informuje korektně - mám takový dojem, že je možná (ne)oficiálním partnerem!
0/0
14.5.2004 22:40

ProdejkaCZ

SPY
SPY = 90% obsahu čisté výmysli, to ví přece každý.. To přece nestojí za tu žalobu, nebo jo Prodejka - www.prodejka.cz
 
0/0
14.5.2004 19:20

cecilka2

Re:
sice jste se vyjadril, ale prilozeni internetovych stranek mi prijde podivne. umisteni reklamy na tomto servru se totiz plati!!!
je videt ze diskuze vas fakt zaujala
0/0
17.5.2004 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.