Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šestnáctou Miss je Jana Doleželová

V pořadí už šestnáctou královnou krásy České republiky se stala dvaadvacetiletá Jana Doleželová z Uničova, která soutěžila s číslem 11. Titul první a druhá Vicemiss získaly dvaadvacetiletá Michaela Wostlová z Českých Budějovic a osmnáctiletá Edita Hortová z Brna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BelaM

Vážně nevím co říct..
Těšila jsem se až si přečtu vaše další připomínky.Pochopila jsem jednu důležitou věc,že člověk mnohem raději lidi pomlouvá a kritizuje,dělá mu to velké potěšení,zvlášt tady na těchto diskuzích,protože je absolutně anonymní a může napsat co chce,nemusí sbírat odvahu a postavit se před tu dívku a říct jí to do obličeje,protože by se styděl.Vůbec mě netrápí,že jsem byla vulgární,já vím jaká jsem a že nemám špatné chování,ale co je moc je moc.Nemusím si dokazovat,že jsem krásná,nemám mindráky,ale chtěla jsem se dostat pryč s mou mamkou od místa kde žijeme,začít nový život pro ni a pro mě.To nikdo nechápe,nikdo neví z jakých důvodů děvčata do takových soutěží jdou.Nepodařilo se.Pořád tady píšu svůj názor,protože mě prijdou ty kritiky tak nespravedlivé a ponižující!!!Jedné slečně co psala jestli by jsme uměli jen tak být bez make-upu někde u vody pod stanem chci vzkázat,že s přítelem jsme jeli na dovolenou na motorce jen tak v cuklích,se stanem a pár korunama v kapse a nějaký meke-up mi byl ukradený.Stejně tak jako každý rok mrznu s kamarádkama v prosinci na trzích v našem městě a prodáváme štěstíčka,aby jsme vydělaly peníze na dětský den pro děcka z našeho dětského domova,chodíme tam i 6 hodin v mínus 10 stupních.Chci ještě napsat jednu věc:soutěžící nejsou žádným modelem krásy,je to prostě tucet hezkých holek,které chtěli využít svého vzhledu a užít si legraci, která k této soutěži patří.Musím uznat,že v televizi jsem vypadala poněkud debilně,nevím co mi udělali s vlasama,ale nebyla jsem to já,to co tady píšu se vůbec nehodí k tomu ksichtíku co byl v televizi a měl číslo 7.
 
0/0
19.4.2004 20:45

attila

Re:
Tak jsem si to tady vice ci mene podrobne proletel.. Slecno, co jste cekala? Podobne to na tady internetu vypada ve vetsine pripadu. Tech kritizujicich, ci dokonce nadavajicich je vzdy nejak vice... Ta zdejsi anonymita prinasi sve; jak jste to uz sama napsala. Je to snazsi, kritizovat, to snadno dokaze opravdu kazdy... Bohuzel skoda toho Vaseho predchoziho prispevku. Nesl se tak nejak v duchu nazoru tech "nadavajicich", kterym jste to ale vycitala, a tak jste je v jejich postojich spise jeste utvrdila. Ale asi jste to potrebovala dostat ze sebe ven, tak snad to alespon trochu pomohlo. :-) Ale na druhou stranu, spolecne s timto prispevkem jste to vyjadrila docela sikovne. Lide by to meli brat mene vazne, a jako prilezitost pro Vas a Vase kolegyne prosadit se v trochu jinem svete. Jenze je to proste jednou Miss CR, takze od toho asi kazdy ocekava, ze se jim vsem bude vitezka libit, zaujme je...nevim. V kazdem pripade je to spise jedna z prilezitosti prave pro ty soutezici, jak vyuzit predevsim sveho vzhledu ke splneni si svych alespon nekterych {treba i vsech} snu... To by si asi meli ti nadavajici uvedomit {A at si to treba sami zkusi jak umeji,pokud chteji neceho dosahnout, nikde nic na nikoho samo neceka. A pokud nechteji, tak mohou ukazat take neco jineho, nez jen napadani tech, kteri to alespon nejak zkusili.}, a misto toho nadavani by alespon mohli venovat par slov uznani tem, ktere to zkusily; a tem, ktere uspely pak poprat at toho dokazou vyuzit nejen ke svemu prospechu, ale take pokud mozno i ku prospechu alespon nejake casti tech lidi, kteri by to potrebovali. Ostatne neco takoveho jsem Vam chtel pred soutezi poprat, pokud si jeste vzpomenete, tak jsem ten "pan otraveny", ktery vedle Vas sedel minule utery ve vlaku do Prahy. :-) Zezacatku jsem ani netusil, ze jste finalistkou te souteze, az pak jsem to odhadl podle toho, co jste tam telefonicky resila.. No, nerekl jsem nic, asi tak stejne, jako by se na nic kloudneho nezmohl ani zadny z tech k
0/0
20.4.2004 0:17

attila

Re:
...z tech kritizujicich. No, alespon tady nejsem tak uplne anonymni. Mozna.. :-) A jeste musim potvrdit, ze skutecnost a to co je k videni v TV se od sebe opravdu lisilo (bez urazky). :-) Az druhy den jsem se na internetu podival ,vedle koho jsem to vlastne sedel, a to jsem se podivil.. :-) S jednou vytkou bych tady ale souhlasil, a to ta urcita "podvyzivenost" soutezicich. Sice jsem sam obdobny pripad v muzskem provedeni, ale mozna i proto vim, ze je to na hranici (ci spise uz za ni) extremu, ktery by nemel v takovych soutezich krasy prezentovat onen vzor pro zeny, kterym pak kvuli tomu zbytecne klesa sebevedomi, snazi se vypadat podobne atd {ikdyz je to jejich chyba,ze si to tak pripousteji; ale odolavejte tomu}... Preji Vam, at se Vam v budoucnu dari jeste lepe, ikdyz dostat se mezi poslednich 12 z nejake tisicovky muzete povazovat za vynikajici uspech, a mozna Vam jeste k necemu dopomuze... Vlastne budte rada ze jste nevyhrala, protoze Vam snad nehrozi rozchod s pritelem. :-) Ta statistika je celkem jednoznacna, tezko byste odolavala...
Ke slovenske soutezi: asi se tam tedy rodi hezci slecny, nebo tam ma vice tech hezcich kuraz potrebnou k tomu, aby se do te souteze prihlasily. Klidne se tam kvuli tomu vsichni houfne prestehujme.. :-) Vzdyt je to celkem jedno. Prece, nejde-li o zivot, jde o *****.  Ale po organizacni strance by to pri te delce existence souteze mohlo byt u nas zorganizovano lepe.. :-)
Petr H.
0/0
20.4.2004 0:20

flankerp

videl jsem..:)
Normal,ja sem videl a chvilu kecal s jednou finalistkou rocniku 2001 /nebo 2002/,ted uz nevim a ve skutecnosti byla o dost hezci,jak na fotkach,takze to chapu:).Jinak nevim,esi sou podvyzivene,myslim,ze na tenhle vek jew to furt jeste stihla postava.A dost holek co pobiha tady napr. po Brne je na tom podobne.Taky nejsu na borce tlustoch a tloustnout v zadnym pripade nechcu:) 185cm/75kg,23let a citim se,jen to zaklepat:), superzdrave:).koukal sem na www slovenske miss a musim uznat,ze ucastnice brunetky byly pekne:)....Proste nejhezci slecny maji slovansky narody:).Hura,ze jsem Cech:)
0/0
20.4.2004 11:55

attila

Re:
No vidite, to ja jsem jeste vetsi vyzle, a nestezuji si. :-) Ja take bezne vidavam hodne takhle hubenych slecen a nejak se tim nezabyvam.. Ale tady jsem chtel rict to, ze tahle soutez se nekdy bere prilis zbytecne vazne, a pusobi na ty slecny, ktere maji o nejake to kilo navic, asi dost depresivne.. Takze je treba brat v uvahu take to, ze soutezici maji kolem 20 let (plus-minus), jim vahove podobnych je vsude kolem nas spousta, a vsechny asi casem k par kilogramum navic jeste prijdou a "spravi" se nam :-)))) Ve 20 letech casu dosti.
0/0
20.4.2004 13:05

staghorn

Re:
V pořádku to není. Normální je pokud má 175cm vysoká holka ve 20ti letech tak 60 kilo nebo malinko více. Pak má hezkou štíhlou postavu a přitom je poznat, že je to ženská. Pokud ovšem má o 10 méně, tak už to zdaleka normální není. Vždyť na minimálně dvou z finalistek byly vidět žebra jak obruče na sudu. To už nemá s ženským půvabem nic společného. To je kostra potažená kůží.
A že je takových holek dneska k vidění více. Aby nebylo, když podobné souteže a svět modelingu obecně propagují tyhle bidla jako ideál krásy. Doktoři pak mohou vyletět z kůže, když narážejí na případy, kdy dívky s hezkou štíhlou figurou chtějí za každou cenu shodit, protože touží být jako missky. Jde jim o zdraví a někdy bohužel i o životy.
0/0
20.4.2004 13:54

attila

Re:
Tak podrobne jsem to nesledoval, ale je mozne, ze nektere byly az tak vyzable. Ted jsem si vzpomnel napr. na vytahovou reklamu na t-rentu, kde te slecne take uz nekdy koukaji zebra, to uz na pohled vypada neprijemne, a je to rozhodne prilis. Ale mene vyrazne pod tim minimem hmotnosti se dnes pohybuje spousta mladych divek. Pokud se za takovym vzhledem zenou vlastni snahou o napodobeni toho, co je jim prezentovano v mediich jako vzor krasy, pak je to opravdu nebezpecne. Ale je mozne, ze je to u vetsiny takovych pripadu prirozena zalezistost. Pak dejme tomu. Jaka je ale skutecnost, to je mi nezname, a rozhodne bych se takovym problemem prilis netrapil. Chtelo by to proste, aby si ty slecny vice verily, pouze se prip. snazily udrzet svou figuru v rozumnych mezich (znamy BMI index je celkem postacujici meritko), a nedelaly si ze vsech takovych veci takovou hlavu. Nejen ta nadmerna hmotnostni odchylka smerem nahoru je problemem. Pokud mohu soudit ze sveho okoli, tak vetsina muzu na sebe nenecha ty medialni masaze se stihlounkymi slecnami prilis pusobit, libi se jim to, co se jim proste libi, takze slecny by mohly byt vice v klidu... A vzdyt dnes mame pristup ke spouste informaci, tak se snad kazdy muze dostatecne informovat o fyziologii cloveka: co, kde, jak, kolik se pohybuje v mezich neprinasejicich nejake zdravotni problemy atd...
0/0
20.4.2004 14:59

attila

Re:
a tady bych jeste mohl pridat odkaz na nejakou peknou BMI kalkukacku. Tahle pocita i s vekem: http://www.halls.md/body-mass-index/av.htm
0/0
20.4.2004 16:38

attila

Re:
Jinak treba ja osobne to mam dane asi geneticky. Muzu do sebe hazet cokoliv, ale naberu hmotnost jen do urcite hranice, a pak uz temer nic. Kdyz to slysi nejaka zena, tak vetsinou zavidi, a to je ten problem - zbytecne moc si tuhle zalezitost berou. Pokud na sobe nemate nejakou "pneumatiku" tak verte, ze se libite i silnejsi.. A s tou pneumatikou se da vzdycky neco delat. A koneckoncu, nekdy se libi i ty pneumatiky. Proti gustu.. :-)
0/0
20.4.2004 15:06

flankerp

Re:
0/0
21.4.2004 15:07

Bernard_Wooley

Re:
Ale slečno, nenechte prchlivost cloumat Vaším majestátem, a šetřte si ji pro někoho, kdo za to bude aspoň stát. A mějte se hezky.
0/0
20.4.2004 0:53

flankerp

ahojda:)
Ja nic nekritizoval:)....Mas samo pravdu,ze je hodne hezkejch holek a nekteri lidi si pak mysli,jakto ze je miss takova a takova,kdyz jejich znama je treba hezci.To proste nekteri jedinci nechapou.Jo,mne ses libila jak te nekde vyfotili v civilu,s tou rovnou ofinkou,teda pokud si to byla ty :).Tam ti to seklo.Reakce na make-up od nakejch lidi je takz trapna,pac to k dnesni dobe patri,ale zaroven jak si psala,kdyz nekam jdes mimo "svet",tak to nepotahnes s sebou.To by bylo tim padem pak i u borcu,kdyby se me nekdo ptal,esi sem muzu k vode kvuli tomu,aby mi z hlavy nezlezl nagelovanej uces :).Asi bych toho cloveka protlemil:). Jednou sem cetl reakce lidi k tomu,ze slecna Vachova byla na diskotece.A lidi se mi zdaj fakt leckdy debilni.Panovaly tam nazory jako,ze jak ma byt prikaldem naseho naroda a jakto ze miss se poflakuje na disce apod.Ubohy,ubohy lidi,protoze jak myslej?jako kdyby mlada holka mela bejt nekde jen celej zivot zavrena a jen proto,ze byla miss.Preci dle meho soudu jste normal baby jako kazda druha,mate kamose,pratele,obcas zajdete zablbnout,mate i svy problemy,sny atp.A ty lidi to proste absolutne nehapali.Souhlasis se mnou?
0/0
20.4.2004 11:48

staghorn

Re: Ahojky
To s tím make-upem a pobytem u vody jsem psal já a jen tak pro formu nejsem holka. Ale možná se to tam objevilo u i nějaké dívky. Každopádně to o té dovolené jsi napsala velice hezky a pokud jsi holka, které stačí k hezké dovolené šortky, cukle, pár korun a blízkost přítele, tak buď ráda, že jsi nevyhrála. Ustát slávu je dost složité a když si člověk přečte ty přihlouplé výroky takové Stočesové či Průšové, tak vidí, že se to ne vždy povede. Mohlo by se Ti stát, že sice budeš žít v přepychu, ale budeš vzpomínat na chvíle, kdy jsi byla jako normální holka na vandru se svým klukem. Svět slavných je není bohatou látkou pro psychology bezdůvodně.
0/0
20.4.2004 14:06

hkpok

Re:
0/0
20.4.2004 16:21

attila

Re:
Moc se nesmej! Ma totiz pravdu (staghorn)! :-) :-)
0/0
20.4.2004 16:30

hkpok

Re:
Já se smála slečniným názorům...
0/0
20.4.2004 16:55

flankerp

krivy zuby :)
Ja mam taky krivy dva predni zuby:) a co jako?dyt miss jsou preci normalni lidi,normalni baby,tak nechapu,jak se muze nekdo zabejvat takovejma blbostma a na zaklade nich rikat,ze je hnusna /at se dotycni sami podivaji do zrcadla a pokud usoudi,ze jsou hezci,at se nahlasi do souteze:) /.Ale s tema visazistama je to trochu pravda,myslim,ze ne vzdy to spraven vychytaj...I kdyz museji je udelat trosku "decentni" ,pac si predstavte,jak by pusobila naka modernejsi kreace ucesu+liceni+doplnku v TV na stare dedecky a babicky...Staci si to jen domyslet.
0/0
19.4.2004 16:19

alefA

Škoda času
 Četl jsem asi prvních 10 příspěvků a musím říci jednoduše - běs a hrůza. O toleranci a právu na jiný názor ani vidu, ani slechu. Pár zakomplexovaných si tady hraje na mistry světa, ale bohužel mají maximálně na to, jak přeplavat padesátnikovou louži. Takhle nám ten prostor zahltíte nesmysly. Jen někteří měli objektivní názor. Hlavní omyl bude asi ten, že se nejedná jenom o krásu, ale také o tom, jestli je v souladu duševno a fyzično. A pokud se některým líbí více Slovenky - nic vám nebrání se tam odstěhovat a nějakou si tam ulovit, nebo si založit vlastní a lepší!!! soutěž, kde budou soutěžit skutečně jen ty nejlepší a nejhezčí kousky.
0/0
19.4.2004 13:52

_DT

Musí být miss krásná?
Asi ne 2.  a 3. místo je tragedie, fakt spatny  Aspon te prvni to ten vecer sluselo. Jinak nechapu kdo ty holky cese atd. protoze mam pocit, ze muze ovlivnit finalni dojem. Tu ucesu tak aby vypadala super a tu zase trosku pokazim, prestoji budu tvrdit, ze jsem profik a je to tak lepsi...priklad treba c.9. Na promo fotkach docela fajn baba a ve finale tragedie...
0/0
19.4.2004 13:13

Edno

1.vicemiss a jeji chrup
Slysela jsem nazor, ze pry ma 1. vicemiss Wostlova krivy zuby. Osobne tento naroz nesdilim, podle me je ma normalni, respektive rovny. Mysli si jeste nekdo, ze by je "potrebovala vymlatit a nasadit novy"?
0/0
19.4.2004 12:24

_DT

Re:
spis ta na 3.miste ... je nema zrovna oki
0/0
19.4.2004 13:18

_DT

Re:
sorry mas recht spis ta na 2. miste, ach jo  Zapletal mi hlavu zamotal heheh
0/0
19.4.2004 13:20

Edno

1.vicemiss
Slysela jsem nazor, ze pry ma 1. vicemiss Wostlova krivy zuby. Osobne tento naroz nesdilim, podle me je ma normalni, respektive rovny. Mysli si jeste nekdo, ze by je "potrebovala vymlatit a nasadit novy"?
0/0
19.4.2004 12:23

flankerp

muj pohled...
cetl sem jen par reakci a to je vetsinou sila.Letosni miss se mi rozhodne libi,nechapu ty dute hlavy,co rikaji ze je seredna jako kazdej rok.Myslim,ze sami maji mindraky a nikoho takovyho k sobe nejspis nemaji.Navic moc dobre vim,ze treba ty holky v reale a v civilu kdyz jdou treba nekam parit,vypadaji mnohem lepe.Upravej se proste podle sebe,tady je upraveji decentneji,pac lidi by si jinak mohli pomyslet svy /viz silnejsi liceni,moderni ucesy atd/.Viz treba i pripad muj,jelikoz nosim vlasy tzv romantic punk,tak pusobim na lidi jak nakej frajirek atd,coz ovsem neni pravda.nemuzu za to,ze se zajimam o modu atd.Dalsi blbost,co tam nekdo tvrdil,ze jsou vychrtle.Vychrtlost totiz souvisi s kondici a se zdravim,kvalitou kuze,vlasu...,nikde neni psano,ze mas vazit tolik a tolik,protoze kazdej clovek ma navic jinou kostru tela a tech typu koster je nekolik.Jsou stihle,mozna jen jedna byla trosku hubena.Mne osobne se takovy typz holek libi a klido bych Belu na rande pozval:).Ale taky uznavam,ze jsou i hezci holky na ulici,ale preci kvuli tomu nebudu jancit,ze nejsou miss,proste se neucastnily.A dalsi stupidni kec,proc by nemohla ucastnice miss pouzit obcas sprosty slovo?Copak snad mluvite spisovnou cestinou?Dyt uz maly decka,sotva skolaci pouzivaji mnohem drsnejsi vyrazy.A Bela nepouzila zadne silne slovo.Ma taky pravdu v tom,ze se tam docela nadrou,mam nake informace od zname,ze pan Zapletal miva vytky k detailum nohou atd,cili cvicit,hubnout zevnitr na stehne a podobne.neni to sranda.Cya a BBL
0/0
19.4.2004 12:13

staghorn

Re: to nemyslíte vážně
"Jsou stihle, mozna jen jedna byla trosku hubena"
Hubene jsou podle medicínských hledisek všechny. Všechny kromě jediné či dvou splňují jedno z kritérií pro anorexii a to je BMI menší než 18,5. Dvě nebo tři z nich jsou dokonce pod 17 a to už je těžká podvíživa. Tohle prezentovat jako ideál krásy. Katastrofa a značné riziko pro mladá děvčata, která se jim budou chtít rovnat a zničí si zdraví hubnutím.
0/0
19.4.2004 12:48

flankerp

Re:
Kdo vymyslel BMI index,je myslis to tak 100procentne zavazujici,ze pokud ho clovek nesplnuje,je to tim padem spatny?Pokud maji v pohode fyzickou kondici,nelze o nich rict,ze jsou nezdrave.Vzdyt vetsina z tech holek je pravidelne na aerobnich cvicenich ci v posilovne,takze zas tak kriticky to nebude....Anorexie je uz malicko drsnejsi vec ,mrkni treba na netu na nake fotky.Ja znam kupu podobnejch holek jako jsou na miss,postavove a vetsina z nich rozhodne nevypada nezdrave,vydrzi snad i vic jak ja:) /skola,brigada,nevyspale.../
0/0
19.4.2004 16:13

staghorn

Re:
Ne, nikdo nechce tvrdit, že nesplňováním jednoho čísla je hned všechno špatně, ale prostě je to tak, že u člověka normální tělesné konstituce má ta hodnota ležet někde mezi 20-25. Výraznější odchylka směrem nahoru či dolů může signalizovat, že něco není v pořádku. Ty holky nemusí být nutně nezdravé, ale jejich tělo jede jen s minimální energetickou rezervou a to může znamenat problém třeba v případě těhotenství. Pokud jde o to cvičení, posilování, atd., tak ani tam se to nemá přehánět. Všeho s mírou a s rozumem.
0/0
19.4.2004 16:31

flankerp

Re:
Jo,to jo,ale zatim je tehotenstvi neceka:)...
0/0
20.4.2004 11:36

daynnie

Re:
Fakt mi přijde, že se ti prostě líbí štíhlounké holčiny ..na nic jiného nehledíš a neber jiný názor (spíš fakt), že ač zdavě vypadají, většinou je jejich "hubenost" vynucená. Málokterá to má v genech ..či problémy se štítnou žlázou. Před ňákym tim rokem jsem taky měla BMI hluboko pod 17. Byla jsem zdravá, pořád cvičila (téměř nejedla-ale to je vedlejší) a připadala si v poho. ..no jo, ale to je zaslepenost tím tzv. ideálem krásy. Nic se nemá přehánět.
Index upozorní na jakési hrozící nebezpečí, které může mít nedozírné následky. Je jen otázkou času, kdy se stane ta "hubenost" obrovskou překážkou ve šťastném bytí.
0/0
20.4.2004 7:33

flankerp

Re:
No jasan,¨ze s mi libi:) stihlounky...No,vynucena....Asi jak kterejch,ja treba zeru s prominutim jak dobytek a netloustnu:).A tasemnicu snad taky nemam :)
0/0
20.4.2004 21:28

Lasla

fotky na WWW.KUKU.CZ
WWW.KUKU.CZ - foto zdarma / miss2004
0/0
19.4.2004 12:07

xaeris

Deník podnikatele-prezidenta
Krám je plný porotou schváleného nového zboží
nevýnosné zboží včas bylo vyřazeno (Hodinářová)
sortiment:chrup dobrý, těhotnost na 3 roky žádná
ČR proti prodeji svého jména NIC nenamítá
přítomní dvořané ( ministři) v dobrém rozmaru
konkurence (LEO) zatím neurvala ani žvanec masa
Tržní cena za l kg živé váhy: od l.5.2004 v EUR   
Michal, tedy pardon, MILOŠ, 
nějak se v poslední době pořád pletu
0/0
19.4.2004 11:37

Pritt

miss
Ta holka  co vyhrála a její táta alespoň mohly dělat trochu překvapený, když vyhrála. Aspoň by nebylo tak nápadný, že s tím stejně počítala. Moc překvapený teda nebyla.
0/0
19.4.2004 11:35

chimenez

takový tuctový buchty
Obě vícemiss jsou doslova tragické, takovýhle holek běhá po ulicích tisíce a  nikomu se nelíbí. Miss je taky špatná, ale proti těm dvěma blbkám přece jen lepší. Zajímavé, jak porota preferuje vždy ty nejškaredější z celé desítky. Asi jsou nejzoufalejší a proto nejpovolnější.
 
0/0
19.4.2004 10:46

LooL

Tak to je sila...
Je to rok od roku horsi, ta druha a treti jsou podobne typy - nic moc zenske s orlim rypakem, miss je sice pekna ale naprosto obycejna, porotci by si meli konecne uvedomit, ze musi vybirat zenske ktere jsou zajimave, ktere maji sanci uspet na svetovych soutezich coz nova miss nema ani nahodou. btw. nechapu kde a jak ty buziky do poroty vybiraji.....
0/0
19.4.2004 10:03

Slovanista

Slovansko
Slovenske misky byly hezci.
0/0
19.4.2004 9:56

Evca_V

Re:
My jsme se večer nemohli rozhodnout, jestli sledovat Novu a Češky nebo Markízu a Slovenky. Po několika minutách přepínání jednoznačně zvítězila Markíza - missky byly nejen MNOHEM hezčí, ale ani celý pořad nebyl tak trapný jako na Nově   
Nicméně nejlepším pořadem večera bylo na ZDF "50 let rocku"   
0/0
19.4.2004 10:53

Jouda-

Re:
Já místo sledování NOVY večer popil.. a myslim že sem o nic nepřišel.
0/0
19.4.2004 10:57

pstrosss

ach jo.....
Když čtu příspěvky v této diskuzi, nestačím se divit, kolik tato země vyplodila magorů....  
0/0
19.4.2004 9:32

perkelec

Odvážné fotky nové miss
http://www.mujweb.cz/www/sekever
0/0
19.4.2004 8:34

jirkala

Re:
umři
0/0
19.4.2004 9:07

Remcal

Dobry den pane Zapletale...
... hned po skonceni letosni Miss jsem vam nechal zaregistrovat domenu www.delamsizvasprdel.cz. Jako for to nebylo zly, ale kdy uz na ukazete tu pravou miss?
0/0
19.4.2004 8:15

kanarek1

Hortova c.5
Ja tedy nevim, prvni a druha miss jsou hezke.
Ale ta Hortova, ta vypada jak kobyla, dlouha hlava, dlouhy krivy nos, male oci, proridle vlasy. Je to takovy ten unyly nevyrazny typ. To uz byla hezci divka c.9, jenze byla prilis hubena a c.12.
0/0
19.4.2004 8:07

zaguri

soutěž MISS - hrozná úroveň
Po dlouhé době jsem se dívala na soutěž MISS.Zhrozila jsem se .Vychrtlé dívenky   ,moderátor,který měl problémy s výslovností a svou nemohoucnost se pokoušel zakrýt puberťáckými výkříky stylu "JAU" , okoukaná   Lucie Bílá a senilní Kája Gott a nakonec korunu všemu dodal přestárlý šéf pan Zapletal ,který by měl již dát žádost do domova důchodců.Zase si dám  se sledováním MISS  na několik let přestávku.
0/0
19.4.2004 6:09

wolfnebel

Re:
hlavně ten Zapletal, ten už by na veřejnost neměl vůbec vycházet (vepřová hlava)
0/0
19.4.2004 7:56

amstafik

Re:
Dovoluju si nesouhlasit. Ackoliv soutez jako takova mi prijde trapna, je to alespon v nasich pomerech dobra cesta jak  se zviditelnit, pro modelky a holky, ktere stoji o publicitu. Nekdo stoji o to byt viden na vecircich ( K.Prusova), nekomu titul pomuze prosazovat svoje ideje ( H.Houdova). Co se tyce krasy devcat, vetsina z nich jsou tak trochu tuctove, ale postavy maji opravdu krasne. A ze jsou tou vychrtliny?? Jsou to proste stihly mlady holky. Asi se pohybuju v jinym svete, ale vetsina holek v mem okoli je takhle stihlych a stravuji se naprosto normalne.  Holt kazdy mame jine dispozice, tak se nevztekejte, ze vy jste buřtózní a ony ne
0/0
19.4.2004 9:55

staghorn

Re:
Kardinální omyl. Jejich postava je hloboko pod tím co lze podle medicínských hledisek nazvat jako štíhlou. Za  dolní hranici přirozeně štíhlé postavy se bere BMI 20, u žen někdy i 19,5. Tyhle chudinky mají okolo 17 a někdy i méně. To nemá s postavou ženy už nic společného. Nic ve zlém, ale na žebrech vykukujích jako obruče na sudu nic krásného není.
0/0
19.4.2004 12:38

amstafik

Re:
Ty vami uvadeny medicinsky hlediska jsou nekdy z 50-tych let. Podle vypoctu BMI mam i ja podvyzivu, ackoliv jiz od detstvi jim 2x vic, nez moje o 10kilo silnejsi kolegyne, nezvracim, nepestuji zadny sport a kdyz si vezmu bokovky, vylejza mi maly spek. Omlouvam se tedy, ze jsem podle medicinskych hledisek podvyzivena a tudiz zcela jiste psychicky narusena anorekticka. Mela bych se stydet za to, ze si vubec dovolim s tak odporne vychrtlou postavou vylezt na ulici. Jen mi nejde do hlavy, proc zrovna o me je vetsi zajem, nez o ty obtloustlejsi kolegyne...
0/0
19.4.2004 14:19

staghorn

Re:
Bohužel tahle hlediska jsou zcela aktuální a takovéto pořady propagují něco co leží mimo normál a to je nebezpečné. Pokud některá holka jí a nepříbírá může být jedině ráda. Pokud se takováto figura prezentuje jako předpoklad k úspěchu ve světě módy, tak je to špatně, protože holky s normální fiziologií pak budou riskovat zdraví v případě, že se budou chtít k tomuto stavu příblížit.
0/0
19.4.2004 14:32

amstafik

Re:
Sorry, ale holka, ktera ma sklony k tomu byt oplacanejsi a presto chce za kazdou cenu vypadat jako modelka, je blbka. At bude ideal krasy jakykoliv, blbky zustanou blbky
0/0
19.4.2004 17:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.