Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do reklam míří ženy s normálními těly

Spodní prádlo budou namísto superštíhlých modelek propagovat opravdové ženy. K tomuto kroku se rozhodla společnost Dove poté, co v průzkumu dvě třetiny dotázaných žen vyjádřily nespokojenost s vlastní postavou a nedostatek sebedůvěry, které při pohledu na vyhublé modelky cítí. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Osubka

sorry
sorry, chtela jsem napsat "geny" ne "genetika"
0/0
23.4.2004 12:37

Osubka

Modelka na obrazku?
No ja nevim, jsem holka, ale modelka na obrazku mi pripada zase pravy opak tech vychrtlin, ktere se nam servirovaly doposud. Je to prehnane na druhou stranu. Zena normalnich proporci to rozhodne neni.
POLARNI LISKO  v jiste dobe jsem mela stejne nazory jako ty. Ze lidi(at muzi ci zeny), kdyby chteli, tak mohou byt hubeni. Ale neni tomu tak. Genetika je fakt nekdy svine svinuta:-)Nemluvim o sobe, ja jsem se svymi 56 kg spokojena, ale napriklad moje sestra se boubelata uz narodila, proste byla baculka uz jako mimino a stravovala se a vydavala energii uplne stejne jako ja. Je o rok mladsi a vazi 70 kg. Kdyby mela dodrzovat uplne vsechno, co by ji privedlo ke stejne vaze jako mam ja, nemela by ze zivota vubec nic. Jenom stresy a depky.
0/0
23.4.2004 12:34

barnabas_666

polarniliska vs. Wintery, krtčice...
Uf, tak jsem si pročetl poslední(momentálně) dvě stránky a to je síla! Wintery a krtčice si absolutně nevidí do huby, takovou snůšku demagogie člověk jen tak nevidí! Polarniliska může někomu připadat trochu nafoukaně, ale aspoň to má v hlavě v pořádku, což se o některých říct nedá. Házet svoje problémy na cizí, jak jednoduché a když si někdo dovolí oponovat, tak se mu začnem vysmívat a urážet ho
0/0
5.4.2004 12:07

oranzovaaa

k polární lišce
Jak si tak čtu zpět příspěvky polární lišky, nevidím v nic nic tak strašného, že se tu do něj všichni obouváte(?) Že by se prostě jen ostatní tak nějak jen přidali? Navíc "polární liška" je jen "polární liška" může to být "on" i "ona" tak jaképak navážení se do nicku??? Některé příspěvky fakt nechápu... =o) ale to neva, naštěstí mě to nijak nezatěžuje. Přeji hezký den všem.
0/0
5.4.2004 10:35

barnabas_666

Re:
 málem bych zapomněl, mějte se fajn a neničte si tu nervy, nestojí to za to
0/0
5.4.2004 12:11

Mikec

to snad ne..
Paneboze, co to ma byt ? Vyzable modelky jsou jedna vec a toto je vec druha a vcelku nechutna.. Kdyz ma nekdo komplexy ze sve postavy, tak at s tim neco dela, nebo se proste smiri s tim co ma, ale aby na me v casopise vykoukly tady ty "baculky" tak pekne dekuju..
0/0
5.4.2004 0:46

Eles

...
Lidi, co blbnete ? I když jste se shodli jak je vyzáblost modelek nezdravá, tak ta holka na obrázku je dost tučná. To je jedno jak vypadá vitálně, Novotný na Nově se taky pořád směje a je to akorát zpocenej žok, kterej za 10 let dostane infarkt.  Nic se nemá přehánět a tahle holka je na druhé straně spektra - nezdravě tlustá. Tloušťka je choroba, je spojená se spoustou zdravotních rizik a jestli byla před několika tisícem let Věstonická venuše ideál krásy (spíš plodnosti), tak dnes už jsme doufám někde jinde. 
PS.: příspěvek "Ubohé" od May2880 je podivný, řve z něj pseudofeminismus a moc jsem nepochopil její "zahrání si na chlapa". Proč řešit, kdo má na světě větší roli, když se ženy a muži navzájem potřebujou a jeden bez druhýho jsou úplně stejně nešťastný.
0/0
3.4.2004 10:58

Horrido

Re: FOTOGRAFIE
?? Myslím taky, že vypadá OK, má správné ženské tvary. Narozdíl od modelkovských neurotických koster z ní opravdu vyzařuje pohoda. A doporučuji si prohlédnout i další fotky v galérii. Blondýnky taky stoji za to. Ovšem tlusté dámy ztracející se v pneumatikách tuku, ztrácející tvar ženy jsou opravdu nevábné.
0/0
4.4.2004 21:26

Dittule

Proč asi?
Tak to tady čtu a marně přemýšlím, proč má ten výkvět chlapa, elita mužství, "polarniliska", ženskej nick!!! Trochu nechápu.... Proč asi???
0/0
2.4.2004 19:46

polarniliska

Re:
Tak schválně, proč asi??? Že by další psycholog amatér, který ve mě objeví puberťáka nebo dokonce homosexuální orientaci?
0/0
3.4.2004 13:40

Wintery

Polarni Lisce
Myslim, ze by si tady cele osazenstvo zaslouzilo schlednout alespon Tfoji fotografii... pane Dokonaly :o)) Ovsem predpokladam, ze si tu stejne vsichni piseme se zamindrakovanym chlapeckem, ktery ma strach si bez maminky upsouknout a hlavne vubec neni to, co tady ze sebe dela :o)) Asociuje to ve me pisnicku od Tri sester: ..."ja bych chtel a ona ne - aha - tak proc mi rikaj onane - aha"
0/0
2.4.2004 18:36

polarniliska

Re:
Chápu, že jsi zvědavá, ale já rozhodně nehodlám ukazovat svoji fotografii, ani tady potvrzovat nebo dementovat cokoli ze svého soukromého života kvůli  psychicky narušené osobě, která ani po několika dnech nemůže rozdýchat něčí příspěvky. Mysli si co chceš, třeba ti to trochu zvedne sebevědomí, což evidentně potřebuješ, když budeš žít v přesvědčení, že jsem zamindrákovaný puberťák nebo něco podobného.
0/0
3.4.2004 13:37

oranzovaaa

=o) krása je tak relativní pojem, že nechápu co se tu vlastně řeší =o)
0/0
2.4.2004 13:33

klendy

vážení pání a vážené dámy,
 velmi se mi líbí Vaše diskuze. S jakou horlivostí tady diskutujete. Ale pozor! To co se na nás valí z médií a časopisu už zmiňovaných je je něčí dílo. Je to jen reprodukce nějakého trendu, který někdo udává. A já se ptám, kdo? Tedy odpovím si sám. Homosexuálové. Většina modní návrhářu jsou homosexuálové. Nebo všichni? Ti navrhují módu a od toho všeho se to odvíjí. Tedy oděvní průmysl. Když takový návrhář vymýšlí model, tak předpokládám, že u toho používá svoji fantazii. A to je ten problém. On sice dělá ženské oblečení, ale v té své teplé kebuli vidí, jak se v tom jeho oděvu prohání malý kluk. Sou přece na kluky. Čili vidí v ženském oblečení běhat ty své klučíky. A pak se to snaží napasovat na ženy. Pak není divu, že taková žena vypadá, jako chlapec v pubertě, který je velmi nenasytný, a rychle mu rostou kosti, takže vypadá jako vyzáblina, kosta a kůže. Takže prosím, vykašleme se na ty vyšinuté blázny a buďme sami sebou. Já osobně si nenechám diktovat od nějakého teplouška, co se mi má libit a co ne. A teprve ne, to jak má vypadat můj ideál ženské krásy. Jsem rád, že máme každý jiný názor.  Neboť by mě velice štvalo, kdyby měli mit všichni stejný a pak běhali jen za tou moji ženou. Říkám to ještě jednou, že mě ta hosexuální deformace opravdu štve. A za svoji ženu se nestydím a jsem šťastný, že ji mám, že je ochotná se mnou sdílet život a pečovat o mne, tak jak to jen ženy dovedou. A za to jim vřelý dík. Do toho nemá žádný homomuš co kecat. Asi takhle. Jestli budeme všichni, tak jako oni, tak brzo vymřeme. Copak už nikdo na tomto světě není vdečný, že mu matka dala život. Že tolik vytrpěla, když jsme sem přicházeli? To už si opravdu přestáváme vážit života, mít k němu úctu? Proč se pořád mluví o tom, že máme ekologické nebezpečí, atomové zbraně atd. Když můžeme i takto vymřít. Když budou všichni gayové a lesby, tak je jedno jestli spadne atomovka nebo do nás vrazí kometa. Tak i tak všichni vymřeme. Jestli takoví lidé budou neustále formovat svět a
0/0
2.4.2004 12:34

klendy

Re:
jen jsem chtěl jen doplnit, že ta žena se mi velmi líbí. Je taková šťavnatá.
0/0
2.4.2004 12:37

polarniliska

Re:
No tak to je síla. Takovouhle demagogii jsem už dlouho nečetl. Tvá žena musí být světice, jestli tohle musí doma poslouchat.
0/0
2.4.2004 12:38

klendy

Re:
Hele běž si zacvičit to pro tebe nebylo.
0/0
2.4.2004 12:40

polarniliska

Re:
A pro koho? Homosexuálem se přeci narodíš, takže pokud máš ženu, můžeš být úplně v klidu, i kdyby se ti jejich oblečení líbilo, protože tvou sexuální orientaci  žádný návrhář ani nikdo jiný nezmění.
0/0
2.4.2004 12:45

klendy

Re:
Fakt si běž zacvičit, tam je potkáš a zeptéj se jich. Naše orintace ja dána principem fungování přírody a všechny abnormality tvrdě potírá. Vahladí i celou civilizaci. Pamatuj, tělo bez mozku je k ničemu.
0/0
2.4.2004 12:51

polarniliska

Re:
Já mám obojí a co ty? Máš aspoň to tělo? Homosexualita se běžně vyskytuje i mezi zvířaty a věř nebo ne, příroda na to klidně kouká a nic se neděje.
0/0
2.4.2004 13:03

klendy

Re:
Já se s maskulitním narcisem bavit nehodlám. Nebudu se přít s nedovtipným. Pro oči nevidí, pro uši neslyší a hlavu má jen proto, aby mu nepršelo do krku.  Howg. Domlivil jsem
0/0
2.4.2004 13:23

oranzovaaa

Re: ?
já jsem ale také psala, že tomu nerozumím - ženská krása X homosexualita
0/0
2.4.2004 13:40

polarniliska

Re:
V té třetí větě jsi se vystihl naprosto přesně. Jestli jsi skutečně domluvil, budu ti neskonale vděčný (a nejen já).
0/0
2.4.2004 13:40

oranzovaaa

Re: ty jo
taky mě srovnávání ženské krásy (nebo lépe řečeno - udávání trendu krásy) spojeno s homosexualitou docela překvapilo. To je dost vyhraněný názor. =o) a přinejmenším zvláštní. Jen doufám, že mne taky nepošleš si zacvičit ;o) já totiž stejně večer jdu na trénink a asi bych to teď a ještě večer nezvládla ;o)
0/0
2.4.2004 13:05

judita1

Re:
jestli příroda všechny abnormality potírá, tak je mi záhadou jak jsi přežil
0/0
2.4.2004 13:18

klendy

Re: dokončení
blbnout lidi, tak pánbůh s námi a s našimi dětmi.
0/0
2.4.2004 13:05

cherabin

Re:
Lidi s váma je prča, sem budu chodit častěji
0/0
2.4.2004 22:24

daphnee

Re:
dobry napad aby clovek byl sam sebou...schvaluju...ja myslim ze nejlepsi je zit a nechat zit,takze navazet se do sexualni orientace ostatnich neni to prave... ovsem poklona zenskemu rodu se ceni...
0/0
3.4.2004 11:47

klendy

Re:
Co dodat. Homosexuál dělá ženskou módu a pak se tím ženy řídí a snažís e být a vypadat jako malí pubertální chlapci. A co mě nejvíc štve, že se pak najdou ti správní tvrdí chlapi a říkají ženské, hele vidíš jak ostatní vypadají. Já chci abys vypadal taky takhle. A přitom je neštve, že papouškují názory a sexuální představy homosexuála a ještě se bijí do prsou, že to je ten správny chlapský názor na věc. Jak k tomu přijdou ty ženské, ale já vím co mě je do toho. Nemájí žít s magory. Al to není nic proti homosexualitě. Jen naposled upozorňuji kdo dělá módu atedy kult ženy a co lidí papouškují, aniž by si uvědomovali co je v pozadí. Na to jsem jen chtěl poukázat , ale asi jste to nepochopili. Nejde mi o žádné křižácké tažení. To už tu kdysi bylo a teď si to brzo odskáčeme.
0/0
5.4.2004 11:26

Adéla

Re:
Ahoj Klendy, mám dost podobný názor na současné diktátory módy a stylu, tak nejsi sám  :-)) Předem upozorňuju, že to není nic proti homosexualitě!   Naštěstí nemám doma magora a tak jsem spokojená. 
0/0
5.4.2004 16:34

klendy

Re:
Upřímně ti děkuji za tvoji reakci. Tak jsem to přesně myslel. Nějak to nikdo nepochopil. Proti homosexualitě to nebylo. Tak to ti toho partnera přeji. Vždycky mě vytočí lidé co něco papouškují a ani neví proč. A pak to všem vnucují. A o se týče dnešní módy, tak víme kdo ji tvoří, ale ti tzv. správní tvrdí chlapi to berou za své. A dle mého názoru, kdyby je takový homosexuál poplácal po zadku, tak ho přinejmenším stlučou. No a žen, které kvůli tomu blbnou a jsou z nich anorektičky a bulimičky, tak těch je mi upřímně líto. No jestli se do takového stavu uvedou samy kvůli chlapovi, tak nemůžu říct nic jiného než, že dobře jim tak když jsou blbé. Poslal bych takové lidi na  dva roky na poznávací dovolenou do Somálska nebo na 5 let do kamenolomu s 12 hod. prac dobou, o vodě a chlebu. Přešly by je všechny roupy  a začali by uvažovat a vážit si toho, co mají a kde žijí. Pak by přestali myslet na blbosti a začali by žít jako normální lidské bytosti. Toť vše.
0/0
6.4.2004 19:52

may2880

Ubohé
Pomoc!!!!!! Celá tahle diskuze je ubohá!!!!! Diskuze z pozic pánů tvorsva(až na výjimky), kteří hned při pohledu na ženskou hodnotí možnost či nemožnost koitu, ženy, které se marně snaží přesvědčit, že jde o něco jiného(a jde). A pořád nepochopení a netolerance. PS: jen tak mimochodem, mám několik až mužsky promiskuitních přítělkyň, kterým vůbec není zatěžko se stejnou upřímností hodnotit pány... a několikrát málem dostaly do držky, párkrát dost znejistily sebevědomé mladíky, atd..(očividně by stejný přístup žen k mužům nebyl našim maskulinním protějškům milý) PS1: Já jsem si kdysi na chlapa ve svém vztahu zahrála, začla jsem mladému valit do hlavy, jak je tlustej, a jak by mohl zhubnout, protože ty jeho špeky to je děs, vůbec jsem se "nezajímala" co dělá, chodila jsem domů ovíněná, pak jsem prostě uskutečnila soulož a šla s kámoškama na víno - a světe div se, mohl se zbláznit. Vzhledem k tomu, že ho mám ráda, tak jsem toho nechala, ale jako metoda to fungovalo skvěle. Pokud to týden vydržíte, vřele doporučuji.
0/0
2.4.2004 11:51

polarniliska

Re:
Pokud si myslíš, že takhle vypadá role chlapa ve vztahu, pak je mi tě líto. Nějak jsem nepochopil, co má konstatování, že je tvůj partner špekatej (pokud je to pravda a pokud si za to může sám protože je lenivej, tak proč mu to neříct) společného s tím, že začneš domů chodit nacamraná a budeš praktikovat soulož bez předehry apod., tudíž se chovat jako primitiv. Nevím, kdej si přišla k bludu, že se takto chová běžný muž, ale možná máš nějaké trauma z dětství a pak by bylo vhodné zajít k odborníkovi.
0/0
2.4.2004 12:21

may2880

Re:
Právě že si to nemyslím, tak proč muži neukázat co ženě vadí. A ty sám by ses zřejmě měl zdržet připomínek, protože z tvých příspěvků onen machoismus přímo čiší. Co si zajít do posilovny, jistě ne zamindrákovaný, zcela sebejistý a normální neprimitive?
0/0
2.4.2004 12:49

polarniliska

Re:
To jsou ale kecy. Nevím, co na tebe čiší v téhle diskuzi, a ani mě to ani nezajímá, zvlášť když mi to říká někdo, kdo je od začátku vulgární a jediné co dokáže je uboze urážet. Že je někdo sebevědomý, dobře vypadá a stojí si za svými názory neznamená, že je primitiv a macho. Můj názor na tloušťku přeci nemá vůbec nic společného s tím, jak se chovám k ženám natož k mé partnerce a řekl bych, že kdybys měla alespoň z části tak hodného a pozorného přítele jako jsem já ve vztahu k mé přítelkyni, mohla by sis pogratulovat. Naopak primitiv je ten, kdo nedokáže věcně argumentovat a po pár chabých námitkách začne nadávat a kopat kolem sebe.
0/0
2.4.2004 13:00

eldorado_01

Re:
Nezlob se na mě, ale tebe bych možná chtěla jen z 50%, protože co s tebou příroda udělá, když jsi ženská, a přivedeš na svět 3 děti, tak dle tvého upřímného názoru, který jsi nám tu sdělil...kdyby se z tvé přítelkyně stala takováto ženská, jaká je na obrázku, že by sis našel milenku....tak to jasně ukazuje, že tvoje láska k ní bude velká, jen pokud si udrží svou štíhlou a vysportovanou postavičku, tudíž, až si dostatečně užiješ, spolu přivedete na svět 3 děti (třeba jen jedno), tak ji bez pardonu necháš a půjdeš hledat nový ideál svých snů. Nebo si snad myslíš, že právě tohle se tvé přítelkyni stát nemůže a bude mít i nadále po několika porodech stejné tělo, jak v 17-18-ti letech?? Minimálně se ji na 100% rozšíří boky, nebot to už je uděl žen, že se jim po dětech změní postava. mimochodem, já byla taky jak proutek, ale už nejsem dívenka, ale ženská
0/0
10.4.2004 16:57

Wintery

Re:
Taky Ti prijde Polarni Liska skoro jako buh? Myslim, tak neskonale dokonaly :o))) ... az to cloveka bere u srdce :o))) Moje realna predstava tohodle typka je: vyska - 170cm, vaha - 70kg, nosi bryle, zacina plesatet, jednou za tydnen dojde do posilovny si zajezdit na rotopedu a kazdou sobotu stoji u baru na nejake diskotece a marne se snazi ulovit aspon nejakou vesnickou Marku, ktera by mu po 10-ti vodkach podrzela :o))
0/0
2.4.2004 18:28

polarniliska

Re:
Docela mě těší, že jsem svými příspěvky dohnal nějakou hrůzu, k tomu, aby si svůj mindrák snažila léčit tím, že si mě představuje jako nějakého ubožáka. Posluž si, hlavně ať ti je líp.
0/0
3.4.2004 13:43

barnabas_666

Re:
polarniliska má moje sympatie, nevím proč ho jenom urážíte, zkuste mít vlastní názor
0/0
5.4.2004 11:48

klendy

Re:
Proč se hned rozcházet, když toho druhého miluji, Každý má své chyby a účel světí prostředky. Neznám detaily, ale když se vztah srovná je to skvělé.
0/0
2.4.2004 12:39

oranzovaaa

Re: ?
po pravdě řečeno, také tomu moc nerozumím. I tak si myslím, že na krásu má každý jiný názor a proto je dobré nají tu pravou polovičku k sobě, která mě bude brát takovou jaká jsem - tlustá, nebo hubená, nebo normální. (co je vlastně být normální?) Extrémy co zasahují do zdarví neberu... to je jasné. Ale jinak? někdo má rád plnější tvary a někdo ne a v tom je přeci ta krása - ta rozmanitost. Být všichni stejní byla by to nuda ;o)))
0/0
2.4.2004 12:55

Houn

civilizace
Tak bych řekl, že tohle jsou postavičky přímo ze současnosti - žádnej pravěk. Máme v naší "rozvinutý" společnosti co jíst a je to na nás vidět. Divím se, že to napadlo někoho až teď, vrátit se do reality a ukázat "blahobyt" i takhle.
0/0
2.4.2004 9:38

elita

super!!!
konečně něco pro nás obdařené nerostným bohatstvím!!!díky!!!(ještě to sehnat v obchodech)
0/0
2.4.2004 8:16

IUFAA

Re:
SOUHLAS!!!
0/0
2.4.2004 8:27

cherabin

No jo no
Tak tohleto je opravdu kus nádherné ženské,vyzařuje z ní energie a sebevědomí. Kdybych já sama měla její postavu,tak si pískám. Podotýkám pro případné rejpaly a vyzvedavače komplexů, že má postava je hubenější, než ta její, i když taky ne uplně štíhlá, ale jsem s ní nadmíru spokojená - pokusy o hubnutí u mne proběhly maximálně tak v pubertě a to se myslím snad ani nedá počítat. Jen chci říct, že je naprosto v pořádku, že tahle žena a jí podobné do reklamy patří. Není nezdravě obézní,její tělo je přirozené. A nikdo mi nenamluví, že přirozeností člověka je mít vysportované,šlachovité tělo. Jen se podívejme do historie, kde až na pár krátkodobých vyjímek, uvidíme těla podobná těm z reklamy,podobná tomu mému, podobná těm, která se hojně procházejí po ulicích i ted.Jen ted žijeme v době, kdy se anorexie a bulimie staly nemocemi, ze čtení časopisů. A nejen tyto nemoci,ale i psychické poruchy mužů, způsobující stydění se za společnost silnější dívky, k tomu taky patří.Je to prostě jen trend,který nemůže dlouho vydržet, protože není přirozený.
0/0
1.4.2004 11:46

polarniliska

Re:
, Ale jo celkem máš pravdu, jen s tou přirozeností být silnější bych si dovolil pochybovat. Podívej se jak vypadali první lidé, kteří se živili lovem a žili v jeskyních, tam bys otylého našala jen těžko, protože jedli, aby přežili a ne naopak.
0/0
1.4.2004 11:56

cherabin

Re:
To je blboooost,jsi neviděl Macha a Šebestovou toho pána z doby ledové?Ten panečku vypadal :-)))
0/0
1.4.2004 12:02

polarniliska

Re:
, Jenomže pan Huml to měl z koprové omáčky.
0/0
1.4.2004 12:05

cherabin

Re:
A koprovou omáčku tam jedli všichni......nesleduješ dějiny a máš mezery ve vzdělání čéče
0/0
1.4.2004 12:12

meander

Re:
Ale no tak... Zase ti jeskynní lidé. Naše společnost je už trochu někde jinde.
0/0
1.4.2004 12:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.