Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sámer zpívá ve třídě i o půlnoci

Osmnáctiletý Sámer Issa postoupil v neděli do semimifinále soutěže Česko hledá SuperStar a v soukromé Euroškole v České Lípě vypuklo malé šílenství. "My ho bereme pořád stejně, ale holky z nižších ročníků po něm blázní," říká Sámerova spolužačka Veronika Mantíková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Skoobee

Superstar
Nevim, jak vy, ale me připadá Sámer jako sympatickej typek! Kazdy mluvi anglicky jak umi, a kdyz Hejma rekne, ze by bylo dobry anglinu zlepsit, tak ji urco bude pilovat. Takze v tom nevidim problem. A co se jeste tyce te anglictiny, vezmeme si treba Anicku "českou Dajdou" jeji anglictina byla spis nic nez moc a ted je z ni slavna holka! A taky ne kazdyho si dokazu predstavit jako popovou hvezdu. Sámer mi do tyhle role sedi uplne nejvic, nerikam, ze tam nejsou lepsi zpevaci, ale on je proste ten pravej.  A co se tyce jeho vzhledu, me prijde strasne roztomilej, ze ma divnej usmev? (jak jsem se docetla nize) no a co? Gareth Gates ma taky diru mezi zubama a nikomu to nevadi! Nepřirovnávám tady Sámera ke Garethovi, jen tim chci naznacit, ze kazdej neni dokonalej a kdyby Gareth nemel diru mezi zubama tak uz to neni Gareth a kdyby Sámer neměl "divnej usmev" (me se teda divnej vubec nezda) tak to uz neni Sámer
0/0
1.4.2004 21:05

Crackman99

Savka
Teda já Vám nevim ale v našem rádiu uz zase bezi propaganda T.Savky "Prijde do klubu xxx a muzete se dokonce i vyfotit se svoji hvezdou T.S..." -to uz je i na me moc neníliž pravda, minulej týden a teď znova
0/0
25.3.2004 11:11

Lukasino

Být Superstar???
Není co závidět??? A ty co přeci záviděj tak jsou....
Myslím,že  ten - předpokládám ,že to bude muž kdo vyhraje Superstar bude stále vázaný smluvně hudebnímu vydavatelství a to mu stále bude diktovat co má dělat, co má říkat ,jak má vypadat, jak má chodit oblečený a hlavně co má zpívat - to je doslova smluvní vězení!!! Dokonce v některých zemích kde tato soutěž proběhla dříve se lépe prosazují i Ti co skončili v první desítce...důvod??? Mají smlouvu,která jim umožňuje "dýchat" a zpívají to co jim sedí a co se jim i líbí zpívat.
0/0
24.3.2004 23:17

lukašenko

Sámer se mi nelíbí!
Co na něm všechny ty holky vidí? Když se tak rozhlídnu po ulici, tak najdu hromadu pohlednějších (ne že bych byl 4%), konečně i já jsem hezčí (až na ty uhříky). Má dost velkej nos a divnej usměv. Uznávám, že umí zpívat, ale s ou angličtinou ma Hejma pravdu. Taky si myslím, že za tu jeho současnou popularitu může mediální pračka. Ten Tomáš je mnohem víc chlapskej a až na ten účes fakt ke koukání a jako hvězdu by se ho dalo představit.
0/0
24.3.2004 18:01

kuli_hrasek

Re:
To si děláš snad srandu..ale jo, ironicky jsi to podal hezky:) Savka vypadá naprosto "nesuperstar",na toho bych se teda v tv nebo na koncertě dívat nechtěl, nemá ani žádný charisma.. Zato Samer, ten má vystupování a jak řekl někdo z poroty prostě má charisma - to něco, co má mít oblíbená osoba.. A zpíva daleko nejlíp ze dosavadních postupujících.
0/0
25.3.2004 15:53

vlkysh

Sámerova zpívaná angličtina
se mi naopak vůbec nezdála špatná, prosím někoho s delší zkušeností s rodilými mluvčími, aby sdělil svůj názor....
0/0
24.3.2004 15:36

mr.kid

Re:
Mám státní zkoušky z angličtiny a jakousi (roční) zkušenost s rodilými mluvčími mám. Kdybych to měl srovnat s rodilým mluvčím, tak jeho angličtina nemá šanci. Usekává koncovky, špatně vyslovuje, takže dost slov jsem třeba vůbec nepochopil. Je to taková ta čechoangličtina. Je pravdou, že ve zpěvu se dost věcí usekává, zahuhlává. Dejme tomu, že bych mu dal za tři. Ale byli tam lidi, co angličtinu měli lepší. Zpívat umí, ale to už v té čtyřicítce umí (až na výjimky) skoro všichni. Čili, co pracuje pro něj, jsou zástupy zblázněných puberťaček, které devastují svoje kredity. Holka superstar u nás vyhrát nikdy nemůže. Kluci jsou víc nad věcí a nejsou rozhodně fanaticky zblblí do jednoho aknézního kluka, kterýho NOVA vytáhla z ulice na světlo. NOVĚ jde o obchod. Chce nějakou ovci, která bude skákat podle nich a která chce něčeho (ale čeho vlastně....) dosáhnout.
0/0
24.3.2004 15:54

linny

Re:
Ty musíš být krásný inteligent. Dotaz se týkal angličtiny, tu ti neberu. Ale ty jsi neměl v šestnácti pár beďarů a nějaký idol? Nejsem z toho kluka zblázněná, taky nejsem šestnáctiletá puberťačka, ale je příjemnej, tak proč by nemohl mít chvíli radost z pomíjivé slávy? Dotýká se tě to nějak osobně?
0/0
24.3.2004 16:13

mr.kid

Re:
budeš se divit, ale neměl. Ta "radost" z mačkání uhrů mne jaksi minula. Ty už ho máš za idola? No to jsi daleko na to, že je teprve před finálem. Idola jsem teda taky neměl. Mám a měl jsem kapely, které se mi líbí(ly), ale idola , kterého bych si třeba lepil na zdi a posílal mu 300 kredit jsem neměl. Prostě na kluky to rozhodně působí jinak. Nebo ty znáš nějakého, který poslal tomu borcovi kredit nebo dokonce víc hlasů? Myslím, že by bylo fajn vidět koláč Železnýho, kterak se na ten pořad dívají kluci a kterak holky. TO by už hodně napovědělo, kdo už je odepsaný a kdo má šanci. Holky jsou bohužel odvařený už předem, takže nezbývá než doufat, že se tam Sámerovi dostane co nejvíc kluků. Aby byla ještě nějaká sranda a nebyla z toho pořadu nuda, která ho už v posledních kolech zaplavuje. Sranda byl výběr a díval jsem se na to kvůli těm, co jim to moc nešlo. Jinak mne popová scéna v ČR vůbec nezajímá a je mi v podstatě úplně volné kdo vyhraje. Bude o jednu popovou "hvězdu" více. A to ještě jen na chvíli. Chci vidět kolik toho Sámer případně někdo jiný vydá.
0/0
24.3.2004 16:44

linny

Re:
Že se tobě uhry vyhnuly, není důvod, proč opovrhovat těmi, komu se to nevyhlo. Já jich měla na stovky a dnes za za svou pleť stydět nemůžu. Ale nic příjemného to nebylo. Neznám kluka, který by poslal více hlasů, ale ani holku. A nemíchej hrušky s jablkama, holky si lepí plakáty, kluci zase běhají po lese s pistolkama. Víš, si jeden z těch zapšklých posměválků, smát se beďarum, smát se hvězdné pěchotě...
Já jsem v životě šťastná, a přeji štěstí a radost i ostatním. Nerada se posmívám.
 
0/0
24.3.2004 17:00

mr.kid

Re:
To je grandiózní sebeklam, ale nechám tě u tvého štěstí...příspěvek byl úplně o něčem jiném než o beďarech. Ať jich má třeba tisíce, je mi to jedno. Asi žiješ v nějaké lokalitě, kde 15 či 16 letí kluci běhají s pistolkama, nicméně hrušky s jablky mícháš ty. V 16 jsou kluci na střední a honí se za kdejakou sukní, kdežto holky jsou terčem těch chlapeckých skupin a těchto popových klučíků. Nic proti, ale vsadím se, že se ti někde doma válí CD Leoše Mareše nebo jeho texty pokládáš za skvělé či fajn.
0/0
24.3.2004 17:29

linny

Re:
Opravdu tě nechápu. Proč by člověk nemohl být šťastný? A jak můžeš soudit člověka, kterého neznáš? Ano, v čem máš pravdu, že původní příspěvek se týkal něčeho jiného. To tys musel najít něco, co pohanět, urazit, ponížit, zesměšnit. Když se šestnáctiletý kluk neotočí za každou sukní a není sprostý jako dlaždič, nekouří a nefetuje, asi podle tebe taky není normální. Ty pistolky byly myšleny obrazně, ale znám spoustu kluků tohoto věku, které nezajímá nic jiného, než např. počítače. A holky naopak pokukují po starřích, protože jim vrstevníci rozumově nestačí. Jinak ani plakáty, ani CD žádných "roztomilých chlapců" se mi doma neválí. Za 1. mám doma uklizeno, za 2. už mi není dávno náct a za 3. na muziku mám jiný vkus. Ale i kdybych tím měla doma vytapetováno, nedává ti to sebemenší právo mě zesměšňovat nebo urážet.
A poslední věc. Za štěstí asi považujeme každý něco jiného. Já zdraví, dobrou práci, úřasného partnera, skvělé přátele... Ty holt, že se ti v šestnácti vyhnuly beďary.
0/0
24.3.2004 18:11

linny

Re:
Mohla jsem si poslední příspěvek ušetřit, kdybych si všimla, že ty pubertální holky propíráš ve všech diskusích. Tak to je to, co ti leží v žaludku? Ty ti ale musely provést něco hroznýho. Takže jsi úžasně krásný, dospělý, inteligentní.. a co ještě?
 
0/0
24.3.2004 18:35

mr.kid

Re:
S tou poslední větou jsem s tebou za jedno. Ještě bych doplnil vtipný a úspěšný a sebejistý.
0/0
24.3.2004 18:38

linny

Re:
Vtipný  To snad ne
0/0
24.3.2004 18:59

mr.kid

Re:
Popisuješ můj příspěvek nebo jsi se nějak upsala? protože z té tvé reakce to nějak nejde poznat. Reaguješ na něco, co jsem vůbec nenapsal a popisuješ situace, které jsem vůbec nenastínil. A pokud se oháníš pomlouváním a narážkama, proč to samé používáš v poslední větě? Nechce se mi už regovat, protože z tvého příspěvku bych se dostal až jablku, co podala Eva Adamovi.
0/0
24.3.2004 18:36

linny

Re:
Tak si nejdříve přečti po sobě, co jsi v každém příspěvku napsal, pak pochopíš, na co jsem reagovala. Na mé poslední větě, není nic urážejícího. To jen ty sis to převedl podle svého způsobu.  A Adam a Eva? Byl každý jiný? A to trvá stále,  holky v 16ti se nebudou chovat jako kluci v 16ti. Tak to neřeš a nepohoršuj se nad tím. A nech pubertu pubertou a Novu Novou a jdi se vyvětrat, třeba se ti pak nebude chtít na všechno nadávat.
0/0
24.3.2004 18:57

Alesh69

Re:
Hele linny, ze se na nej nevykasles. Musim rict, ze se hadass debilem (za to slovo se omlouvam, ale nenasel jsem jemnejsi). Samir má na osmnáctiletýho kluka skvělou angličtinu a i já (jako kluk) jsem mu poslal 3 hlasy. Za to se nestydím. Samir vypadá a chová se jako správnej kluk a o zpěvu se ani nemusím vyjadřovat. Nazdar...
0/0
25.3.2004 18:18

mr.kid

Re:
A teď  "vy pane". Debila si nech od cesty, na ulici bych ti za to jednu vrazil. Samir má možná na osmnáctiletýho kluka studujícího nějakou euroškolu dobrou výslovnost!!!!! angličtiny (ale jen dobrou a jen výslovnost), ale na superstar ji potřebuje výbornou. Zpěv a zjev a chování, tak to už jsem hodnotil a rozhodně s tebou v tomto nesouhlasím. Je to kluk, jakých jsou tisíce  a televize ho jen zviditelnila. Osobně přeju té ženštině, která postoupila včera, aby tu soutěž nevyhrála. Bylo by jí škoda. Ostatně je jasně vidět z jiných zemí, že mnohem větších úspěchů dosahují ti, kteří soutěz nevyhráli. Jednoduše nemají takovej obojek ze smlouvy.
0/0
29.3.2004 9:00

Alesh69

Re:
NO COMMENT, Debile! Přesně to jsem čekal...
0/0
6.4.2004 11:05

RiaZichova

Re: to linny:
Kočko nedivím se Ti, že jsi na povídání toho frajera zareagovala, nicméně nyní je určitě pod Tvoji úroveň se s ním dohadovat. Pokud myslí, že 16 leté holky jsou nemožné puberťačky a pokud závidí Issamerovi úspěch a tuhle tak trochu lacinou popularitu a jestli uráží lidi kvůli pár beďákům, tak asi nikdy v pubertě nebyl a ani nejspíš nemá děti (tím spíš v pubertě), takže se s největší pravděpodobností jedná o dosti nedospělého jedince nebo i jinak řečeno: Nehraje si tu nějaké dítě na velikého kluka? A mimochodem: plakáty k puberťačkám patří, za pár pátků to ty holky stejně přejde, ale co se chlapů týká (bez urážky!), Ti si lepí nahé ženské na plakátech po zdech do konce života! Jsou tím snad vyspělejší než holky v 16 letech?? 
0/0
26.3.2004 13:14

mr.kid

Re:
Ač už jsem se nechtěl zapojovat do diskuze, protože zjevně kopete za "stejný tým", musím regovat. Děti nemám a ani je v nejbližší době neplánu, říkejte mi třeba kariéristo. Opět musím říci, že reaguješ na něco, co jsem vůbec nerozebíral. Nepopírám, že si nějakej chlap v garáži vylepí plakát hezký a nahý ženský. To je mi vcelku fuk, ale na druhou stranu, kolik takový je, že? určitě mnohem mnohem méně než holek slintajících nad BRAVEm. Jen říkám, že tento pořad je určen pro ještě nedospělé holčičky, které se zblbnou za každým normálně vypadajícím borcem, kterho někdo na televizi objeví a že puberťačky jsou ta nejzmanipulovatelnější skupina pod sluncem. Jestli myslíš, že je úspěch zblbnout několik tisíc puberťaček, tak ti to neberu. Dokladem je koneckonců včerejší díl, kdy jako druhý postupující byl Julián. Jak okomentujete jeho postup? Postoupil snad zaslouženě? To rozhodně ne, zazpíval snad pomalu nejhůř z celé desítky a navíc tu píseň podal naprosto trapně. Ale jen proto, že vypadá jakž takž, tak ho opět volil zástup. Ta soutěž není o talentu, ale o xichtu a to je to nejsmutnější. Sámer ani Julián kvality superstar nemají. Ta holka, která postoupila včera, je naprosto jiný kafe. Zpívat umí bezkonkurenčně nejlépe z té třicítky, co dosud byla a vyzážisti z ní udělaly docela kočku. A pořád mi nepředhazujte ty svoje jebáky, pokud vás to trápí, tak si zajděte k dermatologovi.
0/0
29.3.2004 8:53

Virusss

Teda ja nevim,
co na nem vidite (slysite)? Sice nezpiva spatne, ale byli tam lidi, ktery zpivali mnohem lip nez on (teda tahle desitka byla celkove dost slaba), ale  kdyz ho srovnate treba s takovou Anetkou z prvniho kola...
0/0
24.3.2004 15:10

linny

Re:
Aneta, byla v prvním kole, a taky ho vyhrála. Dále se utkají ve finále, tam by se měl z nich vybrat ten lepší. A jestli byla ta desítka tak slabá, přála bych si slyšet tebe. Já bych hlasovala pro některou z holek, ale dobří byli všichni (až na - podle mě - dvě vyjímky).
0/0
24.3.2004 16:31

DMfriend

Re: naopak 10. byla skvělá!
...ale to už je věc názoru, každému se líbí něco jiného. Nejlepší je stejně Depeche Mode
0/0
24.3.2004 22:59

mr.kid

Re:
tak tady se musím přidat...Depeche Mode jsou good. Je to kvalitní elektronická hudba, taková se dnes už nedělá.
0/0
25.3.2004 9:37

linny

kritika
Lidi co se s vámi děje? Čtu tu jen samou kritiku. Na televizi, soutěž, soutěžící, porotu, hodnocení, moderátory, školy... To se opravdu nikdo nedokáže z něčeho radovat? Pokud se vám soutěž nelíbí, proč ji sledujete? Proč vám vadí zasílání SMS, když je posílat nemusíte? Proč kritizujete hodnocení poroty, když vy hlasujete pro toho, kdo se líbí vám, a ne, kdo se líbí Hejmovi. Proč jsou všichni tak zapšklí, kritičtí a nepřejícní? Vypněte televizi, přečtěte si hezkou knížku a ráno budete mít třeba náladu napsat něco vtipného, veselého, nebo se do této diskuse vůbec nezapojíte.
Přeji všem hezký den bez rozčilování
 
 
0/0
24.3.2004 14:48

Pritt

Re:
 Jo, moje řeč. Už to taky dlouho pozoruju. Samá kritika a nic hezkýho. Úspěch se u nás nikomu nepřeje.
0/0
24.3.2004 15:22

linny

Re:
Koukám, že jsme naladěný na stejnou notu. Není to poprvé, co jso takto hodnotil (a) můj příspěvek. Minule na téma "Anička"  Tak dík za podporu
0/0
24.3.2004 15:32

Pajis

Re:
Ahojky....
jen k té diskuzi...myslím si, že Sámer zpívá dobře a hlavně má to charisma, jak tu někdo správně napsal. Poslal jsem mu svůj hlas a myslím že se líbil i dost jiným lidem, podle toho jak drtivě vyhrál. Uvidíme v dalším kole jak se mu bude dařit.
A souhlasím s tebou, v dnešní době se moc nenosí někoho pochválit, spíš se všude píše o korupci, špinavé politice, požárech, bouračkách (viz tel. noviny) a myslím si, že jsou to přehnané vize, svět není tak černej...stačí jen umět pořádně žít a udělat si občas nějakou tu radost.
Měj se...
Pajis
0/0
26.3.2004 16:07

dehet

strejda Bubak
vsici soutezici jsou prizdi*racove oproti strejdovi Tomovi Hajickovi. To je superstar jak ma bejt! Druide!
0/0
24.3.2004 14:22

dzinda

Hejma
Ja jen nechapu, ze nekdo jako je Hejma muze posuzovat, kdo umi a kdo neumi zpivat, kdyz on sam je na tom se svym peveckym projevem dosti bidne... ale na nove je mozne vsechno :)
0/0
24.3.2004 12:34

_Petan_

Re:
Ono nejde ani o to jaký má Hejma hlas, ale o to jestli má na to někoho hodnotit. A na to Hejma evidentně má. Abys mohl někoho hodnotit nepotřebuješ mít super hlas, ale potřebuješ hudební sluch, bohaté hudební zkušenosti a jakousi hudební inteligenci.  
0/0
24.3.2004 13:27

vladino

Re:
Kua, hodnoti by měli diváci, NE HEJMA!!! Jmenuje se to snad HEJMA HLEDÁ SUPERSTAR?
0/0
24.3.2004 13:59

ind

byl dobrej
no myslim, ze tam lepsi nebyli, videl jsem posledni kola a byl tam myslim nejlepsi, porota byla nekdy tvrda, ale spravedliva, z toho mnozstvi lidi vybrala fakt ty nejlepsi, co se tyce zelezneho, tak i kdyz novu nesleduju(ty stupidni koutaky), je to jeden z nejlepsich manazeru tady u nas v cesku
0/0
24.3.2004 12:16

ScipioAfricanus

No pri poslechu z druhyho pokoje
musim rict, ze byl fakt hodne dobrej. Zpivat rozhodne umi i kdyz anglictinou na urovni soukrome hotelove skoly. Ty ostatni jsem pri praci ani nevnimal, vetsinou za to nestali, akorat ta posledni holka taky nebyla spatna, janze jak vidim tak nepostoupila.
0/0
24.3.2004 11:53

annien

mno...
mám takový pocit, ľe jsou tam lepąí, MNOHEM lepąí...
 
0/0
24.3.2004 11:10

Zafod_B

Finále,nebo semifinále?
Kam ten člověk vlastně postoupil a co vyhrál? Šel do semifinále, finále, nebo to vyhrál celý?
0/0
24.3.2004 11:08

efkasl

Re:
Teď se ze 40 vybírá 10 (a on postoupil do tý desítky)
0/0
24.3.2004 12:30

zagorka

ne moje star!
Joo "hvezda" to mozna je, ale ne moje! Mozna pana Hejmy, jehoz "umelecky" projev a jeho tvorba je silena s....a! (viz. tez Reflex) Ostatne cela porota je "vnitrne" zmanipulovana (nechci ani domyslet, kdyby ji manipuloval nekdo dalsi..) a to se pak projevuje v jejim hodnoceni a tim i manipulaci masy. Cela soutez je tak poznamenana neobjektivitou a onou manipulaci. Samozrejme, co muzu ocekavat od poradu vysilaneho na televizi, na ktere se dlouha leta zjevoval nesmrtelny obedovy manipulator par excelans. Clovek asi musi opet rezignovat ve svem ocekavani a priznat si, ze se opet a znovu jedna o upoceny a nafouknuty face TV Nova, jak je tomu i v pripade Petra Novotneho. Jako kazda hra ma i tato, zrejme tezce vydelecna, sve hrace - figurky. Jednou z nich je Samer. Osobne nic proti nemu nemam, ale myslim si, ze by se spise hodil do "priteplalych" (omlouvam se homosexualum) kapel typu New Kids. Ostatne Lunetic jsou tez dobrym prikladem tovarny na penize, do ktere ted TV Nova verbuje nove zamestnance - novaky, aby pak vyplivla onen produkt - superstar. Takze prosim NE! Cesko hleda superstar, ale Nova ... at si hleda koho chce...
0/0
24.3.2004 11:00

Crackman99

Re:
Co to tady žvástáš. Já osobně na soutěž nekoukam ani neposilam hlasy ale je mi to u pr... Jestli nechces koukat na Novu tvoje minus. Platim komisionarsky poplatky za CT1,CT2 (nema u nas pokryti) a davaj tam pekny kulovi!!! Jednou za rok kdybych se chtel divat na hokej tak se muzu tak akorat rejpat v pr.... (antenu mam novou i hodne drahej zesilovac!!!). Přestaň žvatlat hovadiny a venuj se nečemu prospěšnýmu...... :o))))
0/0
24.3.2004 11:16

dzinda

Re:
Jestli tu nekdo zvatla, tak jsi to urcite ty. Jak jinak nez zvatlani nazvat reakci, ktera s puvodnim prispevkem, se kterym mimochodem z velke vetsiny souhlasim,  vubec nesouvisi...
0/0
24.3.2004 12:23

vladino

Re:
Hmmm, zajímavé... Jak můžeš vědět, že tam dávají kulový, když se na ty programy nedíváš, protože tam u vás nemají pokrytí? Jestli budeš mít možnost, náladu a čas, vřele ti doporučuji vyhlédnout si nějaký dokumentární seriál od BBC, které dávají na ČT2. To budeš koukat! A dost se toho i naučíš. Proto mi na ČT2 nesahej, vŕŕŕ...
0/0
24.3.2004 13:56

NeUmĚtEl kOwOvý

Re:
Hele když ti nejde ČT tak to bude asi tim, že platíš komisionářský poplatky a ne KONCESIONÁŘSKÝ! Asi přispíváš na nějaký komisaře, nebo misionáře, kter¨ý sou díky tobě ve vatě...
0/0
24.3.2004 19:43

Dony

ha ha
Co to je takova Euroskola?  To se tam jako uci euromatematiku s eurofyzikou????!!!!! Vlastne ne. Tam decka studujou HOTELNICTVI. 
0/0
24.3.2004 10:23

hosekjan

Re:
Ja bych rekl ze to je skola pekne na ho*no, chodej tam deti zbohatliku z Lipy a blizkeho okoli. A v celku je tam vubec nic nenauci, jednoho absolventa mame u nas v praci...
0/0
24.3.2004 10:52

Pischkuntalek

Re:
A ted si predstavte, ze ve stejnem duchu vychazeji absolventi soukromych vysokych skol - to je teprv maso - tupani, kteri si pisou vysokoskolske vzdelani. Zajimalo by me, ktera z tech soukromych VS za neco stoji. Za prachy jde dnes vse.
0/0
24.3.2004 11:04

marantha

Re:
No já nevim, to jsou zase názory....!!!!! Já jsem studovala na střední soukromé škole a tam mě na státní VŠ připravili skvěle a přijímací zkoušky mi taky nedělaly problémy! Studijní nároky byly dost vysoké a rozhodně o výsledcích nerozhodly peníze. Tak neházejte všechny do jednoho pytle! To je jen výrazem omezenosti!
0/0
24.3.2004 11:54

Crackman99

Re:
No ja vem skola jako skola at soukroma byva dost zvyhodnena. Ale tady se nejedna o skolu. Jestli umí zpívat a postoupil tak muze byt treba ze .::zvláštní::.
0/0
24.3.2004 12:03

Fifik

Re:
no, to euro je tam vicemene od toho, ze ze zakladajicim subjektem je skola v nemecku (od ni jdou prachy). To neni ze si to nekdo vymyslel, namaloval na barak ve Vodickove, a je z toho skola pro ty co chteji bejt vys v malomestskym zebricku .... to AD1... a uroven skoly je vec druha, protoze se tam uci spousta oboru, tak to nejde generalizovat. Nicmene na jednoborovou statnicovou nemcinu si nemuzu stezovat :-)
0/0
25.3.2004 17:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.