Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maxa se popral s přítelem Missis

Zpěvák Martin Maxa údajně surově napadl přítele finalistky soutěže Missis 2004. Potyčka se odehrála v noci na neděli během korunovačního večírku v prostorách ostravského hotelu Imperial. Napadený jednatřicetiletý muž podal na zpěváka trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

amone

FAKT SE POSRAL?!?
Martin Maxa se posral hahahaha no ja mu to preju!! Podle me je to debilek a kazdej kdo ho posloucha ma nasrano v hlave. A jestli nekoho sere muj prispevek tak si muze vysrat voko. Nasrat!
0/0
13.2.2004 11:47

Al Coholic

Re:
 
0/0
13.2.2004 13:05

xyndel

Re:
no vidis, takze teoreticky lze chapat, ze by vsichni, kdo ho neposlouchaji, meli mit v hlave nenasrano, ale kapitalni omyl: i nekteri, kteri ho evidentne neposlouchaji, maji v hlave nas*ano...treba Ty, a primo ukazkove:-))))))
0/0
16.2.2004 15:25

lennka

Komplex
Pokud dotyčného rozzuřilo, že jeho přítelkyně se pokouší flirtovat s Martinem Maxou, tak to neměl řešit jejím napadením, ale raději se má podívat na sebe do zrcadla a možná pochopí.
0/0
12.2.2004 19:29

Nedobik

MAXA UDĚLAL CHYBU!!!
Zastal se napadené a přitom nevěděl, že pravidlo zní - nepleť se do rozmíšky ať milenců, či manželů. Nejednou se stalo, že napadená žena se okamžitě postavila na obranu svého milého, který ji před tím zbil. Tak to v přírodě chodí a nevěřte, že tato "dáma" dala svému "milému bijci" kopačky, což by bylo vaše zbožné přání. Naopak, její láska věřte nevěřte se upevnila. Dnes už totiž se zlobí na Maxu, že jí zohyzdil přítele. No a vy mladí mudrujte a až dospějete, tak mi dáte za pravdu.
0/0
12.2.2004 11:48

xyndel

Re:
no, teda sorry, ale ja kdybych svoji holce pres drzku jen proto, ze by se bavila s Maxem na baru, tak nemam sanci...pouze vypatlana kravka by s nekym takovym zustala...je mozne, ze ta misska takova je, a ani by me to neprekvapilo:-)
0/0
16.2.2004 15:18

plzenak 1

???
Pro ty magory,co tady odsuzujou toho kluka:když se vám holka bude na baru válet po Maxovi,vidím vás,jak vás to nechá v poho,ona je pravda tak trochu někde jinde,nesmíte věřit všemu,co si kde přečtete.Vím o tom dost,toho kluka i tu holku znám osobně.Takže než někoho odsoudíte...
0/0
11.2.2004 19:22

Montaigne

Re:
Taky dáváš pěstí své partnerce, když se s někým baví u baru? Ty ale musíš bejt kusanec
0/0
12.2.2004 8:25

Dony

No,
pokud je pravda, ze  se zastal bite holky, tak by spis zaslouzil pochvalu, protoze asi byl jeden z mala, kterej vubec neco udelal. To sr@ci co mlatil svou ,doufam uz expritelkyni, mel nalozit jeste vic, aby si to dobre zapamatoval dobytek jeden! Te dotycne dame bych vzkazal, aby nevahala ani minutu a dala tomu nasilnikovi kopacky na jaky dlouho nezapomene.
0/0
11.2.2004 13:34

Jenpravda

0
Zase se o té 0 dlouho nepsalo. A co se týče Idnes, jen tak dál. :-/
0/0
10.2.2004 21:18

xyndel

Re:
jestli je to vsechno (jen)pravda, co je v tom clanku napsano, tak se zachoval jako spravny muz, a 0 (mozno rozumet i jak "O", OVAR) jsi tu pouze Ty:-))))
0/0
11.2.2004 7:56

chloee

ŽUMPA
Stydím se, že jsem si článek vůbec přečetla... no ale když už jsem tak učinila, nezbyde mi, než odkázat VĚTŠINU i-REDAKTORŮ NA JINOU ADRESU!!! A to včetně ŠÉFREDAKTORKY samotné.. Adresa zní jasně: BULVÁR, čili STOKA. FUJ FUJ FUJ, je to hnůj. Ach jo.
0/0
10.2.2004 19:25

kikero

Blahopřeji MfDnes k sestupu pod úroveň Blesku
neboť pod přečtení článku se stejným obsahem na jejich stránkách musím konstatovat že byli "slušnější" ve vytahování minulosti.
Úplně mě dorazila stránka D/6 dnešního tištěného vydání, kde je otištěn článek jedné z "nul" Blesku Ivany Bachoríkové o stavu manželství páru Kaiser - Konvalinková.
Jestli chce MfDnes pozvednout svou úroveň zrovna s touto "spisovatelkou" tak to tedy potěš ....
0/0
10.2.2004 18:53

seppuku

Re: ...
pokud chces prejit na neco hodneho tveho intelektu a dozajista lepsiho vkusu nez maji ostatni ..rozbal si rubriku zpravy ....
0/0
11.2.2004 11:11

PortyMP

Hanba!!!!
To se opravdu iDnes nestydí při takovém činu zmiňovat Maxovu minulost, místo aspoň jedné pochvalné věty!!???
0/0
10.2.2004 18:27

PortyMP

Hanba!!!
0/0
10.2.2004 18:25

Výzkum

Zajímavá minulost...
Netušil jsem, že je Maxa takovej rváč (v dobrým slova smyslu). Je dobře, když se zastává napadených, za to bezpochyby zaslouží pochvalu a  nějaký trestní oznámení... O té tragédii z vojny čtu poprvý, nevíte někdo jak to bylo? Je to ale hustý...
0/0
10.2.2004 14:35

AnalProbe

tento clanek je zumpa
Takhle podany clanek je pekne svinstvo. Autor Martin Mraz musi byt zly, hloupy nebo prodejny clovek. HNUS!
0/0
10.2.2004 12:01

chroustík

Pokud ten fesák dostal do ciferníku za mlácení ženy,
je to jenom dobře. Asi by chtělo i vědět, proč se ta dotyčná s takovým ubožákem nerozejde ? Podle mě nedostala poprvé. No a pokud má ženská charakter, po první facce odejde, ať jsou spolu jak dlouho chtějí. No a pánové, mlátit ženskou, to snad je trochu ubohé, co si tím potřebují dokázat ?
0/0
10.2.2004 11:59

Feda1

No jo no ....
No tak musim konstatovat, ze iDnes se pomalu, ale jiste zacina radit mezi bulvarni platky  podobne Spy a td ... co seriozniho lze vycist z tohoto clanku ... jedine tak velky kulovy. Pratele  z iDnes .. proberte se !! Na druhou stranu chapu, ze prave takovyhle bludy Vam plnej pokladnu .. ale to si pak nerikejte seriozni novinari ... pa
0/0
10.2.2004 11:08

Dee Dee

Re:
Chtěl bych jenom upozornit že tato část iDnes je opravdu bulvár. Pokud chceš normální články tak se podívej do sekce zprávy.
0/0
10.2.2004 14:16

mrozik

Když někdo nemá hlasový fond
Jo když někdo má tak slabý hlasový fond jako p.Maxa a chce upoutat jako zpěvák, musí to nahradit jinak. V jeho případě svaly a skandálky na veřejnosti.
0/0
10.2.2004 10:59

veetuhs

Re:
*** SPAM ***
0/0
10.2.2004 11:39

Seremed

Maxa,
di do nich!
0/0
10.2.2004 9:55

kango

nohavica was right
v ty pisnicce jak je obcas treba robce kozuch vyprasit  kdyz mama od rodiny chlasta s nadrzenym hezounem tak je treba situaci resit
 
no ale treba to fakt bylo jinak
0/0
10.2.2004 9:37

polarniliska

Co nepochopím
je fakt, že ať o něm napíšou cokoliv, nikdy nezapomenou alespoň malým odstavcem připomenout to zabití na vojeně. Proč?
0/0
10.2.2004 9:29

Zakov

Bravo
Ten chudacek co dostal od p. Maxy do drzky asi neznal to prislovi "zenu ani kvetinou neuhodis"
Vyborne. Drzim palec pane Maxa
0/0
10.2.2004 9:23

nejchytrejsi

proc maxa ?
proc toho frajera nezmasakroval karel gott ? urciet tam blil taky
0/0
10.2.2004 9:14

xkurm

iDNES, už běžte
se zprávami tohoto typu někam. Interpretace je tragická. Koho si to tam platíte? Z dobrého skutku udělat  zločin.  
0/0
10.2.2004 9:11

Iridium

Bravo
Maxovy hity sice moc nemusím, ale za toto mu tleskám. To by měl udělat každej chlap (ale ne každej na to má fyzické fondy). Toho ubožáka, co mlátil holku mi vůbec není líto, měl mu natrhnout hubu od ucha k uchu. A jak to prezentuje yDNES je hanba.
0/0
10.2.2004 9:01

zluta-rozinka

idnes
Od iDnes je dost hnusné, když tímto způsobem komentuje události, kdy někdo pomohl druhému, ať už je to Martin Maxa, nebo někdo jiný. Vrcholem toho je připomínat neštěstí dávno minulá.
0/0
10.2.2004 8:53

maron

opět bulvár...
Tak se podivej IDNES kam spěješ...
Ze 4 hlavních titulků na horní liště jsou 3 bulvárem. Tedy: Březinová fotila porno, Janet pyká za prso, Klausova milenka promluvila a nyní, Maxa se porval. Kam se hrabe BLESK....
0/0
10.2.2004 8:38

D-o-c

Novináři???
Vy, že jste novináři? Jste jelita, která prolítla ve vysoké rychlosti kolem novinařiny!! Plne souhlasím s příspěvky dole, už headlinem ho soudíte, jděte se vycpat!
A to musím zdůraznit, že zpěváka Maxu dvakrát nemusím, ale slušnost pánové a dámy to je to co celé iDnes chybí!!!
0/0
10.2.2004 8:33

Brblal

Pochválit ne pranýřovat
Jestli je Maxova verze pravdivá (a to se dá jistě snadno ověřit, když u toho bylo plno lidí), tak si Maxa zaslouží pochvalu.  Měli by naopak potrestat ty, kteří na to jen koukali a nepomohli Maxovi a té ženě.
0/0
10.2.2004 8:24

montechristo

rovnocenný souputník
Jestli je pravda, že napadl svou přítelkyni, tak ten ubožák měl dostat tolik, aby se už nezvedl - obrazně řečeno. Nesnáším tyhle ubožáky, kteří si dokazují svou rádoby nadřazenost a větší sílu na opačném pohlaví. Takovej ubožák by si měl dokazovat a uspokojovat svou agresivitu na soku, který je mu stejný. Kdybych se něčeho takového účastnil, zachoval bych se úplně stejně. Bravo a ženy se mají od pradávna chránit:)
0/0
10.2.2004 8:18

Mittar

Re:
No i kdyby by mu byl nekdo rovnocenny, nechapu proc by mel uspokojovat agresivni choutky toho chudaka. At si jde zaboxovat do pytlu a kdyz uz musi ... nebo delat sport. Ale to asi na to nema ...
0/0
10.2.2004 8:29

PeteSteele

isn´t ironic?
idnes opravdu nikdy nezklame, její články jsou vskutku nejlepší a nejkvalinější na netu, jen tak dál, ještě se podívám na "valentýnské vzkazy", možná budou stejně legrační a absurdní jako tento článek....
0/0
10.2.2004 7:47

Pind

Re:
Maxa se chtěl pouze zalíbit Vondráčkové nebo Bílé, nebo si bere Železnou, či Pavlovskou, pěkné je i prso Janet. Idnes pište o Maxovi (možná vydá nové CD), co dělá, co papá, kde spí a s kým spí, jaké měl včera oblečení, to nás všechny strašně moc zajímá... Děláte to moc dobře, jen tak dále...
0/0
10.2.2004 9:15

xyndel

teda panove novinari...
...vytahnout zrovna pri takove prilezitosti tu vec z vojny, na to je i Blesk kratky...rikam vam to zcela otevrene: jdete do prdele...a jestli muj prispevek "zmizi" jen kvuli tomu vulgarismu (ktery je v tomhle pripade zcela na miste), tak v mych (a jiste nejen v mych) ocich klesate az na same dno...
0/0
10.2.2004 7:35

MF_Dnes

Jsme horší než Blesk !!!
0/0
10.2.2004 7:30

Hufo

jestli ten blb mlátil ľenskou
jenom kvůli tomu, ľe si dovolila mluvit s jiným chlapem (jak psali jinde), tak dostal oprávněně přes drľku. Takovejhle zakomplexovanej blb, který si myslí ľe jeho ľena je jeho otrok a majetek se nedá ani nazývat chlapem, takhle se chlap nechová. ľe je to uboľák svědčí i to, ľe hned letí na policii, místo aby se nad tím zamyslel a případně to maxovi vrátil, kdyľ tak rád mlátí. měl by dostat pár facek znova za to, ľe tím zatěľuje policii.
0/0
9.2.2004 23:59

lubber

Re:
Tak, tak.
0/0
10.2.2004 7:41

ppetr1

iDnes
stava se z toho bulvar a misto toho, aby se Maxi zastali,tak z nej jeste udelaji zlocince
0/0
9.2.2004 22:47

hokič

maxa je v pohodě
s maxou se trochu znám osobně, a i když jsem u toho nebyl, musím říci, že se absolutně kloním k jeho verzi. za celou dobu, co jsem chodil do jeho klubu, jsem nezažil, aby si na někom něco dokazoval, naopak, pokud někdo dělal průšvihy, letěl. a tomu jantarovi, co si dovolil na ženskou to patří. a pokud si troufl na ženu, tak se ani nelze divit, že má ještě tu kuráž si stěžovat. jinak souhlasím s tím, že už jen text prvního odstavce, vypsaný i na stránce přehledu zpráv odpovídá více honbě za senzací nežli za pravdou. měli by se stydět!
0/0
9.2.2004 22:19

svobodny obcan

zastavat se napadenych je spravne
On ten pritel te finalistky asi zarlil, ze se prihlasila do souteze. Mlatit ji ale nemel. Je to primitiv.
0/0
9.2.2004 21:43

lapa1234

Maxa Maxovič Maxovenkov
Protože má menšího pindíka!
0/0
9.2.2004 19:07

Porota

Seriozne?
Proc mam z clanku dojem, ze Maxa je nasilnik a konflikty resi silou, kdyz jsem se zaroven docetl, ze pokazde nekoho branil a vlastne byl na te dobre strane? Takhle jsem si seriozni tisk nepredstavoval... no ... dlouho mi trvalo, nez jsem prisel na to, ze iDnes s MF mnoho spolecneho nema - asi je to tim, ze za iDnes neplatime. Nevite nekdo, kde se muzu na netu docist opravdovych zprav, bez komerzniho a bulvarniho nadechu??
0/0
9.2.2004 19:00

azorRK

Re:
maš pravdu!  také mě to tak připadlo!!  asi měl tu holku nechat zmlátit!!  
0/0
9.2.2004 19:11

bondy_

Re:
Me na podobny dotaz doporucili ceskenoviny.cz - zkus to, lepsi to o neco bude.
0/0
10.2.2004 0:19

Montti

Re:
Souhlasně přitakám až na to, že MF už se taky docela "snaží".
0/0
10.2.2004 7:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.