Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výstřih Aguilerové na Grammy šokoval

Christina Aguilerová, která s písní Beautiful převzala cenu Grammy za nejlepší výkon popové zpěvačky, svým hlubokým výstřihem nahnala strach organizátorům pořadu žijícím v obavách ze skandálu po nedávném odhalení ňadra zpěvačky Janet Jacksonové. FOTOGALERIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DollyBastard

boubelka
me teda ta boubelka nic nerika, takova obycejna naana
0/0
16.2.2004 11:40

Destroyer7

Šaty jí moc sluší
0/0
13.2.2004 14:34

genovo

Gang of puritans
Reakce amerických mediálních společností byly více než neadekvátní... A tolik "humbuku" kvůli jednomu ňadru, i když patří Janet Jackson, mohou udělat jen američané... Janet je pěkná ženská a nemá se zač stydět, navíc si myslím, že takové neplánované "oživení" večera nemůže být nikdy na škodu. Samozřejmě v jistých mezích. Mě osobně by to spíše pobavilo než přimělo zavírat oči a nadávat na pohnuté mravy dnešní doby... Genova 
0/0
13.2.2004 12:27

YFNA

a ja jsem zase sokovana z toho nadpisu
aquilerova ??
nemelo by tam byt spis aquileraova???
nebo radsi preci jenom aquilera ??? ona osoba se totiz nevdala v cechach, za cecha, aby si tu zkomoleninu sveho jmena zaslouzila
0/0
10.2.2004 9:28

červiec

Re:
Jo,taky mě tyhle ovaismy pěkně štvou
0/0
10.2.2004 10:50

chetgar

Re:
George Bush se taky nevdal v ČR a přesto se jeho jméno skloňuje. Máme se vzdát i toho a přihlížet k jeho původu, který skloňování nezná?
Budeme arabská jména skloňovat podle arabských pravidel, nebo nám laskavě dovolíte použít způsobu českého? Kolik jazyků potom bude muset znát ten, kdo bude chtít mluvit česky? Nebude poté čeština zbytečná?
0/0
10.2.2004 14:11

jenicek25

Re:
Skloňovat ano, přechylovat ženská jména ne ! Podle mě by se cizí ženská jména neměla komolit přechylováním. Prostě je Christina Aquilera nebo někdo zpíval s Christinou Aquilerou (ne Aquilerovou). A s tím Bushem je to stejné - s Bushem, bez Bushe - je to OK. Cizinci taky přeci nekomolí naše jména - např. v Norsku taky nenapíšou, že Kateřina Neumann zvítezila, ale Katerina Neumanova zvítězila.
 
0/0
10.2.2004 14:43

Schalina

Re:
skloňovat neznamená přechylovat, že?
0/0
16.2.2004 10:24

DollyBastard

Re: jéžišmarjá
trochu si to pletes clovece - pridavanim ova neni sklonovani podle padu
0/0
16.2.2004 11:39

Coiotus

Re:
A co takle Aguilera? Ja zadnou Aquileru neznam, leda ze by mela neco spolecnyho s mineralni vodou Aquilou. To jenom tak na okraj. Mam totiz pocit, ze lidi, ktery chtej nekoho opravovat by meli vedet o cem mluvi....ale nevim...mozna, ze sem sam, kdo si to mysli. Kazdopadne si za tim stojim.
0/0
12.2.2004 20:32

DollyBastard

Re:
stuj si za cim ches, ale nebud hnidopich!
...q nebo g, jde o prehmat
0/0
16.2.2004 11:42

mrakodrap

Re:
Tvoje starosti!
0/0
16.2.2004 12:57

Mirek Bushín

Robinson měl kozy moc rád
Žádní arabští terosristé, žádný sadám husajn, žádná atomová bomba, ale kozy  jsou problémem číslo jedna současných júes. Samozřejmě index NASDAQ po této šokující zprávě šel o pět procent dolů a ostatní burzy chytá taktéž panika - dolar jde do kytek a jediný nárůst na akciových trzích hlásí ekologické farmy vyrábějící kozí sýr.
0/0
9.2.2004 21:50

ramese

CO
novinarum bych radil aby se seznamili s tim kdo ma vysilaci prava na grammy awards !! je to TV stanice CBS a ne nekolik tv stanic jak jsi tu nejaky pisalek napsal! a pak nikoho tu prsa Christny A. nesokoval ale naopak vsichni se jeji poznamce zasmali , to same Jaon Rivers mela poznamku dokonce si z toho udelala prdel tim ze umele prso si navlekla na pas a odhalila ho a na nem modra valka trasen!
Lidi komu to vadi jsou jen taci co doma sukaji ostopero a na verejnosti ze sebe delaji svaousky , proste pokrytci!
Ale o tom cela novinarina je psat o nicem a hlavne z toho delat vetsi skanadal nez byl! kazdy se tady na tim zasmal a ba naopak to bral jako supr spestreni na super bowl !!
tak ze novinari CBS ma monopol na vysilani v USA na oscary to je NBC
0/0
9.2.2004 20:41

venomacek

Re:
komu tohle vadí, asi doma moc nesouloží 
0/0
16.2.2004 9:52

hovnival-

@@
Muzu vas ubezpecit, ze jeji vystrih nikoho nesokoval. Na podobne obleceni zpevacek, herecek a dalsich individui, ktere maji potrebu na sebe upozornit, jsou tu lide zvykli. Takze to nikoho neprekvapi. Taky bych chtel upozornit, ze to, ze nekdo ukazal sve prso, vetsine lidem nevadi. Aferu z toho delaji akorat novinari a par pomatenych lidi, kteri bojuji za "ocisteni tv od sexu a nasili". Normalnim lidem zde v usa to nevadi a bavili se o tom maximalne 1 den po tom, co se to prihodilo. Ted uz to nikoho nezajima.
A jeste bych chtel pripomenout tem, kteri tvrdi, ze v Cesku by to nikomu nevadilo - neni to tak davno, co se v Televizni rade (nevim jak se to presne jmenuje), resilo to, ze ve zpravach pri nejake reportazi bylo asi 1 sekundu videt panske prirozeni. Obcas tato rada resi dalsi "problemy" - napr. uvedeni filmu s obnazenymi teli pred 10 hodinou atd... Takze ono je to skoro stejny tam i tady. "normalnim" lidem to nevadi, ale vzdycky se najde nejaka komise, ktera kazdou podobnou blbost musi prosetrit. 
0/0
9.2.2004 18:44

natex

Re:
Konecne tedy castecne vyvratila obavy, ze ona a bratr jedno jsou. Ted jeste, aby to uspesne zavrsil jeji bratr, abychom meli jistotu. Jen se obavam toho, co by to melo byt v jeho pripade? ?
0/0
9.2.2004 20:31

Coiotus

Re:
No, ty asi uz dlouho zijes v USA, co? Jenom, ze zapominas pravopis... Ja napriklad ziju v Anglii a pravopis my rodny reci znam perfektne. Myslim, ze je to cest kazdyho Cecha umet svuj rodnej jazyk....
0/0
12.2.2004 20:38

Niedal

Re:
No musím Tě opravit. Jestli něco ovládáš, tak ovládáš "pražskou řeč". Ve slovníku nenajdeš nic o "mý rodný řeči", ale o "mé rodné řeči". No a těch připomínek by mohlo být mnohem víc. Třeba Tvůj slovosled by se na katedře ČJ také asi neujal. No nic. Když už chceš někoho kritizovat, tak si pohlídej svou schopnost spisovně se vyjadřovat. Zdravím Anglii!
0/0
16.2.2004 14:44

zdevo

prso
Žádnýho člověka kromě zblblýho američana nemůže ani výstřih ani prso šokovat. Tady v Evropě se nám obbé líbí a čím větší, tím lepší. Hrůza na mě padá při představě šokovaného kojence jenž zmírá hladem při pohledu na tu krásu nad sebou.
0/0
9.2.2004 18:41

qsubt

jacksonova
De o to, ze Jannet tou umyslnou exhibici zneuzila prenos superbowlu ktery sledovalo par stovek milionu lidi k tomu, aby se o ni mluvilo a dostala se na stranky novin a byla uvedena ve zpravach na celem svete. Kdyby "jenom" zazpivala tak by zazpivala, byl by o ni nekde napsany jeden radek a skoro zadny evropan, african asiat by nevedel ze tam byla. Takto zneuzila prenos pro vlastni reklamu, a proto by mela byt nejakym zpusobem potrestana. Zpozdovani prenosu o par sekund (aby se zabranilo takovim vecem) je IMHO dobra vec. A je uplne fuk jestli nekdo chce ukazat kozu, bobra nebo ptaka... at si to ukazuji na ulici nebo v poradech k tomu ucenych ale proste at tzv celebrity neparazituji tam kde nemaji, treba na sledovanosti superbowlu - mela byt pro ni cest jenom to ze tam vubec mohla zazpivat - nestacilo ji to, krave.
0/0
9.2.2004 17:56

cichon

usa
Navrhuji invazi OSN do USA, kde totalitni vlada diktatora Bushe vlastni jaderne zbrane a neomezenou moc, ve jmenu demokracie...
0/0
9.2.2004 16:56

Attica

...
To je nesmysl....Tahle slečna se mi celkem líbila,na fotkách vypadá opravdu příšerně. Počítám, že amrický pokrytci se z toho zblázní. Jacksonový vypadl jeden umělý vnad a vypadá to na trest smrti. Tohle je záměrné,počítám,že budou dávat popravu v přímym přenosu na MTV a CNN:)))
0/0
9.2.2004 16:47

Species-8472

Re:
Poprava by se v TV mohla konat v přímém přenosu, ale budou to dávat se zpožděním a podle toho, jestli jí při popravě vypadne prso nebo ne, tak to vystřihnou a odvysílají :-)
0/0
9.2.2004 16:50

socom

český komplex
tolik zášti!?! páni, to koukám... naštěstí to jsou jen emoce a zkalený rozum. nepopírám, že Amíci jsou zbytečně puritánští, ale důležité je, že nahé prso nemá co dělat na přenosu ze Super Bowl. existuji nějaká pravidla a pokud je někdo porušuje a to za účelem být vidět, tak může být potrestán. osobně bych radši viděl prso Christiny, jelikož Janet už má nejlepší léta za sebou, ale mám holt smůlu.
0/0
9.2.2004 16:13

Species-8472

Re:
Souhlasím, že ona část těla neměla v přenosu figurovat, ale pan režisér to neměl v úmyslu. To se zrodilo v hlavičce Janet, nebo to byla vážně nehoda. A jak jí chceš potrestat? Dát jí přes prso? Nebo přes zadek? Je to těžké - když jí odmítneš v nějakém dalším pořadu, bude se psát o tom, že to měla zakázené. Pokud jí tam pustíš, bude na očích a zase se o ní bude psát. Tak jako tak, vždy z toho vyjde vítězně, protože bude v médiích, a o to jí přeci šlo (v případě, že "vypadnutí" byl promyšlený tah). Je to holt "chytrá holka" a umí v tom chodit.
0/0
9.2.2004 16:47

real_goldie

Re:
No ja ti reknu naprosto bez emoci, ze co z toho jednoho prsa amici delaji je fakt k smichu. Este sem nevidel nikoho, ze by ho to ze videl nejaky prso frustrovalo natolik, ze by z toho byl nejakej maler. Osobne bych si myslel ze film v kterym nekdo zastreli xx lidi je pro psychiku deti a teenageru mnohem horsi nez jedno prso venku.
0/0
9.2.2004 16:51

Ja-Ma

Pro redakci iDNES: Aguilera vs. Aguilerová
Pro redakci iDNES:
Proč pořád přechylujete cizí jména, např. Aguilerová? IMHO je to pitomost. Navíc to děláte zmateně. Když už chcete hloupě přechylovat, proč neřechylujete třeba i Kylie Minogue?
Přechylováním cizích jmen vytváříte nové, neexistující identity, je to blbost...
0/0
9.2.2004 16:07

blazir1

Re:
A jéje zas jeden/na co by nejradši aby z cestiny zmizelo i-y a u jmen ová......
Kušuj
0/0
9.2.2004 16:30

real_goldie

Re:
No ja sem taky jeden z tech, kterej chce aby se nekomolili jmena. Jakej to ma vyznam komolit cizi jmena do toho ceskyho patvaru.  Kdyby si treba takovy jmeno napsal na smenku, tak by nebyla platna. Takze mi rekne jeden normalni(=rozumnej) duvod, proc to delat?
0/0
9.2.2004 17:21

D777

Re:
Tak to je dobrá p...íčovina...
0/0
9.2.2004 17:27

chetgar

Re:
IYHO je to pitomost, pravidla jazyka českého však dávají každému na výběr, zda bude cizí jména přechylovat či nikoli. Redakce si zvolila možnost přechylování. Pokud vám vadí, že u nás má stále někdo možnost volby, zkuste kupříkladu Kubu.
Tam nemusíte volit mezi oslovením paní či slečno, každá žena bude vaší soudružkou!
0/0
9.2.2004 16:37

voytech

Re:
Promin, ale jsi mimo mísu. Nejde o možnost volby - ať je klidně Jana Novák či Apolena Švadlenka - ale o to, že Aguilera se prostě nejmenuje Aguilerová. Tak proč by zrovna u nás měla v hotelu podepisovat účet jinak než je zvyklá?
0/0
9.2.2004 16:51

chetgar

Re:
Nikoli, ty jsi mimo mísu. Christina nejspíš nemluví česky, takže jí mohou být naše jazyková pravidla ukradená. Nemá proč se podepisovat jinak než Aguilera, když ani španělština ani angličtina přechylování nezná.
Naopak redakce česky umí a česky napsala i tento článek. Řídí se při tom pravidly českého pravopisu, která seznala, že narozdíl od češtiny existují i jazyky, které nepřechylují jména ženská. Zavedla proto možnost volby - pokud chceš psáti spisovně nečeská ženská jména, můžeš je psát jak ve formě původní, totiž nepřechýlené, tak ve formě počeštěné, tedy s příponou -ová. Redakce si vybrala a je v mezích určených pravidly.
Naopak ty je kritizuješ za to, že pravidla dodržují. Až se dostaneš ve znalosti jazyka tak daleko, že začneš určovat, co je spisovné a co nikoli, klidně možnost volby zruš a zaveď nepřechylování. Prozatím jsi další laik, který si myslí, že přechčije profíky. Zoufalost.
0/0
10.2.2004 14:09

dobytek

Re:
Tobě patvary jako Minogueová, Tirleaová atd. nevadí???
0/0
12.2.2004 14:39

voytech

Re:
... taky tomu nerozumim. jasne, v cj je zvykem prechylovat - ma pritelkyne ma tez o "-ova" jine prijmeni nez jeji otec. narodila sa tak a menit se to nebude. ale aguilera se narodila jako aguilera ... tak proc ji prznime jmeno?
podle stejne logiky muzeme jmena trebas prekladat do cestiny. vzdyt u nas maji vsichni ceska jmena, tak at se nelisi.
pokud to pujde, prosim tedy neprechylovat. u kylie a napr. cinskych jmen to jde, ze
0/0
9.2.2004 16:43

jenicek25

Amíci jsou pokrytečtí magoři
Co ti Amíci stále předvádějí světu ? Země, která vyvolává nejvíc válek na světě, zabíjí tisíce lidí na celé planetě, pouští do kin nejkrvavější filmy, co kdy byly natočeny, nejperverznější a nejúchylnější porna a dobytčárny, co kdy svět spatřil a jednou Janet Jackson ukáže prso, Christina Aquilera má výstřih (mimochodem jí moc sluší, má krásnou postavu) a celá silná Amerika je z toho v háji, musí se k tomu vyjadřovat prezident a televize se bojí vysílat přímé přenosy. Amíci jsou ti nejbezbranější chudáci, jaké tahle planeta nosí. Banda trapných puritánských úchylů, kteří si myslí, že jsou pupek světa. Je mi jich skoro líto. Děkuju nevím komu, že žiju ve svobodné zemi - České republice - a kašlu na ten mítní svrab, na zkorumpovanou vládu, na tuneláře a mafie - jsem svodobný a normální , a co je víc ?
0/0
9.2.2004 15:53

Blackshield

Re:
Jo, jsou to trosky, chudáci úplní ubožáci... Ale překvapivě se mají líp než silný, úžasný a nejlepší jenicek, kdo by to byl řekl? Že vás tu sere názor Ameriky, když je vám po tom ho*no...
0/0
9.2.2004 16:22

chetgar

Re:
Je právě otázkou, kdo se má líp. Mně například vyhovuje situace u nás - kdyby Lucce Bílé vyskočilo prso z šatů během Slavíka, psalo by se o tom v Blesku, ale jinak by byl klid. Rozhodně by kvůli tomu nikdo nerušil přímé přenosy.
A jaképak omluvy národu? To se přece semtam stane, že nové oblečení nesedí akorát. Kdo se tím cítí pohoršen, měl by navštívit psychiatra.
Situace u nás není nikterak růžová, ale díky bohu, v něhož, díky bohu, většinou nevěříme, se tu cítím skutečně volněji než bych se cítil v USA. Mně by fakticky vadilo, kdyby na mně při kontrole řidičáku policajt mířil pistolí, kdyby se prezidentův milostný románek řešil v parlamentu nebo nedejbože se neposlušný prs známé zpěvačky stal základem pro celospolečenský skandál a omezení svobody projevu. Nehledě na to, že by mi vadilo, že moje vláda útočí na jiné země a přitom mi lže o skutečných důvodech akce a že vyhrožuje útokem dalšímu tuctu zemí s podobně podloženými argumenty. Ale to sem tolik nepatří.
0/0
9.2.2004 16:34

jenicek25

Re:
Jsi úplně mimo, Blackshite. Nesrovnávám životní úroveň, ale úroveň svobody projevu. Amerika je prý země svbody a neustále se odvolávají na dodatky Ústavy. Nauč se číst než budeš reagovat na příspěvky.
0/0
10.2.2004 14:38

Arnold_Rimmer

Jsou opravdu legrační
Á tupci amíci jsou zase šokovaní z koz,které tentokrát ani nejsou vidět.Jejich deb.ilní starosti bych chtěl fakt někdy mít.
0/0
9.2.2004 15:52

pidlos

no nic
Děti se tam krmí násilím z  PC her a filmů, ukazuje se jim, že problémy se řeší pěstmi. Ať jsou Američané jací chtějí, v tomhle jsou pokrytci...mají největší pornoprůmysl na světě a přitom z odhaleného ňadra dostávají infrakt. Jde o prachy.
0/0
9.2.2004 15:48

jirha

Puritánství odpovídající muslimskému fundamentalismu
Je to děs. Byl jsem tam a koukal jsem tam na filmy které znám z evropy. Když tam byla nemravná scéna (např. v Profesionálovi kde poněkud předvádí Silvestr svoje svaly) tak v US tatáž scéna končila na té kytce u postele a následovali pouze vzdechy (ty byly zhruba stejné). V US se točí vůbec nejtvrší porno, sodomie, pedofilie, nekrofilie, sado-maso. Jsou zde čistě perverzní kina. Ale pak se vykřikuje jak se má být mravní. Vymýšlí se sexual harasement a podobné ptákoviny. Nakonec muslimové kteří zahalují ženy jsou v tomto ohledu (jediném) alespoň trochu upřímější.
0/0
9.2.2004 15:45

Species-8472

Výstřih až ...
Je to jako se vším. Pokud se něco stane, tak toho má každý plnou pusu a mluví se o tom všude, ale stejně to za pár dní "vyšumí" a nikdo po tom ani neštěkne. Američani si po nedávném incidentu hrají na velké slušňáky a chtějí všem ukázat, že oni jsou ti, kteří prosazují jen to "nej", ale to je jen tenká skořápka, která stejně nevydrží déle než měsíc. Hlavně filmy z USA jsou plné násilí a sexu, kdy je ve scénách vidět doslova úplně všechno a někdy i víc, tak nevím, proč je takový humbuk kolem "prsa". Kdo si utrhl ostudu? Jen a jen Janet. Přímé přenosy se lidem pouští s několika vteřinami či minutami zpoždění - ať žije cenzura. Vždyť nikdo nidky neví, co se může stát. V jakémkoli přímém přenosu může např. při nějakém zábavném večeru může tanečnici odlétnout při tanci sukně a pod ní nebude mít nic než tanga, která zakrývají snad jen pár atomů ženského těla. Kdo za to může? Televize? No to snad ne. Vysílal by se další přímý přenos zpoždění, aby se zase nestalo něco "tangového"? Inu udělejte si názor sami ...
0/0
9.2.2004 15:40

ganek

...
Zlatá Evropa. Chraň nás bože od takové blbosti. Každý má plnou skříň Playboye a porna, ale v televizi FUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJ!
0/0
9.2.2004 15:32

Jim C.P.

...
ZASRANí AMERIčTí PURITáNI!!! CO JE POřáD TAK šOKUJE?!
ZLATá EVROPA...
0/0
9.2.2004 15:06

Ayssan

Re:
Tak, tak. Stejně je to ale jenom výkřik, doma všichni slintaj a libujou si
0/0
9.2.2004 15:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.