Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomeje vyzval Baldýnského na souboj

Filmový producent Jiří Pomeje ve středu před projekcí Troškovy komedie Kameňák 2 oznámil novinářům, že vyzývá na pěstní souboj publicistu Tomáše Baldýnského, který podle něj na svých internetových stránkách zneužil momentku z pohřbu Heleny Růžičkové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PSt

Milí intelektuálové
"Milí intelektuálové" většina z Vás kritizuje Trošku za jeho filmy (Slunce, seno ..., Kameňák), ale současně přiznáváte, že jste je "OMYLEM"(jak jinak) viděli. Zastáváte se Baldýnského a všechno ostatní je komerční a nestojí za nic. Já si svým způsobem vážím obou pánů - každý z nich je svým způsobem "vtipný". Když se dívám na Troškův film nikdy nečekám intelektuální zábavu, když čtu "náhodou" Baldachýn nečekám jemný humor - a tak si myslím, že by se měli oba autoři brát. Ale všeho s mírou - Troška a la Saddam Husain - O.K. to beru, plačící Troška (z profláklé fotky z pohřbu Heleny Růžičkové) vs. Lenin -  no nevím, osobně K.O.
0/0
22.1.2004 11:15

Axl_tipovani

Re:
  
0/0
22.1.2004 13:41

invincible

Re:
Tak za prve. Prijde mi zvrhle uz to, ze se fotografie truchlicich z pohrbu objevi na titulni strane jistych platku. Okamziky bolesti a smutku nad ztratou blizke osoby jsou okamziky navysost intimni a me urazi uz jejich samotne zverejneni (bez fotomontaze). Timpadem nasledna fotomontaz uz je jenom povestnou posledni kapkou. Ale ackoliv se mi ten vtip nelibi a neprijde mi prilis vtipny, neni duvod hned volat po pestnim souboji. Navíc pokud jde o spor, ktery se me primo netyka. Pomeje uz nevi, jak by na sebe upozornil. Pokud dana fotomontaz pana Pomejeho urazi, pak ma moznost obratit se na soud. Jenze to by si musel uvedomit, ze zijeme v "civilizovane" spolecnosti a pravnim state, i kdyz to tak obcas nevypada. Doba, kdy rozhodovala fyzicka sila je davno pryc, Vase doba pane Pomeje je davno pryc. Zbyva dodat, diky bohu.
0/0
22.1.2004 14:46

chetgar

souboj
ta výzva baldýnského na kompzici symfonií je vtipná a inovátorská. hlásím se do poroty, která rozhodne, které z děl je lepší. nemám hudební sluch, takže pomeje budou ve výhodě
0/0
22.1.2004 9:24

jorda

Pomeje je ...
Tlustej vepr Pomeje by mel radsi nekam zalezt a nemachrovat tady. Taky ho vyzyvam na souboj a to nozi. Nelibi se mi totiz ten jeho umastenej xicht.
0/0
21.1.2004 23:39

chetgar

Re:
Přijde mi divné, že se pomeje míchají do sporu, který se jich vůbec netýká. Ať si to Troška ručně stručně vyřídí sám.
 
Nebo že by se bál a poslal na kritika svou gorilu?
0/0
22.1.2004 9:25

marman_cz

tak to jo
tomas.baldynsky.has-a-small-penis.com/ - 4k
0/0
21.1.2004 22:40

Silvestr72

Kdo
Kdo, že je vyžraný  PRASE -  Pomeje!
0/0
21.1.2004 22:24

Edwin

Vyzývám Baldu na souboj...
... za to, že zneuctil chudáka Lenina! Co takhle si to rozdat v panákách?
0/0
21.1.2004 22:14

hornaut

:-))
Jsem rád, že jsem se v panu Pomejem nezmýlil - seno a vidle!!!.
0/0
21.1.2004 22:01

xxxcool

Baldachýn je borec...
Já osobně si myslím, že Pomeje by rád za show v boxu apanáž jako Mike Tyson ...nevím jak to je dneska, ale prej už kvůli dlůhům přišel o auto...atd..je to šuškanda...no asi si tím léčí komlex za své podnikatelské úspěchy. Každopádně jestli dostane na budku tak si moc stěžovat nemůže.... od Kuklové by si tady bolístko nechali pofoukat asi všichni...
Jinak je jasný full support BALDACHÝN , je to absolutní bomba, Troška jen závidí a kouká, co je humor vymyslet a né jen slepit stoletý frky a jednu velkou blbinu...
0/0
21.1.2004 21:51

Raroh

doufám
že si "prase" ma pomyjích pochutná a zdokumentuje tu bájnou hostinu.. do poslední kapky čehokoliv.
0/0
21.1.2004 21:45

dobrota2000

KAMEŇÁK 3
Baldýnský reloaded...
p.s. sama Růžičková měla p#del, ze všeho, co smrdělo černým humorem, tak proč do toho teď tahají její zneuctění?
0/0
21.1.2004 20:21

taksi

Re: protože jsou to hysterky
máš recht
0/0
21.1.2004 20:41

Tomas!

to Troška
Nechápu reakci Trošky a Pomejeho. I kdyby se jim ta montáž jakkoli nelíbila, tak by to měli vyjádřit jinak. I když o Troškovi nemám vysoké mínění, tak mě překvapil. Jeho reakce - říct o někom do novin, že je prase - to může jenom naprostý hulvát, kripl a idiot, což Troška nepochybně je. A když si stěžuje, že někdo znevažuje někoho památku? - Omylem jsem viděl kousek Kameňáku a pasáž o tom, jak pohřbít dědu, který ještě není mrtvý hovoří sama za sebe. A Pomeje -? Nezmohl se na lepší odpověď než řešit konflikt ručně - to je ještě větší primitiv než Troška. Jak v době kamenné...
Inteligentní lidé  (kdyby se tímto cítili dotčení) tak by to přešli bez povšimnutí, protože tímto už nikomu nepomůžou, a nebo by prostě prohlásili, že se jim to nelíbí.
P.S. Ta montáž, to je ještě nic, proti úvodnímu obrázku na www.kompost.cz, to je opradu síla, to už je hodně blbý...
0/0
21.1.2004 19:48

chetgar

Re:
jenže kompost je skutečně všude tam, kde to hnije. server si utahuje z každého, třeba by byl zrovna čerstvě po smrti. myslím, že brzo se tam objeví foto pomejí v chlívku s nějakým vtipným komentářem. rozhodně vtipnějším než páně troškův film
0/0
22.1.2004 9:22

Trent-R

není co řešit
Stojím jasně na straně pana Baldýnského. Jeho článek bych okomentoval slovy: Vlk se nažral a koza zůstala celá. Myslím, že Tomáš nijak nepoškodil památku Heleny Růžičkové a zavřel ústa panu Troškovi a Pomejemu. Zajímavé jsou i reakce zúčastněných. Zatímco pan Baldýnský celou věc okomentoval trefně a vtipně, pan Pomeje se nám představuje jako Zorro mstitel, který od zítřka začíná trénovat a pan Troška nás sice ujišťuje, že ho to vůbec neurazilo, ale (asi jen tak pro jistotu), označí autora za prase. (Pokud má snad na mysli váhu.....myslíte že má doma zrcadlo
0/0
21.1.2004 19:41

MartinBBB

.....................................................
Tak tomu se vážně můžu jen smát. Pomeje si myslí, že mu za dva měsíce narostou bůhvijaké svaly. A infantil Troška, který ve speciálním díle soutěže Chcete být milionářem, zaměřeným na charitativní činnost, zdržoval svými stupidními rádobyvtipnými žvásty alá Novotný, nám tady bude mluvit o hyenismu. Vážně úpadek. Nicméně těm fotkám by se možná zasmála i samotná nebožka Růžičková.
0/0
21.1.2004 19:28

xmar

Zacnu cist baldachyna!
Jestli chce to pomeje se svym vyzranym panderem chranit cest ruzickovy, tak by mel zacit u Trosky, protoze prave v jeho filmech se znemoznila. mozna nepravem, ale kazdy sveho stesti strujce. Smrt je prirozena soucast zivota stejne jhako milion dalsich veci a naky zakazy zlehcovani a vtipu na toto tema nechapu. A to ze vzal baldyn ty jejich dva kuni xichty zrovna z pohrbu je jen zaminka pro ty chudaky, aby se mohli zvditelnit, melo by jim byt spatne spis sama ze sebe. Zavrel bych je na mesic a dokola jim promital jejich filmy. Uaaaaa, neprezili by!
0/0
21.1.2004 19:12

Mallet

sranda musí být i kdyby na chleba nebylo
Nemám rád bůčky, kteří se hned naštvou a chtěli by někoho mlátit, nemám rád násilníky...... Většinou to jsou jen slaboduší hrdinové, bez kouska humoru, ono také tvůrci pan Troška a pan herec Pomeje, no nemůžu soudit, protože na jejich filmy nechodím......i když si je tak samohrdně vychvalují, až jim z toho narostl KOHOUT na hlavě :o)
0/0
21.1.2004 19:10

ProfesorR

Troško, Pomeje, přestante s tou hysterií a zamyslete se radši nad sebou!
Vážení "umělci" ! Chytte se za sve nosy a vzpomente si na rčení: "Kdo s čím zachází, s tím také schází!" Podívejte se do zrcadla, toho skutečného, i pomyslného, dříve, než někoho začnete veřejně urážet. Když Vám dojde inspirace, což svými dílky  "Kamenák" dokazujete (fakt je lepší číst si 10 minut na netu třeba na vtipky.cz apod. než koukat 1,5 hod na tyhle filmové slátaniny) tak zalezte někam do nory a nevybíjejte si prosím své komplexy na těch, kteří tu tvůrčí inspiraci, na rozdíl od Vás, ještě mají!!!
0/0
21.1.2004 18:48

Kei

???
Videli jste nekdy novinare, kterej by nebyl prase??
0/0
21.1.2004 18:40

Jonathan 007

:-)
Dobrá práce, jak ukázal ksicht vojáka, který osobně vytahoval Sadama z nory. K ostatnímu. Kdyby tam nebyla fotomontáž z toho pohřbu tak ta reakce by byla za jedna. Takhle se mi to fakt nezdá. Je to ale jen můj subjektivní názor.
0/0
21.1.2004 18:14

DustyCZ

Já vás nechápu
Já jsem se teda u tý fotky docela řezal...
Nejlepší jsou hlášky typu "černej humor je fajn, ale tohle je hnusný"... CO je tohle když ne černej humor? A jak zdařilej. Mě v něm rozesmívá i narážka na vztah filmařů a režimu před 89...
 
Jinak samotnej článek Baldachýna mi moc vtipnej nepřijde, ale je vidět, že je to jenom omáčka jak zdůvodnit tu sadu fotomontáží. (a tumor je taky geniální nápad, nemyslíte?)
0/0
21.1.2004 18:02

jiFi

zdvizeny palec
davam T.Baldynskemu "zdvizeny palec"   za reakci, jakou predvedl ... navic urazku pamatky Heleny Ruzickove v tom nevidim
0/0
21.1.2004 18:01

Julian

řekl si o to, tak to má
Nejsem příznivec filmů Zdenka Trošky, ale pokud se nepletu, tak si pan Baldýnský "postěžoval" že se jeho jméno neobjevilo v prvním Kameňáku, takže si o to v podstatě řekl. Navíc pochybuji, že by toto jméno užíval jen on, Baldýnských je asi víc. Takže jeho obhajoba argumentací, že jen vracel "fór" poněkud kulhá. Jinak já na té fotomontáži nevidím nic vtipného, spíš si myslím, že je nevkusná a nechutná. Ovšem reakce Pomejeho je také přehnaná, celá záležitost se ho přece vůbec netýká.
0/0
21.1.2004 17:53

fuozx

Re:
Jiste, Baldynskych je urcite vic. Ale lidi s ksichtem Trosky, ktery je na fotce s Leninem, je urcite taky vic. Takze jestlize v Kamenaku neslo o tohohle Baldynskeho, tak proc Troska vidi na fotce s Leninem sebe?
0/0
21.1.2004 18:41

Fobul

balda
To je fajn, že to vytvořil někdo, kdo publikuje pro Rudé Právo. Humor je dobrá věc, černý humor také, ale musí to být vtipné, tohle je však trapné....
0/0
21.1.2004 17:34

Ex-treme

Hnus ala ČR
Pomejeho nemám rád ale v tomhle případě mu půjdu rád na pomoc. Z tohodle se prdel nedělá, spíš mi to připadá hnusný než satirický.
0/0
21.1.2004 17:21

Glumus

Baldi držím palce...
já viděl Kaměnáky....tak proto
0/0
21.1.2004 17:17

jerryy

Re:
souhlasím .... a když vidím tu "pravou" nehranou soustrast tak se té fotomontáži ani nedivím
0/0
21.1.2004 17:26

Flat Vamp

Re:
Proc nehranou? Podle sebe soudím tebe?
0/0
21.1.2004 17:31

Avant-garde

He?
To je myšlené vážně? Pak je Pomeje samozřejmě naprostý debil, pokud si z někoho udělám veřejně srandu, můžu očekávat, že mi to vrátí. A pokud ten pán vyzývá někoho na souboj, měl by si uvědomit, že Andělská tvář je minulostí a dneska chabou inteligenci nezachrání ani silácké řečičky. Go Baldachýn go!
0/0
21.1.2004 17:16

pipino

Re: Ano
SOUHLAS. A navíc si myslím, že se tomu Růžič.nahoře chechtá až tomu buz*kovi popel z urny vyskakuje.
0/0
21.1.2004 17:47

hockeysta

bacha - souboj inteligentů
Prase je podle všeho pan Troška. Člověk by nic takovýho přece nebyl schopen natočit a pak to ještě veřejně ukazovat. Ve společnosti jakou si představuji já by takovýto výsledek práce jednotlivce byl důvodem k hospitalizaci v psychiatrické léčebně. To je skutečná ostuda. Ta momentka mě nijak nepobuřuje, možná proto, že si o Růžičkové myslím něco diametrálně odlišného než si zřejmě myslí pan Troška nebo Pomeje. Nebo si myslej to samý co já, ale předváděj se.
0/0
21.1.2004 17:02

Flat Vamp

Re:
Troska je ale slusnej clovek - at tocí filmy sebepitomejsí. A pouzít v opravdu trapný a nepuvodní kolázi zrovna momentku z funusu, co byl predevcírem, je u me podpásovka jako kráva. A ze je Pomeje "...jakýsi smírák s charakteristickým jménem...", na veci nic nemení. Navíc si myslím, ze Baldýnský taky není zrovna zádnej E.E.
0/0
21.1.2004 17:14

Avant-garde

Re:
Stejně jako je podpásovka použít něčí jméno v takové kupě výkalů, jakým je kameňácka série, a to pouze proto, že vidí-li někdo ho*no, křičí popravdě: lidičky: ho*no!!!
0/0
21.1.2004 17:18

Flat Vamp

Re:
Ale o tom prece nebyla rec. Kdyz nekdo udelá nejakou svinárnu, nemusím mu to prece hned oplácet jinou svinárnou. To delaj deti a idioti, he?
0/0
21.1.2004 17:29

Avant-garde

Re:
Článek na Baldachýnu není sviňárna. Místy je to hodně přepísknuté (např. onen tumor je poměrně dost trapný), ale je to inteligentně napsané a trefné. Každý podle svých možností... Byť je znát, že Troška Baldýnského pěkně naštval...
0/0
21.1.2004 17:39

hockeysta

Re:
to je tvůj komentář mého komentáře a já ho beru na vědomí. Na mém pohledu na věc to ale nezměnilo  vůbec nic. .........................dokonce si myslím, že je to pro pány T+P dobrá záminka se alespoň takhle mediálně zviditelnit. Kdyby byl Pomeje takovej karaktrer jak se předvádí, tak bysme se zítra v novinách dočetli, že Baldýnský dostal přes držku od neznámého útočníka když šel zkouřenej  z nočního klubu.
0/0
21.1.2004 17:30

Flat Vamp

Re:
Podstatný asi je, ze mi ta koláz prisla trapná. Kdyby me rozesmála, videl bych to mozná jinak.
0/0
21.1.2004 17:34

Bidak

Re:
Ty ses ale trumbera... Kdyby si Baldynsky delal srandu z Pomejeho, tak by to bylo OK, ale kdyz urazi pamatku pani Ruzickove, tak je neskutecney kreten a Pomeje se s nim jen zahazuje.
0/0
21.1.2004 17:35

Avant-garde

Re:
A jak jí uráží??? Že si půjčil Troškovu "tvář příslušně zklíčenou"? Jako podpásovku vidím spíš ten zmutovaný kaňácký plakát, ale rozhodně to není na souboj.
0/0
21.1.2004 17:41

hockeysta

Re:
beru trumberu i když si myslím, že pokud chci s někým o něčem hovořit nemohu ho v první větě počastovat urážkou (jakkoli nevinně dětskou)  a v další větě se zaklínat slušností a ohleduplností ("tím myslím tu údajnou urážku PAMÁTKY paní Růžičkové", ke které navíc nedošlo - nikde ji tam vyfocenou nevidím, ty jo?).  Kdyby to použil za dva roky nikdo by si nevzpoěl, že je to ta fotografie z pohřbu. Naviděl jsi včera plovárnu s tím reklamním taliánem od Benetonu? Ten naprosto vystihl bídu tohoto světa: manažeři a zabedněnost.
0/0
21.1.2004 18:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.