Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leoš Mareš: Despektu už bylo dost

Leoš Mareš anketu Český slavík ustál, kritiky bylo pomálu. Sedmadvacetiletý moderátor je spokojený. "Je to obrovská satisfakce, taková, že si to nedokážete vůbec představit. Despektu už bylo skutečně dost," řekl v on-line rozhovoru se čtenáři iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

samos

rozhovor s mistrem
rozhovor s mistrem, který myslím vtipně zachycuje úroveň naší popové kultury:-) zde:
0/0
9.12.2003 17:04

hockeysta

Leóne,
seš kanón.
0/0
9.12.2003 16:20

dzejda

respect!
ja sem se u toho "poradu" kralovsky bavil..  vyvoj ceske pop-music by si opravdu zaslouzil v dejinach svoje misto.. v sekci bizarnosti! 
0/0
9.12.2003 14:05

T....

hmm.
tak jsem si přečetl všechny příspěvky a musím říct, že je to tady povětšinou jelítko vedle jelítka. Běžte raději dělat něco více produktivního JELITA.
0/0
9.12.2003 10:15

dobytek

Re:
Nápodobně
0/0
9.12.2003 10:19

Boc

Re:
Ano. Správně. Jsme jelita. Všichni. Mimochodem, umíš ještě nějaké jiné pěkné slovo?
0/0
9.12.2003 11:26

hrebyk

Karel a Lucie. Nikdo jiný asi nezpívá
Zda-li byl Leoš Mareš dobrým moderátorem nebo ne, je jedna věc, jaký pořad uváděl je věc druhá. Zlatý slavík, respektive Český slavík, vždy byl a bude pořad velice neobjektivní. Dokud budou o vítězích hlasovat lidé, kteří znají pouze Gotta a Bílou, budou vítězit Gott a Bílá. Helena Bude vždy druhá, protože svým krkolomným tancem na jevišti na rádoby taneční songy od Davida nikdy nezaujme babičky a dědečky, kteří tak milují uhlazenost Karla a sociální cítění Bílé. Když zapadne hvězda Hůlky, vytvoří mocní klon v podobě Bohuše Matuše. Jakoby neexistovali dobří muzikanti. Z českého popu a úrovně znalostí českých posluchačů je mi zle!!
0/0
9.12.2003 10:07

YoungFreedom

Re:
Pokud se divam na tyhle porady, tak jedine s pristavenym kyblem, protoze je mi z toho na zvraceni.
0/0
9.12.2003 10:12

Vendas

Re:
Nevim jak ty, ale ja mam na TV vypinac. Mne je spis spatne z tech, kteri nemaji silu ho pouzit.
0/0
9.12.2003 14:26

RAT

Re:
A co cekas? Kdo si myslis, ze asi na takove porady kouka a kdo podporuje takovou stupidni anketu, jen novaci (cti prostacci) co nic jinyho, nez novacky brak Kaju a Lucku neznaji! :-(
0/0
9.12.2003 12:43

pstrosss

pochvala
Já sice Leoše Mareše coby zpěváka nemám rád vůbec, ani jeho pořady na Evropě 2 neposlouchám, neboť vysílání této komerční stanice nijak nevybočuje z mizerné kvality ostatních komerčních stanic, jednu věc však musím otevřeně přiznat: moderování Slavíka zvládl velice dobře a mile mě překvapil. Jeho projev byl suverénní a i vtípky byly docela povedené. Pro ty, co ho za předvedený výkon kritizovali, mám otázečku: Zvládli byste to snad líp?
0/0
9.12.2003 9:11

dobytek

Re:
Tak otázka nestojí. To je jako by ses ptal zedníka, který postavil nekvalitní barák, jestli by moderoval slavíka a řekl Leošovi, že si ten barák měl postavit sám líp, když mu spadl na hlavu. Na svůj názor má právo kdokoli, nebo ne? To se mám spokojit s nekvalitní prací, i když bych to nezvládl líp než specialista?
0/0
9.12.2003 9:43

joho2

Leoš je skvělý
Leoš je skvělej po všech stránkách a nic na tom nezmění ohlasy přitroublejch, zakomplexovanejch pospuberťáků.
0/0
9.12.2003 9:09

Gazela_

na tohohle blba neni despektu nikdy dost
0/0
9.12.2003 9:00

Boc

Tohle mne fakt bere
Je asi jedno jestli se diskutuje nad slavikem, politikou, kriminalitou nebo pocasim. Vzdycky se objevi nekdo, kdo ma neodbytne nutkani nam v ramci sveho prispevku "mezi radky" sdelit, ze on je "odtamtud zvenku", jakysi Nadcech, zatimco my ubozaci tady musime v tom marasmu zit. Pak ve svych prispevcich pouziva vyrazy jako "tam u vas", "ta vase" a podobne. Tlucu hlavou do prachu v hluboke pokore pred kazdym, kdo je lepsi Cech nez ja, protoze bejt Cechem v zahranici, notabene anglofonnim, je tak cool. A bacha, nezapomenout pridat fanglicku...
0/0
9.12.2003 8:56

Venca12

Re:
jo ho, podobnejch mánií je tady víc,...(opravování češtiny)
0/0
9.12.2003 9:08

IRC

Re:
uznávám, že na češtinu se někdy příliš nehledí, ale co tady někdy můžeme vidět je děs. a když nějaký hejhula sprostě nadává a kritizuje bez znalosti problému a ještě s otřesnou češtinou...
0/0
9.12.2003 9:33

dobytek

Re:
 Naprostý souhlas, anglofobní jelimani ať si lezou na anglofobní stránky o jejich anglofobním světě. Co se týká Mareše, přijde mi trapné, když si na Evropě 2 (občas ji poslouchám) sám pouští tu jeho "muziku" a nikde jinde ho nehrají - proč asi? Ten jeho styl moderování já nemusím, na můj vkus moc křičel a ty jeho "vtipy" mi moc vtipné nepřipadaly. Nejlepší je podle mně Eben.
0/0
9.12.2003 9:31

IRC

Re:
ve většině rádií si moderátor sám nevybírá muziku, jakou zahraje. hrají podle playlistu dělaného dopředu.
0/0
9.12.2003 9:35

dobytek

Re:
Jo, je to věc rádia, koho zahraje. Pokud E2 budou lidi poslouchat i s Marešem, budou ho hrát. Ostatní rádia ale dokazují, že to na Marešovi nestojí. Jinak mě ani nes.ere neznalost problému toho anglofobního idiota, ale to, že z Čech vypadnul a háže špínu na zemi, kde se narodil. On nijak k nápravě toho, co kritizuje nepřispěl a nazývá blbci ty, kteří neutekli do ciziny jako on, a to češtinou předškolního dítěte  
0/0
9.12.2003 9:53

Lojzek Natvrdly

Re:
Marek Eben je naprostá jednička to je neodiskutovatelný fakt.. Viděl jsem jen kousek slavíka, ale osobně mi Mareš až tak vtipný a skvělý, jak jsem se tady dočetl, nepřipadal. Pořad byl klasický Novácký odpad jako vše co produkují. 
0/0
9.12.2003 9:46

osvetitel

Re:
Naprosto snim souhlasis ty prdelko libale?Ty se asi na vlastni nazor nezmuzes a umis jen prdelkovat po druhych vid jelimane?
0/0
9.12.2003 10:02

dobytek

Re:
Ty jsi ještě nikdy s nikým v ničem nesouhlasil ?
0/0
9.12.2003 10:14

dobytek

Re:
Napsal to výstižně a můj názor je ve druhé části příspěvku - jinými slovy pro tebe: LM podle mého názoru není tak dobrý moderátor, jak tvrdí iDNES.
0/0
9.12.2003 10:17

kleopatra2004

Re: ???
ale to co se bude hrát nevybírá on nýbrž jejich programový režisér (nebo někdo takovej)
0/0
8.1.2004 21:03

osvetitel

Re:
Clovrdo menecenej uklidni se !Podle toho jak tu pises bez hacku a carek budes sam jeden z teh Cechu v zahranici a paklize nekdo vyrostl jinde tak asi pouziva "tam u vas" to te zrat nemusi a jestli jo tak se nauc aspon tak mizerne Anglicky jako ty Americky  nebo Canadsky Cesi umeji Cesky a muzes lezt  povidat sve rozumy na jejich stranky v tom ti nikdo branit nemuze zrovna tak jako ty nemuzes nikomu branit  nakonec kdyby ti ten Int. ty "anglofoni nepostavili tak by sis hral z formelou a ne z pocitacem!
0/0
9.12.2003 9:55

dobytek

Re:
Já se nenavážím "vynálezů" z Ameriky. Já se pouze navážím do emigranta, který háže špínu na svou rodnou zem, aniž by pro ni cokoli pozitivního vykonal. Pro tvou informaci: v USA jsem byl několikrát a nevidím na té zemi zdaleka jenom pozitiva jako někteří krajané, co hodili dávno svou zem přes palubu a teď si na ni otvírají hubu. Bez háčků a čárek píšu hodně SMS, a tak mi to někdy ujede. Sorry about it.
0/0
9.12.2003 10:10

osvetitel

Re:
Nebud tak precitlivelej! Ja si nevsimnul ze by tu nekdo hazel spinu na "rodnou zem" akorat tu je kritika na tu "Rebeku" ktera je opravnena a jinak vetsinou venku si lide vazi CR vice nezli ty doma toho jsem si stacil vsimnout a take ty doma jsou vetsinou najezeny na ty Cechy venku aby jim proboha nahodou nechteli neco radit i kdyz treba vedi lepe a maji vetsi skusenosti  no proste kazdy menecene protektoruje svuj pisecek aby nahodou ho jiny "mazanejsi" Cech  snad o neco nepripravil nebo je to asi menecenost ja tomu rozumim ale ona uz vas toho  ta EU zbavi a budete velmoc!
0/0
9.12.2003 10:25

dobytek

Re:
Já myslím, že ČR nikdy neměla ambice stát se velmocí. Švejk vystihuje národní mentalitu poměrně přesně. Ale jak tvrdíš ty (7:27), že u nás nic lepšího než bylo zvoleno (kdovíkým) ve ZS není, tak to je hodně mimo lavor. Tak se to možná bude zdát z druhé strany zeměkoule. I na našem malém pískovišti se najde spousta dobrých kapel, které se v popředí neumístily. Každý si najde, co se mu líbí. Možná by stálo za to zveřejnit demografický profil hlasujících. Vovka Železný měl určitě zmapované, jaká hudba se líbí jednotlivým segmentům trhu.
0/0
9.12.2003 10:36

osvetitel

Re:
Ja ti clovece ani nevim kdo byl zvolen krome toho ze pry neco vyhrala ta "rebeka" a moje reakce byli hlavne na to zatracovani tech historicky nejlepsich Ceskych zpevaku a posuzuju podle toho co slysim prez  Int.
0/0
9.12.2003 10:45

Boc

Re:
Ano, jsem rozhodne menecenej clovrda, protoze jsem "osvetiteli" slapnul na kuri oko. Takze jedine co muze udelat je mne napadnout. Pokud potrebuje exhibovat, nechme ho. Uz jsme se dozvedeli, ze umi vyborne anglicky, a krom toho ma osobni nezpochybnitelnou zasluhu na vsech technologickych vydobytcich, ktere prisly ze zapadniho sveta. Nemam nic proti anglofonnim, frankofonnim, ani nijak jinak -fonnim, jen jsem tu vyjadril nazor na prispevky z nichz primo cisi potreba exhibovat svoji prislusnost k emigrantske elite. Nezavisle na tom o cem se diskutuje.
0/0
9.12.2003 11:24

osvetitel

Re:
Clovece "Boc" ty jses opravdu mentalni pripad a mel by ses jit lecit protoze tu pises v mnoznem cisle sam za sebe!A navic tu blabolis o nesmyslech ktere nikdo netvrdi a primo z tebe cisi jakasi zaujatost ke kazdemu puvodem Cechovi ktery zije nebo se narodil jinde a jak jsem si vsimnul tak tu kdekoho napadas kdo je podle tebe emigrant a sam pises bez hacku a carek nejspis nekde z Nemecka a tudis nemuzes ani citit kazdeho anglofoniho Cecha (nejspise ti asi nejaky namlatil a ani se mu nedivim) a proto cim drive se zacnes lecit tim lepe jinak by stebou vte EU nebylo k vydrzeni!
0/0
9.12.2003 11:44

Linettka

Re:
 ty už to fakt nehul....
0/0
9.12.2003 16:06

osvetitel

Re:
Linettko uz sem toho chtel nechat ale ten mizera  " Boc "me zase premluvil!
0/0
10.12.2003 5:49

osvetitel

Re:
Ja si tim lecim tu bolest z toho poslapaneho kuriho oka
0/0
10.12.2003 5:58

jirík

stupidni a jeste k tomu neobjektivn
Myslim, ze toho playbacku a Karla uz bylo dost To uspokoji pouze snad novackeho divaka
0/0
9.12.2003 7:24

osvetitel

Re:
Kdyz tam nikoho lepsiho nemate tak nebrec!
0/0
9.12.2003 7:27

osvetitel

:-)))
vetsina tech novych " spevaku " ve srovnani z Gottem Pilarovou Spalenym  Matuskou a Kubisovou si hlasove stejne ani neprdnou!  a nejuspesnejsi skupina byli ty vase stary "Golden Kids" a " Olympic" a to je svata pravda
0/0
9.12.2003 7:02

zubnipasta

Re:
Řadit do výše popsané skupiny zpěváku také Martu Kubišovou je podle mě nesmysl. Nic proti ní nemám, pro dobrou věc toho dělá hodně, ale zpěvačka je to žalostná. Nemá vůbec žádný hlasový rozsah a její napůl zastřený hlas není uměleckou inovací, již by zúročila ve svůj prospěch, ale nepříjemným rušivým elementem, který doprovází každou, byť pro ni sebelépe napsanou, píseň ... jen můj názor.
0/0
9.12.2003 7:10

osvetitel

Re:
Mozna co se tyka kvaliti  nedosahuje urovne Gotta a Vondrackove ale jeji vzlastne zabarveny hlas kterym spivala v 60tych letech se da stejne jako ten hlas te prenosilove porad poslouchat lepe nezli plno novych!
0/0
9.12.2003 7:15

zubnipasta

Re:
Tak zrovna Kubišová mi přijde téměř jako prototyp uměle vytvořené hvězdičky, na kterou postarší s nostalgií vzpomínají, neboť jsou to vzpomínky na doby, kdy byli oni mladí. To samé budou dělat ti dnešní za dvacet let. To je prostě vývoj doby. Ale zdůrazňuji, že proti Kubišové jako člověku nemám ani to nejmenší, spíše naopak úctu. Ať byla jako zpěvačka "stvořena" jakkoliv, tak se brzy vydala vlastní cestou - cestou pomoci na úkor komerce. Obdivuhodné, přihlédneme-li k tomu, že existuje opravdu hodně zpěváků její doby, kteří se stále drží zuby nehty a se svými pěti hity nás "zásobují" již třicet let v nezměněné podobě!
0/0
9.12.2003 7:29

osvetitel

Re:
No nevim ja sem ta mlada generace a jak tady posloucham ty spevaky prez Int. tak musim rict ze nektere pisne te Kubisove opravdu sedeli a co se tyka skolenych hlasu tak ta Pilarova Vondrackova a Gott opravdu vsechny porad predci a jeste se me zamlova nejaka L.Kozderkova take dobry hlas a ztech novych je tesko vybirat snad ta L.Bila ale moc jich nejni!
0/0
9.12.2003 7:36

xaeris

Re:
seděli
tak osvětitelé na  pr...
ale písně
seděly !!!!!!
a vybírá se těžko a ne TESKO.....
0/0
9.12.2003 7:40

osvetitel

Re:
Jeste me to napis bez chyby Anglicky a pak te pochvalim ty Jazykoznalce!
0/0
9.12.2003 7:43

osvetitel

Re:
A co se tyka toho vybirani tak kazdy kdo umi trochu spivat je lepsi nezli ta "vase" Rebeka!
0/0
9.12.2003 7:45

app

Re:
spívat se to sice vyslovuje, ale píše se zpívat. :-))
Ale jinak s tou Rebekou máš samozřejmě pravdu. Nesebekritická kravka, kterou sjíždí někdo vlivnej a splnil jí dětský přání. Zatímco všechny její kamarádky chtěly být princeznou, ona už tehdy toužila být zpěvačkou :-))
0/0
9.12.2003 8:00

osvetitel

Re:
Nojo no kdyz pripustim jaka je ta Cestina tezka rec kde jeden vyraz ma 1000 jinych tak ji jeste zvladam nadherne podle meho usudku! a co se tyka te "rebeky" tak to by snad drive ani nebylo u vas mozne aby neco takoveho bylo pusteno na verejnost jako zpevak a jeste k tomu vyhralo!
0/0
9.12.2003 8:07

zubnipasta

Re:
Proti Gottovi, Pilarové, Vondráčkové a Kozderkové ani to nejmenší. Neposlouchám je cíleně, ale spíše mimoděk sem tam v rádiu a musím uznat, že jsou to kapacity. Bílá ať je, jaká chce, je jasnou jedničkou naší současné popové scény. A to říká posluchač Metallicy a spol.
0/0
9.12.2003 7:44

YoungFreedom

Re:
Mozna ze by byla spousta jinych kvalitnich hudebniku, ale to by je nesmely uslapat komercni radia, ktera produkuji akorat povl. Kdyz nikdo nezna nez par ceskych muzikantu (Bila & comp.), nikdy jich vic kvalitnich nebude.
0/0
9.12.2003 10:18

zubnipasta

Re:
Problém je v tom, že na komerčních rádiích těžko pustíš do éteru System of a down nebo něco podobného a vzápětí Ravelovo Bolero v nezkrácené podobě. Není to nic k nepochopení. Jde o masu posluchačů, která bude vždy na straně Gotta. Stejně tak se na Nově či veřejnoprávní televizi nedočkáš porna nebo (snad vyjma ČT2) pořadů pro úzké skupiny diváků. Od toho jsou CD, videokazety, filmové i hudební kluby, divadla a tak. Tam si přijde na své každý. Tím pádem vlastně komerční rádia nikoho neušlapávají. A máš-li těmi "jinými kvalitními hudebníky" na mysli něco na obdobu těch současných (Gott, Bílá atd.), ale v podobě nových tváří, tak jsem to celé nepochopil.
0/0
9.12.2003 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.