Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nova vsadila na výrobu hvězd

Televize Nova se rozhodla rozvířit stojaté vody české popmusic. V přesvědčení, že kdesi v utajení dřímá přehršel talentů, hodlá objevit a za pomoci svých diváků pak vyrobit hvězdu. Nový pořad s názvem Česko hledá SuperStar označuje za největší projekt v historii tuzemské televize.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KADO

Pro slusne lidi
http://svdp.webpark.cz/ 
0/0
26.11.2003 13:19

vilhaus

Vy
Stydim se za to, ze jsem se tady narodil a musim s Vama zit. Vetsina z Vas je netolerantni k jakymkoliv nazorum od kohokoliv. Sami neumite nic a jen na vsechno nadavate. Tahnete do Ruska nebo na Ukrajinu, kdyz se nedokazete vyporadat sami se sebou a nemate absolutne zadnej nadhled. Pomlouvat vsechno, to Vam jde vytecne. Klasicky tupy Cesi....
0/0
22.11.2003 10:23

monsterjam

SuperStar - šance pro mladé lidi s odvahou a s talentem...
Zdravím všechny lidičky, hudba a zpěv je mým největším koníčkem a rozhodl jsem se sem napsat můj příspěvek, protože jsem v sobě našel odvahu a přihlásil jsem se do pořadu Česko hledá SuperStar. Sledoval jsem již před rokem DSDS, Star Search a také POPSTAR - Dass Duell. Souhlasím s názorem, že tyto hudeb. soutěže jsou tvrdé a jejich účastnici jsou figurkami ve velké hře, ale tito mladí lidé musí být tvrdí a odolní, aby v tomto showbussinesu vydrželi. Většina z nich má talent a s postupem času se jejich výkony zlepšují. Jsem rád, že Nova koupila tento formát soutěže a všem, kdo se jí zúčastní držím palce a přeji hodně štěstí... Už se na Vás těším! Petr
0/0
21.11.2003 9:34

ynternetova fany

Re:
jenom dalsi chudacek, co je ochoten za 20% vydelanych penez molosit pro nejakeho nenazraneho producenta (kdo to asi v cechach bude? gott?)
no jo, co ti zbejva, kdyz Big Brother v cechach nebyl, zejo?
0/0
21.11.2003 19:38

bondy_

Sef poroty je jasnej
Jako sef poroty prichazi v uvahu jedine Lada Staidl - zadna podobna kopie silene vtipneho a az se hory zelenaji sebevedomeho magora typu Dietera Bohlena z nemecke verze me nenapada. Ale ja jsem na rozdil od vetsiny skeptiku skalopevne presvedcena, ze na to lidi budou cucet jako vztekly, stejne jako se na to cuci vsude po svete - aspon na tolik dalsich a dalsich novych kol, nez i poslednimu paku dojde, ze je to fakt silenost. Stejny jako to bylo a je s Big Brother.
0/0
20.11.2003 22:45

zlatoluna

global star
Se ma natacet okolo Vanoc a budou tam soutezit vitezove z 10 zemi, kde tahle soutez uz nejaky ten patek trva. Tak doufam, ze si Nova uz zajistila vysilaci prava
0/0
20.11.2003 3:02

Glumus

do toho!
videl jsem par dilu na polsatu na polaku a musim rict, ze to bylo fakt dost dobre. akorat tam nesmi dat do poroty stare novacke xychty, ale nekoho fakt vtipneho a drzeho...nejlepsi vec jsou ale ty konkursy na prvnim stupni a lidi, co zpivaji falesne
0/0
19.11.2003 21:39

nonick

opravdová hvězda
se nedá vyrobit - viděl jsem pár dílů na SAT 1 (teď už i na PRO7) a s těma "hvězdama" tam v průběhu soutěže jednají jako s onucema (ve stylu: nechceš skákat tak, jak pískáme? Tak můžeš vypadnout...) Vyrobí tak ne hvězdy, ale poslušné loutky podle představ producentů. Pro ty, kdo chtějí vidět a slyšet skutečnou hvězdu: DVD Growing Up - Peter Gabriel. Absolutní špička - hvězda, proti jejíž záři jsou ostatní pouhé světlušky...
0/0
19.11.2003 17:07

philcol

American Idol
Me se libi, jak lidi kritizuji neco, co ani nevi co je. Proste ze zasady...vysila to Nova - musi to byt spatny. Ac nemam Novu taky moc v oblibe, priznam se, ze treba na filmy se na ni koukam.
Co se tyce tehle souteze, tak jsem mel moznost videt finalovou cast dvou rocniku American Idolu a dost se mi libila. Neni to zadna kratkodoba soutez jako naprikad Rozjezdy, ale trva nekolik tydnu a zacina 10 finalistu, kteri s kazdym dilem odpadaji az zbyde pouze jeden. Narozdil od Rozjezdu ale hlasuji divaci o osudu tehle soutezicich, takze to neni zmanipulovany jako Rozjezdy, kde vyhrava ten, ktery si doveze vic kamaradu.
V prvnim rocniku v Americe vyhrala Kelly Clarkson, ktera je fakt talent a ty 2, co skoncili za ni (tusim, ze Justin Guarini a Tamyra Gray) predvedli taky dost solidni vykon. Letosni rocnik podle me mel vyhrat Clay Aiken, ktery nakonec skoncil 2. Prvni Ruben Studdard asi hodne profitoval z toho, ze byl nezamestnany cernoch.
No uvidime, jak se podari Nove vyporadat se s touto soutezi.
0/0
19.11.2003 15:08

d0st

Ale
Pokud se Nově podaří udržet kvalitu DSDS, včetně výběru porotců a tvůrců hvězd, pak vznikne nejlepší pořad, který kdy Nova vysílala. Jenže se obávám, že to dopadne stejně, jako když ČT koupila tu šou, kde soutěží rodiny, teď nevím, jak to pojmenovali – každopádně v provinčním podání ČT je to ubohost, na německé televizi velkolepá šou. A my se tak dočkáme ještě horšího vývaru, než jsou v příspěvcích pode mnou zmíněné odnože DSDS Popstars, Starsearch apod. Což ovšem nic nemění na tom, že půjde o bezkonkurenčně nejsledovanější pořad Novy, o kterém se bude mluvit stejně, jako se v začátcích hovořilo o Milionáři. Stačí již to, že se bude zpívat živě a bude to live přenos...tak mně napadá, že by to mohli moderovat Dušek se Zbrožkem :-)))
0/0
19.11.2003 10:15

atevim

Re:
No, to je právě ono, toho se nejvíc bojím, že to budou uvádět nějací ubožáci, který to celý po....  A naprosto s tebou souhlasím, že to bude nejsledovanější pořad Novy. A lidi můžou nadávat jak chtěj.Jenže to je asi ono, jak můžu na něco nadávat, že je to blbý, když se na to nekoukám ?
0/0
19.11.2003 14:50

Tintina

...se vam divim-....
.....se vám teda všem divim,
já se do tý nový soutěže určitě přihlásim....
0/0
18.11.2003 16:15

atevim

Re:
Pokud na to máš, tak ti budu fandit
0/0
19.11.2003 14:53

ynternetova fany

kdo je bude DELAT?
to je vsechno moc hezke, mam ale malou otazku: kdo bude ty hvezdy modelovat? pokud vim, neexistuje v cechach osobnost typu d. bohlen, ktera se postara o to, aby se ze "suroveho diamantu" vycepovalo neco, co se da poslouchat a na co se da koukat...
0/0
16.11.2003 16:40

VELKOVEZIR

.
Vysvětlete mi někdo, kdo vlastně na ty chujoviny na Nově čumí? Já a snad všichni moji známí na Novu pouze nadáváme a nevim o nikom, kdo to sleduje a přitom maj tak vysokou sledovanost. proč?
0/0
15.11.2003 21:35

oxenstojern

Re:
asi máš málo známých.....a celkově ani moc lidí asi neznáš.....:-)
0/0
19.11.2003 15:34

sonokakr

Re:
zase zidi
0/0
23.11.2003 22:38

Lenka - Londyn

hele tady nadavate, ze to zase jednou bude skvela zabava' a ...
pritom uz vic nez rok poslouchate Cheeky Girls (We are the cheeky girls touch my bum) a  Dariuse(Colour Blind) a pritom tohle vse vzeslo z minulych Pop Idolu (zajimave, ze letos v Unoru, kdy jsem byla naposled doma jsem nikde neslysela viteze Pop Idolu 2001/02 Will Young ci Gareth GAtes nebo viteznou divci skupinu 'PopStars The rivals' 2002/03 Girls Aloud... no snad to prislo uz i k nam..., my se adaptujeme vzy pomaleji nez nasi sousede, zvlaste Polaci...).
Hele, doufam, ze jste se prihlasili, protoze je to sranda, sanci ma kazdy, kdo umi zpivat, tak co...
Jen doufam, ze Nova bude vysilat uplne od zacatku (uplne nejvetsi sranda jsou ti , kteri nic neumi a presto se prihlasi) a ne az od uzsiho vyberu - to bude nuda. Taky pak divak nema cas si navazat s ucastniky (jak bych to nazvala...) vztah a fandit jim az do konce.
Uz se moc tesim na toho, kdo nahradi 'Nasty Simon' - ikdyz - on neni vzdy nasty on jej jen vetsinou Very Honest...
Niz, hezky si to uzijte a berte to jako zabavu - to preci Hudebni Business je, nebo ne...?
0/0
14.11.2003 15:09

micheIIeR

Re:
no konecne to uz nekdo vidi i z te druhe strany:o) ...vzdyt sposta nynejsich pop stars opravdu vzesla z podobnych soutezi ( R.Keating, No Angels, Gareth Gates ) atd.
Rozhodne si nemyslim,ze by toto byli vsechno zpevaci vyumelkovani a bez talentu.A legrace to opravdu nekdy je  takze snad konecne neco u ceho se divaci NOVY i od srdce zasmeji.MIRU ZDAR
0/0
14.11.2003 15:51

packerqb

Re:
Sorry, ale nemas pravdu. Dariuse neznam, a z Cheeky girls, kdyz je nekde musim pretrpet, tak skoro zvracim.
Ano, hudebni byznys je byznys, a srovnal bych ho asi s prumyslem automobilovym. Jak neskutecne leze lidem do zadnic, na to se neda divat. Ne aby si lidi vybrali zacinajicich zpevaku - tedy z tech co uz maji vlastni repertoar. Oni si nejdriv vyberou toho, kdo ma relativne slusny hlas a dobre vypada - tedy vyberou si model auta, a vydavatelstvi, ktere uz tak ma zajisteny dostatecny vydelek, protoze minimalne ze zvedavosti, pro co to vlastne hlasoval si nëkdo tu nahravku koupi, doda veskere nalezitosti ktere ke zpevakovi (repertoar, skladatele, textare, skupinu (i kdyz kdo dnes hraje s doprovodnou skupinu)) podobne jako k autu doda tovarna vlastnosti toho auta. Pri nakupu auta je clovek ve vyhode, protoze vi o vlastnostech vozu. Pri takovemto nakupu zpevaka je clovek v ..., protoze o nem vi... . Sex, Sport, Rock'n'Roll forever. AZ RADIO RULEZ.
0/0
14.11.2003 21:35

Tatlimka

Re: naprosty souhlas :o)
Tedy - zrovna pred nedavnem jsem tu tvrdila kamaradce (jsem zrovna v UK), ze "u nas doma" tahle "POP IDOL-manie" nehrozi - hudebni vydavatelstvi si stezuji na nedostatek financnich prostredku - no a vidite to - uz je to tady!
Nevidim v tom nic spatneho - je to pomerne dobra tv, jsem vsak zvedava, co za "profesionaly" zasedne v porote :-O
Hey - ja si vubec nemyslim, ze Simon Cowell je "nasty"!  Naopak - je uprimny - jen si to priznejme, vyjadruje nazor vetsiny, akorat ze my nemame zaludek rict nekomu "krutou pravdu" primo do oci! 
Jen mam trosku obavy z toho, jak tento typ poradu vezme do rukou  "NOVA" ...No co, nechme se prekvapit, vzdyt je to jen "zabava" (i kdyz nekdy muze byt spis k placi :-o )
Preji vsem pekny den
0/0
17.11.2003 17:29

Negrativ

Caruzošou
Deutschland sucht ein Superstar ( tedy to same, co nyni spolu s Amerikou objevila Liba Zelezna - Smuclerova ), bezi na SATu uz davno a je to pekna sra*ka. Natrasajici se pubertacky, kterym kouka 5 ču*áků z kazdeho oka, bukvičky a dalsi verbez. Ale hlavne: je to hrozna NUDA! To NOVA trochu prestrelila, jestli si mysli, ze na to budou lidi koukat. I kdyz obyvatele planety NOVA by cumeli asi na cokoliv
0/0
14.11.2003 12:16

micheIIeR

POP-MUSIC
Jeste chci dodat, ze uz by bylo nacase mit u nas v CR taky nejakou kvalitni pop-music. Sama sice tento styl nepreferuju, ale i v tomto zanru existuje kvalita a srot. Mam ale takovy pocit, ze v CR zatim zadna vysoce kvalitni pop skupina nebo interpret neexistuje ( Kdyz srovnam s Anglii, USA anebo Nemeckem ). Nevim, ale u nas jsou bud stare vykopavky typu Vondrackova  anebo brak typu Holki . Kvalitni pop pro mlade, to je neco co u nas zatim neexistuje
0/0
14.11.2003 9:37

Don_Andy

Re:
Bohužel chyba je ale na jiný straně. Nova je svým způsobem super, Vondráčková a Holki taky a víš proč? Protože strašně moc lidí bere a oni jen defacto uspokojují poptávku. Baví mě reakce lidí typu - To zase bude sračka - který znamenají jediný  - dívají se taky. Sakra vždyť máme na výběr, tak proč toho nevyužít. Je tady kupa možností jak se dobře bavit. Ale čučet na "zábavné" pořady na Nově a pak na ně nadávat..... :-)))  
0/0
14.11.2003 9:48

micheIIeR

Re:
Nevim, ja televizi v cechach temer nesleduju, obcas kdyz davaji nejaky dobry film anebo publicisticky porad. Estrady s Novotnym mi prijdou trapne z jednoho prosteho duvodu a to sice, ze nejsou vubec vtipne:o(
Pravda ale je, ze vetsina ceskeho naroda na to cuci.To ja si radsi zapnu serial Sex ve Meste, to se aspon zasmeju. Nastavlo me, ale ze kazdej tady nadava na novej porad (kterej navic mozna bude docela na urovni) a jak je NOVA srot, a stejne podle pruzkumu na ni cuci skoro kazdej. Uz chci videt jak tady vetsina z tech prispevatelu sleduje pouze dokumentarni filmy na CT2
 
No nic, musim pracovat, mejte se:o) a "superhevezdam" cau.
0/0
14.11.2003 10:33

Pata :-)

Re: Proč na to čumíte????
Musím jen souhlasit. Proč se na tyto pořady díváte?? Nejsem žádný zakyslý intelektuál, ale mohu se pochlubit, že jsem ještě nikdy neviděl žádný zábavný program na TV Nova (při přepínání to možná za celou dobu bylo pár minut). A já taky žiju :-). Nemám žádnou rozšířenou nabídku na kabelové televizi, pouze hlavní 4 programy. Díváte se někdo také na ČT-2? Pokud mě nic nezaujme, tak si čtu knížku, nebo jdu do kina, nebo se zabavím u počítače. Dají se dělat také jiné věci, než tupě zírat na nadšené diváky v publiku, kteří se smějí až se za břicho popadají - zábava co? Jen tak mimochodem, víte co budu dělat na silvestra? Půjdu jako každý rok do půjčovny, vezmu si 2 videokazety a udělám si vlastní program. Už se docela těším na ty rozbory, kdo se na co díval a kolik jich bylo. Moje procentíčko tam totiž nebude.
Proti gustu ...... Podívejte se na to a až mi to budete vyprávět, tak nenadávejte, že to byla hrozná kravina - taky máte více než jednu možnost.
0/0
14.11.2003 10:46

jokerit

Re:
jo, s tím by se dalo docela souhlasit, kapely typu zfetovanych Luneticku, A-tacku, Holek, Blac Milk apod už mi docela lezou na nervy. Jo, ale kde je poptávka, tam musí být i nabídka a dokud to lidi budou poslouchat a koukat se na to, tak se to bude natáčet. Prostě zase něco pro iqace z Planety Nova...
0/0
14.11.2003 13:54

Marusja @ Dusja

Vendula
Kdyby alespoň drželi ústa - podobné pořady už brázdí televizní vysílání po celém světě nejméně 20 let,  např. USA - Starsearch, Němci mají svojí verzi a spíš by se těžko hledala vyspělá země, kde něco podobného neproběhlo. Abčas zahlídnu při přepínání kanálů tu německou verzi a osobně mi to přijde neuvěřitelně trapné (dokáže si někdo představit mladého Micka Jagera nebo Roberta Planta jak se pitvoří v nějakém televizním pořadu s tím, že z něj udělají hvězdu). Z takovéhoto pořádů právě žádná hodnotná hvězda ani vyjít nemůže.... No ale doba se mění - o "hodnotné" hvězdy nejde a mládež se očividně na něco podobného ráda dívá... Nic proti, ale ať alespoň NOVA netvrdí, že to zde ještě nebylo
0/0
14.11.2003 9:32

micheIIeR

Re:
Mila Vendulo, to zas tak uplna pravda neni, par hodnotnych hvezd co z tohoto poradu vzeslo( na celem svete )je. Musis si ale uvedomit, ze tento porad se zameruje na hledani novych tvari pop-music a ne zadneho jineho stylu. Takze asi opravdu tezko v takove soutezi narazis na typ Micka Jagera nebo R. Planta. Je to ale dobra sance pro mladinke zpevaky, kteri by jinak tezko uspeli, bez protekce a znamosti. A navic jak uz jsem rekla, pokud si NOVA udrzi zahranicni standart, tak by se snad mohl najit novy interpret, co aspon rozviri hladiny ceske pop-music
0/0
14.11.2003 9:44

Marusja @ Dusja

Re: Vendula
Hmmm...To jsem čekala, že mi někdo těch pár výjimek omlatí o hlavu... Mně se to prostě nelíbí CELÉ, zrovna v tom Německu - hromada dětiček (často bez talentu) se zcela nepřirozeně pitvoří před tim plešatym choreografem, kterýho bych nejradši praštila kolejnicí do koulí. Děcka to berou strašně vážně, vydávají ze sebe úplně všechno a případný "neúspěch" zalíbit se tomuto mezkovi považují za konec světa... Jinak ale OK, pořad není pro mne a já se mohu dívat na něco jiného. Já jenom ať čeští poloamatéři v NOVĚ netvrdí národu, že právě objevili ameriku
0/0
14.11.2003 9:50

ynternetova fany

Re:
koukam vendulko ze zamenujes dva porady: DSDS (deutschland sucht den superstar - s dietrem bohlenem - pro ty starsi, je to ten pan z "modern talking") a popstars... popstars je trapny odvar z DSDS, vznikl jako jeho napodobenina a maji tam choreografa dee soosta (plesoun) z popstars vzesli "no angels" "brosis" a z dsds alex, juliette, gracie, vanessa a v neposledni rade, samozrejme (nejvetsi objev) daniel küblböck...
0/0
16.11.2003 16:38

pstrosss

...
Mám takový pocit, že něco podobného už NOVA vysílá, mám konkrétně na mysli Rozjezdy pro hvězdy. Nevím, jak ostatním, ale mě tenhle pořad připadá nebetyčně nudný. A teď chce Nova dělat něco obdobného ve větším stylu a chce s tím lámat rekordy. No, nevim nevim....  
0/0
14.11.2003 9:05

micheIIeR

Re:
Znam tento porad docela dobre,ikdyz pravidelne jsem ho nesledovala.Rozhodne to ale neni zadne dalsi Doremi,Rozjezdy pro Hvezdy a spol.
Tady u nas v Nemecku je dost popularni a pokud ho NOVA zpracuje na obdobnem principu, dost verim tomu, ze i v cechach to bude "bomba".
Pravidelne jsem sledovala podobny typ ( Superstar-Das Duell ) a musim rict, ze jsem tem mladym deckam fandila. Nebyly to deti zadnych prominentu, ale porotou ( znama nem. zpevacka, tanecnik a producent ) vybrane mlade talenty po celem Nemecku. A opravdu do nejuzsiho finale se dostali ti nejlepsi, kteri splnovali kriteria pro budouci hvezdy ( zpev, tanec, charisma ).
Nevim, ale doufam, ze NOVE se podari vybrat kvalitni porotce a pak by snad soutez mohla probihat na vysoke urovni. Neco podobneho totiz v Cechach doted nikdo nevysilal ( Doremi a spol. mi prijde jako pekna nuda:o(
Je to soutez pro mlade divaky a sanci prihlasit se do prviho kola konkurzu ma kazdy. Rozhodne si nemyslim, ze by tato soutez byla nejak vysoce pod uroven, rozhodne si myslim, ze je to "kvalitnejsi" zabava nez napriklad trapne porady Petra Novotneho a jine silene estrady ( Kterych je tady v Nmeceku taky pozehnane.
Jen se chci tohoto poradu zastat, protoze vetsina z vas ani nevi o co jde.
0/0
14.11.2003 9:31

Carloos

...
díval sem se na to myslím na Sat1, nebo Pro 7.... příjde mi to celkem trapný... ale no co ..když se na to bude někdo dívat...
0/0
14.11.2003 8:53

jokerit

v jednom kuse něco a někoho napodobovat...
Kdy už TV Nova vyslí taky něco svého? Ale je to dobré, budeme mít opět několik "skvělých" možností vidět jak se dělají hvězdy světového formátu jako jsou třeba Lunetici, Holki apod...
0/0
14.11.2003 8:32

ratka

dat mladym ferovou sanci
nevim podle jakeho klice to pobezi. jedno je ale pravda. Zpevaci jsou v dnesni dobe "delani" PR managery. Vystupuji ti, kterym je to povoleno. A tak jsoutam ruzne vykopavky a radoby-umelci  Neodsuzujte prosim vas moznost, aby se objektivne dala sance uplne neznamym mladym lidem kteri UMEJI zpivat. Za normalnich okolnosti by se na verejnost nikdy nedostali, protoze jak pisu POSTY jsou uz ROZDELENY. Ja fandim vsem mladym, kteri se do souteze prihlasi a bez uplatku, ponizovani a jinich ritilizu se dostanou na verejnost. Urcite budou lepsi nez ty dnesni hvezdy POP MUSIK!!!!!
0/0
14.11.2003 8:20

rewell

ano
vesměs to jsou hvězdy - synové a dcery Jakuba Skláře - prostě herců, zpěváků a kdejakých šmudlalů. Ale jinak dříve slavná NOVA díky Kellnerovi a jeho kumpánům, resp. chlebodárcům z bývalého režimu lezou silně do zadnice stávající vládní koalici.  Takže o čem je řeč. Je to jen o tom, synové a dcery bývalých mocných - hup zpět na fleky vašich otců a matek.
0/0
14.11.2003 8:15

lizart

...
Doremi, Carusoshow, Rozjezdy pro hvezdy, neni tech peveckejch soutezi krapek moc?
0/0
14.11.2003 8:03

Mirek Bushín

nejste už trochu rozežraní?
Skoro všichni patříte do feudalismu, vážení. Vaše rindy pindy svědčí o tom, že jste se narodili do špatné doby, kdy je už bohužel vynalezena televize. Velice rád bych Vás zaměstnal jako nevolníky s radostí pracující pro svého pána 16 hod denně - hezky sedření byste se vrátili do své chýše, při svíčkách snědli krajíc chleba, vypili krajáč mléka, pobužírovali na latríně, hodili šlofíka a ráno znovu - žádná televize, žádné hvězdy. Takže až bude vynalezen přesun v čase, hybaj všichni tam, kam patříte.
0/0
14.11.2003 7:59

mirmis

Re: Velmi správně
Ještě je tu ale jedna možnost - žít bez televize (už to tak dělám tři roky a nemůžu říct, že by můj život byl nějak ochuzený...Je sice pravda, že když přijdu na návštěvu k mé televizomaniakní rodince, taky se na něco ráda podívám...Záleží to na člověku...
0/0
14.11.2003 12:09

Karel Dvořáček

je to bida...
O cem tu vlasne vubec mluvime, podivejte se na denni program Novy a Primy, je to jedna ubohost vedle druhe (jako debil a blbecek ve Ztrate tridni knihy:-). Tyto stanice jsou prece zamereny na zisk (z reklamy) a vydelavat se da dobre jenom na lidske hlouposti. Nepochopim zarazeni Teletubbies na 5. hodinu rano! Uz vidim tu horu mimin, ktere si privstanou:-))) Horsi je informace z clanku "Česká televize kvůli úsporám zruší příští rok řadu pořadů" na www.ceskenoviny.cz. Nezastavam se poradu Sama doma, Anezka se uz taky okoukala, Kinobox snad pujde udelat levneji. Skrty ale zasahnou publicistiku. Otazkou je, co bude CT vysilat misto toho. Snad ne reklamy a novacky shunt. Musim konstatovat, ze tento tyden jsem si z programu CT temer nic nevybral. Karel Dvoracek, Vizovice
0/0
14.11.2003 7:41

byME

sledoval jsem to na rakouske televizi
a velice se mi to libilo. tak proc na to plijete a jeste ani nevite o co jde.
otazkou zustava, jak kvalitne to N@va zpracuje...
0/0
14.11.2003 7:17

Maca

TELEVIZE SE DA NASTESTI VYPNOUT
Nova neobjevila Ameriku, jenom si zakoupila dalsi ohlupovaci licenci na podobny nesmysl jako je Milionar, Slabsi ma panaka Kolotoc a podobne.Tezi z nejhloupejsich lidskych vlastnosti a pohodlnosti, neschopnosti se zabavit sam, mit svuj nazor. S nechuti sleduji porad Australian Idol v Brisbane, ucim se tak zdejsi rec. Muzu totiz koukat jen na neplacene kanaly, kde bezi tyhle ODPADKY prerusovane do zblbnuti reklamama. Reaguju tim na snahy komercnich televizi v Cesku zaskrtit nebo aspon maximalne oklestit CT. Buh ochranuj verejnopravni televizi!!!
PS:Doufam,ze se CT nevyda cestou Novy a Primy a naopak podpori CT2, publicistiku a zpravodajstvi. Bueee
 
0/0
14.11.2003 6:41

clarac

Re:
Naprostý souhlas Nova je dekadence kultury a celeho naseho zivota.
0/0
14.11.2003 7:09

chris_a_zuzka

...
precetla jsem si jednu stranku  prispevku  a teda o tom ze by  sem psali sami inteligenti docela pochybuji
videla jsem American Idol odkud tenhle  porad pochazi  asi nejak tak  pro toho  kdo to bude chtit  vyhrat to bude pekna drina  a ti co na to nemaji pobavi narod
a eriksonaku  promin ale serial M*A*S*H je jeden  z nejlepsich serialu kterej byl kdy v televizi uvedenej  a ver mi nebo ne  koukam na to  tady  ve statech  jeste znova po nekolikate  a asi by to nedavali znova i tady  kdyby se na to lidi  nedivali  a jeste neco tenhle  serial je starej pres 30 let  a v cechach byl poprve uveden pred par lety s velkym uspechem coz je  docela co rict  zkus se divat na nektery jiny stejne stary serial a rekni mi jestli se taky budes tak bavit
0/0
14.11.2003 6:26

byME

Re:
Vyborne!! Souhlasim.
0/0
14.11.2003 7:19

lusien

Re:
Ja jsem v Americe taky videla American idol a bylo to super. Kdyz se dostanete do finale, tak  uz opravdu neco umite. Jestli to bude ve stejnem duchu i na nove, tak si myslim, ze bude urcite stat za to, se na to podivat.
0/0
14.11.2003 15:26

philcol

Re:
No ona podle me ta soutez pochazi z Britanie...uz proto, ze kdyz Kelly Clarkson vyhrala v 1. rocniku, tak na finale uz byl hostem Will Young.
Pred casem v Americe probehl uz 2. rocnik a myslim, ze tam se ve finale krapet spletli, mel vyhrat Clay Aiken...
0/0
19.11.2003 14:55

Guppy

K smíchu
Jak může televize Nova vyrábět hvězdy, když po celou dobu existence vyrábí magory......
0/0
14.11.2003 1:34

pa3k

kdyz 2 delaji totez..
..australian idol; ktery jsem mel moznost videt nekolikrat ma uzasnou uroven, jak ucinkujicich, tak porotcu - odborniku  z vydavatelstvi ....  naopak ve francii je uroven ucinkujicich tak jako cela pop scena ve francii zalostna .. ale vitez je star a posledni vitezka jede tourne po francii a vydava desky.. dulezite je, aby i u nas byl v porote clovek z vydavatelstvi, ktere bude .chtit star udelat a pak ji i vyda album a podpori turne.. jinak proc ne, muze to byt zajimave, ale vse zalezi na porote...
0/0
13.11.2003 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.