Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Trumpová: Víc než 28 mi nebude!

Česká republika? Američané si vybaví dvě jména: Václav Havel a Ivana Trumpová. A mnozí dokonce nevzpomenou ani na exprezidenta. Nejbohatší Češkou, někdejší manželkou multimilonáře Donalda Trumpa, které v 80.letech říkali princezna Ameriky, jsou si však zcela jisti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michee_83

Ochechule
To je ale maškara silikonová, a ještě si dovolí přijet si do čech a ukazovat se tu, je to hnus.
0/0
8.10.2003 21:22

TomBARman

ooplnie chotofá
ta Trumpová. Bohužel jsem viděl začátek filmu Sama na lásku. Hned na záčátku jsem se málem pozvracel. Ta hrdinka emigrovala při nějakým závodě nebo tréninku ve sjezdovým lyžování. Normálně odstartovala, projela cílem, nezastavila a dolyžovala do Reichu. Emigrace jak víno. Pak byla v úplně sama, ani svetr neměla. Fakt smutný. No takovou peechovinu jsem fakt nefidiel. Kdybych cítil v hospodě takový love, tak bych dal i Gatesovi. A pak bych byl taky úspěšnej rozregistrovanej podnikatel. To bych si totiž koupil softwarevou firmu, ale ne na okna, ale na dveře.
0/0
7.10.2003 14:36

qoknu

Re:
Většinou to tak je, ale dolyžovala do Rakous, tam se pak vdala za nějakého pracháče, aby dobře vystartovala , rozvedla se potom s ním a klofla Trumpa. Prostě doják, doják. Ale jak sama prohlašuje, měla úroveň, vzdělání...... No dále už nepokračuji.
0/0
7.10.2003 15:19

kadison

nohy dobry
Panove videli jste ti tohi? Ja mislim, ze dobri, ani ty hrnce nejsou nejhorsi. Porad lepsi jak kdejaka kdekoho stara.
0/0
6.10.2003 14:26

to teda ziram

vic nez 28 ji uz urcite je, dokonce skoro dvakrat tak vic...
naivni, stara (uz ani ne starnouci) zena, ktere patrne cele okoli uz dlouho lichoti, jak vypada dobre... a pak to dopadne tak, jak to vidime na fotkach
maska o sobe prohlasi, ze ji vic jak 28 nebude... chudinka, stara bohata zenska
0/0
6.10.2003 12:08

Dr. Fee

vošklivá to žena
0/0
6.10.2003 8:01

ladlad

Omyl
Milá Trumpová, nechci příliš rýpat, ale žijete ve vážném omylu. Soudě podle fotografie vám už dávno je alespoň dvojnásobek a to bez ohledu na peníze.
0/0
5.10.2003 11:39

mida

Re: Omyl
No vypada fakt seredne.
0/0
5.10.2003 15:23

jaraf

Bože :O( to je ale ...
Nejde mi teď o osobu Pí Trump -reaguji teď na všechny hloupé slečinky a paninky,které podobné bláboly mají potřebu ventilovat v mediích...
Ten nadpis k článku měl spíš znít: "Trumpová: Už nikdy mi 28 nebude"
"dámy" uvědomte si,že jste staré škatule a že čas nezastavíte. Mohli byste spíš podporovat nějaké dobročinné projekty nežli konta plastických chirurgů( ted ale nenapadám plastické chirurgy-jejich práce si vážím )
0/0
5.10.2003 11:06

kovbojka

Re:
Souhlasím s tebou zlato, jenže nejen "dámy" se snaží zastavit čas. Čím to je, že čím dál víc mužů se tlačí do čekáren ordinací plastických chirurgů? A kosmetické firmy se předhánějí, která má dokonalejší řadu péče o pleť pro muže? Že by snahy o zastavení času? :-))
0/0
5.10.2003 12:11

jaraf

Re:
Promiň, máš samozřejmě pravdu! na chlapy jsem zapomněl
A čím to je? je to dáno současným trendem ve společnosti- být zdravý,mladý ,krásný ,úspěšný( a když už tomu tak není tak se aspon tak tvářit a chovat )
0/0
5.10.2003 13:44

kovbojka

Re:
Hmmmm, je to smutné ale musím s tebou souhlasit. Současné modní ( a nejen ty ) trendy mají skutečně dost destruktivní vliv na lidskou psychiku. Takže ...., ten kdo má pocit, že se jim neodpovídá a může se to dovolit, tak asi stejně jako paní Trumpová končí na křeslech plastických chirurgů. Je mi jich svým způsobem líto. Mládí stejně zpět nezískají a místo toho aby se naučili stárnout s grácií, tak v padesáti vypadají jako dost trapná karikatura Barbie a Kena. Možná by si tihle lidé měli občas uvědomit, že i dvacetileté modelky, které jsou teď módní ikony jednou zestárnou, nadělají se jim vrásky a nakonec zemřou.
0/0
5.10.2003 14:11

MAJKLX

fakt musim reagovat
nedá mi to a musím reagovat: Vy 'americani' s ceskou krvi mate asi utkvelou predstavu ze tady v Cechach jsme asi vsichni na socialce a zavidime jeden druhemu ne? Osobne jsem presvedcen o tom ze v dnesni dobe uz te zavisti neni tolik jako za totace a spis dnes zavidi ti starsi lide kteri meli za komancu tepla mistecka a moc se nenadreli. Ti ted v pokrocilem veku nesezenou praci a jsou radi kdyz jim vyjde predcasny duchod. (viz moje matka). Mezi dnesnimi lidmi uz te zavisti zdaleka tolik neni, protoze dnes kazdy vi ze se musi spolehnout jen sam na sebe a zadarmo mu nikdo nic neda. Tady uz jsme na tom zhruba stejne jako jinde ve svete. Co dela Trumpova je mi uplne volny ale opichal bych ji, tomu bych se nebranil....
0/0
5.10.2003 3:33

ja-messalina

Re: Zlato....
  Ono se to keca,kdyz jsi mlady,co!!!  Ty budes taky starej a seschlej,neboj; Jde to rychle!!!!
I kdyz starnout jde i s glancem,ze!!!!
0/0
5.10.2003 11:53

Tintina

Re: za kolik?
hele, kolik by sis za to nechal zaplatit??? Za to op......???
0/0
5.10.2003 15:18

ja-messalina

Re: i to stava,ze
 I to se stava,ze Rybano: zavre oci ,vklouzne a ma vydelano...... Ale to by musel byt kurna hrebecek  !!
0/0
5.10.2003 15:23

ja-messalina

To,jooo!
To jsme jim to nandaly Rybano,ze!!!!!!!!!
 
 
0/0
5.10.2003 15:28

pliozg

Re: za kolik
Neuvěřitelná otázka od dámy. Ale........
0/0
5.10.2003 21:26

ja-messalina

Re: ahoj
 Ahoj pliozogu......a ona je skutecna dama,vzdyt vis
0/0
5.10.2003 22:09

MAJKLX

Re:
normalně zadarmo. Tady jde přece o zářez na pažbě..... a takovejhle hned tak někdo nemá!
0/0
6.10.2003 1:43

ProfesorR

Ale toto není o závisti... (dokončení)
(bez varování mi byl můj příspěvek ukrácen a text navždy ztracen, takže jen stručné pokračování) ....i zde na iDNES. Celé je to nějaké zvláštní a není mi z toho, že se taková věc považuje za pozitivní a ta paní za slavnou, vůbec dobře. Po pravdě řečeno, je mi z toho zle...  Prof. R.
0/0
4.10.2003 23:01

ProfesorR

Ale toto není o závisti...
...čímž  bych rád navázal na předchozí příspěvky, kde se to slůvkem "závist" jenom hemží. Paní Ivana Trump je politováníhodnou osobou už jen proto, že ve svých 54 letech prohlašuje, že jí nikdy nebude 30...V duchovní rovině by mi tento výrok byl srozumitelný, ale pokud ona ho dává do souvislosti s pěnězi, pak je to evidentně jen o schopnosti, udržet si jen tak naoko fyzickou kondici, ať to stojí, co to stojí. Penězi si však nelze koupit vše a už vůbec ne mládí ani nesmrtelnost a křečovitá snaha, kterou zde předvádí ona dáma, je jedním velkým trapasem ukazujícím malost a neuvěřitelnou omezenost..Bohužel.  Pane Málku z Los Angeles, to není vůbec o tom, odkud kdo pochází. Pokud by toto takto teatrálně prohlašoval kdokoliv, reakce by byla stejná. Ale vše má ještě další rozměr a i to je asi důvod zájmu o paní Trump...Ona se stala modlou všech militantních feministek, protože ukázala, jak lze přijít s tzv. holým zadkem, oblbnout ješitného muže (všichni jsme přece podle feministek ješitní) a obrat ho téměř o veškeré jmění. Stala se velkým vzorem všem, kdo chtějí vydělat na nedokonalé legislativě upravující pravidla soužití manželů a jejich vypořádání při rozvodu. Pokud bych měl hodnotit tuto úlohu paní Trump z pozice jejího krajana (ani se snad tak necítím a cítit nechci), pak bych se za ni musel hluboce stydět. Pokud by se měly navíc naplnit ty úvahy o tom, že by se mohla stát velvyslankyní USA v ČR, pak bych to považoval za naprostý výsměch všem tradičně uznávaným hodnotám. Motto by pak znělo zhruba asi takto: "Jak sbalit amerického milionáře, okrást ho o jmění a udělat politickou kariéru". Věřím, že toto motto se nikdy nenaplní. Smekám naopak klobouk před panem Trumpem, který i v tak kritické a vyhrocené situaci zvládnul vše s přehledem a s hrdostí gentlemana nepřijal tu potupnou úlohu, kterou mu jako jediné východisko nabídla paní Ivana. Co jediné mě udivuje je to, že se její úloha stává tak obrovsky mediálně populární, a to
0/0
4.10.2003 22:43

kuny

Re:
Naprosto s tebou souhlasím. Nesnáším Americké soudnictví ani represivní složky. Co se týče společnosti, tak Americká společnost není o nic méně pokrytecká než ta Česká. V průměru je výrazně nevzdělaná a sobecká. USA už dávno není demokracie. Ani z poloviny taková jako ČR. Americký úspěch ale spatřuju v pracovitosti a na tomto místě souhlasím s Panem Malkem, že je zde (v USA) méně závisti. Jsem momentálně v USA na studiu, takyže mám určitou představu o tom, o čem mluvím.
0/0
5.10.2003 0:13

lxk

Re:
...nesnasis toto a ono....hm....A proc teda jsi v te nevzdelane a sobecke Americe na studiich?
0/0
5.10.2003 17:46

bondy_

Re:
zda se, ze neznas stare dobre heslo "Nepritele musime napred poznat, abychom jej mohli odsoudit."
0/0
5.10.2003 19:02

lxk

Re:
No neznam toho vic, tak se priste prijdu poradit k Tobe.
0/0
5.10.2003 19:18

bondy_

Re:
Hele, a to Vy v ty slavny Emerice hned na kazdyho musite vyjizdet?
0/0
8.10.2003 23:59

Tintina

Re: pro profesora
ty brďo, profesore, víte Vy vůbec, co je to humor?
A kraťte to, ať to můžou číst i takový jako jsme my. Přiblblý stárnoucí blondýny.....
Pa,pa, a polepšete se!!!
0/0
5.10.2003 15:32

ja-messalina

Re: JO
Mas pravdu,Rybano:  Ja ty dlouhy romany ani nectu.
Da se to rict velmi strucne,ze...... .
 
0/0
5.10.2003 18:05

lxk

Re:
...nebo Messaline .
0/0
5.10.2003 20:01

ProfesorR

Re: ok polepším se, pa pa :-)
0/0
6.10.2003 13:29

ProfesorR

Re: ok polepším se, pa pa :-)
0/0
6.10.2003 21:32

Tony Montana

Zavist - z ceho tato lidska vlastnost, Cechum tak blizka, prameni???
Je az s podivem, jakou vlnu zavisti a nenavisti muze zpusobit navsteva uspesne podnikatelky v Cechach. Mozna to bude vsak predevsim tim, ze zminena podnikatelka je ceskeho puvodu a navic je uspesna v zahranici. Kdyz prijede do Prahy jakakoli znama osobnost, uspesny podnikatel, ci filmova hvezda z Hollywoodu, nikoho nepopuzuje stav bankovnich kont a jakym zpusobem vznikly, fyzicke vzezreni, ci milostne romanky. V pripade I. Trumpove se vsak jedna o nekoho, kdo byl kdysi v CR doma. V duchu si rikate, proc ona a ne ja. Vzdyt pochazime ze stejne zeme. U cizich statnich prislusniku to jeste prehlednete a svedete to na lepsi podminky v cizine, ale ne uz tak, kdyz se jedna o jednoho z Cechu. Pro vsechny zavistivce musim bohuzel konstatovat, ze zavist nezlepsi ani vasi financni situaci, fyzicke vzezreni, ci milostny zivot. Ba naopak. Jenom zbytecne marnite cas. Vezmete uz konecne osudy svych zivotu do vlastnich rukou, a prestante se tolik zabyvat zivoty jinych. Uvidite, ze vam tak bude lip. Ceska zavist, ale nejen ona, byla vlaste jednim z hlavnich duvodu meho odchodu do zahranici.
Petr MALEK, Los Angeles, CA, U.S.A.  
0/0
4.10.2003 19:43

Mikel103

Re: Petr Malek
Petre malku ty jsi ale osel.Myslis ze je nekdo na tve mudrovani zvedavy. Podle me je horsi skryta zavist ktera peameni z tebe. A taky sebestrednost. Myslis ze jsi hvezda, kdyz jsi z Los Angeles, CA, U.S.AAAAA<?
Ja mam rad lidi, kteri jsou skromni a ziji aby co nejmene vadilo ze prisli uzit si nasi Zeme na tech par let co je nam dano. Ver ze by ti neskodilo, kdybys se nad sebou zamyslel.
}}}Pani IVANU <no comment> no abych nebyl tak trapny jako ty, reknu radeji <Bez komentare>. At si kazdy udela usudek. Myslim, ze to vyse uvedeny clanek odhalil dokonale. Ver, ze ji zavidi strasne malo lidi. Min nez ty si myslis. Ja jen lituji, ze zem nosi zrovna takoveho blba jak jsi ty. Vis je mi 103 let, ale to teprve ty jsi me vyburcoval se zaregistrovat a "hodit na tebe sit" aby se ostatni nebali pokracovat v chatu, nebo to radeji nazvene v diskusi. Dekuji a odpust jestli jsem se te dotkl.
Preji panu malkovi, at se ve zdravi dozije rozumu, a pani Zelnickove IVane, at je Happy Fresh and COOL do 103 let jak jsem ja. I kdyz ja jsem jemn obycejny rekneme supak z toho hloupeho a zavistliveho ceska -jak nas pedesly pisatel pochodiii. Tak zdarec palec pratele a budte v pohode.
0/0
4.10.2003 20:35

ja-messalina

Re: hezky!!!
 Dobre jsi mu to napsal. Je videt,ze mas prehled.
A pan Malek: no commentnt
 
 
 
0/0
4.10.2003 21:46

Tony Montana

Spelling and Grammar
NO COMMENT
Petr MALEK, Los Angeles, CA
0/0
4.10.2003 23:43

ja-messalina

Re: jo,jo
Samochvala smrdi: pane Malku z Montany!!!!chachaaaa
0/0
5.10.2003 0:17

Tony Montana

Re: Ceska porekadla
Pro pravdu se kazdy zlobi.
Potrefena husa se vzdy ozve.
Petr Malek, Los Angeles, CA 
0/0
5.10.2003 0:37

ja-messalina

Re: pane Malek....
Vas omluvi jen fakt,ze jste bud penzista,kteremu ujizdi realita nebo hodne mlady nezkuzeny klucina; Jinak je mi z vas smutno;
A jednu radu: nikdy nezapomente odkud jste vylezl a laskave se nepovysujte. Hezkou nedeli a uz vam psat nebudu. Nudite me.
0/0
5.10.2003 9:11

ja-messalina

Re: omluva
sama sobe se omlouvam za preklep: nezkuseny
0/0
5.10.2003 9:21

Tintina

Re: kurna, Nsoci
koupim Ti pravidla českého pravopisu až přijedeš do vlasti a dám Ti je s podpisem!!!!!!
s pozdravem Tvoje pokrevní sestra Rybana
0/0
5.10.2003 15:29

ja-messalina

Re: hele
 Rybano,ja mam z CJ statnice / ja jen bez vychloubani!!!hihi/, byl to preklep; Ale pravidla mi vzdycky koupit muzes: jsou totiz dost draha....... . A venovani od tebe!!! to je jako venovani od VIP,takze HURA do toho!!!
0/0
5.10.2003 18:03

Mikel103

Re: Zdravim
Zdravim, mate dobre nazory, jsem rad, ze jsem toho nafuku Malka hezky rozhodil . A omlouvam se Vam za ty preklepy. Neprekontroloval jsem to po sobe.
P.S.
...Moje maminka s ni chodila na gympl do Zlina.[[[Gottwaldova{{{. No radeji nebudu komentovat, co o ni vim, jeste by si nekdo mohl myslet, ze ji zavidime, cha cha cha. 
P.S.II
Na adresu tech hlupaku, co Vas rozciluji, poradim Vam, nerozcilujte se. Vite, moje maminka vzdycky rikala, "^^^Komu neni z Hury dano, v apatice nekoupi!.^^^"
Vas Pavel 1970
P.S.III
Ta znamenka jsou hezoucka
0/0
5.10.2003 23:18

ja-messalina

Re: jo,joo
Tobe ja odpustim i vrazdu,nejen preklepy. Dostal jsi toho Malka a vo to go!!!!!! pa a hezky vecer
0/0
5.10.2003 23:39

Tony Montana

Re: Vazeny pan ??? obycejny supak
Vazeny pane ??? Omlouvam se za tri otazniky, ale bohuzel jste se pod svuj nazor zapomel podepsat, coz je zcela bezne a normalni v civilizovanem svete. Vlaste jste o sve identite neprozradil o nic vic, nez ze je Vam 103 let a ze jste obycejny supak. K doziti se tak vysokeho veku Vam samozrejme gratuluji. Ono, kde nic neni, smrt asi opravdu nebere. Nechci se ale snizovat na Vasi uroven. Co se tyka Vaseho nazoru, tak na nej pochopitelne mate narok a nehodlam s Vami polemizovat. Marne jsem totiz ve Vasem prispevku hledal nejakou myslenku, a navic se obavam, ze by polemizace s Vami nevedla nikam jinam nez k dalsim urazkam z Vasi strany. Proto se snad omezim jen na jednu az dve rady. Ja vim, ze uz je to asi spousta let, ale doporucuji si zopakovat pravidla gramatiky a slovolsledu. Take bych nepouzival dva ruzne jazyky v jednom clanku. Ale to je pochopitelne pouze muj nazor, na ktery mam jako vsichni ostatni narok.
Petr MALEK, Los Angeles, U.S.A.
0/0
4.10.2003 23:20

bondy_

Re:
Ale ale pane Malku, nezbyva mi nez zopakovat nazor meho predchudce - toto neni o zavisti, ale o tom, ze cela slavna Ivanka je uz davno odtrzena od reality - a je z ni tragikomicka plastikova babicka, jak ji tu driv nekdo hezky pojmenoval, zijici v domneni, ze fakt vypada na mene nez 28 a ze za penize si muze koupit vsechno. Pokud ji vetsina lidi odsuzuje, pak z valne casti proto, ze pro ne symbolizuje vylhany a pokrytecky svet, ktery s ni odmitaji sdilet, protoze jeste neztratili prece jen vsechny idealy. A v neposledni rade se Ivance neda zapomenout, ze pred sametovkou se svym ceskym puvodem moc neohanela a vydavala se za Rakusanku - az kdyz ji zacalo pripadat dost in ukazovat se po boku Havla, rychle oprasila vzpominky na ceskou obcanku. 
0/0
5.10.2003 0:14

Hedvika El-Houbi

Re: Vážený Tony !!!!
Na Vaše příspěvky prostě reagovat musím !!!!
Asi jste již velmi dlouho v ČR nebyl, protože jinak byj ste nepsal takové  nesmysli !! Žila jsem velmi dlouho v zahraničí a srovnávat tak mohu velmi dobře. Mohu Vás ujistit, že nic z toho co popisujete tady neexistuje, aspoň ne ve větší míře než všude jinde ! V tom vašem světě jsem nakonec nevydržela a do Čech jsem se prostě vrátit musela. Patřím do tzv. mladší generace, komunismus jsem moc nepoznala a v dnešních Čechách nic z toho co popisujete nepociťuji. O jaké závisti mluvíte ?? Možná to tak bylo před 89 r., ale dnes si myslím, je společnost velmi rozdílná. Kdyby jste např. zažil loňské povodně - hned by jste změnil názor. Závist ??? Proč ??? Co bychom měli závidět ?Každý se dnes musí hodně snažit, někdo má víc a někdo míň, ale např. tady ještě neexistuje značkové šílenství od mateřské školky, neexistuje propastný rozdíl v bydlení kdy jeden bydlí na ulici a druhý v luxusním hradě. Víte vůbec o tom kolik chudáků žije pod hranicí chudoby v USA ??Prostě t ak trochu nechápu o čem to píšete. Vždyť máme dnes stejné možnosti jako kterýkoli demokratický stát a že se tu dějí i negativní věci je naprosto normální a děje se tak i v USA ( a myslím si mnohem víc ). Až budete zase o něčem "objektivně" psát, tak si ověřte aspoň přes známe své trochu zastaralé infomace !!!!!!!
 
 
 
0/0
6.10.2003 13:50

Tony Montana

Nepochopeni
V prve rade bych se chtel omluvit vsem, kteri se nebali vzit osudy svych zivotu do vlastnich rukou a nemarni cas pomluvami ostatnich. Na svoji obranu bych snad jen uvedl to, ze muj prispevek nebyl smerovan do Vasich rad. Reagoval jsem pouze na reakce a nazory ctenaru, ktere byly z 90 % velmi negativni, pomlouvacne, urazlive az vulgarni. Jelikoz za hlavni pramen k pomluvam povazuji lidskou zavist, oznacil jsem tyto ctenare za "zavistivce" a pouze pro ne byla urcena rada, zabyvat se vice zivotem vlastnim, nez nekoho druheho. Diskuse na tema zivotnich podminek v jinych castech sveta je tak zcela irrelevantni. Snad jen pro slecnu/pani Hedviku. Zadna zeme na svete neni svata. Ve vztahu ke svobodne a racionalne uvazujicimu obcanovi zeme delim na "vice" ci naopak "mene" vyhovujici pro jeho zivot, uspech v zamestanani, rodinu,... Duvodu proc se nekteri lide do svych rodnych zemi vraceji je nekolik. V zasade ale z donuceni nebo z vlastni vule. Donutit vas mohou napriklad immigracni urady ( nelegalni pristehovalci) nebo neuspech. Za sebe potvdim, ze pristehovalci to maji v zacatcich tezke vsude na svete. Z vlastni vule je tim duvodem predevsim smutek po domove, nebo zklamani z toho, ze zeme neni takova, jakou se jevila na prvni pohled z venci na TV obrazovkach, ci casopisech. Pak je ale naivni vrerit vemu co vidim v TV. 
Petr MALEK, Los Angeles, CA 
0/0
6.10.2003 20:21

bondy_

Re:
Pane Malku, budto jste jen hloupy clovek, typu reditel zemekoule, co ostatni poklada za uplne pitomce, nebo jste jiz o dost starsi generace, podle vyraziva soude.
Dost me ale Vase mravokarne prispevky otravujou. Na okraj - myslite, ze ma nespokojenost s nemeckou spolecnosti, kde toho casu ziju (materialne v pohode, abyste me hned nezaradil mezi zavistivce), prameni z toho, ze sem sem odesla na zaklade sledovani idylky Schwarzwaldklinik, a ted jsem cela rozcarovana z toho, ze zivot neni serial?
0/0
9.10.2003 0:11

Hedvika El-Houbi

Re: KDO NEPOCHOPIL ????????????
Vážený pane Málku,nic o mě nevíte, ale šmáhnutím pera jste ze mě udělal nelegálního přistěhovalce a v lepším případě neúspěšnou ženskou. Docela mě ta představa pobavila, víte spousta lidí mě venku ( v zahraničí ) přemlouvala abych se  do Čech nevracela, možná jsem zahodila velké možnosti a i celkem dost peněz (v EU povolení k pobytu a povolení k práci -  jen pro Vaši infomovanost není problém získat, spíš se některé státy o kvalitní odborníky perou ) ale nic nemohlo nahradit České ovzduší. Bohužel zřejmě nejste sto pochopit o čem zde píšu a tak to nechte být !!!
Váš problém je, že svět rozdělujete podle peněz a proto docela začínám chápat vaše příspěvky.
Vůbec jste nepochopil co se Vám několik přispěvovatelů snažilo říci. Možná Vám dělá problémy čeština, ale obávám se, že Vaše nepochopení pramení z něčeho jiného !!!!






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.