Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zapletal: Sex s misskami jsem neměl

Nikdy jsem neměl a nebudu mít sexuální poměr s adeptkami soutěže Miss, říká pořadatel soutěže o nejkrásnější dívku České republiky Miloslav Zapletal. "Je mi 61 let a tyto dívky by mohly být mými vnučkami. Také jsem přesvědčen, že stejně jako učitel ve škole, ani prezident Miss nemůže zneužít svého postavení," odpověděl v úterním on-line rozhovoru iDNES jednomu ze čtenářů. Odpovědi Miloslava Zapletala najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kakadel

sex?
Jestli jste ho opravdu neměl, je to k politování
0/0
25.9.2003 9:39

dzuci

To Bill taky ne!
To Bill Clinton taky neměl s Mončou SEX eném mu dobátko přeblafla!!!!!!! :-)))))
0/0
24.9.2003 15:16

sakalv

Údiv
Překvapuje mne kolik emocí vzbuzuje kausa snobárny "Miss...."
0/0
24.9.2003 13:39

miššák

moralizátor
Ať si pan Zapletal laskavě uvědomí že některé holky nejsou tak vygumovaný jak on a že nemůže manipulovat se vším na co se podívá. Fandím holkám který to mají za mlada v hlavě v pořádku a snaží se vydělat co to jde. On totiž zapletel ( s tím výdělkem)není jinej. Sám se navrhl, sám se jmenoval, sám ......, sám vyhlašuje.
0/0
24.9.2003 12:05

DrHorak

Žádný moralizování, ale zákon nabídky a poptávky je jasnou odpovědí
Konečně někdo, kdo se nenechal zastrašit tím vypelichaným kocourem.  99% populace by se taky nechalo fotit za tučný honorář. Jen kdyby jim někdo něco takovýho nabídnul. No a ti co nejvíc řvou, tak ty fotky maj vylepený doma na WC.
0/0
24.9.2003 1:14

djdave3

fuj
hroznej rypak ta Kobzanka , ale piicu ma peknou
0/0
23.9.2003 15:25

František Koudelka 4.kiu

sakra
kdo to je Zapletal, kdo to je Kobtanová a co je to za šedivej ,nateklej, divnej brambor s tím chuchvalcem na vrchu hlízy?????????
0/0
23.9.2003 13:57

Dana Heranová

Náš stát
Jenom v opravdu svobodném tisku můžeme odhalit všechny zpátečníky a ostatní nepřátelské živly, takové Ransdorfy a Grebeníčky a jejich noshledy. Jak snadno je poznáme. Mají huby plné velkých slov o třídním boji, o potřebě občanské rovnosti a solidarity, o sociální nespravedlnosti zahnívajícího kapitalismu, ale starají se pouze o své tučné prebendy, o své zkorumpované posty, o luxusní kanceláře, o intimní partie svých povolných asistentů, o zdarma poskytnuté automobily a zahraniční cesty, to vše placené penězi dělnické třídy, slyšíme krásná slova, ale opravdových činů nikdy neuvidíme? A proč? Protože tyto prospěchářské a oportunistické trosky nikdy žádnými opravdovými členy strany nebyly! Jejich činy nejsou ničím, než hanebnou skvrnou na našich zásadách! Jejich činy nejsou ničím, než plivnutím do upracované tváře proletariátu! S takovými buržoazními kolaboranty zatočíme po našem! Ať na ně plnou vahou dopadne hněv pracujícího lidu! Dost času jim dáme, aby litovali. Dost času jim dáme aby sami doznali hloubku svého morálního úpadku! Naše věc je spravedlivá! Naše vítězství je jisté! Proženeme prchající zadky poražených nepřátel až za berlínskou zeď! Ať žije nerozborná jednota bratrských dělnických stran! Ať žije mír! Ať žije a vzkvétá naše milovaná vlast!
0/0
23.9.2003 13:46

olympic

Re: Běž do řiti! Kr..o! Veselá...
0/0
23.9.2003 13:50

olympic

Nekecej, Zapletal!
Kdybys mohl, tak bys jí ho tam poskyt jako moskyt!
0/0
23.9.2003 13:34

kimous

slimouš
citát : "Také jsem přesvědčen, že stejně jako učitel ve škole, ani prezident Miss nemůže zneužít svého postavení"..... a já: znám učitele na střední škole, co spíá se studentkami. Jsou nad 15 , tak nakonec proč ne. A nějaká věta někoho o přesvědčení mě už neovlivní, už jsem na tomto světě viděl dost.
0/0
23.9.2003 12:50

Calibos

Na volbu Hnis seru, kdyby se nevyslekla, nevedel bych kdo to je
Tuhle soutěž už vůbec nesleduju, kdyby se neobjevily články o tom svlékání, tak snad ani nevim ze to je. A mozna je nas vic a to tusi i Zapletal, tak zvysuje touhle reklamou sledovanost.
0/0
23.9.2003 11:56

Spyro1

kdyby vypadala takhle,
0/0
23.9.2003 11:44

MM24

obchodnici s mladym masem
cela jejich slavna mis je takovej verejnej obchod s mladejma holkama... a Zapletal s ta banda kolem nej jsou pekny podvodnici....  buh vi, jak to v zakulisi probiha....
0/0
23.9.2003 11:41

amelie22

fuj
Ona je fakt nechutně odporná...
0/0
23.9.2003 11:41

ctenar2003

Krásná ?
Dodnes jsem nepochopil, co by melo byt na teto zene krasneho - nic moc ! Krasa by se mela posuzovat podle toho, jak zena vypada kdyz se rano probudi a kdyz je nenamalovana, jednou ji ukazovali  - tuctova... Nebo ze bych tomu nerozumel ? 
0/0
22.9.2003 20:21

Supersupp

Je to její věc!!
0/0
22.9.2003 19:05

had_ ve_ vysoke_ zelene_ trave

kdo chce zadarmo heslo na leo.cz
kdo chce zadarmo heslo na leo.cz ať napíše na nela.cerna@seznam.cz
0/0
22.9.2003 11:39

Nika

hmm...
Dala bych si říct...
0/0
21.9.2003 13:57

Elev

Che che,
je videt, ze moje veticka oslovila alespon nektere, che che. Su rad, ze ze mne tady nebudou zadni otravove otravovat cestinou, jelikoz mluvim moravsky, coz je take rec..to jen tak na okraj pro ty chytracky, co chteji poucovat. Myslim si, ze jazyk, zejmena cesky jazyk, a navic spisovny jazyk je jakymsi uzusem, dohodou,  takze to takhle i berme.
Ale , che che che, su rad, ze moje seme padlo na urodnou pudu. Snad naleznu i zde priznivce a obhajovatele svobodneho lidskeho pocinani. Bez toho, aniz by mu nikdo neco diktoval. Vzdyd co je stat? Puvodne to mel byt dobrovolny spolek obyvatel, ktery mel CHRANIT CLENY sve spolecnosti. A cim je tedka? Tedka je tim, ze tyhle sve cleny terorizuje, nuti je do veci, ktere nechteji, nuti jim nazory, se kterymi nesouhlasi. Je to fer?
OK, ja vim, zase, dalsi hrebicek, mozna skoba do vasi mysli, ale vazne zamyslete se. VAZNE TOHLE CHCETE?
0/0
21.9.2003 6:19

Dana Heranová

MISS
 
MISS je to Zapletalova soutez, on si urcuje pravidla. Vy zadnou soutez nemate, tak si zadna pravidla urcovat nebudete. Muzete si zalozit vlastni soutez se svymi pravidly a vstoupit do konkurencniho boje. Kdo do souteze vstoupi, podepisuje se pod pravidla. Pokud s nimi nesouhlasi, do souteze nevstoupi. Pokud nekdo porusi zavazek, ktery podepsal, bude potrestan.
 
Doufam ze uz je to jasne.
0/0
21.9.2003 4:38

antibobo

Kardinální otázka zní:
Má, nebo nemá se svlíkat na veřejnosti?  Aha?
0/0
19.9.2003 15:41

houba_

Re:
at se svleka , kdyz chce, to je jeji vec
dle meho je zasadni otazka, zda tim porusila ci porusuje nejaka smluvni zavazky.
ona tvrdi - ne, on tvrdi - ano
at rozhodne soud
vytisk LEO bude jiste jako dukazni material :))
0/0
19.9.2003 15:46

Ulrich

Re:
Naprostý souhlas, houbo.
0/0
19.9.2003 16:39

Gdulinka

Pravidla
Slečna Kobzanová porušila pravidla. Měla se přihlásit do playmate a ne do miss, když se chtěla svlékat. Navíc nedávný rozhovor prokázal, že D.K. je jednoduchá bytost, které jde jen o peníze. Hezká taky není. Obličej má normální a vlasy hrozné.
0/0
19.9.2003 13:44

houba_

Re:
no jasne
a predevsim o jeji vlasy a oblicej se jedna:
Vazena: to, ze p.Zapletal tvrdi, ze porusila nejaka pravidla, jeste neznamena, ze tato pravidla skutecne porusila. Pouze p.Zapletal se snazi celou kauzu medializovat, zatim pouze hrozi jakousi zalobou a soudem. Kdyby mel skutecne na neco narok, tak uz se soudit bude. Protoze na ni nijak nemuze, tak jen vsude rozhlasuje, jak je nemoralni.
Pak se objevi takove, jako vy, a ti tvrdi, porusila nejaka pravidla, protoze je hloupa, hnusna, jednoducha apod.
0/0
19.9.2003 14:44

joskan

Re:
plne souhlasim,
To ze porusila pravidla ve smlouve, jeste neznamena ze porusila zakon. Lidi maji pravo na praci dany ustavou a pokud jim to nejaka smlouva odpira, tak porusuje ustavu a je tutiz neplatna.
Na foceni aktu neni nic nezakoneho. (kazdy se zivi, jak umi)
0/0
19.9.2003 15:47

bondy_

Re:
No nevim, to je nejaky divny chapani, trochu ve stylu kde jsem ja, tam je zakon! Pan Zapletal (predesilam, ze nejsem fanda ani jeho, ani slecny Miss, tudiz jsem nestrannej pozorovatel) tvrdi, ze Kobzanka porusila pravidla dana smlouvou, kterou vyse uvedena slecna sama a dobrovolne podepsala. Pokud je to pravda, pak by zcela po pravu mela pocitit sankce.  Pravo na praci dane ustavou - to mi zni jak z obcanske nauky. Snad se bezne mezi dvema partnery uzaviraji smlouvy typu pracuji-li na tomto miste, nesmim pracovat tam a tam - a je to naprosto v azuru, kazdy ma pravo se rozhodnout, zda tato pravidla bere. Stejne tak slecna Kobzanova zrejme podepsala neco typu ze jako ucastnice Miss by mela dodrzovat jistou uroven a vystupovat jako divka s urcitym kodexem chovani a ne jako lehka slecna ukazovat svoje mandle v pornocasopisech. Jestli je pan Zapletal divkar nebo prima hoch, coz se spouste ctenaru nejak zda to podstatne na cele kauze,  je zcela irelevantni otazka na tomto miste.
0/0
19.9.2003 18:20

joskan

Re:
Ja nefandim ani panu Zapletalovi, ani slecne Kobzanovy. Co se tyka dodrzovani jiste urovne (a dost pochybuji, ze soutez Miss si dokazala vubec nejakou uroven udrzet) a mravniho kodexu, tak treba mi prijde neeticke, ze se ministr obrany dostane ze dne na den do cela polostatni firmy. Ale ten nastesti ve smlouve nic nemel, takze je to dal ferovej chlap. Stejnak si myslim, ze nakonec dojde maximalne tak k nejakemu mimosoudnimu jednani.
0/0
19.9.2003 22:50

houba_

pan Zapletal
tak to vypada, ze ve spolecnostech pana Zapletala plati jine pravni normy, nez v okolnim svete, napr.
 ...trvá ještě 36 měsíců poté, co se zúčastní některé z mezinárodních soutěží - od kazde smouvy lze za urcitych podminek odstoupit, pokud ne, je takova smlouva neplatna, to jako bych ja dal ve firme vypoved a byvaly zamestnavatel tvrdil, ze nikde jinde pracovat nesmim
 
.... Její případ ale posuzujeme jako méně závažný.... - proste na kazdeho jiny metr, kdo posuzuje zavaznost?
 
..odmítla zaplatit třistatisícovou pokutu..může agentura do pěti let zažalovat - toto p.Zapletal slyusel kde ??
0/0
19.9.2003 13:30

amelie22

UPLNE BLBA A UPLNE HNUSNA
No,ja si myslim,ze Kobzanova je uplne blba a uplne hnusna a nemelo by se o ni psat,protoze je to zbytecna ztrata casu.
0/0
19.9.2003 13:17

jeeňa

no nevím
prvda je, že mi na těch fotkách z Lea příjde malinko jinačí než na fotkách z Miss...čím to bude?
 
Chvála počítačové grafice!!!
 
 
0/0
19.9.2003 11:50

Roumen

Porno...
Nafotila teda porno nebo akty. :-) Nemuzu si pomoct, ale nadpis je zas nejak mimo misu. B-)
0/0
19.9.2003 10:19

R_Rorys

novodobi otrokari
Tak nevim jak chce ten obchodnik s bilim masem mluvit o moralce.
Pokud chce provozovat soutez, kterou uz vetsina lidi prestala sledovat, z duvodu nekorektnosti souteze, tak at si ji provozuje. Ale mluvit o moralce asi novodobi otrokar nemuze.
Mne pripada rozhodne mensi prohresek, kdyz si hezka holka necha za penize nafotit mindu, nez kdyz starej hajzlik vykoristuje mlady nezkuseny holky.
Nevim co se mu na ni nezda, asi mu nechtela dat a to se mu nelibi.
0/0
19.9.2003 9:30

kral_ja_prvni

Re:
Ja se zase domnivam, ze clovek, ktery se nebyl schopen naucit na zakladni skole pravopis nema zakladni predpoklad k vyjadreni sveho nazoru.
0/0
19.9.2003 9:46

schveik_cz

Re: Re: (kral_ja_prvni 19.09.2003 9:46)
A ja si zase myslim, ze nejde o formu ale o obsah.
BTW: kdyz uz tady negdo kritizuje neci pravopis, mel by si dat pozor na stavbu vety (v tomto pripade souveti), ony totiz i ty CARKY by se mely psat tam, kde maji byt, ze?
0/0
19.9.2003 9:49

kral_ja_prvni

Re:
Tak ted jsi tomu nasadil korunu :-) Ve sve vete jsem nasel chybejici carku pred slovem "nema", mam tedy jeden bod. Ty mas sanci skore vyrovnat, pokud najdes svoji chybejici carku. Neni to tezke, bije to doslova do oci.
 
A ted vazne - veta "nejde o formu, ale o obsah" je naprosta vymluva lidi postradajicich kulturu vyjadrovani, kteri by strasne radi predvedli svuj nazor, ale bohuzel to neumi. Ja vim ze se nejedna o pripad zde probirany, to je jenom drobnost v I/Y, ale casto se tu objevuji vyplody lidi, kteri patrne chodili do pomocne skoly 14 let. Prispivat do diskuse s takovou vybavenosti povazuji za totez, jako nastoupit do metra v satech nasaklych od neceho nevabneho - protoze i o formu jde.
0/0
19.9.2003 9:58

schveik_cz

Re:
Jak uz jsem psal nekde jinde, jsem blbec, tu carku jsem tam zapomnel dat a je mi stydno (s maturitnim vzdelanim, ktereho jsem se dopracoval - mozna ostuda dvojnasobna). Jenze v zahlavi techto stranek je psano - DISKUSE NA TÉMA:, coz je dle meho soudu na hony vzdaleno pojmu SLOHOVE CVICENI. Tudiz suse predpokladam, ze zde jde spise o obsah nez o formu. A pokud ma obsah alespon nejakou hlavu a patu, mel by se zde predevsim probirat jeho obsah a ne forma.
HOWGH - domluvil jsem.
0/0
19.9.2003 10:07

kral_ja_prvni

Re:
Ja bych moc nerad, aby to vypadalo, ze si tu vynucuju posledni slovo, ale neda mi jedno - "slohove cviceni" tu ani byt nikde napsano nemuze, protoze slohova cviceni jsou _cvicne_ skolni prace, ktere maji zaky pripravit na budouci zivot, aby - pokud budou chtit nekdy neco napsat - psali spravne. Jednoduseji receno, slohove prace se na skola pisou mimo jine i proto, aby zaci pozdeji mohli psat do diskusi na Idnes. Bohuzel, spousta techto zaku je tomuto evidentne nepristupna. A je to skoda.
 
Ted uz je to vse, co jsem chtel rict.
0/0
19.9.2003 10:24

ALKIN

Re: chybičky
No když se vrátím, k tvému prvnímu příspěvku, tak si myslím, že i ten obsah, není nic moc, protože diskuze se může zúčastnit každý a je jenom jeho problém jakou je to formou. A co se týče tvé formy - nic moc ani v tvém posledním příspěvku (kde se dá předpokládat, že jsi si to po sobě přečetl).
Abych něco dodal k tématu, tak si myslím že pokud je nějaká smlouva, měla by se dodržet. Otázka je, zda ta smlouva není výhodná pouze pro jednu stranu.
0/0
19.9.2003 16:01

Dony

Re:
Ja si myslim, ze je daleko lepsi napsat, i kdyz s chybami neco k tematu, nez popsat pul stranky  o pravopise a k tematu nerict ani tuk! Kandiduj do parlamentu, tam zapadnes jak nic.
0/0
23.9.2003 11:42

Leto_Atreides

Re: Otrokáři
 Pane kolego (paní kolegyně?), vy asi máte trvalé bydliště kdesi za oceánem, že? Většina občanů ČR možná nejsou géniové, ale rozhodně nejsme tak vymletí, abychom cokoliv nesledovali z důvodu "nekorektnosti". Než mě odsoudíte jako šovinistu, zkuste http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=468
 Jaký si myslíte, že je věkový rozdíl (resp. "zkušeností") mezi holkou, co si "nechá za peníze nafotit mindu" a finalistkou soutěže Miss??? Třicátnice totiž moc netáhnou...
0/0
19.9.2003 10:46

hanamu

Re:
Je videt, ze o teto problematice nevis vubec NIC! Holky se prihlasuji do souteze DOBROVOLNE! Z obycejnych holek se stava nekdo, maji prolezitost vydelat si spoustu penez. Dostanou byt, auto a kontrakty! V zahranici prezentuji ceskou zemi, narod a kulturu... tak si to preber!
0/0
19.9.2003 11:47

schveik_cz

MUJ OSOBNI NAZOR
MUJ OSOBNI NAZOR: Je s podivem, kolik toho dokazou lidi vypotit, kdyz se jedna o lidskou blbost. Predne: Pokud byla DK vazana nejakou smlouvou a porusila ji, je to jeji BLBOST. Proc asi missky uzaviraji se Zapletalem ty smlouvy? Je to pravni akt jako takovy a jeho poruseni musi byt nalezite potrestano. To,ze se pred focenim neporadila s pravnikem nebo si spatne precetla smlouvu, je jen a jen jeji problem. To, ze za tuto blbost vyinkasovala "tezke miliony", je zase jen a jen jeji plus. O kvalite souteze si nedelam iluze uz od jejiho prvniho spusteni. Alespon je videt, jak "poklesly" vkus ma (miva, mela, bude mit - at si kazdy dosadi podle libosti) porota. Jelikoz soutez zasadne nesleduji (muj ideal zenske krasy uz mam par let doma... ), netusim kolikrat se volba poroty shodla s vkusem verejnosti (a ve sve podstate mne to ani nezajima). Dle meho soudu by misskou mela byt ta, kterou zvoli nejvyssim poctem hlasu verejnost a ne par celebrit s buhvijakym vkusem. To, ze to tak je vsude na svete, pro mne neni padny argument.
O Zapletalovi se zminovat radeji nebudu vubec, nemam ho rad jako cloveka (a tusim ze on by nemel stejnym zpusobem rad mne) a tudiz mu vice znaku venovat ani nechci.
pornografie: zdůraznění sexu (v literatuře, filmu apod.) vybočující z norem konvenční morálky; dílo takto pojaté. (citace Encyklopedie Diderot)
To abychom si vyjasnili pojmy, to co DK nafotila pro LEO (opet dle meho skromneho soudu) zas az tak nevybocuje z "norem konvencni moralky" a jako zdurazneni sexu mi to uz vubec nepripada.
Zaverem mi nezbyva nez souhlasit s nazvem prispevku t-rafka: Je něco shnilého i v soutěži Miss
0/0
19.9.2003 9:26

joskan

Re:
Az na to, ze podle zakladnich lidskych prav, jsou smlouvy, ktere diskriminuji, ci jinak porusuji lidska prava, neplatne.
To je stejne, jako kdyz v pracovnich smlouve podepisu, ze po ukonceni pracovniho pomeru nebudu ve stejnem oboru pracovat po dobu tri let.
Je to uplne stejne diskriminujici. Pokud na to maji pravo jini, proc ho nemohu mit ja, a pokud by mne firma pak zazalovala, ze jsem porusil smlouvu, ustavni soud da za pravdu me. Jde jen o to umet bojovat za sva prava. Ale to se jeste budou muset Cesi (to je tech 40let komunismu v nas) naucit.
 
0/0
19.9.2003 11:40

Ulrich

Re:
1. Kobzanová není zaměstnanec. Nekonala žádnou práci. Účastnila se soutěže a tato účast byla smluvně upravena nějakou smlouvou podle občanského či obchodního zákoníku.
2. V čem mělo být příslušné smluvní ujednání diskriminující? Diskriminace znamená, že s někým jednám jinak než s ostatními. Měla snad Kobzanová jinou smlouvu než ostatní účastnice soutěže? A jaké konkrétní lidské právo bylo porušeno?
3. I zákoník práce v § 29 odstavec 2 připouští, aby se zaměstnanec v pracovní smlouvě zavázal nevykonávat po skončení pracovního poměru po určitou dobu pro jiného zaměstnavatele tutéž práci.
0/0
19.9.2003 13:02

joskan

Re:
Diskriminujici je prave v tom, ze nemohu delat to,  co jini mohou.
Pokud by ve smlouve bylo, ze mne mohou kdykolik zmlatit, a ja se tomu nebudu branit a ja tu smluvu porusim tim, ze se branim, tak je preci jedno, ze ostatni to meli ve smlouve taky.
bod 3, seriozni firmy si v dnesni dobe jiz nedovoli dat do smlouvy tuto podminku. A kdykoliv stoji proti sobe prava dana ustavou a jine zakony, tak ustavni pravo ma vzdy navrh. ( i kdybych se mel odvolat k evropskymu soudu)
 
0/0
19.9.2003 15:38

Ulrich

Re:
To snad nemyslíš vážně. Podle tebe by vlastně všechny smlouvy byly v rozporu s ústavou. Smlouva totiž vždy vytváří exkluzivní vztah mezi jejími stranami ( vytváří práva a povinnosti, které mají vůči sobě jen strany smlouvy a nikdo jiný ). Proto se vlastně uzavírá. Diskriminační by bylo, kdyby Kobzanová dostala jinou nabídku smlouvy než ostatní účastnice soutěže ( a to navíc jen tehdy, pokud by zde k rozdílné nabídce nebyly rozumné důvody ). A ten argument o ujednání, kterým někdo svolí, že se nebude bránit bití, taky není vůbec přiléhavý. Že je takový závazek neplatný ještě neznamená, že se nelze sjednat povinnost zdržet se nějaké činnosti. Naopak, takový typ ujednání je vcelku běžný a zákon jej i předpokládá.
0/0
19.9.2003 17:08

joskan

Re:
A ja si zase myslim, ze kdyby mel napriklad chlap, kterej celej zivot jezdi autobusem a nic jineho neumi, ve smlouve napsano, ze se po ukonceni pracovniho pomeru nesmi 3 roky zivit jako ridic, a pak by dostal vypoved, urcite by mel pravo smlouvu porusit a to na zaklade prav, ktera mu dava ustava. Nejak proste rodinu zivit musi. Ted uz jen kde nastavit latku, kdy se jedna nadnarodni firmu, ktera porusila exklusivitu, ci holku, ktera chce do pocatku svyho zivota nejaky ten peniz. Je celkem paradox, ze v cechach to projde prave velky firme - viz pan Zelezny,(a nas to stalo 10 miliard).
0/0
19.9.2003 22:36

Čáďa

Re:
Proč tu ztrácíš čas  se zákony kvůli nějaký pitomý děvce? tejně ti na ně sere, baby.
0/0
22.9.2003 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.