Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Verešová: Čekala jsem, že se změní

Ještě na konci srpna tvrdila třiadvacetiletá Andrea Verešová, přítelkyně nejslavnějšího českého hokejisty, že se mají s Jágrem pořád rádi. O pár dní později už se ale o jejich rozchodu otevřeně spekulovalo. Až nyní konečně modelka ze Slovenska pro televizi Joj otevřeně přiznala: "Dohodli jsme se, že to nemá cenu. Tak jsme se raději rozešli."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jintaj

Dámy často nevědí, co chtějí.......
...ale chtějí to tvrdošíjně a pořád!!! Mít úspěšného, atraktivního, bohatého chlapa, který si navíc nechá bez protestů nasadit chomout a kterého lze přetvářet jako plastelínu.......ZKRÁTKA ŽENSKÁ LOGIKA
0/0
15.9.2003 10:14

stimp

Verešová je rozumná holka...
Verešová je rozumná holka.. buduje si svoju karieru na  dosiahnutie  vyžších cieľov .. Jagr hrá hokej ale do kedy ??... čo mu potom má po skončení fúkať boláky z hokeja ...mamičkár zostane mamičkárom aj ked bude mať 50 rokov...a aby sa s ňou ukazoval ako je IN že má peknú  slečnu ??... na E 55 ich stojí celá armáda...
0/0
13.9.2003 13:44

SufrStar

To je drsny Asi ho moc rada nemela, nebo tady strasne keca
A přesto působíte vyrovnaně... Samozřejmě, že jsem v pohodě. Jak jinak bych se cítila? Rozchodem se přece svět nezboří.
To snad nemuze rici clovek, ktery byl s nekym dele nez 3 roky. Jsi fakt bezcitna, nebo tady kecas. Andreo, reknu ti kazdy ma chyby a myslim, ze mas urcite v mnohem pravdu, co jsi zde rekla ale, to ze jsi v pohode je pekna lez a tu nemam rad. Doufam ze az se s tebou potkam, tak si o tom promluvime
Daniel
0/0
12.9.2003 10:30

Jinx

Re: Mas pravdu
Jo jo to mas teda recht,kazdej clovek,kterej ma toho druheho opravdu rad,tak ho boli rozchod po par mesicich natoz pak po 3 letech.Mozna je opravdu tak chladna,nebo si nechce pospinit image tvrde,pracovite,zivotem zocelene krasky.......no uvidime ne :-)
0/0
12.9.2003 10:48

Jihlavska dukla

Re:
nechápu, že to tady někdo řeší.
0/0
12.9.2003 12:34

Jinx

zajimve
No ja nevim,precetla jsem si vsechny prispevky a kazdej mate trochu pravdy,hlavne mi nudny obycejny lidi:-)asi pravdu nikdy nezjistime.Ale myslim,ze chyba je jak na Andree,tak i na Jagrovi.Myslim,ze Andrea je celkem chytra kdyz se umela v tom clanku tak pekne popsat ne?Ale tim,ze nepotrebuje penize,si pod sebou podkopala diru,protoze lidi jdou do showbussinesu kvuli prachum atd. nebo SNAD NE ANDREO?
0/0
12.9.2003 10:02

MF_Dnes

Andrea x Jaromír
Z rozhovoru jsem vycítil, že Andrea je trochu na jiné úrovni než Jaromír. Andrea je chytrá, dospělá žena, která ví co chce a dokáže to pojmenovat. Kdožto Jaromír je - někdo už to tu napsal - mentálně na úrovni 18-ti letého muže (spíše kluka) a připadá mi momentálně absolutně popletený a neví co chce. Tak se o něj musí starat maminka. Zvláštní, kolik že mu je let? 
0/0
12.9.2003 8:41

Pavel M

Re:
Já myslím, že on dobře ví, co chce, jde za tím už od dětství a přizpůsobil tomu celý život. Andrea to bohužel nepochopil, nepřizpůsobila se a chtěla, aby se měnil, ale neuspěla. A i kdyby byla chytrá, nevylučuje to fakt, že to bude podle toho rozhovoru, kráva.
0/0
12.9.2003 9:35

MF_Dnes

Re:
Nebudu teď polemizovat o tom, jestli je slečna Verešová kráva nebo ne. A v podstatě mě to ani nezajímá.  Nad čím se ale pozastavuji, je Jaromír Jágr. Myslím si, že ke každému věku patří určitý styl života a vystupování. Nemyslím si ale, že o hokejistu, který má 31 let, by se měla starat maminka. Upřímně řečeno, čistě z tohoto pohledu se slečně Verešové ani nedivím. Nebo si myslíš, že je normální, aby se o takhle starého cabana starala maminka? A taky platí stará známá pravda - osobní život se na výkonu vrcholového sportovce vždy podepíše! (A nejen vrcholového sportovce...) Potom tu jsou výkony Jaromíra Jágra. Nechci rozebírat to, jestli jsou jeho slabší výkony dány tím, že hraje v mužstvu, které hraje obranným systémem. Prostě faktem je, že jeho výkony šly dá se říci prudce dolů. Že zatímco v minulých létech býval v kanadském bodování vždy na špici, v minulé sezóně živořil. A hokej v jeho podání je rovněž nějaký mdlý. A za třetí - od nejlépe placeného hráče družstva (a jednoho z nejlépe placeného hokejistu planety) by se čekalo i něco, čemu se říká vůdcovství. A nejen dětinské píčov.ny! Jaromír Jágr zkrátka působí nejen na slečnu Verešovou jako přerostlé děcko! A takový hokejista, který prostě nedvádí, to co jsem výše popsal, si nezaslouží plat, jaký má Jaromír Jágr.
0/0
12.9.2003 12:28

Jihlavska dukla

Re:
nechápu, že to tady někdo řeší.
0/0
12.9.2003 12:33

don čičo

Re:
Plně se ztotožňuji s Vaším příspěvkem. Myslím, že toto bude ten hlavní kámen úrazu (tedy jejich rozchodu). 
0/0
12.9.2003 13:42

jiFi

stale ten vecny problem
nu coz, svet se nezbori ... ale me neustale dostava vecny problem, ktery spousta zen nedokaze pochopit ... nesnazte se muze predelavat, jako se mi nesnazime zmenit vas ... kdy uz tuhle jednoduchou vec pochopite, kazdy clovek je svym zpusobem individualista a neni-li prostor pro kompromisy, neni co resit ... holt se musime brat navzajem jaci jsme, duverovat, nebo jit o dum dal
0/0
11.9.2003 21:33

martanek1

Re:
0/0
12.9.2003 9:59

PavlaMarousek

Iva,
Nicola, Andrea nebo treba Svetlana. Jardooo, at uz se zadari
0/0
11.9.2003 20:21

kujonek

Jágr je suchar
0/0
11.9.2003 20:16

hajanen

Prislovi
Problem se zmenou nekoho je asi takovy: "Muz ceka, ze se jeho zena nezmeni. Ale ona se zmeni. Zena ceka, ze sveho muze zmeni. Ale nezmeni." To myslim presne vystihuje naivitu jiste modelky..
0/0
11.9.2003 20:01

bondy007

Re:
No navic taky chtit klofnout chlapa, co ma slavy a penez jako Jagr, vypada jako Jagr a soucasne si ho chtit predelat k obrazu svymu, to uz znamena chtit toho od zivota trochu moc.
0/0
11.9.2003 20:04

Mnata

Štěstí být neznámý
Tak se rozešli. No a co? Stalo se to, co denně potká možná několik tisíc dvojic, ale o nich se to nikdo nedoví, protože nikoho nezajímají. Verešová čekala, že se Jágr změní - ale to on nemohl udělat, protože je profesionál a ví, že hokej je jeho práce a v této chvíli i život. Stejně tak on  (co my víme, médiím se dá nakecat  všechno, a co se neřekne, tak se vymyslí) možná čekal, že se změní ona, což ona ze stejných důvodů udělat nemohla. Navíc je tady ještě Jágrova maminka se svým nezanedbatelným vlivem, která  jaksi přehlédla, že je mu třicet. Suma sumárum - divil bych se, kdyby se vzali a v lásce spolu žili až do smrti. Rozchod milenců s puncem celebrit bude  lidi vždycky zajímat a když ho bude pitvat bulvár, prosím, je to jeho parketa. Ale proč ho napodobují média, která si hrají na tzv. seriózní, to fakt nevím.
0/0
11.9.2003 17:53

Snehova_vlocka

tahají nás za nos
Poslyšte, není divný, že ten rozchod tolik prožívají s novináři? Už dlouho se nepíše pomalu o ničem jiném. Blesk z toho bude žít týden v kuse. Nevím, ale je to divný! Typovala bych, že je to abaďůra na zvýšení popularity.
0/0
11.9.2003 17:48

DELCOP

Já tomu fandím...
Tak trochu vím, o čem mluví a absolutně s ní souhlasím...Původně jsem chtěľ napsat, že se alespoň stala známější, ale to ne...evidentně se trápila a není to holka, co jde jen po penězích!
0/0
11.9.2003 17:40

kral_ja_prvni

hmm
podle me jsou to normalni kookootii a proto jsou mi u prrdeelee (vsimli jste si, ze IDNES uz ted nedovoluje ani vulgarismy prokladane podtrznitkem apod? clovek ty slova musi komolit aby prosla)
0/0
11.9.2003 16:44

cekvoj

Re:
Ty si ale hovado!
0/0
11.9.2003 16:37

Náton

Lhářka
Jak krásně tady před pár týdny lhala, a jak hezky lže zase teď. Jistě to nebyla žádná láska, ale souložení dvou slavných lidí, prokládané předváděním se spolu na veřejnosti kvůli image. Andrea asi nebude úplně hloupá holka, tak není divu, že ji to s po mentální stránce malým klukem přestalo bavit.
0/0
11.9.2003 15:46

cekvoj

Andrea?
Chodil jsem s modelkou, shodou okolností taky Andreou. Bylo to báječný, ale krátký.... Ty holky se totiž pohybujou ve světě, o kterým nemáme ani tušení! Pořádně nevědi, co chtějí - je kolem nich spousta "hyper" chlapů, který je chtěj pouze do pelechu a pak jdou lovit dál.... Je jenom na nich, jak se s tim poperou, avšak pokušení je svině....  Jinak Andree i Jardovi přeju hodně zdaru. Vždyť je to přeci normální- Lidi přicházej a odcházej. A hlavně: Nikdy neříkej nikdy...
0/0
11.9.2003 15:14

Martin108

Běžná věc
Jo jo, slavný lidi to holt maji těžký, buď kariéra nebo partner. Pro VIP, co se dostaly tam, kde jsou především díky svýmu pompéznímu egu, to musí bejt těžký dilema. Do toho bulvár, a já zjišťuju, že život v anononymitě je fajn...
0/0
11.9.2003 14:59

Karel Polivka

Musím se smát...
, .. protože jsem tady nedávno četl ten rozhovor, ve kterém ta dotyčná slečna tvrdila, že se s Jágrem milují a že řeči o rozchodu jsou nesmyslné. Takže jestliže se jí dostane otázky: "Nestojí náhodou za rozchodem bývalý jezdec formule 1 Eddie Irvine, s nímž jste se nedávno setkali na Velké cene Maďarska?" a ona odpoví: "Proboha ne. Žádný Eddie." tak je jasný, že Eddie je další v řadě. :-)
0/0
11.9.2003 14:43

Pavel M

Re:
Spíš bych řekl, že ona je pro Eddieho další v řadě a už teď v té řadě není na úplném konci. Přeci jen už od VC Maďarska nějakých čas utekl.
0/0
11.9.2003 15:20

ferdulas

drby drby a zase drby
úžasný názor všech, ale jedno je pravda, oni dva spolu chodili, a příjde mi dost trapný vytahovat na veřejnost, co se jim navzájem na sobě nelíbilo, za co kdo může a nemůže... přece jenom nebyly spolu dva měsíce, ale 4 roky(doufám - moc se v těch klepech neorientuju), a nějaký důvod mít museli. A reportéři jsou tak trochu všiváci, takže překroutí vše co řeknete, tak aby z toho měli co nejvíc pro sebe..... (osobní  zkušenost) nechme spát Andreu i Jaromíra, Andrea snad dostuduje, nebýt Andrei, kdo ví jestli by měl Jarda maturitu.... A Jarda snad začne zase hrát, i když v jeho věku, kdo ví jestli není pozdě a prostě skvělá sezóna je pryč. A kdoví, jestli se fakt rozcházejí....
0/0
11.9.2003 14:43

Havirov Devils ! ! !

Re:
JDI UZ DO P.I.C.I S TIM REKLAMNIM RETEZOVYM PORNEM  ty K.U.N.D.O nevycvalana uz
0/0
11.9.2003 15:52

Jinx

Re: Klidek kluci
Ty ses fakt nadrzena jak stovik,vis jestli k tem clankum nemas co jinyho dodat,nez tam porad davat jako vsuvku ty pornostranky,tak ses uboha a radsi nepis a doma si to poradne udelej
0/0
12.9.2003 10:09

Tomique_CZ

já ,já pak já zase já a já pak dlouho nic já a pak ten zbytek ........... to je přístup jako hrommm.......aspon tak na mě ona působí
0/0
11.9.2003 14:01

Pavel M

Jarda a Andrea
Andrea je hloupá, ale zase reprezentativní a možná i hodná, každopádně je to však naprosto typická ženská, sobecká až hrůza. Proč se asi do Jaromíra zamilovala? Právě proto, že hrál hokej, byl úspěšný, bohatý, slavný a ženami obletovaný. To jsou přesně vlastnosti, co ženám imponují, ale taky jim, když ho chtějí časem mít jen pro sebe, začnou vadit. Jarda je prostě hokejista a protože to hraje od malička a navíc je to jeho živobytí, musí pochopit, že je to ona, kdo se musí přizpůsobit, když s ním chce chodit. On potřebuje zázemí, aby se nestaral o nic jiného než o hokej, což mu nyní po celý rok zajišťuje maminka. Kdyby jí měla vystřídat nějaká přítelkyně, musela by s ním bydlet a plnit právě funkci paní domu, kuchařky atd., což Andrea rozhodně nezajistí. Už jí vidím, jak šúruje barák, vaří a čeká až přijde Jarda z tréninku. Navíc přiletí jednou za měsíc, tak čemu se diví, že tam má Jarda mámu. Zkrátka chtěla mít hokejistu a slavného sportovce a neuvědomila si, co to obnáší. On kvůli ní nezačne flákat tréninky, ani ho nepřestanou obletovat ženské a když si na to nezvykla, tak ať jde. Na reprezentaci je modelka super, ale pro výkony je lepší normální oddaná žena.
0/0
11.9.2003 14:00

ferdulas

Re:
a Andrea je zas modelka, a celý svět se točí kolem ní a ona se točí kolem světa, a potřebuje někoho, o koho se opře, když je na dně... ba ne, nebude sobec, jenom není to pravý ořechový pro něj.... ona hokejistu, on krásnou holku, nemají si co vyčítat....co je to normální oddaná žena????
0/0
11.9.2003 14:27

ferdulas

Re:
co je to normální oddaná žena???  Domácí puťka s teplou  večeří, vyžehlenou košilí, trpělivě vychovávajíc děti a čekajíc na slavného manžílka??? tohle je normální oddaná žena? ne to je domácí vězeň. Ne že bych měla něco proti úspěšnosti mužů, ale ony i ženy začínají být úspěšné a pro domácí práce se tak trochu nehodí... občas, jenže muži jaksi nepřehodili mozečky a možnost, že je žena slavná a stará se sama o sebe, se jim dvakrát nelíbí, že
0/0
11.9.2003 14:30

Jenika

Re:
Všichni nakonec chtějí tu úplně obyčejnou holku ale hledají mezi manekýnama. Nepodceňuji toto zaměstnání,  ale holky lítají po světě a nemají čas oprašovat milence, manžílky. Jardy moc obdivuji jako hokejisty, ale trochu sobec asi bude, když rozbije vztah rodičů. Když máma je mu skoro celý rok mu při ruce, nemůže být s tátou. A to vztahu rozhodně nepřeje.  Myslím, že většina hokejistů sebou maminku nevozí  a hokej hrají taky dobře.
0/0
11.9.2003 14:42

Pavel M

Re:
Počkej, já vůbec nemám nic proti slávě, či kariéře žen. Já mluvil jen o jejich konkrétním případě. Pokud se mají oba své kariéry, navíc na jiných kontinentech, tak jim buď bude oběma stačit, že si volají a vidí se jednou, dvakrát do měsíce a všechno bude v pohodě, nebo to minimálně jednomu z nich vyhovovat nebude a pak to nemá budoucnost. Jak říkám, jestli mu má některá nahradit matku, musí s ním prostě žít. Tím nemyslím, že to bude domácí vězeň. To, že se o něj někdo stará a vytváří mu zázemí neznamená, že by třeba nechodila do práce, bavit se apod.
0/0
11.9.2003 15:15

Gillette

Re:
...to, ze se o neho nekdo stara..??? paneboze dyt je mu 30. A jestli nema cas si po sobe uklidit, tak at si zaplati nekoho na uklizeni!! A "zazemi" je zase jenom vztah dvou lidi. Takze pokud to klape, tak zazemi je. Jenomze jestli je on takovej sobec, ze ceka ze bude jenom dostavat, tak bude dostavat asi jenom kopacky...
0/0
11.9.2003 15:29

bidulka

Re:
mas recht, je to rozmazleny fracek... proste je jen zvykly, ze se o nej porad nekdo stara. Mimochodem spis si myslim, ze je to chyba maminky (kdyz uz jsme u toho). Ta kdyby ho v Americe nechala samotnyho, tak co by mu zbylo jinyho nez se "spokojit" se zazemim jineho cloveka? Je fakt,ze kdyz jsou trvale kazdy na jinem kontinentu, tak to nejde. Ale to dobre vedeli, kdyz do toho sli. Jejich problem. Taky jsem si myslela, ze se vztah "na dalku" da dlouhodobe zvladnout... a neda. Tak Jardovi poprejme, at se konecne probudi a prestane se koukat jen sam na sebe a Andree at si najde nejakyho (jak to psala)chudsiho, ktery na ni bude mit vic casu :-)
0/0
11.9.2003 17:23

dobytek

Re:
Tys asi nikdy nedelala vrcholovy sport, tudiz nevis, o cem mluvis. Pokud chces byt v necem nejlepsi, musis hodne obetovat a na starani se o dalsi veci proste neni cas ani sily, proto potrebujes kvalitni zazemi. To asi Andree nedoslo. Je asi pravda, ze maminka tam zasahuje vic, nez je nutne a treba u Pavla Nedveda, ktery je obdobny pripad ve fotbale tento problem neni. On ale taky nezije s Veresovou.
0/0
12.9.2003 7:57

Pavel M

Re:
Ta přezdívka je dobrá. Máš absolutní pravdu dobytku. Hokeji obětoval všechno, živí se jím a pokud chce být v něčem ze všech nejlepší, nemá čas starat se o něco jiného. Buď mu to zázemí zajistí manželka (jako u zmiňovaného Pavla Nedvěda) nebo, pokud chodí s modelkou, kterou vidí jednou za uherák,si to musí zařídit jinak. Neříkám, že je to ideální, ještě ve třiceti mít v Americe mámu a prakticky už přes deset let od sebe trhat rodiče, ale pokud jim to všem vyhovuje a Jardovi to přináší výsledky, tak proč ne a když si Andrea nezvykla, má smůlu. Prakticky každý velký sportovec musí být tak nějak sobec, jinak by nebyl tam, kde je.
0/0
12.9.2003 9:31

bondy007

Re:
Ajeje, feministky se hlasi o slovo ... No nic, ja jsem taky zenska, ale holky feministicky, Vas kapku lituju. Holt je to na svete tak zarizeny jak to odpovida biologicky podstate a nic s tim nenadelate. Sice mame svobodu a Vy s ni tu volbu zustat samy a budovat si karieru bez obtiznyho muzskyho a bez deti (protoze ruku na srdce - chlapa pod pantoflem, co doma suruje a utira detem zadky ve skutecnosti doma normalni zenska nechce a ani by si ho nemohla vazit), ale na druhou stranu jsem jeste nevidela doopravdy stastnou zenskou, co je sama, jen se svoji vysnenou karierou.
0/0
11.9.2003 17:53

Pornokneznik

Re: :-)
Tak ty jsi slusne feministicky zakomlexovana baba. Napsat hlasku, ze zeny zacinaji byt uspesne a pro domaci prace se tak trochu nehodi muze napsat snad jen magor.
0/0
12.9.2003 14:20

kestrik

Pro jedno kviti slunce nesviti a pro jednu kravu trava nevyrostla....
Na svete je tolik chlapu a zenskejch.....
0/0
11.9.2003 13:38

Frndis

ANDREO
Andreo!Člověk,který vydělavá jednoho melouna denně se změnit k lepšímu nikdy nemůže.....leda k horšímu!
0/0
11.9.2003 13:19

joho2

No a co
A nemůže nám to bejt všem úplně jedno ??  Lidi se prostě scházejí a rozcházejí. Jágr si chce užít, prachy na to má, tak co. A ona se taky neztratí 
 
0/0
11.9.2003 13:17

xPCE

Re:
Mas recht ..... vzdyt je to fuk... at si kdo chce dela s kym chce .... a ta zenska ..... hech jagr jich muz mit kolik chce :o)
0/0
11.9.2003 13:51

ferdulas

Re:
ale uznej, když ti někdo hodí pod nos život někoho slavného, tak se pokocháš, pobavíš, přečteš, polituješ a život jde dál
0/0
11.9.2003 14:35

Jan316

a co my ...
neděje se to samé v životech lidí kolem nás??? Co Váš život - kolikrát jste se nejdřív s ním/ní vyspali a pak jste jak začali spolu chodit, ale stejně to za pár měsíců bylo k ničemu. O těchto dvou se to ví, o jiních se zase nepíše. Skákat do postele není nejmoudřejší řešení na začátek dlouhodobého vztahu - to ale není moderní, že jo ....
0/0
11.9.2003 12:37

antix

Re:
a vlastně můžeme být rádi, že každý krok našeho soukromí okamžitě neokomentují napřed média a pak čtenáři. Jsme na tom rozhodně líp.
0/0
11.9.2003 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.