Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je úžasné pomáhat, říkala první dáma

První dáma, Livia Klausová, i její předchůdkyně Dagmar Havlová se včera věnovaly dobročinnosti. Jedna rozdávala statisíce, druhá říkala, jak chce pomáhat. Bude to jistě vděčný snímek. Prezidentova manželka Livia Klausová sedí u rozpleteného košíku, v ruce drží proutek a se zaujatým výrazem ve tváři se snaží přidat k rozdělanému dílu další kousek. Co na tom, že tato včerejší vděčná scéna vznikla na objednávku fotografů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cartman

fuj
ta Klausová je opravdu šeredná, doufám, že ji Vašek brzo nahradí něčím reprezentativnějším 
0/0
13.6.2003 9:30

to-mass

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.6.2003 11:19

Vita

Re: to jsou kecy...
A proc o tom chce ten pahnup (Jesterka) info? Vzdyt je to CHARITA, ne REKLAMA. To se dava jako dobrocinnost, ne proto aby pak pred vama padali na kolena a kroutili se stestim za neco za co dnes poridite taktak jeden obed.
0/0
12.6.2003 12:33

Potkan

Jsem zvědav, jak se bude tvářit, až bude utírat papírkem prdelky nemohoucím dědouškům a babičkám.
0/0
12.6.2003 11:03

Armando

První dáma Veškrnová
utrácí za krásu 110.000 Kč měsíčně!!!!!!
0/0
12.6.2003 10:51

luda

idnes
Idnes me posledni dobou pripada, jako posledni basta zarytych fanousku Vaclava Klause. Objektivni asi jako Nova, ted uz vlastne mozna i min. Skoda, ze co se tyce okamzitych zprav, jsou jedni z nejrychlejsich, takze je sem stale proc chodit...
0/0
12.6.2003 10:08

Vita

Re: idnes
Me zase vetsina lidi (u vsech novin) prijde jako nejaka 'havet' ktera na kazdem clanku v kterem se vyskytne slovo 'Klaus' nenecha nit suchou. Kdyz rekne ano, je to strasne. Kdyz rekne ne, je to jeste horsi. Kdyz nic nerekne tak je to uplne nejhorsi. No vlastne, nejhorsi je to vzdycky. Vzdyt je to absurdni prijde mi ze noviny podobne veci vydavaj jen kvuli flamewar - a impresim (neb clanek s petisty komentari nepochybne nake ziska). Osvedcena temata na flamewar: 'romove udelali', 'klaus', 'linux', 'windows', 'SCO'... Nechapu co resite. pan Klaus je prezident, pani Klausova je prvni dama a jen houst s charitou. Jestli da za mesic milion na charity, cert to vem. Nase vlada dokaze denne par milionu bezucelne prom**** takze je to stejne kapka v mori.
0/0
12.6.2003 12:31

gogo

té pomoci bych uvěřil ...
kdyby ty košíky pletla celý rok.
0/0
12.6.2003 9:59

Natalie

Ja myslela, že je Veškrnová v Portugalsku??!!
Myslím, že už nemusí předstírat, jak rada pomáhá druhým, stejně to s jejího pohleduje je dost falešný. Klausovou nemám ráda, ale ona to alespon nepředstírá a nenutí se do toho, je přirozená a to se mi libí!
0/0
12.6.2003 9:42

Ameek

Veškrnová = chuděrka co nikdy nikdo nechtěl, taxi vzala umělce Havla
0/0
12.6.2003 9:12

ještěrka

Re: Veškrnová = chuděrka co nikdy nikdo nechtěl, taxi vzala umělce Havla
A udělala dobře.Prostě umí v tom chodit.
0/0
12.6.2003 9:28

Důchodkyně

Ona už je zase první dámou Dášenka?
Proč není na obrázku opravdová dáma,první dáma?
0/0
12.6.2003 9:11

hukal

jestli chtějí pomáhat ...
tak mohou zkusit třeba umýt podlahy v penzionu pro důchodce.
0/0
12.6.2003 8:58

Bolek

Nechápu?
Proč je na obrázku pod titulkem První dáma -Veškrna?To by tam snad mělo být napsáno Bývalá.Jinak musím říci,že se to dobře rozdává,když jde o peníze vybrané od lidí,kteří přispěli.Úžasné by bylo,kdyby pustila chlup Dášenka ze svého soukromého ale to se zas tak často nestává.V každém případě díky za jakoukoli dobročinnost
0/0
12.6.2003 8:08

jar.

Re: Nechápu?
Absolutní souhlas, kromě občasního pochopitelného pískání by také mohla začít něco dělat pro děti...
0/0
12.6.2003 9:38

adam

všechno je jinak
V podstatě jde o dvě různé dámy. Pro naivního člověka, kterého chce pisálek tímto článkem udělat, se má vytvořit představa veliké dobročinnosti nadací a jejich představitelů. Pokud však začnete pátrat po tom, kdo má v nadacích uložené své peníze, jaké peníze a kolik jich věnuje na dobročinné účely, zjistíte, že skutečnost je velice smutná. Reklama však některým vyvoleným lidem určitě nemůže uškodit. On už se najde nějaký servilní pisálek, jako se našel vždy i v minulé době.
0/0
12.6.2003 8:07

ještěrka

Re: všechno je jinak
Ano ano,víme stačí si jen uvědomit, že nadace neplatí daně. To už hodně napovídá. takže všechny tyhle slátaniny beru s rezervou a nijak neobdivuji. Já přispívám jen a jen ze svých poctivě vydělaných peněz. Ne statisíce a nějakou tou stovkou občas přispěji a nikde o mne a dalších nepíší.
0/0
12.6.2003 8:38

Lydie Junková junkova@tnet.cz

první dáma se činí
Je skutečně dojemný, ten altruismus - zvláště pak skok z  placené práce dozorčích rad k pleteným košíkům.
0/0
12.6.2003 2:39

boygeorge

Re: první dáma se činí
Klausová je stále důvěryhodnější než vyfintěná Dášenka, která vyhazuje měsíčně statisice na svoji parádu...
0/0
12.6.2003 8:59

kvik

Filantropove a altruisti
Oh - oh - ooohhh, to musi byt neobycejne uzasne pomahat. Jaka krasa, jak se tato prvni dama musi cititi blaze, no musi ji byt skoro tak blaze jako tehdy, kdyz s takovou ochotou ukazovala svuj tlusty zadek v socialisticke filmove produkci. Ke vsemu vzdycky jen ten zadek a nikdy ne predek. Chlapeckove pak marne premitali jeli blond ci neni-li.
 
Poteste se pohledem na bandu zbohatlickych parazitu ulevujici bide, kterou sami  zavinili! Bide ktera je primym dusledkem existence teto zbohatlicke verbeze!
 
 
0/0
12.6.2003 0:40

Karel

Re: Filantropove a altruisti
Tak uz konecne prekousni to, ze nekdo proste ma stesti a je lepsi a umi v tom "chodit" a hold nekdo na to nema a jen s brekem knuci jak ty ostatni jsou ale osklivi.Jinak dik za prispevek. 
0/0
12.6.2003 3:33

Karel

Re: Filantropove a altruisti
Souhlasím se svým jmenovcem. Koneckonců, přístup k Internetu Ti jistě závidí půlka Afriky.. Máš štěstí (žiješ v poměrně vyspělém státě, dokonce v členském státě OECD) a umíš se v tom otáčet (předpokládám, že nebydlíš pod mostem). Holt někdo má větší štěstí a umí se otáčet lépe. Takže buď jen závidíš (potom jsi pokrytec) nebo plníš rozkazy (potom jsi jen figurka). Nevím, co je lepší .
0/0
12.6.2003 7:40

tatkaSmoula

Re: Filantropove a altruisti
Souhlasím s oběma Karlama, jen dodávám, že jsem se nedávno setkal s panem prezidentem a jeho chotí a musím ti říci, že jsou normálnější, než si myslíš. Paní Lívie je velmi přirozená a nemusí nic hrát. Zkrátka na mě udělali velmi dobrý dojem. Ty bys asi radši Martičku Gottwaldovou?!? Nic ve zlém a ahoj
0/0
12.6.2003 8:16

Chlíbník

Re: Re: Filantropove a altruisti
Oba dva Kadelíci jsou příkladem prostoduše zmanipulovaných figurek rádoby občanského státu.Považovat lotroviny typu prodeje Lucerny Junkovi,místo v dozorčí radě spořitelny z titulu moci svého manžela, atd, atd, za úspěšné, je přece pro normálního člověka něco nepochopitelného.A napadat slušné lidi tím, že tunelářům jejich šlendriánské způsoby vytýkají ze závisti, je ubohost.Czech Republic, stádo ovcí- figurek, bezmezně obdivující a tleskající lumpům, tak nějak by se Vám to líbilo, Karlové?
0/0
12.6.2003 8:37

Lenka

Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
Tak trochu mimo mísu co? Karlíci, máte recht!
0/0
12.6.2003 8:43

J A R

Re: Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
No jasně, že maji Karlíci RECHT.To už říkali náckové, že recht mjí jen tupí a poslušní občané, kteří mohou těm vyvoleným nahoře k jejich mlaskání tak maximálně tleskat,a to ještě jen na povel. 
0/0
12.6.2003 8:48

zab

Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
A já si zase myslím, že kdyby Havel prodal Lucernu Společnosti pro teorii placatosti Země, může vám po tom být velký kulový.Vám do prodeje vašeho majetku taky nemá kdo co kecat.Kromě starý Chlíbníkový.
0/0
12.6.2003 9:28

Chlibník

Re: Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
Hele ty trumpeto, kdybys jen trochu myslel, tak by jsi věděl, že mně nemá do ničeho co kdo kecat, protože se živím sám.V momentě, kdy ale budu živen daňovými poplatníky, musím počítat s tím, že jim za to budu skládat účty.A pokud si mě tedy co by prezidenta občané tohoto státu svými daněmi vydržují, pak bych jim neměl předvádět takové lumpárny, jakými je Lucerna a Chemapol, ale měl bych se snad snažit jim za jejich peníze vložené do mé osoby odvést slušnou a poctivou práci.Nic víc, nic míň.
0/0
12.6.2003 10:15

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
Člověče co to plácáš? Já si nevšim, že by Havlovi Lucernu věnovali daňový poplatníci. Vzhledem k tomu, že na charitu věnoval více než 100 mil. ze svý kapsy, je ten jeho plat (kterým jsi ho jak říkáš vyživoval) pouhá ulmužna.
0/0
12.6.2003 10:48

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Filantropove a altruisti
Ale chudáčku, nejde ani tak o to, jak Havel k Lucerně přišel,( i když mám pocit, že v 89 vykřikoval něco o tom, že restituce nechce pro sebe), ale o to, KOMU ji prodal.STB tuneláři Junkovi.A to mi vadí, takovéhle šmelinářské kšefty bývalé hlavy státu.A pokud jde o tu almužnu, jeho asi 230 zahraničních cest sponzoroval kdo?Občané, svými almužnami, kdo jiný, ty chytráku.
0/0
12.6.2003 11:28

ještěrka

Re: Re: Filantropove a altruisti
Potvrzuji. Paní Livie je velice příjemná paní na nic si nehrající. A dokonce mi mile překvapil i prezident. Nikdy jsem ho neměla moc ráda, ale skutečně je jiný a nehraje to. A o bývalé - to je bez komentáře.........
0/0
12.6.2003 8:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.