Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hana Marvanová porodila třetího syna

Hana Marvanová porodila v poledne v pražské porodnici U Apolináře svého třetího syna. Dala mu jméno Andrej. Jeho otce poslankyně Unie svobody-DEU tají, stejně jako u starších synů Lukáše a Tomáše. Sestra z porodnice potvrdila, že matka i syn jsou v pořádku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Destroyer7

Gratuliji
Co dodat? Přeji mamince i miminku pevné zdraví.
0/0
18.9.2003 5:39

Gorgar

Pro pohoršující se moralizátory...
Neprovdat se a být tzv. svobodnou matkou je projevem svobodné vůle paní Marvanové. Vychovala resp. vychovává své syny sama a zřejmě se jí plně daří vychovávat je dobře (tj. nezanedbává je apod.). V tom případě je vše v naprostém pořádku! Být svobodnou matkou, třebas trojnásobnou, není žádný zločin či morální selhání!
0/0
17.9.2003 14:23

Vaclav Hanus

Re: ano, jiste, stejne tak...
A nevolit Marvanouvou, treba z vyse uvedenych duvodu, patri je projevem svobodne vule volice.
0/0
19.9.2003 10:25

annien

harmonický život to především
no, trochu divný. Jako politik a veřejně činný člověk by měla mít svůj soukromý život v pořádku. Tři nemanželské děti je už trochu síla.
 
To jako doma nemá žádného chlapa? To je vychovávala sama? Docela se divím, že to už nějaký Blesk dávno nevyčmuchal.
0/0
17.9.2003 14:02

eF.

Re:
Boze, a co ze se neprovdala? Vystupme uz prosim ze stredoveku...
0/0
17.9.2003 15:12

chroustík

Slovo do pranice
Já bych řekl, že starost o soukromí všech známých lidí začíná dělat z iDnes nikoliv seriózní a pohotový zpravodajský server, ale žumpózní bulvár typu Blesk, Spy, Šťastný Jim apod. Já si myslím, že kdo s kým a co má je vždy starostí těch dvou a nám ostatním je potom houby. A všem ostatním bych řekl, že paní M. si určitě své problémy s dětmi vyřídí sama úplně nejlíp. Hodnoťme politiky podle jejich práce politické a ne podle toho kdo, s kým a proč. Pokud nebudí veřejné pohoršení, jakože v tomto případě rozhodně ne (která rodina má dnes 3 děti ?), tak je to úplně její věc. 
0/0
17.9.2003 12:34

Vaclav Hanus

Re: naopak!
"Starost" o soukromi vsech znamych lidi, zejmena verejne cinnych, je zakladnim poslanim novinaru. Paklize to tedy nejsou novinari z "blesku" a pod. A ono to neni "starost novinaru", ale je to zajem ctenaru, kterym novinari pouze podavaji to, co tito zadaji.
0/0
19.9.2003 10:28

SandyMajor

Zabedněným mozkům
Chtěl bych pouze poznamenat, že nelze srovnávat chování paní Marvanové a paní Neumanové. Zároveň není pravda, že nám do toho nic není. Lidé ji zvolili z nějakého důvodu. Pokud však někdo ze sebe dělá čím není, jak pak lze takovému člověku vůbec věřit. Navíc si myslím, že její děti mají plné právo vědět kdo je jejich otcem a to z důvodu možné skryté dědičné nemoci. Nejsme zvířata, ale lidi.
0/0
17.9.2003 12:28

2Mac7

Re:
Kdo říká, že to děti nebudou vědět ? Ale děti a veřejnost jsou dvě různé věci. A co ze sebe p. Marvanová dělá a není ?
0/0
17.9.2003 12:32

bombak

Re:
Nevím, zda by bylo příjemné tobě zpovídat se celému národu s kým máš poměr, kolik dětí apod. soukromé věci.
0/0
17.9.2003 12:46

SandyMajor

Re: Je mi líto, ale
příspěvky na obranu paní Marvanové nechápu. Morálně absolutně selhala. Jako matka a hlavně jako právnička by si měla uvědomit veškeré dopady svého jednání (neuvedení otce dítěte do matriky) vůči svým dětem. Pravdou je, že nám ostatním do toho nic není. Tedy pouze v určitém slova smyslu. Člověk jednající v soukromí nezodpovědně nebude jistě zodpovědný ani v politice jako takové. Zásady má člověk v sobě a ty nelze jen tak jednoduše měnit. Jako politik selhává již delší dobu nebo to snad nevidíte.
0/0
17.9.2003 12:54

bondy_

Re:
A cim ze nejvic selhala? To jako ze si nebyla schopna ulovit chlapa a dotahnout do na radnici? Jak a kdy rekne svym detem, kdo je jejich otce, do toho nemame co strkat noc. Je to silna zenska, nepochybuju, ze je vychova lip, nez ledasktere tzv. intaktni rodiny. Nebo mam snad volit Cyrilka Svobodu,  jen proto, ze zije ve sporadane rodine se ctyrmi detmi, na ktere ma papiry? (A propos, nemel by svym volicum predlozit u vsech deti testy DNA, aby prokazal, ze jsou vsechny jeho?)
0/0
17.9.2003 14:51

Destroyer7

Re:
Možná, že právě nevdávat se je její zásadou, které, jak vidět, se zásadově drží. Uznávám, že z mnoha důvodů by děti měly vyrůstat v harmonické, tedy vyvážené (myšleno otec a matka) rodině. To je asi to jediné, co jí můžeme vytknout. Ale jak chcete ženu přinutit k tomu, aby si vybrala jen jednoho muže a po zbytek života (nebo než děti dospějí) s ním žila?
0/0
18.9.2003 5:48

Filosof-Rudolf

Bulvární charakter
Tento článek MF je jak z bulváru. Nic neříkající ....
0/0
17.9.2003 11:18

Premek Podlaha

Ať si každý dělá co chce
Podle mě si může každý dělat se svým životem co chce. Samozřejmě do doby, než začne obtěžovat a omezovat ostatní.Když chce mít tři nemanželské děti, tak ať je má. Vy, přispívatelé, za ně platit a nebo se o ně starat nebudete, tak co je vám do toho?! Vraťte se do práce a přestaňte tady plachat.
0/0
17.9.2003 9:52

VL

Re:
To není tak docela pravda, na každé dítě nějak přispívá každý z nás. Ale paní (vlastně slečna) Marvanová je svéprávná a dospělá osoba, i když tak někdy nejedná. To se však těžko dá předpokládat u jejích voličů - a u všech voličů US. Řekni mi, koho volíš, a já ti povím, co jsi.
0/0
17.9.2003 14:11

zizal

Je mi z vás smutno
Vážení diskutující, je mi smutno z vašich názorů (nejsem politický fanda ani paní JUDr. Marvanové a ani jiných politiků). Nikdy jsem neslyšel o tom, že by paní JUDr. Marvanová nevěděla kdo je otcem jejich dětí a ani to že by mělo být otců více. A i kdyby to tak bylo, tak je to čistě rozhodnutí  její. Myslím si, že její soukromý život je čistě její osobní věc. Pokud budete někdo namítat, že vůči dětem je to nefér, tak si uvědomte, že od počátku lidstva děti nikdy neměly na výběr a byly připravovány na život dle výchovy rodičů (viz Svědci Jehovovi či křesťané). A na závěr doplním, že u Kateřiny Neumannové také její chování nikdo neodsuzoval. Pro nesportovce doplním, že je to naše nejlepší běžkyně na lyžích (několika násobná medailistka z MS a Olympiády). Kudrnáč Filip
0/0
17.9.2003 9:12

SandyMajor

K narození gratuluji, ALE !!!
Gratuluji k narození zdravého klučiny a přeji Vám mnoho zdraví a pohody. Zároveň však musím poukázat na jednu negativní skutečnost. Co je to za mámu, která zapírá otce svých dětí? To skutečně nevíte s kým to máte? Pokud ano, tak to samo říká za Vás co jste zač. Promiňte, ale musel jsem to říci nahlas. To, že jste politička Vám ani trochu nezáleží co si o Vás pomyslí občané. Jak Vám pak máme věřit. Měla by jste být příkladem, ale takhle, promiňte.
0/0
17.9.2003 8:58

rychlošípák

Kde se bere tolik zloby???
Myslím si, že ta zloba, zášť a farizejství v některých příspěvcích je umožněna anonymitou přispěvovatelů. Pod pláštíkem virtuální reality se plně a beztrestně mohou projevit "kvality" některých z nás. Ty příspěvky, to jsou vizitky jejich autorů a jsem rád, že se s některými nemusím vídat, že je to jen a jen jeden(a) z bezejmenných a bezvýznamných zapšklých lidí! To by Mirek Dušín NIKDY neudělal!! Paní Haně M. a Andrejovi přejí spoustu radosti v jejich dnech přístích....
0/0
17.9.2003 8:48

zizal

Re:
Souhlasím s Vámi, ale musím doplnit, že by jste se asi divil, kdo se skrývá za anonymitou přispěvovatelů (určitě se s někým setkáváte a ani to nevíte!). Už jen představa jak vysoké proceto čtenářů internetového deníku IDNES přísluší vysokoškolsky vzdělaným čtenářům!!!!!!! Brrrrr   Kudrnáč
0/0
17.9.2003 9:22

bluetake

vzor pocestnosti
Pani Marvanovou nemam ani malicko rad, protoze je to primo ucebnicovy priklad politika, ktery meni sve nazory vice ,nez ohebne a prevratne. Prakticky nikdy jsem nezaznamenal, ze by si stala za tim, co rekla, vzdy podle potreby svuj ,nekdy jen par dni stary nazor totalne zmenila a trapne pak okecala. Ale v Unii Svatych je to zrejme politicky smer, v teto parte "tech,co spolu mluvi" to neni nic neobvykleho......no, doufejme, ze tito lide vcetne pocestne pani Marvanove jiz dlouho nebudou na politicke scene, i kdyz jsem presvedcen, ze nejmene polovina techto umelcu bude kandidovat do Evropskeho parlamentu a druha skonci u lidovcu.....K jejimu diteti jen tolik- preji jim uprimne hodne zdravi ale pani marvanove bych chtel pripomenout, ze ve svem politickem zivote hlasa mimo jine cestne jednani . No, nevim, ale co si mam myslet o zene, ktera ma 3 deti, kazde s jinym chlapem a mluvi o cestnosti a pocestnosti.....nejak mi to nesedi s vyrazem pocestnosti..(((-:Ale je to skutecne jeji vec. jen by si mela uvedomit, ze i to vypovida castecne o jeji urovni.....Presto, ze ji nemam rad,preji ji a zejmena jejimu tretimu synovi (i tem predeslym dvema) hodne zdravi a mozna i nejakeho toho tatku........Co muze z kluku vyrust, zejmena ,kdyz maji tak zasadovou mamku, to skutecne nevim.....
0/0
17.9.2003 8:29

Jan316

neznámý otec??
když jsou kluci po mámě, tak později taky nebudou říkat, kdo je vlastně matka jejich dětí. Myslím, že to je celé upadlé na hlavu.
0/0
17.9.2003 7:21

nepl

Gratulace
Politicky sice nefandím, ale jinak gratuluju.
0/0
17.9.2003 1:13

jirka02

A mnoho také nevoliči!
     Haničko, nebyl by přeci lepší jeden a známý otec? Ale proti gustu žádný dišputát. Tak hodně zdraví oběma!
0/0
16.9.2003 23:25

Baud

Mnoho štěstí přejí voliči
Přeji třem chlapečkům ještě alespoň jednu holčičku a mamince trvalou práci v poslaneckých lavicích aby děcka nestrádala a maminka nemusela zabezpečovat dětičky jako Kačenka Kornová.
0/0
16.9.2003 21:59

pragos

Podivná žena resp. "rodina"
no comment
0/0
16.9.2003 20:38

barrow

No a co
jedne moji zname se take narodilo dite.
0/0
16.9.2003 20:35

Kecal

Ať žije Svatá Hančí
Tedy, třetí neposkvrněné početí, to je opravd síla!!!
0/0
16.9.2003 20:23

Náton

Ona to neví
Je to běhna, dělá to s kde kým a pak ani neví kdo je fotříček.
0/0
16.9.2003 19:04

maret

Nadávky to ne, přeci jsme demokraté
 
 Vážení je jistě smutné když politik nemůže zveřenit jméno otce svého dítěte. Špatní jsme především mi občané že vůbec volíme takové politiky, ale to nás neopravňuje jim hrubě nadávat. PS idnes : není načese zastavit chat?
0/0
16.9.2003 18:47

2Mac7

Re:
Co je na tom smutného ? Co je komu do toho, kdo je otec, to je snad dost hodně soukromá věc každého , ne ?
0/0
16.9.2003 21:57

bondy_

Re:
Souhlas! Pokud je nekdo politik, melo by snad volice zajimat, zda haji jeho zajmy a zda nekrade statni penize, ale s kym leze do postele a co v ni dela, je slusnymu cloveku snad sumafuk!
Pani Marvanove a prirustku do rodiny samozrejme jen to nejlepsi, a ze by si delala tezkou hlavu z nazoru tech jednoduseji strukturovanych jedincu, toho se u ni nebojim.
 
0/0
17.9.2003 0:08

Jan316

co mě zajímá na ...
nezajímá mě kolik má dětí atd, ale její morální zásady, které jak je vidět pí.Marvanová nemá!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morálka se odráží v životě a o co víc nás pí.Marvanová ovlivňuje, když vymýšlí zákony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.9.2003 7:24

bombak

Re:
S kým má paní Marvanová děti je jen její věc. Proč by se měla zpovídat celému národu, to tedy nevím. Bude ti k něčemu informace o otcích jejích dětí? Nebude. S kým spíš ty taky nikoho nezajímá.
0/0
17.9.2003 8:11

bondy_

Re:
Pani Marvanova je dospela, inteligentni osoba, ktera si sve partnery muze vybirat dle vlastniho uvazeni - tim spis proto, ze neni vdana - a ne podle toho, koho ji volic strci do postele. Stejne tak je na jejim uvazeni, kolik deti si hodla poridit, a je od ni pekne, ze se misto nenapadne navstevy kliniky v prvnich trech mesicich tehotenstvi rozhodla pro treti dite. Ze by pritom pomahala prosazovat zakony, do kterych by cpala svoji pro nektere jiste velice pochybnou moralku ... Na povazenou by bylo akorat, kdyby iniciovala zakon o tom, ze deti se smeji rodit pouze v intaktnich rodinach a sama byla v situaci, ve ktere je. Nebo tebe se snad kazdy rano, nez te pustej do prace, u vratnice napred zeptaj, zda jsi vcera soulozil, a pokud snad nedejboze ano, pustej te dal jen tehdy, pokud prokazes, ze to bylo  s tvoji zakonitou partnerkou? 
0/0
17.9.2003 8:23

bondy_

Re:
Pani Marvanova je dospela, inteligentni osoba, ktera si sve partnery muze vybirat dle vlastniho uvazeni - tim spis proto, ze neni vdana - a ne podle toho, koho ji volic strci do postele. Stejne tak je na jejim uvazeni, kolik deti si hodla poridit, a je od ni pekne, ze se misto nenapadne navstevy kliniky v prvnich trech mesicich tehotenstvi rozhodla pro treti dite. Ze by pritom pomahala prosazovat zakony, do kterych by cpala svoji pro nektere jiste velice pochybnou moralku ... Na povazenou by bylo akorat, kdyby iniciovala zakon o tom, ze deti se smeji rodit pouze v intaktnich rodinach a sama byla v situaci, ve ktere je. Nebo tebe se snad kazdy rano, nez te pustej do prace, u vratnice napred zeptaj, zda jsi vcera soulozil, a pokud snad nedejboze ano, pustej te dal jen tehdy, pokud prokazes, ze to bylo  s tvoji zakonitou partnerkou? 
0/0
17.9.2003 8:44

dykl

Re: asi nejsem dnešní
jako politička,která tvoří zákony, je naprosto nevěrohodná, potom to takhle vypadá, začíná to nemorálkou, pokračuje tunelováním, okrádáním, končí vraždami, všechno souvisí se vším, rozhodně bych nevolil stranu, která má na nejvyších místech takovéto lidi. Jinak je to samozřejmě její věc, ale tím, že je veřejně činnou osobou, dává i příklad ostatním mladým. Asi by se těm, kdo její počínání schvalují, nelíbilo, kdyby jejich vlastní dcera přišla s dítětem, bez manželství, tajila otce a všechno co s tím souvisí. Kdyby se jich to týkalo, měli by názor asi jiný.
Paní Marvanová, dáváte špatný příklad mladým a to byste jako politička, neměla.
Hezký den.
0/0
17.9.2003 9:40

Kali01

Re:
Ale Marete, u Marvanové je to špatné u Neumanové normální, že jo ? A jaký je mezi nima rozdíl ? Děti jsou každého soukromá věc.
0/0
17.9.2003 8:24

Vaclav Hanus

Re: ..kdo je to Neumannova?
To je dcera von Neumanna, ktery vymyslel architekturu pocitace? A nebo jeho sestra? ...maminka to asi nebude. Takze mezi von Neumannovou dcerou a Marvanovou je ten rozdil, ze von Neumannova dcera nepise  zakony podle kterych se pak v zivote musim ja ridit.
0/0
17.9.2003 8:37

bondy_

Re:
Ale ale pane Hanus, nejste kapku naivni? Nebo pokrytecky? Chcete snad tvrdit, ze vsichni poslanci jsou mravne neposkvrneni, vzorni otcove od rodin, co sve zene nikdy nezahnuli a po jine ani nemrkli? Nelzou, nekradou a nejezdi nepovolenou rychlosti?  Tedy zcela jini nez valna cast jejich volicu?? Jediny rozdil mezi radovym poslancem a pani Marvanovou je, ze ne vsichni na svych zaletech zplodili deti.
 
0/0
17.9.2003 8:49

Vaclav Hanus

Re:
Ale, ale pane e. Bondy. Uplne spatne interpretujete muj text. Nic takoveho jsem netvrdil. Ja jsem dokonce ani nemel ambici hodnotit tzv. moralni strankju veci. Me je jedno jake jsou kohokoli rodinne pomery. Jen me krapet vytacelo, jak tady hrstka zlucovitych prispevatelu tvrdi, ze nikomu nic nen po tom jake ma Marvanova rodinne pomery. To je omyl. Existuje jista cast volicu, ktere to dost zajima  a urcuje to jejich preference. A tito maji na  to plny narok. Oni "zlucoviti" tvrdi, ze Marvanova neni povinna se nikomu zpovidat ze sveho soukromeho zivota. Omyl. Je tady cast volicu, kterym se sice fakt zpovidat nemusi, ale priste ji volit nebudou. Ja ji take priste volit nebudu, ale neni to kvuli jejim rodinnym pomerum..
0/0
17.9.2003 9:06

Vaclav Hanus

Re:
Dokonce muj prispevek ani nebyl namiren na MArvanovou,a le spise proti onomu nazoru, ze lidem nic neni do soukromeho zivota politiku. Ja jsem vsemi desti proti. Naopak, pokud nebudou mit volicic politiky prectene az na dren,do te doby tady bude bordel. Verejny cinitel musi byt pripraven se vzdat soukromi. Jinak at do verejneho zivota nevstupuje. Demokracie je velice nedokonaly system. Jedna z jeho slabin je volici dobrovolne (po proprani..) nechavaji ridit spolecnost nerizenym strelam, ktere vlastne ani vubec nezname.
0/0
17.9.2003 9:14

bondy_

Re:
Pane Hanus, jenze ono je soukromi a soukromi. Nebo mate dojem, ze volic je opravnen pri videna az na dren vedet take, zda politik/-cka ma zazivani v poradku nebo trpi zacpou, cte si na zachode anebo jako znacku intimek pouziva? Marvanova pred nikym sve deti netutla. Ze je svobodna matka trech deti vite - a pokud je to pro nekoho argument ji nevolit, at to nedela! Ale  kdo je otec ditete - do toho Vam  je vam hodne malo. Protoze ve chvili vlezeni si pod perinu sfera soukromi politika, do ktere mate narok videt, konci, Velky Bratre. 
0/0
17.9.2003 9:56

Vaclav Hanus

Re:
Tak, hele, neminim tady urazky opetovat urazkama. Na to nemam zaludek, ani cas a energii.
0/0
17.9.2003 10:06

bondy_

Re:
Haha, a co ze byla urazka? Velky Bratr? Zeby potrefena husa?
0/0
17.9.2003 11:01

Vaclav Hanus

Re:
Jses blbecek, bondy! Pojem velky bratr se pouziva na uplne jinou situaci. Kdy politikove zacnou fizlovat radove bezejmenne obcany. Aby zamezili projeveni jejich vule ( i nespokojenosti) A k tomu prave vedou postoje a nazory ktere tobe podobni  prosazuji.
0/0
17.9.2003 11:13

bondy_

Re:
Mily Hanusi, nerikal jste neco o urazkach a sam s nima zacinate? I Vy kluku!! O Velkem Bratrovi me prosim nepoucujte, od dob 1984 uz uteklo trochu vody a v soucasnosti, jak Vam asi uteklo,  se Velky Bratr pouziva zejmena prenesene pro zcela jine situace prihlouplyma televiznima poradama reality show pocinaje. Vas predposledni prispevek me jen utvrzuje v tom, ze patrite mezi pokrytce, co se dovolavaji transparentnosti (zejmena pro jine), ale pri slove zacpa mluvi o osobnich urazkach. A uz bezte delat neco poradnyho, beztoho tlachate za firemni penize.
0/0
17.9.2003 11:25

Kirken

Zatajila otce?
Kdo by se taky k tomu Špidlovi hlásil... Jako by ta politická promiskuita nestačila...
0/0
16.9.2003 18:31

Ulrich

Vypárování? NE!
Doufám, že opoziční poslanci se dostaví na nadcházející hlasovací bitvu v plném počtu. Bez Marvanové a Hojdara titiž zločinná deforma neprojde a za této situace musí jít gentlemanství stranou.
0/0
16.9.2003 18:22

Mašoun

Mateřská
Jsem zvědavá, jestli paní Marvanová využije podpory v mateřství, které činí max. asi 12,500,-Kč nebo raději bude kojit v šatně poslanecké sněmovny za poslanecký plat. Ale paní Marvanová zvládne vše...
0/0
29.5.2003 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.