Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsme Menšík, ani Novotný

Moderátorských dvojic je na televizní obrazovce několik. I manželskou bychom našli. Avšak sourozenecká je pouze jedna, Adéla a Dalibor Gondíkovi. Komické dialogy stavějí na intuici. "Je to zázrak," říká Dalibor, "předem znám každou sestřinu reakci." Přitom nechybělo mnoho a z televize by je nikdo neznal. V prvním konkurzu do Novy totiž propadli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Negr

Tzv. humor
Onehdy sem se coby komparsista zucastnil nekolika nataceni tzv. zabavnych poradu na nove. Vypada to asi takhle: otravenemu publiku se z videa pousti Mr. Bean a smich se nataci kamerou. Pak je cigarpauza. Pak pridou protagoniste, aby se mohlo natocit par zaberu kde jasou oni i publikum, pak dalsi cigarpauza a pak uz se dotaci jen ty veci, kde sou videt bavici a publikum se muze jit vycpat. Sikovna ruka strihace pote ve studiu vyrobi dojem, ze vse je uzasne bezprostredni a velmi zabavne. Tak to je takzvany humor s televize E, z divize E.
Netvrdim, ze se takto toci vsechny porady, ale je to velky podvod, jako dnes ostatne mnoho veci. Proste umnela hmota s levnym pozlatkem!!!
0/0
25.4.2003 13:35

Semik 1979

Re: Tzv. humor
A cemu se divis?
Ja jsem se nataceni neucastnil, ale podle reakci mi to doslo... Presne takhle jsem si to vydedukoval z poradu Nevahej a toc, kde se lide smejou, kdyz se male dite vyklopi z kocarku a skoro se zabije, a oni se smejou jak blazni... Tam mi doslo, ze to je strihane.. No a na Nove se tomu ani nedivim... Staci si vsimnout posunuteho zacatku projevu "bavice", ktery zacina mluvit, kdyz publikum se jeste nedosmalo... Tam je to videt, ze reakce na vtip neni:)))
0/0
26.4.2003 10:13

bláboš

většina na ně nadává, ale většina na ně taky kouká. jak je toto možné? :-)))
0/0
25.4.2003 13:15

Jirka

Proč?
Za to, že zůstali na Železného straně, když obral Laudera, mají teď na NOVĚ železnou jistotu.Za naše prachy, jak se ukazuje.Primitivní osoby se svým ještě primitivnějším humorem bez špetky myšlenky, to je něco, při čem se chce normálnímu člověku zvracet.Go-go zvracet.Rychlý,Go-go,Novotný, Dolejš,vypečená NOVa galerka.Jméno pana Menšíka  nebo pana Čapka bych jim zakázal brát do úst.  
0/0
25.4.2003 13:08

Charles

Kde je tradice českého humoru?
Podle mého názoru dnešní mladší baviči předvádějí srandu ale ne inteligentní humor. Takový, který by navazoval třeba na tradici Wericha, Horníčka, Suchého, Menšíka, Kopeckého, Sováka a řady dalších. Osobně se mi nelíbí se svou jednoduchou srandou třeba Rychlý, Gondíkovci ale i Novotný. Často vystupují, jsou okoukaní a většině z nich chybí i dostatečná znalost hereckého kumštu, proto působí i trapně. Snad na tradici českého humoru navazuje a naváže Marek Eben? Uvidíme.
0/0
25.4.2003 8:14

Malwen

Re: Kde je tradice českého humoru?
Jste velice jednoduchý člověk...proč haníte a plivete na něco co se vám nelíbí. Já taky neplivu na vás, že by ste uvítal raději v osm hodin večer zábavnou šou s Markem Ebenem(nic proti němu, tato představa mi nahání husí kůži) Humor je velice jednoduchá záležitost na které se nesmí nic hledat - hlavně nic inteligentního - prostě pokud ho chápete tak se zasmějete - pokud ne tak to vypnete a nepošťuchujete ostatní aby se tomu nesmály. Pokud de o naše klasiky - Ti byli a už nejsou... Prostě při příštím GOGO Šou si to přepněte jinam a nepruďte !!!
0/0
25.4.2003 8:49

Vena

Re: Re: Kde je tradice českého humoru?
To Malwen: Řekl bych, že takhle prudkou reakci si Charles nezasloužil. On je, na rozdíl od většiny, nehanil, pouze řekl, že tento humor je srandou a ne inteligentním humorem, s čímž se dá souhlasit.  Ale to nijak nesnižuje význam srandy a její úspěšnost.
To Charles: Máte pravdu. Ale je otázkou, co přesně je inteligentní humor. Myslím, že i ve své době byl W&V brán za pokleslý humor, který napadal maloměšťáckou "většinu" ... A pak další věc. Inteligentní humor vyžaduje člověka, který chce čekat na pointu. A v dnešní době rychlosti je to luxus ...
0/0
25.4.2003 9:21

rat

Re: Re: Kde je tradice českého humoru?
Jednoduchý člověk jste Vy! Předchozí příspěvek jste totiž nepochopil, pisatel vyjádřil svůj názor bez urážek a "plivání".
0/0
25.4.2003 12:54

Somebody

Smich
Bylo by zajimave sledovat vystoupeni Gondiku (ale i jinych "bavicu") v primem prenosu bez primixovaneho smichu
0/0
25.4.2003 8:10

Dzejar

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.4.2003 7:42

Vena

Proč odsuzovat tuto zábavu?
Ahoj, nevím, proč po nich většina z Vás tak jede. POkud je to druh zábavy, který nemáte rádi, tak se na něj nedívejte. Já jejich pořad chytím max. 1 za 2měsíce a to mi nepřijde zase až tak blbé. Dokonce se i uvolním a zasměju. Jen nesmím chtít víc. Když piju kávu, taky nechci bohatost vína. A oni netvrdí, že jsou vínem. Ale jako kafe jsou fakt chutní :o) Jen dál, Véna
0/0
25.4.2003 7:20

Marek

Nejsme Menšík, ani Novotný...
...ještěže to řekli, protože my jsme si všichni mysleli, že jsou.
I když jsem je už dlouho neviděl, tak mě u nich (a jejich hostů typu Maděrič, Upír Krejčí, Zounar a spol.) vždycky odrazovala snaha být vtipný za každou cenu. Prvoplánově, pointu člověk tuší už od první věty scénky. Teď jsem to částečně pochopil: "Šíp říká, že jednu scénku píše tři měsíce, zatímco Pokorný napíše čtyři scénáře Go-go show za noc". I když je mi jasný, že jde o nadsázku, myslím, že to docela vystihuje přístup k tomu pořadu. Hlavně kvantita, ať je do čeho pouštět reklama a kvalita? Koho to zajímá? Naše mediální síla (rozuměj TV Nova) udělá komika z každého, stačí to párkrát zopakovat v upoutávce a "exkluzivně" o tom napsat v ANNO. Bohužel...
Ale jinak bych za to Novu šmahem neodsuzoval, bohužel opravdu pouští, co chtějí lidé vidět a přitom to někdy dělají opravdoví profíci (Novotný, Nárožný). Koneckonců Zapletal to v tom samém magazínu vyjádřil přesně: "Televize je masová zábava, pro kulturu jsou knihy, obrazy a umění."
0/0
25.4.2003 6:56

Semik 1979

Re: Nejsme Menšík, ani Novotný...
Pane jo, tomu rikam hodnotny prispevek!!!
Naprosto souhlasim!!!!!!!!!!
0/0
26.4.2003 10:17

Dana Herianová

.........................................
Dalibore ! Adélo !
Jděte pryč z TV !!!!!!!
JSTE UBOZÍ A TRAPNÍ !!!!!
0/0
25.4.2003 3:13

robert

Re: .........................................
 kdy už konečně???????????????
0/0
2.5.2003 11:23

rat

Gondíkovci, vzpamatujte se, nejste dobří baviči !!!!
Ať si Dalibor odpočine a netrápí sebe ani diváky na Nově, nebude se pak hroutit. Je to určitě milý hoch a Adéla milá dívka, ale jejich humor ve mne vyvolává lítost,  jak se snaží být vtipní a přitom jim to nejde. Pomozte jim! Napište jim konečně nekdo dobrý scénář, anebo jim dejte padáka, ať se seberealizují jinde a donutí je to, dělat něco uměleckého a hezkého, vždyť proto studovali uměleckou školu. Ale panu sucharovi nevtipnému Železnýmu a jeho příznivcům se to jejich Gondíkovské trdlování moc líbí a je na ně hrdý a to rozhoduje. Vždyť Češi byli vždy tak vkusní v humoru, kam se to podělo?
0/0
24.4.2003 23:26

robert

Re: Gondíkovci, vzpamatujte se, nejste dobří baviči !!!!
nejste, nejste, nejste
0/0
2.5.2003 11:26

Fossil

ŽENY
Kladu si otázku, čím to, že se takových jedinců, jako jsou Gondíci, , ředitel Železný a Klaus zastávají hlavně ženy? Stačí si přečíst zdejší komentáře, nebo jiné u jiných článků. V publiku při Go-Go Šou sedí také hlavně ženy. Že by za to mohly ty telenovely? :o)
0/0
24.4.2003 23:00

Tina

Do toho!!!!!!!!
Ahoj Gondici! Moje jmeno je Tina a je mi 14 let. Chtela bych vám vzkaat, ze vase prace je fakt SUPER! U kazdeho vaseho poradu se popadam za bricho. Smichem, samozrejme! :c)
Jen tak dal, do toho. Drzim vam palce!
Tina
tina.bartova(a)worldonline.cz
0/0
24.4.2003 22:17

Tomas

Re: Do toho!!!!!!!!
Tak to mi tě je upřímně líto...
0/0
24.4.2003 22:26

rat

Re: Do toho!!!!!!!!
Jsi jejich sestřenice, že jo?
0/0
24.4.2003 23:39

ing. Ivo Aštar Benda

Milí a vážení,
prosím, udělejte si čas 1 minutu a dočtěte tento text do konce. V duchu si představte naši krásnou modrou planetu Zemi. Jak nádherně září ve Vesmíru. Je krásná a živá. Dává nám s láskou všechno, co potřebujeme k životu. A nyní je ve velkém nebezpečí – díky našemu chování jí hrozí zánik. Nutně potřebuje naši pomoc. Uvnitř našich srdcí je ukrytá skutečná a pravá láska - tu potřebuje naše Matka Země nejvíce. Pošleme proto v myšlence tuto lásku naší krásné a spanilé Zemi, a to DENNĚ ve 21 hodin minimálně 10 minut.
Neboť pokud ona zahyne – zahyneme také !!
0/0
24.4.2003 21:20

Dana Herianová

Re: Milí a vážení,
Prosím zavolejte někdo Dr.Chocholouška !!!!
TAdy se nesplate jako 1,2,3,4,5,6 za 10 Let.
 
 
 
0/0
25.4.2003 3:11

@linek

Re: Milí a vážení,
Jehovista nebo hovadko Bozi?
0/0
25.4.2003 12:32

naivka

jsou mimo!
on celkem v pohodě, ona rachetická postava a naprosto bez nápadu a jiskry...bléééé
0/0
24.4.2003 21:07

rrrrrrrr

rrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrrrrrrr
0/0
24.4.2003 19:18

Pritel

V gondikovic dialozich nic komickeho neni!
Az zavrou Vovku, zmizi v propadlisti dejin i tato vkusem nizka a intelektualne zakrsla dvojice.
0/0
24.4.2003 18:27

mikes

Nazdar Kundy
Nadpis hovoří za vše. Zvykli jsme si holt na standard, kerej je v tejhle době nepřekonatelnej-co se týče televizních pořadů. Televize je jako zrcadlo o stavu naší společnosti-konzum, konzum, konzum. Tak nás zásobujou a zásobujou a vobčas to stojí za málo, hodně málo. Já TV nemám a když náhodně vidim program na TV NOVA NELITUJI!!!
0/0
24.4.2003 17:04

Volf

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
24.4.2003 16:54

Cihon

Drzim palce
Kdo trochu zna pomery v Sokolove, ten musi ocenit predevsim tatinka obou sourozencu. Jeho zasluhou prezivala a preziva jiskricka kultury v podobe ochotnickeho divadla v nasem socialismem zdecimovanem pohranicnim okrese. Spolecne s panem Halberstatem se hodne zasadili i pri ziskani novych prostor Divadla v Hornickem Dome v Sokolove a pri vychove novych hereckych a umeleckych talentu, jejichz cesty vedou az treba na prkna narodniho divadla. Me osobne se moc libilo kdyz uvadeli gondici rani Evropu, nova jim trosku pristrihla kridelka ale chapu, ze je jejich hlavnim zivitelem. Drzim palce cele rodine, jeden uspesny Sokolovak
0/0
24.4.2003 16:47

Negr

Vypoulicek
Kdyz uz tady kritizujeme tu Novu, ze ano, tak znate nekdo cloveka, kterej rozumi sportu min nez Pavel Vypoulicek. Nastesti ted uz do toho tak moc nekeca, starej Zeleznak ho dal k ledu na Kolotoc. To by mu slo...
0/0
24.4.2003 16:37

šárka

Mně se náhodou líbí. V dnešním světě, který je plný zločinu a nepříjemných událostí se na oba sourozence ráda podívám.
0/0
24.4.2003 16:05

Raskolnikov

Re:
Srandistko
0/0
24.4.2003 16:09

Ultrazmrdchan

Re:
to snad ani nemuzes myslet vazne...kolik Ti je?? 60?? nebo jsi lina a nefunguje Ti dalkove ovladani?? to by ale znamenalo, ze na TV Znova sledujes i zpravodajstvi...nebo ze by snad uplne vsechno?? to uz vazne klobouk dolu:-)))
0/0
24.4.2003 16:15

uzt

Re: Re:
Muzes mi, prosim, laskave oduvodnit, proc ti vadi zpravodajstvi na Nove?
0/0
24.4.2003 16:35

martin

Re: Re: Re:
Na Nově je nějaký zpravodajství?
0/0
24.4.2003 16:41

Noname2

Re:
Šárko, získala jsi moje sympatie jako romantička, proto bych tě chtěl varovat: opust debatu, aby jsi se vyvarovala čtení hrubých odpovědí na tvůj příspěvek
0/0
24.4.2003 16:18

Ultrazmrdchan

Re: Re:
promin, ale ja s tim, co Sarka napsala vcelku popravde souhlasim,  ale Gondici jsou proste strasni...znam spoustu jinych poradu, ktere bych vymenil za Gondiky a pritom splnil jeji pozadavek - tzn. nepropagaci nasili a podobnych sracek...
 
P.S.: co treba filmy podle Rosemundy Pilcherove:-)))))))))))))))))))))))) zivot neni film, ani Go Go sou, ani kdejaka jina srajda v TV...hochu, vzhuru do reality...televize do srotu...
0/0
24.4.2003 16:23

Noname2

Re: Re: Re:
promin, ale nějak špatně jsi pochopil Šárčin příspěvek (psala, že se jí líbí GONDÍCI). No a pro tvoji informaci: v televizi sleduju jen zpavodajské relace, takže tvé "PS" šlo hodně, hodně mimo. Tak se prober a příště si raději příspěvky čti pečlivěji. Jinak s nepropagací násilí apod. souhlasím   
0/0
24.4.2003 16:49

Lenka

Re: ALE NE !!!!
Právě naopak -  také tito strašní sourozenci  (a s nimi bohužel celá NOVA)  přispívají vrchovatou měrou k tomu balastu, který nás obklopuje. Ale proti gustu žádný dišputát ................
0/0
24.4.2003 16:38

Bílej

Umíte jenom nadávat na Novu
vy yntelektuálové, ale zapomínáte na jednu podstatnou věc, totiž že ne Nova zkazila vkus našeho supervzdělaného národa, potomků to Komenského atd., ale jen upravila své vysílání do vkusu většiny diváků. Já si ještě pamatuji, kdy Saruman (pardon, Železný) prohlásil, že telenovely ani náhodou. A teďka tam je samá ta Pepinda či co. Ale jelikož mohu sledovat programy z celé Evropy, částečně i Afriky a Asie, nejsme na to vůbec špatně. Jen když to porovnám s frickama, zdá se mi Nova vcelku solidní.
0/0
24.4.2003 16:05

Raskolnikov

Re: Umíte jenom nadávat na Novu
ale houby, lidi prostě čuměj na to co běží, takže kdyby jim tam Železnej pouštěl "intelektuálský" pořady, čuměli by taky
0/0
24.4.2003 16:12

Negr

Re: Umíte jenom nadávat na Novu
No, je pravda, ze clovek vobcas potrebuje vypnout. Kdyz prijedu utahanej z kola nebo z prace, proste pustim bednu a cumim, protoze tu hodinu nebo 2 proste na nic jinyho nemam silu. Ale proboha, zkousel sem cumet na Staru a to se proste neda. Nerikam, ze CT je vo milion procent lepsi, ale rozhodne tam lidem nevtloukaj do hlavy kraviny, i kdyz posledni dobou se dost vopicej po Stare.
Ale mam konstruktivni navrh: umistete on-line kameru nekam do putiky U stromu (Tunel), do Vycepu nebo do stanku na Wilsonaku a vysilani bude mit o 100% lepsi kvalitu nez ruzny Kolotoce z Vypoulickem, a bude to zadarmo...
0/0
24.4.2003 16:35

jája

???
Od kdy se prodává v cukrárně šunka?????!!!!!!!
0/0
24.4.2003 15:47

květa

Nechte žít
Vážení , s vašimi  velice chabými  vyjadřovacími schopnostmi nelze brát vaše příspěvky vážně. V tomto případě Gondíkovci vysoce překračují úroveň vaši. Zamyslete se prosím a pokud máte nepřekonatelnou potřebu kritizovat, jistě najdete příhodnější téma.  Žijte a nechte žít!
0/0
24.4.2003 15:45

ls

Re: Nechte žít
Konečně přispěla i Gondíková
0/0
24.4.2003 15:47

Noname2

Re: Nechte žít
Dámo! Váš sloh také není zrovna z nejlepších. Ale ostatním se nedivím, protože jejich emoce, které sdílím, pochopitelně ovlivnili i jejich a můj sloh. Zamyslete se Vy a napište nám raději svůj názor na "článek"
0/0
24.4.2003 15:56

Negr

Re: Nechte hnit
Rad bych s Vami souhlasil, ale bohuzel sem parkrat ty hlupany videl na obrazovce a nemohu o nic rici jedine pozitivum. Je mi lito.
Jak prohlasil Ivan Magor Jirous: cesky narod jsem odepsal po te, co Nedvedi zaplnili strahov. S tim tak uplne nesouhlasim, ale parafrazoval bych to: cesky narod sem odepsal po te, co Gondici zaplnili procentni kolace sledovanosti.
Berte to s nadsazkou, anebo se zamyslete nad timto:
a) statistiky zmanipuloval Zeleznak, jak by mu bylo podobne
b) piplmetry sou umisteny v rodinach dementu
c) i 100% sledovanost muze znamenat, ze se v danou chvili dival na porad jeden z jednoho cloveka 
0/0
24.4.2003 15:56

Bílej

Re: Re: Nechte hnit
Hm tak když to řek Jirous, to bude asi pravda. On ne nadarmo používá svou přezdívku.
0/0
24.4.2003 16:00

Angrenost

Tak se vykecejte
kdo na ně nekouká jste tady asi všichni. Lobby ČT zdar, až do... úplného krachu ČT. A až bude zase třeba GO-GO Show proti nějakému squělému pořadu na ČT, tak bude zase cca 65-70% pro Gondíky, i kdybyste se třeba kousli do zadku . Chachá - Železný vítězí! A bodejť ne konkurence je prachbídná.
0/0
24.4.2003 15:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.