Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavní se množí: Matyáš, Carys a Vanessa

Už tři ze sedmi očekávaných dubnových dětí celebrit jsou na světě. První byl Matyáš Lucie Panošové a jejího přítele, kouzelníka Pavla Kožíška. Druhá radostná událost se odehrála o víkendu v rodině slavného hereckého páru Zeta-Jonesová a Michael Douglas. Jejich dvou a půl letý Dylan má sestřičku Carys. O Velikonocích porodila také moderátorka Lucie Výborná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucky K

Nejúchylnější jméno!
Víte, že sestra Vladimíra Špidly se jmenovala Revoluce? Předpokládám, že pokud žije, už se přejmenovala. Ale ta oddanost rodičů komunistů je neuvěřitelná...
0/0
23.4.2003 23:12

Kača

Pro Artemis
Artemis, bez urážky, zajímalo by mě, jak Vás v dětství rodiče oslovovali. Přece jen je u nás zvykem jména dětí (i dospělých) zdrobňovat. Znám třeba Sofii - Sofka, Gorazda - Gorek, Zdislavě říkám nezkráceně Zdislavo - je pravda, že když se to jméno v okolí vyskytuje, tak nám to ani nepřijde divné. Jeden náš známý se jmenuje Tanosaki (má i řecké příjmení), a nikdo mu jinak neřekne, než Pepo. Jednou mu ve firemní poště přišel dopis " Pan Josef...."
0/0
23.4.2003 17:17

Artemis

Re: Pro Artemis
No přece Arťo, Artinko, Artesko, popřípadě koncem mého úžasného jména Misko :o)))) A hodně brzy už rovnou Artemis, protože já jsem byla vždycky velká a chytrá holka, která všechno ví!!!!
0/0
23.4.2003 18:33

p.

?
No, každá mince má dvě strany a pozitivní stránky zvláštního jména člověk asi ocení až v dospělosti, nicméně nevím, jestli se údajům uvedeným v článku dá věřit.
Takže: žádná fakulta sociálních věd a publicistiky neexistuje (zvláštní, že to neví zrovna novinář-ka) a V RÁMCI jednoho oboru se dost těžko dá studovat jiný, zvláště když se studuje na úplně jiné fakultě.
Tak jak se vlastně jmenujou ty děti? :)
0/0
23.4.2003 16:14

Athena

Re: ?
Asi jo, já jsem se Athenou taky stala až po zralé úvaze v mých čtyřiadvaceti letech.... Ale fakt toho nelituju, každý si mě pamatuje podle jména, stačí mi se jen jednou představit.
0/0
23.4.2003 16:26

Ignác Beran

Píseň
A znáte tu písničku:
Chtěl bych se jmenovat Jan...
Já za své neobvyklé jméno trpím celý život. Když jsem byl malý, tak sem se chtěl jmenovat Jan, aby už mi děti nemohli říkat Ignáci. Nyní, když už jsem vyrostl, tak se chci jmenovat Jan, aby už mi soused neříkal Berane.
0/0
23.4.2003 15:52

Athena

Re: Píseň
Důležité je uvědomit si, že hloupý byly děti a soused, ne Vy. Děti jsou kruté, ja pracovala ve školce, vím moc dobře, co dokážou, ale i kdybyste se nakrásně jmenoval Jan, budou se Vám smát, že máte dlouhej nos, krátkej nos, špatný známky, dobrý známky, pihy,......
0/0
23.4.2003 15:57

Hm

Re: Re: Píseň
Je pravda, že děti jsou zlé a když chtějí, tak si důvod k výsměchu najdou,  ale Ignác neuváděl, že by mu nadávali, ale říkali mu jeho vlastním jménem. I když se mi nějaké jméno líbí více, jiné méně, respektuji dotyčného jako člověka. Ale Ignác nikdy nebyl a ani teď není se svým jménem spokojený - promiňte, jen jsem shrnul Vaši myšlenku, není to útok proti Vám - a právě to bych svému dítěti udělat nemohl. Když chce mít někdo výjimečné nebo nezvyklé jméno, může si ho sám dát, tak jako Vy, Atheno (mimochodem, Vaše jméno je opravdu hezké), až v dospělosti a z vlastního rozhodnutí. Nebo mít od narození jména dvě, jedno klasické a druhé "jiné", "hezčí", říkejme tomu, jak kdo chceme.. A ne jako v případě jmen, která uváděla Artemis, a která jsou v tomto místě a čase celkem nepoužitelná..
0/0
23.4.2003 18:20

Jan Salmon

v čem je problém?
Myslíte si, že to, proč nemohu mít se svým bratrem Jirkou Salmonem děcko, alias potomka, by mohlo být zapřičiněno délkou, respektive nedélkou mého penisu? Může mi někdo napsat, kolik měří tak běžný pinďour? Já když si ho ráno přeměřuji šuplerou, tak se mi zdá, že mi už neroste a to je mi teprve 21. Každý den stejný výsledek. Jak ubíjející jeden a půl centimetru...
0/0
23.4.2003 15:48

Kača

Re: v čem je problém?
Možná to bude bráchou. Zkus to s nějakou kamarádkou.
0/0
23.4.2003 17:08

Athena

Mám také neobvyklé jméno!!!!!
Artemis - držím Vám palce!!!!!!   Sama jsem si nedávno přidala druhé křestní jmého - oficiálně se jmenuji Kateřina Athena..., pokud nevěříte, můj email je athena@mail.muni.cz a pokud si zobrazíte stránky MU, najdete mě a co studuji, důkaz, že to jen není póza. Od té doby, co se představuji jako Athena, slyším ze všech stran: to je krásné jméno.... Ale uznávám, že v Čechách to ještě dlouho potrvá, než budou lidé ochotni přijmout názor jiných. Ale naštěstí je nás čím dál víc.
0/0
23.4.2003 15:45

David

Re: Mám také neobvyklé jméno!!!!!
Not y jsi taky praštěná... asi hodně kreativní, co? Sama si dávat sobě jméno. V ČR se prostě dává jen jedno křestní jméno, není nás tolik jako třeba v USA, kde aby se lidé rozeznali, mají dvě křestní jména.
 
0/0
23.4.2003 16:05

Evžen

Re: Mám také neobvyklé jméno!!!!!
Ty jsi ale hlavička! Vysvětli mi, jak dokážeš, že není póza SAMA SOBĚ dát jméno Anténa jenom na základě toho, že jsi někde jako Anténa napsaná... Tomu fakt nerozumím. Asi jsi, Anténo, měla na mysli jiné slovo než póza, není-liž pravda?
0/0
23.4.2003 18:03

Sarka

Re: Mám také neobvyklé jméno!!!!!
Neboť se stále opakujete, bude se po Vašem vzoru, slečno, opakovat také:
Už jsem to našla, slečna studuje program Filologie, obor Anglický jazyk a literatura, I.ročník. A má na univerzitních stránkách zakázanou fotku, zvláštní dle jména bych usoudila, že se Athena ráda předvádí....
0/0
23.4.2003 18:19

Jan Salmon

bych se taky množil
Dobrý den. Já bych se také moc rád množil. Jenže problém je v tom, že s mým bratrem Jirkou Salmonem nemůžeme mít děti. Kdyby nás tak chtěl někdo naklonovat. Nicméně zatím to budeme s bráchou zkoušet přirozenou cestou. Váš Honzík z Poděbrad.
0/0
23.4.2003 15:41

Artemis

Mam neobvykle jmeno.
Proc se do me proboha vsichni navazite? Ja taky nïkoho nekritizuji za to, ze se mu libi obvykla jmena! Jo, a pro Hm: co napriklad povazujete za ceske jmeno? Anna? Jiri? Petr? Tak to je omyl - Anna je francouzske, Jiri recke a Petr latinske - tato jmena u nas pouze zdomacnela. A jmena jako Milada, Jitka,...ta jsou prekladem jmen nemeckych. Existuje pouze malinko jmen ryze ceskych, jednim je napriklad Sarka. Vsem, kteri se rozhodli prezentovat zde sve nazory na problematiku jmen doporucuji knihu Dr. Knappove "Jak se bude vase dite jmenovat", kde se muzete poucit. Jsem rada, ze alespon verejne znami lide davaji svym detem naobvykla jmena, Bara Nesvadbova ma tusim Bibianu.... (A pokud jsem se nekoho dotkla nepsanim hacku a carek - omlouvam se. Totez plati pro pripadne gramaticke chyby  jako s u ztraci a zamenu z a y, pisu z pocitace s anglickou kavesnici.) Domnivam se, ze lide by se meli soudit podle toho, jaci jsou, a ne, zda jejich jmeno ladi s prijmenim.
0/0
23.4.2003 15:30

Hm

Re: Mam neobvykle jmeno.
Vím, že jména, která uvádíte jsou přejatá, a jak jsem již naznačil, každému, co jeho jest. Nikdo Vas nekritizuje, takže se můžete dokonce i uklidnit. Ale když už jste si toho řekla, ve slově "obvyklich" nezáleží na anglické či české klávesnici, ale na znalosti pravopisu. Výběr jména  zase na vkusu  , který nemáme všichni stejný. A jak je na Vás vidět, také na touze o rádoby odlišení od pro Vás nevýznamných lidiček. Přeji Vám, aby se takovéto "osobnosti" zvýraznily také nějakým užitečnější způsobem a něco dokázaly.
0/0
23.4.2003 16:03

wotlemburg

dotaz
Kdo je to proboha ten kouzelník Kožíšek? Všude možně na to jméno člověk naráží, to je někdo z Galerie Elity Národa? Jak to že je furt mezi nějakými celebritami? Čím je výjimečný nebo čím se proslavil? Já znám dlaždiče Kožíška z Libně a ten už vydláždil kilometry chodníků, ale to asi nebude on.
0/0
23.4.2003 14:26

JAK

Re: dotaz
O Kosiskovi aspon vime, ze je to nejaky klaun, ale kdo je to ta Ponosova, proboha ?
0/0
23.4.2003 18:09

kolumbus

Re: dotaz
Je to on. Libenak. Bylo to napsany v New York Times.
0/0
23.4.2003 23:05

kovanda

Možná...
...že ji pojmenovali po Vanesse del Rio, čímž ji chtějí předurčit kariéru. No ale jestli bude po papínkovi, tak nevím, nevím...
0/0
23.4.2003 14:19

Milos

celebrity
no srovnavat douglase s koziskem je docela sila :)))
0/0
23.4.2003 13:09

roibos

slavni....
bla bla bla...hlavne knizku o tom je trebanapsat, ano ano, a take o tom jak spravne chodit rano na velkou, a spravne vymesovat..vsechno si Lucie zapisujte a pak se s nami  o tom podelte...:)....radoby vseumelka Vyborna, sere se do tisice veci a zadnou neumi poradne...:))
0/0
23.4.2003 12:25

Pavel

Kdo chce fotky nahatých miss!!!!
Přátelé, mám fotky všech dosud svlečených missek - Alenky Bohdálkové,Andrejky Vránové i Diany Kobzanové a rád je komukoliv zašlu výměnou za nějaké jiné porno snímky. E-mail: PavelStarek@seznam.cz. Uspokojeno už bylo přes stopadesát z vás.
0/0
23.4.2003 10:40

bohoušek

Re: Kdo chce fotky nahatých miss!!!!
Bacha aby sis neuhnal tenisový loket při tom samouspokojování.
0/0
23.4.2003 14:37

dr. Bolíto

Jo, ten článek bolí...
Gratuluji všem čerstvě narozeným - jemnovaným i těm dalším.
Vše ostatní bylo neúctyhodné lepších tradic MFD. Byla to reklama na knížkum, reklama na serebrity (které to navíc nemají ani zapotřebí), reklama možná nakoneci ï na ty Hospodářky... Ne ne ne, dospělejší jmenovaní, kdyby o to opravdu stáli, tak by si ten         oznamovací inzerát o narození potomka klidně mohli i zaplatit.
Ale oni jsou možná moudřejší než reakce MFD - raději by šli užívat štěstí někam bokem, ne hned do novin...
čtením MFD k výchově snobíků v Čechách...?
0/0
23.4.2003 9:22

kobli

za to jméno jistě poděkuje..
není asi lepší nápad, než dát k příjmení Pořízová, což je poměrně dost český, že??.. křestní jméno Vanessa.. Chudák holka, další rodiče, co chtěj bejt zajímavý.. ach jo. (a zrovna Lucie mi přišla docela rozumná..)
0/0
23.4.2003 8:19

Artemis

Re: za to jméno jistě poděkuje..
Kvuli takovym jako Vy se v Cechach stale jeste deti posmivaji ostatnim kvuli jmenum. Ja se jmenuji Artemis Svobodova a NIKDY jsem toho nelitovala, naopak, kamkoliv prijdu, tam si me ihned pamatuji, nikdy jsem v konverzaci po telefonu nemusela zdlouhave vysvetlovat kdo jsem, stacilo rict: "dobry den tady Artemis... a oni " jo, jasne, my vime....atd. Naopak me mrzi, ze je v Cechach takova rogidita k uzivani cizich nebo neobvyklich jmen. Nic proti zazitym jmenum, ale pokud je ve tride 6 Anicek a 7 Lucinek, jmeno straci svou prvotni funkci a ro ROZLISOVAT, detem se pak zacne rikat prijmenim a to je oklive. Nejsem proti pouzivani zazitych jmen, ale mrzi me, kdyz ostatni kritiyui ty, kteri se rozhodnou jit jinou cestou.
P.S. Mam 5. letou dceru Olivii Flavii a 3. leteho syna Olivera Petronia  a oba maji prijmeni Svoboda. Nikdy jsme se nesetkali s problemem posmivani, asi je to proto, ze obe deti chodi do anglicke skolky v Praze, kde jsou na varietu jmen zvykli.
0/0
23.4.2003 10:52

Vopičková

Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
A menja zavut Perestrojka a moja sistra Elektrifikacija.
0/0
23.4.2003 11:47

Jenda I

Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
Škoda, že nemáte také Felicii, Octavii a Superb. To byste byla teprvé světová. Užijte si svých artemidálních fóbií. A naucte se tam u Vas (nevim kde to je) hacky a carky.
0/0
23.4.2003 11:56

Hm

Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
Není to o tom, že se někomu nelíbí zrovna jméno Vanessa, ale ve spojení s příjmením by mělo alespoň trochu "ladit", právě opak potom vyvolává pobavení a úsměv. Nechci se Vás dotknout, ale jména Vašich dítek ve spojení s příjmením jsou právě ten případ. Ale kdo chce kam.. Například v případě Vanessy Corantengové (jsem jen člověk, takže se omlouvám Reyovi, jestli je příjmení napsáno špatně), už mi to připadá normálnější. Jsem Čech a nestydím se za to, že se mi líbí česká jména a co se týká odlišení, myslím, že jste dost mimo, svědčí o tom nárůst Natalií, Esmerald a podivných pajmen podle televizních seriálů   Ale koneckonců je to věc každého a možná za to děti rodičům i poděkují .
0/0
23.4.2003 12:25

Klára

Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
No, vůbec se naučte psát a  aspoň trochu gramatiku.Možná, že to,že si Vás lidi pamatujou nebude jenom tím povedeným jménem.Zamyslete se někdy ,až nebudete mít co zrovna na práci a nebudete vymýšlet jméno pro dalšího potomka (protože to musí být dost vyčerpávající něco obdobného vymyslet) nad tím.
0/0
23.4.2003 14:05

Athena

Re: Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
No, teď jste se vybarvila, opravdu, skvělý přínos do diskuze. Soudě podle Vašich nazorů jste padesátiletá zarputilá profesorka češtiny. Je vidět, že jste těžko hledala argumenty, kterými byste mohla Artemis ranit. Artemis - držím Vám palce!!!!!!   Sama jsem si nedávno přidala druhé křestní jmého - oficiálně se jmenuji Kateřina Athena..., pokud nevěříte, můj email je athena@mail.muni.cz a pokud si zobrazíte stránky MU, najdte mě a co studuji, důkaz, že to jen není póza. Od té doby, co se představuji jako Athena, slyším ze všech stran: to je krásné jméno.... Ale uznávám, že v Čechách to ještě dlouho potrvá, než budou lidé ochotni přijmout názor jiných. Ale naštěstí je nás čím dál víc.
0/0
23.4.2003 15:44

Evžen

Re: Re: Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
Jakže! Anténa?
0/0
23.4.2003 18:01

Sarka

Re: Re: Re: Re: za to jméno jistě poděkuje..
Už jsem to našla, slečna studuje program Filologie, obor Anglický jazyk a literatura, I.ročník. A má na univerzitních stránkách zakázanou fotku, zvláštní dle jména bych usoudila, že se slečna ráda předvádí....
0/0
23.4.2003 18:12

Re: za to jméno jistě poděkuje..
Navíc pokud bude krásná po tatínkovi, tak se má na co těšit
0/0
23.4.2003 11:50

Jana

Už taky sepisovatelka?
Kdyby každá ženská měla napsat knihu o svém těhotenství, potom bych nechtěla vidět úroveň našich knihkupectví. S ohledem na to, že já sama mám děti tři, mohu zcela odpovědně říct, že nic nového už prostě její blábol přinést nemůže.
0/0
23.4.2003 7:38

Karel z Vraňan

Re: Už taky sepisovatelka?
ale přece jen něco-penízky........
0/0
23.4.2003 9:06

Pepina

Re: Re: Už taky sepisovatelka?
Jo...ale jen pokud tu knizku nekdo koupi
0/0
23.4.2003 10:02

marta

to jsou teda zpravy!
koho tyto udalosti zajimaji? nedeje se doma a ve svete nic zajimavejsiho?
0/0
23.4.2003 4:11

Mari

Re: to jsou teda zpravy!
Nic důležitějšího než narození dítěte neexistuje. A je to tak vždy, nejen u známého páru. Srdečně blahopřeji!
0/0
23.4.2003 7:24

jasnovidec

bla
Jeji matka dela na postu dramaturgyne. Bla bla bla
0/0
23.4.2003 0:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.