Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klausová: Na lidi se usmívám pořád

Livia Klausová přijala pozvání na internetový rozhovor se čtenáři iDNES. I přesto, že anonymní tazatelé dokáží být po síti pěkně nepříjemní a leckterý si troufne položit otázku sakra na tělo. Odpovídala i na otázku týkající se nevěry jejího muže: Známá osoba musí počítat s tím, že se do médií dostane i její soukromý život, bohužel, dodala. Odpovědi první dámy najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel

Podvody na voliče
Od chvíle kdy byl pan Klaus v Ostravě budu volit komunisty.Je nedůvěryhodný člověk,politický vypečenec.Za prachy si může kdokoliv strčit nos do zadku.Nejlepší jak jeho nochsledi ze strany tam vybrali co sedalo a ted nám ten pepan prijel poradit jak se mame chovat kdyz jsou vsecky prachy v Praze.
0/0
10.5.2003 11:00

Koko

zrada
Proč je sakra pod odkazem že vedra vystřídá déšť Klausová? Že by to byla metafora pro výměnu manželek na hradě
0/0
9.5.2003 12:03

milan

A což takhle KSČ?
Zajímavé je, že se vědecké pracovnice Ekonomického ústavu ČSAV, kterým byla celé normalizační dvacetiletí (viz oficiální životopis zde v odpovědích), nikdo nezeptal na její členství v KSČ (udělal bych to, kdybych v době rozhovoru nemusel pracovat). Podle mých věrohodných informací byla L.K. po celá léta nejen členkou, ale i funkcionářkou ZV KSČ v EÚ. To pak člověk chápe, že "antikomunismus je mělký a plochý" atd. Ale, jak Klausovi stoupenci plivou jed správným směrem, Pithart je komunista a Jan Palach byl "mladý komunista" (Macek v LN). Pravda, nepravda, důležité je prodrat se k moci, a kdo překáží, toho spláchnout, jsme přece demokrati,nadto občanští!  
0/0
8.5.2003 16:43

bondy

Re: A což takhle KSČ?
Asi ta prace v dobe rozhovoru spocivala v tom, ze ses ucil cist - kdybys cist umel, pak by sis v rozhovoru otazku i odpoved na clenstvi ve stranach precet.
0/0
12.5.2003 9:23

Drsňák

Holt máme smůlu
Máme holt smůlu. Jedna tzv. první dáma je hloupoučká a píská v parlamentu a druhá  se chová v Kotli jako dětina. Ale líbí se mi, jak Vencovi  rychle odpustila Tu hezkou kočku. To se ví, místo vedle prezidenta za to stojí !!!!
0/0
8.5.2003 15:56

sword

Jedna vec je ...
Jedna vec je kritizovat, proti necemu stát ale na druhé straně uznávat jiné hodnoty, kdo neuznava zadne hodnoty by si to mel ujasnit ve sve hlave a prestat se historicky znemoznovat. Poznamka Romana jen dokazuje, že asi zadne nema anebo by tam chtel zpatky mozna upiskanou Dasu. K Petrovi K. pani Klausouva je mozna jenom manzelka, ale jako jenom manzelka urcite nedela ostudu 1.dame nasi zeme v jedne osobe, tak jak ji delala Dasenka.
0/0
8.5.2003 1:44

Kenny

Re: Jedna vec je ...
Vy musíte být asi docela nudný patron. Ony představy, jak by co mělo vypadat a pokud to tak nevypadá, je to špatné, jsou sice logické, ale přehnané trvání na nich zavání germánskou povahou a stupiditou. Znovu musím říct, že paní prezidentové jsou mi naprosto lhostejné, ale jestli si mohu vybrat mezi Havlovou a Klausovou, tak spíš pochopím občas poměrně ujeté,ale lidské chování paní Havlové, než odpovědi typu o životním prostředí nic nevím, tak se k němu nemohu vyjádřit. Možná, kdybyste se osmělili a pohlédli k moderním demokraciím, tak zjistíte, že chcete mít manželku prezidenta v poloze odpovídající naší vyspělosti a vztahu k ženám. Tzn. aby proboha náhodou nesrazila manžela tím, že řekne názor odlišný od jeho apod. Nevím, co na to ženy kolem Vás, ale já bych už byl raději v těch moderních demokraciích (Blairová, Schroderová apod.)
0/0
8.5.2003 9:41

XM

Re: Re: Jedna vec je ...
ouvej, to jsem se tady zase docetl novinku, ze aby byla moje partnerka dostatecne rovnocena, bude mi (jako prezidentovi) muset kibicovat moje politicka rozhodnuti v mediich (i kdyby treba s politikou nic spolecneho nemela), opravdu vyspely nazor ;-) (jinak, jak uz jsem napsal nize, kdyby byla prezidentem moje zena, drzel bych na verejnosti kusnu zase ja, v partnerskem vztahu jsem pro urcitou davku solidarity, diplomacie a ucty mezi obema partnery)
0/0
8.5.2003 22:53

HDP

Re: Re: Re: Jedna vec je ...
že s tím stále otravuješ co, možná by stálo za to s tím držením kušny začít ;-). ten tvůj názor, že pokud tvá manželka vyjádří jiný názor, že tě podráží, to je opravdu perla. pokud názor má tak se ho snad může odvážit vyjádřit ,ty solidarito, a netahej ji do toho, že ty chceš držet kušnu
0/0
11.5.2003 0:10

aaa

Re: Re: Re: Jedna vec je ...
Tak pod to se XM podepíšu!!! Stejný vztah ke svému partnerovi mám i já a v případě, že by zastával nějakou veřejnou funkci, chovala bych se stejně. Myslím, že naše první dáma je svou inteligencí a vystupováním o hodně výše, než Dášeňka :o) A navíc, nejen, že když budu mít jiný názor, nebudu svého manžela shazovat před ostatními (nejen v médiích) nebo se přímé konfrontaci diplomaticky vyhnu, ale nikoho nenapadlo, že jsou nejspíš spolu proto, že si rozumí = mají i stejné (podobné) názory a jeden druhého si váží.
0/0
12.5.2003 17:33

lucie

Re: Re: Jedna vec je ...
Mily Kenny, me je osobne mnohem sympatictejsi osoba, kter prizna, ze necemu nerozumi nez ta, ktera krafa do vseho (mimochodem Klausova nerikala, ze nevi nic o zivotnim prostredi, ale o sklenikovem efektu; a o jeho existenci jakoz i pravem praktickem dopadu prave v tech Vami obdivovanych modernich demokraciich probiha dost kontroverzni diskuze).
Co se tyce tech modernich zen - BlairOVA (kdyz uz tak obdivujete vse zvenku, mozna byste mohl vynechat to velmi ceske -ova u cizich jmen) neni vnimana v Britanii nijak pozitivne, treba vzhledem ke svym malerum ohledne koupi imobilii v posledni dobe, a Doris SchröderOVA platila snad ze zacatku za rovnocennou partnerku sveho muze, ale v soucasnosti je brana jiz jen jako nevyrazna a nezajimava puticka cislo 4 v rade kanclerovych manzelek, ktera asi uz brzo dostane kopacky stejne jako jeji predchudkyne.
0/0
12.5.2003 9:41

Petr K

Klaus je Klaus
Sice je pani Klausová manželkou pana Klause, ale to je asi tak všechno.
0/0
8.5.2003 0:18

petr

Re: Klaus je Klaus
A ty jsi takovej malej krafalek, a to je tak vsechno.
0/0
12.5.2003 11:15

Tomáš malý

ať žije
at žije Václav Klaus, vlastně RAUS!!!!
0/0
7.5.2003 22:43

roman

prý
co je na tom pravda, že prý klausová smrdí
0/0
7.5.2003 22:34

Kundolíza

Re: prý
Jo a čím smrdí?? Nebo lépe po čem? :-)
0/0
9.5.2003 15:32

Zetka

Rozhovor na úrovni
Celý článek rozhovoru je na úrovni. Je.li vše upřímné a pravdivé mnohým ženám by byla příkladem.
0/0
7.5.2003 20:48

jindra řichová

Re: Rozhovor na úrovni
to snad nemyslíte vážně????
1. za komunistů studoval ve Státech
2. komunisté ho dosstali k oci po 89
3. komunisté ho dostali k moci 2003
na to má být ženská hrdá?
já bych se musela zblít, kdybych měla takového muže, natož zkrachovalého bývalého premiéra, ani bych svůj slovenský rypák nevystrčila
0/0
7.5.2003 22:38

sword

Budiček
Tak jsem si přečetl tento článek a ačkoliv velmi kritizuji Mladou frontu, kvituji velmi kvalitní rozhovor s první dámou. Také nezávisle na názoru na prezidenta Klause, kvituji a hodnotím úroveň a kvalitu jejího projevu, vystupovaní a vyvážené chování. Nabyl jsem dojmu, že když už tento stát nemá nic než všehochuť politické špíny a spekulantů, tak 1. dámu má na důstojné a reprezentativní úrovni. 1. dámo Čech, Moravy a Slezska , máte mou úctu.
0/0
7.5.2003 2:42

ferda

Re: Budiček
Cas, kdy jsi psal sve bludy, jasne dokazuje, ze jsi uplne ozraly. Ta stara slovenska vrazda si zasluhuje jen jedno jedine - politovani. Je strasne ceho jsou lidi schopni kvuli prachum. Bleju.
0/0
7.5.2003 8:11

XM

Re: Budiček
Rozhovor byl na urovni to ano. Ale jinak o nicem - uz z podstaty veci: tezko muze Livie Klausova odpovidat skutecne sama za sebe, protoze i kdyby mela diametralne odlisne nazory nez jeji manzel, v rozhovoru pro iDnes je nebude nikdy ventilovat (pokud je alespon trochu diplomat a pokud se nebude chtit pomstit). Takze kdo ceka na opravdu jen a jen jeji nazory, musi si pockat az na konec prezidentskeho obdobi Vaclava Klause! Jinak jeji nazor na ekologii (jak jinak zcela v duchu V.K.) me skutecne rozesmal.
0/0
7.5.2003 8:29

sword

Re: Re: Budiček
Nevím, co kdo čekal od jednoho z prvních vystoupení 1 .dámy. Já jsem od toho čekal obecnou prezentaci a uvededení se v mediu. Toho se zhostila dostatečně, slušně, reprezantitivně. Nebyl to ani cílený rozhovor, ani odborný rozhovor. Měla vystoupit jako 1. dáma a vystpoupila jako 1. dáma. Měla i pár otázek, kde se mohla dost zadrhnout, ale zvládla je. Myslím, že Čechům ostudu nedělá, na rozdíl od Havlový. Jediný co u 1. dam srovnávám je zase jen 1. dáma.
0/0
7.5.2003 10:32

XM

Re: Re: Re: Budiček
OK, tak s tim nelze nez souhlasit, jako tzv. 1.dama i na mne pusobi lepe nez D.Havlova. Nemel jsem v umyslu ji za odpovedi nejak zvlast kritizovat, pouze jsem chtel upozornit na fakt, ze u ozehavych (zejmena politickych) otazek, si muzeme nechat o jejim skutecnem nazoru jen zdat (pokud by moje manzelka zastavala funkci prezidenta, take bych se zdrzel komentaru, pokud by to jen trochu slo a drzel bych se zasady, ze "co se doma upece, to se doma i sni" :-) ).
0/0
7.5.2003 11:04

sword

Re: Re: Re: Re: Budiček
XM souhlasim naprosto
0/0
7.5.2003 12:41

famozni

Re: Budiček
 
Moravu a Slezsko si do huby neber,mi serem na nejake poblble "Svedy" a uplne na nejakeho Klause a jeho zenu "plechovy ksicht"
0/0
9.5.2003 3:44

Plzenak

Ctenare by spise zajimalo....
ve kterych spravnich radach kterych podniku
ekonomka Ing. Klausova  zasedala or roku
1990,  a dale zpusob jak nabyla po rozdeleni
Ceskoslovenska Vaclavem Klausem  CESKE
OBCANSTVI, kdyz Cesi museli PODEPISOVAT,
ze se  ani "oni sami, ani jejich rodice NENARODILI
NA SLOVENSKU"  aby jim CESKE obcanstvi
bylo uznano...:-)
0/0
6.5.2003 22:30

Lívia

Re: Ctenare by spise zajimalo....
Naozaj? To nehovor, ty somár zaje*aný!
0/0
7.5.2003 1:41

SILVI

Re: Ctenare by spise zajimalo....
AHOJKY PLZENAKU, PROSIM TE A KDE, KDO, NECO PODEPISOVAL???? JA JEN, ZE MUJ OTEC JE TAKY SLOVAK A NARODNOST MA SLOVENSKOU A OBCANSTVI CESKE..........
0/0
7.5.2003 8:19

Petr Melichat

Re: Ctenare by spise zajimalo....
Máte pravdu, také by mne zajímalo, kde ta čobolka přišla ke státnímu občanství, asi ji ho vyhandloval Vladko s Vladkem když dělili republiku, protože ten její starý, myslím svatého klause, doposud nic dobrého pro republiku neudělal a když udělal tak na pos*ání. tak je to. je to smutné, že člověk, který byl špatným premiérem, tj. vlastně zkracovalý, najednou může být presidentem, respektive se jim nechat zvolit. Připomíná mi to velmi komunistické praktiky, kdy blbí komunisté, kteří udělali neplechu byli dáváni na vedoucí místa. Nebo to tak zase není. nebo všichni vněm vidí spasitele jako v Železném???
Domnívám se , že to bude stejná sebranka
0/0
7.5.2003 22:52

Pastier

Re: Re: Ctenare by spise zajimalo....
"cobolka"!? A ze cesky nacionalizmus neexistuje. Hadanka na vecer: Kto bol T.G.Masaryka otec a odkial pochadzal!?
Nech idu vsetci nacionalisti na svete do ....
0/0
8.5.2003 20:03

jana

psycholog
nevim jestli si myslel me nebo dana myslim si  ze jsi posuk a ne psycholog protoze se nekdo nekoho zastane  nemusi mit problemy v manzelstvi a ty ja zaplat panbu prozatim nemam tak prosim te asi soudis podle sebe jana
0/0
6.5.2003 22:02

Alladin

mala rada
mohla byste psat odpovedi na reakce tam, kam patri, stale to nechapete a porad dokola misto odpovedi na nejakou reakci zacinate vzdy znovu novy topic a tim zneprehlednujete tuto diskuzi, dik
0/0
6.5.2003 23:47

jana

kenny
nepsala jsem ze jste ji urazel vy ale mluvila jsem o amidaronovi  jinak jsem klause nevolila  nevolila jsem nikoho v ceske republice ale to neznamena ze ho musim odsuzovat ze nechce nic rici co vy byste hrozne radi slyseli spinu a kritiku neberu to jako militantnost ale to ze ona mluvi o muzi s kterym travi chvile v soukromi ona a ne vy a protoze s nimi nejsme nemuzeme posuzovat jak se chovaji k sobe na vzajem je lehke kritizovat pod annonymni kritikou kdo vi co bychom se dozvedeli o vas kdyby jste byli znami a noviny se o vas zajimali kazdy si ma napred zamest pred vlastnim prahem  ale myslim si ze to je typicky ceske hledat ve vsem jen negativni a zavistive reakce jana 
0/0
6.5.2003 21:47

osel

Re: kenny
Pekne receno,souhlas
0/0
8.5.2003 15:12

Dana Herianová

EU? DĚKUJI, NECHCI!
EU? DĚKUJI, NECHCI!
O Evropské unii a vstupu České republiky do tohoto uskupení se toho napsalo již mnoho. Jak stoupenci, tak odpůrci začlenění naší republiky do Evropské unie při svých argumentech používají nejčastěji prosté vážení ekonomických a někdy s tím souvisejících sociálních argumentů, vyjádřeno slovy má dáti dal nebo chcete-li co to bude Českou republiku stát a co jí vstup přinese. Otázka začlenění našeho státu do Evropské unie má však i rovinu politickou nikoliv jen ekonomickou. Politický přístup k otázce začlenění do Evropské unie je třeba chápat nejen z pohledu okamžitého dopadu pro naší zem, tj. staneme se součástí silného kapitálového uskupení, ale zejména i z dlouhodobého působení na naši státnost a existenci našeho národa, tj. jakou měrou se dokáže Česká republika, např. 20 poslanci v Evropském parlamentu z budoucích 732 a 12 hlasy v 345 členné Radě Evropské unie, prosazovat a hájit. Příznivci začlenění České republiky do Evropské unie často používají argument, že jde o přirozený proces integrace a někdy dokonce o proces tzv. přirozené integrace lidstva. K tomu je vhodné podotknout, že Evropská unie je – po přijetí Maastrichtské smlouvy v roce 1992 – založena na tzv. třech pilířích. První pilíř je tvořen dvěma (dříve třemi) Evropskými společenstvími – Evropským společenstvím uhlí a oceli (1951, toto společenství ztratilo po summitu v Nice opodstatnění), Evropským hospodářským společenstvím (od roku 1993 nazývaným Evropské společenství) a Evropským společenstvím pro atomovou energii (obě tato společenství byla založena tzv. Římskými smlouvami v roce 1957). V roce 1965 došlo k Slučovací dohodě, čímž byla sjednocena činnost orgánu všech tří společenství. Druhý pilíř   Evropské unie zahrnuje společnou zahraniční a bezpečnostní politiku a třetí pilíř zahrnuje oblast justice a vnitřních věcí. Z tohoto pohledu vzniku a vývoje Evropské unie je patrné, že nejde o přirozený integrační proces, ale o integrační proces průmyslového a finančního kapitálu s cílem vytvořit větší ekonomický prostor. Tomu také odpovídají tři hlavní svobody proklamované v Evropské unii – volný pohyb kapitálu, volný pohyb zboží a volný pohyb osob (rozuměj – pracovní síly). Evropská unie je uskupením kapitalistických států, kde je dominující vliv bývalých evropských koloniálních mocností Francie, Německa a Anglie. Přičemž vliv Německa a německého finančního a průmyslového kapitálu je jedním z nejvíce rozhodujících vlivů v tomto uskupení.
Stoupenci Evropské unie také často argumentují sociálním rozměrem evropské integrace. Sociální politika západoevropských států se po druhé světové válce vyvíjela pod silným tlakem existujícího bloku socialistických států a snahou udržet vnitřní sociální smír ve společnosti. Evropská sociální charta z roku 1961 a její dodatky nikdy nebyly plně ratifikovány všemi členskými zeměmi Evropské unie. Navíc tento dokument obsahuje skutečně minimální sociální standarty. Sociální politikou se Evropská unie začala skutečně zabývat až po pádu evropských socialistických zemí, kdy vyvstala otázka udržet pod pokličkou sociální napětí a nějak čelit vzrůstající ne zaměstnanosti a hospodářské krizi.
Často je také požíván argument, že pokud Česká republika nevstoupí do Evropské unie, stane se skanzenem, bude silně diskriminována a ekonomicky odsouzena k živoření. Pokud nevstoupíme do Evropské unie a podaří se nám omezit své členství ve vojenské části NATO a třeba i plně své členství v této organizaci zrušit, můžeme jen a jen politicky získat a posílit význam České republiky. V případě nevstoupení do Evropské unie nám nic nebrání udržovat rovnoprávné vztahy se všemi státy a národy. Naopak, právě vstupem do tohoto uskupení nám bude třeba i určováno s kým a jak smíme nejen obchodovat, ale vůbec udržovat tzv. přátelské vztahy. Třeba by se společným nepřítelem stal opět východ Evropy, neboť tam je nejbližší zájmová sféra Německa a Evropské unie. I o tom je dnes politika ruselu. Rozdělení Jugoslávie nebylo ničím jiným. Nejbližším cílem by pro nás mělo být naopak opětovné sblížení a sjednocení se Slovenskou republikou a těsná spolupráce s Polskem. Konečně dvě rozhodující mocnosti v Evropské unii Francie a SRN se netají tím, že projekt Evropské unie je třeba federalizovat nebo alespoň pojmout jako strukturalizovaný konfederativní státní útvar. I to hovoří jasně o potřebě EU vyhranit se jasně jako silný útvar v boji o přerozdělování sfér vlivu ve světě se Spojenými státy americkými.
Často se používá jako argument pro vstup do Evropské unie potřeba sbližovat evropskou levici a možnost pak socializovat evropský projekt. Mezinárodní spolupráce levicových, dělnických a pokrokových hnutí není však o nutnosti podpory budování nového kapitalistického superstátu a asistování při střetu kapitalistických uskupení o vliv ve světě. Spolupracovat a to velice těsně lze přeci i bez vstupu do EU.
Je tedy správné, aby ti, kterým záleží na vybudování sociálně spravedlivé společnosti, na hájení národních zájmů, uchování a posílení státní suverenity i zachování míru, podporovali začlenění ČR do kapitalistického uskupení a to i přesto, že v naší zemi je také opět již třináct let kapitalismus? Rozhodně to k ekonomickému ani bezpečnostnímu posílení České republiky nepovede.
0/0
6.5.2003 20:43

dlask

Re: EU? DĚKUJI, NECHCI!
a takhle to vypada, kdyz zene chybi orgasmus ;-)
0/0
6.5.2003 21:20

HDP

Re: Re: EU? DĚKUJI, NECHCI!
Ano, ano. Pak je schopna připojit svůj názor o voze ke kdejaké koze...
0/0
6.5.2003 21:31

Čech

Re: Re: Re: EU? DĚKUJI, NECHCI!
Stalinistka Dana Herianová n ikdy ndiskutuje k tématu, ale vždy jenom blije tu svojí ideologii.
Stalinistka Dana Herianová, ta, která by dle jednoho svého vlastního dřívějšího vyjadření "klidně nechala střílet do lidí", ta si tady může svobodně plácat játra a nikdo ji nebude za to zavírat, natož střílet.
Dojde jí konečně, jaké je P.Í.*.A.?
0/0
6.5.2003 23:34

Michal

Nedivím se,
že je paní Klausová melancholická-být aspoň trochu inteligentní,a mít za partnera člověka tak sebestředného,egoistického,nesnášenlivého,a celkově blba ,tvářícího se se až křečovitě ,že opak je pravdou (musí ho to fakt vyčerpávat),tak být tedy paní Klausovou,tak taky přemýšlím hodně o životě a občas bych asi byl smutný z té životní volby...
0/0
6.5.2003 18:40

nihil

O co tu jde?
Tady o nic. Tady je to o ničem.
0/0
6.5.2003 18:15

Ladyk

Re: O co tu jde?
Přesně tak, jde o to, vědět, o co jde, a to Ty víš.
0/0
6.5.2003 18:20

jana

kenny
ja se livii nedivim svuj nazor urcite ma ale co by ho rikala lidem jako je amidaron atd a jestli pro vas byl amidorana nazor normalni coz pro vas znamena ze manzelka neurazi manzela a nespini ho pred verejnosti  z ni dela hloupou zenu bez vlastniho nazor tak jste jako on a plne souhlasim s prispevkem cloveka ktery pise jak jste se stali komunismem zdeformovani a zakomplexovani ne vsichni ale velka spousta z vas jana
0/0
6.5.2003 17:30

kenny

Re: kenny
Vy jste, Jano, vážně trochu zvláštní. Váš způsob diskuse se podobá způsobu diskuse p.Klause. Já jsem psal, paní Klausová názor nemá nebo h o n e c h c e ř í c t . Tím jsem ji snad nijak neurazil. Neznám ji a je mi lhostejná, podobně jako paní Havlová, Husáková, Masaryková, Macháčková a Šarapatková. Obojí je pro mne jako čtenáře nezajímavé, pro Vás ne, já Vám to neberu. Vaše militantnost prozrazuje Vaše volební preference.
0/0
6.5.2003 17:54

XM

Re: Re: kenny
Trefa! :-)
0/0
6.5.2003 21:32

jana

amidaron
internet je volny pro vsechny  to je videt na tobe co tolerance mas ty kdyz mi pises ze nemam chodit do internetove diskuze mas pravdu  kazdy annonym jako ty ktery se schovava pod nesmyslnymi zkratkami muze s jeho mozkem ktery  asi toho moc v sobe nema  urazet a nepochopit ze take u nas muze byt vztah mezi lidmi kteri jsou slusnejsi a inteligentnejsi nez ty a nenapadavaji na verejnosti sve partnery ale to asi  ta tva hlavicka jestli v ni neco je nepochopi dovedu si predstavit jak bys s pani klausovou sympatizoval kdyby hazela na manzela na verejnosti spinu  ty ubozacku  asi mas doma peknou  semetriku jestli vubec nejakou mas a tak ti vadi ze livie na manzela nic zleho nerekla jana
0/0
6.5.2003 16:56

kenny

Re: amidaron
Opravdu nechápu, o co Vám (Janě) jde, příspěvek Amidarona byl celkem normální poukazující na jisté nedostatky v rozhovoru. Jediný, komu lze něco vyčítat, je redakce, protože zvolila rozhovor s člověkem, který je zajímavý pouze svým manželem ( tím neříkám, že je zlý nebo špatný). |Nemá svůj názor nebo ho odmítá říci.... Tak potom, k čemu takový rozhovor.... A pro Janu, takové dohadování příslušelo jiným příspěvkům, s příspěvkem Amidarona polemizujte a neurážejte se.... Tak teď jsem ze sebe udělal chytrou horákyni :)))).
0/0
6.5.2003 17:16

#

Mali cesky ubozaci!
Jste z doby komousu zdeformovani a bude to jeste mnoho let trvat nez se budete umet chovat slusne  
0/0
6.5.2003 16:52

Malý čeký ubožák

Re: Mali cesky ubozaci!
Nejvíc se ti nepochybně líbí slušné vystupování tunelářů s vybraným slovníkem i s vybraným oblečením. Tito slušní lidé nás všechny také velmi slušně pod ochranou křídel modrého ptáka oholili stylem "urvi co můžeš". "A co nemůžeš to zku*vi"!
uTRŽNÍ ekonomika bez přívlastků! Že ano, paní Lívie.
Mně ale po tom všem nějak to slušné vystupováni už nejde.
0/0
6.5.2003 17:57

BXP

Re: Mali cesky ubozaci!
Zato ty mas ty spravny proporce,v hlave taky, vyska a delka nekonecne prazdnoty - chudaaaaak
0/0
6.5.2003 18:04

Ladyk

Re: Mali cesky ubozaci!
Na tyto diskuse chodím proto, že mě zajímají kontroverzní názory a kontroverzní odpovědi. Příspěvky typu: "Četla jsem rozhovor s paní Liviií velmi pozorně a domnívám se, že s ní ve všem nemohu souhlasit" nebo: " Paní Livie, jste můj velký favorit a držím Vám palce ve Vašem nelehkém pětiletém úkolu i Vašemu mužovi", tak ty mě opravdu nezajímají. Nemusí tam být zrovna sprostá slova, ale musí to být živé, útočné, drzé, osobité.
0/0
6.5.2003 18:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.