Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hledač boží pravdy Jan Graubner

Tak jako každý den vstává, čistí si zuby, myje se, tak každý den ráno celebruje mši. V kapli arcibiskupského paláce. Je pro Jana Graubnera mše svatá službou, ušlechtilou prací, či už jen do omrzení se opakujícím zahájením dne? HLASUJTE V ANKETĚ: Patří podle vás Jan Graubner mezi význačné české osobnosti dneška?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

keb

jak tak sleduji naladu v cechach, pripada mi, ze...
kdyby kdokoliv z vas si ted vymyslel, ze ho nejaky knez okradl, zneuzil ci tak neco, tak mu to snad vsichni uverite a kneze byste nejradsi povesili...  chce to jen trochu nadech skandalu... je to tu uz jako v usa, kde kdyz zenska obvini chlapa z haraseni, do smrti mu to nikdo neodpara, prestoze si to zenska mohla cely vymyslet...
0/0
9.3.2003 20:28

Pavel Pršala

Re: jak tak sleduji naladu v cechach, pripada mi, ze...
Katolická církev je nejstarší a největší nadnárodní společnost na světě - pouze nemá oficiálně emitované akcie, ale jinak funguje skoro stejně - zvláště od dob kardinála Marcinkuse. Takže nevím, proč se lidé tak diví, když se potýká se skandály á la Enron. Ale také bych se divil, proč by měl do GEN patřit vedoucí jakéhosi malého oddělení této obrovské nadnárodní firmy. To je, jako kdyby do galerie amerických elit zahrnuli vedoucího mzdové účtárny z Enronu, nebo paní, která tam kontroluje knihu jízd. Co je na té korporaci obdivuhodné je, že ještě nezkrachovala ani po 2000 letech existence, byť zboží, které prodává, není zrovna valné kvality.
0/0
10.3.2003 17:12

stan

Hlasy
Nezdá se vám, že tenhle pámbíčkář má podezřele velký počet celkově hlasujících oproti ostatním? Asi se sám pánbůch zapojil, aby celkový výsledek byl kladný.
0/0
7.3.2003 13:09

předseda

Re: Hlasy
No počkejte, až se tam zapojí satan...-))
0/0
7.3.2003 14:12

Ivana

Re: Hlasy
Nadstandardně vysoký (oproti jiným osobnostem)je u Jana Graubnera také počet tady diskutujících, takže mi i hlasování připadá úměrné zájmu, který tento člověk vyvolává. A malá prosba - chceš-li napsat "pánbíčkář" a "Pán Bůh" - piš alespoň gramaticky správně. Tobě ale také uniká význam těch slov .... Kdo totiž nazývá J.G. pánbíčkářem, je dost silně "mimo mísu".
0/0
11.3.2003 15:38

SOLDAT

pánbíčkář suck
To snad ani nemyslíte vážně, že by tenhle zabedněnec patřil do GEN
0/0
7.3.2003 2:39

dotaz

Co jsou to ty nové podmínky v církvi?
0/0
6.3.2003 14:13

názor

pro pana Lukáše
Čím více jej bráníte, že není pedofil nebo pedofily nekryl, tím více toto téma rozpatláváte a všechny nás spíše přesvědčujete, že "není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu," nemyslíte?
A že církevním hodnostářům se jednalo vždy v první řadě o peníze snad taky nechcete popřít! Nebo ano? Jaký je váš názor na prodávání odpustků?
Mně osobně byl vždy sympatický panovník Josef II.
A to se tady nebavíme celkově o historii (politické) křesťanství a katolíků vůbec! To by byla diskuze!
 
0/0
6.3.2003 13:38

Martin

Re: pro pana Lukáše
Jaký je Váš názor na ty odpustky? To bych chtěl vědět taky ( u nás na vesnici se totiž prodávaly loni). Na konkrétní dotazy neodpovídáte a jak jsem si přečetl i minulé příspěvky, tak se jim  vyhýbáte, prostě zase typicky jako katolík mlžíte.
0/0
6.3.2003 15:57

Amik

vezmete si priklad z matky Terezy
Cim vice pozoruju ty dnesni svaty  kluky tim vice se priklanim k nazoru  Tolstoje ktery  rikal  Nedovol nikomu aby byl prostrednikem  mezi  tvou  dusi  a  Bohem. Nikdo  nemuze byt bliz Bohu nezli  ty  sam!
0/0
6.3.2003 12:47

předseda

Re: vezmete si priklad z matky Terezy
Naprostý souhlas s tím, že k Bohu se lze dostat jen skrze tohoto pravého Boha, který se zároveň stal člověkem - Ježíše Krista. V něm má každý osobní přístup k Pánu Bohu a Jeho milosti a ke všemu, co z ní vyplývá.
0/0
6.3.2003 20:35

M. Malek

to si musi vyresit on
Pane Lukas, nevim jestli se mnou budete souhlasit, ale na tom moc nezalezi. Jestli je pravda, ze pan Graubner kryje sexualni obtezovani seminaristu a pouziva nefer praktik v obchode s vinem nebo s cimkoliv jinym, je proste prase. Nic vic, nic min.
0/0
6.3.2003 12:19

Pavel Lukáš

Re: to si musi vyresit on
Vážený pane, bohužel ani ejdna z informací není pravdivá a Vaše obecné hodnocení je pod úroveň. S touto argumentací běžte prosím diskutovat na lampárnu....
0/0
6.3.2003 13:58

Pavel Lukáš

Paní Koupilová
Vážená paní Koupilová, znovu si Vás dovoluji upozornit, že pan Graubner nekryl žádného pedofilního kněze. Je to nepravidvé schéma, které se neustále opakuje a vrací i díky právě Vám, která nedokážete rozlišovat. V Olomouci dle médií nebyl odsouzen žádný kněz z treastného činu pedofilie ( vy asi narážíte na kauzu Merta, který byl odsouzen pro tuším-trestný čin omezování osobní svobody k podmíněnému trestu). Všechna obvinění, která se vztahovala na arcibiskupa byla odložena opakovaně - i po nových a nových několika stížnostech.... Litovel není tak daleko a regionální média o tom dostatečně informovala - tak snad ty věci dokážete objektivně posoudit...
0/0
6.3.2003 9:41

Pavel Lukáš

Totální nepochopení
A vy si opravdu myslíte, že Arcibiskupské vinné sklepy založil nějaký neznamý vinař z Jižní Moravy? Nezlobte se, ale tyto sklepy patří k nejstarším v Evropě a založil je jeden z předchůdců arcibiskupa Graubnera a domnívám se, že arcibiskupství, jako určitý dědic, má právo a nárok provádět takové kroky, aby tyto sklepy vzkvétaly, než směřovaly ke krachu... Jde jenom o peníze, ale jinak než prezentujete - myslíte si, že si někdo koupí víno neznámého vinaře nebo spíše víno z tradičních historických sklepů? Udělejte si prosím tu práci a jeďte se podívat do Kroměřížem, zeptejte se bývalých zaměstnanců, proč Arcibiskupství muselo udělat takový radikální krok, jaký udělalo....Pravdu je vždy složitější hledat, než ji pasivně přijímat z médií....
0/0
6.3.2003 9:34

Monika Koupilová, Litovel

Je Ježíš snad slepý?!
Amiku, ty si myslíš, že je snad Ježíš slepý?! Vrátím se ještě k tématu. Pan arcibiskup míní, že jsme příliš fascinováni zlem, a proto nemáme sílu něco zlepšit. Dle mého názoru je to právě naopak, a to tak, že se snažíme ono zlo nevidět, nejlépe ho ani nepojmenovat, nemluvit o něm a ono tudíž přestane existovat. Je to naivní, pokud se to týká nás a přinejmenším nezodpovědné,jedná-li se o druhé, potažmo slabší a ohroženější. Zjevně pan arcibiskup nebyl schopen ono zlo vůbec identifikovat (to v lepším případě). Pokud někdo není v obraze, mám na mysli jeho toleranci k pedofilnímu chování kněze z jeho diecéze. Do GENu určitě nepatří!
0/0
6.3.2003 9:29

Hans

Re: Je Ježíš snad slepý?!
100% souhlas. Ten, kdo toleruje zlo, sám se zlým stává.
0/0
6.3.2003 9:37

Amik

Re: Je Ježíš snad slepý?!
To sem devce netvrdil ze je slepy naopak ze kdyby zil dneska tak ze by asi plno tem radoby svatouskum bylo zatracene horko a take ze bych nechtel byt v jejich kuzi jesli jeho menem provadej  naky nepristojnosti protoze ty si to odskacou dvojnasob
0/0
6.3.2003 9:42

Pavel Lukáš

Kryl nebo nekryl trestný čin??
Jsem překvapen, kolik lidí celkem intelegentního serveru je ovlivněno bulvárními médii....Jjeich příspěvky bych čekal spíše jinde....Je všeobecně známé, že vyšetřovatelé nikdy neprokázali, že by arcibiskup Graubner kryl jakýkoliv trestný čin. A vzhledem k tomu, že někteří podávali řady stížností na toto odložení a přesto všechno nebyla vina Graubnera v této kauze prokázána. Proto prosím opusťme neustálá mediální schémata a dejme prostor pravdě.... Graubner vždy pečlivě zvažuje a zvažoval jednotlivé kroky, nevím, zda na základě rozporuplných svědectví by někdo udělal v této věci více.... PS - jeden z diskutujících hovořil dokonce o krytí trestného činu pedofilie- upozorňuji, že se u dotyčného kněze nikdy o pedofilii nejednalo....
0/0
6.3.2003 9:04

názor

Re: Kryl nebo nekryl trestný čin??
Jistě máte pravdu. On, nebo jeho kamarádi,za kterými stojí, ty děti mají jenom rádi. A co kausa vinných sklepů? Ať je pravda jakákoli, je vidět, že světského, pokud jde o peníze, církvi nic není cizí. Mimochodem to ukázala již i historie. Uvědomte si, že na Moravě, jak sám pořád hlásáte ,se lidé i znají a nejsou ovlivněni jen tím bulvárem!!
0/0
6.3.2003 9:23

Amik

Zisku na ne
Myslim ze kdyby Jezis videl co se dneska deje tak ze by to vypraskal i s celym Vatikanem
0/0
6.3.2003 7:46

sei

Do detailu nemohu soudit-jen postoj k "prohřeškům" v jeho farnostech napovídá.
Myslím-když jsem sledoval pouze v televizi,že jeho postoj k makování všelijakých afer byl moc vyhýbavý.Téměř bych řekl-jak jsme mnohdy zvyklý vidět-úlisný.
Skoro by se dalo říct,že vědomě lhal.Vždyť uvedené afery byly prokázány.nakonec jeden "hříšníků z řady církevních hodnostářů byl přeložen do jiné farnosti. Atd.
Já bych si jej do elity národa neřadil.Myslím,že máme dost jiných,kteří si to zaslouží.
 
0/0
6.3.2003 7:12

jaris

Nezajima
Galerie elity naroda? Svetska slava = polni trava. Cau.
0/0
6.3.2003 6:22

Amik

Lidi uklidnetese
Jesli nakej buh je tak nam da vsem stejne na prdel a tem falesnejm prorokum vrouse berancim obvzlast
0/0
6.3.2003 2:48

Kaja

HLOUPE NAIVNI A URAZEJICI
Typicke kecy ceskeho novinare nebo politika, casto i radoveho cehacka. Nektere otazky jsou az na hranici urazky /arcibiskupe myslite to vazene s pomoci panny Marie, coz znamena, tedy myslite to vazne s vasi nabozenskou virou, coz znamena nejste nahodou nejaky podvodnik ktery se jen pretvaruje/. Proste cesti politici a novinari stejne jako vetsina naroda nejen ze ztratili viru rodicu a predku/to je jejich osobni rozhodnuti/ ale jsou komunizmem a protinabozenskym, zvlaste protikatolickym nacionalizmeme tak zatizeni a zmrzaceni, ze se nezmohou pri styku s verici osobou, ci vysokym cirkevnim hodnostarem na nic jineho nez na ty stejne hloupe otazky. O chudobe cirkve/je chuda komunisti ji obrali o vsechno a vetsina zblbleho naroda tleska/ nebo o Janu Husovi /vec stara 600/ let/.
0/0
6.3.2003 2:30

názor

Re: HLOUPE NAIVNI A URAZEJICI
 A církev nikdy nikoho o nic neobrala? Jste člověče tak naivní ,nebo jak sám uvádíte zblblý, ale z té druhé strany?
0/0
6.3.2003 13:57

Monika Koupilová

Kryl závažný trestný čin
Chápu-li slovo GEN správně jako galerii elity národa, posuzuji srdcem, kdo by tam měl patřit. Pan arcibiskup Graubner to zajisté nebude, přestože již jen z titulu své funkce je jistě významnou osobností veřejného života. Podle reakcí soudím, že vykonal dobrého mnoho, špatného možná též, ale pro mě je podstatné, že kryl závažný trestný čin svého podřízeného. Tímto vydal zlu ty, které měl možnost a povinnost ochránit. To je neomluvitelné a dle mého názoru neslučitelné s dalším výkonem jeho úřadu. Každý má právo se mýlit a dělat chyby, ovšem po chybě takto závažné bych očekávala, že odejde do ústraní, osobně se omluví všem poškozeným a též veřejnosti za své selhání.
0/0
6.3.2003 1:30

Miloš

Já bych Jeníka do elity určitě zařadil !
0/0
6.3.2003 0:04

Karel Pilík

anketa
Arcibiskupa Jana Graubnera, znám více než 30 let, od doby,kdy byl bohoslovcem olomouckého semi- náře. Žil vždycky příkladně jako křesťan a své poslání arcibiskupa plní tak, že dává příklad k následování. Karel Pilík
0/0
5.3.2003 23:08

dotaz

Re: anketa
A které následování máte na mysli?
0/0
5.3.2003 23:29

Tuhacek Frantisek Norimberk NSR

Umet se divat a poslouchat, pak teprve posuzovat to je dulezite.
 
 Co Vy kritizujici jste vykonali lepsiho ? Cim, ze se to muzete pochlubyt ?  Pan arcibiskup, trebaze ho osobne neznam, na rozdil od cele rady jinych vyznamnych duchovnich, jiz toho udelal pro narod tolik, ze do elity rozhodne patri !  Patri tam samozrejmne i dalsi, jen namatkove z cirkevnich kruhu:Msgr, papezsky Prelat  Otec Kucera z Norimberku, Otec biskup Frantisek Radkovsky, Msgr Otec biskup Skarvada, Otec biskup Lobkowitz, samozrejmne vzacna osobnost  Otec H a l i k  ano, pochopitelne take Otec biskup Vaclav Maly a rada dalsich, jako Otec biskup Kajnek, dnes pro svuj primy  a neochvejny nazor zijici v ustrani vseho deni,   a dalo by se dost dlouho pokracovat na rozdil od politiku, kde by se jich horko tezko nasla mala hrstka.                                           
         Optimista    Tuhacek
0/0
5.3.2003 21:29

pesimista

Re: Umet se divat a poslouchat, pak teprve posuzovat to je dulezite.
Co lepšího máte opravdu na mysli? Co tak velkého udělal pro NÁROD? Mně je milejší farář v zapadlé vísce, který pomáhá lidem a ne celému národu, jak J. Graubner. Ale "pochlubyt" se asi nemůžeme před Bohem" ňyčím", protože nekonáme něco proto, abychom se tím chlubili. Nějak to hlásání víry chápete zvláštně, tak se nedivím, že máte tento svůj názor.
0/0
5.3.2003 23:38

Kros

Re: Umet se divat a poslouchat, pak teprve posuzovat to je dulezite.
K těm namátkovým Optimisty Tuháčka: Radkovský podle svědectví místních katolíků nechal za předchozího režimu (to působil ve Františkových Lázních) vybrat a odvézt neznámo kam vybavení celého kostela v Třebeni. Tehdy si místní věřící mysleli, že zařízení zachraňuje před komunisty a po převratu se těšili, že se jim vybavení jejich kostela vrátí. Nikdy se nevrátilo, kostel je zdevastovaný a nepoužívaný, věřící na církev zanevřeli. Tak tohle udělal jeden z těch namátkových.
A obecně: Ateisté na rozdíl od věřících neválčí. Rozhlédněte se po celém světě. Všechny války ve jménu Boha, ať už kteréhokoliv.
Ve věcech náboženství
Pesimista.
 
0/0
6.3.2003 8:01

Ivana

Re: Re: Zanevřou-li
věřící na církev kvůli lidské chybě, byla podle mě jejich víra slabá a nestála na dostatečně pevných základech. Věřící by přece měli mít hlavní a zásadní vzor v Ježíši Kristu a vědět, že církevní hodnostář je jenom člověk, který se také může mýlit. Obecný názor, že ateisté neválčí, je podle mého názoru dost zjednodušený.
0/0
6.3.2003 8:47

názor

Re: Re: Re: Zanevřou-li
Někdo zřejmě při hodinách dějepisu nedával pozor. Nejhorší jsou opravdu války náboženské, protože tam se vyvražďuje již od kolébky!
Jedna věc je mýliti se nevědomě, druhá konati věci za určitým cílem . Že by J.Graubner byl nevědomý mi nepřipadá.
0/0
6.3.2003 9:16

Ivana

Re: Re: Re: Re: To je přesně
to zjednodušení.... V náboženských válkách válčili věřící ? Čemu věřili ? Bohu, Alláhovi ? Nebo to byli jedinci, které do války poslal někdo ve jménu kohosi jiného ? A kdo je vlastně věřící ? Prezident Bush, Saddám Husajn, Bin Ládin - ti všichni říkají, že jsou věřícími lidmi, ale vyvolávají konflikty stejně jako nevěřící čeští či čínští komunisté. A co je vlastně válka - fyzický nebo i psychický teror na obyvatelích ? Jsou to otázky dějepisné, ale také etické.
0/0
6.3.2003 10:19

názor

Re: Re: Re: Re: Re: To je přesně
Chcete polemiku o válkách nebo o Graubnerovi? Ujednoťte si to. Mně je to jedno.Můžeme polemizovat o obou.Mohli bychom začít pojmem - věřící (v koho, nebo co - jednotlivce např.Hitlera,ideologii jakoukoli nebo náboženství, které pojmenovávají Boha různými jmémy). To jsou velmi dalekosáhlé  diskuze, které se obávám zde nevyřešíme, a při nich musí zůstat  polemik hlavně nad věcí a ne být fanatickým zastáncem čehokoli, to pak diskuze nemá smysl.
A pokud se jedná o etiku, také problém. Válka může být etická i neetická, bez ohledu na náboženství nebo ideologii.
0/0
6.3.2003 14:11

Ivana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím,
a proto nemám ráda ty zjednodušené soudy, které papír sice snese, ale jsou zavádějící a někdy laciné. I když jsem věřící, mezi fanatiky nepatřím, takže to probereme někde jinde....
0/0
6.3.2003 14:19

názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím,
a proto já taky neuznávám rubriku ELITA NÁRODA. Pro mne je elitou každý slušný  (bezejmenný) člověk !!!!!!!!!!!!
P.S. Ať věřící, nebo ateista.
0/0
6.3.2003 16:02

Ivana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase
souhlasím, jenomže noviny nechtějí psát o opravdových tématech. Vydavatel si myslí, že pokud nebude vážit výtisk kilo, tak nevydělá... Do mé "elity národa" patří mí prarodiče a rodiče, kteří dokázali v úplné rodině vychovat děti (dnes to vyznívá jako zázrak), přátelé (z 95% nevěřící ateisté, o nichž jsem si nikdy nemyslela, že jsou horší než já, spíš naopak...)A např. také dva "elitáři" na závěr - jsou to sv. Cyril a Metoděj, kteří nám před 1140 roky přinesli křesťanství. Díky nim a pro jejich učení se považuju za věřící.
0/0
7.3.2003 9:12

Nemanický

Jan Graubner
je osoba zkompromitovaná svými aférami ve všech oblastech, od politiky přes ekonomiku až po morálku. Že takový člověk stojí na elitním postu v katolické církvi je věc a obrázek této církve, do elity národa však rozhodně nepatří.
0/0
5.3.2003 21:21

Karel Sovinsky

Mohu potvrdit
Mohu potvrdit, setkani lidi dobre vule na Velehrade, akci kterou inicioval prave arcibiskup Graubner, je akce, ktera by mela dostat oceneni nejvyznamejsi akce roku. Je to slavnost, kde si nikdo na nic nehral a konecne jsem byl  jednou hrdy { mimo Nagana samozrejme ] na nase dejiny....To se nepodarilo - sorry ale je to tak, ani Havlovi ...
0/0
5.3.2003 20:15

Pavel Lukáš

Pan arcibiskup Graubner jednoznačně patří k elitě národa
Dovolím se přidat k diskutujícím následující kratinkou poznámkou: domnívám se, že pan arcibiskup Graubner jednoznačně patří k elitě národa a jeho kroky jsou ve většině případů kroky prorockými, které národ docení za několik ( snad ne desítek ) let. Ať se podíváme na jeho příspěvek ke vztahům s německým sousedem – to je gesto, kde se lidé setkají, modlí se a mají žádat o odpuštění. Co můžeme od farářů chtít více, než aby dokázali usmiřovat a kladli lidem na srdce kritické přiznání vlastních vin a chyb? A kdo nejvíce protestoval proti tomuto nádhernému gestu byli komunisté, včele s bolševikem Zemanem, Rusnokem či soudužkou Bobošíkovou. Neměli by právě tito vyjádřit arcibiskupovi dík za toto prorocké gesto? Další věc: Již dvakrát jsem byl na Velehradě na Koncertě lidí dobré vůle. Neznám v naší zemi větší akci, která je ve všech lidech vyvolává pocit hrdosti na naše dějiny, kde se setkají jak politici, umělci, tak také obyčejní lidé ( na které jen málo našich tzv. osobností ve skutečnosti pamatuje ) a nemocní a je to snad jediná akce, která buduje mezi různými skupinami ve společnosti most. Chápu, že se o této akci moc asi neví, protože není v Praze, pan arcibiskup také není z Prahy atd., atd. A poslední věc – již jsem ji napsal ale ještě jednou – velmi málo z tzv. osobností pamatuje a má takový vztah k obyčejným lidem ( nerad to slovo používám ) jako pan arcibiskup Graubner a všechny VIP večírky jsou mu asi úplně ukradené. Přesto má na Moravě mimořádnou podporu a mimořádné sympatie. Čili prosím nebuďte slepí a nenechejte se masírovat pouze zprávami z TV Nova či Blesku. Realita může být úplně odlišná a možná byste se mohli ochudit o setkání s člověkem, který může mít zásadní vliv v životě našeho národa… Pevel Lukáš, Šmeralova 8 Olomouc
0/0
5.3.2003 19:49

dotaz

Re: Pan arcibiskup Graubner jednoznačně patří k elitě národa
To byste již mohl dát návrh na jeho kanonizaci, ne? Nebo za života to ještě nejde?
Ale hlavně mne u jeho osoby napadá: "Třísku v oku bližního svého vidíš, ale trám ve svém nikoliv!"
0/0
5.3.2003 23:46

Moravák

Re: Pan arcibiskup Graubner jednoznačně patří k elitě národa
Ubezpečuji všechny, že nejhorší je setkat se na Moravě s fanatickým nekritickým katolíkem. Protože tady hlavně platí pravidlo " Člověka, který ví o čem hovoří, nelze v žádném případě přesvědčit argumenty".
Mimo rámec: byl jsem jednou na svatbě u nás na Moravě, kde si bral katolík evangeličku, tam jsem teprve pochopil, jaká je asi "ovzduší" v Belfastu.
0/0
6.3.2003 0:02

lida.krivancova@seznam.cz

Nezařazuji
Pana arcibiskupa Graubnera dobře neznám, ale do elity národa bych ho nezařadila. Z biskupů bych ale do elita národa rozhodně zařadila Václava Malého kvůli jeho statečným občanským postojů.
0/0
5.3.2003 16:52

JTrávník

Graubner mezi mlýnskými kameny?
Pan Jan Graubner není v lehké pozici. Mnoha lidem se jeho vystupování  zdá jako správné, mnozí jím opovrhují. Vypořádat se s takovou pozicí není snadné. Ani pro něho. Vždyť čelit lidským problémům, čelit většině názorů jen proto, že tak rozhoduje hlas svědomí, je obtížné i pro morálně zásadového člověka, jakým jistě pan Graubner je. Některé kauzy, které s ním byly spojovány, mohly být zaviněny jen chybou lidí, kterým on důvěřoval.
Do GENu patří i proto, že jeho slovo nese velké poselství pro mnoho lidí.
 
0/0
5.3.2003 16:35

Dété

ale no tak...
Já osobně si myslím, že pan Graubner do elity nepatří. Ale v našem "elitním národě" se to už stejně ztratí,tak na tom nesejde.  Každopádně nechápu,proč píše příspěvek někdo, kdo se potřebuje jenom vulgárně odrovnat.Mé sympatie nemá ani paní Vondráčková a přece nemám potřebu jí nadávat do všeho možného,viď ARe? Také tvůj názor o Sibiři hned každému napoví,která politická strana je tvůj koník a tím pádem bereš ve spojení s Helčou "jméno boží nadarmo".I Sasa (spíš teda ŠÁŠA)se nám vyznamenal.Ještě že existují ty hvězdičky..Nechci moralizovat,i když to asi nejspíš teď dělám,ale laskavě si uvědomte,že to, pod co se nemusíte podepsat,nemusí zákonitě zobrazovat vaše nejnižší pudy.Spánembohem,přeju hezký den.
0/0
5.3.2003 16:31

FaBeR

ANO
Arcibiskup Graubner rozhodně patří k významným osobnostem českého národa dnešní doby, neboť svými skutky  (ať už jsou informace o nich pravdivé nebo ne) nejvíce ovlivňuje postoj nevěřících k římskokatolické církvi. Je smutné, že na jeho (údajné!) prohřešky  se klade takový důraz a zcela zanikají jeho nesporně dobré a záslužné činy (např. pro Charitu).
0/0
5.3.2003 14:49

Re: ANO
Patří tam, protože patří mezi ty, kteří jinak konají a jinak hovoří.
Chtivost není údajná, ale skutečná. Prohřešek není ojedinělý, ale je jich za poslední léta celá řada. A Charita? Máte-li na mysli, že pod rouškou Charity se veze a přiživuje mnoho pijavic, tak ano!
Znám ho a dobře ještě z působení na Gottwaldovsku.
0/0
5.3.2003 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.