Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český lev byl opět vegetarián

Co je vtipné a originální poprvé, podruhé už tak veselé nebývá. Opakovaný vtip už zkrátka přestává být vtipem. Platí to nejen pro slavnostní večer s fórky, které jsou každý rok stejné, ale i pro večírek po udílení Českých lvů v prostorách pasáže Lucerny. Večírek Byl opět vegetariánský a opět si hosté nepochutnali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Denisa

uroven ceske zurnalistiky
Hm, zamerit se v souvisloti s nejvyznamejsim ceskym vyhlasenim filmovych cen temer pouze jen na raut mi pripada vskutku ubohe. Mam dojem, ze tento clanek presne vypovida o stavu ceske zurnalistiky : dejte novinari dobre najist, a on o vas dobre napise! dejte mu darek, a on o vas dobre napise...fakt smutny!
0/0
7.3.2003 15:33

Jan Housek

Konečně dobrý jídlo! Já raut chválím!
Já byl nadšen, konečně dobrý jídlo, ať si autor článku na takový rauty nechodí, cpe se masem a chcípne na rakovinu. Oceňuji vegetariánksé menu!
0/0
5.3.2003 17:40

Alena

bezva zábava
Připojuji se ráda k souhlasným příspěvkům v této diskusi.Nechápu tu všeobecnou kritiku v médiích(např.p.Svoboda v ČT). Naopak se mi tenhle ročník vyloženě líbil a p. Zbrožek byl skvělý. Jelikož je humor téhle dvojice náročnější na mozeček, tak ani nečekám souhlasné reakce většiny národa. A k rautu snad jen to, že pokud mě někam pozvou(zadarmo), tak nekritizuju a jím, co mi dají, příp. jdu jinam.
0/0
5.3.2003 12:58

Vladěna

každy je jiný
začíná mi vadit dělení na iteligenty a ostatní.Ti ostatní se mají dívat na Novu (protože jsou uplně    blbý) . Na Lva jsem se těšila celý týden, a moc se mi to líbilo. ale taky se mi líbí Tele tele a tak tedy nevím co jsem. Blb nebo intoš?
0/0
4.3.2003 20:58

Jana

dusek je super
Me osobne se humor Jaroslava Duska moc libi. Je u toho potreba trochu premyslet,  co je soucast hry a co uz ne a to je super. Rekla bych, ze autor clanku vtipy a narazky pana Duska  vubec nepochopil. Pri setkani s nim to chce mit pevne nervy, byt ve strehu a ocekavat uplne vsechno, ale to by pro vetsinu hostu a nominovanych nemel byt problem. A co se tyce toho rautu, kdyz to Vachler plati, at si tam da, co jemu chutna. :-)
0/0
4.3.2003 13:54

Vojta

autor
Tak tohle je ukazka uboheho clanku stupidniho novinare. Ja mam humor Duska a Zbrozka rad a ani tento vecer mne nezklamali. Zrejme ale autor clanku preferuje zabavu TV Nova.
0/0
4.3.2003 10:50

Zdeněk

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.3.2003 7:55

Petr

Re: omezenci
Omyl... prave nadbytek masa leze na mozek - viz epidemiologicke studie o Parkinsonove, Alzheimerove chorobe, BSE a dalsi.
0/0
4.3.2003 9:01

honza

Re: omezenci
Chápu že se na vás podepsala komunistická výchova, takže netolerujete jiný názor - třeba to, že někteří lidé nechtějí kvůli jídlu zabíjet zvířata. Že na večírku není maso vás nijak neomezuje. Doma se jím můžete mrtvou tkání dle libosti.
P.S. nauč se česky
0/0
4.3.2003 9:34

Mirka

To snad ne!
Idnes.cz si dela peknou ostudu, kdyz se nechava reprezentovat takovym omezencem.
0/0
3.3.2003 23:12

nnn

r
Osoba,která zprasila ten článek je blbá,omezená a v hlavě má mýdlo.Tak.
0/0
3.3.2003 20:33

Roman Durdis

Autor
V nadpisu mělo být "subjektivní názor autora, který se ani nepodepíše celým jménem"... Příště koukej raději na Novu a u toho se cpi pořádnym flákem masa, když nic jinýho nejíš...
0/0
3.3.2003 19:23

Kapo

to neprekvapi ...
Ano, tato kritika od kulturniho rejp-oddeleni MF Dnes opravdu neprekvapi. Take si myslim, ze ze vsech nabizenych kulturnich akci v CR byl lev opravdu dobry. Nuda by spis byla to, kdyby se na iDnes objevila prizniva kritika na podobne akce.
0/0
3.3.2003 18:27

keb

budme radi, ze duska mame...
tak pozor, uznavam, ze to letos obcas nekde trochu pokulhavalo, jenze musim rict, ze role Leopolda Samila byla dosavadni Zbrozkovou nejlepsi roli (myslim, ze on byl prave slabsi v minulych dvou rocnicich). No a nejak bych to nehodnotil jako "letos" a "loni", protoze letos byl navic jeste nominacni vecer a to byla jedna z jejich nejpodarenejsich sou (podle me). jinak se samozrejme muzu podepsat pod nazor kritizujici chovani ceske smetanky (uvedeny nize), nejsou schopni ani zatleskat pri oznameni nominovanych, hvezdy... prejezeni duskovym humorem je snad pojem trochu mimo...
0/0
3.3.2003 17:17

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 16:48

Aknel

Re: ach jo
Díky..... původně jsem sice chtěla psát nějakou hloubavou reakci na ten naprosto bezduchý výlev raději nejmenovaného atora, ale lépe by se to rozhodně vyjádřit nedalo...
0/0
3.3.2003 19:57

Petr

Kultura
Clanek je dalsi dukaz o hloubce nasi kultury. Nas kulturni a socialni zivot se toci okolo 1) jidla a za 2) sexu. Jakakoli zmena v tomto "normalu" nas dokaze vytocit az tak moc, ze zapomeneme co jsme meli puvodne delat (nebo o cem psat). Nevim, proc autor pise na misto reportaze o udileni cen o tom, jak jsou lide, kteri nejedi maso nenormalni? Asi mu pripada normalni zabijet zvirata v koncentracich na bezicim pasu, balit je do igelitovych sacku a prodavat na tisic zpusobu za co nejnizsi ceny? Hlavne, ze si nacpeme bricho a jsme "normalni". (A kdo nejde s nami, jde proti nam, tak ho hned radsi zkritizujeme - zajimava novinarska etika).
0/0
3.3.2003 16:26

Petr

Názor
Vlastně raději nikdy nereaguji na tyto diskuse. Dnes mi to ale nedá.Jen díky tomu, jak různorodé reakce "lví" večer vyvolal mne utvrzuje v mém názoru, že se večer vydařil a přesto, že měl svá lepší i horší místa (u dvouhodinové, byť připravené, živé "předávácí" šou to není tak divné) je jeho celkové vyznění pro mne velmi kladné. Inteligentní humor (byť někdy na hranici snesitelnosti pro zúčastněné) a hlavně zcela jiný typ zábavy, než souběžně běžící, stále stejný, zábavný pořad na jiném kanálu. A zavděčit se všem? To opravdu nejde. A být stejný jako někdo jiný - proč pro Boha? Právě proto se rád dívám na různé typy moderátorů, aby to nebylo pořád stejné. Jednou za rok je tento styl pro mne naprosto snesitelný a těším se na něj, protože jiné "baviče" mohu vidět několikrát do měsíce a ničím mne již nepřekvapují. Neboli - děkuji pane Dušku za Vaši nadsázku a inteligentní reakce na okamžité situace bez zbytečné křeče s krásnou porcí šarmu. A raut je mi také ukradený, jen asi trochu chápu některé znuděné celebrity, které si přišly odsedět celý večer ze společenských důvodů a při představě, že se ani nenajedí se musely ukousat. Jaké jsou to celebrity sleduji již dlouho a to, že se při poděkování za celoživostní přínos netleská ve stoje, při propracovávání se řadou pro ceny se nevstává a oceněný klopýtá o sedící "přející" kolegy apod. je již zřejmě známkou velikosti a známosti. No prostě co vám všem přítomným v sále říká společenská úroveň? Že by se již slušnost a vychování "nenosily"? Jinak jsem rád, že má každý svůj názor, jen vugarismy mne nebaví.
0/0
3.3.2003 15:59

Perooon

Panum moderatorum:diky!!!...
ja osobne si myslim,ze jsetli si panove Dusek se Zbrozkem ted ctou "tyhle nase" reakce,musi si mnout ruce.Mam za to,ze presne o tohle jim jde.Rozvirit poklidnou moderatorskou hladinu.A to se jim podarilo dokonale.Jde uplne o jiny typ moderovani,nez predvadi treba panove Eben,ci Havelka..pokud to nekomu pripadalo trapne,mohl jit treba na pivo,nebo se divat z okna...nebo na Novu(ale to vyjde nastejno..)..suma sumarum:mam pocit,ze se dilo povedlo tak,jak to autori chteli...a mne se to dilo setsakra libilo!!:-)))
0/0
3.3.2003 15:54

Vlasta M.

clanek je mimo
Ten clanek - jak tu lze posoudit - je uplne mimo. cesky lev je jedina show, kterou si za cely rok nenecham ujit.Dusek se Zbrozkem jsou super v improvizaci, a to asi nikdo jiny nezvladne.Mne se to moc libilo, nuda nebyla, vtip ano. To ze se nekdo nenacpal masem pri rautu mi prijde nezajimave, preci tam novinari nechodi kvuli zvanci??? V.
0/0
3.3.2003 15:44

Jirka

Cesky lev byl skvely, autor clanku je vedle
Tenhle clanek je opravdu o nicem. Jenom trapné naříkání autora, že se pořádně nenajedl tím, co pojídá doma u maminky.
Dušek a spol byli pro me skveli. Videl jsem nekolik rocniku CL, kde se nasi velice vazni herci ani neusmali. Ted ale bacha, na podiu je Dusek a nic neda zadarmo. Mam se smat, nadavat, nebo schovat hlavu v rozpacich? Cokoli, ale nenudim se!
0/0
3.3.2003 15:39

Garry

Nesouhlasím
Nesouhlasím s autorem, jednak jsem se u tv výborně bavil a jednak si myslím, že se dá poměrně výtečně najíst i bez masa a to prosím vegetariánem nejsem....
0/0
3.3.2003 15:36

deeper

Konečně
jednou předávání cen, které nenudilo svou sterilností a bazvýrazností, jak tomu je v mnoha jiných případech. Dokázalo zaujmout a bavit diváky více než dvě hodiny - myslím, že pan Železný přišel o pořádný kus svého "nováckého koláče"! Samozřejmě, chtít, aby se tento pořad líbil všem, je jako chtít ,aby komunisti volili Klause:-)
0/0
3.3.2003 15:33

mirek

"opravdu sranda"
  můj celkový dojem z této šou byl,že se jim to prostě nepovedlo.Chápu,že se dá něco programově odfláknout a je to dobrý,tohle však byla tragédie alá Andy Kaufman.
0/0
3.3.2003 15:16

Jan Petričko

Mystifikační rozpaky
Pročítám reportáže ze slavnostního večera ČL a nevěřím vlastním očím. Jindy břitké kritičky Křivánková a Spáčilová bohorovně nechávají "suchou nit" na moderátorském vedení akce. Já osobně se topil ve velkých  rozpacích. "Internacionální" Zbrožkovo žvatlání, jitrnice v papíru, figurína Clintona - toť vskutku jiskrná neotřelost! Příkrov mystifikace ovšem není všespasitelný a tak šlo spíš v drtivé většině o obyčejnou trapnost. Umělci přebírají ceny v rámci neuvěřitelné šaškárny, pak se není třeba divit třeba Petru Zelenkovi, že nedokáže skrýt nechuť. Po letech moderátorského šediváctví jsme tak úspěšně dosáhli opačného extrému. Nejdůležitější jsou estrádní průvodci, kteří dokážou "steal the show" za jakoukoli cenu. Dle pondělního tisku mám dojem, že Zbrožek s Duškem jsou z nějakého důvodu "nedotknutelní". Dle mého názoru však byli (ruku v ruce s režisérem a scénáristou večera) až na výjimky slabí. Nevěřím, že jsem v tomto názoru osamocen.
0/0
3.3.2003 14:37

Ljubica

Re: Mystifikační rozpaky
Souhlasím, poprvé jsem Českého lva díky této trapnosti nedokoukal do konce, a to se považuji za filmového fandu... Odsať pocaď, výsledky si raději přečtu v novinách či filmových časopisech, než abych zabíjel další čas rádoby vtipnými gagy...
0/0
3.3.2003 15:11

skřítek

Re: Mystifikační rozpaky
Jane Petricko, kdyz se ti humor pana Duska nelibi, nezbyva, nez aby te presvedcili jini osvedceni "bavici", ktere vidavame casto na konkurencni TV NOVA - moderatori typu  Dlouha+Salava nebo trio Kopeckovic snad naplni tvou predstavu inteligentniho a neotreleho humoru.
Myslim, ze byste si vy vsichni kritici zacali vazit bezvadneho situacniho humoru, ktery jsme videli v sobotu vecer. Mimochodem, nevsiml jsem si temer nikoho v sale, kdo by se opravdu nebavil... 
0/0
3.3.2003 15:21

Prubner

Re: Re: Mystifikační rozpaky
Ty jsi to vůbec nepochopil. Nikdo nemá nic proti Duškovi se Zbrožkem, před dvma lety byli výborní, ale letos byli naprosto z formy. K tomu připočtěme vesměs stupidní nápady pana scenáristy Vachlera a výsledkem je večer, který byl opravdu až nečekaně trapný. Příště by měl scénář psát někdo skutečně vtipný a ti dva ať se vzpamatují. Mimochodem: co se týče večírku, souhlasím s autorem článku. Když už je Vachler tak hloupý, že vyznává vegetariánství, tak ať s tím neotravuje ostatní, normální lidi.Toť vše.
0/0
3.3.2003 15:36

Lenča

Re: Re: Re: Mystifikační rozpaky
Souhlasím s Vámi. Večer byl nudný a místy trapný.
0/0
3.3.2003 19:41

danniel

Re: Re: Re: Mystifikační rozpaky
ostatni normalni lide se mohou jit najist domu a nemusi se citit otravovani.
0/0
3.3.2003 20:07

TT

Re: Mystifikační rozpaky
Ne nejsi osamocen, myslím si totéž.
0/0
3.3.2003 16:10

ajchman

Hladovy Cesky lev
Cesky lev byl opet vegetariansky. To je vse, co si ze zmineneho clanku pamatuji. Autor je zpruzeny spatnym cateringem a divim se, ze nezkritizoval i nekonecne dlouhe fronty u koktejlbaru. A ze byl vecer nudny? Vinna je predevsim na strane ocenenych, kteri meli potrebu vtipne a krecovite reagovat na pana Duska a Samila. Byli pouceni z predchozich rocniku, kde oba pohotovi moderatori rozsekali na kousky vsechny, kdo se na podiu objevil. Zaver: 10. rocnik Ceskeho lva se povedl v ramci svych moznosti. Je na panu Vachlerovi, aby je rozsiril.
0/0
3.3.2003 14:29

Radek

Ten článek je fakt ubohost
dlouho jsem nic tak "hodnotného" nečetl. Kde ty novináře berou? Nemá to vtip, informační hodnotu - prostě nic. Autor jenom plácá naprosto nudným způsobem o tom, že na večírku nebylo maso. Nejsem proti to zveřejnit, ale je to opravdu na 1/2 článku? Možná by měl autor spíš přispívat do rubriky pohlavní choroby :-))
0/0
3.3.2003 14:08

Jarda Jágr

Re: Ten článek je fakt ubohost
Souhlasím s tebou. Tenhle článek fakt nemá chybu.
0/0
3.3.2003 15:01

Mike

jenom kritici jsou vždycky dokonalí...
Možná by nebylo na škodu, kdyby někdy takový nebo podobný pořad uváděli sami kritici. Konečně by snad bylo vše "dokonalé"...
0/0
3.3.2003 13:53

Pavel

Re: jenom kritici jsou vždycky dokonalí...
Takže do divadla bych chodil na divadelní kritiky, ve filmu bych viděl filmové atd? A´t už si myslím o tomto článku cokoliv, je toto naprostá blbost!
0/0
3.3.2003 19:59

KaterSpermenssen

mnam!
jejich chyba, ze si nepochutnali. hare krsna vari skvele, vyzivne a zdrave. neni potreba se cpat mrtvolama :)
0/0
3.3.2003 13:46

tonda

spokojenost
Ačkoliv se televizním estrádám během roku programově vyhýbám, na vyhlašování Českého lva jsem se díval kvůli p. Duškovi. A musím říci, že mně nezklamal. Večer měl spád a humor p. Duška byl perfektrní.
To že se někteří na rautu nenajedli je opravdu "tragédie". Ať si příště  sebou vezmou svačinu.
0/0
3.3.2003 13:42

Pavli

VIVA VAC
Akce Český lev byla skvělá, jednu dobu jsem pochyboval jestli se jedná o vyhlašování vítězů anebo přesčas (rozhovor se Sváťou Karáskem o šatech), Vachler, Dušek, Zbrožek, Bílá ve všech fcích, které nebyly dotažené jako v minulých ročnících a oproti nominačnímu večeru možná moc konformní (NOMINAČNÍ VEČER BYL SUPPPER!!!) Je mi líto J.Duška, že obrovskou část svého humoru MUSEL ZMÍRNIT, aby ho obyčejní lidé pochopili (rozdíl proti rozmanitějšímu a mnohem alternativnějšímu nominačnímu večeru), zřejmě proto nebyly některé gagy dotažené. Nabyl jsem pocitu, že toto nebylo moderování ale dokonalé představení, ve kterém se (jen mimochodem) muselo předat pár cen, nutno říct, že AŇA a SOBOTKA to trošku kazili, ale ceý večer nemůže být posfícení LIDI VIDĚLI JSTE NĚKDO LONI DUŠKA S LUCKOU BÍLOU V PŘESČASE NA ČT2??? NEUVĚŘITELNÁ HARMONIE 2 LIDÍ, KTERÝM BY MĚLO PATŘIT MNOHEM VÍCE PROSTORU NEŽ JEN MODERÁROR - (L)HOSTESKA :-)
0/0
3.3.2003 13:37

Jirka

Hare Krsna
No to je teda tragedie ze si nenacpali celebrity zaludky mrtvolama.Mozna kdyby aspon se trochu zamysleli proc vlastne nekdo zere mrtvoli.HARE KRSNA...
0/0
3.3.2003 13:14

fido

Lev
Nezbývá mi než souhlasit se sl/pí Jaroslavou Blažkovou (viz nize). Vecer se mi libil, humor panu Duska a Zbrozka (tak se myslim jmenuje ve skutecnosti) se mi velmi libil. Pro porovnani si vzpomente treba na vyhlaseni ceskeho sportovce roku. Tenhle vecer mel opravdu stavu. Mne spis mrzi, ze nominové filmy nemely moc velkou konkurenci. Popravde se jednalo o 3 filmy, ktere se v jednotlivych kategoriich obmenovaly. K clanku: take nechapu proc se autor daleko vice venuje rautu nez celemu veceru. Asi se doopravdy prisel najist nez psat o Ceskem Lvu. Primlouvam se za to, aby nas, ctenare, MfDnes potesila a vratila se od bulvaru zase ke kvalitni novinarske praci. filip_stransky@centrum.cz
0/0
3.3.2003 13:03

Honza Votava

Re: Lev
naprostý souhlas. božsky jsem se bavil a to přesto, že původně jsem měl televizi původně zapnutou jen jako kulisu při práci. notebook dlouho zapnutý nevydržel. :-) A že byl večírek vegetariánský? Nevegetariánských za rok proběhne tolik... masozravec@honza-votava.net
0/0
3.3.2003 13:25

Lucie

prima
ahoj, za moje hodnocení už mluví to, že jsem měla domluvenou hospůdku, ale pořad se mi tak zalíbil, že jsem u něho vydržela až do konce. Uspechy improvizace pana Duška jsou opravdu nemalé. Celý večer mi přišel zábavný a na rozdíl, od jiných obdobných pořadů, upřímný - díky tvůrcům i účinkujícím.  Vegetariánský raut nezbývá než kvitovat.
0/0
3.3.2003 12:50

daneczek

vem si svacinu od maminky, jelito!
velmi typicke... je to smutna praxe, ze u prilezitosti ruznych oficialit ci tiskovych konferenci "novinare" zajima vice zradlo nez informace. Vetsinou uz pri oficialni casti polovina pozvanych okupuje obcerstvovnu, otazek na tiskovkach padne minimum, stejne je jednodussi si vse potrebne najit v cetce a skutecne se o neco zajimat... uf! zbytecny luxus. Pak se nelze divit ze podepsany -lf- nevyboci z tupe fronty na kus zvance a jeste ma tolik drzosti, ze uroven pohosteni povysi na hlavni zpravu o sve ucasti na udelovani Cesakych lvu... Vem si priste svacinu od maminky. Treba jelito, ty jelito! Pro pripadne reakce: ano, chapu nadsazky i pokus o humor... bohuzel jen pokus. Vykon panu moderatoru byl prece jen vic nez pokus :-)
0/0
3.3.2003 12:44

daneczek

Re: vem si svacinu od maminky, jelito!
sem tam mi tam chybi nebo prebyva pismenko, vim vo tom.
0/0
3.3.2003 12:45

Jaroslava Blažková

ČL 2002
Zdravím všechny příznivce, kteří na tomto místě hledali inteligentní článek k předávání ČL 2002 a stejně jako já nemohli uvěřit svým vlastním očím. Zda se večer povedl nebo ne, nechávám na každém z nás. Jsem ráda, že jsem si mohla udělat svůj vlastní názor. Autorovi bych chtěla vzkázat, aby nás svých příštích článků v tomto deníku ušetřil. O jakou událost tu vlastně šlo? Škoda, v celém večeru by se rozhodně našlo víc námětů - ať kladných či záporných, které by stály za zmínku. Jaroslava Blažková, Ústí nad Labem
0/0
3.3.2003 12:37

neo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.3.2003 12:32

C.Love

?
Já se na předávání těšila. Vyjímečně jsem strávila večer u televize a rozhodně jsem byla (u)spokojena. Dušek přivedl moderování k absurdní genialitě. A Zbrožek je sladkej - až k smíchu. Chodíte na ně do divadla? Smějete se? Jestli ne, na Nově byly Novoty (jako každou sobotu) - mohli jste se jim pověnovat (jako každou sobotu). Nic proti. Vaše volba. Ale Vaše komentáře mám v zadečku. C. Love
0/0
3.3.2003 12:28

tele teda

Re: ?
velmi pochybuji o zdraví tvého mozku.
0/0
3.3.2003 12:40

C.Love

Re: Re: ?
já nepochybuji o tvojí impotenci, blbečku!
0/0
3.3.2003 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.