Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Železný: Jsem občan druhé kategorie

Vladimír Železný je zkušený hráč. Jednou stočí řeč k úplně jinému tématu, než o kterém se mluví, podruhé zasype krátkou otázku jakoby předem připravenými větami - přesně těmi, které všichni znají ze sobotního pořadu Volejte řediteli. Mezi Železným, jakého vídáte v televizi, a tím skutečným je však přece jen rozdíl. Reálný Vladimír Železný působí jako unavený muž a je menší, než se v televizi zdá. Snad jen ta "práce s brýlemi" je úplně stejná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kom-ex

schopný a všeho schopný
0/0
18.2.2003 17:13

goliáš

Železný potřebuje ...
Železný potřebuje mlčící a tupě hledící většinu. Není schopný, on je všehoschopný manažer a demagog. a jestli si tady někdo myslí, že mu jde o lidi, tak jedině v rámci těch jeho připečených koláčů. A že si stěžuje, že je občanem druhé kategorie. Ještě není. Bude. Pokud soud nepodlehne politickým tlakům jeho přátel napravo a rozhodne celou kauzu opravdu nestranně. Ale nebojte se, věřím tomu, že i případně za mřížemi by dokázal vyprodukovat seriozní a intelektuálně plnohodnotnou zábavu.
0/0
18.2.2003 16:37

Mirek

Re: Železný potřebuje ...
Goliáši, správné vyjádření! Je úsměvné tvrzení jeho fanynek a fanoušků, že kritizující mu závidí. Je to od nich blábol. Co ho mimo jeho geblsovskou rétoriku charakterizuje, lze uvést ve třech bodech: a) Je to falešný hráč a podvodník - NOVU financoval americkým kapitálem, až se zvetil, pak ho odstřihl. b) Je to typický machiavellista a demagog - tvrdil, že jeho obchodní a soudní spory se občanů netýkají. Táži se: kdo bude platit 20 miliard Kč pokuty, až zažalovaný stát soud prohraje? c) Je to chamtivec, kariérista s hroší kůží, hrající si na magnáta - proč podvodně nakupoval obrazy, převáděl peníze do švýcarské společnosti, narychlo se rozváděl a převáděl majetky na bůhvíkoho, najednou měl nutkání vstoupit do senátu? Pan Dr. Železný není chudobný občan druhé kategorie, ale osoba, která uzrála pro dlouholetý odpočinek za katrem!  
0/0
19.2.2003 10:14

Milan

Člověk - divák uhranutě naslouchá a cítí, že musí být solidární. Každou sobotu zpracovává pan Železný svým otcovským kázáním národ. Umí to, jen co je pravda. Je to jeden z nejlepších řečníků v téhle zemi. V době, kdy většina veřejných činitelů doslova potí cosi, co se jen při dobré vůli dá nazvat souvislou mluvou, Železný každý týden dokazuje úroveň svých vyjadřovacích schopností. Zná všechny řečnické finty, všechny triky demagogů. Myslím, že by mu nedělalo problémy přesvědčit většinu národa naprosto o čemkoli, co by si vybral. Je zbytečné se proto rozčilovat.Proti takovým schopnostem jsou odpůrci bezmocní. Železný bude mít vždy masovou podporu svých diváků-
0/0
18.2.2003 10:25

Pitrs

Re:
Naprosto výstižné..
0/0
18.2.2003 11:13

karel19

Senát byl jen test na Hrad
Podle mého názoru byla volba dr. Železného do Senátu jen zkouškou průchodnosti na Hrad. Jestliže on, se svým majetkem a mocí (média jsou supervelmoc, a TV NOVA je bohužel českou jedničkou) se prohlašuje za občana druhé kategorie, tak kde jsme my ostatní? Vůbec mi nevadí, že napálil Američany, ale že původní projekt Novy byl postaven na vzdělávacích pořadech. Což středoamerické telenovely asi nejsou. Nikdo nezasáhnul. A pamatujete si ještě na rošádu s vysílačemi F1, F2, OK3 - aby nakonec Nova dostala nejlepší celoplošné pokrytí? Určitě je schopný manažer. Schopný všeho.
0/0
18.2.2003 9:20

Eva B.

Železný x Klaus
Nestačím zírat, co lidí tu nadává na všechno a na všechny. A zkusili jste s tím něco udělat? Jít třeba do politiky, pracovat v médiích? Naše veřejnoprávní televize je normální a co se tam děje? Ale my vidíme jen ty, co mají úspěch, protože my ho nemáme. Proti Klausovi nic nemám, na hradě by byl dobrý a nebo chcete, aby nás ovládla soc dem? Lidi, zameťte si nejdříve před svým prahem, a pak teprve před cizím.
0/0
18.2.2003 9:00

lp

Re: Železný x Klaus
Souhlasim!!!
0/0
18.2.2003 9:05

Jirka

strucne
Lidi, vzdyt mame co si spravedlive zaslouzime!
0/0
18.2.2003 8:44

Bubin

Zlodějskej xindl.
Železný je zlodějskej xindl který devastuje kulturní cítění a vkus ve velkém.Jde mu o likvidaci nejen všeho hodnotného co v české kultuře je,ale zároveň arogatně považuje diváka jako část svého koláče.Hnus.
0/0
18.2.2003 8:39

jo

Re: Zlodějskej xindl.
jeste ze jsou tady takovi geniove jako ty, kteri nam to vysvetli. Ja se na Nove divam jen na MASH, Zalety a zpravy. Telenovely a priblble detektivky (a uz vubec ne nemecke) me nezajimaji. Podivej: nemusis koukat na Novu, muzes si vzit knizku. Kdezto my jsme museli alespon preletnout ocima tvuj vulgarni prispevek. Nezavid mu, ze je schopny. I zlodeji ve vlade, na ministerstvech a ve velkych firmach jsou vlastne schopni - vzdyt se dokazali dobre zabezpecit, ne? To je, hochu, priroda.
0/0
18.2.2003 9:18

Petr

Re: Zlodějskej xindl.
Bubíne ty jsi normalní vypatlanej magor.Jen doufam ,ze takovych lidi jako ty tady moc nezije
0/0
18.2.2003 9:31

Jabkins

Železný+Klaus
Jestli se dostane Klaus na Hrad, tak je jasný, že jedna z prvních milostí padne rovnou Železnému. Doufám, že to už si spousta lidí nenechá líbit!!!
0/0
18.2.2003 8:37

Herodes

Co je to za blábol?
Dělá si z nás všech srandu ten zloděj a hochštapler.Díky politice doufá,že se vyhne kriminálu,kde měl už sedět alespoň na 10let.Rozléjzají se v médiích jako rakovina,už je načase aby přišel nějaký chirurg a udělal radikální řez celou tou židobolševickou rodinou.Synáček znásilňuje a fotr krade slušná kvalifikace do televize!
0/0
18.2.2003 8:01

Lucie

Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Překvapuje mě negativní tón většiny ohlasů. Dr. Železný je velmi inteligentní člověk a jeden z nejschopnějších manažerů. Novu mohl založit kde kdo, mohl ji také přivést k úpadku, ale Dr. Železný z ní udělal jeden z nejúspěšnějších podniků v naší zemi. A to, že ji převedl z amerických rukou do českých? To by přece mělo konvenovat národnímu cítění. Mám pocit, že z většiny invektiv proti Dr. Železnému a Nově čiší závist, závist nás malých českých lidí, že stále musíme chodit do práce a pravděpodobně ničeho výjímečného stejně nedosáhneme. Protože nejsme ochotni riskovat nezdar. Kdyby naše společnost měla více takových manažerů, žila by si nepochybně i na vyšším standardu. Vždyť kde si vydělají lidé více - v Nově, v maldoboleslavské Škodovce a pod. Je na čase, abychom dovedli ocenit i úspěch a úspěšné lidi. Oni nemají na růžích ustláno a Dr. Železnému není v jeho momentální situaci co závidět. Přeju mu hodně štěsí a vyřešení jeho problémů.
0/0
18.2.2003 8:01

Danyi Panizzi

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Souhlasim s tim, že je dobrej manažer. Ale způsob jakým přišel k penězům a jak vočural berňák neni zrovna korektní. A neni to vůbec o závisti, ale o spravedlnosti! Na každýho jednou dojde.
0/0
18.2.2003 8:44

Hýta

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Madam je to Váš soukromý názor máte na něj právo,nechte toto právo se svobodně vyjádřit i ostatním.Pakli že není Železný Váš chlebodárce nevidím sebemenší důvod mu velebit.Asi jste trochu hloupá.
0/0
18.2.2003 8:44

Otík

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Mě nepřekvapuje negativní tón ohlasů, protože vyplývá z očividných faktů a kroků podvodníka Železného. Spíše mně překvapuje, že adorujete mladoboleslavskou volkswagenškodovku jako příklad úspěchů českých (?) manažerů. A co takoví Stehlíci a jiní "úspěšní" čeští manažeří, kteří nedovolili rozprodat rodinné stříbro jen proto, aby ho mohli rozkrást ??
0/0
18.2.2003 8:47

kako

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
milá Lucinko, panu Eisenkraftovi nikdo nic nezávidí. Většina lidí kterým vadí správně cítí, že je to gauner, který dokázal využít každé, i té nejmenší příležitosti aby si nahrabal i za cenu že to někdo zaplatí. A že platit budeme - včetně Tebe!
0/0
18.2.2003 9:01

Petr

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Ano Lucie naprosto s vámi souhlasím.Ostati co tady prispivaji jsou zastydli pubescenti kteri zavidi uspech jinym.
0/0
18.2.2003 9:34

Pitrs

Re: Dr. Železný je jeden z mála našich schopných manažerů.
Že je Železný schopný manažer nikdo nepopírá. Ve svém článku píše, že se bojí manipulace. Proč? Zcela jednoznačná odpověď: "Podle sebe soudím Tebe"! Železnému rozhodně nezavidím ani majetek ani moc. Nezavidím mu vůbec nic. Mě pouze vadí, že je to člověk, který zcela strategicky manipuluje velkou masou lidí ke svým cílům. Pro zvýšení příjmů, které jsou přímo úměrné sledovatelnosti, se neštítí zcela nenápadně a potichoučku polehoučku směrovat "neintelektuální" divackou obec (vůbec tím tyto diváky neurážím) ku prospěchu svému.. Bohužel mi ovšem připadá, že do jisté míry už to narušuje pomyslné hranice mezi jednoduší a vyspělejší kulturou.. Je sprosté takto záměrně přetvářet velkou část českého národa a jeho poslední zdravé zbytky pohledu na kulturu pro pouhé zvýšení kohosi příjmů. Pan Železný si toto moc dobře uvědomuje a moc dobře ví, jak na to.. Stačí mu jeden pořad "Volejte řediteli", kde navodí svůj velice důvěryhodný tón a řekne: "Vždyť to není pravda..." Schopný? Ano, velice. Ale pozor, též nadmíru schopný demagog.. Může to být velice velice nebezpečné..
0/0
18.2.2003 9:46

k@sper

Je to smutné !!!
V každém případě to není chudáček a štvanec, je to politický hochštapler. Takovým je třeba polechtat koleno. Dr.Železný zapomněl na jednu věc - i ochranka občas není ve střehu (samozřejmě za bakšiš). Pořád je tady ještě moc lidí, který vypálil rybník a to se přeci nedělá. Má smůlu, protože v base by byl v bezpečí.
0/0
18.2.2003 7:50

Gregor

Železný je...
... ošklivé káčátko.
0/0
18.2.2003 7:27

Danyi Panizzi

Železný je občan druhé a já jsem ředitel televize Nova
Je to všechno o penězích a o moci. Železný je tak vlivnej člověk v ČR, že jít sedět nemůže! To prostě nejde! U nás ne!!! A on si ještě stěžuje, jak mu všichni ubližujou a nechtěj ho vyslechnout! Nemá to cenu tady krafat vo hovnech. Jdu koukat na ošklivku Bety...
0/0
18.2.2003 7:13

Hamburger

Vzdyt on je vlastne chudacek !!! Neslozime se na nej ??? Kazdy alespon korunu.
0/0
18.2.2003 6:39

Daniel

MILOST ZA HLAS SENATORA
Jelikoz pan Dr. Zelezny je dite komunismu tak mu chybi jako vetsine ceskeho narodu moralka. A proto jse domnivam ze v Cechach je mozne vsechno. Hlas Senatora Dr. Zelezneho panu Prof. Klausovi za milost Presidenta. Cely svet by jse mohl v Cechach ucit jak se dela politicky obchod. Meli bychomn v Cechach zalozit vysokou skolu pro nemoralni politiky.Je vydet ze jse Dr. Zelezny umi pohybovat dobre v tomto prostredi. Je to sdatny obchodnik bez jakychkoliv moralnich zabran. Chran nas stat pred takovymi senatory.
0/0
18.2.2003 5:28

Laurin - jlaurin@quick.cz

Re: MILOST ZA HLAS SENATORA
Ó ty moralisto, ta bohoravnost je obdivuhodná....
0/0
18.2.2003 5:55

Re: MILOST ZA HLAS SENATORA
Hlavně, že Ty jsi dítkem kapitalisty.
0/0
18.2.2003 6:49

zab

Re: MILOST ZA HLAS SENATORA
A,další komunizmem nezkažený,perspektivní a sebevědomý mladý člověk,který má potřebu vylíčit,že největší a nejdůležitější kvalifikace je věk do třiceti a přitom nezvládá ani vyjmenovaná slova své mateřštiny.Bože, chraň nás před takovými moralisty
0/0
18.2.2003 8:31

Re: MILOST ZA HLAS SENATORA
Radši se procvič v pravopise.
0/0
18.2.2003 8:32

Thyronx

Chudacek Zelezny..
Ano je sice dobre zaopatreny,i kdyz nic nevlastni,to obstaveni majetku se uz pomalu zahrava do autu a chudacek Zelezny se umi dobre politovat.Za sve problemy si ovsem muze sam.Pravda?..Se svoji vychacanosti a prezdivkou Chytry Cesky Honza se dostalaz sem.Je to stary prohnany unaveny lisak v zemi,kde bez znamosti,penez a "styku" nejsi nic. Nejhorsi na tom je, ze lidi si mysli ze tohle je v uplne kazde demokracii sveta. S jeho podvody kdyby zil v USA,zil by ve vezeni.V Cechach drzi poste reditele.V zemi kde je demokracie a postaveny byznys na schopnostech a cistem rejstriku, by se neuzivil. Dluzi statu obrovske sumy na danich ( a verte ze je zaplatite vy a ne on) a ma povest podvodnika v mezinarodnim meritku.Sve prusery zahral s ledovou tvari do autu a hral si na chudaka lidomila reditele v poradu "Volejte rediteli".Ve Znojme si asi slibovali ze z neho neco budou mit..zatim ma on z nich a to Senatorskou Imunitu. Tu si nemuzeme v USA dovolit ani prezident USA. Tady je kazdy zodpovedny za sve ciny!
0/0
18.2.2003 3:43

pacient

Re: Chudacek Zelezny..
O Vás ani tak nejde, ale chudák prezident.
0/0
18.2.2003 10:21

Derry

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 0:51

Admin

Konzumente a IX
Trefa. Tomu říkám kouzlo stručnosti
0/0
18.2.2003 0:30

martinslingr@hotmail.com

cau
no sefiku neverim ti ale fandim ..jsi velice chytrej clovek a prece mame znamy ..tak zatim
0/0
18.2.2003 0:16

Konzument

Vladimire, do toho!
Vladimire, drz se! Jsi jednim z poslednich porevolucnich kapitanu prumyslu, ktereho jeste nezavreli! Bud tou vyjimkou potvrzujici pravidlo!
0/0
17.2.2003 23:30

mirka

Re: Vladimire, do toho!
souhlasím, asi nebude tak špatnej, když zatím všechny ty výmysly přežil.Dokud budeme jako národ závidět sousedovi, nemají chytrý a schopný lidi šanci.
0/0
18.2.2003 8:01

udo

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.2.2003 23:11

ix

Kdo zaplati 16 miliard?
Tahle otazka mi tam chybela. Nejspis zase jako ovbykle obcane ze svych dani a Zelezny si bude stezovat jako on je vlastne chudak a ve vsem uplne ale uplne nevinny.
0/0
17.2.2003 21:38

ukran

zastánce Novy
Na rozdíl od Vás sleduji na Nově jen co mne zajímá a potom nemám Vaše rádobyintelektuální žvásty. Proč Vám mamlasové vadí pořad Volejte řediteli-nemyslíte si,že každý šéf by měl takto shrnout týden,včetně věcí nepříjemných.Jenže to by musil nosit kůži na trh a není na veřejnosti větších zbabělců než jsou postkomunističtí Čecháčkovští šéfové. A ke stávce v ČT-ještě jste si Vy zabedněnci i s neschopným Rumlem neuvědomili,že jste suplovali odbory a tím porušovali zákony? Mně také vadí Želusconi -že se dal na politiku-,ale faktem je,že na sportovní TV přenos jezdí NOVA v pěti,ale ČT nejméně v 15 lidech. Tak,kde by měla rada zasáhnout a propouštět a propouštět? Pokud nebudou v ČR zveřejňovány základní platy všech šéfů v každých institucích,kde alespoň 1% vlastní stát,tak se nehneme. Jenže to si pražští snobové rychle zakázali... Hle město prodejné,zhyneš,jakmile se najde vhodný (pozn.-u nás německý) kupec! kontrolní otázka pro spacákové šašky-kdo to zvolal..??
0/0
17.2.2003 20:32

Budžinda

Re: zastánce Novy
Taky srovnejte kvalitu těch přenosů, od komentatorů přes záběry atd.
0/0
17.2.2003 21:14

ukran

Re: Re: zastánce Novy
neodpověděl jste na otázku..
0/0
18.2.2003 8:14

Pavel

Smrt tomuto nebezpecnemu muzi
Je zajimavy, kam ta chtivost muze zajit.Obdivuhodne.
0/0
17.2.2003 19:01

vaclav

Re: Smrt tomuto nebezpecnemu muzi
Ty jsi ale chuj
0/0
17.2.2003 19:14

Jidas

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.2.2003 19:44

Petr

Re: Smrt tomuto nebezpecnemu muzi
smrt si nezaslouzi, ale par let na katrem urcite. To co se stalo v tom Znojme je otresne.
0/0
17.2.2003 20:20

Tom

Re: Re: Smrt tomuto nebezpecnemu muzi
Nevim, co jse to tolik v mediích řeší. Věřím v soudi, že to dotáhnou do konce? Presunkci neviny by měl uznávat každý. Dokud není člověk odsouzen tak je nevinný, je to už na soudech a na policii, aby něco prokázali od toho se platí daně. Do průseru, který nezavinil se podle mého může dostat každý. Většina se snaží platit např. na daních co nejméně. Daňové úniky Železného jestli nějaké jsou je jenom kapka v moři. Všichni si sáhněte na svědomí, jestli jste nikdy neporušili nějaké zákony. Kdyby člověk byl znamý tak jako Železný tak po něm jdou za každou kravinu, i když podle toho jak moc je to medializované tak to možná kravina nebude, ale kdo ví. Pan Železný to ví nejlépe.
0/0
18.2.2003 7:58

zab

Re: Re: Re: Smrt tomuto nebezpecnemu muzi
Podle mého soudi bych řekl, že jsi přesunknul něco ty a bylo to nevíno.Uznávám.Jsi taky nevinný.
0/0
18.2.2003 8:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.