Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka Kuráž Madeleine Albrightová

Ještě nikdy v historii neměl žádný Čech takový vliv, moc a možnosti měnit řád světa jako Marie Korbelová z Prahy. Okřikovala prezidenty, premiéry a generály, překreslovala mapu planety. Na jedné straně Země dojednávala mír, slibovala dobro a ochranu, na druhé hrozila válkou. Výše než ona byl už jen americký prezident. Svět ji zná jako Madeleine Albrightovou. My vlastně také. HLASUJTE V ANKETĚ: Patří podle vás Madeleine Albrightová mezi významné české osobnosti dneška?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tek

Krava
Stydim se, ze ta kreatura ma puvod v Cesku. Vzdyt ona ma nejvetsi podil na bombardovani Srbska a predani Kosova do rukou albanskym teroristum.
0/0
23.8.2003 22:56

Alex

Albrightova nema s ceskem nic spolecneho!!!
Jak jsem si tak precetla nektere vase prispevky, tak je mi z toho trosku na nic. Spousta lidi si mysli, ze pani Albright je velice uspesna zena, a maji pravdu.Ale musite si taky vsichni uvedomit, ze se v cesku opravdu jen narodila, a jinak s cechama nema naprosto nic spolecneho. Naprosto nechapu toho redaktora, ktery ji do teho rubriky zaradil. Je to jen ukazka toho, ze asi ten clovek nevedel co vlastne pise za clanek. A ta trapna poznamka, ze dnesni Amerika je pod vladou kovboju, nebo co, to se naprosto nehodi. Dnesni americka vlada udelala pro ameriku a svet mnohem vic, nez pani Albright a Clinton dohromady. Taky si uvedomte lidi, ze byla od dectvi velmi bohatou osobou. Studovala v Britanii, Svycarsku, atd. Kdybych se take narodila v bohate zidovske rodine jako ona, tak bych tady urcite dokazala vic nez ted. I kdyz studuju v americe na univerzite, na kterou si vydelavam poctivou praci, a jeste k tomu mam vynikajici prospech. Takze zkratka si myslim, ze by se nekteri lide v cesku meli zamyslet a dat credit lidem, kteri si to opravdu zaslouzi, napriklad vedcum a doktorum, kteri zachranuji lidske zivoty.    
 
0/0
2.4.2003 20:42

Martina

elita vzdy neznamena ceska elita
Pani Albrightova nesporne patri mezi elity, nikoliv vsak ceske, jak uz zde nekdo podotknul, nema ceske obcanstvi. Neni to jeji chyba, ale spise nase ostuda, jak se dokazeme chovat k elitam vychazejicim z naseho kulturniho prostredi. Nelze tedy tyto lidi prohlasovat za Cechy, kdyz se nam to hodi a potrebujeme si zvysit sebevedomi. Pani Albrightova do ceske elity nepatri, zmenme to, nebo se s tim smirme.
0/0
19.2.2003 20:24

Šárka

Je to Američanka
způsobem života, domovem, myšlením,... Jen původem je z Čech. Je-li elitou, tak americkou, nikoliv naší.
0/0
19.2.2003 15:09

JanDRA

Trochu trapné
Mě se zdá trochu trapné.Vždyť se v Praze akorát narodila a Českou republiku viděla všehovšudy párkrát a my si jí hned, jak oslíci, zařadíme elity našeho národa.Trochu směšné ne?
0/0
12.2.2003 8:45

Babinec

pocta
Hluboce smekám pred touto geniální osobností a jsem na její osobnost a prací jako češka velmi hrdý.
0/0
12.2.2003 8:09

Babinec

0/0
12.2.2003 8:05

0/0
12.2.2003 7:51

Petr

Smekám před pí Albrightovou
a jsem hrdý na to, že je také Česka. Takových osobností nemáme mnoho. Uměl bych si ji představit jako presidentku, ale jí samotné bych to nepřál. Jsme strašně nevděčný národ. A že je původem Židovka? Podívejte se na plejádu nejslavnějších osobností vědy, kultury či umění. Zjistíte, že podíl Židů v ní absolutně převažuje podíl ostatních etnik. A co? Víra či původ je naprosto intimní záležitostí jen daného jedince.
0/0
12.2.2003 7:29

Tomas Dostal

Já vás nechápu!
0/0
11.2.2003 22:02

Pavel

Lidi,zamyslete se trochu!!
Lidi,zamyslete se trochu?!Jak tak čtu vaše příspěvky,tak zjištuji,jak je na tom ten náš český národ špatně!Jedni jsou schopní jen tupě urážet a druzí zase nemají ani trochu přehled o naší Ústavě.Bez ohledu na to,zda by byla M.Albrigtová byla či nebyla vhodná na prezidentku ČR/a já z mnoha důvodů myslím že nebyla/,tak je prostě a jednoduše nevolitelná-nemá občanství ČR,které je k tomu potřeba a musela by čekat nejméně do další volby prezidenta,do tý doby by možná občanství získala.Ostatně,ani v těch tolik vychvalovaných USA by se prezidentkou stát nemohla.Ač USA jsou zemí přistěhovalců,tak prezidentem USA se tam může stát jen ten občan,který se v USA narodil.Mimochodem,je to skvělá a typická ukázka amerixkého pokrytectví..A jinak,lidi prosím vás,mějte aspon trochu důstonosti a nelezte pořád těm američanům někam...To jsme tu měli 40 let,jenže na druhou stranu a jak vidno,tak některým se to až moc líbí.
0/0
11.2.2003 18:48

Martina

Re: Lidi,zamyslete se trochu!!
Me spis prijde arogantni, ze se nekdo narodi v Cechach, ceskym rodicum a presto nema ceske obcanstvi. To by se v USA stat nemohlo. Pritom v souvislosti s ceskym obcanstvim, neni o co stat, clovek by rekl, ze by se cesi meli snazit ho nabizet kazdemu, kdo neni povl....
0/0
19.2.2003 20:18

Dawn

Re: Re: Kdo toho pro nas v zahranici udelal vic?
Josefe, diky - konecne slusny prispevek! Kdyz si tak procitam nektere nazory, je z toho cloveku smutno. Kde se v techto lidech bere tolik nenavisti, zloby, zavisti a nesnasenlivosti?! Jsou sami v zivote neuspesni, nic v zivote nedokazali? Nastesti na techto lidech svet nestoji.. Muzou dal plivat jed kolem sebe jednou na toho, pak zase na druheho - pisatele jsou anonymni, takze se "hrdinum" pise snadno... Umim si Vas predstavit - vetsinou jste mrnavi se seslapanymi raminky nebo tlusti s uhrovatou tvarickou (holky Vas jaksi nechteji)... 
Ja si Madeleine Albright nesmirne vazim a jsem hrda, ze dokazala udelat tak neuveritelnou karieru! Jako ceskou prezidentku si ji umim predstavit velmi dobre, ale nedoporucovala bych ji to - Cesi jsou velmi nevdecny narod... My si opravdu zaslouzime jednoho z tech nadher, o kterych se dovidame dennodenne v mediiich...         
 
0/0
11.2.2003 15:19

ukran

Češi jsou demokrati
Kdo u nás rozlišuje Čechy z židovského národa?
Jedině komunisté a katolíci.
Pro ostatní je to pod rozlišovací úroveň.
Ta paní prospěla nám (vstup do NATO), a prospěla i své nové domovině-co byste chtěli více?
Za p.Clintona měly USA přebytek obchodní bilance,zvýšil se tam příspěvek na vzdělávání i těch nejchudších-byla článkem dobré vlády-za co ji chcete  kritizovat?
0/0
11.2.2003 14:25

switch

Takového kandidáta by jsem volil ....
Takového kandidáta by jsem volil .... tam by se ukázalo, že na 10 milionů lidí nepotřebujeme vládu,  senát, horní a dolní sněmovnu, parlament, ombucmana, komise a podkomise a co já vím co ještě ......  10 milionů lidí a více má spousta měst a stačí na to jedna radnice  .......  
0/0
11.2.2003 14:24

adtom

V Česku už jsem se naučil ničemu se nedivi...
..protože (slovy klasika) jinak bych z údivu vlastně ani nevyšel. Že tady někdo neustále žvaní nesmysly a otravuje lidi je způsobeno naší totální kulturní deformací. My Češi nejsme dobrými lidmi - z pohledu nás samých i z pohledu ostatních národů k nám. Všichni, co studujete VŠ a znáte aspoň trochu Hoefstedeho výzkumy kulturních dimenzí víte, o čem mluvím. Vy ostatní byste to stejně nepochopili. K paní M.A. mám hlubokou úctu a vnímám ji jako osobu, na kterou může být tento národ právem hrdý (když už jinak nemá téměř na koho).
0/0
11.2.2003 13:28

Bilbo

Re: V Česku už jsem se naučil ničemu se nedivi...
Ty budeš pěknej ňouma, viď? Rád pliveš na Česko, rád vykřikuješ, jak se za svou zemi stydíš... no a jsi vysokoškolák, tak všechno chápeš!
0/0
11.2.2003 13:35

Don Antonio Soprano Sr.

Re: Re: V Česku už jsem se naučil ničemu se nedivi...
 Pravda boli!                                                          
0/0
11.2.2003 14:14

L.

Re: Re: V Česku už jsem se naučil ničemu se nedivi...
Ja mam taky Cesko rad, ale stydim se za lidi, jako vetsina tech ubohejch pisatelu co tu napsali ty svoje nesnasenlivy a primitivne ladeny prispevky.
0/0
11.2.2003 14:33

j-jirik

ona neco dokazala...
Vetsina prispevku tady je plna zloby a nenavisti k cloveku, ktery toho ve svete hodne dosahl a myslym, ze dobreho. Je preci uplne jedno, jestli pani M. Albrightova je nebo neni zidovka. Dulezite je, kam v zivote dosahla, a ona hodne vysoko. Tak ji to libi nemejte za zly! 
0/0
11.2.2003 13:15

boss

XXX
Chce se mi z E., kolouchů a dalších jim podobných, blít! Nezasloužíte si nic jiného, než komůrku, ve které se sprchovalo miliony židů!
 
Jinak plně souhlasím s Datlem, co by z toho měla? Myslím, že paní Albright má vyšší politické cíle! Co takhle první nejmocnější žena světa? Pokládat věnce může klidně Klaus, Zeman nebo jiný politický důchodce. Mě osobně je to úplně jedno!
0/0
11.2.2003 11:29

L.

Jsme opravdu Pepici - pro srandu vsem kolem
Je hodne smutny cist nektere clanky, Cesi jsou opravdu ubozaci, zakomplexovani a provincni buranci, kteri si nevidi ani spicku nosu, protoze posuzovat cloveka podle narodnosti nebo nabozenskeho vyznani muze akorat dement. Ale neni na to mit to hlave vsechno pekne jednoduse nalajnovany, ze? Tem par cestnym vyjimkam se omlouvam.
0/0
11.2.2003 11:25

Radek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.2.2003 11:19

Mirda

Re: hm
Tak tohle je bomba - to opravdu USA kritizují jen komunisti nebo agresivní levičáci? Antiamerikanismus je supermoderní ... ostatně jako Pepsi nebo McDonalds! Nesouhlasím s válečným řešením mezinárodních problémů, ale mými argumenty nejsou nadávky a hesla ukradená (a špatně napsaná) ze serverů ekologických extremistů.
0/0
11.2.2003 13:33

Petr

Re: Re: hm
Je fakt s podivem odkud pocházejí takoví jedinci jako Radek. Sami nedokázali opravdu vůbec nic a přesto rozdávají "rozumy". Přesně takhle se chovali komunisti před válkou i po válce. Nevím snad depresivní podnebí v Česku -  špatný a zatuchlý vzduch, chlad, deštivo a málo slunce v kombinaci s nízkou životní úrovní a mizernou výchovou by mohlo mít vliv na značný počet duševně vyšinutých jedinců.
0/0
11.2.2003 21:00

raf

Choré mozky
M.A. prezidentkou české republiky? Vy jste se zbláznili!
0/0
11.2.2003 11:18

Monika

názor
Konečně člověk, kterému by šlo o občany ne o sebe samotného.
0/0
11.2.2003 11:17

Datel

Kandidatka na presidenta?
Jako ceska presidentka by ybla mimoradne vhodna. Bohuzel, jak znamo, netouzi po tom. Je to logicky, timhle uradem by si nepomohla. Jsme znacne nevdecny narod, a vzasade si takovou osobnost nezaslouzime. Staci si precist predchozi prispevky..
0/0
11.2.2003 11:12

Josef

Kdo toho pro nas v zahranici udalal vic?
Nektere z prispevku nejsou podle meho nazoru hodne diskuse o zene, ktera toho pro demokracii ve svete udelala tolik. Pani Albrightova ma moji hlubokou uctu. Jsem sice v podstate pacifista, domnivam se vsak, ze bez preventivne ofenzivni politiky USA by dnes trpelo vice lidi nez bez valky. Vzpomenme na nas a Mnichov. Naprosta neschopnost ceske politicke sceny najit vhodneho kandidata na post prezidenta a snazit se ho nekym "zaplacnout" zuby nehty jen poukazuje na fakt, ze tato dama (s velkym D) by byla jednoznacne vhodnym kandidatem na post prezidenta. A to bez ohledu na jeji zivotni odlouceni od nasi zeme.
0/0
11.2.2003 10:47

Markos

Re: Kdo toho pro nas v zahranici udalal vic?
Nektere z prispevku nejsou podle meho nazoru hodne diskuse - hlavně ten tvůj. Pokrytectví na desátou!
0/0
11.2.2003 10:53

L.

Re: Re: Kdo toho pro nas v zahranici udalal vic?
co to meles o pokrytectvi, radsi otevri oci a premyslej hlavou!!!!
0/0
11.2.2003 14:28

Mirda

To myslíte vážně?
Je mi z vás zle! Antisemiti, kteří jsou absolutně mimo realitu. Poslední dva příspěvky jsou jeden velký hnus. Proč by nebyl prezidentem ČR žid? Proč by jím nebyl protestant, křesťan nebo ateista??? Nesmí jím být rasista nebo antisemita.... a vaše xenofobní výlevy vás naprosto zbavují jakéhokoliv oprávnění komentovat a vůbec ovlivňovat dění v této zemi.
0/0
11.2.2003 10:44

kolouch

Zblaznili jste se uz vsichni?
Vzdyt Vy vsichni co tu diskutujete a doporucujete tuto pani na kreslo presidenta Ceske republiky,vubec nevite co to je za svini.Narodila se jako zidovka  z velmi silne zidovske rodiny.Pochopitelne si nemohla vzit nikoho jineho nez zida.Jednou se dovite ,ze bude obzalovana jako valecny zlocinec.Spolu s Kisingerem a Brezinskym.To jsou jen tak mimochodem take zidi.Ona na misto presidenta CR?To uz muzete navrhovat rovnou Sarona.
0/0
11.2.2003 10:35

E.

Albrigtova
Co to pisou za blbosti, Albrigtova je v prve rade zidovka a zadna ceska, to ze byli zide vyhnani ze zeme , kdyz zradili Krista je zname, takze se roztrousili po celem svete, a  tvyrdit o zidovce ze je ceska protoze se zrovna narodila v ceskych zemich je pritazene za vlasy.
0/0
11.2.2003 10:19

Don Antonio Soprano Sr.

Re: Albrigtova
Idiote!
0/0
11.2.2003 14:06

Lenka

M.Albrightova prezidentkou ČR?
Podivejte se na stavajici kandidaty na prezidenta...objektivnim pohledem zhodnotite vsechny nabidnute a pak vyberete nejmensi zlo..copak takhle to ma vypadat???...zachvili nam budou kandidovat i hvezdy nasi hudebni sceny...Po prezidentovi Havlovi, i se vsemi jeho chybami, se na ceske politicke scene stale neobjevil nikdo s tak charismatickou osobnosti, uprimnym vystupovanim a v mnoha situacich chladnou hlavou..ano delal chyby..ale v porovnani s kandidaty na noveho prezidenta spachal na svetovem politickem foru jen zlomek skod, co stihli napachat panove Zemanove a jemu podobni...to jsem sice trochu odbocila, nicmene jsem tim chtela poukazat na potrebu oziveni ceske politicke sceny a zrovna pani Madeleine Albrightova by byla tim pravym korenim udavajicim spravnou chut a vuni nasemu politickemu gulasi....i kdyz se toto prani asi nikdy neuskutecni...prala bych si nekoho jako ona, v cele nasi politiky.....
0/0
11.2.2003 10:12

proper

To je moje kandidátka na prezidenta CZ
Kdyby naši politici měli na mysli blaho národa, již dávno by tuto dámu oslovili s žádostí o kandidaturu na prezidenta CZ.
0/0
11.2.2003 9:51

proper

To je moje kandidátka prezidenta CZ
Kdyby naši politici měli na mysli blaho národa, již dávno by tuto dámu oslovili s žádostí o kandidaturu na prezidenta CZ.
0/0
11.2.2003 9:46

Kajda

M.A.
Jsem rád, že jsme měli spřízněnou duši v tak vysoké funkci, ale češství M. Albrightové spočívá prostě v tom, že se tady narodila a má české předky. Jinak ji s naší vlastí spojuje velmi málo. Na můj hlas to nestačí. M. Albrightová by spíše měla dostat hlas jako významná Američanka. Osobně proti ní nic nemám, ale hlas jí nedávám.
0/0
11.2.2003 8:45

pani M. Albrightova

pateru Havlovi
Podivejte se, drahy pane:
Ja jsem stara zena.  Pokud Vam jde o ublizeni stare pani, rad bych Vam sdelila, ze Vasemu druhu humoru nehodlam podstoupit.  Nedokazi si vysvetlit, ze jste nemyslel Vasi invektivu vuci mne nijak jinak.
Ale pouzivat silna slova jako 'terorista', to je snad prilis tvrdy chleb.  To bych si vyprosovala a nezaslouzila. 
0/0
11.2.2003 6:06

Pater Havlasa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.2.2003 3:17

Pater Havlasa

tadle baba jedna teroristicka
tadle baba jedna neprijemna udelala smlouvu s KLA kdyz amici bombardovali milosovice.  jeden s vedoucich (teda LYDR jak cesi uz klofou, vy americky hnupove) byl bin laden.
tadle baba je terorista a mela by bejt s klintonem a vsema americkejma frockama poslana do haagu k soudu, baba jedna vohavna fousata...
ale vam to ani nepride, co?  vy vohavny cesi, mrzutej narod pochybnejch hyen... nezlobte se ale je to tak.
0/0
11.2.2003 3:04

Hanyz

Re: tadle baba jedna teroristicka
už jenom styl a argumenty ukazují, že autor je opravdu značně chabého ducha
0/0
11.2.2003 14:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.