Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dalibor Janda junior skočil z mostu

Syn zpěváka Dalibora Jandy ukončil svůj život skokem z Nuselského mostu. Proč se jedenadvacetiletý Dalibor k zoufalému činu odhodlal, není ale jasné. Jisté je, že byl pevně rozhodnutý skočit. Nesnažil se ani vyjednávat se záchranáři. "Bylo to hrozně rychlé. V podstatě se s výjezdovou skupinou vůbec nebavil. Během dvou minut se odrazil a skočil dolů," řekl iDNES jeden ze záchranářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aljav

ten taxikář

 ho měl odvézt do Bohnic a ne za Nuselák. Jestli mu řekl, že chce skočit !!!

0/0
2.10.2006 6:10

Josef

je
je to hrozné, pro rodiče, známé, přátele , ale i normální slušné lidi. Stejně tak jak na článku o svadbě paní Vondráčkové se ale ukazuje hyenismus mnoha z nás a jejich povaha. Urážet, znevažovat a tak snad dokazovat svoje hrdinství. Dokud se tohoto naše národy nezbaví, žádný konsens, pořádek, kultura nebude. Upřimnou soustrast všem, kdo mladého Jandu znali , rodině, přátelům.
0/0
22.1.2003 19:29

Marek, Slavičín

Tragédie, copak lidi v sobě nemáte kousek slušnosti?
Včera večer jsem si přečetl v novinách článek, přesto, že jsem Dalibora vůbec neznal, přeběhl mě mráz po zádech a po pravdě řečeno mě to ani dnes nenechalo v klidu. Nechci obhajovat ani soudit to, co se stalo, je to prostě obrovská tragédie. Každý zmařený lidský život a zvláště pak mladý je obrovskou tragédií, alespoň pro mě. Naprosto mě šokuje jak někteří z vás sprostým a hulvátským způsobem reagujete. Copak ve vás lidi není ani kousek slušnosti? Nikomu bych nikdy nepřál nic špatného, ale jednou může k něčemu podobnému dojít i ve vaší rodině, to se pak budete na věc dívat určitě jinak. A závěrem: snad je teď Daliborovi líp, ať už byl jakýkoliv, soudě podle Lenky super kluk. Upřímnou soustrast všem příbuzným, kamarádům i známým. denny25@seznam.cz
0/0
22.1.2003 0:18

Lenka

Re: Tragédie, copak lidi v sobě nemáte kousek slušnosti?
DÍKY, ŽE MŮŽU JEHO RODIČŮM ŘÍCT, ŽE EXISTUJÍ SLUŠNÍ LIDÉ, KTERÝM NENÍ TRAGÉDIE SMRTI JEJICH SYNA LHOSTEJNÁ. VYŘÍDÍM JIM TVOU SOUSTRAST.
0/0
22.1.2003 10:46

Marek, Slavičín

Re: Re: Tragédie, copak lidi v sobě nemáte kousek slušnosti?
Lenko, díky za tvou reakci. Jestli můžeš a jestli chceš, nech mi prosím kontakt na tvůj meil, zcela pochopím, pokud tak neučiníš. Jinak přeju hezký den, pokud to vůbec aspoň trochu jde. denny25@seznam.cz 
 
0/0
23.1.2003 0:50

Therapeut

Re: Re: Re: Tragédie, copak lidi v sobě nemáte kousek slušnosti?
S tou soustrastí máš upřímnou pravdu a je to v pohodě že socítíš...taky se rád připojím i když podobných lidských osudů je všude kolem plno a ani se o nich nikdo nedozví. To že támle nějakej Franta Metelka skočil z Nuseláku protože ho už nebavilo žít o tom nikde ani zmínka. No holt lidé rádi čtou o utrpení slavných. Budiž. Ale proboha chlapče vzpamatuj se a nehraj tady dívkám na city a nelákej od nich e-mail za účelem seznámení!!! TO SEM NEPATŘÍ !!!! Fuj styď se !!!!!
0/0
23.1.2003 15:55

Marek, Slavičín

Re: Re: Re: Re: Tragédie, copak lidi v sobě nemáte kousek slušnosti?
To sis trošku spletl, špatně jsi mě odhadl, ale nemá asi cenu nic vysvětlovat. Jedná se jen o pokec k  tématu. Ale chápu zcela tvůj názor, protože dnes si opravdu musíš dávat pozor na lidi, každému jen o něco jde. Naštěstí jsem vyjímka.
0/0
24.1.2003 0:08

Lenka

Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Vážení, nechápu, kde se ve vás bere odvaha psát své stupidní názory a vyjadřovat se k smrti Dalibora. Kdo z vás ho osobně znal? Jste strašlivě stateční a skrýváte se pod svými přezdívkami, kdo jste, že si tak troufáte?Já jsem ho znala!!! Byl to bezvadnej kluk, ale nešťastnej. Za svého otce nemůže! Samozřejmě nesouhlasím s tím, že problém vyřešil smrtí, ale, proboha, nechte si ty dementní kecy a běžte raději skočit z Nuseláku, takoví lidi mezi námi nemají co dělat, milý sulinku,abé a jim podobní!!!
0/0
21.1.2003 10:57

Tomýk

Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Dovolil bych si oponovat - uznávám, že to je tragédie pro rodiče atd., ale pokud se člověk odhodlá k takovému činu, tak asi není úplně v pořádku. Možná by jsi měla zauvažovat, co říkáš - to že je např. můj příspěvek stupidní kec se mě dotýká, každej mám právo na názor. Já si jen myslím, že člověk by měl v jednadvaceti mít rozum - já taky, když budu mít problémy (přijdu o práci, rozejdu se sholkou) nepůjdu si skočit z mostu nebo si prohnat kulku hlavou. Problémy má každej a každej si je musí řešit. No a nejhorší, jak se to teďka zmedializuje, teďka to bude každej analyzovat, co by a kdyby a bude se o tom mluvit ještě za půl roku a bude se to lidem cpát , ale jak jsem psal níže, že u nás přišla o život při autonehodě 19-letá dívčina, která za to nemohla, to nikoho nezajímá, ale nějakej sebevrah, kterej v životě moc nepředvedl ten ano. A ještě k tý poznámce, skočte si z Nuseláku - jenže, já když si skočím, tak se nikdo o mě zajímat, max. řeknou nějakej vůl zase skočil z Nuseláku. Vím, že tě to asi naštve, ale je to bohužel fakt.
0/0
21.1.2003 13:26

Tomýk

Re: Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Jo a ještě jedna věc - neschovávám se za přezdívku, pokud mi chceš cokoliv vytknout napiš na tomyk.net@seznam.cz
0/0
21.1.2003 13:31

Lenka

Re: Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Mrzí mě, Tomýku, jestli se to právě Tebe dotklo. Víš, tvůj příspěvek jsem neměla na mysli. Tak promiň.
0/0
21.1.2003 15:26

Pavel

Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Lenko, skoda, ze jsi neuvedla zadne spojeni...vypada to, ze vis o cem mluvis...rad bych se s tebou setkal...ozvi se mi prosim na ajchman@centrum.cz.
0/0
21.1.2003 14:09

Lenka

Re: Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Pane Ajchman, trošku Vás podezírám z toho, že jste jedním z těch, kteří chtějí  získat informace o Daliborovi. Je mi líto, ale ode mě se nic nedovíte. Díky za zájem.
0/0
21.1.2003 15:35

Radule

Re: Všem, kteří odporným způsobem zlehčují smrt D.Jandy-juniora
Lenko musím s tebou souhlasit. Lidi že vam to není blbé. Proboha proč nenecháte aspoň mrtvého v klidu??? Že nemáte ani trochu úcty k pozůstalým (někteří píšící).Dalibora jsem znala. Jsem z Hranic, když býval u svých prarodičů, chodíval si zahrát fotbal k nám na hřiště. Jeho smrt nas tady dost vzala... Nemel to delat. Chci poděkovat všem, kteří jeho smrt nezlehčují a nezesměšňují a snaží aspoň takhle podpořit, ty kterým zbyly jen vzpomínky na Dalibora...
0/0
26.1.2003 22:01

alomn

no comment...
Jak okomentovat TAK FATÁLNÍ komentář mladého člověka k sobě samotnému, ke svému nejbližšímu okolí či možná k stavu dnešního globalizovaného světa?
Myslím, že něco tak silného člověk na těchto stránkách v pár řádcích těžko může....
Není to na hluboké zamyšlení jen jeho rodičů a nejbližších, ale i nás všech, co se o takových podobných činech stále dozvídáme.
Tyto činy někde své zhoubné a hluboké kořeny mají, a asi se je nikdy nepodaří úplně vymýtit, protože se těžko rozpoznávají, ale také i  přiznávají. 
I když je to čin velmi osobní, dotýká se ve skrytu duše každého z nás, stejně jako čin Jana Palacha před 14 lety.
...burcuje v nás život ve vzájemné solidaritě...!!!
Umíme si
 
0/0
21.1.2003 10:49

Martin

Re: no comment...
Myslím, že když zabiješ mouchu nebo člověka, vyjde to nastejno. Živý tvor jako živý tvor - s tím rozdílem, že člověk ruinuje planetu a moucha ne. S tou zatočí pavouk. Tak to jde dál a dál... a nakonec člověk zatočí sám se sebou, jinak s ním pak zatočí matka příroda.....
0/0
21.1.2003 10:56

doktor

Klausova:syn by mel byt prezidentem
Podivejte se vsichni na ten clanek - neda se o nem diskutovat !!!!! No bedejt, kdyz je to dlasi placeny PR clsnek nasich milych politiku. Redakce a autori- hnus
0/0
21.1.2003 10:33

Zakaznik

BOJKOT T-MOBILE! Nepoužívejte v úterý 28. 1. 2003 svůj mobilní telefon se službou T-Mobile. Připojte se k bojkotu! Společnost T-Mobile šokovala svým rozhodnutím zrušit svou GSM bránu zdarma(tzn. posílání textových zprav z internetu), zdražovat posílání textových zpráv a zpoplatnit přeposílání e-mailu na Váš mobilní telefon. Zisk společnosti T-Mobile za jediný den se pohybuje v milionech korun. Pokud jako klienti budeme její služby 24 hodin bojkotovat, tuto ztrátu výrazně pocítí. Dejme T-Mobile jasný signál, že je pro nás jako pro zákazníky zhoršování a bezdúvodné zdražování služeb naprosto nepřípustné. Upozorněme společnost T-Mobile na to, ze pokud budeme s jejími službami nespokojeni, přejdeme k její konkurenci. VYPNĚTE PROTO 28.1. 2003 OD 00:00 DO 24:00 SVŮJ MOBILNÍ TELEFON SE SLUŽBOU T-MOBILE! Pošlete tento e-mail všem klientum T-Mobile, Vašim známým a přátelum. Šiřte prosím informaci o bojkotu dále. (Například i přes GSM bránu T-Mobile, dokud ještě existuje.) P. S.: Pokud nevyhnutelně musíte 28.1. svůj mobil použít, omezte telefonování, posíláni zpráv atd. na minimum . Zprávu zašlete i na info@t-mobile.cz
0/0
21.1.2003 10:14

Pepe

Stane se ....
0/0
21.1.2003 10:10

Dundálek V,Valtická 15 Brno 629 00

Je to tragedie
Je to  tragedie, zvláště pro rodiče a kamarády toho kluka. Je dobrý , že se o tom píše, včetně jmen atd., alespoň to odradí další skokany.
0/0
21.1.2003 9:16

Aphroun

Re: Je to tragedie
pužívášh někdy mozek?!
0/0
21.1.2003 9:54

doktor

Re: Je to tragedie
precti si neco o sebevrazich, chytraku
0/0
21.1.2003 10:27

Abe

Muze za to ten taxikar
Taxikar:"Tak ty se jmenujes jako ten zpevak ..." D.J.:"no...jo...sem syn..." T:"Ja ho DESNE zeru, a znas taky Michala Davida ???" D.J.:"... ne..." T:"Toho ja taky DESNE ZERU !!! A znas Hlozka s Kotvaldem ?" D.J.:"... NE !" T:"No tak ty ja nemusim, vypadaji jako dva tepli" (Taxikar zacne zpivat Riikal si hurikaaan). D.J.:"... zastavte mi prosim, je mi zle..."
0/0
21.1.2003 8:50

karyonak

Nevaž se, odvaž se.... jump
0/0
21.1.2003 8:43

Makaira

Follow him
Vážený autore příspěvku.Zavolejte si taxíka a nechte se odvézt.Kam?Však vy víte.A pak - hup !!! Zítra budete slavný vy!!!Předem vše podrobně zaznamenejte pro své kolegy ,ať je zítra článek ještě hustější.Fuj!!!!!!!!
0/0
21.1.2003 7:37

Tomýk

tomyk.net@seznam.cz
Nechci bejt úplně bez citu, úpřímně mi to je fuk, nevím proč bychom měli takovýhleho člověka litovat - rozhodl se sám, asi byl malinko švihlej, páč přeci láska či cokoliv jinýho se takhle neřeší - navíc je to hnusně medializovaný, vsadím se, že se o tom bude mluvit ještě za půl roku - páč to byl syn slavné osobnosti, ale je to normální člověk a navíc sebevrah a ty nezasloužej takovouhle pozornost - u nás se v pátek v noci zabila v autě 19-letá dívčina a toho si nikdo ani nevšimne a ona za to nemohla. Takže ať jde mladej Janda někam ...
0/0
21.1.2003 6:57

Re: tomyk.net@seznam.cz
Mladej Janda ten článek nenapsal, ty débo!!!
0/0
23.1.2003 14:04

pavel

0/0
21.1.2003 1:08

Jarda

..........
mam pocit ze posledni odstavec je hodne hodne diskutabilni ..........
0/0
21.1.2003 0:53

Dan

Je to sice smutna zprava, ale nelituji lidi kteri se rozhodnou si vzit zivot.
0/0
21.1.2003 0:49

Radek

Nechápu některé příspěvky...
Nechápu, jak někdo může komentovat sebevraždu člověka výsměchem jeho otci... To je ještě větší hnus, než když o tom píše Blesk. Někteří pisatelé by se měli stydět.
0/0
21.1.2003 0:29

tom

kruta pravda
asi uz nemohl poslouchat co ten jeho OTEC zpival
0/0
20.1.2003 23:43

Jirka

bulvár
myslim, že je to zpráva jako každá jiná, nechápu proč se hned někdo rozčiluje nad tím že tahle zpráva je bulvární patří to k životu jako všechny ostatní zprávy, nebo tu zavedeme cenzuru jako za komančů a bulvární zprávy tu nebudou, ale pak to bude pěkná nuda!! tak co vlastně chcete???
0/0
20.1.2003 23:02

Lenka

lidska tragedie
Prekvapuje mne, ze je o takove zprave vubec diskutovano. Ti, co jsou puzeni na takove tema diskutovat, by se meli hluboce zamyslet nad nicotnosti sveho vlastniho zivota.
0/0
20.1.2003 22:40

mexiko

bulvar
tak mam pocit, ze i-Dnes dosti znacne inklinuje k bulvaru. A neni to i nahodou diky vkusu ctenaru?????
0/0
20.1.2003 22:24

]Tex-Mex

Re: bulvar
OTAZKA - PROC MEXIKO?
0/0
21.1.2003 0:00

girl

ztráta života
je vždycky smutná věc a mladého dvojnásob,nevím co ho ktomu vedlo ale je to vždycky tragedie
0/0
20.1.2003 22:22

Novotný

skok
myslím si, že je neetické ukazovat foto před skokem a vůbec takto informovat, spíš by se mělo informovat, že někdo spáchal sebevraždu, ale jen s iniciály, na takto lacinou notu že jde o syna jakéhosi bezvýznamného zpěváka by idnes neměl hrát, je to tragédie, at je to syn číje.
0/0
20.1.2003 21:48

Jaro

Re: skok
Hele ty chytrolíne a nemyslíš si, že by se o tom nemělo psát vůbec? A taky o válkách, povodních a hemeroidech. To sou všechno nepříjemný součásti našeho života, ale patřej k němu (hemeroidy nemám, zatim:) a tím, že nezveřejníš nějakou fotku, nebo neuvedeš něčí jméno, tomu nepomůžeš, chápeš, vole?! Ten člověk neni žádnej pan NONAME, ale jmenoval se Janda a nevim, proč mi chceš ubírat právo to vědět.
0/0
21.1.2003 8:48

BEST

sulinek
jeho fotr je uchyl a on byl taky peknej pi*us... dobre mu tak...
0/0
20.1.2003 21:38

ip

Re: sulinek
Tvoje reakce adekvátně odpovídá Tvé přezdívce.
0/0
21.1.2003 7:08

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
21.1.2003 7:31

Borec

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 8:24

Borec

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.1.2003 8:39

marek

koureni ve skolach konecne povoleno
některe nejapne prispevky typu"rikal si hurykan"nechapu.Tady se zabije mlady clovek,jeden zivot, a nekdo se to snazi zlehcovat.Jestlize tato spolecnost ztraci smysl pro moralku a etiku tak s tim budeme muset zacit neco delat,pokud si to uvedomime,že neco neni v poradku .Svet neni tak kruty to si myslim,ale mrzi me ze nekdo  si dokaze  udelat z tohohle legraci.
0/0
20.1.2003 21:14

Karel

Důvody?
Myslím, že je vždy záhodno dopídit se, proč si mladý člověk vzal život a dát to na vedomí čtenařúm tak, aby se veřejnost snad mohla vyvarovat podobných tragedií. 
0/0
20.1.2003 20:57

ssusan

A proč by to tam nemohlo být?
Myslím si, že je důležité, aby každý mohl mít možnost mít přehled.Co nechápete, že to je článek, který by měl být v Blesku.Mýlíte se, jistě, tenhle článek by tam klidně mohl být, ale alespoň desetkrát víc přibarvený.A vždycky se bude psát o dětech slavných .....co vás nyní štve, že by zrovna o vás nikdo nepsal, kdyby jste vy skočili? Novináři jdou po novinkách, tak to je a tak to bude.......s přáním již ničím nenarušeného dne.Zuzka S.(kastoska@seznam.cz)
0/0
20.1.2003 20:16

Pavel

Re: A proč by to tam nemohlo být?
Česky se píše "kdybyste", ne "kdyby jste". A i jinak je to hrůza. Co jsi tím chtěla říci?
0/0
21.1.2003 7:27

LP

Říkal si hurikán, kluk jako ty
0/0
20.1.2003 20:14

m.

nekdo skoci z mostu, nekdo si da zlatou ranu :-(
0/0
20.1.2003 19:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.