Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpěvák Hůlka o rozvod nepožádal

Manželství Daniela a Libuše Hůlkových je po půl roce v krizi. "Sbal si věci a vypadni," křičel zpěvák na manželku, píše bulvár. Libuše se na čas odstěhovala k mamince. Hůlkův manažer Janis Sidovský redakci iDNES potvrdil, že neshody mezi manžely opravdu panují. "Asi tak jako v každém manželství. Dan mě požádal o to, abych oficiálně médiím sdělil, že o rozvod s manželkou Libuší nepožádal. Víc se ke svému soukromí ani jeden vyjadřovat nechce."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír

Nechte manželi Hůlkovy na pokoji
ať si sami řeší svoje problémy, jako jsme si je museli řešit my ostatní. Herc a zpěvák je také jenom člověk, jenom je vidět víc, dívky o něj víc bojují, ať je svobodný či ženatý, to dnes nikomu moc nevadí.Doufám jenom, že se nebude věnovat narkotikům, to by byla skutečně životní kalamita. 
0/0
13.1.2003 7:45

Libor

Re: Nechte manželi Hůlkovy na pokoji
Ty se radši nauč česky, abys mohl psát "manžely" správně s tvrdým "y" a nevyjadřuj se. Hůlka si hraje na bohéma, tak ať se netlačí do manželství, "když na to zjevně nemá".  
0/0
13.1.2003 8:16

Vojtin

Re: Re: Nechte manželi Hůlkovy na pokoji
Ty si raději projdi pravidla českého pravopisu, když chceš někoho kárat!
0/0
15.1.2003 9:19

Frigo

Hulkuv rozvod
Chtel bych mit Vase starosti  !
0/0
12.1.2003 23:45

Petr

Hulka je kreten!
viz. jeho prohlaseni o tom,ze je nadclovek!!!
0/0
12.1.2003 21:59

Frfňa

No comment
( , 11.1.2003 9:00) je zatím nejlepším příspěvkem v tomto ach tak důležitém chatu
0/0
11.1.2003 20:24

FRANTA

ROZVOD
JEDINÉ ŘEŠENÍ PRO LIBUŠKU.
0/0
11.1.2003 9:05

Josef

Re: ROZVOD
Dobře jí tak. Dala na vnější stránku věci (tak jako 80% českých žen) a tak se jí to vymstilo.
0/0
11.1.2003 12:37

0/0
11.1.2003 9:00

Jan

Před půl rokem
při jeho svatbě scénář jeho budoucího manželství tady někdo popisoval. Nespletl - dlužno podotknout.
0/0
10.1.2003 15:11

TU

Hůlko hůlko
Žádný strach,za nějakej čas po Hůlkovi nikdo ani neštěkne, love rozháže a bude po prdeli.Nechápe,že mezilidský vztahy bude jednou to jediný ,co mu zůstane.Teda jestli bude co. I když chápu,že najít si partnera jako známá hvězdička asi není jednoduchý (chtějí mě a nebo moje love ?).Viz Lucina Bílá nebo Bartošová (ta to má obzvlášť "dobrý").
0/0
10.1.2003 14:49

Michal

Re: Hůlko hůlko
Naucte se anglicky prosim ...
0/0
10.1.2003 17:58

hovnival

Re: Re: Hůlko hůlko
co to placas? proc by se mel ucit anglicky? Spis ty se nauc cesky
0/0
10.1.2003 20:24

Láďa

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.1.2003 22:59

Dan Nespokojený

Asi musí být se svým životem nespokojený
Prachy nejsou všechno a tohle je další důkaz. Všeho se člověk jednou nabaží a začne potom postrádat základní věci jakými jsou rodina, láska, přátelství atd. Těchto se Danovi asi moc nedostává.
0/0
10.1.2003 13:23

Hnidopich

Tak tohle je nejdůležitější zpráva od začátku roku !!!
0/0
10.1.2003 13:21

jana

DŮVOD
  A TO VŠECHNO MÁ Z TOHO, ŽE VČAS NENARAZIL NA MĚ !
0/0
10.1.2003 12:40

lou

Je to klasika
Opět klasický příklad zhýralosti člověka,který z přemíry nadbytku neví co dál se svým životem.Takových už tu bylo! Nemá cenu se tím vůbec zabývat.
0/0
10.1.2003 12:30

John

IDNES pomalu, ale jiste inklinuje k bulvaru
Statni dluh roste, nezamestnanost roste, blizi se vstup do EU, ale v novinach se pise o "velmi dulezitych" osobnich vecech nejakeho Hulky.
0/0
10.1.2003 12:11

Villy

Re: IDNES pomalu, ale jiste inklinuje k bulvaru
Zrejme neumis listovat v novinach. Kdyby si tuto pro tebe narocnou cinnost zvladl, jiste bys zjistil, ze se tam nachazeji rubriky jako Ekonomika (jeste delena na domaci a zahranicni), Polititika (opet domaci a zahranicni) a spousta dalsich rubrik. No, a jedna z nich se jmenuje Revue a v te se pise i o takovychto vecech, ktere te nezajimaji. Takze si nalistuj Ekonomiku a tam se jiste dozvis vse, co napr. o EU potrebujes vedet. Jednoduche, ze?
0/0
10.1.2003 14:43

asa

Re: IDNES pomalu, ale jiste inklinuje k bulvaru
Měl jsi napsat bezvýznamného, protože kromě toho že prej umí zpívat je to totální vypatlanec a omezenec.
0/0
12.1.2003 17:56

maja

Libuško drž se
v každém manželství jsou krize a pokud si Dan neváží"dobrého bydla"-hezké, milé a starostlivé manželky, tak jí můžu doporučit pouze jedno - nemáte údajně předmanželskou smlouvu - tak holt půl na půl - však on už to dobrý právník zvládne vyrazit základ pro další život-i když je pořád lepší mít u sebe milovaného manžela, než pouze jeho peníze....
0/0
10.1.2003 12:04

Petr Ignác

Re: Libuško drž se
Jestli je tohle názor většiny ženské populace, tak to abych se snad radši ani neženil :O((.
0/0
10.1.2003 14:13

pavel

Re: Libuško drž se
Mohla byste prosím upřesnit pojem "dobré bydlo"? Pokud si pod tím pojmem představuje každá strana něco jiného, tak se opravdu těžko domluví ... **** Příklad z mého osobního života: bydlel jsem u přítelkyně, ona platila inkaso a služby za byt (4000 měsíčně), já nákupy pro všechny (=já, ona + její dcera z předchozího manželství, i s pořízením oblečení a podobnými akcemi 12000 měsíčně - z toho pro mne byla max. 1/4). Postupně si začala brát víc a víc a když jsem to nevydržel a odešel, tak mi řekla, že bych jí měl připlatit na nájemné a na topení a na vodu. Že si sice uvědomuje, že jsem nakupoval pro všechny, ale to že snad se rozumí samo sebou a že kdybych bydlel v hotelu, tak bych musel platit taky. A teď mi řekněte, zda jsem si nevážil dobrého bydla?
0/0
10.1.2003 18:05

rex

Re: Re: Libuško drž se
Spíše se divím, že sis s prominutím takovou potvoru vzal!
0/0
12.1.2003 14:26

Vladimír Havlíček

Ať už táhnou do ...... s těmi svými muzikály!!!!
0/0
10.1.2003 12:03

jirik22@atlas.cz

Nikdy jsem ho neviděl
a nic na tom nebudu měnit.
0/0
10.1.2003 11:39

Iveta

jasně, je to ubožák!!!
0/0
10.1.2003 11:28

Milan

Kdo to je.
Mne Hulka vubec nezajima, at si dela co chce !!! A jestli se chce rozvest  je jen jeho vec  a jeho boj.
0/0
10.1.2003 11:24

JIrka

divím se
teda divím se, že dokážete ztrácet čas debatováním o tom, jestli je někdo umělá nebo neumělá hvězda, jestli by neměl raději vydělávat "poctivou prací" a ta podobně. Divím se, že na to máte čas, prostě nechápete jednu věc: kde je poptávka, tam jsou i hvězdy. Kdyby Hůlku nikdo neposlouchal, nenechal by ho nikdo vydělat ani korunu. A co si se svýma penězama dělá, je naprosto, ale naprosto jeho věc a nikomu z nás po tom nic není. A jestli se hádá a manželkou??? Do toho nám taky nic není. Běžte radši pracovat, nebo čím se kdo živíte, prospějete tím jedině sobě... Malá poznámka nakonec: kdyby lidi tyhle sračky nechtěli číst, noviny by o nich nepsaly...
0/0
10.1.2003 11:05

Martin

Re: divím se
máš recht.
0/0
10.1.2003 11:22

Niki

Re: divím se
sam ses tu vyblil pres pul stranky;)
0/0
10.1.2003 13:41

JIrka

Re: Re: divím se
pisu rychle... Jirka
0/0
10.1.2003 15:00

pavel

Re: divím se
Lidi o tom chtějí nejen číst, lidi o tom chtějí diskutovat! Viz tato diskuse. Jinak souhlasím.
0/0
10.1.2003 18:07

Jiří z Chrudimi

Re: divím se
Zdravim pana Hulku do Thajska. At se nenecha nejakymi kecy primitivu otravit. Vzdyt zprava z novin je kusa a nikdo nevi hlavu ani patu.
0/0
10.1.2003 21:06

lopata

je jetej..
..co vic rict..uletak..a ti by se memeli zenit stejne jako ja..hahahah..spousta lidi je ujeta...nic zvlastniho..
0/0
10.1.2003 11:02

Kamil

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.1.2003 9:57

M24

Re: Hůlka je ubožák
Souhlasím,je to namyšlený arogantní hlupák.Máme ještě v živé paměti jeho nabubřelou svatbu u nás v PV.Jeho chování i k těm jednoduchým lidem,co ho obdivují.Nakonec po něm zůstaly jen zbité novinářky a jedna mrtvá žena,která s tím neměla vůbec nic společného.Policie samozřejmě nic nezjistila....
0/0
10.1.2003 10:11

Blazon

Re: Re: Hůlka je ubožák
Dan je sice bohem, ale trochu si prehnal to cos napsal. Nevis asi rozlisit realitu a bulvar. Bylo uplne logicke, ze se bulvarem casem prozene zprava o tom, ze se Dan s Libuskou rozvadeji, nebo ze maji problemy. Problemy jsou ve vsech manzelstvich a nikdo je neresi, tak proc takhle zasahovat do soukromi hvezd? Dan neni umele vytvorena celebrita. To je maximalne Martin Maxa, nebo bych klidne mohla jmenovat jine!!! Ma nadherny hlas, vystudoval operny zpev a herectvi! Tak se zkus podivat i na jednu stranku. A o jeho svatbe?? Nikde nebylo napsane, ze tam nekdo zmlatil novinarky. Ano rozmlatili jim fotaky, ale za to muzou vypatlany bodyguardi. Dan nemohl vedet jak budou ti vypatlanci reagovat. Muzu te upozornit, ze konkretne jeden z nich si uz malokde hrabne, protoze je v mediich proflaklej. Kdyz to Dan zjistil, sel urychlene zachranovat situaci! a ta smrt, probuh jak za to muze Dan???? Kdyz nejaky jeho svatebcan nekoho zabije, jak za to muze clovek, ktery je v tu chvili na uplne jinem miste? Trochu se nad sebou zamysli, protoze si budu fakt myslet, ze tady chodeji zakomplexovany lide. a ty honorare co on dostava? Kazdy muzeme vydelavat jenom kolik chceme. Zalezi jestli chces stale misto, nebo se das na podnikani. Zpev a herectvi je jistym zpusobem podnikani, ani si to nedokazes predstavit jak tezke je prosadit se v Ceske republice. VYzkou¨sej to a uvidis.
0/0
10.1.2003 10:41

Nosáč

Re: Re: Re: Hůlka je ubožák
Ty jsi buzna?
0/0
10.1.2003 10:52

Láďa

Re: Re: Re: Re: Hůlka je ubožák
Na argumenty vždy reaguješ takto??? Snad se dožiješ dospělosti.
0/0
12.1.2003 23:06

Dr. Fe

Re: Hůlka je ubožák
Hůlka do Nikol vnikol?
0/0
10.1.2003 10:15

Pavel

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.1.2003 10:45

jana

Re: Hůlka je ubožák
Ty budeš asi hodně zakomplexovanej závistivej chudáček, co?
0/0
10.1.2003 12:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.