Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jakl: Za Kadíru jsem si koupil foťák

Když René Jakl fotil při povodních slona Kadíru, ani ho nelitoval, přiznal při on-line rozhovoru čtenářům iDNES. "Myslel jsem si v té chvíli, že se ho podaří zachránit. Opravdu líto mi ho bylo, až když jsem se dozvěděl, že se ho zachránit nepovedlo," napsal fotograf. Jeho snímek, zvítězil v loňské soutěži Czech Press Photo. Autor si tak mohl pořídit nový foťák. Kadíru můžete získat i vy, pokud fotografii koupíte v aukci. Odpovědi fotografa Reného Jakla najdete ZDE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fabien

Teda,
 a já si celou dobu myslel, že Kaděra hraje za Vítkovice!
0/0
8.1.2003 17:31

Roman Durdis

Re: Teda,
Koukam že seš vtipálek ;-)
0/0
8.1.2003 20:09

Toník

Re: Re: Teda,
A Vy jste pravdepodobne suchar ...
0/0
9.1.2003 10:36

Roman Durdis

Re: Re: Re: Teda,
Zajímavý, hned takhle vědět, kdo jsem... :-)
0/0
9.1.2003 12:58

Toník

Re: Re: Re: Re: Teda,
To je archetypalni zalezitost. Jen suchar muze napsat takovy prispevek jako Vy. To je jasne, ze to byl vtip a rozumi tomu kazdy. Jen Vy to musite napsat!
0/0
9.1.2003 13:09

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Teda,
Byl to vtip a přišel mi vtipnej, proto jsem reagoval. To je špatný říct svuj názor? Fabien si níže dělal legraci (pozitivní!) ze mě, tak já mu zase odepsal tady, tak co je na tom? Když já jsem suchar, tak ty jsi (nebo vy jste, když už chcete slušnost a sám mi vykáte) teda blbec, jinak to nejde říct... :-) Každej si sem může psát co chce, protože každej má svuj názor. Jen nechápu, proč to vám tak vadí. Asi vám dělá dobře se hádat (nebo spíše uměle navozovat rozepře), co? A nebo nějaký mindráky? No jak říkám, nemá to cenu se takhle přít... Zdar.
0/0
9.1.2003 15:40

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teda,
A ja rikam - suchar - co Vam na tom vadi? To nemuzu odepsat? Kazdej si muze psat, co chce, protoze kazdej ma svuj nazor (o tom sice pochybuju, ale pisu to sem, nebot to Vase slova jsou). Zadny mindraky. A co Vy?
0/0
9.1.2003 18:01

makotrk

teletabiis!
pojdte se radej divat ta teletabis a kaslete na pitomy pindy!
0/0
8.1.2003 16:24

tomik

a jak se vam libi ta fotka?
dejte pokoj s osudem vyhranych penez. radsi napiste, jak se vam libi ta fotka? ja jsem se prostrednictvim te fotografie zase o trochu vic priblizil realite, pomohla mi lip pochopit co se v te troje vlastne stalo. nikdy jsem nevidel topiciho se slona. a uz vubec na me z te fotografie nedycha zadny cynismus. to snad je jasny kazdymu, ne?
0/0
8.1.2003 16:22

Veronika

smrt Kadira
Podle me nejsmutnejsi smrt z celych povodni.
0/0
7.1.2003 16:48

...

Re: smrt Kadira
Pride mi naprosto zvrhly ze vubec muzete srovnavat smrt zvirete s lidskymi zivoty a lidskym utrpenim!
0/0
9.1.2003 6:54

Roman Durdis

Re: Re: smrt Kadira
??? Nejsmutnější teda asi byla smrt tý krávy, co jela na raftu a utopila se nebo toho čumila při odstřelu, kterej v tom místě neměl co dělat... Toho slona znali (viděli) všichni, kdo byli někdy v pražský ZOO a navíc on za nic nemohl, nemohl se ani nijak sám bránit nebo utéct, nemohl být evakuován a všechno to bylo moc smutný - proto má autorka příspěvku názor, že to byla nejsmutnější smrt.
0/0
9.1.2003 8:56

Toník

Re: Re: smrt Kadira
Lidske utrpeni v podobe ztrat na majetku bylo pri povodnich opravdu velke, ovsem lidske zivoty, ktere zkoncily v dobe povodni byly promrhany naprosto zbytecne a vzdy vinou jejich "vlastniku" ...
0/0
9.1.2003 9:32

Jitka

Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Chápu, že kdyby vyhrála fotografie z Talibanu, asi tam fotograf vyhrané peníze posílat nebude. Ale možná by bylo slušné a lidské gesto tuhle částku (nebo alespoň její část)místo do koupi fotoaparátu věnovat právě tak tragicky postižené ZOO!!Proč ne na rekonstrukci třeba právě sloního areálu???? Je to ale věc svědomí každého z nás... Já jsem třeba finanční částkou do ZOO přispěla, takže jsem v pohodě, pane Jakle.
0/0
7.1.2003 14:25

Jitkooooooo kraaavoooooo

Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Hele bud si jeste nevydelavas sama anebo ses nejakej naprosto hloupej fracek. Mozna oboji. Kde vubec beres tu drzost nekomu rikat co ma delat s penezma ktery vydela? Vubec nic zjevne nevis o usili a casu, ktery nektery lidi museji venovat uspechu. Jezisi radsi ani o duchovni prazdnote toho co jsi napsala nebudu pokracovat. Ty musis bejt vazne husa. Blba husa. Blba husa co si hraje na samaritanku :o))))). Je to sem si hezky ulevil ....... Nekdo takhle blbej a jeste kdyz si to hraje na moralistu mne vazne dokaze rozcilit.
0/0
7.1.2003 16:16

Veronika

Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Nevim kdo jsi, chytraku, ale nechapu, co te opravnuje Jitku takhle urazet. Ta holka pouze napsala svuj nazor. Myslim si, ze totalne vypatlanej musis byt ty, kdyz pouzivas takovy vyrazy. Samozrejme panu fotografovi uspech preju, ale pripada mi drsny vydelavat na nestesti jinejch (at uz zvirat nebo lidi). Ackoli asi to neni jeste to nejhorsi, nejaka fotka... Chlapce, zamysli se nad sebou!!!
0/0
7.1.2003 17:01

bláboš

...drsny vydelavat ....----kdyby to nikdo nevyfotil/nenatočil tak o tom nikdo neví - proto fotí a točí
0/0
8.1.2003 7:41

Losk

Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Zvlastni, ze jsem si nevsiml zadneho podobneho prispevku at jiz od tebe nebo od Jitky na tema...Afghanistan, Bosna, Cecna, 11. zari ......  Myslish ze na tech fotkach co dobyvali predni stranky casopisu po celem svete nikdo balik nevydelal? Balik radove vyssi nez co dostal  p. Jakl za Kadira? Ach jo.....
0/0
8.1.2003 8:40

olda

Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
a jak by se mel asi zivit.to jako,ze pujde prodavat housky a pritom si jako zadarmo fotit pohromy a ty fotky davat gratis novinam?dost zcestny nazor.prace reportera je o tom podavat svedectvi nechat si za to zaplatit.jsou ruzne udalosti o kterych se svedectvi podava,nekdy i dost smutny.
0/0
8.1.2003 23:45

Jitka

Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Milý inteligente, proč se nepodepíšeš, když umíš takhle bravurně urážet? Možná se zamysli nad duchovním obsahem SVÉHO příspěvku. A jestli sis ulevil, tím lépe, jsem ráda, že ze sebe díky mě mohl někdo dostat vztek a zlost. Jenže... milý anonyme, uvědom si, že Tvé reakce mluví jen a jen za Tebe!! Je mi Tě líto, chudáčku:)
0/0
7.1.2003 17:09

Roman Durdis

Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Jitko, kdyby byl každej takovej jako seš Ty! Bohužel je mezi náma i dost takových, co Ti třeba tohle tak inteligentně odepsal. S Tvojim názorem plně souhlasim. Musíš být fajn holka :-) Nechápu, co je hezkýho (dokonce nejhezčího) na fotce, která ukazuje akorát chudáka slona (a neštěstí vůbec). Kdyby ty peníze aspoň dal tý ZOO... Oceňovat finančně někoho za neštěstí někoho jinýho, to se mi teda moc nelíbí... Roman
0/0
8.1.2003 15:16

Jitka

Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Děkuju Romane za milý vzkaz, děkuju i Tobě, Veroniko, že ses mě včera zastala:)Je jasný, že co člověk, to názor, napsala jsem prostě to, jak to cítím.Věřim, že se mnou hodně lidí nesouhlasí, proč to ale proboha vyjadřovat tak buranským způsobem jako urážkami a nadávkami?Je pravda, že po přečtení jeho reakce jsem byla trochu zdrcená, ale asi po dvou minutách jsem zjistila, že nemá cenu kazit si večer kvůli nesebevědomému člověku plnému mindráků:))Pěkně jsem o tom povyprávěla kamarádům a hodně jsme se tomu nasmáli...Svůj názor na téma vyhraných peněz za smrt slona neměním. Jitka
0/0
8.1.2003 16:25

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Mam nemily pocit, ze jsem prisel uprostred hadky mentalne postizenych. Jedni lamentuji nad nemoralnosti vydelku jehoz "nemoralnost" ma vahu papirku odhozeneho na ulici a druzi se neudrzi a nahraji tem prvnim priblblikum na smec svoji vulgarnosti. Rozhodne nejsem priznivce urazek a nadavek, ale nesouhlasim s nazorem, ze pan Jakl sve penize vydelal na nestesti druhych. Tady jde o kvalitni fotografii, coz asi nejste s to pochopit. Namete fotografie je slon ve vode, ktery v dobe expozice rozhodne nevypadal na smrt (byl jsem v ZOO jako zachranar). Musim rici, ze Vase nazory nemohu oznacit ani za naivni. Jsou proste prihlouple. Kde berete to moralni pravo na pana Jakla vytvaret na pana Jakla tokovyto natlak. On za smrt slona nemuze. Neni nejmensi duvod, aby daval nejake penize do ZOO, pokud nechce (ja bych to asi udelal), natozpak jej kvuli tomu oznacovat za nemoralniho cloveka ... to je projev hlouposti!
0/0
8.1.2003 18:16

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Jestli tohle je kvalitní fotografie... Takovou by vyfotil úplně každej, kdyby měl možnost tam být, tak jako dotyčnej "fotograf". Když posoudíš tu fotku samu o sobě, tak co je na ní tak uměleckýho? Vůbec, ale vůbec nic. Svědčí to o úrovní těch, co to zvolili. Jiní ZOO pomůžou a nic za to nemají; kdežto on díky tomu, že tam směl a vyfotil obyčejnou fotku, dostane 120 tisíc a nedá jim ani korunu. Kdyby měl vztah k tomu co fotil (cítil s těma chudákama zvířatama a s těma co tam byli nebo pomáhali, jako třeba ty), tak by jistě něco tomu ZOO dal. Ale to je jeho věc, stejně tak jako to, co si tady ostatní myslí. A že v době expozice nevypadal na smrt... To jako pořád mysleli, že ho dostanou ven a pak najednou z ničeho nic se během okamžiku rozhodli, že už to nepůjde a tak mu ukončili trápení? Pak Jakl vydělal peníze skutečně na neštěstí; protože kdyby fotil cokoliv jinýho, třeba skutečný umělecky kvalitnější fotky, nedostal by nejspíš nic... Zkrátka, za senzaci platí lidi nejvíc a to myslim že je i v tomhle případě. Ta fotka (podle mě) vyhrát neměla.
0/0
8.1.2003 20:05

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Mam na tom jiny nazor nez Vy, fotka je kvalitni (i kdyz na Czech Press Fotu byly i kvalitnejsi) a samozrejme v posouzeni poroty hral roli i namet. I pres to vsechno se nedomnivam, ze je tu sebemensi "moralni" duvod, aby fotograf cokoli ZOO venoval, natozpak penize z vyhry. Myslim, ze je velmi nefer od Vas a tech "pipin", ze se snazite vyvyjet natlak, schovani za jakousi mlhavou "moralni povinnost".
0/0
9.1.2003 9:29

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Toníku Toníku!:) Nepozastavuju se nad tím, že přestože nejsi příznivce urážek a nadávek, ve svém příspěvku jsi několikrát zapochyboval o inteligenci nás všech tady vespolek:)Myslim, že na to nemáš právo,vůbec nikoho neznáš,nevíš, kdo co dělá atd.To že máme jiný názor, nemusíme být snad mentálně postižení, ne? Ale na to jsem reagovat nechtěla, už mě tady nic nepřekvapuje;-) Jen mě zajímá,z pohledu Tvého - jako záchranáře - jak vypadá topící se slon, když se podle Tebe v době té slavné expozice netopil, prosím Tě????
0/0
9.1.2003 9:59

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Pouzil jsem sloveso "pripada mi". Pokud nechapete, co to znamena, pak se, prosim podivejte do nektereho z vykladovych slovniku jazyka ceskeho. Nepochybuji o inteligenci vsech zucastnenych, nebot je, jak jste sama poznamenala, neznam dostatecne. Vas nazor Vam neberu a myslim, ze jsem dostatecne vysvetlil (v nekolika prispevcich) sve stanovisko. Tolik k "potrefene huse" (to je jen porekadlo, ktere si neberte prilis osobne).
A ted k topicimu se slonu. Pokud umite cist, tak jste se mohla z meho prispevku dozvedet, ze slon nevypadal na smrt, nikoli, ze se netopil. Skutecne se nam i po zachycenem okamziku darilo slona udrzovat v patricnych mezich a dokonce se jednu dobu zdalo, ze jej i zachranime. Jestlize jste tam byla, tak asi vite, jak se cele "drama" odehravalo a jiste i vite, ze se slon neutopil! Nedelejte ze sebe chytrejsi nez ve skutecnosti jste!
A nakonec jeste jednou poznamku k Vasemu horekovani nad "amoralnosti" vydelku onoho fotografa. Amoralni mi v teto chvili pripadaji Vase nazory!
0/0
9.1.2003 10:27

Fabien

Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
"Musíš být fajn holka :-), nezajdeme na kafe?" :o)
0/0
8.1.2003 17:27

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
 Můžeš to chápat jak chceš :-) O mail mě nepožádala, tak nic, no, škoda :-)))
0/0
8.1.2003 19:49

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
No Romane, když jsem do téhle diskuse psala poprvé, netušila jsem, že se z toho může "vylíhnout" třeba i nový známý:)) Není to špatnej nápad, jestli chceš, napiš mi svojí adresu a můžeme popovídat e-mailem ne takhle veřejně. Lidi jsou fakt různí a já tady na diskuksním fóru už končím, nehodlám dál ztrácet čas ve společnosti někoho, kdo mě v jednom kuse uráží... že, Toníku!!!!! Jitka
0/0
9.1.2003 10:29

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Rozhodne jsem nemel v umyslu Vas urazet. Jen jsem volil slova prilehajici k Vasemu psanemu projevu. Jinak se tedy omlouvam za hrubsi vyrazivo. Nebudte tak vztahovacna. Apropos, skutecne jsem ten, ktery Vas na teto diskusi urazel? A co ty zcela vulgarni projevy jinych ucastniku? Nebo Vam vadi to, ze nejste schopna diskutovat, ze na to proste nemate?
0/0
9.1.2003 10:35

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Toníku proč si nestojíte za svým? Proč se najednou omlouváte za hrubé výrazy, které jste vůči mé osobě použil? Když přece něco někomu řeknu nebo napíšu, tak na tom trvám, ne? Nebo Vy někomu běžně ubližujete jenom proto, abyste se mu záhy omluvil? Nechápu to a nestojí mi za to se tím zabývat.Diskusí se nebojím, ale musí být o čem diskutovat. Tady je to plýtvání času. Mějte se pěkně, Toníku. Vaše pipka Jitka. P.S.: (Vidíte, dokonce se to rýmuje. Geniálně jste to vymyslel:)))))))))
0/0
9.1.2003 11:21

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Stojim si za svym nazorem, pokud jste to pochopila jinak, pak je to Vas problem. Povazuji za slusnost se v patricnem pripade patricne omluvit. Tim "hrubsim vyrazivem" jsem chtel jen vybidnout k diskusi, myslim, ze se mi to povedlo ...
Jo, pokud se tyka dodrzovani toho, co kdo napise, tak proc jste psala v predminulem prispevku, ze na teto diskusi koncite? Nejste to nahodou Vy, kdo zde "mlati prazdnou slamu"?
P.S. Asi s Vami ten "sucharek" na to kafe nechce jit, ze?
0/0
9.1.2003 11:28

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
To je úžsné, jak se o mě zajímáte,když tak pozorně čtete moje příspěvky... óóóó, jak mi to zrovna od Vás lichotí!!! Ale musím přece jenom upozornit na jednu chybičku: Romanovi jsem navrhovala zatím jen e-mailové povídání, s kafčem začal Fabien... Věděla jsem,že mě chcete vyprovokovat k diskusi, proto jsem Vám udělala radost. Hned mám lepší den!
0/0
9.1.2003 11:57

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Az tak se o Vas nezajimam, jan si pamatuji (nadstavba nad porozumenim) text, ktery si prectu. Nebudte si zas prilis jista sama sebou. Zatim jste nepredvedla nic, co by me na Vas vice ci mene zaujalo ...
0/0
9.1.2003 12:30

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
A ona snad chce předvádět něco, co by tě zaujalo?? To mi teda vůbec nepřipadá... Myslim že se s tebou pěkně pobavila a neměla přitom zájem tě sbalit nebo tak něco, jak ty si asi zřejmě namlouváš :-) A nechápu, co máš pořád kecy na mě, že jsem suchar. Jak jsi na to přišel? Jen proto, že s tebou nesouhlasim?? Zajímavě si děláš názory :-) Tak v tom případě pak poučuj někoho jinýho o morálnosti a podobně...
0/0
9.1.2003 12:39

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Ptal se Vas nekdo na neco? Ne! Ale kdyz uz plkate, tak si pozorne prectete ty prispevky a zjistite, ze s tim "zajmem" jsem si nezacal ja ... a do zali Vam rozhodne nepolezu, kdyz tak bojujete, slibuji!
Jo, abych to uvedl na pravou miru. Ja nesouhlasim s Vami, ne Vy se mnou. Neplette si pojmy z dojmy!
A nakonec ... o moralnosti tu poucujete zejmena Vy, Jitka a Veronika svou snahou pospinit jakehosi fotografa necistym vydelkem, ktery podle Vasich (mne ne zcela pochopitelnych) hledisek byl vydelkem z nestesti a utrpeni nekoho jineho. Dejte si pozor, co tu pisete a alespon si prectete sve prispevky, abyste si neodporoval!
0/0
9.1.2003 13:05

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Tak tohle už je vrchol demagogie :-) Ptal se snad někdo na něco tebe?? Jdi si léčit svoje mindráky někam jinam, už nás nezajímáš :-) Neustále se tu negativně vnucuješ do našich reakcí a pak říkáš, že ty nic, že to všechno jen my, atd. Chlape, trošku se nad sebou zamysli! Myslim, že pokud jsi takovej pořád, tak s tebou ani nikdo jinej než ta lednička nevydrží...
0/0
9.1.2003 15:46

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Do VASICH reakci? Uz NAS nezajimas? Za koho mluvite? Za sebe - tomu rozumim ... neco mne uniklo, ze bychom zrusili nominal? No, nevim.
No, vidite. Vam vadi, ze neberu Vas nazor (i kdyz v podstate tomu tak neni). Ale sam nejste schopen prijmout fakt, ze nekdo ma jiny nahled na svet a evidentne se bojite, aby Vam to nenarusilo statiku Vaseho svetonazoru.
Zamyslim se nad sebou a vychazi mi jedine ... v porovnani mi vyzhazi, ze lednicka je filozof.
0/0
9.1.2003 18:07

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Tudíž jsi tim vlastně přiznal, že tě má asi nejraději opravdu ta lednička a obráceně asi taky... Koho máš rád ty a kdo má rád tebe, to si neumim, po pravdě řečeno, představit. Připomínáš mi jednoho mýho bývalýho spolužáka - ten měl vždycky strašnou radost, když někomu něco provedl, když někomu něco nešlo a nejvíc si liboval, když mohl někoho nějak zesměšňovat. Slabší terorizoval, vyvolával konflikty a diskutoval pseudointeligentním rádoby vtipnym stylem přesně jako ty. Každýmu se snažil pořád dokazovat, jak je dotyčnej (nebo dotyčná) chudák a k ničemu, na každýho machroval, a přitom sám nikdy nic neuměl ani nikdy nic nedokázal (a takhle si zřejmě léčil svoje mindráky) - pro mě byl jen směšnej a trapnej.
0/0
9.1.2003 22:12

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Pokud je pro Vas tezke pochopit, co je psano, tak se Vam to pokusim vysvetlit "po lopate". Tim, ze jsem prohlasil, ze ve srovnani je lednicka filosof, jsem minil jen to, ze jste Vy na tom tak spatne, ne to, ze si rozumim s lednickou. O citovem vztahu jsem nic nepsal, to vymyslela (alespon neco) Vase mysl (nejspise chora).
Na nikoho se nevytahuju. Jen odhanim obtizny hmyz!
0/0
10.1.2003 9:12

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Roman mluvil i za mě, proto použil množné číslo. Takže další zbytečný pokus o moudrou poznámku, milý Toníku.
0/0
10.1.2003 18:19

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Mila Jitko, preji Vam hezky a jednoduchy zivot, ktery jiste prozivate. Nejlepe by Vasim (tim myslim i sucharka Romana) vyhovovala crno-bila televize, ktera nejlepe vyjadruje Vas pohled na svet ...
0/0
13.1.2003 9:17

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Napiš celý svoje jméno, kolik je ti let a co jsi zač. A kolik máš opravdových přátel a jestli je někdo, koho máš rád a jestli je někdo, kdo má rád tebe. Myslim že skutečná odpověď je víc než jasná... Zřejmě trpíš nějakou psychickou poruchou (možná jich máš i víc), máš komplexy a mindráky, seš ve svý podstatě srab a projevuješ to agresí vůči jiným a řešíš to timhle nešťastnym způsobem; proto ti doporučuju návštěvu psychiatra.
0/0
13.1.2003 11:39

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Muzu Vas ujistit, ze pratele mam a jsou lide, kteri me maji radi. Muzu Vas tez ujistit, ze mnozi lide, se kterymi se stykam jsou inteligentni a zaroven i moudri. Tez dusevne vyspeli jedinci to jsou. Nic z toho se neda rici o Vas. Mozna jste inteligentni, ale to je nejspise tak vsechno. Mate naprosto naivni nazory, ktere navic prosazujete pod natlakem. Naprosta dusevni nevyspelost se ukazuje v "hloupoucke" snaze se na teto diskusi vyrovnat necemu, cemu ani nerozumite. Tim samozrejme "nehanim" Vas nazor. Je to od Vas vsak neco, jako mit nazor na rodinne vztahy bytosti kdasi z Alfa-Centauri.
Jen bych opet podotknul, ze netrpim zadnymi mindraky ani komplexy. Navic bych se velmi ohradil proti tvrzeni, ze se "projevuji s agresi" (sice jako slovni spojeni je to pitomost, ale tusim, co tim chcete rici).
P.S. Nejste tak chytry, abyste z par prispevku mohl soudit o nekom ani sebemensi naznak vlastnosti ci dispozic. Pokud to, co jste zde napsal, myslite vazne, pak jsem nucen tvrdit, ze jste "hlupak".
0/0
13.1.2003 12:56

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Romane, myslim ze je cas zanechat oboustranych urazek. Mozna byste mohl projevit svou inteligenci a vysvetlit mi, jak jste myslel toto: "Kdyby ty peníze aspoň dal tý ZOO... Oceňovat finančně někoho za neštěstí někoho jinýho, to se mi teda moc nelíbí". Pokuste se mi to vysvetlit. Pak se pozna, jak to s Vami je. Muj nazor na tento problem je rozlozen do nekolika prispevku, pokud budete chtit, mohu jej zopakovat ...
0/0
13.1.2003 13:08

Roman Durdis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Diskutuje se tu přece o nečem jinym, než o "zcela vulgárních projevech jiných účastníků", to Jitce může být úplně jedno, co kdo jinej kde říká; jenže když ty projevy byly namířena na ní, tak se logicky ozvala, ne? A proč myslíš, že není schopná diskutovat a že na to nemá? To máš nějakou divnou logiku. V tomhle příspěvku se jí napřed omluvíš, ale vzápětí hned zas urážíš, no co to jako má být? :-) Nebo si chceš něco dokazovat? Naše debata asi nemá smysl :-) Zvláště když jsem ten "suchárek" a ona pipka, viď?
0/0
9.1.2003 12:55

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Alespon "divnou logiku", nez zadnou ... mate pravdu, ze s lednickou si muzu povidat doma a neztracet tu s Vami cas.
0/0
9.1.2003 13:07

Jitka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
S ledničkou jste si měl povídat už dávno a neztrácet tady s námi čas, máte pravdu:))))))Tak už jděte, milý Toníku:)))
0/0
9.1.2003 13:19

Toník

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vyhrané peníze pouze do ZOO !!!!!!!!!
Diky Jitko, ze ses me zastala ...
0/0
9.1.2003 14:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.