Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Diana na Miss Europe nepojede

Na letošní soutěž o nejkrásnější dívku Evropy byla nominováná česká královna krásy Diana Kobzanová. Ta však svoji účast v soutěži Miss Europe v libanonském Bejrútu zrušila. Má totiž kromě českého také americké občanství. Dvojí občanství sice není v rozporu s pravidly soutěže, ale vzhledem k mezinárodní situaci po teroristických útocích, by se Diana v Bejrútu necítila bezpečně. "Dlouho jsme o tom doma uvažovali," řekla pro iDNES Diana.
Na soutěž pojede Ema Černáková - podívejte se do fotogalerie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jerry

No jo, no
Upřímně řečeno, když jsem se díval na přenos z letošní Miss, přeli jsme se u "bedny", kdo vyhraje. Přiznávám bez mučení, že jsem sl. Kobzanovou tipoval už od začátku, říkal jsem, že to letos vyhraje určitě ta nejošklivější z finalistek. Škoda, že jsem si nešel ještě vsadit. Mr. Zapletal tvrdí, že nerozhoduje jen fyzická krása ale i krása ducha. Hm, myslím, že letos tedy porota naprosto totálně přestřelila a nebo se nechala opít rohlíkem (nebo že by něčím jiným?!?). Odmítnutí účastí na Miss Europe je podle mě důkazem nepřítomnosti jistého orgánu sídlícího v lebce téměř každého člověka u předmětné slečny. O přítomnosti jiných orgánů nemíním polemizovat, ale jí podobné dámy a ona sama naprosto potvrzuje oprávněnost vtipů na ženy s jistou barvou vlasů (poznámka pro Dianu: obarvení pokrývky hlavy prokazatelně nepomáhá a navíc upozorňuji na nutnost obarvení i jinde, jinak to vypadá dost nepatřičně!). Nejsem milovníkem těchto vtipů, znám totiž spoustu blondýnek s velmi vysokým IQ, příjemným vystupováním atd.,
0/0
3.12.2001 13:09

Nikola

Diana na EUROPU nejede
Je me z Vas spatne.Znate ji nekod, ze ji tak hnusne pomlouvate.Nikde nerekla, ze jede na USA pas.Pouze si dovolila rict,ze ho ma taky a proto se boji.Poradne si clanek prectete.Na rovinu rekla, proc nechce jet a je to opet blbe.Je to jenom jeji vec a pokud se ji do teto zeme nechce,nestarejte se.Ja bych tam tez nejela.Co by mela vymyslet,aby se Vam odpoved libila?Asi se omluvit,ze ma po tatoj USA obcanstvi.U hokejistu a nasich tenistu Vam nevadi,ze maji 2 obcanstvi.Nektere prispevky fakt hnusne.Co jste doklazali,predvedte se,jsem zvedava.Verka
0/0
26.11.2001 13:39

hunter

Re: Diana na EUROPU nejede
Ahoj kotě. Naše nová miss se mi nelíbí, ale když ji někdo zvolil, jistě ví proč. Druhá stránka mince je, že za "TO" dostala plno darů, cen a výhod. Teď mě jistě obviníš ze závisti, že? Já ale říkám, že si tato miss toto ocenění nezaslouží. Protože mimochodem byla zvolena proto, aby reprezentovala. Ale ona hledá jenom výmluvy aby nemusela dělat to co je její povinností. Jo, takhle k moři do karibiku to by určitě jela, že? Na druhou stranu asi nemůže říct na rovinu, že do nějakého nebezpečného zapadákova nepojede. Což, kdyby ale vrátila titul i se všemi poctami? To by už vůbec žádná ženská neudělala. Ale přece jenom: DIANO VRAŤ TITUL A BUDEŠ MÍT KLID!!!!!!
0/0
26.11.2001 15:16

Nikola

Re: Re: Diana na EUROPU nejede
Pro Huntera,pokud vim, na rovinu rekla,ze ji tata nedoporucil do teto zeme jet.Opravdu nema cenu hada drazdit bosou nohou,jak rekla.Taky myslim,ze neni jeji povinnost,pokud ma obavu o svoji bezpecnost,do teto zeme jet.Proto ma prilezitost dalsi,an tom prece nic neni.Proc by mela vratit titul? Nechapu?Jednou ho vyhrala a tem,kterym to vadi at se tez nekam prihlasi,ze neco vyhrala? To tak vetsinou byva,ze kdyz se vyhraje tak se dostane nejaka cen.Myslim,ze to ma zaslouzene.Znate ji vubec?Mel by jste se s ni seznamut,treba budete mluvit jinak.Ja ji poznala minuly tyden,neni spatna,neni nafoukana,nedela takove ty stejne obliceje,barbinovske.Je proste jina a je to dobre,nemam rada ty vyumelkovane slecny,ktere kdakaji vsechno tak, jak se jim poruci.Kdyz si maji s necim poradit koukaji zpomalene a nevedi,ktera bije.Tak co je lepsi.Kdyby to bylo tak spatny,nemela by praci.Pokud vim a co jsem si zjistila,ma prace dost a nevi,co driv.Tak je to o cem?Co se tyce klidu,ma ho.Nikdo z tech,co ji tu pomlouvaji,ji praci neda.TAKZE je nepotrebuje,od toho jsou jini a ti ji chteji.Pokud vim,bude brzo fotit pro casopis pro hornich XX?Proc ji pozvali na HRAD,kdyz byl statni svatek?Asi proto,ze je nemozna podle Vas vsech.Nebo si to opet zduvodnite?Ja preji EME,aby v soutezi uspela a nekam to dotahla,zaroven preji i DIANE,aby v kvetnu v Portoriku tez uspela a vsem ukazala.zac je toho loket.Zdravi Nikola
0/0
27.11.2001 9:47

aaa

Re: Re: Re: Diana na EUROPU nejede
To ze je bezva a neni nafoukana nikoho na soutezi krasy nezajima. Aby uspela jak ji prejes tak na to musi byt krasna. Byli bysme radi kdyby nam to natrela, ale vime, ze se tak nestane, staci jeden pohled na ni. Je nehezka a tak to je, nema sanci. A jeste : ze je žádaná? Mozna, ale jen diky titulu, ne diky krase - to by jinak byla zadana i pred soutezi, ostatne jako vsechny ostatni missky.Pred soutezi neuspesne modelky, po soutezi diky nejakemu hloupemu titulu najednou hezke a uspesne modelky. Trochu divny ne? Nazdar.
0/0
27.11.2001 12:01

Nikola

Re: Re: Re: Re: Diana na EUROPU nejede
Ale vzdyt ji byvala agentura nechtela pustit a chtela to hnat pres pravniky,proc,kdyz teda nemela praci.ja ale vim, ze prace mela dost,zjistila jsem si to,tak co je to zas za blbosti.Mimochodem,proc se nestarate o č.2 a o č.3 po Diane.Ty se snad umistily? A to se nic nedeje.Pokud vim,obe vypadly,to fakt zajimave.Vsem je to jedno a je to v poradku.Mimochodem prectete si SPY,je tam asi 5 nazoru,proc se na soutezi v Jihoafr.rep. neuspelo.Podle Vas by obe mely umistit v prvni 10.Nemám pravdu.Myslim, ze je uplne jedno,jestli jede na soutez Jana, Ivana, Andrea nebo Diana.Cesky svet asi moc nezajimaji,tak proc tolik zla.Ono to opravdu nebude jenom o peknem oblicejicku,ale o cele postave a tu ma Diana dobrou,to se o nekterych rici neda.takze trochu soudnosti Ahoj
0/0
27.11.2001 13:34

aaa

Re: Re: Re: Re: Re: Diana na EUROPU nejede
Jeji byvala agentura ji nechtela pustit proto, ze z jejich agentury odesla do agentury Missmodels aniz by zrusila smlouvu u tehle, tak z toho nejspis chteli vytriskat prachy. A praci nemela - samam reditelka agentury rekla, ze mnohem vic zakazek ma Petra Jezkova (taky byla ve finale) a ze je rada, ze nevyhrala, protoze je velmi zadana. Pravy opak rekla o Diane - taky ze ji odrekli kdyz ji videli. Takze se neboj ze by se v praci topila. Ale jinak je pravdou ze postavu ma peknou. Koukala jsem na stranky www.modetastyle.cz , kde prave s Jezkovou a jeste Vranovou nafotili katalog plavek. A tam vypada dobre - narozdil od Vranove, ktere preteka bricho pres plavky. Ty fotky jsou docela otresny, asi prestala cvicit.
0/0
27.11.2001 15:34

aaa

Re: Re: Re: Re: Re: Diana na EUROPU nejede
A jeste k c.2 a c.3 - ty holky jsou na tom uplne stejne jako Diana - bez sance.
0/0
27.11.2001 15:39

Hroshik

Ja tomu nerozumim...
...jakto, ze ma nekde hnedy vlasy a nekde blondaty? (Nejsem v Cechach)
0/0
26.11.2001 4:55

Lucie

Ale jen ať jede na Miss Europe!!!!
Já osobně bych ji tam poslala, jednou je miss ČR a hotovo. Je to její povinnost. Schrábla všechny dary, to ji nevadilo, že má americký pas, tak ať taky odvede nějakou práci. To si měl rozmyslet pan Zapletal a jiní, díky kterým se tam ta vypatlaná kráva dostala. Ať tam jede a tu ostudu ji se srdce přeju :-))))
0/0
23.11.2001 11:28

Ńada

Miss
To je opravdu tele ta holka, nemuzu si pomoct. To ze nejede na Miss Europe si umim vysvetlit jen 2 zpusoby : bud machruje, ze ma i americke obcanstvi a vsechny nas na to upozornuje aby jsme o tom taky vedeli (ale pochybuju o tom, ze by si ji tam kvuli tomu nejaci teroristi vyhlidli)a nebo ma jen strach z toho ze neuspeje tak to radeji vzdava dopredu, coz je dobre protoze by opravdu sanci nemela. A ze se tesi na Miss Universe? Tak proc je nejmene na 4 zahranicnich neoficialnich strankach Miss Universe 2002 uvadena za Ceskou republiku Andrea Vranova a ma tam i fotky? Sice byla Andrea 3., ale z tech holek je nejhezci a myslim, ze takovy typ jako je ona ma rozhodne sanci na nejake umisteni. Nebo se chce Diana podivat vic do sveta a proto odmitla Miss Europe? Tak to dekujeme jestli nakonec Andreu vysoupnou a na Miss Universe pojede oskliva Diana.
0/0
23.11.2001 10:28

Petra

Miss
Copak Diana není vázaná nějakou smlouvou ? Takže všechny odměny dostane, ale povinnosti nemá ? To je divný kšeft. A co na to sponzoři, kteří to všechno cálujou ? Asi je jim to jedno. Ale řekla bych, že tady pan Zapletal s celou porotou dost přestřelil. Jinak si myslím, že spíš než strach z toho, že by jí tam mohl někdo něco udělat (všichni přece v Bejrůtu čekají na to, aby mohli ublíčit nějaké tyčce z ČR) tak má Diana strach, že neuspěje. Zcela jistě si uvědomuje, že její zvolení nen zrovna košér a že tam bylo více pěknějších a inteligentnějších holek, které si titul zasloužily více.
0/0
23.11.2001 9:58

PéKáčko

Nemá na to!!!!
Nezlobte se na ní. Ví že na to nemá a tak se nechce ztrapnit.
0/0
23.11.2001 9:48

Rocky

Re: Nemá na to!!!!
To je pravda!S tím svým ksichtem může akorát vymetat diskotéky v Praze a okolí.
0/0
23.11.2001 11:01

Mistr

ubohost nad ubohost
Je mi z toho na blití co to je za krásu, když je pro ni důležitý předvést sbírku pasů. Nemá ani kouska cti ve svém mrzkém těle, ta má ale starosti. Je to prostě TELE.
0/0
23.11.2001 9:35

Zdena Kačírková

Miss Europe
Se zájmem budu sledovat, jestli se zúčastní MISS USA a s jakým pasem.
0/0
23.11.2001 9:14

Martin

Re: Miss Europe
nezúčastní, protože by jí nepustili ani do okresního kola...ale, co mě na celé věci uráží nejvíce: fakt, že "slečna" Kobzanová nemá ani tolik odvahy, co projevují jiní občané s americkým pasem, kteří se nebojí bojovat(nejen ve válkách!!!) za svoje a potažmo i za americko-evropské ideály...není hodná amerického pasu a jako takový by jí měl být odebrán...i s tím českým
0/0
23.11.2001 9:52

mixer

Re: Miss Europe
Miss USA se bohuzel nezucastni, je to prec MISS EUROPE......
0/0
23.11.2001 10:13

evžen

Co na to, Zapletale?
Skoro všichni si po zvolení Kobzanové za miss ČR říkali, že takové hnusné bidlo mohlo být zvoleno, jen kvůli jejímu americkému pozadí. Teď aspoň ukázala tomu debilnímu Zapletalovi, co pro ní titul znamená - úplné hovno - chvíle slávy a odměny (nezaslouženě)! Ví, že nikde nemá šanci uspět, tak se vymlouvá. Já vím, že miss USA do Bejrútu pojede - ta se nebojí. Stála Ti ta trapárna, Zapletale, za to?!
0/0
23.11.2001 9:02

mixer

Diano , nechces do Bejrutu?Ale do Portorika jo?
nemuzu si pomoct, ale nechapu jak se nekdo jako Diana mohl stat Miss CR.Jet za CR a ukazovat U.S. pas me pride stupidita....ale buduz asi ma Diana IQ tykve...ale pokud nechce jen do Bejrutu, tak bych proste udelal jen to co je logicky, nejedes do Bejrutu, nepojedes ano do Portorika.Tak kde to muze byt o drzku radsi ne, tam at to pripadne vyzere nekdo dalsi, ale Portoriko...kdo by nejel na vejlet....Proste, nejedes tam, nepojedes ani tam!...ale proc se nad tim rozcilovat.....lidska blbost je nevyzpitatelna...
0/0
23.11.2001 8:59

Honza

trubka a milous
for Diana: ses celkove spatna, uboha, blba. Styd se. for Zapletal: prestan si z poradani Miss delat postelove dychanky. Radeji koukej vypadnout i s celou tou tvoji agenturou.
0/0
23.11.2001 8:52

John Šíma

Vzkaz pro Dianu Kobzanovou
Kéž by si to přečetla ... : DIANO, TY KRÁVO, JDI DO PRDELE!!!
0/0
23.11.2001 8:02

Josef MUSIL

Kontroluji jak se to vyvíjí
a mohu konstatovat, že asi není na netu,z těch kdo navštěvují www.idnes.cz nikdo, koho by se prohlášení slečny Kobzanové nedotklo . STejně tak lze hodnotit i názor, jak vůbec mohla taková slečna na miss vyhrát. Je to asi tak jak jsem četl jeden přízpěvek, náš vlezprdelkismus nezná mezí. ach jo povaha česká.
0/0
23.11.2001 8:00

whatever

To je takova krava
To je takova krava, ze je ztrata casu se nad tim rozcilovat.
0/0
23.11.2001 3:58

Mirek. R

Je hrozná!!!
Teď jsem si ještě prohlížel fotogalerii Diany.....a můžu Vám říct, že tak jak vypadá by se hodila akorát tak točit porno! Titul miss pornoherečka by se k ní hodil víc než miss ČR!!!!!
0/0
23.11.2001 1:09

Jakub S.

To snad ne...........U.S.A pas!!!!!!
No, tak to snad nemyslí vážně! Vždyť je zvolená miss ČR, tak co se ohání pasem U.S.A! Pan Zapletal by tam měl poslat jinou dívku, která má v sobě trochu cti a národní hrdosti(a alespoň o malinko víc chytrosti)! A stejně nevím jak mohla Diana vyhrát! Opravdu její vyzáš není nic moc, vyděl bych to tak max. na miss okresu!!
0/0
23.11.2001 1:01

Svensson

Dva pasy
Kdyz ma dvoji obcanstvi tak ma dva pasy. At vytahne ten cesky a necamra o tom americkem.
0/0
23.11.2001 0:45

Béďa

Fuj
No a co by tam delala, je blba a jeste hnusna...
0/0
22.11.2001 21:30

Jana Pardubice

podepisuji se pod tento přízpěvek s celou svojí rodinou
Tak mám dojem, že na tom se shodnem skoro všichni, jak může někdo uvažovat že pojede za ČR s US pasem ? Jedině tak, že si pasu US cenní víc, a občanství ČR má jen jako z nouze cnost. No budiž, každý má právo na svůj názor, zcela jistě ho měla i komise, která D.K. za miss zvolila, nicméně a jistě nejen já jsme přesvědčen, že letošní miss je nejméně hezká ze všech misek co kdy tato a sousední slovenská republika měla. A jak vidno nejde jen o design těla. ZA ten nemůže nikdo, ale za chování odpovídáme , to zcela nepopiratelně. TAkže pane Zapletale, nebylo by za úvahu do Portorika poslat někoho, kdo si náš český pas cenní ? Kdo má i nějakou národní hrdost ? Vždyť jde o čest reprezentovat nebo ne ? ing. Josef Musil 0608-260270
0/0
22.11.2001 21:29

Rave

Krává
Jak tak koukám na tu Čermákovou tak je to prašť jako uhoď.
0/0
22.11.2001 21:05

Rave

Krávo
Ty to máš ještě víc vylízaný než vypadáš....
0/0
22.11.2001 21:02

Hana

Mně se to také nelíbí
Mně se nelíbí, že slečna Kobzanová nechce jet na Miss Europe do Bejrútu - jak "nechce", jednou je zvolena, tak si toho má vážit a plnit svoji povinnost zastupovat naši zemi. Pokud mě se týče, mně se slečna Kobzanová také nijak zvlášt nelíbila, domnívám se, že mezi finalistkami byly i hezčí, i když podle mě to byly všechny takový normální hezký holky. Také se mi nelíbí, že jak "missky", tak i modelky jsou tak vyhublé. Ale ony modelky jsou vlastně miss, že. Vám se také líbí tak hubené dívky?!
0/0
22.11.2001 19:41

pudr

Re: Mně se to také nelíbí
Hubený se nám vůbec nelíbí. Mně se líbí Kubelková.
0/0
22.11.2001 20:27

Patrik7

Shrnuto...
Nikdy jsem tu nepoužil vulgarismu,ale teď poprvé....JE TO KRÁVA víc se to komentovat nedá.
0/0
22.11.2001 18:11

speedster

Tak by jsi ukazala cesky pas, nebo se za to ze jsi ceska stydis ?
A vubec nechapu kdyz ma jet na Miss Europe nominovana za Ceskou Republiku, proc se chlubi tim ze ma i Americky pas. Je to holt pinda. Vedel jsem to uz davno
0/0
22.11.2001 17:44

V1kt0r

Fine tuning...
Eh, ted jsem se na to znova podival... Mozna to nevyznelo uplne tak, jak to bylo mysleno. Vice kytary nebyla ironie, ta slecna byla podle mne 200% lepsi... Zdravi Viktor.
0/0
22.11.2001 16:18

V1kt0r

Co to proboha zvolili za osklivou kozu?
Jeziskote... Po precteni clanku jsem si rikal, co to zvolili za kravu... Ale vzdyt ona je jeste k tomu OSKLIVA! Blba a oskliva, jaka to pekna kombinace. Takze nezbyva, nez zvolat "Vice klasicke hudby v kytarovem podani!" Ach jo.
0/0
22.11.2001 16:13

Honza

Dobre ze nejede do takove zeme!
Ma se to poradat v civilizovane zemi!
0/0
22.11.2001 15:59

Mouafak

Re: Dobre ze nejede do takove zeme!
Pana Honzu, Lebanon mel civilizace a krasna mesta drive nez vase chromozomy zacali cirkulovat.
0/0
22.11.2001 18:01

Lucie

Re: Re: Dobre ze nejede do takove zeme!
To je fakt, Bejrút byl znám jako Perla východu nebo Paříž východu. Kdysi to bylo nádherné město.
0/0
3.12.2001 14:38

adam

To jsme teda zvolili dobře!
Zvolení Diany Kobzanové za miss ČR provázela velká nevole řadových ctitelů ženské krásy. Málokdo chápal, čím oslnila porotu a spíše se ozývaly hlasy podezírají zákulisní intriky spojené s jejím americkým občastvím. Zvolena nakonec byla a dnes nemá ani tolik proklamovaného amerického hrdinství a zbaběle odmítá reprezentovat zemi, kde byla prosazena do role prý nejhezčí dívky. Kdyby existoval opravný institut odejmutí jejího titulu, korunky vítězky a darů - byl bych všemi deseti pro jeho použití.
0/0
22.11.2001 15:46

Krokouš

opakování nejlepších přízpěvků
Ach jo, pane Zapletale . (Josef MUSIL Moravany <rcd@infoline.cz>, 22.11.2001 14:40) reagovat Tak mám dojem, že na tom se shodnem skoro všichni, jak může někdo uvažovat že pojede za ČR s US pasem ? Jedině tak, že si pasu US cenní víc, a občanství ČR má jen jako z nouze cnost. No budiž, každý má právo na svůj názor, zcela jistě ho měla i komise, která D.K. za miss zvolila, nicméně a jistě nejen já jsme přesvědčen, že letošní miss je nejméně hezká ze všech misek co kdy tato a sousední slovenská republika měla. A jak vidno nejde jen o design těla. ZA ten nemůže nikdo, ale za chování odpovídáme , to zcela nepopiratelně. TAkže pane Zapletale, nebylo by za úvahu do Portorika poslat někoho, kdo si náš český pas cenní ? Kdo má i nějakou národní hrdost ? Vždyť jde o čest reprezentovat nebo ne ? ing. Josef Musil 0608-260270 Re: Ach jo, pane Zapletale . (Iveta <neni>, 22.11.2001 14:48) reagovat Nu tak pod toto se klidně podepíšeme v kanclu všechny tři. Opravdu by agentura ArtProdaktion K2 měla začít uvažovat. A teď mi kolegyně radí, což tak zorganizovat podpisovou akci - petici a trvat na tom, aby ctěná Diana seděla v květnu v teple doma tak jak navrhuje pan Musil ? Lidi co vy na to ? Re: Ach jo, pane Zapletale . (Karel Moulis , 22.11.2001 14:49) reagovat NAPROSTO SOUHLASÍM!!! Karel Moulis Re: Ach jo, pane Zapletale . (DW , 22.11.2001 15:10) reagovat Já jsem měla také dojem, že letos byly missky nejméně hezké. Buď se ty opravdu krásné nepřihlásí, nebo nemají dostatečnou výšku, nebo je neuvolní ze zaměstnání, nebo jsou vdané, svobodné matky, nebo nemají nebo nestudují alespoň střední školu, nebo neovládají dobře světový jazyk, nebo........ Co já vím? Anebo se takové osobnosti, jako Monika Žídková a Ivana Christová narodí opravdu jednou za 100 let? Re: Ach jo, pane Zapletale . (Krokouš <krokous@cmail.cz>, 22.11.2001 15:39) reagovat To je fakt a pravda, souhlasím se všema názorama pod tímto přízpěvkem, ale obávám se, že i volba mis má svůj ekonomicko politický podtext a že rozhodoval právě při volbě ten americký pas. a určitě ani Zapletal, ani Mladá Fronta neprojeví sebemenší zájem o to, aby jel na Mis Univers ten, či ta, co si to zaslouží.
0/0
22.11.2001 15:42

mudrc

nalíčený krásky
A CO BY TAM TAKY DĚLALA S TOU SVOJÍ VIZÁŽÍ. POSTAVA TAKY ŽÁDNÁ, ANI V PŘEDU ANI V ZADU. JAKO ZDENKA ZADRAŽILOVA. TAKOVÝ NULY ANI NEMAJÍ SOUTĚŽIT. TO ALENKA ŠEREDOVA NEBO IVA KUBELKOVÁ. TO JSOU JEDINY DVĚ HOLKY K SVĚTU.
0/0
22.11.2001 14:50

Karel Moulis

Re: nalíčený krásky
Myslíte Alenu Šeredovou? Tu vyšoustanou pindu? Nebo Prdelkovou, pardon Kubelkovou? Vy jste magor a ne mudrc.
0/0
22.11.2001 14:52

mudrc

Re: Re: nalíčený krásky
Ano ty dvě Mulisáku. Jsem rád, že jsi chápajíci. Zadražilka je taky vyšoustaná koza.
0/0
22.11.2001 14:55

Karel Moulis

Re: Re: Re: nalíčený krásky
Jasně. Ale ty dvě mají IQ odmocniny z velikosti tvýho ztopořenýho péra. Takže nic moc. To spíš Petra Faltýnová - tu znám osobně je nadprůměrně inteligentní.
0/0
22.11.2001 15:01

mudrc

Re: Re: Re: Re: nalíčený krásky
Ubohý Mulisáku já jsem baba. Já s těma holkama dělám a dobře je znám. Faltýnová má divný pohled a je velice nesolidní.Zdenka - fenka, co žije s Grillem a mají firmu PES na netu tak to je taky samá faleš. Nesud, když tomu nerozumíš a běž zpátky k traktoru.
0/0
22.11.2001 15:20

Karel Moulis

Re: Re: Re: Re: Re: nalíčený krásky
Traktor? Co to je? A já točím s Ufonama porno! Nechceš se přidat She-male? Máme o tvoje orgány zájem. Pro začátek budeš točit anál s hrochama.
0/0
22.11.2001 15:24

mudrc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nalíčený krásky
S blbečkama neztrácím čas.
0/0
22.11.2001 15:28

mudrc

Re: Re: Re: Re: nalíčený krásky
Jo a IQ mám 165. Tak neměj péči.
0/0
22.11.2001 15:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.