Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdý bulvár má po Buzkové další oběť

V jediném dni se herečce Libuši Šafránkové zhroutil kus světa. Přinesli jí deník Super. A v něm se dočetla, že prý pije, že byla v protialkoholické léčebně a že vinu na tom nese i její manžel Josef Abrhám, který ji terorizuje, žárlí na její úspěchy a každou její roli podmiňuje tím, že se tam najde práce i pro něho. Od té chvíle se herečka stala proti své vůli pravidelnou čtenářkou Superu. Hledá v něm omluvu, kterou jí prý slíbili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

No to je trapnost od vydavatele SUPERU tzv.novin, nikdy jsem je nečetla a ani nechci a to spíš pro to, že takový trapný novinový plátek čtou pouze lidé s IQ pod 90. Je to pod lidskou úroveň. Asi nevědí o čem psát , tak si vymýšlí fantasmagorie a plivou na morálku českého národa.
0/0
14.2.2002 18:54

Jarmila B.

Vydavatel Superu
je: e-Media, "redaktoři" jmenovitě uvedení Tereza Klapalová, Zdeněk Jůzek (zást.šéfredaktora) a šéfredaktor Petr Štěpánek. - to je ten z TV rady , proboha to snad ne !
0/0
23.11.2001 12:25

Kato

Bulvár je bulvár.
Nejlepším lékem, jak potrestat bulvár, který nerespektuje ani ty nejzákladnější normy slušnosti je nekupovat ho a nečíst ho.To by ovšem malý český človíček lačný po senzacích musel se povznést a udělat si jasno o tom co je dobré a co ne.A propo nesouhlasím s příspěvkem pana "Marka", že za tím stojí ODS. Stojí za tou špínou konkrétní lidé, né politická strana.
0/0
30.10.2001 7:41

Marek Krejčí

Přibude další Super!
Když budete volit ODS! Protože, když tato strana vyhraje volby v červnu příštího roku, tak se jí její prodělečná investice do Supru několikanásobně vrátí při následném vládnutí naší vlasti. Takže nevolte ODS! Ta pak nebude mít další peníze na financování takovýchto novin, které zatím prodělávají. Díky. Marek Krejčí, Ostrava-Poruba
0/0
26.10.2001 16:00

Marek Krejčí

Přibude další Super!
Když budete volit ODS! Protože, když tato strana vyhraje volby v červnu příštího roku, tak se jí její prodělečná investice do Supru několikanásobně vrátí při následném vládnutí naší vlasti. Takže nevolte ODS! Ta pak nebude mít další peníze na financování takovýchto novin, které zatím prodělávají. Díky. Marek Krejčí, Ostrava-Poruba
0/0
26.10.2001 15:57

Marek

Přibude další Super!
Když budete volit ODS! Protože, když tato strana vyhraje volby v červnu příštího roku, tak se jí její prodělečná investice do Supru několikanásobně vrátí při následném vládnutí naší vlasti. Takže nevolte ODS! Ta pak nebude mít další peníze na financování takovýchto novin, které zatím prodělávají. Díky.
0/0
26.10.2001 15:54

jelena

rozum mi stojí
Super ani Blesk sem si teda ještě nekoupila. Nerada dostávám poloviční nebo nepravdivé informace. Jednou sem koukala paní v tramvaji přes rameno a nestačila se divit.Spíš sem pak koukala na tu paní,jestli je normální. Ale jak to Abrhám už řekl v tom článku: "lidi si to kupují, aby zjistili, že i ti druzí jsou špatní." Mají totiž tak šedý život, že potřebují zážitky a zprávy (i když lživé), aby je mohli vykládat známým a být alespoň v tu chvíli zajímaví a důležití...
0/0
26.10.2001 14:31

Kačena

redakce Super snad už hlouběji klesnout nemůže
Super nekupuji, chce se mi - s prominutím - blít už z titulků v reklamách. Abolutně netuším, co za lidi jej vydává - to se snad již lidmi ani nedá nazvat. Ve jménu "demokracie a svobody slova" je u nás patrně možné cokoliv. Manžele "Abrhámovy" mám moc ráda - to, že je tak stupidní a nechutný plátek jako je Super ostouzí, mi připadá paradoxně spíš jako vyznamenání. Když je někdo tupý, neschopný a nemůže se někomu vyrovnat, alespoň si po něm plivne, že?
0/0
26.10.2001 13:16

kacenka

výzva
Rozumní lidé, nekupujte SUPER a pokud možno omezte sledování NOVY, jen tak je skutečně zasáhnete!!!
0/0
26.10.2001 0:34

michal

hra
vazena pani Safrankova a vazeny pane Abrhame, je mi uprimne lito, ze jste se proti sve vuli stali soucasti hry, jejiz pravidla zna jen malo lidi a jeste mene lidi vi, kdo to vsechno piska. v tehle hre asi nevyhrajete, ale pro me zustavate lidmi, kterych si muzu vazit. preji hodne sil, michal.
0/0
26.10.2001 0:13

Tomáš

Co lidi vlastně zajímá?
Do takovéhle diskuze přispívám poprvé, ale tohle mi opravdu nedá. To co vysílá NOVA, především "zábavné" pořady ( třeba Novoty ), nebo píší bulvární noviny, to je vážně síla a velká dávka nevkusu. Ale - není problém i na druhé straně, tedy v lidech, kteří jsou ochotní tento nevkus vnímat? Nabízím malý test. Pokud jezdíte do práce MHD, sledujte co lidi čtou. Zeptejte se svých znamých, kamarádů, sousedů, v hospodě, co dělali o víkendu. Nedívali se náhodou na NOVU? Kolik lidí se dívá na ČT2 na film od Bergmana, Felliniho, nebo třeba Monty Pythona? Půjčovny vidoekazet takové filmy ani nemají. Bojím se, že tohle je podstata problému. Pokud existuje poptávka, vždycky se najde někdo, kdo je ochoten ji uspokojit, ikdyž půjde o brak nebo házení špíny. Proč ne, když existují nájemní vrazi, obchodníci se zbraněmi, s bílým masem, proč by někdo nemohl obchodovat s tak "neškodnou" věcí jako jsou dezinformace o známých osobnostech? Jak všichi víme od profesora Klause, o peníze jde až na prvním místě. Věřím, že paní Šafránková a pan Abrhám se dokaží přes takovou pomluvu přenést a že je v nějakém novém filmu nebo v divadle uvidíme. Držím palce!
0/0
25.10.2001 22:54

Jiří

Msta Železného
Ředitel Železný prostě vydal pokyn svému spřízněnému deníku "Super", aby zdiskreditoval dva slušné lidi, kteří zcela ignorují jeho slabomyslnou televizi "nova"."Tajtrlíci",kteří účinkují v "zábavných" pořadech této televize,nyní nechápou na co si paní Šafránková a pan Abrhám stěžují? Vždyť se dostali na titulní stranu!A to je přece reklama.Předpokládám,že se na stránkách "superu" brzy dozvíme,že pan Zdeněk Svěrák znásilnil prostitutku(nebo něco takového).Kdo odmítá vystupovat v televizi "nova" musí být potrestán.Od toho tady ten "Super" je!
0/0
24.10.2001 0:09

BOBO

NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
JAKÉKOLIV LAMENTOVÁNÍ NAD MORÁLKOU REDAKTORŮ JE ZBYTEČNÉ . BEZ KUPCŮ TĚCHTO ČUNˇA´REN SUPER ZANIKNE SÁM , POKUD HO ODS A ŽELEZNÝ NEBUDOU DOTOVAT . PAN PROFESOR JE ALE LAKOMEC , TAK DLOUHO DOTOVAT SUPER NEDOVOLÍ - SNAD ( ZKUSTE SE HO ZEPTAT , JAK HODNOTÍ TAKOVÝ ČLÁNEK ??? - JEN TAK ) . SNAD ZATÍM JEŠTĚ PRO NĚKTERÉ JE SUPER , SILNÁ ZBRANˇ ODS DO VOLEB . HLAVNĚ NIKDO NECHTĚJTE , ABY JIM TEN SUPER NĚKDO ZAKÁZAL !!!!!!!!! TO BY PRÁVĚ BYLO TO JEJICH NEJVĚTŠÍ VÍTĚZSTVÍ A DALŠÍ REKLAMA . NA TO ONI VŠICHNI VSADILI : I SEBENEJHORŠÍ REKLAMA JE REKLAMA A ZPŮSOBUJE ODBYT A TÍM ŠÍŘENÍ LŽÍ A NEPRAVD !!!!!!!!! BACHA NA TO : VOLBY JSOU BLÍZKO !!!!! I JINÍ BUDOU MÍT SVÉ SUPERY . INTELIGENTNÍ ČLOVĚK TO MUSÍ ROZPOZNAT . SUPER JE U SLUŠNÝCH LIDÍ UŽ Z KOLA VEN .
0/0
23.10.2001 23:36

volič

Re: NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
Pane BOBO, Vaše inteligence SUPERmana je hodna závisti, nicméně, kolik máte právě vypito?
0/0
24.10.2001 8:36

BOBO

Re: Re: VOLIČI ODS !!! - NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
CO JE NA MÉM PŘÍSPĚVKU ZÁVISTIVÉHO - KDYŽ TAK KONKRÉTNĚ !!! JINAK JSEM NEMĚL A ANI NYNÍ NEMÁM VYPITO NIC - BUDˇTE KLIDNÝ , VOLE - VOLIČI . ZKUSTE SE ZBABĚLČE PODEPSAT - VY INTELIGENTE !!!
0/0
25.10.2001 0:13

volič

Re: Re: Re: VOLIČI ODS !!! - NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
V pořádku, Bobiku, nezklamal jste, i když jsem čekal ještě peprnější reakci.
0/0
25.10.2001 10:50

BOBO

Re: Re: Re: Re: VOLIČI ODS !!! - NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
A STÁLE STEJNÉ , TYPICKÉ KVÁKÁNÍ O NIČEM !!!!!!!!!!!!!!!!! NIC KONKRÉTNÍHO K MÝM MYŠLENKÁM MÉHO PŘÍSPĚVKU A SAMOZŘEJMĚ ZBABĚLE BEZE JMÉNA - TO JE STRACHU SE PODEPSAT - HRDINO !!!
0/0
26.10.2001 20:47

volič

Re: Re: Re: Re: Re: VOLIČI ODS !!! - NEMORALIZUJTE , ALE NEKUPUJTE SUPER !!!
Jsi úžasný.
0/0
29.10.2001 8:36

viky

Vyzdrojovaná Terezka
Vážená paní Šafránková a vážený pane Abrháme, pokud jste včera v pořadu ČT 1 "Fakta" spatřili "vyzdrojovanou Terezku", tak Vám jí muselo být upřímě líto. Je přece jasné, že nevědomost hříchu nečiní a tahleta Terezka je zřejmě ředitelkou světové nevědomosti, a tu jak se zdá, nenabude ani v žádném ze svých dalších životů. U nás v Kunovicích se říká : Nejhorší je srážka z blbem. Já Vás mám moc ráda ! VIKY
0/0
23.10.2001 15:26

Talfi

Tvrdý bulvár - ne, hnusný bulvár.
Jedná se o mnohen odpornější ránu pod pás, než udělal Super p.Buzkové (jestli to vůbec byla ona), když ji zveřejnil. P.Buzková to vyřešila s ledovým klidem a nadhledem, ale tohle manželé p. Abrhám a p. šafránková jen tak přejít nemůžou. Ať podají na týdeník Super trestní oznámení ! PS: To mají za to, že nedělají kašpárky, Nastěnky a Ivánky v televizi, alespoň v pořadech u toho Švejka - padesátkrát v jiném kostýmu, proč se sakra alespoň trochu nesnažili, že !?
0/0
23.10.2001 14:37

Radim

Co to je za lidi?
Strasne by me zajimal moralni profil redaktoru deniku SUPER. Co to je za lidi, kteri se denne zivi vyhrabavanim spiny na lidi? Jak muzou, pro Boha, v noci spat? Co takhle je "odtajnit" a dat tem zkratkam pod clanky oblicej a jmeno?
0/0
23.10.2001 12:55

Lenka

p. Šafránková a p. Abrhám
Braňte se, je odpuzující, co si dnes dovolí novináři předložit čtenářům. Super-nejhorší bulvár, jaký znám, jste moji oblíbení herci a proto k Vám svůj kladný vztah nezměním. Je od Vás rozumné, že si chráníte své soukromí. Toto je věcí každého jedince a fandím tomu, chránit si svůj vztah a své pocity. Lenka - okr. Hodonín
0/0
23.10.2001 12:08

Marek Žilka

Existuje kontakt na postižené?
Je neuvěřitelné, že někteří lidé, kteří si říkají novináři, naprosto ztratili soudnost a morálku a za svoji obživu si zvolili plivání špíny na kohokoliv, kdo může zvýšit náklad papíru, který oni považují za noviny. Myslím si, že si ani nedokážeme představit, co musí paní Šafránková s panem Abrhámem prožívat a jediné, co můžeme udělat, je vydat jasný signál podpory. Byl jsem šokován, když ve včerejších Faktech pan Abrhám hovořil o zvažovaném ukončení herecké kariéry. Prosím, NE!!! Je velmi důležité, aby si oba uvědomili, že za nimi stojíme, chceme je vídat na filmových plátnech a přejeme si, aby mohli opět vést klidný a spokojený život. Bohužel příliš nevěřím tomu, že se příspěvky k našim milým hercům dostanou. Proto prosím přítomné, pokud někdo znáte jakýkoliv kontakt na paní Šafránkovou a jejího muže (el. adresa, kontakt do divadla, na zastupující uměleckou agenturu apod.), prosím dejte jej k dispozici sem na diskusní stránky, případně na moji mailovou adresu. Je důležité, aby se naše slova podpory a útěchy k nim dostaly. Předem děkuji. Marek Žilka, Prostějov
0/0
23.10.2001 10:51

56xjf

Re: Existuje kontakt na postižené?
dojemné
0/0
23.10.2001 11:00

Petra Bucková, Jihlava

Re: Existuje kontakt na postižené? Naprostý souhlas!
S obsahem příspěvku Marka Žilky NAPROSTO souhlasím! To, co předvádějí redaktoři deníku Super se dá jen těžko charakterizovat. Připouštím, že se snaží sehnat senzaci, ale dopustit se takové novinářské chyby, tedy kdy článek postrádá názor "špiněné" strany? Sorry, ale kde to jsme?! Tohle nemá s novinařinou NIC společného. Když už měli oni "tvůrci" žaludek na to, aby stůj co stůj pokydali pověst "Popelky a Blažeje", mohli se alespoň čestně podepsat. To, že použili zkratku, samo o sobě vypovídá o jejich zbabělosti... Ať si ji užijí, HRDINOVÉ!
0/0
23.10.2001 22:22

56xjf

Proč?
Podobné drby spojené se jmény Abrhám, Šafránková jsem slyšel asi před patnácti lety. Taky Husák ...Vondráčkouvou a Švorcovou, Janů hrála karty se Štěpánem atd.
0/0
23.10.2001 9:42

barbudo

Re: Proč?
Slyšel, nečetl v nákladu 200 000.
0/0
23.10.2001 10:33

Kateřina

Na hrubý pytel hrubá záplata
Právě jsem si přečetla dosavadní příspěvky a až na malé výjimky se všemi souhlasím. Hodně lidí mediálně známých přechází špínu, kterou podobné plátky šíří, gentlemanským mlčením, nanejvýš to někde okomentují, případně dementují. Jejich postoj vcelku chápu. Bohužel to, co otiskly tyto "noviny", už je daleko za hranicí takové tolerance. Musím říct, že si myslím, že je opravdu třeba, aby manželé Abrhámovi žalovali tento "deník" o pořádnou sumu. Peníze je to jediné, co na podobné "novináře" platí. Libuška Šafránková (ano, taky je pro mě Libuška a už to nezměním) si opatřila důkazy svojí "neviny", což už je samo o sobě nepředstavitelný paradox! Jak to, že ti prevíti se nenamáhali objasnit to svoje "vyzdrojování"?! Žalovat, žalovat, žalovat a o pořádnou částku. Rozmázavat to ve slušných médiích a všude mluvit o tom, co je ten plátek za špínu. Na hrubý pytel skutečně patří hrubá záplata. P.S. Zajímalo by mě, jestli redakce může zdejší názory nějak tlumočit manželům Abrhámovým, kterým tímto vzkazuji, že jim držím palce, mám je oba moc ráda a nějaký nízký špinavý ksindl na tom nemůže nic změnit.
0/0
23.10.2001 9:35

Pochylá Karla

Vydržte
Vážená paní Šafránková, vážený pane Abrháme, od včerejšího večera přemýšlím, jak Vás v této pro Vás těžké chvíli podpořit a musím se přiznat, že jsem nemohla ani dobře spát. Uvědomila jsem si, že kdykoliv jste vstoupili prostřednictvím TV obrazovky do našeho pokoje, byl to pro nás svátek. Ani si neuvědomujete, kolik jste takových rodin navštívili a kolik radosti jste rozdali. Jste proto tak trochu naši "přátelé" a přátel si člověk váží a měl by je také bránit. Jenže jak? Velmi se mi líbí přirovnání pisatelů k teroristům. Také nevíme kdy, kde a jak svou nenávist projeví. Nebudu zde psát jestli článku věřím nebo ne, to není podstatné, podstatná je morální zvrhlost, která se dostala do našich médií a bezmocnost slušných lidí se proti ní bránit. Jedno však vím jistě.Vážení manželé máte mezi námi mnoho přátel, kteří si přejí Vás opět prostřednictvím TV uvítat ve svých domovech. Přijďte prosím, těšíme se na Vás!
0/0
23.10.2001 8:38

Jana

Je možný postih?
Docela by mě zajímalo, jestli neexistuje nějaká etická komise na posuzování takovýchto výplodů. Vždyť nedávno dostala ČT dost vysokou pokutu za odvysílání reklamy na fidorky (myslím, že to bylo na tuto cukrovinku) za amorální provedení. Myslím, že v případě tohoto článku by důvod k pokutě (nejlépe zastavení vydávání tohoto bulváru) bylo víc než na místě. Proč by se jednou stát nemohl postavit za člověka?
0/0
23.10.2001 8:32

Radim

Dobrá zpráva
CT1 se ve vcerejsich faktech pekne do deniku Super obula - ne nahlas, ale velice durazne je narkla ze lzi (v souvislosti s reportazi jejich redaktora v Afganistanu) a v nasledujicim prispevku jim to zase osolili kvuli clanku o L. Safrankove a J. Abrhamovi. A v radiu jsem dnes slysel, ze vlada podava na denik Super zalobu za pomluvu a zada odskodneni 170 milionu korun...
0/0
23.10.2001 8:27

plk

Re: Dobrá zpráva
No, nerad bych se mylil, ale asi si tu trochu pletes Super s RESPEKTem, Radime. Vlada se nechysta zalovat sprosty bulvar, ktery vydava jeji pobratim Vladimir Zelezny, ale snad nejlepsi investigativni tydenik v zemi... Tak to zkratka chodi v Cechach... Vcerejsi fakta jsem nevidel, ale pockejme si na to, jak jim dalsi kamarad z oposmluvniho bratrstva, pan Stepanek z RRTV napali pokutu za nevyvazenost ci co.
0/0
23.10.2001 10:38

Alexandr ŠNAJDAR

Proti pomluve se neda bojovat primo
Nejlepsi je bud takove veci ingnorovat - pokud se objevuji v takovych tiskovinach jako Bleaks, Hrom a p. Nebo na tom vydelat - zaloba + odskodneni ... (to vetsinou zaboli). Ale pak se pristupuje na pravidla hry - je zase o cem psat ;->. Nebo to pouzit ve stylu Oscara Wilda - "je lepsi, kdyz se o me mluvi spatne, nez vubec ..." a natocit spolecne film a nebo dat k dobru nejakou hru ... A. Snajdar P.S. Pomluva je jednim ze zpusobu sikanovani. Proti pomlouvajici nechce jednat vecne. Klasickym prikladem je situace, kdy kolega v praci o druhem prohlasuje: "A to vite, ze tenhleten doma bije svou zenu a pohlavne zneuziva svou mladsi dceru a tu starsi prodava?". Jedinou moznou reakci je: "A vite co dela se svym 20letym synem ten, co prave vstoupil do mistnosti? (a dovetek po dramaticke pauze ... "a je to stejna lez a stejny nesmysl, jako co ted debil roztrusuje o me ...")
0/0
23.10.2001 8:06

Dana

Nevěřím
Také bych chtěla vzkázat pí. Šafránkové a p. Abrahamovi, že žádné z těch pomluv nevěřím a plátek Super velmi odsuzuji. Bylo by mi velice líto, kdyby se tímto lživým článkem nechali odradit od další práce. Mám je velmi ráda a těším se na další filmy s nimi.
0/0
23.10.2001 7:48

Gevo

Vydržte
Chtěl bych jen vyjádřit podporu panu Abrhámovi a Libušce (nezlobte se, ale ja jí tak říkám a už to nezměním). Musí se nad ty pomluvy povznést, a dokázat těm rádoby novinám, že jejich článek je hnusná lež! Myslím si, že by na ně meli podat žalobu o hodně peňěz, aby pokud možno zkrachovali! K čtenářům superu, bych jen poznamenal, že to jsou sice z 90 % ignoranti, ale pozor i ignorant může ublížit!
0/0
23.10.2001 6:47

Kyrinox

SUPER nejsou noviny,
je to opravdu odpad snad i bulváru. Honba za "senzacemi" za každou cenu vede k tomu, že se tam tisknou i lži. Připojuji se k názoru, že by se napadená pí.Šafránková měla bránit, a zkusit tenhle plátek pořádně finančně pumpnout. Snad jedině na tohle bude redakce slyšet, a doufejme tenhle plátek přestane vycházet.
0/0
23.10.2001 6:24

jarda

Re: SUPER nejsou noviny,
Když lidi to tak rádi čtou... Ani nemusíte moc umět číst - přečtete titulky, podíváte se na obrázky a víte vše.
0/0
23.10.2001 6:35

kotcha

Re: SUPER nejsou noviny,
Zrušte Super !!! - neobjektivní falešné zprávy, pomluvy a jiné podobné hrůzy. Nekvalitní text snižuje inteligenci obyvatelstva.
0/0
23.10.2001 8:51

zevloun

BRAŇTE SE
České, morálně rozkolísané společnosti je cizí pojem etika. Bulvár se tlačí i do televize (i když primát drží NOVA, není jediná). Sprosťárnám se těžko brání, ale paní Šafránková, máte jedinou možnost obrany - podáním trestního oznámení na pomluvu a ochranu osobnosti. Omluva je v tomto případě málo, protože otištěné už svůj záměr splnilo, a dostat Vás do mediálních hrátek je přesně to, po čem autoři lží toužili.
0/0
23.10.2001 1:20

kacenka

názor
Super je tak kreténský, že zdechne sám, protože kupovat si ho může jen člověk s IQ bublajícího bahna.
0/0
23.10.2001 0:54

plk

Re: názor
kacenko, bohuzel bratrstvo oposmluvni packy ho bude drzet nad vodou prinejmensim do pristich voleb, aby pred nima mohlo rozjet poradnej politickej bulvar...
0/0
23.10.2001 1:08

Petra Vojtěchová

Re: kreténský ...
Já vím, ale kolik lidí ho čte! Víš, já si spíš myslím, že jestli něco pomůže, je to zlepšení situace v soudnictví - že se člověk dovolá svého práva a opravdu se mu dostane omluvy. Že když dá tyhle sprosťáky k soudu, tak to je k něčemu. A ne, že se to začne projednávat za pět let. Jestli vůbec. A měl by žádat - a dostat! - ještě mnohamilionovou pokutu od pomlouvače, pak by se všechny tyto bulváry (SUPER hlavně) začaly bát. Protože sponzoři jsou hezká věc, ale když jde jeden prohraný soud za druhým...
0/0
26.10.2001 10:06

Tetr

VYZVA
VYZIVAM vsechny SLUSNE lidi prestaňte cista kupovat SUPER a co nejmene sledovat NOVU - JEN TAK SE PODARI VYHUBIT ZLOCINCE !!!
0/0
23.10.2001 0:20

Jan

Re: VYZVA
Chlapče, nejdříve se prosím nauč česky a potom někoho vyzývej. Ostatně, proč myslíš že NOVA je banda zločinců...? :-)) Byl ses tam někdy podívat..? Mám z těch lidí pocit, že jsou docela fajn a někteří hodně inteligentní. A určitě umí všichni používat svůj mateřský jazyk...:-) Až ho naučíš, pojď k nám do NOVY žádat o práci. Možná Tě přijmeme, abys viděl, jaká jsme tam banda....ha,ha.....
0/0
23.10.2001 0:25

Peta

Re: Re: VYZVA
Tak to bylo fakt k veci ...
0/0
23.10.2001 0:36

jarda

Re: Re: VYZVA
No, umějí používat mateřský jazyk... Třeba když se od Mirky Čejkové dozvíte že "zasedale ledovce" nebo "komese vebrala"... :-)
0/0
23.10.2001 6:39

cudziniec

Re: Re: VYZVA
"Až ho naučíš, pojď..." - třeba tebe ho může naučit! Je docela silný někoho poučovat a sám to neumět!! A co se týče Novy a Supru Pana Vladimíra - každej trošku inteligentní člověk vidí, že se k tomu dostal velice pochybně a škodí celé republice ve světě! Co si ale teď dovolují jeho "vyzdrojovaní redaktoři", to je SÍLA NEJVĚTŠÍ!
0/0
23.10.2001 8:14

Pllat

Re: Re: VYZVA
Zcela jistě není celá NOVA bandou zločinců, ale útok jejich některých pracovníků na primitivní lidské pudy je přinejmenším odporný. Nechápu proč máte potřebu je obhajovat, a to přesto, že zde vystupujete a vyjadřujete se jako zaměstnanec NOVY.
0/0
23.10.2001 12:12

Martin

Re: Re: VYZVA
Jsem rád, že alespoň někteří jsou inteligentní...
0/0
24.10.2001 19:49

Petr K.

Brante se, prosim.
Vazena pani Safrankova a vazeny pane Abrhame, samozrejme ani ja neverim ani pismenku z tech s*acek, kterymi Super plni svoje stranky. (Samozrejme, ze jsem v ruce drzel jen kdysi jedno z prvnich cisel, abych videl, jaky ze produkt nam to mafie kolem panu Zelezneho, Klause a Zemana pripravila; od te doby se jim nespinim.) Chci vas ale poprosit, abyste se branili jak podanim obcanskopravni zaloby o poradnou sumu, tak i podanim trestniho oznameni na trestny cin pomluvy. Pokuste se prosim tenhle bastardni projekt naseho "medialniho trhu" poslat do kytek. Jeste jednou vas ale ujistuju, ze prede mnou se nijak ocistovat nemusite. Petr K.
0/0
23.10.2001 0:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.