Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Benetton opět provokuje

Italská oděvní firma Benetton opět provokuje. Její billboardy jsou tradičně kontroverzní a vyvolávají diskuze na celém světě. Poslední reklamní kampaň postavená na záběrech nahé důchodkyně obklopené třemi muži se nyní dočkala ostré kritiky mimo jiné od francouzské státní tajemnice vlády Nicole Péryové. Ta ji označila za "politováníhodnou provokaci".
Tuto i jiné reklamy Benettonu, které vyvolaly diskuze, najdete ve fotogalerii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

banny

Ale notak, nechte uz ty vlozky na pokoji.
Neni moc co dalsiho dodat. Jen me zarazi, jak moc muzu poburuje reklamy na vlozky. Je to nejspis tim, ze je to neco, co se jich absolutne netyka. Zeny na ty reklamy nenadavaji. Ony jsou totiz vazne pravdive. Muzu vas panove ujistit, ze malo ktere reklamy lzou tak malo jako prave tyto. Cerstve narozene dite od krve vas nestve, ale prosakovani krve do menstruacni vlozky ano? Proc? tyhle veci maji spolu hodne spolecneho. Tykaji se uplne stejnych veci. Pri obou znich ze zeny vali krev proudem.Tak a ted mluvte.
0/0
8.10.2001 9:42

Veronika Kavková, Praha 8

Benetton
Provokace je podle mého názoru v tomto případě namístě.Vždyt´ hezkých úhledných tvářiček a zvířátek mame možnost kolem sebe vídat dnes a denně.Už mne z toho bolí oči! Benetton se snaží v nás vyvolat nějaké pocity-reakce,snad i následně zamyšlení.Oproti tomu řada reklam je pouhou popsanou tabulí,která lahodí oku. P.S.Reklama se mi líbí, ale ty jejich ceny jsou opravdu hrozný.
0/0
5.10.2001 14:50

RedBaron

Potřebují šokovat
Benetton opravdu potřebuje šokovat, jinak už nevím, kdo by tam mohl chodit. Včera jsem byl v jejich butiku tady v Budějcích a chtěl jsem utratit pěkné peníze za drahé a kvalitní oblečení. To, s čím jsem se tam potkal, mě zděsilo. Myslel jsem, že jsem v nejhorším sekáči ve městě. Křiklavé svetříky o hodnotě přibližně šestnácti korun, které jako když svlékne moje babička, tam stály dva tisíce :-O To samé značka Mark a Spencer, kteří v patří v Británii k šedému průměru jako u nás např. Nei Mode, se tu snaží protlouct s otřesným zbožím za ještě otřesnější ceny. Ale je to přece YMYDŽ, ne? :o))))))
0/0
5.10.2001 14:49

Jindra

Jakepak pohorseni pokrytci
Prekvapuje mne, ze to vubec nekdo povazuje za provokaci. Jsou to jedny z mala billbordu, na ktere se podivam a vnimam. Jsou vtipne, maji co rict i beze slov a jsem rada, ze ty obrazky nejsou jen v galeriich. A k tomu poslednimu - na kazdem novinovem stanku /a nejen tam/ jsou vystaveny nahotiny ve vsech provedenich a pozach. To nikoho nepohorsuje. Tahle fotografie ma alespon co rict. Nicmene - musim souhlasit - jen ty hadry kdyby byly levnejsi!
0/0
5.10.2001 14:46

TIC_TAC

wow
reklamy benettonu jsou úcyhlně sqělý...žeru to, nejvíc mě dostaly ty krvavý srdce, jestli na to vzpomínáte, a že tady je nějaká bába???kdo nechce, ať na to nekouká, ale musím uznat, že marketingovej tah Benettonu je super-tyhle reklamy si zapamatuje každej, fandím jim. VIVAT!!!!
0/0
5.10.2001 14:33

rohlajz

dobra prace
Reklama Benettonu splnuje presne to, k cemu byla urcena: Dostat se do podvedomi lidi! Mrknete na ten dlouhej thread v tutej diskuzi. Myslite si, ze by toto dokazala reklama na uplne nejfantastictejsi ja nevim co? A jeste jedna vec. V podobnym (ne tak kriklavym) duchu dela reklamu i Oskar. Jen tak dal!
0/0
5.10.2001 14:31

Mirek

...i hokejové hřiště má svoje mantinely...
Nevím,nevím co bysme viděli pokud by se hrál hokej bez mantinelů, asi by se časem nedalo na co dívat... Benetton si může vymyslet svoje pravidla, ale aby mu časem neutekli fanoušci jinam...
0/0
5.10.2001 13:56

Mario Petrů, Praha 4

Benetton
Mne by asi více rozrušilo, kdyby trochu slevili ty jejich hadry. Ale jinak chápu, že je třeba pokrýt ztráty plynoucí z rozporuplných reklam. A fotky? Patří nejspíš do galerií než na ulici, obchod pro ně nemá cit. Ale třeba pomohou vnímat realitu.
0/0
5.10.2001 13:28

Jerry

Co na tom sakra máte?
Ne všichni jsou přece ideální a naprosto souměrní. Prostě je to ze života a tečka. Koneckonců bychom podle toho,co tu část lidí prezentuje, měli udělat i vkusopolicii třeba na plážích. Jejda,tam by bylo najednou volno. Lidí, kteří by splňovali kritéria "absolutní krásy" je hoooooooodně málo. Ti ostatní zřejmě podle některých nemají právo ani vyjít na ulici.
0/0
5.10.2001 13:08

Milan Harmáček, Praha 2

fotografie Benettonu
Fotografie Benettonu mne nijak nepobuřují. Naopak, zabývají se skutečnými neuralgickými momenty lidského bytí a přitom jsou svým způsobem krásné. Problém je zřejmě v tom, že jde o tvorbu reklamní. Pokud by šlo "pouze a jenom" o výtvarnou uměleckou řadu jednoho či více fotografů, pak by zřejmě byly tyto fotografie přijímány kladně téměř celou veřejností. Skončily by ale zřejmě v galeriích a drahých knihách s malým nákladem. Byly by tedy mnohem méně známé. Za zajímavé považuji i to, že mne fotografie Benettonu nijak nepobízejí k nákupu jejich výrobků, spíše mi navrhují témata k přemýšlení. Poslední fotografie starší dámy mne přímo nadchla, je pozitivní, oslovuje starší populaci a říká, že život je krásný v jakémkoliv věku i když zrovna už nemáte těla modelek či atletů. A to je dobrá zpráva i pro dnešní mládež. Milan Harmáček Praha 2
0/0
5.10.2001 12:51

ivana

Re: fotografie Benettonu
Přesně tak !
0/0
5.10.2001 13:43

Vlador

Beneton ví co dělá
Málokterá reklama umí rozpoutat diskusi. Beneton to stoprocentně umí a o tom to je. To jsou reklamy, které udeří do očí a nutí se zamyslet. Jen tak dál, ať maj blbci vztek!!!
0/0
5.10.2001 12:02

M@F

Benetton
Je to v první řadě bussiness, ale dává svou mírou provokace prostor k dalším "rovinám" sdělení. Jak již bylo řečeno, s "árijsky" dokonalou rodinou v reklamě na jogurty či s dostatečně zblblou zlatou mládeží v reklamách na hitech to srovnávat nelze. Je to kontrast blbého konzumu na straně jedné a konzumního Benettonu na straně druhé. Princip je stejný, jen ta forma....
0/0
5.10.2001 11:56

Štěpánka

Benetton opět provokuje
Kdyby Benetton vystavoval své fotografie v nějaké galerii, možná by dostal i ocenění za nápad a fantazii, případně za krásné fotky. Mně se reklamy Benettonu líbí. Už proto, že je v nich nápad. Jsou nezapomenutelné. Když vidím reklamy v televizi nebo běžné bilbordy, málokdy si zapamatuji, která firma jaký výrobek propagovala. Jsou všechny stejné a hrozně splývají. Já Benettonu fandím!
0/0
5.10.2001 11:34

marcela

Viva la BENETTON!!! FORZA!!!!!
0/0
5.10.2001 11:17

marcela

Benetton opět provokuje
Viva BENETTON!! Forza!!!!!!
0/0
5.10.2001 11:15

Sandstorm

Proč je ta reklama hnusná...
...tedy alespoň pro někoho. Ukazuje totiž odvrácenou tvář televizní "reality", ve které existují jen usmívající se tatínci, dokonalé maminky, šťastné rodiny, co si div nezpřelámou nohy na schodech, jak moc se těší, až vybalí nákup a vychutnají si ten svůj jogurt s jemnou chutí a bez tuku. Je kontroverzní ve srovnání s reklamou plnou "mladých a neklidných", co kašlou na image a poslouchají žízeň, co si dobíjí z telefonu a co to "rozjíždí s Pepsi Colou". Pomíjím fakt, že u reklamy, kde se na vložku lije tekutina s komentářem, jak moc to zastavuje prosakování, ztrácím chuť k večeři. Reklama je nutným zlem, a proto raději fandím takovým, jako je Benetton, Erektus nebo Ravelli (Václavka a Dášenka :o)
0/0
5.10.2001 10:59

Zuzana Kaslová, Praha

Mě se jejich reklamy líbí
Líbí se mi, protože vybočují z řady a jak tu již řekly ostatní přede mnou reklamy na vložky a spol. jsou přímo otřesné. Z té paní vyzařuje pohoda a klid, nechápu jak to může někoho pohoršovat. Jen doufám, že až zestárnu taky budu v pohodičce :o)
0/0
5.10.2001 10:51

TOmik

BenyhoTTon
Krása ženského těla je v každém věku!
0/0
5.10.2001 10:42

jan polivka

starenky nemaji telo?
dekuji hanicce. starenky nemaji telo. telo maji jenom modelky a chasnici z casopisu muscles. i z nas budou starici a budeme se stydet, ze nemame telo. telo jsme meli, ale ted jsme hnusny. muzeme to potvrdit, vsichni se prece pohorsi, kdyz benetton vyfoti nekoho tricet let pote, co pozoval pro playboy, a tvrdi, ze ma telo. musime se pohorsit, aby si nikdo nemyslel, ze vypadame taky tak. ale pani ministryne muze byt klidna, az priste otevre oci podruhe, uvidi misto billboardu od benettonu zrcadlo, a v tom zrcadle starenku...a pak zacne pucovat hajzly spravnym svinstvem, prat spravnym praskem a nakupovat vyhodne jako deti v reklame. jen aby si nekdo nemyslel, ze vypada jako ta baba vod benettonu. a benetton se bude radovat, az se zase priste rozcili!
0/0
5.10.2001 10:37

Pohoršenec

Re: starenky nemaji telo?
Ty vole,já se podle těch pohoršenejch idiotů za třicet let budu pohoršovat každej den nad sebou pořád.A abych byl in ,tak se vždycky pobliju.Jů.už se těším a idioti budou spokojení.
0/0
5.10.2001 10:45

Normální borec

Hele vole Buzková!
Hele vole,kdo má zase nějaký mindráky?(...a vydává to za názor většiny).Pohled na hlasování v anketě mě uspokojuje,je vidět,že jsme pohodovej národ.Jinak tu francouzskou kurvu bych nacpal do hajzlu a vytřel si prdel plakátem s jejím xichtem.
0/0
5.10.2001 10:35

Pavel

Benneton bystří mozek, ostatní ho vymývají
Líbí se mi reklamy Benettonu. Nutí mne přemýšlet, posuzovat kolik je v nich nadsázky a kolik reality, posuzovat zda je zobrazené téma vzorem pozitivním, negativním nebo zda to je prostě momentka ze života. Myslím si, že tím přemýšlením a hledáním vlastního názoru mi tato reklama pomáhá. Na rozdíl od jiných, které opravdu vymývají mozek opakováním jednostranných argumentů do zblbnutí - přičemž kritickým rozborem jejich obsahu dospěje člověk k tomu, že taková reklama klame (zkuste si ověřit dávkování kteréhokoli přípravku, se kterým určitě ušetříte - jen pokud byste ho nemuseli dávkovat více, abyste dosáhli stejného účinku ....). Takže závěr - díky, Benettone!
0/0
5.10.2001 10:26

Zdeněk

Dobrá reklama ?
Jestli je reklama dobrá nebo špatná, vkusná nebo nevkusná, kdo se cítí kompetentní to posoudit? A podle jakého kritéria? Pokud podle ohlasu, který vyvolá, pak jsou reklamy Benettonu vynikající - sláva, blahopřejeme. Když budu chtít vidět nahý lidský tělo, ať už mladý nebo starý, když se budu chtít zastavit a zamyslet, tak taky můžu zajít na výstavu fotek nebo obrazů. A nemusí mi to říkat obchodník s hadrama, protože po mě chce to stejné, jako imbecil pobíhající s mikrofonem ptající se na naše-vaše prádlo nebo hérečka, která se dobrém jogurtu dobře vykaká. Tak jako se některým zjevně reklama Benetonnu líbí tak mě se nelíbí. Přeji hezký den.
0/0
5.10.2001 10:23

Ronaldo danone

Re: Dobrá reklama ?
Sem se po posledním jogurtu pěkně posral a to nejsem herečka.Taky to platí a vemete mě do party???????????
0/0
5.10.2001 10:40

D-key.com

Já toho Toscaniho prostě žeru
....a není to tímhle článkem,protože už se na dlouhou chvíli odmlčel a čekal jsem jestli má opravdu A1 myšlení v reklamě.Není to jen o šokování.Ocení to pouze lidé nezaujatí. viz.:U nás známá reklama na nejmenované boty v podání Jana Saudka s heslem "fuck the world". H A N K O souhlas všema deseti
0/0
5.10.2001 9:22

Hanka

Probuzení
Myslím, že Péryová udělala přesně to, co Benettom potřeboval. Tý snad musel Benetton dát nějakej peníz, aby to řekla, jinak to není možný. S tím pohoršením to totiž jinak nemohla myslet vážně. A nebo je Benetton tak chytrej, že ví, že francouzská ministrině je samice od býka se syndromem BSE a zahrál na to. Jinak ten bilboard je nádhernej. Neni ani šokující, ani trapnej, prostě je pohodovej, je o životě. Mě spíš šokuje, dívat se na reklamy s černejma nebo bílejma vložkama, raklamy s litím různejch prostředků do zahnojenejch záchodů na návštěvě u šťastné a bohaté rodinky, reklamy s pánem kterej si splete patro a pak tam u jinýho kafe balí nějakou starou samici, raklamy s přirozeně překvapenejma panimámama u kterejch jednoho dne někdo zazvoní a pak jí dělá v pračce testy, reklamy s geniálními a šťastnými dětmi, které již odmalička rozeznají dobro a zlo a dobrou a výhodnou cenu a dalo by se pokračovat a pokračovat. Francouzská ministrině asi nemá čas se někdy dívat na televizi a jezdí po silnicích se zavřenejma očima. Řidič asi musel jednoho dne přibrzdit a ona se chudinka lekla, otevřela oči, uviděla bilboard a zjistila, že je v 21. století.
0/0
5.10.2001 8:36

Hanka

Probuzení
Myslím, že Péryová udělala přesně to, co Benettom potřeboval. Tý snad musel Benetton dát nějakej peníz, aby to řekla, jinak to není možný. S tím pohoršením to totiž jinak nemohla myslet vážně. A nebo je Benetton tak chytrej, že ví, že francouzská ministrině je samice od býka se syndromem BSE a zahrál na to. Jinak ten bilboard je nádhernej. Neni ani šokující, ani trapnej, prostě je pohodovej, je o životě. Mě spíš šokuje, dívat se na reklamy s černejma nebo bílejma vložkama, raklamy s litím různejch prostředků do zahnojenejch záchodů na návštěvě u šťastné a bohaté rodinky, reklamy s pánem kterej si splete patro a pak tam u jinýho kafe balí nějakou starou samici, raklamy s přirozeně překvapenejma panimámama u kterejch jednoho dne někdo zazvoní a pak jí dělá v pračce testy, reklamy s geniálními a šťastnými dětmi, které již odmalička rozeznají dobro a zlo a dobrou a výhodnou cenu a dalo by se pokračovat a pokračovat. Francouzská ministrině asi nemá čas se někdy dívat na televizi a jezdí po silnicích se zavřenejma očima. Řidič asi musel jednoho dne přibrzdit a ona se chudinka lekla, otevřela oči, uviděla bilboard a zjistila, že je v 21. století.
0/0
5.10.2001 8:35

Jirka

Reklama ze života
Reklamy Benettonu se mi velmi líbí, přestože, nebo právě proto, že jsou šokující, ale aspoň to není silně komerční záležitost. Navíc se mi líbí i jejich výtvarná stránka a obsah, což u některých jiných reklam naprosto chybí. Nepovažuji jejich reklamy za zneužívání společenských problémů k prodeji hadrů, jak tu už také zaznělo, ale za snahu to, aby reklama něco sdělovala, upoutala pozornost i k běžným stránkám života, tak jak jej žijeme a vidíme a nevykreslovala jej ve falešných barvách, tj. neukazovala jak jsou všichni šťastní a spokojení, když si koupí ten a ten výrobek. Nepociťuji, že ba mne podobná reklama nutila ke koupi jejich výrobku, spíš jen zaujme a donutí zastavit se a zamyslet. Benetton nechrlí reklamy jednu za druhou, ale když už je zveřejněna nějaká nová, stojí to za to ji vidět. Fandím p. Olivieru Toscanimu a týmu Benettonu, jen tak dál. Jiří Franta, Teplice
0/0
5.10.2001 8:18

trici

Nahota
Opravdu může někoho urazit nahá stará žena? A nahé mladé ženy nikoho neuráží? Jednou i ta mladá krásná modelka bude stará. A kdo tuto reklamu prohlašuje za nechutnou, tak uráží všchny staré lidi. Taky nás to všechny jednou čeká...
0/0
5.10.2001 7:20

ryby prsty

Re: Nahota
No prominte ale divat se na seschlou babku me opravdu nepripada arovna rajcovni... to mlada stabajzna to je jinaci pokoukanicko....jsem starej hnusnej seschlej ? Tak se neukazuju ne....
0/0
5.10.2001 8:40

Atlet

Re: Re: Nahota
Kdo ví jak vzpadáš ty.Takový kecy maj jenom uchyláci,který takový babky pak přepadají a vošukávají,ty rybí prste.
0/0
5.10.2001 9:28

jarda

To snad...
Paní tajemnici se zvedá žaludek z lidského těla? To určitě nemá ani v koupelě zrcadlo. :-)
0/0
5.10.2001 5:54

Anicka

Koho ze to provokuje?
Me vetsina reklam od B. provokujici neprijde. Napriklad cerstve narozene dite? Copak se deti rodi v zavinovacce i s kocarkem. Nebo "Death row"? Kdyz jsou nejaci lide schopni nekoho veznit x let, aby ho potom zabili, tak co je neetickeho na tom tuto skutecnost vyfotit? V tomto pripade jsem po preceteni titulku nevedela. co si mam myslet, ale myslim si, ze fotka je opravdu povedena a (ac to zni neskutecne) pusobi velice pozitivne. Vsem, co se jim nelibi, nepriji, aby kdy byli stari, protoze co budou delat pred zrcadlem, to teda nevim.
0/0
5.10.2001 5:42

petr

freedom
svoboda slova a projevu nesmí být ohrožena fandíme vám
0/0
4.10.2001 20:36

g

g
To je teda picovina. S tim at jdopu do prdele to yabere tak maximalne na nejaky desitniky :-)
0/0
4.10.2001 20:24

peca

Po takovéj babě jsem vždy tůžil uau
0/0
4.10.2001 20:16

peca

Beneton
Po takovéj babě jsem vždy toužil áááááh:-))
0/0
4.10.2001 20:14

Prokop

Navonena zdechlina
Abych pravdu rekl, tak reklamy nesnasim, nebot chapu jejich pravou podstatu, vytahnout z lidi co nejvice penez. Bohuzel ji dnes dost dobre ignorovat nejde, neb jakmile vylezu kamkoliv na ulici, vsude mne oblejzaji rvave barvy usilujici o moji pozornost. Vetsina reklam jsou stupidni sracky vymejvajici mozek. Reklamy Benettonu takove nejsou a proto se da rict, ze je jedine jsem ochoten akceptovat. Libi se mi ten napad povysit vlezlost a oplizlost na neco, co ma lidem jeste navic co rici, a z tohoto hlediska to opravdu vyhozene penize nejsou. Byl bych sice radeji, kdyby se reklama ztratila uplne, ale je mi jasne to uz zrejmne v dnesni dobe nelze. Kez by se dobudoucna naslo podobne osvicenych vyrobcu vice.
0/0
4.10.2001 19:47

Phickus

Co na tom obdivujete
Nechapu co na tom obdivujete ... myslim si, ze reklamni kampane Benettonu jsou vyrazne odpornejsi nez ty normalni - prave zneuzivanim spolecenskych problemu k prodeji hadru ... dovolim si tvrdit, ze reklamni kampani Benettonu nikdy jakekoli dobre veci neprospela. A uz vubec nechapu Vas obdiv k "profesionalite". Ja nebudu obdivovat najemneho vraha za to, ze svou praci dela dobre ...
0/0
4.10.2001 19:37

5tz6

Re: Co na tom obdivujete
Píšeš, že je to odpornější. Co? Stará nahá ženská je odporná? Taky jednou budeš starej a odpornej. To je realita. Pořád lepší než reklamy, kde vystupuje idealizovaná rodinka (muž nejlépe bankéř nebo obchodník, žena návrhářka a dvě děti, kluk a holka asi tak 8 a 10 let všestranných zájmů) a všichni jsou šťastní a veselí.
0/0
4.10.2001 19:56

IGLUUUUU

Re: Re: Co na tom obdivujete
Jo je hnusna a jestli se Vam libi tak jste gerendofilove
0/0
5.10.2001 8:43

Guten tág pičo

Re: Re: Re: Co na tom obdivujete-jenom tvoji dutost blbe blbý.
Gerendefil??????????????????????????to slyším poprvý hmmmmmm.Ta tvoje hlava asi pěkně duní.No nic obal si ji polystirenem,to pomáhá................Heleme se nejsem já to ale gerendefil,když s tebou nesouhlasím??????????????????Blboune.
0/0
5.10.2001 9:41

jakub

Re: Co na tom obdivujete
souhlas. Hadry, hadry, hadry, buy, buy, buy, buy...fuj. Svet zacina byt nudny misto...
0/0
4.10.2001 22:09

Kao ji long

Re: Re: Co na tom obdivujete
Ja,ja.Ty být dobrý muž.Já vždycky říkat,že značková hadr je vždycky nejlevnější u nas.Čím více pruhů tím lepší adidas.A bez reklamy.Tak, tak, jenom více takových čechů.Dobrých,odsuzujících a blbych.Dekuji za vas budhovi,že i takove nas živi.Hlavně ne nuda.
0/0
5.10.2001 9:47

Guten tág pičo

Re: Co na tom obdivujete
a to bys měl.A radši už nepiš žádný takový sračky.
0/0
5.10.2001 9:36

Vincent Vega

Re: Co na tom obdivujete
Proč mě nechceš obdivovat,jsem fajn chlápek i když mám trochu divný povolání.
0/0
5.10.2001 11:03

losos

Re: Co na tom obdivujete
Škrtni si ze "jména" "H" a "K".
0/0
10.10.2001 8:44

petKO

reklamy Benettonu jsou opravdu profi
reklamy Benettonu jsou opravdu profi, bohužel musím mým kolegům a vidím, že i znalcům zároveň připomenout, že i dost z těch "stupidních" reklam na prací prášky a vložky jsou po stránce jejich dopadu dobře udělané jenže pro jinou skupinu klientů --- běžte se podívat na běžné nákupy v hypermarketech, kam chodí někteří tito konzumenti komerce na celé dny jako "za kulturou".....Benetton bohužel tupost lidskou neporazí!
0/0
4.10.2001 18:36

jirka

FANDÍM BENETTONU. BRAVO!!!!!
To že Benetton tz. opět "šokuje" je ukázka mistrovství marketérů z Benettonu. Vědí kdo je jejich zákazník a vědí jak jen oslovit. Není to nic jiného, než se zákazník se musí identifikovat se značkou a to se Benettonu skvěle daří docela slušnou řádku let. Cením si odvahy jít do toho a bylo fajn kdyby bylo takových firem více.
0/0
4.10.2001 18:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.