Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návrhář představil sedm lidských hříchů

Obžerství, pýcha, lakota, závist, zloba, smilstvo, lenost - sedm hříchů, které návrhář Taizy Osmany Rodrigues Laffita použil při tvorbě kolekce pro letošní podzim a zimu. "Připravil jsem pro vás léčbu šokem," charakterizoval styl přehlídky návrhář Laffita, který pochází z Kuby. Už při vchodu do prostor, kde se přehlídka konala, měl přicházející pocit, že kráčí do neznáma. Vidět bylo jen na pár kroků, laserové paprsky v kombinaci s temným osvětlením vytvářely hrůzostrašnou atmosféru. Během přehlídky byla v sále tma, nad hlavami hostů "natažené" zelené laserové parsky a modelky měly extravagantní účesy, líčení i modely.
Prohlédněte si bohatou fotogalerii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Paris, London, Prague?
Pri prohlizeni fotografii a cteni reportaze me napada, jestli je vubec v CR prostor pro modu tohoto typu. Je to performance nebo prehlidka, je to haute couture? A kdyz ano, pro koho tedy? Nemeli by se u nas navrhari misto obsese blbostma radsi soustredit na skutecny ready to wear a zbytek nechat radsi do Londyna a Parize? Nedelaji to tam lepe? Fotografii je na strance navic skutecne zbytecne mnoho a jeste jsou velmi nevhodne usporadany, takze se clovek vzdy musi vracet zpet a znova proklikavat. Pokud by chtela autorka a potazmo iDNES skutecne zachytit jednotnou atmosferu 7 hrichu, mely byt vsechny fotografie umisteny na jedne strane jako proklikavaci thumbnaily.
0/0
14.10.2001 11:54

Simona.cz

Fotografie
Markéto, mluvíte mi z duše. Podmínky pro fotografy opravdu nebyly takové, aby vznikly výstavní obrázky. Mačkali jsme se tam jeden přes druhého, stáli jsme v velké tmě a fotili proti ostrému světlu. Sama jsem zvyklá prezentovat o 100% lepší výsledky. Je mi líto těch, co pouze kritizují něčí práci, kterou sami nezvládnou. Jak se říká: "Blbě kecat umí každej." Simona.cz
0/0
27.9.2001 13:17

markéta krátká

Fotky jsou skvělý
Ach jo, tak si tu zrovna s kolegama prohlížíme ty fotky a říkáme si, jak jsou pěkný a pak si tu přečtu ty dva "profesionální" chytráky v komentářích. Myslím hoši, že byste se nad sebou měli zamyslet. Škoda, že člověk nevidí vás v akci. Já osobně a asi deset mých kolegů jsme uznali, že fotky jsou skvělý a článek jsem si taky s chutí přečetla. Představa, že v nacpaném sále fotíte (řekla bych, že digitálním foťákem, když to jde na internet), dost ten výsledek obdivuji. Markéta
0/0
26.9.2001 9:18

davi radost@post.cz

mozek mekne :)
Slabinka, radoby senzace, komerce, prachy, neestetika,,,
0/0
21.9.2001 18:40

eeee

Re: mozek mekne :)
hnus fialovej
0/0
26.9.2001 9:13

Vašek

Nechápu to
Ať žije Vašek Adam
0/0
21.9.2001 10:30

Petr Brno

Vzkaz pro redaktorku Petru Barochovou
Chtěl jsem posoudit návrhářovu fantazii a kreativitu, možná se inspirovat. POLOVINA efektu je ale pryč. Můžete mi vysvětlit, proč nejsou u fotografií názvy jednotlivých modelů? Vždy je to nezajímavé, ovšem v tomto případě je na symbolice hříchů a show okolo, postaven celý projekt a výsledný dojem. Díky Vaší neprofesionalitě a mizerným fotkám jsem zklamán.
0/0
21.9.2001 9:49

Lenka

Re: Vzkaz pro redaktorku Petru Barochovou
Petře, ty si sám šiješ modely? Ne, promiń za trapný nevtip... Jen k těm fotkám - byl jsi někdy na přehlídce? Ono, aby si autorka mohla pamatovat všechny názvy, to snad ani nejde a psát si je to je trochu, vzhledem k počtu modelů zcestné. Fotky jsou dobré, když pomyslíme na prostor, který měla k dispozici (1m2?) a fotila nad hlavou. Nechala bych tam tak 1/3, zcela by postačila - nekteré se tam zbytečně opakují a jsou nic neříkající. Některé kousky byly obvzláště zajímavé. Lenka
0/0
21.9.2001 12:00

Popelka

Myslim ze jde o uhel pohledu
Prispevky, ktere jsem cetl reaguji na clanek a fotogalerii. Tim smerem by i mely obracet svoji kritiku. Vyuzil jsem moznosti zucastnit se teto prehlidky a presto, ze sa takovymto udalostem obvykle vyhybam, byl sem pomerne mile prekvapen koncepci a kvalitou prehlidky. Osmany Laffita me mile prekvapil i organizaci, ktera byla temer profesionalni a opravdu chybelo jen malo (narazim predevsim na dopravu na After party). Co se tyce modelu, tak ne vsechny bych sice oblekl sve pritelkyni, ale to je predevsim otazka vkusu a prilezitosti kazdeho jednotlivce. Jedno mohu rici s jistotu, zde zverejnena fotogalerie da se rici temer ubiji atmosferu prehlidky a onomu nestastnemu fotografovi bych pro priste doporucil radeji zverejnit stranky katalogu, ktery mohl ziskat primo na miste zdarma. A otazka zda-li jde o hadry, penize ci o neco jineho, tak odpoved je rozhodne PRACHY, ale je to pekne.
0/0
20.9.2001 21:34

Kashel

A ze si to hazime, co?
a hatime si to, co. Nejen, ze cteme, ze modni prehlidky uz nemohou byt jen prehlidka satu, musi to byt show, ale jeste navic si o tom muzeme psat, cimz celej ten "pripad" legitimizujeme.
0/0
20.9.2001 19:38

Deno

modelky
Ty hadříky jsou něktrý - jen některý docela i hezký a dovedu si představit normální ženskou, jak je nosí. Ale ty modelky - hrůza. Vizážisti už nevědi co by roupama dělali.
0/0
20.9.2001 16:25

Franc

Jde jen o hadry
a prachy, tak na co ty návrhářský rádoby intelektuální kecy okolo?
0/0
20.9.2001 16:09

Pavoocek

Re: Jde jen o hadry
100% souhlas!!
0/0
20.9.2001 16:23

Posleda

Re: Jde jen o hadry
A byť to moc nesleduji, jen registruji když někde něco ukáží, tak musím konstatovat, že už jsem viděl HODNĚ mnohem nápaditějších a někdy i opravdu šokujících modelů. To, co je zde na fotografiích - vcelku šedý průměr.
0/0
20.9.2001 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.