Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výherce fotosoutěže si přijel pro kapesní počítač

Celé dva měsíce prázdnin zasílali čtenáři iDNES snímky do fotosoutěže "Léto u vody". Z pěti set došlých fotografií vyhrál obrázek s názvem "Krmení racka" od Romana Duška z Chomutova. Sedmadvacetiletý policista si pro hlavní cenu - minipočítač od firmy Compaq - přijel v úterý do redakce i se svým synem. "Výhru asi prodám a koupím si nový digitální fotoaparát," prozradil s úsměvem redaktorce iDNES pan Dušek, který snímek pořídil v Chorvatsku. Prohlédněte si ve fotogalerii snímky z předání výhry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Valhalla

Ceske pozadi =spatna retus (Sajko)
Covece, co je na tom retusovany ? :). Ja na tom nic "neretusovala" (fotka je moje) - Ty "prvni oko". Jestli ano, tak to by museli udelat v redakci.
0/0
22.9.2001 13:16

Michelle

Fotosoutěž
Nechápu, proč lidi stále hlasují, když soutěž už dávno skončila. Zná někdo odpověď?
0/0
17.9.2001 15:22

Jarda

Lživý komentář k finálovému snímku
Nemám nic proti vítězné fotografii, je velmi podařená, je vidět, že pohotovost se vyplácí. Musím ovšem protestovat proti komentáři k této fotografii. Nemůže být totiž pořízena na Plitvických jezerech jak je uvedeno. 1.)Zcela evidentně je to mořské pobřeží, 2.)Na plitvických jezerech nesmí jezdit žádné čluny vyjma místních bárek pro převozy turistů, 3.)Na Plitvických jezerech nelétají rackové. Nevím co vedlo k tomuto komentáři ale je to lež. Jaroslav Daněk Praha 8
0/0
12.9.2001 20:10

V-TWIN

Už to přišlo
Už do dorazilo...
0/0
10.9.2001 12:40

Petr Kalina

Re: Už to přišlo
Co ti prislo ? Me jeste nedorazilo nic, ale je pravda, ze hned rano zena posilala do redakce postovni adresu...ze by na me zapomneli...nebo jim to takhle staci ?
0/0
10.9.2001 12:56

Petr Kalina

Re: Už to přišlo
Twin...co ti dorazilo ? Me jeste nic...rano zena posialala nasi postovni adresu do redakce, ale reakce nebyla zadna....bud jim to staci nebo to ignorovali
0/0
10.9.2001 13:02

V-TWIN

Re: Re: Už to přišlo
Aha, chyba při vkládání odpovědi, měla to být odpověď na předchozí zprávu a ne jako samostatná zpráva. Dorazil mail od nějaké sekretářky redakce, na jakou adresu mají poslat ten ručník nebo co že to bude. Bylo mi divné, že píší že výhercům odeslali výhry ale naší adresu neznali. Mail s dotazem přišel během chvíle po vložení toho příspěvku sem.
0/0
11.9.2001 1:05

V-TWIN

Dotaz
Jen pro informaci, tady na strance autora fotky uvadite, v clanku o opalovani nahore bez v rubrice "revue" 5.9. jste moji fotku uvedli bez uvedení zdroje. Je to bezne? Mam na mysli clanek http://revue.idnes.cz/lidicky.asp?r=lidicky&c=A010905_174421_lidicky_jup Dalsi dotaz - posle redakce nejakou zpravu vyhercum aby mohli dodat adresu atd? Zatim jsem nic mailem nedostal. Dik
0/0
10.9.2001 10:25

Redakce iDNES

Hlasování
Vážení čtenáři, omlouváme se za pozastavení hlasování, jeho platnost byla omylem špatně nastavena, už by mělo být vše napraveno. Děkujeme za pochopení. Redakce.
0/0
6.9.2001 12:26

Karel

Nefunguje hlasovani !!!
Proc uz cele dopoledne nefunguje hlasovani ? Nedivim se, ze je hlasu tak malo,kdyz se temer neni mozne na hlasovani dostat.....
0/0
5.9.2001 12:10

Spark

Krmení racka na Plitvicích????
Fotka není určitě z Plitvic, tam se motorové čluny neprohánějí. A Plitvice leží v údolí.
0/0
5.9.2001 9:27

Sajko

Ceske pozadi =spatna retus
Jak je mozne, ze tato tak hrozne retusovana fotografie Ceske pozadi postoupila do finale. Je to poznat jednim okem!
0/0
5.9.2001 8:41

Posleda

Můžeme dát hlas maximálně 3 příspěvkům?!
Tak to vypadá, že IDNES nezvládlo na této akci vůbec nic. Máme tu finále a u hlasování text, že můžeme dát hlas až třem snímkům. Pokusil jsem se. Zjistil jsem však, že pokud zkusím zadat hlasy dvěma fotografiím najednou - nelze. Puntík se objeví jen u posledně zvolené, tedy jen u jedné. Domníval jsem se tedy, že budu muset hlasovat postupně. Chyba lávky! Po odeslání hlasu pro jeden snímek se již hlasovací pole neobjevily. Výsměch. Redakce IDNES by měla zveřejnit jména těch "expertů",kteří se zasloužili o to množství kritických připomínek k této akci!
0/0
3.9.2001 18:44

Jaromír Ptáček

Nezobrazené foto zaslané do soutěže
Fotosoutěž "Léto u vody" 2001.Zaslal jsem více než před třemi týdny dvě foto do Vaší soutěže doporučeně poštou bohužel i přes prodloužení soutěže jsem je přes usilovné hledání ve Vaší prezentační galerii na internetu - přehledu nenašel? Byl v soutěži nějaký Váš hrubý předvýběr - vyřazování došlých foto???. Takže foto vypadají při předvýběru??? Budu rád pokud dostanu srozumitelnou odpověd. Děkuji. J.Ptáček, Kolín
0/0
3.9.2001 15:38

kolar

Racek a ...
Fotografie je bezesporu dobrá. Leč nějak mi chybí obsah. Vždycky jsem se domníval, že foto v podobné soutěži musí mít aspoň trochu nápadu - na této mi jakýkoli chybí. Kdybychom každý z nás prošli své záznamy, určitě bychom pár racků určitě našli. Jsem si jist, že v soutěži se objevila celá řada fotografií mnohem nápaditějších - a to nejde o nahá ženská poprsí. Takže v tomto případě opravdu nevím. Komise rozhodla, nepochybuji, že objektivně. Určitě by ale stálo, aby svůj názor v tomto diskuzním foru na fotografie zveřejnila. Co tomu vlastně brání?
0/0
1.9.2001 14:47

J.C.

podvod
Racek neni spatny, ale zda se, ze ma prepalena zada :-(. Loni jsem se ucastnil podobne takysouteze na serveru www.grafika.cz , taky si tam mohl kdo chtel naklikat co chtel... Nakonec vyhrala fotak za 70000 fotka, no sranda :-))). A to pak take nakonec zasahovala porota.
0/0
1.9.2001 11:19

Mikie

Re: podvod
na te lodi kde se fotila tato fotka jsem byl shodou okolnosti take a tudiz vim ze se o podvrh nejedna - jen to nebylo foceno na Plitvickych jezerech, ale na mori v jednom zalivu pobliz mestecka Rovinj.
0/0
2.9.2001 21:26

Mikie

Re: podvod
na te lodi kde se fotila tato fotka jsem byl shodou okolnosti take a tudiz vim ze se o podvrh nejedna - jen to nebylo foceno na Plitvickych jezerech, ale na mori v jednom zalivu pobliz mestecka Rovinj.
0/0
2.9.2001 21:29

J.C.

Re: Re: podvod
chran buh! nemyslim, ze by ta fotka byla podvod :-). Jen me trosku dopalila soutez, kde si kazdy muze naklikat co chce. Opakuji: racek je dobry.
0/0
3.9.2001 17:12

tomáš voborník

je dokonalá
Tak tahle fotka je fakt skvělá a ani na ní není nahatá slečna. Můžu jen pochválit a závidět.
0/0
31.8.2001 20:14

Věra K.

Krmení racka
Blahopřeji vítězi soutěže! Měli jsme sice s manželem také jednu fotku uveřejněnou, ale tahle byla můj favorit. Takže mám velkou radost, že zvítězila, a jsem ráda, že se porotci opravdu nenechali ovlivnit hlasováním.
0/0
31.8.2001 12:50

Chucky & Tom

???
Jaktoooo??? Zitra je konec souteze a nase fotky jsou neviditelne!
0/0
30.8.2001 8:29

Petr

Aleno Opluštilová & Co.
Proč to děláte? Sleduji jak se mění hlasování (je 20.45) a Vaším fotografiím stále přibývají hlasy. Není možné aby Vaše hloupé fotky dostávaly stále 100%. Podívejte se na "Ráno na rybách", "Romantika noci", "Nahá na jezu - 2". To jsou F O T O G R A F I E !!! A ne to Vaše dílo z podprůměrného domácího alba. Raději běžte spát, protože i když budete sázet stovky až do rána, tak nemůžete vyhrát, protože by foťáci z MF museli být zfetovaný aby Vaše fotky vybrali.
0/0
28.8.2001 20:58

Petr

Re: Aleno Opluštilová & Co.
Myslím že je to stejná situace jako před časem - "kamarádi" sedí někde v práci na pevné lince a klikají o sto šest. A nebo přímo autorka. Pořád lepší než kdyby tam byl "snímek" Jožin a Bažin. To je fakt zatím můj "favorit". Hlavně to skvěle sedí na téma "léto u vody". Tedy jsem chtěl říct "léto v bahně u skleníku". Odporné... :-(((
0/0
28.8.2001 23:44

Posleda

ZADEČEK PODRUHÉ?!
(Poprvé jsem omylem předčasně odentroval). Jak je možné, že se stejná fotka, se stejným názvem objeví v galerii podruhé? Jen s jiným jménem fortografa? Navíc jde o snímek poměrně výrazný - odlišující se od různých zaměnitelných krajinek, západů a východů slunce nad mořem. Co dělá odpovědný redaktor v IDNES? Jak ale zjišťuji při prohlížení diskuse, je kvalita jeho práce kritizována poměrně často.
0/0
28.8.2001 10:09

Posleda

ZADEČEK DVAKRÁT?
0/0
28.8.2001 10:00

Mike

CIZI JMENO U ME FOTKY
Myslim, ze panove z iDnes v tom maji peknej bordel. Ja sem fotky posilal, ukazali se, ale je u jedne spatne jmeno, nekoho uplne ciziho. Navic se tam ta fotka objevila az ted a ja ji posilal uz jak to zacalo. A jina fotka tam je uz od zacatku. Skvela akce, vazne panove.
0/0
27.8.2001 15:17

Petr

Moje hodnocení
Škoda že se neozvali další autoři, jak a kde fotili své záběry... Moje pořadí je: 1. Ráno na rybách (atmosféra) 2. Nahoře bez 2 (kompozice a smysl pro detail) 3. Romantika noci (atmosféra - pokud není "vyvolaná" digitálně) 4. Let (chtělo by to jiný výřez ale jinak je to dobrá fotka) 5. Studená voda (asi nejlepší světlo mezi soutěžními snímky) 6. Západ slunce (chtělo by to změnit výřez) A z těch "polulárních" se mi nelíbí: Nahá na jezu 2 - podle mě to není povedená póza Nymfa na břehu - jednak mi k té slečně nesení pojmenování nymfa, jediné co se lidem asi líbí, je zcela nahá. Mně se prostě nelíbí ani styl ani to nepovažuji za vhodné do soutěže. Zadek - dobrá do domácího alba Slečny - jednoznačně "šmírácký" záběr, kde ty slečny asi vůbec nevěděly, že je ten člověk fotí. Nejsou tam ani celé a navíc ty nohy vpravo nahoře... ohyzdné. Záchod s výhledem - příšerné, dávat něco takového do soutěže. Krmení racka - soutěžní záběr? Nechápu.
0/0
27.8.2001 10:25

u-man

Re: Moje hodnocení
jdete se vycpat s vyrazy jako "kompozice", "svetlo", a podobne... tohle neni zadna soutez profesionalu, ale - pokud jsem to pochopil spravne - obycejnych fotek z dovolene, nic vic...
0/0
27.8.2001 15:23

Posleda

Re: Re: Moje hodnocení
Domnívám se, že každý, byť amatérský fotograf, který se rozhodne svoje "díla" veřejně vystavit (na svých stránkách, natož pak ve veřejné soutěži), by měl znát alespoň základní poučky o kompozici (včetně výběru výřezu), užití světla, základních fotografických technikách (sbíhající se rovnoběžky ap.) atd. Jinak si koleduje o ostudu.
0/0
28.8.2001 10:25

Honza

Re: Moje hodnocení
Moc hezky jste to napsal.Opravdu. Naha na jezu je moc malo naha.Nymfa je malo Nymfovata a slecny jsou mozna uz provdane,kdo vi? A jak se jmenuje vas prispevek? Ps: a kdo vam rekl,ze Nymfa je slecna?A co poslal Jan Tleskac?
0/0
27.8.2001 16:42

Petr

Re: Moje hodnocení
Napsal jsem to tak, jak to vidím. Dělal jsem řadu let v reklamě a jen se pozastavuji nad tím, že někdo posílá vyloženě "domácí" snímky do veřejné soutěže. A že je to na Internetu není důležité. Je to soutěž o ceny a hotovo. Možná jsem to napsal špatně - ale termín "světlo" i "kompozice" jsou prostě běžné. Nebo vám nevadí, že jsou na snímku vyfocené dvě slečny s uřezanýma nohama a nad nimi uřízlé nohy někoho jiného? Neslyšeli jste nikdy termín "že osobě na snímku roste z hlavy strom"? Tohle je to samé. Nemluvě o tom, jak byste asi byli nadšení, kdyby vaší manželku nebo přítelkyni někdo vyfotil teleobjektivem jak se doma převléká a hodil to na internet? Jsem si jistý, že na té pláži bylo uvedeno že je fotografování zakázáno a to zejména kvůli takovým šmírákům. Češi mají takový zvrácený vkus proto, že nemají příklady toho, co hezké je a co není. Viz "díla" na billboardech pochybných autorů a agentur a tady je to krásně vidět také. Čekám snímek čůrajícího dítěte do vody.. Přitom docela hezké záběry se zajímavou atmosférou nemají šanci - jakmile se objeví, okamžitě je několik 0% zarazí dolů. Zkusil jsem před chvílí dát 100% jedné krajině, která se mi líbila hned ze začátku soutěže. Byla vpředu přesně dvě a půl minuty..
0/0
27.8.2001 18:11

Honza

Re: Re: Moje hodnocení
Mozna by jste to nemel tak ,vazne brat.I ja jsem se vyjadril dost nepresne.Musim se trochu omluvit.Jsem rad,kdyz ste trochu kritizoval. A mel ste pravdu v urcitych bodech.Jakmile je videt naha kuze (zvlaste od zen),Tak se hlasuje.Kdyz poslete snimek s krajinkou,Tak dostane 50 hlasu,a jedna 0% ji posune hned dolu.Doufam,ze porota z IDNES Vybere ten nejlepsi snimek a vyhru si zaslouzi ten kdo si ji zaslouzi
0/0
27.8.2001 20:37

Petr

Re: Re: Re: Moje hodnocení
No přesně to jsem měl na mysli. Že lidi nerozlišují co má styl a co je nevkusné. A nejde jen o akty, myslel jsem to obecně. Pro umístění na špici stačí fotka u bahňáku nahoře nebo i dole bez, nezáleží na tom, jestli má smysl a styl nebo nemá. Jasně, redaktoři a fotografové iDnes to posoudí, spíš mě zaráží to, že se to lidem může líbit a dávají tomu hlasy.
0/0
28.8.2001 11:02

Posleda

Re: Re: Re: Re: Moje hodnocení
Jen drobnou poznámku: abych si všiml, že žena "u bahňáku" je "nahoře i dole bez" jsem se musel podívat dvakrát (rozhodně to není prvoplánová nahotina). Ke stylu se nebudu vyjadřovat. Ale smysl (nebo vtip) snímku mi (a zřejmě ani mnohým jiným) neunikl. Pokud Vám ano, dám nápovědu: "Leda".
0/0
29.8.2001 11:15

u-man

Re: Re: Moje hodnocení
je to jak pise Honza: asi byste se nemel brat tak vazne, tohle neni soutez reklamnich fotografu nebo World Press Photo... jinak mate samozrejme pravdu, ale na tom asi nezalezi :)
0/0
28.8.2001 7:59

jirka

Re: Re: Moje hodnocení
Je videt, ze jste delal nekolik let v reklame, protoze jste stejne tupy a preziravy jao vsichni Vasi kolegove, ktery jsou radoby "in". Naprosto souhlasim, ze to je soutez amateru a navic mame demokracii takze kdo si tam co da je jen jeho vec a je na porote aby vybrala to spravne a myslim, ze tech dvacet fotografii odpovida tem dobrym a nezalezi na tom jak kdo kliknul. A ta poznamka o tom ze cesi maji spatny vkus ? Odstehujte se nejlepe mezi prihlouple americany a myslim, ze to bude presne to co Vam vyhovuje. JZ
0/0
2.9.2001 10:48

angel

Favoritka
Nejhezčí je fotka nahé na jezu - 2, protože nejen samotná náhá krásavice působí kouzelně, ale řeka a nejspíš i situace jsou mimořádně nádherné. Báječná kombinace, takový to letní zážitek bych si přál o něco víc než jít ráno na ryby nebo si zalétat. Otázka pro autora. U kterého řeky si snímek pořídil a chodí se ta slečna ještě koupat?
0/0
23.8.2001 13:02

Karel

Re: Favoritka
Ta fotka je opravdu zajimava, ale i kdyz nejsem zadny odbornik, tak mne osobne prijde takova...ja nevim, chladna...jako vykalkulovana...takova strasne reklamni...jakoby ta slecna delala reklamu na sprchovy gel nebo co a ne si pekne uzivala leta ...nevim...soukromy nazor
0/0
23.8.2001 15:13

Petr

Re: Favoritka
Mám pocit, jako by to byla "odpadní" fotka ze série, kde určitě musí být i nějaká lepší. Tahle prostě "nefunguje", hlavně kvůli póze té dívky. Ostatní je v pohodě ale skoro bych souhlasil že by tam místo ní mohla být láhev šamponu...
0/0
23.8.2001 19:37

Roman Muska

Posílání příspěvků
Rád by se zeptal všech účastníků fotosoutěže. Na jaký e-mail posílali své příspěvky a za jakou dobu byly tyto příspěvky zařazeny do soutěže. Sám jsem své fotky posílal už 2x a stále nic!? Předem díky za odpověď. Zklamaný fotograf
0/0
22.8.2001 13:26

Karolina

Re: Posílání příspěvků
My jsme poslali fotky na adresu uvedenou v clanku a fotky byly zverejnene za dve hodiny po odeslani....takze uplna pohoda...asi ma na tebe nekdo z idnes pifku
0/0
22.8.2001 15:15

Johana Javůrková

Re: Posílání příspěvků
Odpovidam jen ze spolusolidarity, neb jsme se zrejme ocitli na palube stejneho problemu. Zasilala jsem fotky na idnes@idnes.cz, a bez odezvy. Damy a panove na druhe strane reky, cinte se trosku, jelikoz si takto zbytecne kazite technicke renome Vaseho serveru.
0/0
23.8.2001 10:04

Roman Muska

Re: Posílání příspěvků
Děkuji za zařazení fotografií do soutěže. Pouze bych rád upozornil, že fotku s názvem "Vodopád" jste uveřejnili 2x a to by mohlo někoho zmátst. Díky
0/0
23.8.2001 14:28

Šárka Lorencová

LETÍM
Buďte všichni klidní... nemějte péči o mou fotku, žádala jsem o vyřazení ze soutěže a přišla mi tato odpověď: Milá paní (slečno), hlasování je v téhle chcíli více méně jen šance čtenářů, jak nějaké fotografie podpořit, ale o dvaceti nejlepších bude stejně nezávisle na hlasech rozhodovat porota.Teprve pak se ve finálovém hlasování rozhodne. Děkujeme za pochopení. Pavla Matějů
0/0
21.8.2001 6:29

Petr

Autoři - napište něco o svých fotkách!!!
Proč místo keců o tom, kdo kliká víc, nenapíšete, jak jste fotili tu či ono fotku. Upozorníte na ní a třeba si jí víc lidi všimnou. Pane Kalino, čí je ten zadek? Není obvyklé napsat alespoň jméno fotografované osoby? Luděk Polan - to samé. Hezká fotka (až na ten divný pohled té dívky, není jasné, na co se tam dívá) ale kde je to focené, jaké byly zajímavosti při focení? Ráno na rybách - dozvěděli jsme se že je hezké si ráno přivstat ale co napsat něco víc? Série Nahoře bez - čí jsou to akty? Kde to bylo focené a čím (výrazně ostřejší fotky než ostatní). Slečny B.Jona - je to náhodný snímek? Věděly ty dívky o tom, že je fotíte? Šmírujete na nudpláži s foťákem často? Nezaměstnaná paní Lindovské - proč nezaměstnaná? Jakože nemá peníze jet k moři? Nechápu. Čí jsou ty krásné zadky na fotce? A nymfa na břehu se jmenuje jak? Atd...
0/0
20.8.2001 22:26

Petr Kalina

Re: Autoři - napište něco o svých fotkách!!!
"Zadek" je mojí Katky. Asi byste ji nepoznali na druhe fotce "Katka na toboganu", tentokrat v plavkach. Zadek je focen v jedne piskovne u Suchdola nad Luznici, kam jsme se vypravili týden po svatbě. Druhá fotka na toboganu je z Mácháče. Obě fotografie jsou samozřejmě uveřejněny s jejím souhlasem. PS: Nezaměstnaná bude asi proto, že leží na vodě a nemá co dělat, aspoň já to tak pochopil.
0/0
21.8.2001 10:37

Tomáš Kocanda

Re: Autoři - napište něco o svých fotkách!!!
Nesouhlasím s některými poznámkami ale jinak proč něco nenapsat? Takže fotky z té série Nahoře bez, Studená voda.. jsou focené na Slapech nedaleko Mokrska. Na fotkách je moje žena (se zařazením do soutěže pochopitelně souhlasila) a je to focené kapesním digitálem Canon Digital Ixus na nejhorší rozlišení 640x480 a zmenšené na velikost potřebnou do soutěže (tuším 350pixelů šířka) ve Photoshopu. Doostření dělá skript v zásuvném modulu, kterým se fotky stahují do počítače a další doostření jsem udělal po zmenšení na tu velikost do soutěže. Byla to celá série (6 fotek) a původně jsem z toho chtěl udělat duotónové obrázky pro náš soukromý web.
0/0
21.8.2001 22:42

Honza

Re: Autoři - napište něco o svých fotkách!!!
Nymfa na brehu se jmenuje Petra.Fotky jsme delali na Fuerteventure.Mame jich vic,ale vybrali jsme tuhle.A to za podminky,ze ji trochu prepracuji.Aby nebyla tak ostra.No snad se libi.
0/0
22.8.2001 14:16

Roman Muska

Aktualizace
Zajímalo by mě, jak často aktualizujete příspěvky do fotosoutěže. Kde jsou moje příspěvky?????
0/0
20.8.2001 17:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.