Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hlídal jsem Hitlera a byl u jeho sebevraždy

Rufus Misch má jeden suvenýr od Adolfa Hitlera. Bílý ubrousek s iniciálami A. H. "Tím si vůdce utíral ústa," směje se a pečlivě ukládá servítek do obálky. Misch je posledním žijícím člověkem, který se pohyboval v bezprostřední blízkosti vůdce třetí říše. MF DNES se podařilo ho najít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Monstrum Anonymič Anonymov

Tak vidíte...

v článku je důkaz, že Hitler o koncentrácích nic nevěděl.

0/0
3.11.2008 8:22

barbudo

Tak to by mohl žádat ...

... o restituce jeho jménem, ne?

0/0
3.11.2008 6:07

duracel

Redaktorka

Pani novinárka, nie Rufus ale Rochus. Ďalej, koncentračné tábory v nemecku mal pod palcom Goring a jeho polícia. Treba sa trošku doučiť a nie plácať...

0/0
3.11.2008 3:53

ruko

Pravda je, ze
blizci spolupracovnici Hitlera jej obdivovali a taky byli velice peclive vybirani. Nicmene jak tady ctu nektere prispevky tak lide snad jiz zacinaji verit, ze Hitler nebyl zlocinec? Nemuzu to pochopit!
0/0
6.10.2004 13:04

janrys

Re: Pravda je, ze
Der Sieg wird bei uns!
0/0
6.10.2004 14:41

Adyn

Hm
Bush rozpoutal vice valek nez Hitler a je to hrdina kdezto Hitler je nejvetsi zlocinec vsech dob .... kdyby vsak valku vyhral tak pro vsechny z vas by byl hrdinou ktery porazil jednou provzdy komunismus a nejvetsi zlocinci by byli pro Vas Stalin, CHurchil ....
0/0
30.9.2004 10:21

zlý fořt Emil

Re: Hm
Zabiješ jednoho člověka a jsi vrah ... zabiješ jich milión a jsi dobyvatel ...
0/0
30.9.2004 11:25

vampan

Děkuji
, Děkuji redaktorům Idnes za ojedinělý a objektivní příspěvek. Když čtu příspěvky k diskusi o toho ubohého, propagandou zpracovaného stáda idiotů, je mi smutno z toho, co tady běhá zaslepených, bezduchých a nemyslících dementů.
0/0
27.9.2004 9:25

Leto_Atreides

ÁÁÁ pan "Chytrej"
Tak mi pověz něco zajímavého, ty ne-ubohý, propagandou ne-zpracovaný ne-idiote!
0/0
27.9.2004 13:26

vampan

Re: ÁÁÁ pan
, Je to pravdivé svědectví starého muže, proto si za publikovíní článku redaktorů vážím. Trapné výkřiky v diskusi opravdu vrhají špatné světlo na náš národ, ani se mi nechce věřit, co je zde uměle a se zlým úmyslem vypěstované nenávisti vůči osobnostem a myšlenkám!!!
0/0
27.9.2004 13:57

Leto_Atreides

Pravdivé svědectví?
Kde bereš jistotu, že ten stařík mluví pravdu?
Četls Mein Kamf? Já jo... Koncentráky tam Hitler přímo nezmiňuje, ale ta nenávist ke všemu židovskému by přesně odpovídala následným zločinům nacismu.
0/0
27.9.2004 15:44

vampan

Re: Pravdivé svědectví?
výkřiky nemyslícího tvora bez logické argumentace jako by neexistovaly
0/0
27.9.2004 21:47

Leto_Atreides

Ach...
Ochrom můj nebohý mozek svou břitkou agumentací PROSÍM!!!
0/0
27.9.2004 21:49

zlý fořt Emil

Re: Re: ÁÁÁ pan
" ... uměle a se zlým úmyslem vypěstované nenávisti vůči osobnostem a myšlenkám ... " Promiň, chytráku, že mě neoslovil strejda Áda se svou myšlenkou tisícileté německé Říše a fyzické likvidace Židů a Slovanů ...
0/0
27.9.2004 15:52

vampan

Re: Re: Re: ÁÁÁ pan
jsi pod vlivem nenávistné propagandy, snaž se, prosím myslet
0/0
27.9.2004 21:48

ruko

Re: Re: Re: Re: ÁÁÁ pan
Tak to tedy nechapu. Vy prijimate Hitlera jako jednu z velkych postav historie. To beru, ale co nemohu pochopit je obhajoba jeho skutku. Ten pan Misch je zaslepen propagandou. Vinu Nemecka nemuze poprit nikdo!
0/0
6.10.2004 12:57

vampan

Re: Re: Re: Re: Re: ÁÁÁ pan
Myšlenky nacionálního socialismu jsou natolik silné a živé, že musí být zakazovány zákony ve většině zemí světa. V budoucnosti se může stát při určité politicko-ekonomické konstelaci, že se příznivci uvedených myšlenek dostanou k moci.....
0/0
7.10.2004 11:28

Joshua20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ÁÁÁ pan
Ty budes nejaka zas*ana vypatlana pravicova pleska
0/0
12.10.2004 15:23

viveca

Re: Děkuji
A tebe zpracoval kdo? Kámoši z Bílé ligy nad osmým pivkem?
0/0
12.10.2004 15:39

Premek Podlaha

Je to duševní chudák..
Tento pán je asi opravdu pouze duševně velice jednoduchý prosťáček, který se díky náhodě dostal k práci u druhého největšího zločince všech dob. Pokud si nepřipouští a nebo neuvědomuje hrůzy války a Hitlera popisuje jako dobrého šéfa, typuji jeho IQ na 30 -50. Je to vlastně duševní chudák.
0/0
27.9.2004 9:10

gebs

Re: Je to duševní chudák..
pochybuju ,ze tvoje IQ je nad 25
0/0
29.9.2004 8:01

scaty

Alexandra Klausmannová
bože co to je za kravku, která dělala s tím pánem rozhovor? To snad přeháníte! a pod. slovní výpady, vsadim se, že vyrostla bohatému papínkovi a o životě ví prd, snad by mohla nechat úsudek na nás a nevnášet do rozhovoru svoje nízký ego
0/0
27.9.2004 8:54

gebs

Re: Alexandra Klausmannová
mas pravdu je to silena .....
0/0
29.9.2004 7:59

Děd Vševěd

Hitler
Stále existuje početná část Němců, kteří jsou na svou nedávnou minulost ( 1933 - 1945 ) pyšní a hrdí. V poslední době jsem si všiml, že např. na Tv Discovery bylo vysíláno několik dokumentů z doby, kdy v Německu vládl Adof Hitler. Hovoří v nich pamětníci, kteří pracovali v jeho okolí, vojáci Wermachtu a SS. Z některých jejich příspěvků přímo vyznívá, že oni byli čestní, pracovití a pouze plnili příkazy nadřízených. O koncentrácích nic nevěděli a žádné zločiny za války samozřejmě nepáchali... Budeme je nakonec oslavovat jako hrdiny ?! Chtěl bych, aby i dnešní mladá generace věděla, že Hitler byl diktátor a zločinec, který má na svědomí desítky miliónů životů! No, a jestli byl příjemný ke svým podřízeným, tak to ho nevyviňuje. Nechci citovat Julia Fučíka. Takže trochu jinak - Lidi, dávejte si bacha !
0/0
27.9.2004 8:03

Templ

Je velmi jednoduché
svádět všechno na Hitlera. Je to vlastně alibi kdejakého fašouna.... já nic, to Hitler. Myslím si, že jeho význam a činy jsou předmětem mnoha nepodložených spekulací a nepravd.
0/0
26.9.2004 18:11

xenofob_rasista_fasista_zumpa

no ja vim jedno
Ze plono nemcouru je na nacistickou minulost docela hrdejch , tu krvavou stranku proste potlacujou a pamatujou jen na hosp. prosperitu , narodni citeni atd.  Co se tyka duchodcu co pamatujou valku jako aktivni ucastnici ty jsou vetsinou nackove jako svine. Nedavno jsem koukal na discovery  na dokument o stalingradu a mluvilo tam plno nemeckejch ucastniku stalingradu a kazdej do jednoho mel na sobe neco se symboly rise. Jedn kravatu s SS druhej kravatu s malejma svastikama a dalsi knoflicky s orlici na svastice. Podle mne se nemecko uplne vycisti a vyrovna s nacismem a tam byde generace 70 80 let a vyse.
0/0
26.9.2004 13:29

Irish Stout

Dobrý sluha nepomlouvá
svého pána, i kdyby to byl sebeodpornější gauner. Dobrý sluha je za všech okolností loajální. Je to dáno tím, že je sluha. A tenhle týpek byl asi skutečně dobrý sluha. Proto byl také vybrán.
0/0
26.9.2004 2:33

svobodny clovek

Re: Dobrý sluha nepomlouvá
Dobry sluha gaunera je tedy take gauner.
0/0
26.9.2004 12:41

krabi

vina Němců
jsem na větvi z některých příspěvků, které píší ve stylu Adolf o tom nevěděl či prostí Němci byli překvapeni co se dělo atd. Za války přeci každý Čech věděl, že jsou likvidováni nejen Židé, ale popravováni odpůrci Němců, zničení Lidic propagovali jako odstrašující případ sami Němci. Prostě tohle svinstvo se té německé generaci  nedá odpárat a je třeba stále novým generacím ukazovat jak to bylo, aby tady nebyly diskuze ve stylu Beneš byl zločinec či Adolf nebyl zas tak zlej nebo sudeťáci nebyly páta kolona Hitlera v čr . 
0/0
25.9.2004 20:51

geroc

Pamětníci
Nějak jsem nenašel zmínku o tom kolik je tomu Hitlerovi sluhovi je let. 89 nebo 95 vždyť už to musí být senilní dědek který si může kulový pamatovat. No iDNES se znova vyznamenala. Ani se nedivím že ztrácí návštěvníky při takovéto úrovni zpravodajství
0/0
25.9.2004 17:12

Stilgar

Re: Pamětníci
87
0/0
25.9.2004 17:49

Zorrrrrro

iDnes naletěla
Nevěřím staříkovi ani slovo, podle mne redakce naletěla nějakýmu nemocnýmu žvanilovi
0/0
25.9.2004 16:37

wer654

To je neuvěřitelné, jak tendenčně byl hovor veden
Jakých šest milionů židů? Kde by se vzali? Vždyť jich před válkou nebylo v Evropě víc než 3 miliony. Jak dlouho ještě budeme opakovat tu sionistickou lež? A celkově ty otázky jsou kladeny mimořádně "lepivě", reportérka se zjevně snaží podsunout tázanému odpověď. Fuj!
0/0
25.9.2004 16:12

ariovistus

Re: To je neuvěřitelné, jak tendenčně byl hovor veden
Pred vojnou bolo v Európe viac ako 10 mil. židov.
0/0
25.9.2004 18:08

Leto_Atreides

Jo?
A z jakejch dat vycházíš? Když už něco takovýho plácneš, čekal bych, že budeš jmenovat alespoň jeden seriózní zdroj... Víš kolik Židů bylo před válkou jen v Polsku? Tak se hochu probuď...
0/0
26.9.2004 17:01

Templ

Re: Jo?
Tak je jmenuj...
0/0
26.9.2004 18:07

Leto_Atreides

OK
Cituji: V roce 1921 žilo v Polsku 2 855 000 Židů (podle náboženství, podle národnosti méně), což bylo asi 10% celé populace v Polsku. V roce 1931 to bylo 3 114 000 Židů (9,8%). Nejpočetnější židovská obec v nekomunistické Evropě. Byli největší menšinou v Polsku, značně vysoký byl i počet Židů v polských městech. V roce 1931 žilo ve Varšavě 352 000, v Lodži 202 000 a ve Lvově 100 000 Židů. V roce 1921 tvořili Židé 1/3 městské populace v Polsku a na Volyni a v Polesí dokonce více než polovinu.
Zdroj: Národní knihovna České Republiky. Stačí? ;-)
0/0
26.9.2004 19:03

Sudajev_7,62mm

Já zírám
No oni ti mizerní germáni ještě udělají z Ády anděla a hrdinu, no to snad není pravda.
0/0
25.9.2004 16:10

Bajkal

Re: Já zírám
To ještě teprve budeš, až začnou dělat z Heydricha oběť a z Gabčíka s Kubišem zločince... a ne germáni, ale našinci.
0/0
25.9.2004 16:55

vata - vagina

V.A.T.A. - Valašská tajná armáda
neklikat!!!
0/0
25.9.2004 15:59

oprudil

lidi se přece mění ,i Z Hitlera se mohl stát dobrý člověk ,
jako z našich komoušů ,podívejte na Tlustého ,Rychetského ,Pitharta a další !!
0/0
25.9.2004 15:16

pasik00

Re: lidi se přece mění ,i Z Hitlera se mohl stát dobrý člověk ,
Zapomnel si na toho nejlepsiho - Telicku
0/0
26.9.2004 11:49

h4rk

Nejvetsi zabijeni...
Nejvetsi zabijeni rozpoutali Lenin a Stalin. Hitler je "az" druhej...
0/0
25.9.2004 14:31

ariovistus

Re: Nejvetsi zabijeni...
Ale tí dvaja to mali pekne rozvrhnuté na 30-35 rokov, Hitler to stihol za 6.
0/0
25.9.2004 15:17

Stilgar

Re: Re: Nejvetsi zabijeni...
Snad za 12,ne?
0/0
25.9.2004 17:50

ariovistus

Re: Re: Re: Nejvetsi zabijeni...
On sa realizoval až za tých posledných 6 rokov, dovtedy bol v Nemecku celkom kľud (až na krištálovú noc a SA)
0/0
25.9.2004 18:05

Leto_Atreides

Chyba lávky...
Mao-Cetungovy "reforny" alá Velký skok vpřed etc. stály dohromady cca 60 milionů mrtvých... ale pravda, především hladem, systematicky vyvražděno bylo Rudými gardami aj. méně osob než u Tebou zmíněných pánů...
0/0
26.9.2004 16:25

Trent-R

Proč ne?
Ano, Hitler byl největším vrahem a zločincem 20.století, ale nechápu proč se všichni rozčilujete a hořekujete nad tím co ten člověk říká. Hitler se skutečně mohl takto v soukromí chovat. Dokonce bych řekl že se tak choval. Je přece obecně známo, že Ti největší psychopaté s duševními poruchami jsou ve svém přirozeném prostředí vlastně vlci v rouše beránčím. Ale na veřejnosti si libují v exhibicionismu apod. Fungují vlastně na bázi schizofrenika. A Hitler by podle mě nejvíc odpovídal profilu doktora Jekkyla a pana Hyda....
0/0
25.9.2004 12:09

zlý fořt Emil

Re: Proč ne?
Ano, v soukromí se tak skutečně choval ... ale prohlašovat 60 let po válce, že Hitler určitě nevěděl o holocaustu ... to je silná káva a svědčí to o jisté duševní zmanipulovanosti, resp. omezenosti.
0/0
25.9.2004 12:16

ariovistus

Re: Re: Proč ne?
Myslím že si zaspal dobu :-). Nevieš že najnovšie je módou tvrdiť, že žiaden holokaust nebol a všetko to bolo židovské sprisahanie.
0/0
25.9.2004 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.