Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aneta: První koncert? Extáze!

V červnu vyhrála soutěž Česko hledá SuperStar a hned si mohla v reklamě vydělat miliony. Ale Aneta Langerová všechny nabídky odmítla. Raději dokončila svou první desku, která vyšla začátkem minulého týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Tak jsem se konecne dostal k tomu abych si to CD poslech a musim po pravde rict ze na nem byli "zajimave" pouze dve pisne a i kdyz nemam nic proti ,tak jelikoz sem mel moznost si take poslechnout tu "Prenosilovou" ke ktere ji prirovnavaji a take tu "Vondrackovou" jak zpivali v 60tych letech a musim po pravde rict ze ta Vondrackova mela uplne profesionalni skolenej hlas a obe ze byli proti ni jako "nebe a dudy"co se zpevu tyka!Sice se tu hodne ti "stari" zpevaci z CR  kritizuji, at uz z jakehokoliv duvodu ale te hlasove kvality jako byla ta Vondrackova , Pilarova, Gott,  Matuska  a jini se podle me zatim zadnemu nedostava v CR!Leda ze by tam byli nejake zkryte talenty o kterych nikdo nevi!
0/0
23.9.2004 2:54

Qvark

Re: <><><>
Taky se mi líbila jen jedna píseň z celého CD ... Avšak, CD jsem si koupil, poslouchám ho už po mnohokráte a líbí se mi téměř vše. Je totiž nutno se do písní, hudby a textů trochu vžít. Není to na povrchní poslech.
0/0
28.9.2004 13:44

osvetitel

Re: Re: <><><>
Ale jo, paklize to slozila sama tak je to na zacinajici super, ja chtel jen podotknout ze "hlasove" se me zdaji  ti co jsem vyjmenoval kvalitnejsi!
0/0
29.9.2004 10:39

Seek

cd
Myslim, ze daleko lepsi cesta by byla pro Anetu vratit se stylove k repertoaru kapely SPB a ne je pouzit jako doprovod pro svou snuru. Je to sice tak trochu spekulace, protoze jsem od kapely SPB slysel jenom song "Co mi zbejva", ale ten me na rozdil od solo cd zaujal svym modernim zvukem, hlavne co se tyce piana ve stylu (ted mozna trochu prezenu) Linkin Park nebo Skwor.
0/0
17.9.2004 9:06

jachym03

koncert - CD
Koncert jsem viděla a docela mě zklamal. Jen sola Anety a duet s V.Špinarovou byly super. CD jsem si koupila sotva se objevilo v prodejně a velmi se mi líbí. Četla jsem tady v diskuzi různé názory, často až nenávistné a dost mě to překvapilo. Proč, ptám se, tolik zloby? Nevím, ale určitě mě přiměly některé názory k napsání tohoto mého.  Hezký den všem.
0/0
16.9.2004 14:58

miyake

BMG si mastí kapsu....!!!!
Anetka mate vzhledem,sice vypadá na 25,ale její názory jsou přecejenom dost ropzporuplný.Na jednu stranu se přiklání ke stylu a nebulvárnímu producírování jako třeba Dusilka a na druhou stranu  si už po několikátý může v rozhovoru s ní přečíst jak je ta Bílá užasnej človíček a jak si jí váží co dokázala.Přitom už snad celej národ pochopil co je Bílá zač.A pak je tu ta nová deska....co na ni říct.Upřímně mě se vůbec nelíbí 17 ti letá holka má zpívat absolutně o jiných věcech a ne nesrozumitelný intelektuální texty Oskara Petra... A když slyšim v rádiu singl Delfín tak mi z těch obrácenej přízvuků a špatnýho frázování je všelijak.Ale neni se co divit-poslechnete-li si češtinu Ivana Krále a třeba jeho buzerantský NÁDRAŽŽŽÍ.
0/0
14.9.2004 22:41

Ota226

Re:
BMG si možná mastí kapsu (hudební vydavatelství, jejich praktiky a tu špínu kolem toho rozhodně v lásce nemám), ale když umožní vydat toto CD tak jak je v době, kdy většina omladiny poslouchá a dožaduje se (ověřeno na vlastních dětech i tancovačkách) Těžkej Pokondr, staré hity Michala Davida a podobné sr***y (z toho je teda zase na blití mě - ne z těch písniček, ale z té poptávky po nich), tak to ocením. Možná to CD má chyby, ale možná ukazuje cestu (a Aneta taky).
0/0
15.9.2004 9:26

kometaz

Re: Souhlas...
..i když to CD nemám a  ani nebudu mít,ale rozhodně jakýkoliv pokus rozmést tady ty pseudoumělci je DOBRA VĚC
0/0
15.9.2004 10:45

Smotek

Re:
Naprosto souhlasím!!! Nechápu proč všem pořád vadí, že vzešla ze SuperStar, jsou horší věci (třeba Kotvald+Hložek, Leoš Manéž, Monika Absolonová, Bohuš Matuš, skupina Holki...) Je potřeba i kvalitní mainstream!!! Já to CD mám a je to velmi příjemný pop-rock, z kterého nedostane kopřivku ani náročnější posluchač...
0/0
15.9.2004 19:31

osvetitel

Re:
V dobe kdy mlade deti vrazdi stare babky pro prachy, chlapeckove se vnucuji cizincum v Podoli jako pasacci a vetsina prednich "nahatych" modelek ve svete jsou z CR me slova "narod" pripadaji ponekud nabubrela!Myslim ze i Ta "Bila "i kdyz nevim ceho se dopustila je proti tomu nadhera!
0/0
16.9.2004 2:44

hasmen

Extáze,jo?
A z protidrogové centrály někdo informoval?
0/0
14.9.2004 21:22

Herry5

cd
No nevim nevim ale cd je docela slaboučký (stupidní vesnický bigboš) ale přeju jí ať další cd je mnohem lepší a vyzrálejší k jejím kvalitám
0/0
14.9.2004 11:04

Pomicek

aneta
Uspech ji preju, proc vlastne ne, snazi se a doufam ze se ji to vrati. Ale ze by me to CD nejak oslovilo, proste hudba pro komercni masy, nic extra, takovejch kapel tu je mraky a mozna i lepsi, jenze nejsou tak slavny, velky podil na tom maj proste media a bulvar, ale pokud se od nich dokaze odpoutat a zapracuje trochu na muzice, muze to nakonec dobre dopadnout. Necmene si myslim ze zatim je plne v moci producentu a podobnejch lidi, takze si asi nemuze moc vyskakovat. Navic je taky dost mlada.
Ale kazdopadne preji hodne uspechu, treba si casem cestu ke me ta jeji hudba najde, i kdyz bude to tezka cesta.
0/0
14.9.2004 10:36

maron

zásady???
Tak se mi zdá ta Anetka trochu hloupá.
Ale musím říct, že ji trochu obdivuji
Asi bych nedokázal odmítnout nabídku milionu za 60 sekund práce. Jsem v tomhle na prachy...
0/0
13.9.2004 21:44

Smotek

Re:
Už jsem to tu psal - holka, která ve čtrnácti přijde o maminku, má logicky jiný žebříček hodnot než třeba ty. Peníze potom fakt nejsou všechno...
0/0
13.9.2004 22:25

iuos

hmm
pokud jí nejde o peníze, pak nechápu, proč se do tý soutěže hlásila
0/0
14.9.2004 10:37

kometaz

Re: No..
..asi nebude tak chytrá,jak si všichni myslí..prostě tam šla,jak většina naivných mladých lidí-mylsela si,že bude SUPERSTAR
0/0
14.9.2004 11:37

etrusk

Re:
Naivka jedna :-) A ejhle, ona je :-)
0/0
14.9.2004 14:30

kometaz

Re: ...
...v jejím věku jsem taky chtěla být SS
0/0
14.9.2004 14:38

Enver Hodža

Re:
Já jsem chtěl být u SS
0/0
15.9.2004 15:12

Dismas

Re:
Proč? Miluje zpěv a vystupování se svou kapelou a prostě chce v tom být úspěšná! Každý, kdo něco nejen umí, ale navíc ho to strašně baví a vnitřně naplňuje, má touhu dělat to profesionálně, ať už si tím vydělá hodně nebo málo. To je úplně přirozený. A navíc - ona přece počítá s tím, že si vydělá hodně peněz - jenom ne tak snadno jak jí nabízeli. Naprosto jí rozumím.
0/0
15.9.2004 8:46

iuos

hmm
myslím, že úspěch a peníze k sobě neoddělitelně patří, zvlášť v týhle oblasti. mylsím, že zadarmo by to nedělala.
0/0
15.9.2004 12:33

kometaz

Re: Nee..
..ona to dělá jen z lásky k hudbě
0/0
15.9.2004 14:33

Dittule

Re:
Ale právě že dělala, ona zpívá už odmala a dokonce má za sebou spoustu různé práce i ve studiu, ještě jako dítě. Je to prostě talent a dřív, nebo později by se k tomu všemu dostala. Soutěž ji jen pomohla marketingově vykopnout nahoru. To je vše. A ty peníze za reklamu ještě přijdou, to se nebojte. A míň to nebude.
0/0
17.9.2004 10:43

jaromirjagr

CD
Kdo má DC++, tak si její CD vůbec nemusí kupovat a za chvíli ho má stažené. Já to tak rozhodně udělám. Předem děkuju těm, kteří si ho koupili a dají ho tam k dispozici.
0/0
13.9.2004 11:05

bruja

Re:
Nechci urazit tady "jaromira", ale stahovat CD namísto jejich nákupu je vrchol vychcanosti. V.
0/0
13.9.2004 12:53

Petublue77

Re: Re:
I když si to většina "pirátů" asi neuvědomuje, tak stahování je vlastně krádež. Pokud, ale ujíždíte na stahování, tak doporučuju www.starzone.cz - v dohledné době tam bude k dispozici Anetino album a za legálních podmínek!!
0/0
22.9.2004 15:14

CZMiki

Re:
No sem tam si občas taky něco stáhnu, ale vzheledem k tomu, že Anet začíná a potřebuje vysokou prodejnost, tak si to CDso hodlám koupit
0/0
13.9.2004 12:56

bruja

Re:
s tím souhlasím :-)
taky si někdy od někoho nějaké CD přepálím, ale tak drzý komentář, s poděkováním "hloupým", který si to CD koupí a pak ho tam dají ke stažení. A tento "chytrý" si na to počká... tak to mě vytočilo docela dost...
 
0/0
13.9.2004 13:00

peld

...také jsem vytočený!!!
Jak k tomu přijdeme my, kteří žádné DC++ nemáme!!!
0/0
13.9.2004 14:45

jaromirjagr

Re:
DC++ má každý kdo má internet. Ale jestli ho ještě nemáš tak se dá stáhnout na www.download.com
0/0
13.9.2004 20:35

kometaz

Re: ...
..a proč potřebuje vysokou prodejnost?? Ty jseš známý Hermana?
0/0
13.9.2004 15:03

CZMiki

Re:
Ne nejsem jeho známý - jenom Anetě přeju úspěch, který se přímo/nepřímo odvíjí od prodejnosti desky, toť vše
0/0
13.9.2004 15:12

kometaz

Re: Tak...
..radím každému fanouškovi,ať ich s tímhle úmyslem koupí každý 10 a Aneta bude mít vystaráno
0/0
14.9.2004 12:04

MBr

Re:
Mne je to CD sympaticke, navic cena je na nase pomery celkem mirna - zda se mi, ze stoji cca 290 Kc. Taky si ho koupim, Aneta je mi sympaticka svymi nazory - vzhledem k jejimu veku. A rad si ho poslechnu, kdyz se mi nebude libit, tak ho nekomu venuju jako darek a je to   Pokud se ale bude dale jenom stahovat, tak budou vznikat jen dalsi a dalsi Rebecy a podobne komercni sragory..
0/0
14.9.2004 14:01

Ota226

Re:
No to seš pozadu, bylo tam už před vydáním. Stáhl sem je , poslechl a koupil. Jinak CD už nekupuju, ale v tomto případě mě to připadlo už hodně nefér.
0/0
13.9.2004 15:50

herulinka

Re:
V tomto případě? A v ostatních ne?
0/0
13.9.2004 16:14

Ota226

Re:
Ne.
0/0
13.9.2004 23:31

herulinka

Re:
A proč to?
0/0
14.9.2004 15:38

Ota226

Re:
No to by bylo na dlouhou diskusi, ale: ceny CD, ochrany proti kopírování komplikující přehrávání nebo snižující technickou kvalitu, často bídný mastering a špatná technická kvalita (moje vlastní LP ripy jsou po mírných úpravách často daleko lepší, než ta prodávaná CD), chybějící CD text, podivná obchodní politika většiny firem, bídná nabídka nových věcí a nadprodukce, můj věk a tím pádem okruh zájmu (60tá a 70tá léta), většinu těch stahovaných věcí mám v originálech na LP a tím pádem nevím proč platit ty nehorázné ceny atd. Tím neříkám, že žádné CD už nikdy nekoupím, ale už jen ve zvláštních případech jako je tento. Posílat jí hlasy a pak to CD ukrást je i na mou, jinak otrlé svědomí, příliš silné kafe. A CD nemá ochranu proti kopírování a je za slušnou cenu.
0/0
14.9.2004 21:10

herulinka

Re:
Tak to jo. Ono se nedá odhadnout, kolik ti je, jen podle nicku  spíš mi to nešlo do hlavy, když ostatní interpreti musí CD stejně tak nahrát, dají tomu taky hodně, tak mi nesedělo, proč zrovna Anetu protěžovat. Pokud jde o okruh zájmu, tak naprosto souhlasím.Znám to.
0/0
15.9.2004 14:31

Majklík

Re:
Jsem si ho stahl od kamaradky, ale koupim si ho. Preju ji penize. CD se mi na prvni poslech zdalo slusne, na nekolik dalsich vyborne. Mluvim samozrejme o popu (nevim, co nekteri zde kritici cekali, ze to asi bude). Soudim, ze je to nejlepsi popove album letosniho roku. Aneta mozna nekde divne frazuje, ovsem za to muzou texty. Zpiva jako buh a ma skvelej hlas. Jsem moc rad, ze tady trochu rozviri hladinu vsech tech Zagorek a Vondrackovejch.
0/0
15.9.2004 1:34

Ota226

Za to CD se tedy rozhodně stydět nemusí,
a za svoje názory určitě taky ne. Zdá se mi upřímná, s tím v téhle zemi brzy narazí a myslím si, že to ví. Má moje sympatie.
0/0
13.9.2004 10:20

rsv

Re:
CD jsem slyšel a nijak mě neoslovilo. Stydět se za něj nemusí, ale že by to bylo něco extra, tak to ani náhodou. Je to takový lehoučký pop-rock, prostě se snaží oslovit co největší okruh posluchačů. Tvrdší hudba by ji sedla mnohem víc. Prostě to není vyloženě propadák, ale čekal jsem daleko víc. Jednoduše řečeno, kdyby to nebylo CD od Superstar, asi by nikoho ani nezaujalo.
0/0
13.9.2004 11:34

Ota226

Re:
Byly na to dva měsíce a něco, včetně výroby. Mohlo to dopadnout blbě, ale nedopadlo :-)).
0/0
13.9.2004 15:44

Majklík

Re: ale zaujalo
prave v tom popu je to svezi bomba!
0/0
15.9.2004 1:37

emule

JB
chce to jeste cas - hvezdy se nerodi pres noc - to pouze ty medialni.. v nejblizsi dobe bych na koncert Anety nesel a CD si tez nekoupil, ale jednou.. mozna.. ?? at zije James Brown!! to byl koncert!! I Feel Good.. :o)
0/0
13.9.2004 10:19

Dismas

Re:
Vy jste snad ta bývalá misska nebo je to jenom nick nebo shoda jmen?
No to je jedno, ale každopádně myslím, že jste Anetu vůbec nepochopila, když tvrdíte, že dává své zásady, svůj charakter "na odiv". Vždyť ten redaktor se jí sám neustále ptá na věci, na něž je odpověď jednoznačná - buď tu nabídku přijala nebo nepřijala. Já sám si nedovedu dost dobře představit, že bych v kůži Anety takovou šílenou nabídku přijal. Ta holka je prostě upřímná. Váš názor, že to nemá v hlavě v pořádku, je docela k pláči. Myslím si totiž, že právě Aneta to má v hlavě v pořádku tolik jako málokterá mediální hvězda. Všichni se pořád přetvařujou a ještě jsou to často cvoci jako třeba L. Bílá. Aneta to někam dotáhne, protože si svým jednáním získá obrovskou oblibu u obecenstva (ostatně to se jí už podařilo).
Jinak co se týče tý nabídky, jestli jste opravdu ta známá M. Maláčová, na takový peníze jste asi zvyklá a prostě Vám to připadá normální!
0/0
13.9.2004 11:13

Smotek

Re:
Co jsou to zas za kecy??? Té holce umřela ve čtrnácti maminka - to je jasné, že má teď žebříček hodnot trochu jiný než ty!
0/0
13.9.2004 19:26

Majklík

Co to melete?
Ten koncert byl vyborny, to CD je velmi dobre a jeji nazory? Jsem rad, ze 17 lete holky jsou normalni a maji normalni zdrave nazory. Co, proboha, od ni ocekavate? Nebudte takova tragedka. Nebo snad vam imponuji nazory Vondrackove nebo Bartosove? S tim to srovnavejte!
0/0
15.9.2004 1:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.