Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tomáš Savka: Dá se mluvit o úspěchu

"Celý večer jsem to tušil," napsal Tomáš Savka čtenářům iDNES. "Snažil jsem se zabojovat. Myslím, že se mi to povedlo. Že jsem vypadl, pro mě nebyl až takový šok. Dá se mluvit o úspěchu," tvrdil druhý den po sedmém finálovém kole soutěže Česko hledá SuperStar, které mu bylo osudné. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qipa

Savka promluvil
teda ten rozhovor nemá chybu! Jak je vtipný, jak je hebký!..... jsem lehla na znak. Hlavně www.savvy.borec.cz ........ aáááá loučí se s vámi Tomíík......... konečně jsem získala relevantní informace k podpoře mého dávného tušení, že je to vážně Přísavka (ovšem psát bychom to měli spíš Přísavvka, abychom byli IN)
0/0
9.6.2004 9:27

Peslei

KDO VĚŘÍ BULVÁRU JE IDIOT
A to je všechno  
0/0
8.6.2004 10:10

piju

0/0
8.6.2004 12:36

Daniela Herianova

pozoruhodné
...tak pan Savka nechce zpět do Slavkova, prý by na něj zapomenuli. ....Savko koukej mazat zpátky do vsi, v neděli pěkně do kostela, přes týden makej v betonárce s dělem a jediné na co se můžeš těšit je červencová zábava, kde se s kamošem zlejete mahogonovým bolsem za vřeštění  místní rockové formace pod názvem Nízkoletící matice.
0/0
8.6.2004 9:24

Džura - hrdina Pamíru

Sámer raus
A už je to venku - Savka právě promluvil - bacha prý na Sámera, má omezené vidění světa  - několikrát ho zpovídal mezi 4 očima - celý článek v Blesku ( asi v poledne bude uvolněn i on-lajn.)
0/0
8.6.2004 8:07

Mirini

Re: to se dalo čekat!!!
a už to bude venku, takzvaná "pravda o SuperStar" či Sámerovi, pokud to bude téma na něj.. výjde najevo... dalo se čekat že se najde někdo, kdo se bude snažit upoutat tím, že vyhodí pár jakože zajímavostí o druhých soutěžicích, nedej bože drby,kdo ským, kde a jak,.. no to nepřekvapuje... tak jsem zvědavá kdo co na koho za špínu hodí... tak Savka teda říká že Sámer má omezené vidění světa? JO a kdo ne? Chtěla bych vidět frajera, který všechno ví, všude byl.. a ví o světě všechno ... jakože Hejma se třeba tak tváří :)
0/0
8.6.2004 8:19

mike-š

Re: Hejmič
jo, Hejma je opravdu čistokrevnej trotlík :-) U něho se snoubí objektivita s laskavostí tak, že jeden zírá. :-)))))))
0/0
8.6.2004 8:53

Mirini

!_?
Přiznávám, že se na SuperStar dívám, jak řekla Osvaldová, je skutečně jedno kdo vyhraje.Ve skutečnosti se ani jeden z nich českou superstar nestane, jen pouze budem o nich vědět.Pár z nich prorazí do Esa a pokecají si s Marešem.Celé mi to stejně příjde divné.Nějak zmanipulované.Bůh ví, co se v zákulisí děje. Každý má svůj názor na SuperStar.Můj je takový: Aneta má opravdu dobrej hlas, ale na rock, nikoliv pop, sice v tom není špatná,ale hledá se superstar pro BMG music, a to je zkrátka POP.Sámer nemá špatný hlas, ale musel by zpívat pouze anglicky, Šárčin hlas není špatný, je čistý, ale nevýrazný...a stejně to je jedno.ať to dopadne jak chce, pro někoho bude českou superstar Šárka, pro někoho Julián. Diskuze jsou fajn, ale je tu pár lidí co mě udivuje, zejména ti retardováni, s připominkama na Issovu adresu.. ohledně jeho původu.Takový lidi by měli dobrovolně podstoupit nějaké terapii
0/0
8.6.2004 8:04

mazlikuzlik

Re:
...zlatá slova :-)
0/0
8.6.2004 8:06

vestale

Re:
to bych podepsal
0/0
8.6.2004 9:43

abraka

Vaňková
A ted poleti z kola Vaňkova jupii jupii jupiii ! Bouchnu si šampus na oslavu  
0/0
8.6.2004 7:21

Dr.Cott

Re:
Já Ti jí taky jednu bouchnu až vyšumíš.
0/0
8.6.2004 9:20

m_schumacher

Re:
Když Šárka přežila swing a rockovou baladu tak přežije všechno. Uvidíte, že se tam udrží i příště a Aneta pojede domů. Pořád se tu kecá o tom, jestli Sámer nebo Aneta, ale nakonec se může smát třetí vzadu - Šárka. 
0/0
9.6.2004 14:13

Zkazius Catrix

Jeste k Sarce
Prvni pisnicku zvladla velmi dobre, nenechte si nabulikovat nejake bludy od poroty, kde zpevu jako oboru nerozumi nikdo, protoze na to nikdo z nich nema ani odpovidajici vzdelani (a hodnotit neco per ucho je znacne subjektivni, obzvlaste, jsou-li ve hre i jine zajmy). Ale druhou pisnicku pekne prosvihla. Asi po ni rychle skocila, aniz by si uvedomila maler, do ktereho se riti. Totiz, kdo znate original od Electric Light Orchestra, vite, ze cela ta vec je velmi osemetna, stoji na pomerne razantni, ale jednoduche a pruhledne aranzi a dosti vysokem zpevu Olivie Newton - John, pricemz druha sloka je ve dvojhlasu a cele je to jeste s doprovodnymi sbory. Protoze to ale na konci splha dost vysoko, tak si to musela Sarka nechat pretransponovat o dost niz (a stejne si to na konci musela prizpusobit). Tim se stalo, ze se na zacatku dostala do spodni polohy, kde je rada, ze je rada a nemohla se do toho poradne oprit, kor, kdyz jeste mela tancit. Takze neoprene na dechu, na kraji rozsahu a jeste tanyny - vysledkem byl falesny, vyrazove nepresvedcivy  zpev, navic s prisernym doprovodem, ktery spachal asi nejaky neumetel doma na 386ce . To nemelo s ELO nic spolecneho ani nahodou!! To uz jim dosly penize, ze nemaj na zivy muzikanty? V minulych kolech kapela hrala velmi dobre, na podminky, za kterych to probiha a aj zvuk z toho lezl velmi slusny (skopky!!). Ale tahle parodie byla tak dobra leda jako vyzvaneni z utopenyho mobilu!    Fuj, hanba!
P.S. A Jestli na sobe bude tvrde makat, brzy strci vetsinu nasich tzv. popularnich hvezd (vcetne casto srovnavane Bartosove) hrave do kapsy. Zatim se (az na ten posledni ulet, ktery aspon trochu urovnala tancem), stale zlepsovala a talent a nadani ma. Zbyva tvrda prace a nekdy mozna bude Superstar. Aneb mezi slepymi... tak tak.
0/0
8.6.2004 2:57

Blackshield

No, ještě
k té Superstar... Ať už to vyhraje kdokoli, stejně bych si to CD nevzal ani zadarmo. Takové cukroušky jako Sámerek či tuctovky s nevýrazným hlasem jako Šárka oželím, Alaniss alias Aneta se svým poprockem taky nezaboduje. Ale ono v popu je obecně málo lidí, co umí zpívat. Možná tak Gott a Anastacia  Pánové zpěváci už jsou snad jen ve starých rockových kapelách a pak v metalu
0/0
8.6.2004 1:33

Zkazius Catrix

Re:
A proto si nenechte ujit dnes vecer Yes! Protoze jestli to Jonu Andersonovi sedne tak, jako predminule na Vystavisti (na minulem koncerte jsem bohuzel nebyl), tak to bude zase narez. Pritom ma hlasek jak konipasek, takovyho podivnyho zpevaka snad po svete druhyho nenajdete. Ale ac je mu temer 60, zpiva porad jak o zivot, kapela hraje jak o zivot, scena zase bude urcite jak z nejakyho ujetyho tripu krizenyho s Alenkou v risi divu a narez to bude znacnej!
 
Ale na druhou stranu - kolikrat v rocku clovek najde daleko podivnejsi hlasy a je to super. Takovy Tom Petty - s tim jeho somnambulnim kukuc a charakteristickym mnoukanim je to peknej exot. Ale dela to skvele a je to desne srandovni postava pri koncertech. Nebo Fish z Marillion (kdyz s nimi jeste zpival). No to bylo neco mezi recitaci, zpevem a vykriky, ale melo to grady a kapela se z jeho odchodu uz nevyhrabala. No a nakonec mi zbyva kral vsech nezpevaku, exot nejvyssi Bob Dylan. To je "pan nezpevak", kterej strci hrave do kapsy tuny "zpevaku". A kdo jste mel tu nepatrnou moznost videt nektery z klipu Traveling Wilburys, kde spolu  "zpivaji" Tom Petty s Dylanem v tom slamnenem kloboucku... To je narez .
0/0
8.6.2004 2:30

Blackshield

Re:
Bohužel nemám čas  No nic. Já měl sice na mysli jiné zpěváky (Eric Adams), i ten Jon BOn JOvi zpívá perfektně, ale ti tví taky stojí za to  Proto smrt popu
0/0
8.6.2004 15:07

Blackshield

Tsss,
to byl ale v neděli děs... Bez výjimky zpívali děsně všichni, snad jen Savkův Maniac se dal poslouchat. Jinak Aneta děs a hrůza, Šárka zpívá falešně, Sámer tragéd... Jediný klad je v tom, že příště už vypadne Vaňková, hurá  Co se týče poroty, tak Herman je totální magor, on se snad dívá na něco úplně jiného.
0/0
8.6.2004 0:51

Burroughs

Nejhorší
Je zvláštní, že tam zbyla nejhorší účastnice soutěže Šárka Vaňková.
Řekl bych, že dospělého člověk -více, jak 21let starého, nemůže vůbec ničím oslovit. Děs běs. Zpěv, vystupování, projev a hlavně věk.
Divím se že vůbec postoupila do finálové desítky, je to dost tristní.
Na druhou stranu chápu, že dvanáctiletým chlapcům se jako vrstevnice může líbit.
Celkový dojem, který ve mně tato dívčina vyvolává je příšerný. Já když jí vidím a slyším, je to stejné, nebo ještě horší -ten zážite, dojem, vjem . . . než neštastníci v hvězdné pěchotě.
0/0
7.6.2004 23:36

Blackshield

Re:
Hele, tak nejsem sám
0/0
8.6.2004 0:42

Džura - hrdina Pamíru

si zmagorovatěl
Vrať se k Tarzanovi - bohužel ten se nepřihlásil
0/0
8.6.2004 7:39

m_schumacher

Aneta
Aneta několikrát řekla, že si představuje, jak bude vystupovat s rockovou kapelou a s kytarou v ruce. Včera mi to připadalo, jako by se zalekla toho, že jí v případě vítězství v soutěži hrozí pravý opak. Že se stane sólovou popovou zpěvačkou. Jinak si nedovedu vysvětlit, že podala takový neslaný, nemastný výkon, když v minulých kolech byla vždy perfektní.   Měl jsem z ní pocit, že už je spokojená s tím, čeho dosáhla a že si snad i sama přála, aby to pro ni včera skončilo. Ale asi má dost fanoušků (včetně mě), protože skončit se jí nepodařilo, ač byla podle mě včera překvapivě nejslabší.
0/0
7.6.2004 22:19

m_schumacher

Re: Aneta
Dodatek: byla nejslabší kromě vzhledu. Co se týká vzhledu,v  tom byla Aneta nejlepší. Na můj vkus vypadala  včera nejlépe za celé své působení v soutěži.
0/0
7.6.2004 22:24

dreamrider

Re:
Souhlas s Schumacherem
0/0
8.6.2004 8:54

freevenca

Re:zlíňák x-file
Ty jsi opravdu debil.Nech se vyšetřit.Nejsem sice fanda Sámera ale to co říkáš je pěkně ujetý.Nech se vyšetřit.
0/0
7.6.2004 22:11

zlíňák x-file

Al Kajda v ČR
Myslim, že Al-Kaiďan by vyhrat neměl, neboť vůbec neumí zpívat. Jeho šaškovské pohyby rozesmějí možná trhlou puberťačku, ale nikoliv desetitisícovou halu. Ta by raději slyšela pořádný zpěv... I když cesty páně jsou nevyzpytatelné... zejméne pokud za nima stojí USAma Bin Aládin
0/0
7.6.2004 21:49

avicena

Re:
Nikdy jsem se nechtěl zůčastňovat jakýchkoli diskuzí na téma"superstar",ale když tady čtu,ty Tvoje bláboly,které nemohl vymyslet mozek zcela zdravý,tak mi to nedá a musím Ti říct,že jsi opravdu velice retardovaný a určitě jsi se musel narodit v 5.měsíci.
0/0
7.6.2004 22:17

vladino

Extra - bonus pro vytrvalce!!!
Pro ty, kteří se sem dostanou ještě po mně, mám tady bonus:
Jde o dost vyjímečný jev, takže nezapomeňte! Ale bacha na oči !!! Ke sledování se mohou použít staré diskety (dvě (?) na sobě) bez pouzdra, pochopitelně, nebo sluneční filtr.
0/0
7.6.2004 20:48

vladino

Extra - bonus pro vytrvalce!!!
Pro ty, kteří se sem dostanou ještě po mně, mám tady bonus:
Jde o dost vyjímečný jev, takže nezapomeňte! Ale bacha na oči !!! Ke sledování se mohou použít staré diskety (dvě (?) na sobě) bez pouzdra, pochopitelně, nebo sluneční filtr.
0/0
7.6.2004 20:44

kometaz

....
Konečně jsem pochopila slová přítele,který mě už od začátku řkal,jak vůbec můžu vést normální řeč na diskusích na netu!!!rekl,že tam chodí pouze lidi,kteří jsou rození "odborníci" a hlavně nemají asi co na práci a v hlavě většinou nic...ted už to chápu a asi se i vám uleví,když si tady budete chrochtat pořád tu svou bez názoru člověka,kterého by jste stejně svými "inteligentními "řečmi  převálcovali...takže dávám prostor dalšímu pseudo odborníkovi a táhnu někam..zdar a doufám,že se tady navzájem pěkně pomluvíte a mě samozřejmě taky......co jiného by jste dělali,že???
0/0
7.6.2004 20:38

Džura - hrdina Pamíru

chybí tu jen AIDS
Tak ty seš tady diskusní SUPERSTAR .  Jenom přijdeš a hned oznamuješ, že potáhneš - tak pá, bejby. Jeom by mě zajímalo, kde jsi přišla k tomu nicku  a že ti stálo za to se registrovat  - tvůj přítel ví, že kometaz má neskutečně dlouhej ocas     .
0/0
7.6.2004 20:54

sixao

Re:
Tak přítelíček bude asi nějaký odborník,když ti takhle dobře radí. Tak teď ti zase poradím já. Táhni i s tím tvým Caligulou Do.......? Takovýhle kravičky Zbožňuju.
0/0
7.6.2004 21:44

wyatt

Re:
docela se divim, že tvuj přítel ví, co je net... a k tomu úspěchu, že jste našli klávesnici vám ze  gratuluju
0/0
7.6.2004 21:57

dallascowboys

Re:
0/0
7.6.2004 22:20

vladino

Extra - bonus pro vytrvalce!!!
Pro ty, kteří se sem dostanou ještě po mně, mám tady bonus:
Jde o dost vyjímečný jev, takže nezapomeňte! Ale bacha na oči !!! Ke sledování se mohou použít staré diskety (dvě (?) na sobě) bez pouzdra, pochopitelně, nebo sluneční filtr.
0/0
7.6.2004 20:31

Džura - hrdina Pamíru

původně jsem to viděl jinak
Tož přátelé, není mi už 12, a proto bych se chtěl ( občas )  na tej obrazovce dívat na něco , na co se dá koukat .  S hrůzou zjišťuji, že na moji původní favoritku Anetu se již tak koukat nechci , neboť jsem i při výborném hlasu  viděl sedmkrát solný sloup  - a to je už i na mě velká soda  ! 
Nechal bych každého ze tří finalistů udělat vlastní 90minutovou šou či koncert s písněmi a tancem.Myslím, že někteří z Vás by pak přehodnotli své " jednoznačné " stanovisko. Kdo totiž neutáhne a nezaujme diváky vlastním déletrvajícím koncertem na pódiu, je de facto nula! ( nepočítejme do toho těch několik světových výjimek )
A ještě něco - na naší scéně již ani v popu není x let nic, na co by se dalo dívat a zároveň poslouchat .
Klidně se budu dívat na Šárku místo na silikonovou Vondráčkovou, které jsem přesycený jak fernetu. Ale rozhodně není podobná Vondráčkové   ani Bartošové  . Takže:
 
SÁMER - zpěv + šou  ( potřebuje se léčit )
ANETA - zpěv + šou  ( pouze v kočující kapele )
ŠÁRKA - zpěv + šou  ( nejlepší z přihlášených )
 
 
             
0/0
7.6.2004 20:16

wyatt

Re:
k tomu dodám jenom jedno. už tzen fernet nechlastej
0/0
7.6.2004 20:31

Blackshield

Re:
Fernet??? Ten musel stáhnout kanystr benzinu
0/0
8.6.2004 0:44

mikey_

Re:
Taky si myslím, že tak milou, upřímnou, "neafektovanou" dívku s mimořádným (zvláštním, jiným, zajímavým - nikoli průměrným) hlasem si v rádiu poslechne velká část milovníků středního proudu...
 
 
průšvih je, že tito staříci jaksi neutrácí za CD...
(možná 1x za rok manželce k zlatému výročí svatby - i když Kája Gott stejně potěší víc.
 
Je to Show business a business je malinko víc důležitý i pro vydavatelské firmy.
 
Na Zličíně bylo 5000 teen fanynek slintajících po Samirovi....
... a pouze pět staříků z ochranky supermarketu (tajících erekci z pohledu na roztomilou šárinku...)
0/0
7.6.2004 20:33

Džura - hrdina Pamíru

probuď se!
Tak staříci neutrácejí za CD, jó ??
A co řekneš, že moje holky teenagerky si již přes 20 000 hodin ( sem ti to radši přepočítal na hodiny, ty študente  ) nekoupily žádný originál CD  ? A MP3 a další jede na plné pecky  - já to poslouchám jako " stařík   " taky.
( já sám mám teda full orinál kolekci Floydů, tam jsem  se teda praštil kdysi přes kapsu  )
0/0
7.6.2004 20:43

Džura - hrdina Pamíru

kuš - originál
0/0
7.6.2004 20:44

mikey_

Re:
teen už "chvíli" nejsem a moje dvě holky zatím nestahují... (prťata)
narozdíl ode mne :-)
 
v globálu ovšem utrácejí za hudbu Ti mladší (utrácí prašulky rodičů - né svoje a to je malinko jednodušší)
 
Každopádně koncert se na MP3 jaksi pořídit nedá :-) Na diskotékách ivetka bartošů taky jaksi nefrčí tudíž autorské poplatky skásnou týpci ala Samir.
0/0
7.6.2004 20:54

oonew

Šárka
mě se zdá , že ona jediná prochází v soutěži nějakým vývojem a přál bych jí vítězství protože se o něj cílevědomě snaží a určitě nemám strach že z ní bude Vondráčková č.2 -vlastně je mi to jedno -spíš to beru jako vyvrcholení TV seriálu. Ale vážně jsem nepochopil včerejší kritiku poroty na její první song... 
0/0
7.6.2004 19:36

wyatt

Re:
vývoj myslíš jako barvu melírů?
0/0
7.6.2004 20:01

Excellent

Ale prd
Ale prd, hlavne at uz vypadne sarka. Kdyby Savka nazpival franka sinatru tak si to cd koupim hned. furt se bavite o anete a samerovi a jako byste zapomeli ze tam je ta treti... sarka. a ta podle me vypadne. i kdyz zpiva dobre, tak visazi a vystupovanim se mi hodi do toho televizniho kresla a posila hlasy samerovi... .
Shalom bisrael
0/0
7.6.2004 19:36

wyatt

Re: ježiš
pořád nevim čemu se divíte, ten člověk co má ty výsledky z Eurotelu má  100% pravdu : vyšlo mu zatím všechno : takže teď padá Šárka, pak je Sámer a vítěz je jediná. která umí zpívat------Aneta..
0/0
7.6.2004 20:05

Logica

Nenávist a zloba
Sámer Issa byl bezpochyby největším favoritem soutěže. Z prvního kola postoupil se ziskem 48 % hlasů, Langerová měla 25 %. V době, kdy byl ješě zajímavý kurz, jsem si však vsadil větší obnos na Langerovou. Lidé se mi divili. Já říkal toto. Sámer se lidem zhnusí, neb mu budou závidět popularitu a fanynky. Aneta dobře zpívá a má vešeré vlastnosti a předpoklady by soutěž vyhrála v Česku takovou soutěž. Je ledová, nudná, obtloustlá, šedivý průměr a bez jakéhokoliv pohybového nadání. Jejím tzv. programem je nenápadnost, ale falešně předstíraná. Typická voda, co břey mele. Langerová zahrála na negativní vlastnosti lidí - nenávist a zášť. Lidé jídají hlas proto, aby společně porazili Issy. Horší je, že až tahleta dívka vystoupí v zahraničí s rukou v kapse, bude to tragédie. No nic. Vítěz je takový, jací jsou lidé. Sámer zpívá hůře, ale je větší hvězda,. Má charisma. Nemůže tedy vyhrát, vždyť Česko nehledá superhvězdu, ale člověka, co nejméně vadí.
0/0
7.6.2004 18:40

melu_zina

Re: Aneta
ac fanynka samera, naprosto nesouhlasim s tvym popisem anety. Mne prijde zajimava osobnost, intelektualne daleko pred ostatnimi soutezicimi, obtloustla? to si snad delas srandu...
0/0
7.6.2004 18:44

Logica

Re:
Předně chci souhlasit s tím, že inteligence Anety siutečně převyšuje ostatní soutěžící včetně Sámera (promiň). Právě toho jsem si všiml, kdy jsem jí viděl poprvé. Ona ví, co dělá. Naprosto jednoduše si vypočetla, jak získát srdce diváků. Zpívá nyni nejlépe, ale nejlepší zpěvačka to není (byla to Balogová). Jí dávají hlas lidé, kterým sice imponuje, ale z toho negativního pohledu. Navíc chci zdůraznit, že jsem neřekl, že je tlustá, ale obtloustá. Podívej se a ní z profilu a uviodíš dvě brady i přes obrovský make-up. Lidem se líbí, neb je to pro ně antiIssa. Jim se líbí, že nemá řvoucí fanynky, že nemá žádné své klasické fanoušky. Já to vítěz eliminační metodou. Na každém jiném něco najdou. Aneta je osobnost zdánlivá. To není Britney Speras, Avril Lavigne či Robbie Williams. To je ndný člověk. Definice osobnosti e jiná než nuda, nenápadnost, stoický postoj apod. Počkej, až vyjede jako vítěz do zahraničí. Pár soutěží jsem tam viděl. Tam to ti mladí roztáčí a snaží se zaujmout publikum. Ona jen stojí.
Já osobně nefandím nikomu a hlassy neposílám. Jen jsem si na Anetu vsadil, protože znám lidi. Sámer má šanci vyhrát, jen když mu dají všechny fanynky po 50 hlasech. Jestli chceš, aby uspěl, tak se snaž. Musím říci, že to z výše uvedených důvodů přeji více Issovi, ale je mi to jedno.
0/0
7.6.2004 19:01

oonew

heheeh
...protože znám lidi :-)))))))))
0/0
7.6.2004 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.