Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Julian: Vypadl jsem po právu

Nebyl v tom snad záměr, ale Julian Záhorovský dělil diváky pěvecké soutěže Česko hledá SuperStar na dva nesmiřitelné tábory. Nezpívá, krákorá, už měl dávno vypadnout! rozčilovali se jedni. Ale je milej a krásnej, rozplývali se ti druzí. Těch druhých bylo nakonec o dost méně. Julian v neděli skončil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cochran

Rock and roll is king
 
nechat vypadnout Balogovou, snad nejvetsi osobnost mezi temi trapaky, to je vrchol debility. Jestli by se spise nemeli davat hlasy tem, ktere si neprejeme do dalsiho kola. Tohle je ale skandal. Obzvlaste kdyz Sarka Vankova postupuje dale. Samer je trapak - takovejch hosiku jiz mame po rozpadlych priteplenych kapelkach tak nac dalsiho. Savka, tez bida. Skutecne hvezdy jsou pouze Langerova a Balogova.
Ale asi je to stejne jedno. nejlepsi muzika se httrala v USA v 50 a zac. 60 let. Rocka and Roll, Twist, Doo Wop , Surf music, Rhythm Blues , to bylo neco. Skoda kazdeho zaslepence, ktery si nebyl tyto styly schopen najit. Soucasna hudba, stoji vetsinou za prd. 
0/0
31.5.2004 11:14

Eles

Olizovací Sámer,
Úlisnej Savka - to je krása. Tomu řikám vystihnout jednim přídavným jménem.
Jinak si myslim, že ačkoli je pravda, že to od Martiny zní všechno trochu stejně, tak se na ní dá zapracovat a může se setsakra zlepšit. S tou její angličtinou se mi to nezdá - ne že bych jí rozumněl (většinou příliš nerozumim žádný anglicky zpívaný písničce), ale když se soustředim, tak rozumim tak stejnému procentu slov jako u ostatních. Než to Herman vytáh, nikdo ani necek. Musim se ale hlavně navézt do Anety. Dost mě štve, že asi vyhraje proto, že je taková šedivá, nenápadná, vždycky přijde, dobře odzpívá, porota ji pochválí a už zas neni tejden vidět. V tohle hlasovacim systému dají pak fanynky Juliana hlas komu ? Samir byl jeho konkurent v sympaťáctví, toho nemaj rády. Savka je úlisnej. Martina je cikánka. Šárka je hezčí než většina z nich, takže to nejde - no daj ho Anetě. A ta se přitom pořád tváří jak hruška, nemá v sobě kouska života a při jejích vystoupeních se vysloveně nudim. Nejvíc mě dostala, když přišla s vlasama stojícíma dozadu, protože mi to připomínalo vetřelce.
0/0
30.5.2004 16:01

Major Milda

Re:
Nevím jak jsi přišla na to, že je Aneta šedivá a nudná. Zpívá perfektně, ale je fakt, že mám pocit, jako kdyby si v posledních kolech vybírala lehký písničky. Asi je chce zvládnout na JEDNIČKU. Přitom právě ona by mohla v pohodě zvládnout i nějaké těžší hity ... no uvidíme večer.
0/0
30.5.2004 16:40

Prince1

Re:
Jasny - Aneta je nase jednicka
0/0
31.5.2004 16:54

Tyrl

Blackshield : Herman a blb ?? ani náhodou
Jeho podpora Šárce není nekritická.On ze své pozice prostě počítá peníze.Opravdová superstar ve výběru není,ani být nemůže.Čili se z někoho bude muset udělat (pokud to vůbec půjde) a to bude stát mraky času a peněz. Nepůjde jen o zpěv (Spice Girls přece v podstatě neuměly zpívat ),ta nová hvězda musí taky umět reprezentovat ( i kdyby jen BMG ).A vložené peníze se musejí vrátit, to je byznys,ne charita Teď si na jeho místě vyber.a) Martinu = hotovou zpěvačku s nádherným hlasem,která zpívá sice trochu všechno na jedno kopyto,ale hlavně kterou bude - ať chceš nebo nechceš - značná část lidí mít za "dementní cikánskou *** z baru u dálnice E..". Je naprosto jedno, že ani jeden z nás s takovým hodnocením nesouhlasí. Já si jen opravdu neumím představit, jak by nás reprezentovala na (třeba) soutěži typu "VC Eurovize". Nechtěl bych to zažít. b) Šárku = tvárného mladého zajdu, který se strašně rychle učí. Hlasově není nezajímavá (nemusí ti sedět a mně může, je to subjektivní... Muka taky nemusím!,Šárka se mi zdá být úplně jinde ..., ale objektivně by Nopová pod křídla někoho kdo nemá fakt talent sotva vzala), je schopná zpívat víc žánrů a každý jinak - a mít i svůj fan klub.Co se image týče ... neušlo Ti, kolik jich už stačila předvést a všechny naprosto přirozeně ? A vol. . Já neříkám, že Šárka zpívá nejlíp,ani náhodou (kdybych vybíral hlavně podle zpěvu, byl by můj kůň Aneta) - ale má podle mého názoru největší potenciál vydělat  nahrávací společnosti - i sobě - těžký love. Možná i dřív, než bude doopravdy dobrá (BUDE časem HODNĚ dobrá ... a nemusí se ti ani pak líbit). Balogová už dobrá je,O.K.- a co dál ?Šárka by měla dostat šanci. Ale ona ji už stejně dostane, takže ať klidně vyhraje Martina, když to musí být,a Herman se z toho po*ere.
0/0
30.5.2004 11:44

chomolungma

Re:
souhlas - přesně vystiženo - Šárka je mladinká, zpívat umí, vypadá skvěle, a ještě má co předvést, dá se s ní pracovat, přetvořit, zformovat, kdrom toho se mi zdá, že zvládá obstojně jakýkoliv žánr, tudíž není orientovaná jen na rock nebo swing adt. No uvidíme dneska - jsem na ni docela zvědavá, ale věřím, že se i s rockovými baladami porve
0/0
30.5.2004 11:53

wyatt

Re:
těžce nesouhlasim. Mladinká je a zpívat umí. Jinak je mi nejnesympatičtější ze všech. Malý oči, velkej nos a úzký rty. Když Aneta přestane nosit ty šílený bokovky ve kterejch pak vypadá jako by byla bez noh, tak superstár je jasně ona. I v tý hlavě to má na ty roky 17! celkem srovnaný.  Olizovací Sámer snad už přestal bavit všechny, Savka je celkem úlisnej - ale zpívá dobře,  z Mariny MF udělala dementa - ale jasně je z nich nejlepší - no ale může náš rasistickej národ zvolit za Superstár Rómku? Asi těžko, že? Takže 1. Aneta, za ní Martina a 3. Savka. No a bude to úplně jinak, protože vyhraje Olizovač a těsně za ním bude Šárka.
0/0
30.5.2004 12:31

Tyrl

noo a co,
Martina určitě nejlíp zpívá, Aneta je z nich možná  nejfotogeničtější. A Šárka je prostě potenciální Superstar.    Byla by to nuda, kdyby všem chlapům byly sympatický (líbily se, chceš-li) stejný holky, navíc bychom se brzo navzájem pobili. U Martiny vadí spíš její - slušně řečeno - jednoduchost, Lucka Bílá je přece taky Romka, a  nikomu to nevadí. Ta kombinace prostě nejde. Aneta je MOC dobrá a chtěl bych ji ve finále s Šárkou (a na desce s Nohavicou, jak se objevilo v tisku). Takové finále ale puberťačky sotva dovolí. S hodnocením mužské části plný souhlas.
0/0
30.5.2004 13:19

Major Milda

Re:
Aha, takže když puberťačky tlačí Juliána, Sámera a Přísvku jste hrozně chytří a přitom teď sami přiznáváte, že nerozhoduje zpěv, ale sympatie k té či oné slečně
0/0
30.5.2004 16:46

Tyrl

Re:
Samozřejmě že i sympatie, nejen zpěv. Ale ty sympatie si musela něčím získat, a ona rozhodně nejen milým ksichtíkem. Viz diskuse k jejímu interview. Hlavní argumenty, proč Šárka JO : neskutečné zlepšení každým týdnem spolupráce s profíky a nádherná čeština.
0/0
30.5.2004 17:26

Blackshield

Re:
Konečně někdo se stejným názorem  Kdyby ti bylo kolem dvaceti a byla z Prahy, tak jsi zvaná na pivko
0/0
30.5.2004 16:26

Tyrl

Re:
Jasně. Profesně tvárná, ale osobnostně natolik oprsklá, že je předpoklad, že si i při všech změnách udrží kontinuitu svého já. Někdo to nazývá "nafoukaností", já to naopak hodnotím jako obrovský klad. Aspoň podle rozhovorů, chatu s ní atd.. Bylo na př. zajímavé srovnat její online odpovědi s jinou Šárkou - Kašpárkovou (trojskok). Mladinká holčina by vyhrála na celé čáře. Přiblblá otázka ? Žádný "no comment". Natvrdo a vtipně odpálím - nebo odpovím. Snad to večer zvládne - bylo by fajn ji ještě teď párkrát představit publiku/vidět v telce. Ale star bude, ať už skončí 1. nebo 5. Na tu "super" bude muset mít i kliku - zas bez ohledu na pořadí v soutěži. Takže večer držme pěsti.
0/0
30.5.2004 12:42

Blackshield

Re:
Jo, chápu tě. Mně ale spíš přijde, že tam nejde o to, co píšeš ty. ale že by ji nejradši dostal do postele
0/0
30.5.2004 16:25

Tyrl

Re: ale di ty,
s takovejma mrňavejma vočičkama, tenkejma rtama, nosem že o číslo větší už je chobot. a mírama 75-45-75 ?? (údaje přebírám od tebe, já to neměřil)  Za prachy, který na ní vydělá, může mít takovejch harém ! Nebo že by najednou nebyla tak ošklivá Ale ale ...   --- Můžeš mít i pravdu, jestli je Šárka v osobním kontaktu tak fajn , jako se jeví z telky a netu - je to normální chlap.
0/0
30.5.2004 17:07

Blackshield

Re:
Asi je na holčičky  Údaje jsi přebral dobře, až na ten nos, to poděkuj wyatt. Mimochodem, dneska jsem prohlížel v Tescu Spy, byl tam pavouk vztahů v Superstar. Takže Šárinka prý něco měla se Sámerem, flirt s Juliánem, Poláček a Standa ji vyfakovali a ještě prý měla něco s těmi, co už vypadli  No prostě věřit tomu může jen debil, nehledě na to, že Sámer prý měl "víc než flirt" i s Martinou a Aneta s Juliánem
0/0
30.5.2004 17:16

Tyrl

Re:
Jo, na holčičky, to dává smysl. Takový Opočenský by si na ní taky zgustnul.  Spy jsou dementi, z druhé strany nech skupinu mladých lidí se stejným zájmem žít měsíc spolu ... to by byl zázrak, aby tam nějaký flirt nevznikl. Hrome, že mi není 20 a neumím zpívat  
0/0
30.5.2004 17:43

Blackshield

Re:
Flirt jo, ale aby každý flirtoval s každým a Šárka se snažila nabalit snad každýho, to byl totální úlet  Ale nezoufej, můžeš se přihlásit do druhého kola, pokud teda nemáš nad 26. Už jsme o tom s kámošem uvažovali, aspoň bude sranda
0/0
30.5.2004 17:57

Tyrl

Re:
vždyť říkám, že jsou to dementi.  Někdo si s někým zajde na dvě decky a oni z toho udělají flirt a hampejz.  Mám za sebou pár podobných smíšených soustředění a často jsme se na nich přeli, zda si budeme hrát  "každý s každým" nebo zda zvolíme "švýcarský systém" (matfyzákovi asi netřeba vysvětlovat) ... ale žádná Sodoma v komoře nikdy nebyla. --- Já se přihlásit nemůžu, jednak mi už 26 bylo a jednak už z mého nicku poznáš, že zpěv nebude u mne to ono :  leda tak výt do metalu.
0/0
30.5.2004 18:20

Blackshield

Re:
Tak to ti závidím, já bych do metalu dělat nemohl, takový chraplák nemám. Maximálně Kabáty bych ještě zvládl  Což by ovšem v Superstar byla spíš výhoda, cukrouši postupujou  Já teda jezdíval na soustředění jen tak do patnácti a to jsme ještě byli slušní, takže to končívalo maximálně flaškou nebo nějakým ošaháváním, ale ta Sodoma by se taky asi neujala
0/0
30.5.2004 19:20

Caly

..
uz bych vyhodila tu Martinu, zpev sice dobry,ale co se tyce osobnosti, me teda nicim az na tu prisernou anglinu nezaujala....sarku nechte byt a tomase taky, to uz radsi at jde samir...furt se olizuje a rehni jak tele...stejne musi vyhrat Aneta, jinak neexistuje spravedlnost!
0/0
30.5.2004 11:08

Caly

BANICKU!!chapes??
ja ti dam,"baniku, my jsme s tebou"....kdyz nevis ze je banicek, tak radsi priste mlc, zpevaku....
 
0/0
30.5.2004 11:05

chomolungma

Re:
vždyť se omluvil, tak drž zobák
0/0
30.5.2004 11:50

Blackshield

Re:
Ale lapsus to byl parádní
0/0
30.5.2004 16:27

ZYON_

oh, f*ck it !
to se tu zas sešli dva "yntouši" :-/ ... zlatej blb Herman oproti tý nadržený "VŠ,20" (hahaha) homokládě Blackshieldovi... Anetqa rulezzz
0/0
30.5.2004 5:40

Blackshield

Re:
Ty vole, ty budeš zřejmě nějakej superchytrák... Dokonce umíš i anglicky  A tak tvrdě mě setřít, jak já vůbec budu moci s tímhle pocitem žít??? No, konec srandy, projevil ses jako totální primitiv a idiot. Argument tvůj nepřítel, co? Tak se dej zas do kopání, ať jsi aspoň něčím užitečnej.
0/0
30.5.2004 16:29

Blackshield

Hurá,
jsem první! K tomu rozhovoru: pokud je to napsané, působí to docela dobře. Pokud ovšem mluví (spíše šišlá), tak je to na dělo  Každopádně dle zpěvu tam neměl co dělat, ale aspoň tu soutěž oživil. Hlavně skrz svého tátu, ten byl
0/0
30.5.2004 0:28

blama

Re:
Mas nejakeho dalsiho kandidata na vyhazov?
0/0
30.5.2004 0:50

Blackshield

Re:
Mám. Už asi pět kol. Šárku
0/0
30.5.2004 0:51

blama

Re:
wow, to se docela shodnem - taky ji nemuzu prijit na chut.....
0/0
30.5.2004 0:55

Blackshield

Re:
Hehe, to jsi se měl/a dostavit v pátek na diskuzi k jejímu interview  Aspoň by se všichni nesesypali jen na mě
0/0
30.5.2004 1:01

blama

Re:
ale copak ..... nekriticti obdivovatele te cupovali na kusy?  docela me bavi sledovat reakce priznivcu a odpurcu jednotlivych kandidatu..... btw mas nejakeho favorita?
0/0
30.5.2004 1:08

Blackshield

Re:
No, spíš se snažili mi vnutit různé komplexy, ale nedal jsem se. Přece jen jsou to nekritičtí obdivovatelé a mezi takovými moc inteligence nenajdeš  Já fandil Standovi, docela rád jsem měl i Zlatušku a Poláčka (toho jsem mimochodem dneska potkal na Holešovicích, docela mě překvapilo, jakej je rachiťák, má hodně úzký ramena. A kouří ). Teď to přeju Martině, zpívá nejlíp.
0/0
30.5.2004 1:17

blama

Re:
tu diskusi rozhodne nezavidim  taky se mi libi Martina.... priznavam Polacek nebyl muj salek caje, Zlatuska byla diblik a docela mi chybi... jinak celkove hodnotim, ze holky maji vyssi uver nez hosi, ale ti zas boduji skrzeva fanaticke fanynky.... no, uvidime jak se to bude dal vyvijet
0/0
30.5.2004 1:23

Blackshield

Re:
Jo, holky byly (a samozřejmě Martina s Anetou ještě jsou) na vyšší úrovni. Poláček mi nevadil, protože mám docela rád Bon Jovi, segra má všechna alba, tak jsem si zvykl. Zlatuška měla moc milý hlásek a celkově to byla pěkná holka. Fanatické fanynky nutno brát jako fakt, s tím nic nenaděláme. Ale snad jich není tolik, Sámer na Superstar nemá, co se zpěvu týče...
0/0
30.5.2004 1:26

blama

Re:
Samer mel svetle momenty, ale myslim, ze mu ublizuje jeho misty nemistne sebevedomi.... to se u nas nenosi. Ostatne, videli jsme u Juliana, ze pubertacky nezmuzou vsechno - coz je dobre  
0/0
30.5.2004 1:32

Blackshield

Re:
No, abych řekl pravdu, tak jsem si i přál, aby to vyhrál... Poté, co vyhodili všechny mé oblíbence. Chtěl jsem to na truc tomu blbovi Hermanovi, kvůli jeho nekritické podpoře Šárky. Je to holt nadrženec:o))) Sámer ale poslední dobou působí sympaticky a pokorně, třeba ten rozhovor byl OK. Jen ten Savka je takový vlezlý
0/0
30.5.2004 1:36

blama

Re:
Oooooo, boze - Savka. Dalsi kandidat, ktery presluhuje.... je dost ulisny a pusobi vypocitave. Priznavam bez muceni, ze jde jen o muj pocit, ale o tom to taky trochu je, ne ?   Takze Sarka, pak Savka ... klidne v opacnem poradi :-))) a potom se dej vule bozi ;-)
0/0
30.5.2004 2:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.