Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Televizní Test národa prověřil lásku

Televize Nova se podřídila jarnímu počasí. Kampaň v duchu hesla "máj, lásky čas" vyvrcholila v sobotu večer třetím Testem národa. Po loňském testu IQ a paměti přišel na řadu test partnerských vztahů s názvem Já a ty. FOTOGRAFIE

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel71

Zábava
Já myslím, že to nikdo nemohl brát příliš vážně. Na rozdíl od předchozích - výkonových a tedy jakžtakž exaktně vyhodnotitelných - testů tohle bylo přeci neuchopitelné. Možná to něco vzdáleně ukázalo, ale především - zábava. A byla ta zábava dobrá?
 
Nevím, myslím, že moc ne. Protože to byla zábava čistě "nováckého" charakteru. M. Čejková otravovala narážkami na svůj nepodařený partnerský vztah, D. Gondík pobíhal jako splašený a místy blekotal nesmysly (ale přitom byl podle mě vtipnější a profesionálnější než M. Čejková) a do toho všeho se neslo hlasité hurrráááá, účastníme se skvělé šou, které rychle a lacino dá všem na všechno odpověď!
 
Divím se konkrétním psychologům, že se do takové šou nechali zlákat, že museli vyplodit nutně zjednodušující a zplošťující interpretace souboru odpovědí.
 
Tak jako i v předchozích testech, ani tady se neukázal žádný statisticky významný rozdíl mezi jednotlivými skupinami hlasujících po internetu. (Stejně tak i ve studiu nebyly rozdíly nikterak významné, ovšem něčím takovým, jako je statistická významnost, přeci není třeba veřejnost znepokojovat.) Přesto jsme se na závěr dozvěděli kolosální debilitu typu "ideální partner je z ... kraje, ve věku ... blabla". Prostě NOVA se vším všudy.
Ale co, díval jsem se na to také, tak co mám co kecat, že.
0/0
18.5.2004 16:51

annien

panejo
vždyť to byla taková pitomost, člověk dvě hodiny vyplnoval odpovedi a pak se dozvěděl jaký je a to celé jen v jedné krátké větě.
 
Navíc Gondík byl fakt strašnej, jakoby nepřipravenej, mlel pátý přes devátý, někoho se něco zeptal a ani ho nenechal odpovědět a zas někam utek. Fakt se umí jenom přiblble usmívat a dělat ze sebe pitomce.
Přiště na ty testy kašlu, škoda času
0/0
18.5.2004 9:55

ProfesorR

Re:
dalo (a asi pořád dá) se to udělat na internetu za zlomek toho času, v televizi to bylo natažený, aby i "měně zdatná část národa", tedy např. voliči KSČM, Soc dem , stíhali test dodělat
Dělat ze sebe pitomce, to mají ti moderátoři v popisu práce, souhlasím, že Gondík ho ze sebe poctivě dělal a dodal bych, že Čejková ho ze sebe ani dělat nemusela .
0/0
18.5.2004 10:52

hasmen

já se divím
Řešíte tu kraviny a uniklo Vám,že se Mirka opět zviditelnila a za nemalý peníz(no jako od Alexe to není)
0/0
18.5.2004 7:29

annien

Re:
no a Mirka byla fakt ta pravá na uvádění testu lásky, škoda že ten večer neopepřila nějakými vlastními zážitky, mohlo to bejt k dívání
0/0
18.5.2004 9:58

ProfesorR

Re:
Ono k tomu nebylo daleko, pěkně si tam párkrát naběhla (ty Freudovské zákonitosti u Čejkové fungovaly neomylně!) a třeba Ilona Czáková ji  kouzelně setřela. Když Čejková si při rozhovoru s ní tak obecně povzdechla, už to nedokážu citovat přesně, ale bylo to ve smyslu: "Těm co se umí takhle milovat, můžeme jen tiše závidět" a na to jí střelhbitě Czáková odpověděla "Tak toho bych se nechtěla dočkat" čímž debata dostala nečekaný rozměr: Čejková jen může tiše závidět to, co Czáková běžně provozuje .
Jo, souhlas, Čejková je šílená....V debatách k článkům kolem soudu o její alimenty jsem tu kdyi psal, proč si to myslím.
0/0
18.5.2004 10:46

Nedobik

Láskopravdový test musí zvítězit!
0/0
17.5.2004 17:42

Nedobik

Re: Cудаев, ты очей ъолшой дурак!!!
0/0
17.5.2004 17:52

ProfesorR

Dezinterpretace výsledků aneb myslete hlavou!
Věta z článku - Ideálním partnerem do života je podle výsledků testu na internetu vysokoškolsky vzdělaný muž ve věku 51-60 let z jihočeského nebo plzeňského kraje. - , která vychází z mechanického zprůměrování výsledků v rozdělení mezi různé zvlášť zkoumané  kategorie - JE NAPROSTÝM NESMYSLEM A NEPOCHOPENÍM ZÁKLADŮ STATISTIKY!!!
Test naopak ukázal, že závislost jeho výsledků v rozdělení na kraje, věk, vzdělání atd. je ZANEDBATELNÁ , protože se nachází v toleranci statistické odchylky kolem hodnoty průměru (cca 185,5) celého vzorku populace, který se účastnil. Pár jednotek odchylky kolem této střední hodnoty (185) nemá vůbec žádný vypovídací význam!
Toto nepochopili ani moderátoři ve studiu a vesele interpretovali rozdíly mezi znameními, věk. skupinami atd...a nikomu přitom nebylo divné, že je to všechno v úzkém pásmu 185 +-pár jednotek.
Přitom extrémy byly veliké, nějakých 120 - 220.
A k té citované větě? Ideální partner, mělo správně být napsané, je ten s těmi 220 nebo 221 body. A nikoliv ten nejprůměrnější z průměrných....
0/0
17.5.2004 13:58

boyxxx78

Ach jo... ta čeština
Celebrity bodovali - tak tohle je prostě hrůza. Je fakt, že Word tyhle chyby neodstraňuje.
0/0
17.5.2004 8:20

jarmilprdel

to pekny_pasek
v tech tvych prispevcich je tolik rozporu, ze jsi me fakt pobavil :) ... njn, kdyz clovek nevi na kterou stranu ma pichat, tak je to potom tezke ... PS: omlouvam se za ten vulgarni vyraz, ale myslim ze presne vystihuje to co ma :)
0/0
16.5.2004 16:36

houba_

Re:
:)))
naprosto presne
0/0
16.5.2004 16:40

pekny_pasek

Re:
jak rikam, jako houby po desti...
0/0
16.5.2004 16:52

houba_

Re:
citace "  "
ty jsi opravdu "plny rozporu" slovy jarmilprdele,
jinak se to da rict i tak, ze to v hlave nemas v poradku
ale jak tak koukam na tuto diskusi, ty jsi vlastne takovy onan, protoze si vystacis sam.
kazda tva reakce na neci prispevek je jen smeskou zvastu, kterymi vlastne reagujes zase jen na sve prispevky
zkus to jednou ve dvou - pozadej nejakeho kolegu na koleji at ti podrzi (prdel). ale dej bacha koho oslovis, protoze kdybys s takovym navrhem oslovil me, tak ti tu tvoji prdel rozkopu
0/0
16.5.2004 22:19

pekny_pasek

Re:
Jako predehra dobry  ale jak se znam a ctu cos napsal, tak jedine pro Tebe. Myslim, ze bych Te o nastaveni prdele nepozadal, jedine tak za ucelem rozkopani te tve.
---
Rozkopat prdel.. a jak si vlastne takove rozkopani predstavujes? To jako, ze by mne bolela? To me boli nekdy i pri sexu, takze bysme vlastne spolu nakonec meli regulerni styk. Nebo ze by jako kusy mych hyzdi dokonce litali po ve vzduchu? Nemel by ses lecit? Vis, ze to je trestne? Zatimco budes sedet v base, ja si zatim budu vesele uzivat se svymi prateli (pritelkynemi/prateli). Zatimco Ty budes mit ve sprse v base opravdu mejdan
 
To rozkopavani prdeli, bych si vazne rozmyslel. Mame tady nastesti Ustavu, ktera zmdry jako ty posila brucet.
0/0
16.5.2004 23:24

pekny_pasek

Re:
To jsem si taky myslel, ze je to tezke, kdyz clovek nevi, na kterou stranu pichat. Ale to je dalsi mytus, kterych roste v nasi tabuizovane spolecnosti jako hub po desti. Nezbyva, nez je sbirat a neco s nimi delat. Rozporuplne me reakce jsou, dekuji za Tvou vsimavost!!!
1) V urcitem smyslu je rozporuplna i sama bisexualita, tedy do doby, nez se s ni clovek konecne smiri. Jsem s ni naprosto stastny
2) Me prispevky jsou rozporuplne, provokativni a vyhranene (coz je v podstate jedno a to same). Mym zajmem neni z Vas udelat gaye a lesbicky, ale provokovat Vas. Je to jako s tou studenou a zanicenou ranou, je treba ji trochu promasirovat, i kdyz to boli, to aby tam proudila krev a rana se rychleji zhojila. Dekuji za Vase reakce, je videt, ze se mi ta masaz velmi dari. Vase reakce povazuji za svuj obrovsky uspech a hodlam pokracovat. Doopravdy ale skutecne proti heterosexualum nic nemam. Heterosexualitu povazuji za vetsinovou orientaci a v hloubi sveho presvedceni ji nezpochybnuji. Prosim, nezpochybnujte, Vazena ceska spolecnosti, do ktere se hodlam i nadale pocitat i ja (proti cemuz nec nezmuzete), nas ostatni.
0/0
16.5.2004 16:51

pekny_pasek

Re:
za vulgarni vyraz povazujes "jarmilprdel", nebo "pichat", ci snad "prdel"  Jiny jsem tam nenasel, Jarmileprdeli
0/0
16.5.2004 16:54

pekny_pasek

bisexualita v mem zivote :)
Na novu se samozrejme nekoukam  Zasadne sleduji v pauzach mezi dokumenty na CT2 reklamy.  Nova mi vsak udelala velikanskou radost:
"Na prvním místě se překvapivě umístily celebrity,za mimi svobodní,na třetím místě skončili jedináčci.Dále šéfové,holohlaví,lesbičky a gayové,vdané a ženatí skončili poslední."
Lesbicky a gayove nejsou sice prvni,ale jsou pred vdanymi a zenatymi.Svedci to o zakomplexovanosti poslednich.Celebrity totiz chodi se svou kuzi na trh a proto provadeji jaxi denne svou ocistu,svobodni maji rozum,jedinacci jsou sebevedomi tak nak od prirody,sefove,jak by smet,a holohlavym nic nezbyva,na tech to proste je videt.Lesbicky a gayove se rozhodli zit v pohode.Vdane a zenati jsou zakomplexovani,protoze 100% heterosexualove A to nejspis do jednoho, a pak to jde videt - urazky, hadky, cynismus,podvadeni,odpor,vzajemne "porozumeni"."Heterosexualove",delejte s tim neco!!!! Kdyby byla nase spolecnost otevrenejsi byl bych uz nejspis taky zenaty...mel bych partnerku,ktera by respektovala mou prirozenou bisexualitu a priznala by si tu svou..Tak se vsechny me dosavadni partnerstvi promenily v hromadku cynismu...myslim, ze by me vetsina mych dosavadnich partnerek vyfakovala,kdybych jim rekl, ze je/ji hluboce miluji, ze s nimi/s ni chci zalozit rodinu, ale ze nehodlam naoko zvracet pred tematem homosexuality.Nasel jsem si ted ale uplne skveleho pritele a jsem za to vdecny...moje byvalky stale podvadeji sve partnery a hadaji se s nimi  jedna se mi sverila, ze by se klidne vyspala s Madonou.Jaka drzost!!Kdyz jsme tuhle videli dva gaye na ulici, potouchle se smala,krava,no
0/0
16.5.2004 13:18

elvan

Re:
Takoví sedí u novy celý den
0/0
16.5.2004 13:23

pekny_pasek

Re:
U novy nesedim, nebot se uspesne nachazim v zahranici. Nepracuji na stavbe, ani nikde nezebram na ulici, ale studuji tady  Doporucuj to vyzkouset. Je to lepsi, nez ve 20 planovat rodinu a potaji si honit nad e-strankami s homosexualni tematikou. Ozenit se muzes kdykoliv potom, hlavne ze sebe nedelej cistokrevneho hetero! Takovy krasny den (tedy alespon tady u nas - 30 stupnu nad nulou..) a ja musim ztracet pri psani seminarni prace cas s takovym/vou troubou  
---
Co to je vubec ta heterosexualita? Je to jen hluboke presvedceni, nebo dispozice? Pokud je to hluboke presvedceni, pak Ti jiste odlisnosti nevadi, nebot nemohou Tvou sexualni integritu narusit. Pokud je to vrozena dispozice, potom, jak by smet.
---
Ma bisexualita je nejspise vrozenou dispozici, zaroven ale i hlubokym presvedcenim. Neni nic lepsiho. Jiste, "heterosexualove" mou sexualni integritu take nemohou narusit... Bavi me ale tyto zaprisahle a cistokrevne reproduktory lidske populace nasirat.  At si trhnou nohou   Kdybych ta Vase heterosexualita byla opravdova, tak bych Vam dal pokoj....  To co ale predvadite (urazky nas ostatnich..), bohuzel, s heterosexualitou nema nic spolecneho. Koukejte se radeji reprodukovat a neotravujte. Teste se, heterosexualove, jeste si na techhle strankach uzijem
0/0
16.5.2004 13:49

SQWER

Re: Ach jo
Preji ti, aby ti tve nazory hodne dlouho vydrzely... Kolik je ti let?? Jake jsou tve skusenosti? Jo, dvacetilety canek nekde v zahranici na studiu a ma pocit ze sezral svet. Nebudu ti nic vymlouvat a moralizovat, jenom ti preji aby jsi to zvladl az se na tebe ti tvoji skveli partneri vybodnou. Vis o zivote a vztazich prd chudaku. A nepisu to proto ze to nekomu strkas do zadku, ale proto ze jsi arogantni chytrak.
P.S. Homouse beru ale bisexualita je na povazenou a na leceni nemyslis????
0/0
16.5.2004 15:16

pekny_pasek

Re:
1) arogantni jsem - ve vyjadrenich na toto tema. Jednoznane s Tebou souhlasim! V ostatnich tematech byvam jako beranek... ani bys me nepoznal.
2) A kam ty homouse beres? A proc by sis tak chtel povazovat bisexuality? Co je Ti do toho, kdyz nejspis budes gay, ktery nekam bere homouse, nebo hetero, ktery nekam bere homouse...
3) Svet jsem nesezral, ale zhltal cely na jednou... a to neni dobre. Kdyz jsem mel pocit, ze jsem se z toho pozvracel... zjistil jsem, ze ten svet tam predemnou stoji dal, nezhltany, a ze se mu nevyhnu, takovemu, jaky je. Naucil jsem se jej tedy jist po kouskach, presne tolik, kolik mi dava kazdy den.
4) Nevim, proc bych Ti mel prozrazovat svuj vek.. to neni smyslem mych vystupu. Myslim, ze 20 leti se s 30 letymi jeste docela navzajem respektuji a toleruji. 
5) O vztazich a o zivote vim tolik, kolik mi jich zivot a ja sam sobe nadelil.
6) Trhni si taky  ty "nechcimoralizovat"
Bisexualni arogantni chudak  Kdo jste Vy, pane
0/0
16.5.2004 15:55

Nedobik

Re: Myslíš, že bych se u vás uplatníl
když ho mám malýho?
0/0
17.5.2004 17:45

pekny_pasek

Re:
Ne
0/0
17.5.2004 19:15

Nedobik

Re: To jste teda vy buzeranti netolerantní a od teď na vás měním názor!
Postavit mimo zákon. (Lesby mám rád, to je příroda)
0/0
17.5.2004 19:21

pekny_pasek

Re:
Menis na nas nazor?? To nas jako ted mas rad, jo? Zajimave  Diky, ale nechci, myslim, ze bych se za Tebe velmi stydel... Radeji zase bud to svy nenavistny a netolerantni howado  Tak jsi velmi prehledny, pruhledny, a tedy pod kontrolou. Tvuj maly penis bych taky postavil mimo zakon. To je taky jediny zpusob, jak je, nejspis, mozne jej postavit. Vzhledem k jeho velikosti, Ti to stejne ale nebude moc platne. Ty mas sice rad lesby, ale ony Tebe ne  Tomuhle ja rikam priroda, ze se rodi takova howada, jako Ty, kterym to nedojde. Clovece, jsi Ty vubec normalni? Tak ty mas rad lesby, jo??!! Clovece, tos je fakt dojal  A me taky.
0/0
17.5.2004 19:36

Nedobik

Re: Vyhonil jsi se u toho?
Jdu na pivo, hoň se dál!    
0/0
17.5.2004 19:49

houba_

Re: Kdyby byla nase spolecnost otevrenejsi ...
nase spolecnost muze byt jak chce, ale ty stejne s zadnou nezustanes, protoze jsi magor a zadna to s tebou nevydrzi
0/0
16.5.2004 13:51

pekny_pasek

Re:
Dalsi duvod, proc by sis mel hledet sve reprodukce. Nepredstavuji pro Tebe, nejspis, zadnou konkurenci... Znas ale skutecne dobre sveho partnera, pokud jsi ta houba, nebo partnerku (ten houba)?????? Jaxi muzes byt xakru vubec tak jisty, ze te nepodvedla pres internet prave se mnou?
Doporucuji vsem se svymi partnery mluvit. Ale ne stylem: Co to zase s Tebou doprdlele, lasko, dneska je! Takhle nevyresite nic. Zkuste spsis zacit mluvit o sobe... Ja jsem, bohuzel, se svymi divkami o sobe nikdy nemluvil. Byly totiz vzdy rychlejsi - driv stihly rict nejakou kravinu na ucet  heterosexualni vyjimecnosti.. tak to slo nak pak uz zkopce samo.. :/
Mluvte se svymi partnery/kami.
0/0
16.5.2004 14:09

mart_ini

Re:
Fuj! Mozna by ses mohl nad sebou zamyslet, asi u tebe neni neco v poradku,kdyz se citis byt i castecne jako ritopich.Ty hefty o zakomplexovanosti me uz lezou krkem. Rozhodne nemam komplexy z toho ze nejsem bukvicak.Zakomplexovani jsou prave homousi,protoze se boji priznat svoji "VADU",navic se snazi prekrucovat dukazi o tom, ze to opravdu vada je.Je mi uplne jedno jesltli je nekdo normalni nebo teplej,dokud s tim nezacne "machrovat" nebo to nekomu cpat pod nos.
0/0
16.5.2004 14:01

pekny_pasek

Re:
Jestli Ti neco leze krkem, tak to je tvuj problem. Stejne tak, jako Ty rikas, ze Ti lezou krkem, ja rikam, ze to, ze Ti to krkem leze, je zakomplexovanost. No, jiste, vada to je, ale tehle pruderni spolecnosti, kterou jsem se rozhodl s timhle tematem permanentne namdravat!!  Pokud vim, s nicim nemachruju, pokud se tady mnohdy Vy "hetero" producirujete s vulgarnimi a sexistickymi poznamkami, proc bych xakru nemohl ja?? Pokud machrujes Ty, nemusis se obavat, ze zustanu pozadu. Naopak, muzes si byt jisty, ze Te jeste v mnohem predezenu, Ty heterosexualni suverene.. Jak se tedy projevuje Tva heterosexualita, ze mas potrebu odpovidat napulritopichovi? Nejsi tak trochu vadny? Nemel by sis o tom promluvit se svou partnerkou? Helets, nech me na pokoji, jo!! A koukej radeji sve partnerce koupit kvetinu. Ty plny porozumeni
bisexual (budu stejne sexisticky a vulgarni jako ty se svou hetero)
Trhni si
0/0
16.5.2004 14:17

mart_ini

Re:
Me timhle nesbalis:-)))))))))Bez radejc darovat koule impotentnim,pac ty si je dostal omylem.
0/0
16.5.2004 14:24

pekny_pasek

Re:
Ja bych Ti ty koule rad daroval, ale myslim, ze by Ti to moc nepomohlo, pac tu impotenci mas f palici  
0/0
16.5.2004 14:28

mart_ini

Re:
To uz radejc budu zrat banany, ty prihratej pseudointelektuale:-))Hele napis Troskovi,trebas by te za mensi sluzbu obsadil i do tretiho braku Kamenaku:-))
0/0
16.5.2004 14:31

pekny_pasek

Re:
Troska neni muj typ, i kdyz si jej velmi vazim, rozhodne vic, nez prazdne sklenice Martini. Tve oznaceni prihraty je naprosto trefne, nebot nejsem teply, ale prave prihraty. Dekuji za uznani. Pseudointelektual mozna jsem, ale zatim jsem to v sobe neobjevil, takze se s tim netrapim:) Az to prijde, tak s tim pujdu taky ven. A uz mi, prosim, nepis. Tak, jak se projevujes Ty se projevovala totiz vetsina "heterosexualu", kteri si vzdy se mnou po jistem case alespon vyhonili pero  a ziji se svymi partnerkami dal. Za chvilku me mozna pozves na kafe, ale muzu Te ujistit, ze nemam zajem. Navic, mam pritele a nehodlam mu zahybat  Ve Tvych reakcich zkusene oko bisexuala/gaye ledasco odhali.
bix  
0/0
16.5.2004 14:45

pekny_pasek

Re:
Ale nic si z toho proboha nedelej!!! Hlavne zachovej klid a nepokousej se o sebevrazdu. To vetsinu z nas, tedy i ja, v dobach, kdy dospivali na prelomu realneho socialismu a rodici se realne demokracie, zazivali. Tak hlavne klid, jo!!!! Vsechno se vyresi. Nech to ulezet, a treba zjistis, ze to s tou Tvou bisexualitou neni zase az tak vazne a ze jsi "fpodstate" porad ten stejny hetero. Takze se nic nedeje.
0/0
16.5.2004 14:50

mart_ini

Re:
Vez ze tu tvoji teorii o vlastne teplejch kriticich uz jsem slysel mockrat,jenze ono to bukvicacky proroctvi jeste porad nejak po tech letech neprichazi.Uz to tak bude, holt jsem normalni:-)
0/0
16.5.2004 15:00

pekny_pasek

Re:
Bud rad, ze ses se svou sexualni orientaci vyrovnal Z vlastni zkusenosti vim, ze to je velmi dobre
 
0/0
16.5.2004 15:14

iluze

Re:
Ahoj ty věříš na věrnost? To tvé orientaci neodpovídá. Bisexuálové snad ani nemohou být věrní ne?:) Jinak se chci zeptat zda používaš kondom víš že se zase rozšířil syfilis? A ten mají holky i klucí:) Jinak souhlasím stebou v tom, že by spolu měli partneři více mluvit:) to je určítě základ všech problémů. jinak bud prosím k naši ranné demokracii více tolerantní Není to dlouho co jsme si ani nesměli myslet nic jineho:) a to je opravdu v hlavě:). Jinak mily muži nepřete se kvůli hloupostem je jaro a je jedno koho milujeme:) i když nejsou ti klucííí fajn:)?
0/0
17.5.2004 9:44

pekny_pasek

Zdravim Te! :)
Ahoj na vernost verim,nebot ji ma jen ten,kdo si ji udela-a to chce zodpovedny pristup!Je treba vedet,proc chci byt verny a jestli hlavne na to mam. Mate pravdu,bisexualita s vernosti tak trochu v rozporu je. Neda se ale nic delat, pokud clovek chce najit jiste vychodisko ze sve potreby byt s jednim partnerem/kou pokud mozno po cely zivot, a ze sve bisexuality (obe se me bytostne tyka), musi toto vychodisko hledat. Je to trochu komplikovane, ale da se dojit k akceptovatelnemu zaveru, ze ktereho se clovek nezblazni. Jde jen o to si priznat svou prirozenost, a pak uz to jde skoro samo. Pro mne je vztah s muzem stejne kvalitni, jako ten s zenou - proto povazuji vyhledavani druheho pohlavi v dobe setrvani ve "svazku" s jinym bud za cilenou volbu, hledani se, nezodpovednost, nebo pomateni smyslu, nebo vysledek vzajemne domluvy a porozumeni, tedy diskuse ve vztahu. Jak jde videt, k tomuto problemu lze pristoupit zodpovedne i nezodpovedne. Pak se zdaji byt, z hlediska one povestne vernosti, naprosto rovnocennymi potreba "vyhledavat Lenku, kdyz mam Petru", jako "vyhledavat Lenku, kdyz mam Petra". Potud ma kazdodenni zkusenost.
 
..... pokracovani
0/0
17.5.2004 12:09

pekny_pasek

Re:
.... pokracovani
--
Jasne at si kazdy mysli, co chce! Vzdyt i netolerantni lide maji pravo chtit nakopavat buzikum prdele a nedokazat racionalne vysvetlit proc. Maximalne tak to konstatovani jeste zopakovat, to jo...
---
Ja se nepru! Ja jsem jen velmi "militantni". Az splnim sve soucasne a pomijive povinnosti, rad bych se stejne tak pomijive prochazel se svym pritelem po parku, aniz bych mel strach, ze me nejaka latentni buzna nakope do zadku...
---
Jaro jiste je, v tom s Vami take naprosto souhlasim
---
Ti klucííí i holkýý jsou moc fajn  I kdyz, jak kteríí a jak kteréé
 
Vas  at uz jste jakehokoliv pohlavi
0/0
17.5.2004 12:10

iluze

Re:
Děkuji jsem dívka a nebojte on ten svět bude lepšejší:))) Jen jsme si na tolik svobody ještě někteří nestihli zvyknout:).
0/0
17.5.2004 15:15

pekny_pasek

Re:
A ja Vam dekuji za hezke povidani
0/0
17.5.2004 17:22

elvan

NOVA
Novy se asi tak lehce nezbavíme,ale když se chce na to někdo dívat ať se dívá !!!!! Jen kdyby se ti debilové nesrali do fotbalu a vůbec do sportu !!!!!!Ty seriály ze živta Bolívie to jr pro ně O.K.
0/0
16.5.2004 13:17

SQWER

test naroda
proveril akorat trpelivost divaka pripadne slabomyslnost tech co se vydrzeli divat az do konce.
Snuska nic nerikajicich kecu od "te prave": Cejkove-rozpolcene k.ravy kterou zajima v partnerstvi pouze kolik penez bude mit bezpracne mesicne. V zaveru se urcite 95% divaku dozvedelo zlatou stredni cestu: "jo jste dobri, ale je stale co zlepsovat..." Posledni dobou je Nova na zvraceni!
 
0/0
16.5.2004 12:13

TommyCZ

Re:
Stupidni test, jakych jsou v casopisech tuny, jen bylo kolem tohohle vic humbuku. Neco jsem zaslechl, protoze se zena vedle chvilku divala a stacilo mi a zene nakonec take. Na Nove se divam uz jen na Mash a vyjimecne na nektery film. Prvni a posledni tento tyden byl Desperado. Divim se, jak se s temi estradami a telenovelami dokazou uzivit. :-/
0/0
16.5.2004 12:57

houba_

Re:
ve ctvrtek (myslim) davaji ted vecer filmove pohadky
dle meho nejlespi filmy v celem tydnu :))
0/0
16.5.2004 13:53

made_in_china

Re:
kdyby jen polední dobu, ale ono to už je několik posledních let
0/0
16.5.2004 13:32

duval

Re:
myslím ,tak 10
0/0
18.5.2004 8:33

fleret

Nova se svymi pilotnimi programy
to se tech 10 mld. vyplatilo..........jisti to satelit,protoze tyhle pi*oviny jsou opravdu pro chude duchem.........Takovy uslintany obezni a obstarozni Novotny taky neni k zahozeni .....manzel Cejkove dobre vedel,proc zustat v USA.......
0/0
16.5.2004 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.