Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žilková: Koledníci? Roztrhli mi ruku

Má jadrný slovník, ale chystá pořad o společenském chování. Ze všech svátků nejraději slaví Velikonoce, ale letos odletěla do Atén. Je žádanou herečkou, ale bez hraní by se obešla. Veronika Žilková je ženou paradoxů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R_V

Bohužel...
Bohužel se mi zdá, že od vynikajícího Zapomenutého světla a právem obdrženého Českého lva se dá poté mluvit už jen o zahozené kariéře (Šípková . růženka, Tele Tele, ...)
0/0
13.4.2004 7:51

mukr

Slušné chování vs. nový zákon definující a postihující sex. harašment
Ono v zásadě v čem je nyní problém?
Podržíte ženě dveře - můžete z toho mít problémy
Pustíte ji sednout - můžete mít problémy
Oceníte pěkný ochoz - můžete mít problémy
atd.
Prostě trapárna v praxi, ale kdo by neměl strach, že padne na nějakou <|>, která viděla moc amerických filmů. Jedinou jistotou je dělat že tam nejste a tyto do této chvíle slušné záležitosti provádět pouze těm, které znáte a víte, že to nejsou žádné vypatlané kravky.
0/0
12.4.2004 9:44

iluze

Re:
Hm další chytrák, který všechno převrací naruby herašení znamena že ženu osahávate a ji se to zretelně nelíbí neznam ženu která by nebyla ráda aby ji nekdo pustil sednout nebo ji podrzel dvere. Bohuzel se to tak casto nestava jen ti kterym to kdysi v mladi maminka rekla to rozpatlávaji a delaji ztoho problem zen. Kdyby to napsala zena tak bych se na tim snad zamyslela ale od muzu to je jen alibismus. S VZ souhlasim dnes MUSI byt mnoho zen tvrdych jelikoz muzi si hraji na slepce, zsenstile heterosexualy nebo nemohouci chudinky ci snad socialne neschopne. Napsala to zena pracujici a denodene potkavajici karikatury muze. A ted do me muzi "gentlemani".
0/0
13.4.2004 11:30

červený bedrník

Re:
se pleteš ženo. Sexuální obtěžování nemusí být nutně jen "osahávání", ale je to každé chování sexuální povahy, které je pociťováno jako obtěžující. Tzn. třeba hvízdání, komentování vzhledu atd.
V usa se stal případ, kdy žena zažalovala muže za sexuální diskriminaci, protože ji pustil v podzemce sednout. Argumentovala tím, že ona vydrží stát stejně dlouho jako muž a tím, že ji muž pustil sednout jí dal najevo, že ona to nezvládne a to ji urazilo.
Jinak žilková je zamindrákovaná ženská, to z jejích útoků proti chlapům přímo čiší. A ty na tom nejseš o moc líp, iluze. A co se týče těch, co si hrají na chudinky, jsou to právě ženy jako ty, co si stále stýskají a brečí, jak jim muži ubližují a neváží si jich. Přestaň se babrat ve svým pocitu méněcennosti, kterej spousta žen zřejmě získává už jako genovou výbavu, a zkus přesvědčit svýho chlapa, že seš člověk, kterej si zaslouží úctu ne proto, že je žena, ale pro svou povahu, charakter a schopnosti.
0/0
13.4.2004 11:52

jarno

..pro vercu
veruno koukej chrapat dyl uz si toho dokazala dost tak se nestrhej pa!
0/0
12.4.2004 3:18

játovímnejlíp

Re:
presne tak! mas to ve jmenu, nechceme se tady docist, ze Veronice praskla zilkova
0/0
12.4.2004 8:18

interesantni

charita
Paní Žilková je výborná herečka. ...má takovou nevšední barvu hlasu. Její práce v oblasti charity je velice chvályhodná, více takových lidí!!!
0/0
12.4.2004 0:25

vykurte

no hlavne ze ji neroztrhli
p i c u :)
0/0
11.4.2004 17:12

my_kl

Re: ale jo,
hezky řečeno,přímo v TELE TELEcím duchu.
0/0
12.4.2004 17:43

jirka04

Pořad TELE TELE
skutečně nemusím. Možná, že proto neobdivuji ani paní Žilkovou. Dokonce mi poněkud vadí, že podívám-li se do novin, zapnu-li rádio, případně televizi, všude na mne vykoukne paní Žžilková. Skoro, jako by ani jiná česká herečka nebyla! Možná, že se pletu. Prosím, opravte mne!
0/0
11.4.2004 13:59

jirka04

Re: Omlouvám se
Pochopitelně paní Žilková a ne Žžilková.
0/0
11.4.2004 14:01

Lumo

Re:
Ptáte se, zda existuje jiná česká herečka. Nevím to úplně jistě, ale také jsem slyšel jméno Jiřina Bohdalová...  Je to také herečka?
0/0
11.4.2004 14:07

Robotron3

Re:
Sorry za vnucovani se, ale Jirka04 se neptal zda existuje jina ceska herecka. Jinak me taky pomerne vadi, ze se media tolik okoli ni toci. Taky si myslim, ze pozornosti by si zaslouzili i jine imho lepsi a mladsi herecky. Napr. moje tajna laska Klara Issova :)
0/0
11.4.2004 14:14

Lumo

Je to obdivuhodná ženská
Chci říct, že Žilkovou - hlavně kvůli TELE TELE, což je mnou jednoznačně nejsledovanější pořad - považuji za špičkovou herečku, která se navíc hodně vyzná. Pracovat téměř 21 hodin denně je neméně úžasné. Také si myslím, že by měla hodně věcí, co říct o slušném chování. To, že umí použít i jaderný slovník, je dáno jejím temperamentem, nikoliv tím, že by neznala pravidla správného chování nebo je neuměla používat.
0/0
11.4.2004 13:07

antisvejk

ten SLON V PORCELÁNU je sakra potřebný
Má pravdu s tou současnou českou nevychovaností, to se  n i k d e   na světě nevidí. Na tom máknout je dnes nejdůležitější...
0/0
11.4.2004 10:22

pacifista1

Re: typicy ceske???
Ziju uz pres deset let mimo CR (Norsko), docela hodne cestuju a nemuzu rict ze by zdvorilost v Cesku byla horsi nez jinde. Zajimave je ze kdyz nekdo kritizuje tu ceskou nevychovanost mluvi vzdy o tech cesich, jako by sam cechem nebyl, nebo spis povazuje sebe sameho(samou) ze tu cestnou vyjimku. Jinak pani Zilkovou jsem dlouho nevidel, netusim co je Tele Tele, ovsem z jejiho rozhovoru lze vycist ze je dost snob a zakomplexovana. A kdyz mluvi o moralce tak jsou to jenom kecy... Skoda, matne si vzpominam ze se mi jako herecka libila... Holt nikdo neni dokonaly, ovsem v jejim pripade bych moralku nekazal...Cau cesi a nebojte se vsude ve svete se najdou jak vychovani tak nevychovani lidi.
0/0
11.4.2004 23:11

játovímnejlíp

Re:
vic nez mimo CR jsi mimo mísu.
pises, ze jsi nevidel..., netusis..., ale vis co ona je.
pro takovy druh nazoru mame presnou definici: omezeny.
 
0/0
12.4.2004 7:26

Robotron3

Re:
Proboha, kdo VY vsichni mate vyraz, ty ses KOMUNISTA, SEKTAR, EXTREMISTA nebo tak neco... uz je mi to jasny. me je blbe
0/0
12.4.2004 9:50

játovímnejlíp

Re:
koukam, ze uz jsi se tady pekne vyblil
0/0
12.4.2004 16:20

pacifista1

Re: slepota?
skoda ze sis neprecetl co jsem napsal - "z jejiho rozhovoru mi pripada.." Nerekl jsem co je nebo neni. Ovsem protireceni v tom rozhovoru je tolik ze by to nemelo ujit nikomu. Navic z toho (na zaklade rozhovoru - na ten reaguju) cisi snobstvi. V cizine se stale vic zeny zrovnopravnuji s muzi. A vstavat kdyz nekdo vejde do mistnosti at je to dama nebo pan je vyrazem ucty, ta neni povinna, tu si dana osoba musi zaslouzit. Nezijeme uz pod silnou vladou cirkve ani komunistu, mame svobodu. A! zenska ktera pouziva sproste slova (zaznelo v rozhovoru) u mne neni dama. To je zase muj predsudek
0/0
12.4.2004 11:52

játovímnejlíp

Re:
taky si myslim, ze tyhlety konvence je blbost, staci, kdyz slusnost vyplyne z myho chovani.
zrovna tak nepouziti sprostych slov pokud to vyjde ze situace a je to primereny, je dobry jenom k moralizovani.
jsou lidi, kteri si nemuzou dovolit mluvit sproste, protoze by z toho vyznelo hulvatstvi, Veronika Zilkova k nim  nepatri, opak by zavanel pokrytectvim
0/0
12.4.2004 16:46

1982

Re:
Jak to tady ctu ses picus a zakomplexovanej blb, co honi si sve EGO po diskusich. Co myslis, je zde pouziti sprosteho slova neprimerene, anebo jen konstatuji fakt, takze si to mohu v teto souvislosti a s takovouto osobou jakou ses ty dovolit a stale zustavam slusna?
0/0
12.4.2004 17:23

játovímnejlíp

Re: "manzelka"
nevim sice, kde jsi ty diskuse videla ale asi soudis v duchu svyho mysleni.
podobnou urednici jsme v zamestnani taky meli. nerekla by sprosty slovo, porad se pohorsovala, poucovala - neprustrelna. alkoholu by se nikdy nedotkla. dokud neprisel podnikovy vecirek. zlila se tak, ze tancovala nahata na stole atd. po deviti mesicich se ji narodilo dite, byla rada, ze to nebyl pes, po tom co a s kym tam vsechno delala. dnes je z ni uspesna lesba, protoze dnes "uz se to netaji"
a ze jsem blb atp., tak to mas pravdu. ale narozdil od tebe to o sobe aspon vim
0/0
12.4.2004 19:34

Robotron3

Re:
Aspon v reakci k zensky s moch bejt trochu slusnej a ukazat, jak je to mysleno s tim chovanim. Bohuzel jesitnost se ukazala.... Ostatne vzdyt ty mas uplne stejnej dvoji metr moralky a chovani, stejne jako ta Zilkova. Apropo nejses vlastne Zilkova sama? Diky za posledni radek :)
0/0
12.4.2004 20:10

játovímnejlíp

Re:
je mi uplne jedno, pod jakym nickem momentalne zrovna reagujes.
0/0
12.4.2004 20:30

Robotron3

Re:
Tak neodpovidej ťunťo  (anebo ne, me totis bavis )
0/0
12.4.2004 20:34

játovímnejlíp

Re:
4dny musim ted pryc. ale potom ti reknu, co jeste nevis.  zkus zatim rict obcas )hovno(, pro zacatek aspon vzdycky na zachode, ale nahlas! uvidis, ze hned budes lepsim clovekem
0/0
12.4.2004 21:50

Pritt

Re:
Jediný, kdo je tady omezený jseš ty.
A Žilková by měla s tou morálkou začít, nejdřív u sebe a potom u svých dětí, nebo alespoň u dcery Agáty. Píše, jak se o rodinu a děti stará, že její děti jsou slušně vychovaný, ale to že její Agáta je feťačka a na pervitin jí doma nakradla plno peněz, to už nikde nezveřejňuje. Takže ať nejdřív začně u sebe.
0/0
13.4.2004 10:59

Pritt

Re:
Jedinej kdo je mimo mísu jseš ty.
 
Žilková ať začne nejdřív u sebe a potom může svojí dceru Agátu odnaučit brát drogy. Takhle má totiž vychovaný děti.
0/0
13.4.2004 11:05

vanmar

Re: studeny norsko
Je vidět, že tady nežiješ. Tahle žnská, i když občas šlápne vedle, o morálce nejenom mluví. Ona žije vážně tak, jak káže. Pro lidi, který zrovna nemaj to štěstí si v pohodlíčku lebedit mezi studenejma norama, vážně dělá hodně. Kdyby byla kažedej tak altruistickej jako ona, jsme vážně někde jinde. Tak radši zvedni zadek a běž někomu pomoct.
0/0
12.4.2004 11:09

pacifista1

Re: ?
Ze pani Zilkova pomaha lidem v nouzi je velice pozitivni, o tom neni debat. Reagoval jsem na jeji dvoji moralku, snobstvi a omezenost (jak slepe zastava stare tradice protoze "tak to ma byt"). Jinak se neboj na zadku nesedim, spousta mych penez a volneho casu jde na tzv. charitativni ucely, akorat nemam potrebu si z toho delat PR...
0/0
12.4.2004 11:58

fjmikes

Re:
Zcela souhlasim. Mluvi trochu z cesty specielne o zdvorilosti. Zminuje USA, zde Vam podava rizek ruku aniz by se obtezoval vstat. To je zcela bezne.
0/0
12.4.2004 13:28

Robotron3

moralizovani
Myslim, ze aby mohl nekdo moralizovat, tak jak to dela pani Zilkova (zvlaste u medialne vyditelne osoby), je nejdulezitejsi zacit u sebe. Je to presne tak jak s tim otcem ctouci noviny, co jeci na deti, at se chovaji u obeda slusne. Sama tento priklad dava, ale nenapadne ji, jak si silene protireci. Pripada mi, ze jakekoli jeji vyroky na toto tema je jen placani do vetru.
0/0
11.4.2004 0:43

játovímnejlíp

Re:
jako robotron nemas sanci pochopit, o co jde.
tak nemoralizuj. ty! na to nemas.
jo, a jeste neco: polib si pr*del!
0/0
11.4.2004 8:01

Robotron3

Re:
Jestli tohle je typicky priklad fanouska pani Zilkove, tak nemam co dodat. (hovori za vse)
0/0
11.4.2004 9:01

jirkala

Re:
Jasne vYditelna gramaticka uroven tveho prvniho prispevku take hovori za vse
0/0
11.4.2004 10:15

Robotron3

Re:
Za hrubku se samozrejme omlouvam. Myslim ale, ze nema nic spolecneho s vyznamem. Ostatne vzdy sem mel v diskusich o cemkoli takovy pocit, ze pokavad nekdo nema argumenty, chyta se pravopisu.
0/0
11.4.2004 10:24

jirkala

Re:
Dobre, precti si co si napsal v prvnim prispevku - BLA BLA BLA, neni proti cemu argumentovat
0/0
11.4.2004 13:35

Robotron3

Re:
Myslel sem, ze se vyjadruju jasne... moje reakce  byla na clanek, ve kterem se Zilkova odvolava na slusne chovani. Chysta porad o slusnem chovani.... Chtel sem jen rict, ze u toho, kdo chce poucovat ostatni o ''slusnem chovani'' je dulezite, aby se sam tak choval, jinak to proste ztraci vyznamu. Ja co sem videl, at se na me nikdo nezlobi, ale z jeji strany se o slusnem chovani vzdy mluvit nedalo. Doufam, ze ted je to jasne. Muj nazor nikomu nevnucuju. Prosil bych se oprostit od hanlivych rekaci... Jinak pani Zilkovou sem nechtel nijak urazet ani jeji fanousky, sice nemam rad Tele tele ani Sipkovou ruzenku, ale libila se mi v Zapomenutym svetle (nejsem si jistej zcela nazvem, ale tak nejak podobne se to menovalo).
0/0
11.4.2004 13:52

prenda

Re:
Tady je jasne videt,ze se bavi slusnej clovek,zde v podobe Robotrona(nostalgicke  vzpominky ve me vzbuzuje tento nick) a bud nejakeho mladika(mladice) teleciho veku,nebo omezeneho starsiho cloveka,kterej se neumi chovat na i-netu a tudiz pravdepodobne ani na verejnosti.
Omlouvam se,neni to k tematu.
0/0
13.4.2004 11:18

játovímnejlíp

Re:
nevim, proc se tady vubec vyjadrujes.
jsi v uplne jiny frekvenci, ani nemuzes pochopit o co tady jde. nikdo ti to nema zazly, mas treba jiny prednosti. existuje treba rubrika technet atp. kazdy mame trochu jiny program, jiny zpetny vazby, ty nekomu i chybi, ale zase muze jinde vynikat.
sorry, tady jsi zabloudil
0/0
12.4.2004 7:44

Robotron3

Re:
Ses snad blazen? Nebo proste jen nejses schopny/na reagovat... rict svuj nazor k veci, popr. myslenku vysvetlit. Mas vubec nakou myslenku?
0/0
12.4.2004 9:46

játovímnejlíp

Re:
viz muj prispevek 8:01
0/0
12.4.2004 16:57

Isbjeorna

d
0/0
11.4.2004 0:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.