Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čejková: Už se nikdy nechci vdát

Jedno soudní stání Mirka Čejková obrečela. Ale víckrát se to prý nestane, tvrdí teď. O budoucnost svých dětí je odhodlána s jejich otcem bojovat. Dokládá to i tlustým fasciklem papírů s textem zákona o rodině, který s sebou nosí a občas studuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sarah

sarah
...bohužel Mirko,to je život....nevzdávej se.
0/0
5.3.2004 22:49

Daniela Herianova

hmmmmm
mohu Vás ujistit, že čejková se na tuto medialní žumpu velice dlouho připravovala..........a věděla kam až zajít.
0/0
2.3.2004 20:32

slepyce

Mila Mirko!
K rozvodu jsou potreba vzdycky dva lidi. Vzhledem k tomu, ze tvuj manzel je v Americe, tak se nemuze branit a nemuze k vasemu manzelstvi rict svuj nazor. Cely narod ve vsech novinach a casopisech /protoze ty rozhovory o svem manzelstvi poskytujes velice ochotne  veskeremu tisku, ktere v Cesku existuje a ktere o ten tvuj duchovne ubohy zivot projevi zajem?!?!?!?/ cte, jaka ty jses opustena chudinka?!?!?!? Kde ty jsi byla, kdyz tvoje manzelstvi jakz takz fungovalo?!?!?!Sedela jsi na Nove a hrala si na hvezdu. Tvuj manzel ti rekl, ze chce rodinu, ale rodina vypada trochu jinak, nez to co jsi mu poskytla ty!!!! On byl v Americe, hral turnaje a vydelaval ty penize, ktere mu tady ted vsichni zavidi a o ktere ty ted tak usilovne bojujes!!!! Kde ty jsi byla???? Proc jsi nebyla s nim??? Proc jsi se za nim do Ameriky neodstehovala driv a ne az loni na jare, kdy uz vase manzelstvi krachlo?!?!?! Proto se ani nedivim, ze si nasel misto tebe mladsi milenku..... A psychologa by jsi mela navstivit ty kvuli svemu ubohemu dusevnu.....
0/0
1.3.2004 19:41

eva

Re:
Nechapu kolik zloby se ve Vas bere a chute psat tak dlouhosahly komentar k tomu, aby jste urazil pani Cejkovou. Vsichni co ctou clanky tohoto typu, alespon ve skrytu duse hltaji co se musou jeste za drby dozvedet. Jste vsichni DESNE trapni, kdyz tak hnusne odsuzujete p. Čejkovou. Vsechny bych vas chtela videt v jeji kuzi. Sama za sebbe doufam, ze i tento postoj ji pomuze setrast ze sebe alepson trosicku tu tihu co mesi nest. Abych zkopletnila svuj nazor tak jen chci zminit, ze nepatrim mezi jeji priznivce, al emrzi mne ze ziju ve spolecnesti, ktera si svou demokracii predstavuje v tom, ze urazet je demoktraticke, ale ziny druheho jen v urcitych mantinelech. Nechte ji prostor vubec dychat.
0/0
2.3.2004 22:48

dacaaan

Re:
Taky bych se chtěl vidět v její kůži, mít 300 000 měsíčně výživného na 2 děti by mi za to stálo
0/0
3.3.2004 17:10

iuos

hmmm
nevím, proč se tu někteří rozčilují na výší výživnýho, který chce. tady v ČR je spousta tátů, který musí platit třeba "jen" tisícovku, ale berou třeba jen 10tis. čistýho a mám yjejich dětí (na který platěj) jim ani nedovolí svý děti vidět.
a jestli čejka na to má, tak proč ne.
0/0
1.3.2004 17:39

bondy_

Cejkova, to se dela?
Nevyjadruji se k  financnim pozadavkum madam Cejkove, ale k vyse uvedenemu rozhovoru jako celku - co muze prokristapana vest normalniho cloveka k tomu, aby poskytl a pote jeste autorizoval rozhovor plny takovychto intimnich vyblitek? A jeste se tvaril, ze TOTO NENI prani spinaveho pradla, ale seriozni psychologicky rozbor manzela & situace vubec? Fujtajksl, Cejkova, jdi se zahrabat!
0/0
1.3.2004 10:46

kara_mel

Re:
A co je na tom špatnýho? Že napsala o chybějící péči, kterou kdosi nasliboval? Že dětem chybí táta? Že si vystavěla vzdušný zámky a doplatila na to? Nic intimního v tom nevidím...
A praní špinavýho prádla? Říká jen jak to je a jak to vidí ona.
 
0/0
1.3.2004 13:37

vasnivyctenarIDNES

Re:
jasne! Souhlasim s Tebou, kara_mele! Tyhle lidi, co umeji jen rvat a na ktere Ty reagujes, jsou na prd... Souhlasim s Tebou - co ma sakra zenska delat, kdyz uz je to vsechno stejne venku a uplne cizi lidi (novinari)se ji ptaji na veci, do kterych jim nic neni.
0/0
1.3.2004 17:54

bondy_

Re:
Pokud se uplne cizi lidi ptaji na veci, do kterych jim nic neni, necha se jim taky treba neodpovedet.  A rozvest se potichu. Ale Merka neni na hlavu padla a uz predem si pripravuje pudu pro nove a nove uspechy na Nove - vi, jak mnoha zavistivejsim jedincum lezi v zaludku penize, ke kterym si pomohla, a tak peclive a cilevedome kuta na sve imagi chudinky ukrivdene zenske, ktera jde presto vstric osudu s hlavou vztycenou. (A propos - procpak je vsechno vlastne venku? Kdopak tak ochotne zasoboval media? Merka neni z tech, co by si drzel Blesk & spol. v odstupu od sebe klackem, ze ano.)
0/0
2.3.2004 14:23

Bassman

Mirka ...
Ať se děje, co se děje ... mám za to, že je to prima ženská a moc hezká.
Škoda jenom, že dělá na Nově, jenomže jinde by si asi moc nevydělala ... koukal jsem chvilku na tu "Světovou premiéru" ... no a bylo to hodně moc uhozený, divím se, že Kulhánek takto hodlá prezentovat nové auto ...
0/0
1.3.2004 10:44

Frndis

Je to......
Čejková je p.ča na en-tou.....Vzala si o asi o 10 let mladšího chlapa.....byla zprvu asi slavnější než on,ale pak se Čejkovi začalo dařit ,přišli prachy,úspěchy a Všetečková už mu přestala být dobrá.......Myslím,že každá ženská,která si vezme o tolik let mladšího chlapa,musí s něčím takovým počítat .Prostě,každý je strůjcem svého štěstí p.čko Čejková....i když Čejka bude taky pěknj hajzl.....prostě vrána k vráně sedá
0/0
1.3.2004 9:32

kara_mel

Jen ať platí, šmejd jeden...
Nevím, proč se vám částka 150.000,- Kč zdá býti neúměrnou. Odpovídá plně jeho příjmům (a řekla bych, že je ještě na spodní hranici...). Chrání svoje děti jako lvice a chybějící péči tatínka, který trajdá po golfech se svojí současnou přítelkyní, se snaží do budoucna zajistit a to finančně. Nejednala bych jinak!
 
0/0
1.3.2004 6:09

rtr_777

Re:
Přesně tak, je to ještě ta spodní hranice. Každá ženská by jednala stejně. Ale přečti si názor "RADA8" na druhé straně, at se taky pobavíš nad tím, co je někdo schopný vyplodit. Té připadá částka 150000 jako výsměch pro očany ČR :o):o):o):o):o) a prý by od Čejkové čekala to, aby se o děti postarala sama. :o)))))) :o):o))))
0/0
1.3.2004 15:29

kara_mel

Re:
Je vidět, že asi nemá děti.   Rvala bych se ne o to, abych měla na kosmetiku, na fitka a permanentku do solárka. Chtěla jsem, aby měly moje děti něco z tatínkova výdělku.Abych se jim mohla věnovat na takový úrovni, na jakou byly do té doby zvyklé. A pokud manžel Mirky vydělával takové závratné sumy, tak by její finanční situace asi těžko stačila na to, aby si zachovaly stejný luxus. A ta suma by měla být tím větší, čím menší je jeho zájem o syny!
0/0
2.3.2004 10:51

qoknu

Re: hmm
zatím jsem nikde nečetla ani jeden rozhovor s Čejkou. Možná bychom se divili. Čejková už plakala ve všech dostupných časopisech .
0/0
2.3.2004 12:06

rtr_777

Re:
Přesně tak. Na to, kolik on vydělává, tak je to ještě pořád málo. Každá rozumná ženská by jednala stejně. Nevím, jak u těch závistivých baba,co píšou, že u nich klesla někde hluboko, ale u mě rozhodně neklesla- naopak!! Nevím, proč by se měli omezovat jenom proto, že jejich otec o ně nemá zájem. A taky mně to připadá jako podraz, jak píše, že nejprve chtěl strašně rodinu a pak dělál mrtvého brouka. To taky muselo být pro ní dot zklamání.
0/0
2.3.2004 12:12

rtr_777

Re:
jO ještě, kara_melko, ona tam píše, že má dítě, ale že jí na něho bývalý manžel neplatil, takže je v tom asi závist.
0/0
2.3.2004 12:19

kara_mel

Re:
Mně vypadlo slovo "ráda". Takže by to asi mělo být tak - je vidět, že nemá  r á d a děti. Sorry...
0/0
2.3.2004 13:53

VITA11

rada
pro chlapy : nežente se ! bez řádné předmanželské smlouvy.
0/0
29.2.2004 20:48

paja99

učebnicové nedorozumění a netolerantní žena ....
Prosím, zkuste si přečíst, jak ona se na to dívá. Začalo to tím, že on chtěl ideální rodinu. Ona byla samostatná a schopná se o rodinu postarat, takže se zamilovali. Jemu se pak začalo dařit v golfu, což pro něj je profese stejně jako pro úředníka jeho lejstra nebo pro tramvajáka kabina tramvaje. Postoupil do světa profesionálního golfu. Ona byla samostatná a tak se nechtěla podřídit tomu, jaké v něm jsou společenské konvence. Urazila se, když jí nosič holí (ani ne tatínek přímo??) řekl, že tatínka ruší, když po něm děti během tréningu skáčou. V březnu sundala prsten, protože ji pálil, po půl roce zjistila, že manžel má přítelkyni. Diví se, že tatínek souhlasí, aby děti vychovávala ona, ale současně by chtěl, aby děti byly často s ním. Pláče, když se soud ptá, jaký je její příjem a majetek, ale sama chce, aby soud totéž zjistil od manžela a vyměřil mu výživné za oba dohromady. A svěřil jí je do ruky, aby děti (které dodnes nevědí o rozvodu!!!) mohly myslet, že všechno platí ona a tatínek nic. A určitě se za žádnou cenu nikdy nevrátíte - čili ani nepřipouštíte, že by vaše hádky mohly vzniknout z nedorozumění nebo že za rok-dva by se manželovi mohlo přestat dařit a vrátil by se zpět do poměrů, kde jste se poznali a ve kterých si rozumíte. A geniální závěr: za tohle všechno může manželovo dětství. *** Vážená paní, tohle je učebnicový příklad partnerského nedorozumění. Nejen on, ale hlavně Vy byste měla naštívit psychologa a nechat si vysvětlit, že ženy chápají jinak než muži a pokud chtějí dva být spolu, musí se naučit si rozumět. A nebýt sobci. I když to se člověk učí hrozně těžko ....  *** Na závěr: urazila jste se, že tatnka ruším, že děti po něm skáčou. Ale to není nic proti Vám ani nic proti dětem, to je prostě neutrálně řečený fakt. Kdyby po tramvajákovi v kabině tramvaje skákaly jeho dvě malé děti, asi by ho to také rušilo při jízdě. Váš manžel je golfista, místo budky tramvaje má golfové hřiště, které pro něj NENÍ hrou, ale prací.
0/0
29.2.2004 18:37

jahol

Re:
SUPER, Pajo obdivuji Te!
0/0
1.3.2004 22:06

suzo

* * *
já bych si ju nevzal
0/0
29.2.2004 17:23

Kytule

Re:
Ona tebe taky ne, ta je zvykla na jiny format.
0/0
2.3.2004 13:00

Pomicek

Chamtivka?
Mysli te si ze je to chamtivka, kdyz chce tolik penez na vyzivne? Tohle je prece jeji vec, chtit muze otazka jestli to opravdu dostane, na druhou stranu kdo zaruci ze to opravdu dostanou deti, jo kdyby se ty penize ukladaly na knizku a ty deti to dostalvy v 18 tak bych to bral, takhle mi to prijde jako ze se snazi z budouciho exmanzela vymamit co nejvic, a pouziva k tomu deti - hnusne!
0/0
29.2.2004 17:14

Clarus

Čejková ,
kdo by Tě , po Tvé  neomluvitelné "nenažranosti " , která se týká rozvodových podmínek , chtěl . Co jsi chtěla , to máš . Z tvého jednání vyplývá jen jedno - jsi chamtivá a jdeš jen a pouze po penězích !!!
0/0
29.2.2004 16:28

ProfesorR

Re:
jo, tak tak to přesně je.
0/0
29.2.2004 16:32

Krata

Re:
ProfesorR a Clarus. . .a i pro ostatni s podobnym nazorem - jste obycejny sovinisticky prasata. Nikdo z Vas do toho nevidi, tak radsi drzte huby. Me staci fakt, ze se vysral na rodinu, kterou tak moc "chtel" a misto toho hraje demetni snobskej golf s vypatlanejma amikama a nechce platit svym detem trapnejch 150tisic, kdyz vydelal uz pres 50mil. je to chudak
0/0
29.2.2004 23:59

Pesha

Re:
A co si vlastně myslela Čejkula ??? Že na chvíli podrží a bude za vodou ??? ANO, přesně tak !!!!
0/0
1.3.2004 8:34

vesele

zivotni uroven
Kdyby me chtela adoptovat tak at se ozve, docela rad bych si zvedl zivotni uroven. Ani jsem nevedel ze deti do 5 let muzou mit takovou zivotni uroven. Asi promluvim s nasima. Ale je to parada si vzit nekoho takoveho a zvysit detem zivotni uroven. 
0/0
29.2.2004 14:47

ProfesorR

Re:
Připojuji se k žádosti o adopci do péče zasloužilé matky Čejkové, čau brácho, tak kdy si vyrazíme na Havaj, už mě ta zima v Čechách dost tankuje
0/0
29.2.2004 16:30

hey2

Typicky pohled "dotcene" zeny
A zase jeden z mnoha jednostrannich pohledu zeny, ktera nebyla schopna  udrzet si muze, a nebo ji prestal bavit.
z toho clanku mi jasne plyne "za vsechno muze chlap"....
 
No nic, Cejkova za rok-dva napise nejakou bulvarni knihu a pak bude rikat zase neco jineho.
0/0
29.2.2004 13:10

Rada8

samostatná ženská???
je pravda, že dle našich zákonů se mají děti právo podílet na životní úrovni rodičů. potud je požadované výživné asi v pořádku.i když je výsměchem většině lidí v ČR, kteří z platu 150000 ročně!!! živí své rodiny, a není jich málo. Ale samostatnou ženskou si představuji jinak. já sama jsem se rozvedla před osmi lety, bývalý manžel výživné neplatil (500kč) a já, jelikož si myslím že jsem samostatná ženská, jsem mohla vždy hrdě říct - nejsi schopen přispět na dítě ani 500 kč, ale nevadí, já se o něj dokážu postarat sama. toto bych spíš čekala od paní Čejkové. I když, asi chce ze synků vychovat novou "elitu" národa, pokud opravdu spotřebují tolik peněz každý měsíc. klesla u mě z obdivované ženy na úroveň kšeftařky
0/0
29.2.2004 12:01

yvetpsen

Re:
Nechapu, proc by se _samostatna_ zenska mela vyznacovat tim, ze exmanzelovi bude tolerovat, ze kasle na sve deti. Jako vysmech bych povazoval spis vyzivne 500 Kc - i kdyz nemam predstavu, kolik se tak normalne plati. A to i pred 8 lety.
0/0
29.2.2004 15:00

rtr_777

Re: RADA8- PIŠ , PROSÍM JENOM VE STŘÍZLIVÉM STAVU, POKUD SE TAKOVÁ CHVILKA NAJDE.
RADA8- proč by měl být výsměch to, že M.Č. chce takové výživné , když Čejka vydělává ročně miliony dolarů. Je to přiměřená částka k tomu, co on vydělává. To si má podle tebe M.Č. jako říct- no v ČR je roční výdělek 150 000 ročně, tak budu chtít 1000 měsíčně, abych nedráždila občany ČR? Tak se vzpamatuj, to že ty jsi byla blbá a že ses nechala okrádat a že jsi byla ochotna tolerovat otci dětí, aby na ně neplatil, tudíž se o ně nestaral, tak je to tvoje chyba a tvůj nedostatek, protože ty jsi pro svoji uraženou hrdost nechala okrádat svoje děti o to, co jim náleželo a neznámená to, že se tak budou chovat všechny matky. Kdyby se zachovala tak tupě jako ty, že by řekla- nechceš platit nevadí, já ti dokážu, že se o ty děti umím postarat sama- no tak to by byla pěkná krá*a. A to, že bys to čekala od Čejkové- och booože. Pokud nevíš, kolik se platí jenom samotné školné v takové škole, kde chodí oni, tak se nediv, že spotřebují tolik peněz. Proč by jim to neměl platit- vždyt je to jejich otec.Kdyby byly všechny matky tak blbé jako ty, tak by chlapi jenom dělali děcka a potom by na ně neplatili. Ale spíše mně to připadá, že jí to jenom závidíš. Pokud u tebe klesla na úroven kšeftařky jenom proto, že chce pro děti jen, co jim PRÁVEM patří, tak ty klesáš ještě níže než jsi.
0/0
29.2.2004 22:31

Anonym_xx

Re:
Pro Rada8 > ty asi nejsi normální, že ???? Ty čekáš od Čejkové, aby ukázala ČEjkovi, že se umí o děti postarat sama, jo ? A nejsi náhodou ty padlá na hlavu ? To, že je samostatná (a ona je) ještě neznamená, že bude umožnovat ČEjkovi, aby neplatil na svoje vlastní děti. Takhle se samostatnost nevyznačuje. Takhle se vyznačuje jenom blbost. A Čejkové je úplně jedno, co od ní čekáš zrovna ty, chce pro své děti jenom to, co jim patří a nachápu proč by je měla omezovat, aby ty jsi měla klidné spaní a aby světu ukazovala, že je samostaná a uživí své děti sama. Ani se nedivím, že se s tebou chlap rozvedl a že tě využíval /tím, že ti neplatil/, protože jsi opravdu blbá. Víc takových trubek jako jsi ty.
0/0
29.2.2004 22:56

Rada8

Re:
ve svém příspěvku jsem jen vyjádřila svůj názor, domnívám se že slušně a bez používání nadávek. Nevím, z čeho usuzuješ že piju, ale pokud si hraješ na jasnovidce, tak ses pěkně sekl. Každý má podle mě právo tady vyjádřit svůj názor, a osočovat ho za to, že je blbý, opilý a podobně, to už je asi vyrovnávání se s nějakým komplexem.  
0/0
1.3.2004 12:42

rtr_777

Re: ŽE BY SE OZVALA POSTŘELENÁ HUSA ???
Sice slušně, ale tak blbý, že by to nenapsalo ani děcko na ZŠ. Nedivím se, že jsi rozvedená. A to, že ses chytla zrovna toho pití- že by se ozvala postřelená husa ?? :o) Každý má sice právo na svůj názor, ale ten tvůj příspěvek je tak blbý, že bud jsi ho psala pod parou, nebo jsi blbá. A ty jsi reagovala zrovna na to pití, takže přístě, prosím, piš za střízliva. Pa
0/0
1.3.2004 15:18

František Koudelka

Vdávat se nemusíš,
a když budeš chtít přefiknout tak se ozvi.
0/0
29.2.2004 11:28

jahol

nehoráznost
Ta paní mluví rozumně, jeden by ji politoval a možná se pokusil i utěšit. Kdyby tam nebyla ta cifra. 150000 výživného měsíčně je naprostá nehoráznost. Takže nakonec docházím k názoru, že jde o vypočítavou potvoru, před kterou je nutné se mít na pozoru. ---   
0/0
29.2.2004 11:05

svobodny obcan

Re:
Ta castka se odviji od momentalnich prijmu pana Cejky. Takze to je uplne v poradku.
Za par let, az ten golfista nebude mit zadne prijmy, bude mu zase platit pani moderatorka. :))
0/0
29.2.2004 11:35

yvetpsen

Re:
Samozrejme, ze je rozumna i ta cifra 150000Kc, jestlize odpovida tomu, kolik jeji exmanzel vydelava. Kazdy rozumny clovek musi pochopit, ze je blbost, aby nekdo, kdo bere 200000Kc rocne (tak prumerny plat) a kdo bere rocne miliony dolaru platili stejne vyzivne. Zrovna tak povazuji za spravne, aby se napr. vyse pokut pri dopravnich prestupcich pocitala dle prijmu dotycneho - ma to byt trest, ktery kazdy pociti stejne, ne ze bohati si mohou delat co chteji, protoze na to proste maji penize :( S vyzivnym je princip stejny.
0/0
29.2.2004 14:56

ProfesorR

Re:
To jsi teda vtipálek, opravdu. A ti, co více vydělávají, by také platili úměrně více za zboží v obchodech a pak už jen huráá do komunismu, to se Ti fakt povedlo...
0/0
29.2.2004 16:26

Petr_27_2001

Re:
To ProfesorR: Samozřejmě úměrně k svému platu by měli platit pouze za přestupky, pokuty apod. Ne za běžné věci. V některých zemích už je to zcela normální. Nedávno jsem četl, že myslím v Norsku někdo zaplatil za rychlou jízdu skoro milion. Prostě, pokud spácháš přestupek, zaplať 10% svého příjmu, to je zcela spravedlivé.
0/0
29.2.2004 23:33

jahol

Re:
Tak nějak automaticky vycházíte z toho, že pan Čejka spáchal trestný čin a měl by být potrestán. O tom snad výživné není.
0/0
1.3.2004 22:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.