Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Chelsea Clintonová skončila kvůli těhotenství v práci reportérky

  8:06aktualizováno  8:06
Dcera bývalého prezidenta USA a možné budoucí prezidentské kandidátky ukončila práci televizní reportérky. Odůvodnila to očekávaným narozením potomka a rostoucí vytížeností chodem Clintonovy nadace.

Chelsea Clintonová a její manžel Marc Mezvinsky | foto: AP

Clintonová pracovala v televizi NBC, což je jedna z nejsledovanějších amerických stanic, od roku 2011. Byla reportérkou pořadu Make a Difference zaměřujícího se na sociální témata.

"Strašně ráda jsem se dívala na příběhy (pořadu) Make a Difference o pozoruhodných lidech a organizacích, kteří přetvářeli naši zemi a náš svět. Jsem vděčná za to, že mi NBC dala šanci pokračovat v tomto důležitém odkazu," uvedla Clintonová na svém facebookovém profilu.

"Chelseiny příběhy inspirovaly lidi po celé zemi a byly příkladem skutečné moci, kterou máme jako jedinci, abychom dokázali změnit obraz svého okolí," ocenil její přínos viceprezident NBC News Alex Wallace.

Dcera exprezidenta v poslední době do pořadu přispívala spíše sporadicky. V poslední době odvysílala stanice například její reportáže o vzdělávání sociálně vyloučených dětí či o restauracích, které věnují zbytky jídla potřebným lidem. Vůbec poslední její práce se na obrazovkách objevila před měsícem.

S televizí měla Clintonová podle médií lukrativní smlouvu. Podle časopisu Politico si přitom vydělala 600 tisíc dolarů za rok (asi 12,5 milionu korun).

Její odchod ušetřil stanici ošemetné situace. Mohlo k nim dojít za dva roky, kdy podle všeho hodlá matka Hillary Clintonová kandidovat na prezidentský úřad. NBC již dříve ujišťovala, že předejde jakémukoli střetu zájmů. Budoucí péče o dítě a dobročinnou Clintonovu nadaci, věnující se například záchraně ohrožených zvířat, tento problém vyřešila.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.