Paris Hiltonová v reklamě na pivo

Paris Hiltonová v reklamě na pivo | foto: YouTube.com

Brazilské úřady prošetřují reklamní sexismus Paris Hiltonové

  • 11
Brazilský úřad pro práva spotřebitelů a menšin podal stížnost na smyslnou reklamu na pivo, v níž vystupuje dědička hotelového řetězce Paris Hiltonová. Reklamu považuje za sexistickou a tedy urážlivou pro ženy.

Svaz pro regulaci reklamy stížnost posoudí a je možné, že kampaň zakáže.

Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hiltonová v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hiltonová se s plechovkou mazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její "představení" sledují.

Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu.

Brazilský Svaz pro regulaci reklamy také zkoumá, zda v reklamě kromě možného sexismu nejde také o propagaci nadměrné konzumace alkoholu.

Koncern Schincariol, jehož výrobek reklama propaguje, se zatím ke stížnosti nevyjádřil.

,