Američané milují svá auta více než své manželky a děti

Překvapivé rozložení sympatií místních obyvatel odhalila anketa jedné pojišťovny v americkém státě Ohio. Anketa ukázala, že obyvatelé milují svá auta více než vlastní děti nebo partnera. V průzkumu, který uskutečnila pojišťovací společnost Progressive Insurance, označilo automobil za nejdůležitější věc svého života 45 procent ženatých mužů a vdaných žen, a jen šest procent dalo přednost dětem a deset procent manželskému partnerovi.

S blížícím se dnem svatého Valentýna, označovaného jako Den zamilovaných, se rozhodlo věnovat dárek plechovému miláčku 17 procent dotázaných osob. Opravdovou lásku k němu cítí 84 procent dotázaných a zhruba třetina mu dá jméno.

Zpráva neuvedla, za jakých podmínek se anketa uskutečnila, podle pozorovatelů však dokazuje, jaký význam autu Američané dávají, třebaže pro ně většinou není výsledkem celoživotního spoření a odříkání jako v jiných zemích.